hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > هنر و ادبیات > سینما، تلویزیون و تئاتر > بیوگرافی سارا بهرامی از بازیگری تا سیمرغ با حواشی و عکس

بیوگرافی سارا بهرامی از بازیگری تا سیمرغ با حواشی و عکس

بیوگرافی سارا بهرامی و همسرش و فرزندش، شایعه ای ازدواج با حامد کمیلی و سیروان خسروی را با معرفی آثار و فیلم های او به همراه مصاحبه و عکس های جدید آورده ایم.

بیوگرافی سارا بهرامی و همسرش را به همراه اطلاعاتی از خانواده، قد و وزن، آدرس اینستاگرام، حواشی ازدواج با حامد کمیلی، سیروان خسروی، رامبد جوان و... با مررو بر فیلم ها و سریال های او را با این مطلب در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم:

سارا بهرامی (Sara Bahrami) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر اهل ایران است که در جدیدترین اثرش در شبکه نمایش خانگی با نقش میترا در سریال شریک جرم به کارگردانی مازیار میری حضور دارد. سارا اولین تجربه تصویری مقابل دوربین را با فیلم سینمایی تهرون به کارگردانی نادر تکمیل همایون در سال 1388 تجربه کرد و در سال 1391 با بازی در سریال پروانه به شهرت رسید اما برای بازی در نقش زن معتاد در فیلم دارکوب سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن در سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر را بدست آورد. از جوایز و افتخارت این بانوی هنرمند می توان به نامزد بهترین بازیگر زن در سومین جشنواره جام جم برای سریال پروانه، نامزد بهترین بازیگر نقش اول زن در سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر برای فیلم ایتالیا ایتالیا و نامزد بهترین بازیگر زن چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر برای علف‌زار اشاره کرد.

سارا بهرامی
سارا بهرامی

مشخصات سارا بهرامی

مشخصات فردی

نام کامل

سارا بهرامی

تاریخ تولد

۲ بهمن ۱۳۶۱

محل تولد

اصفهان

شغل

بازیگر

نماد ماه تولد

دلو

مشخصات فیزیکی

قد

حدود 170

وزن

حدود 65 کیلو

رنگ چشم

قهوه ای

رنگ مو

مشکی

چپ دست یا راست دست

راست دست

مشخصات خانوادگی

نام برادران

یک برادر

نام خواهران

2 خواهر سپیده

مشخصات تحصیلی

مدرسه

رشته ریاضی فیزیک

دانشگاه

دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن

رشته تحصیلی

تئاتر

مدرک

کارشناسی

بهترین آثار

نام اثر

نقش 

سال

خانه‌ای در خیابان چهل و یکم

حمیده

1394

 ایتالیا ایتالیا

برفا

1395

دارکوب

مهسا

1396

علفزار

سارا

1400

سارا بهرامی در اکران علفزار
سارا بهرامی در اکران علفزار

بیوگرافی کامل سارا بهرامی

کودکی و اوایل زندگی

سارا بهرامی در روز شنبه 2 بهمن 1361(سال سگ) مصادف با 22 ژانویه سال 1983 میلادی و 7 ربیع الثانی سال 1403 هجری قمری در اصفهان به دنیا آمد و هم اکنون 41 سال سن دارد.نماد ماه سارا، دلو است و متولدین بهمن ماه افرادی مهربان‌، صمیمی‌، راستگو، مستقل‌، آزاد، متفکر و روشنفکر هستند.

هر چند اطلاعات دقیقی از قد و وزن سارا بهرامی در دسترس نیست اما از روی ظاهر می توان حدس زد که وی حدود 170 سانتی متر قد و 65 کیلو وزن دارد. از دیگر مشخصات این بانوی هنرمند می توان به چشم قهوه ای، موی مشکی و راست دست بودن اشاره کرد.

سارا بهرامی
سارا بهرامی و برادرش

خانواده

خانواده سارا بهرامی پرجمعیت است و در یک خانواده ای شش نفره به دنیا آمد. او فرزند سوم خانواده است و یک برادر و خواهر بزرگتر از خود دارد.سپیده بهرامی نام یکی از خواهران این بازیگر است اما اطلاعاتی اسم و شغل پدر و مادرش در سایت ها و شبکه های اجتماعی نیست. به همین دلیل نمی توان به سوالی چون مادر سارا بهرامی کیست پاسخی بدهیم. در ادامه عکس پدر و مادر سارا بهرامی را مشاهده می کنید.

سارا بهرامی و پدرش
سارا بهرامی و پدرش

 

سارا بهرامی و مادرش
سارا بهرامی و مادرش
عکس سارا بهرامی و خواهرش
عکس سارا بهرامی و خواهرش

تحصیلات

 تحصیلات سارا بهرامی در مقطع کارشناسی در رشته تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن مازندران است. او همچنین دیپلم را در رشته ریاضی و فیزیک در اصفهان اخذ کرد.

شروع فعالیت

شروع فعالیت سارا بهرامی در بازیگری در دوران دانشجویی بود که برای اولین بار در یک فیلم کوتاه ایفای نقش نمود اما با نقش مرجان در فیلم آینه های روبرو در سال 1388 وارد سینما شد و در نخستین تجربه بازی در تلویزیون با نقش پروانه در سریال پروانه به کارگردانی جلیل سامان در سال 1392 به شهرت دست پیدا کرد و نامزد بهترین بازیگر زن در سومین جشنواره جام جم نیز شد.

کلاس های بازیگری

کلاس های بازیگری سارا بهرامی از سال 1370 آغاز شد و در سن 9 سالگی الفبای بازیگری را در کلاس های تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آموخت و بعد از فارغ‌التحصیل شدن در رشته تئاتر از دانشگاه تنکابن به تهران رفت تا آموزش حرفه ای بازیگری را در موسسه کارنامه با مدیریت پرویز پرستویی و حبیب رضایی بگذراند.

علایق و تفریحات

علایق و تفریحات سارا بهرامی را می توان با توجه به عکس های که در صفحه اینستاگرامش به اشتراک می گذارد فهمید که به ورزش های چون اسب سواری و کوه نوردی علاقه ویژه ای دارد. عاشق سفر، طبیعت گردی و کافه رفتن است و به استایل اهمیت زیادی می دهد و او یکی از خوشپوش‌ترین بازیگران زن حال حاضر سینمای ایران است.

سارا بهرامی
 سارا بهرامی
سارا بهرامی
کوه نوردی سارا بهرامی

سارا بهرامی و همسرش و فرزندش

سارا بهرامی و همسرش و فرزندش، بیوگرافی سارا بهرامی و همسرش، عکس سارا بهرامی و همسرش و... از عبارتی های است که مخاطبان این بازیگر دوست داشتنی در اینترنت جست و جو کرده اند اما در پاسخ به این سوال که سارا بهرامی مجرد است یا متاهل باید بگویم که وی مجرد است و تاکنون عکسی از این که نشان دهد متاهل می باشد منتشر نکرده است.

 سارا بهرامی در دورهمی عاشق شدی در پاسخ به سوال مهران مدیری گفت: همه عمر برندارم سر از این خمار مستی/ که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی. انسان نمی تواند عاشق نباشد. زمانی که در خیابان قدم می زنم و درختان را می بینم، با خود می گویم قطعا آفریننده این درختان از تو هم میتواند مراقبت کند.

دیالوگ ماندگار سارا بهرامی

 دیالوگ ماندگار سارا بهرامی در فیلم سینمایی عفزار است که خطاب به قاضی(پژمان جمشیدی) گفت: چون ما مست بودیم اینا باید به ما تجاوز کنن؟ قانونه این؟

سارا بهرامی در شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

sara.bahrami.official

وبسایت

سارا بهرامی ویکی پدیا

اینستاگرام سارا بهرامی

اینستاگرام سارا بهرامی بازیگر به آدرس sara.bahrami.official است که 549 هزار فالور دارد، 635 صفحه را دنبال می کند و تاکنون 525 پست بارگذاری کرده است.سارا صفحه ای اینستاگرامش را به تاریخ نوامبر 2013 ایجاد کرد اما در روز چهارشنبه 5 فوریه 2014 مصادف با 16 بهمن سال 1392 اولین عکسش را به اشتراک گذاشت که تاکنون 2331 لایک و 129 کامنت برای اولین پست ثبت شده است.صفحه اینستاگرام این بازیگر در تاریخ دسامبر 2022 تیک آبی دریافت کرد و بازیگرانی چون نویدمحمدزاده، هوتن شکیبا، سروش صحت،بهرام رادان،جواد عزتی، پریناز ایزدیار،بهرام افشاری صفحه او را دنبال می کنند.



اینستاگرام سارا بهرامی
صفحه اینستاگرام سارا بهرامی

شایعات و حواشی سارا بهرامی

سارا بهرامی و همسرش حامد کمیلی یکی از مواردی است که در اینترنت جست و جو شده است اما در واقع به بازی آن ها در فیلم سینمایی ایتالیا ایتالیا اشاره دارد که نقش همسر هم دیگر به نام برفا و نادر را بازی می کنند. البته سارا بهرامی و حامد کمیلی در سریال پروانه و در فیلم جمشیدیه نیز با هم همکاری داشتند و ازدواج آن ها شایعه ای رسانه ای بود.

سارا بهرامی و  حامد کمیلی
سارا بهرامی و حامد کمیلی

سارا بهرامی و سیروان خسروی در سریال حرفه ای در شبکه نمایش خانگی به عنوان بازیگر حضور داشتند اما در آبان ماه سال 1401 هردوی آن ها تصاویری در اینستاگرام منتشر کرده اند که شایعه ای ازدواج آن ها را قوت داد.

سارا بهرامی و سیروان خسروی
سارا بهرامی و سیروان خسروی

 ازدواج سارا بهرامی و رامبد جوان نیز یکی از شایعات فضای مجازی است اما در واقع آن ها در فیلم سینمایی چپ راست نقش همسر یکدیگر هم را به عهده داشت.

فیلم های سارا بهرامی

تهرون

تهرون، اولین تجربه تصویری سارا بهرامی مقابل دوربین به کارگردانی نادر تکمیل همایون در سال 1388 است که این بانوی هنرمند در این فیلم در کنار بازیگرانی همچون آتیلا پسیانی، علیرضا باقری، پژمان بازغی و پروین دهقان به ایفای نقش پرداخت.

ترانه ای برای لوبا

ترانه ای برای لوبا، فیلم کوتاه به کارگردانی طوفان نهان قدرتی در سال 1388 است که سارا بهرامی در کنار بازیگرانی چون زهره حمیدی و لیلا جنیدی به ایفای نقش پرداخت.

ترانه ای برای لوبا
سارا بهرامی در ترانه ای برای لوبا

سارا بهرامی در سریال پروانه

سارا بهرامی در سریال پروانه علاوه بر شهرت با نقش پروانه، نامزد بهترین بازیگر زن در سومین جشنواره جام جم در سال 1392 نیز شد.پروانه نام یک سریال تلویزیونی به کارگردانی جلیل سامان است که بازیگرانی چون حامد کمیلی،نیما رئیسی، شهرام عبدلی،مهدی سلوکی، فرشید نوابی،سپیده خداوردی، الهام چرخنده و...نیز در آن به ایفای نقش پرداختند.

سارا بهرامی در سریال پروانه
عکس سارا بهرامی در سریال پروانه
سارا بهرامی در سریال پروانه
سارا بهرامی بازیگر نقش پروانه در سریال پروانه

مخمصه

مخمصه، عنوان نمایشی به کارگردانی افسانه صرفه جو است که بازیگرانی چون وحید ‌آقاپور، حسین ‌امیدی، سارا ‌بهرامی، یوان خانبگی، محسن ‌رستگار، آرش (علی) فلاحت پیشه،آیه ‌کیان ‌پور، محمد ‌صادق ‌ملکی در تالار ‌حافظ در ۰۵ آذر تا ۰۴ دی ۱۳۹۲ روی صحنه اجرا شد.

سارا بهرامی در نمایش مخمصه
سارا بهرامی در نمایش مخمصه

سارا بهرامی در سریال پرده نشین

 سارا بهرامی در سریال پرده نشین، نقش مائده(دختر هدی. همسر محمدحسین. عروس حاج آقا شهیدی) را به کارگردانی بهروز شعیبی در سال 1393 به عهده داشت و با ستارگانی چون ویشکا آسایش، آتیلا پسیانی، حامد کمیلی، هومن برق‌نورد، فرهاد آئیش، علی دهکردی و ...هم بازی بود.

 سارا بهرامی در سریال پرده نشین

 سارا بهرامی بازیگر نقش مائده در سریال پرده نشین

 

 سارا بهرامی در سریال پرده نشین
عکس سارا بهرامی در سریال پرده نشین

ایتالیا ایتالیا

ایتالیا ایتالیا فیلم سینمایی در ژانر درام، کمدی، فانتزی به کارگردانی و نویسندگی کاوه صباغ‌زاده در سال ۱۳۹۵ است.سارا بهرامی با نقش برفا در ایتالیا ایتالیا توانست نامزد بهترین بازیگر نقش اول زن در سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر شود.او همچنین برنده بهترین بازیگر زن در جشنواره تامیل نروژ نیز شد.

بازیگر فیلم ایتالیا ایتالیا گفت: وقتی فیلمنامه «ایتالیا ایتالیا» را خواندم چند روز به این فکر می‌کردم که چطور به کاوه بگویم که نمی‌آیم چون از دوستان نازنین من است. بعد از چند روز بالاخره گفتم که اصلاً فیلمنامه را نمی‌فهمم و می‌ترسیدم از اینکه چه اتفاقی قرار است بیفتد. کاوه گفت اگر تو نیایی باید فیلمنامه را بازنویسی کنم و از من خواست دوباره بخوانم. بار دوم انگار همه چیز تغییر کرد؛ شاید اتفاقی در من افتاد که همه چیز تغییر کرد. به کاوه گفتم که این نقش راه رفتن روی طنابی نازک است و ممکن است برای مردم جذاب نباشد.

سارا بهرامی در ایتالیا ایتالیا
عکس سارا بهرامی در ایتالیا ایتالیا
سارا بهرامی در ایتالیا ایتالیا
سارا بهرامی بازیگر نقش برفا در فیلم ایتالیا ایتالیا

سارا بهرامی در فیلم دارکوب

سارا بهرامی در فیلم دارکوب نقش یک زنی معتاد به نام مهسا را بازی می کرد که همسرش (امین حیایی) او را رها کرده و مجددا با شخص دیگری (مهناز افشار) ازدواج کرده‌است.سارا بهرامی در نقش یک زن معتاد توانست افتخاراتی چون برنده بهترین بازیگر نقش اول زن در سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر، برنده تندیس شایستگی بهترین بازیگر نقش اول زن در بیست و یکمین جشن سینمای ایران، برنده بهترین بازیگر زن در بیست و یکمین جشن سینمای ایران و... را به دست آورد.

 عکس سارا بهرامی در نقش معتاد
 عکس سارا بهرامی در نقش معتاد
 عکس سارا بهرامی در نقش معتاد
سارا بهرامی در فیلم دارکوب

سارا بهرامی در هزار پا

سارا بهرامی در هزار پا نقش الهام عباسی مدیر آسایشگاه جانبازان را به عهده داشت و با بازیگران مطرحی چون رضا عطاران، جواد عزتی،مهران احمدی، نعیمه نظام دوست و...هم بازی شد. هزارپا، فیلم سینمایی در ژانر کمدی به کارگردانی ابوالحسن داوودی، تهیه‌کنندگی رضا رخشان و نویسندگی امیر برادران، پیمان جزینی و مصطفی زندی در سال 1397 است.

سارا بهرامی در هزار پا
سارا بهرامی و رضا عطاران در فیلم هزار پا

لتیان 

 لتیان فیلم سینمایی به کارگردانی علی تیموری و تهیه‌کنندگی مجید مطلبی محصول سال ۱۳۹۷ است.سارا بهرامی در لتیان، نقش یاسی را ایفا کرد و پریناز ایزدیار، امیر جدیدی، حسن معجونی، ستاره پسیانی و علیرضا ثانی‌فر دیگر بازیگران این فیلم هستند.

سارا بهرامی در لتیان
سارا بهرامی در لتیان

ساخت ایران 2

ساخت ایران 2، اولین تجربه بازی سارا بهرامی در شبکه نمایش خانگی به کارگردانی برزو نیک نژاد است که نقش پریسا را به عهده داشت و با ستارگانی چون امین حیایی، محمدرضا گلزار، سحر دولتشاهی، محسن کیایی هم بازی شد.

سارا بهرامی در ساخت ایران 2
عکس سارا بهرامی در ساخت ایران 2

پاگرد

پاگرد، عنوان فیلم کوتاهی به نویسندگی و کارگردان محسن بنی هاشمی است و سارا بهرامی، توماج دانش بهزادی، فائزه یوسفی، کاملیا غزلی، غلام نیازی، بهراد زارعی نژاد، صدف عمویی و مصطفی زیرک در آن ایفای نقش کرده اند.

سارا بهرامی در فلیم کوتاه پاگرد
سارا بهرامی در فلیم کوتاه پاگرد

 

سارا بهرامی در اکران فیلم کوتاه پاگرد در جشنواره فیلم ونیز 2018
سارا بهرامی در اکران فیلم کوتاه پاگرد در جشنواره فیلم ونیز 2018

کرگدن

کرگدن، دومین تجربه بازی این بانوی هنرمند در شبکه نمایش خانگی است که نقش رها به عهده داشت و بازیگرانی چون مصطفی زمانی، هدی زین‌العابدین، بانیپال شومون، پوریا رحیمی‌سام، پانته‌آ پناهی‌ها،مهدی کوشکی،ستاره پسیانی، الهام کردا، کاظم سیاحی نیز در این سریال به کارگردانی کیارش اسدی زاده حضور داشتند.

سارا بهرامی در کرگدن
سارا بهرامی در کرگدن

چپ، راست

 چپ، راست، فیلم مشترک سارا بهرامی و رامبد جوان است که نقش همسر یک دیگر را ایفا می کنند. این بانوی هنرمند نقش معصومه همسر بشیر کشاورز را در فیلم سینمایی  چپ، راست به کارگردانی حامد محمدی به عهده داشت و ویشکا آسایش، پیمان قاسم‌خانی، ستاره اسکندری،سروش صحت و مونا فرجاد نیز در آن به ایفای نقش پرداختند.

فیلم جدید سارا بهرامی و رامبد جوان
سارا بهرامی و رامبد جوان در فیلم چپ راست

سارا بهرامی در علفزار

سارا بهرامی در علفزار با ایفای نقش سارا توانست نامزد بهترین بازیگر زن در چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر شود.علفزار فیلم سینمایی در ژانر درام جنایی به نویسندگی و کارگردانی کاظم دانشی و تهیه‌کنندگی بهرام رادان محصول سال ۱۴۰۰ است و پژمان جمشیدی، ستاره پسیانی، ترلان پروانه، مهدی زمین پرداز، صدف اسپهبدی نیز در آن به ایفای نقش پرداختند.

  سارا بهرامی در علفزار
عکس سارا بهرامی در علفزار
  سارا بهرامی در علفزار
ستاره پسیانی و سارا بهرامی در علفزار

سارا بهرامی در سریال حرفه ای 

سارا بهرامی در سریال حرفه ای، نقش سونیا(روانشناس و پرستار بچه رویا) را در کنار بازیگرانی چون سیروان خسروی، ماهور الوند، زانیار خسروی، علی مصفا، بهاره کیان‌افشار، المیرا دهقانی و بهناز جعفری ایفا کرد.حرفه ای یک سریال در شبکه نمایش خانگی به کارگردانی مصطفی تقی‌زاده و به تهیه‌کنندگی سعید خانی محصول سال ۱۴۰۰ است.

سارا بهرامی در حرفه ای
سارا بهرامی بازیگر نقش سونیا در حرفه ای

سارا بهرامی در خون سرد

سارا بهرامی در خون سرد، نقش رعنا دوست و منشی دفتر وکالت مهرنوش( بهار قاسمی) همسر دکتر کیا( امیر آقایی) را به عهده دارد. خون‌سرد یک سریال در شبکه نمایش خانگی در ژانر جنایی به کارگردانی امیرحسین ترابی است و شهرام حقیقت‌دوست، نیما شعبان‌نژاد، لیندا کیانی، حسین سحرخیز، سارا رسول‌زاده، امیررضا دلاوری، جلال فاطمی و محمد رضا صولتی بازیگران آن هستند.

سارا بهرامی در خون سرد
عکس سارا بهرامی در خون سرد

شریک جرم

شریک جرم دومین سریال مازیار میری در شبکه نمایش خانگی است و سارا بهرامی در نقش وکیل به نام میترا نقش اصلی فیلم را به عهده دارد. سجاد بابایی، المیرا دهقانی، علی مصفا، امین شعرباف، مهتاب ثروتی، علی ثانی‌فر، محمدرضا مالکی، وحید آقاپور، به آفرید غفاریان و... فهرست بازیگران سریال را تشکیل می‌دهند.

سارا بهرامی در شریک جرم
سارا بهرامی در شریک جرم

لیست آثار سارا بهرامی

نام

سال

توضیحات

تهرون

1388

کارگردان: نادر تکمیل همایون
بازیگران: آتیلا پسیانی، پژمان بازغی

واوها و ویرگول‌ها

1388

کارگردان: صابر ابر

آینه‌های روبرو

1388

در نقش مرجان دوست آدینه

کارگردان: نگار آذربایجانی
بازیگران: شایسته ایرانی، غزل شاکری

ترانه‌ای برای لوبا

1388

کارگردان: طوفان نهان‌قدرتی

نمی دونم فردا چی میشه

1388

کارگردان: کاوه صباغ زاده
بازیگران: رضا رادمنش، شيوا خسرومهر

راز ماهی طلایی آکواریوم آقای ژان

1389

کارگردان:احمد ایرانی خواه

متولد 1361

1389

نامزد بهترین بازیگر زن در جشن انجمن بازیگران خانه تئاتر

کارگردان: پیام دهکردی

یک عاشقانه ساده

1390

در نقش خورشید

کارگردان: سامان مقدم
بازیگران: مهناز افشار، مصطفی زمانی

فرات

1390

کارگردان: مازیار میری
بازیگران: حسن پورشیرازی، گوهر خیراندیش

مثل یک کابوس

1390

کارگردان: شهرام شاه‌حسینی
بازیگران: پریناز ایزدیار، محمد صادقی

پروانه

1391

در نقش پروانه
نامزد بهترین بازیگر زن در سومین جشنواره جام جم

کارگردان: جلیل سامان
بازیگران: حامد کمیلی،نیما رئیسی

راهزنان

1391

کارگردان: علیرضا کوشک جلالی

شب طولانی

1391

کارگردان: علی معصومی
بازیگران: مهدی حسن‌پور، ستایش زیارتی

مخمصه

1392

تالار ‌حافظ

کارگردان: افسانه صرفه جو
بازیگران: وحید ‌آقاپور، حسین ‌امیدی

آرزوهایت را به خاک نسپار

1392

در نقش نرگس

کارگردان: محمدمهدی چوپانی
بازیگران: امید روحانی، معصومه آقاجانی

پیش از طلوع

1392

کارگردان: تهمینه بهرام‌علیان
بازیگران: امیر جدیدی، نوید محمد زاده

من دیه‌گو مارادونا هستم

1393

در نقش رؤیا، خواهر فرهاد

کارگردان: بهرام توکلی
بازیگران: گلاب آدینه، سعید آقاخانی

پرده نشین

1393

در نقش مائده
برنده بهترین بازیگر در جشنواره فیلم شهر

کارگردان: بهروز شعیبی
بازیگران: ویشکا آسایش، آتیلا پسیانی

هم هوایی

1393

کارگردان: افسانه ماهیان

شبیه شیدایی

1393

کارگردان: ناصر پویش
بازیگران: همایون ارشادی، هومن کیایی

گیتا

1394

کارگردان: مسعود مددی
بازیگران: مریلا زارعی، حمیدرضا آذرنگ

خانه‌ای در خیابان چهل و یکم

1394

در نقش حمیده

بهترین بازیگر زن در هفدهمین جشن حافظ
بهترین نقش مکمل زن در نوزدهمین جشن خانه سینما

کارگردان: حمیدرضا قربانی
بازیگران: مهناز افشار، علی مصفا

عاشقانه‌های ناآرام

1394

تالار ‌وحدت

کارگردان: مریم جلالیان
بازیگران: نیکی ‌کریمی، فریبرز عرب نیا

سمپاتی

1394

کارگردان: سمیرا شکوری

ایتالیا ایتالیا

1395

در نقش برفا
نامزد بهترین بازیگر نقش اول زن در سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر

برنده بهترین بازیگر زن در جشنواره تامیل نروژ

کارگردان: کاوه صباغ زاده
بازیگران: حامد کمیلی، فرید سجادی حسینی

اگر

1395

کارگردان: وحید رهبانی
بازیگران: سارا ‌بهرامی،  وحید ‌رهبانی

تو فقط مادر من باش

1395

برنده بهترین بازیگر زن در دهمین دوره جشنواره فیلم کوتاه پورتو پرتغال

کارگردان: رقیه توکلی
بازیگران: سعید شهریار،,سجاد اسماعیلی

دارکوب

1396

در نقش مهسا
برنده بهترین بازیگر نقش اول زن در سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر

برنده تندیس شایستگی بهترین بازیگر نقش اول زن در بیست و یکمین جشن سینمای ایران
نامزد بهترین بازیگر زن در نوزدهمین جشن حافظ

برنده بهترین بازیگر زن در جشنواره فیلم مالزی

برنده بهترین بازیگر زن در بیست و یکمین جشن سینمای ایران

کارگردان: بهروز شعیبی
بازیگران: امین حیایی، مهناز افشار

هزارپا

1396

در نقش الهام عباسی

کارگردان: ابوالحسن داوودی
بازیگران: رضا عطاران، جواد عزتی

سلطان مار

1396

منشی صحنه

جمشیدیه

1397

در نقش ترانه

کارگردان: یلدا جبلی
بازیگران: حامد کمیلی، پانته‌آ پناهی‌ها

سرکوب

1397

در نقش پریا

کارگردان: رضا گوران
بازیگران: باران کوثری، الهام کردا

لتیان

1397

در نقش یاسی

کارگردان: علی تیموری
بازیگران: پریناز ایزدیار، امیر جدیدی

ساخت ایران 2

1397

در نقش پریسا

کارگردان: :برزو نیک نژاد

بازیگران: امین حیایی، محمدرضا گلزار

پاگرد

1397

کارگردان: محسن بنی هاشمی
بازیگران: توماج دانش بهزادی، فائزه یوسفی

رمانتیسم عماد و طوبا

1398

کارگردان: کاوه صباغ زاده
بازیگران: الناز حبیبی، حسام محمودی    

مشق شب

1398

گروه کارگردانی: سارا بهرامی

کرگدن

1398

در نقش رها (نجمه)

کارگردان: کیارش اسدی زاده
بازیگران: مصطفی زمانی، هدی زین‌العابدین    

من یه زنم، صدامو می‌شنوین؟

1398

 کارگردان: کاملیا غزلی
بازیگران: ستاره اسکندری، شبنم فرشادجو

روشن

1399

کارگردان: روح‌الله حجازی
بازیگران: رضا عطاران، سیامک انصاری

چپ راست

1399

در نقش معصومه همسر بشیر کشاورز

کارگردان: حامد محمدی
بازیگران: ویشکا آسایش، رامبد جوان

خائن کشی

1399

در نقش اطلس

کارگردان: مسعود کیمیایی
بازیگران: مهران مدیری، امیر آقایی

بگذار بگذریم

1399

کارگردان: مریم نراقی

زن مرد نقاش

1399

کارگردان: سهیل دانش اشراقی
بازیگران: سارا بهرامی، هادی حجازی فر

علف‌زار

1400

در نقش سارا
نامزد بهترین بازیگر زن چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر

کارگردان: کاظم دانشی
بازیگران: پژمان جمشیدی، ستاره پسیانی

حرفه‌ای

1400

در نقش سونیا

کارگردان: مصطفی تقی‌زاده
بازیگران: سیروان خسروی، ماهور الوند

بعد از رفتن

1401

در نقش مونا

کارگردان: رضا نجاتی
بازیگران: صابر ابر، پوریا رحیمی‌سام

درمانگر

1401

در نقش باران

کارگردان: امین حسین پور
بازیگران:  امیر رضا دلاوری، نینا صمدی

خون‌سرد

1401

در نقش رعنا دوست و منشی دفتر وکالت مهرنوش

کارگردان: امیرحسین ترابی
بازیگران:  امیر آقایی، شهرام حقیقت دوست

همرفیق

1401

کارگردان: شهاب حسینی

مهمونی

1401

کارگردان: ایرج طهماسب

بازنده

1402

کارگردان: امین حسین‌پور
بازیگران: صابر ابر، علیرضا کمالی

شریک جرم

1402

در نقش میترا

کارگردان: مازیار میری
بازیگران: سجاد بابایی، المیرا دهقانی

جوایز و افتخارات سارا بهرامی

عنوان

سال

توضیحات

نامزد بهترین بازیگر زن

1389

جشن انجمن بازیگران خانه تئاتر-متولد 1361

نامزد بهترین بازیگر زن

1392

سومین جشنواره جام جم- سریال پروانه

برنده یاس زرین بازیگر زن

1393

دریافت جایزه از جشنواره فیلم یاس-فیلم آرزوهایت را به خاک نسپار

دیپلم افتخار بهترین نقش مکمل زن

1395

دهمین جشن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران- فیلم خانه‌ای در خیابان چهل و یکم

نامزد بهترین بازیگر نقش اول زن

1395

سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر- فیلم ایتالیا ایتالیا

نامزد بهترین نقش مکمل زن

1396

نوزدهمین جشن خانه سینما-فیلم خانه‌ای در خیابان چهل و یکم

نامزد بهترین بازیگر زن

1396

هفدهمین جشن حافظ- فیلم خانه‌ای در خیابان چهل و یکم

نامزد بهترین بازیگر نقش اول زن

1396

یازدهمین جشن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران-فیلم ایتالیا ایتالیا

برنده بهترین بازیگر زن

1396

دهمین دوره جشنواره فیلم کوتاه پورتو پرتغال- فیلم تو فقط مادر من باش

برنده بهترین بازیگر نقش اول زن

1396

سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر- فیلم دارکوب

برنده بهترین بازیگر زن

1397

نهمین جشنواره بین‌المللی تامیل نروژ- فیلم ایتالیا ایتالیا

نامزد بهترین بازیگر زن

1397

هجدهمین جشن حافظ - فیلم ایتالیا ایتالیا

برنده بهترین بازیگر نقش اول زن

1397

دوازدهمین جشن انجمن منتقدین و نویسندگان سینمای ایران- دارکوب

برنده بهترین بازیگر نقش اول زن

1398

هشتمین جشنواره فیلمهای ایرانی استرالیا -دارکوب

نامزد بهترین بازیگر زن

1398

نوزدهمین جشن حافظ- دارکوب

برنده بهترین بازیگر زن

1398

جشنواره فیلم مالزی- دارکوب

برنده بهترین بازیگر زن

1398

بیست و یکمین جشن سینمای ایران- دارکوب

برنده بهترین بازیگر

1398

جشنواره فیلم شهر-سریال پرده نشین

نامزد بهترین بازیگر زن

1400

چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر- علفزار

نامزد بهترین بازیگر نقش اول زن

1401

چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر- جنگل پرتقال

سارا بهرامی
عکس جدید سارا بهرامی 

15 حقیقت جالب درباره سارا بهرامی

  1. این بازیگر اصالت اصفهانی است.
  2. این هنرمند فرزندی ندارد و عکس منتشر شده هامون خواهرزاده وی است.
  3. سارا بهرامی و پردیس احمدیه در قسمت سیزدهم برنامه همرفیق مهمان شهاب حسینی بودند.
  4. سارا بهرامی درباره بازیگری و همکاری با کارگردان معروف اصغر فرهادی می گوید: دلم می خواهد با آقای فرهادی کار کنم.این علاقه ام به موفقیت های امروز فیلم های آقای فرهادی ربطی ندراد. هنوز برای من چهارشنبه سوری دوست داشتنی ترین فیلم آقای فرهادی است برای فیلم جدایی نادر از سیمین هم تست دادم.
  5. سارا بهرامی در سال 1370 و در 9 سالگی الفبای بازیگری را در کلاس های تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آموخت.
  6. بهرامی در مصاحبه ای می گوید: بهترین مشوقم در بازیگری پدرم بود. پدرم به دلیل اینکه عاشق سینما بود همیشه مرا به سینما می‌برد و از همان دوران به سینما، جشنواره و سیمرغ فجر و حتی جشنواره‌های خارجی فکر می‌کردیم و سینما برایم خیلی جدی بود.
  7. به بازی بازیگرانی چون جمشید هاشم‌پور، فاطمه معتمدآریا و هدیه تهرانی علاقه دارد.
  8. فیلم ناخدا خورشید جزء اولین فیلم‌های مورد علاقه‌اش بود.
  9. سارا بهرامی و امین حیایی در فیلم دارکوب نقش همسر سابق یکدیگر را بازی می کردند.
  10. این بانوی هنرمند نامزد بهترین بازیگر زن در جشن انجمن بازیگران خانه تئاتر برای نمایش متولد 1361 شد.
  11. او نامزد بهترین بازیگر زن در سومین جشنواره جام جم برای نقش پروانه شد.
  12. بازیگر نقش برفا در فیلم ایتالیا ایتالیا، نامزد بهترین بازیگر نقش اول زن در سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر شد.
  13. او برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن در سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر شد.
  14. سارا بهرامی و رضا عطاران در فیلم هزارپا هم بازی بودند.
  15. سارا بهرامی و امیر اقایی در سریال خونسرد به عنوان بازیگر حضور داشتند.

مصاحبه سارا بهرامی

مصاحبه نسیم ادبی به صورت متنی و گفت و گوی تصویری وجود دارد که در ادامه مصاحبه های کامل وی را در برنامه دورهمی مهران مدیری و کافه آپارات فریدون جیرانی اشاره می کنید.

سارا بهرامی در دورهمی 

مصاحبه سارا بهرامی با فریدون جیرانی

عکس سارا بهرامی 

سارا بهرامی
سارا بهرامی بازیگر نقش یاسی در لتیان
سارا بهرامی
سارا بهرامی و خواهرزاده اش هامون
سارا بهرامی
عکس های سارا بهرامی
سارا بهرامی
 سارا بهرامی بازیگر نقش رها در کرگردن
سارا بهرامی
عکس های سارا بهرامی در اینستاگرام
سارا بهرامی
 عکس سارا بهرامی بازیگر
سارا بهرامی
سارا بهرامی در جشنواره فیلم فجر
سارا بهرامی
عکس هایی از سارا بهرامی بازیگر
سارا بهرامی
سارا بهرامی بازیگر علفزار
سارا بهرامی
تصاویر سارا بهرامی 
سارا بهرامی
مائده طهماسبی و سارا بهرامی

 

سارا بهرامی و سحر دولتشاهی
سارا بهرامی و سحر دولتشاهی

 

سارا بهرامی در مهمونی
سارا بهرامی در مهمونی

 

سارا بهرامی در همرفیق
سارا بهرامی در همرفیق

 

سارا بهرامی در سریال درمانگر
سارا بهرامی در سریال درمانگر

 

سارا بهرامی در نمایش اگر
سارا بهرامی در نمایش اگر

 

پرسش های متداول

قد سارا بهرامی چقدر است؟
اطلاعات دقیقی از قد سارا بهرامی نیست و حدود 170 سانتی متر است.
فیلم سارا بهرامی در نقش معتاد چیست؟
دارکوب
 نقش سارا بهرامی در علفزار چیست؟
سارا بهرامی در علفزار، نقش سارا یکی از زنان که بهش تجاوز شده را بازی می کند.



سخن آخر

بیوگرافی و عکس های سارا بهرامی که با سریال پروانه به کارگردانی جلیل سامان به شهرت رسید و سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن در سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر برای فیلم دارکوب را دریافت کرد، در این مطلب بررسی کردیم. در صورت تمایل می توانید بیوگرافی شادی مختاری از خبرنگاری تا بازیگری و شهرت با حواشی و بیوگرافی مینا وحید و همسرش از بازیگری تا شهرت با حواشی و عکس را نیزمطالعه کنید. اگر شما هم طرفدار این بازیگر توانای هستید و اطلاعات بیشتری از زندگی شخصی، هنری و حواشی آن دارید با ما و سایر مخاطبان سایت رویداد ایران در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

امتیاز: 1 (از 1 رأی )
نویسنده
هاجر خانی
هاجر خانی
علاقه مند به خبرنگاری و تولید محتوا

نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد