hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > هنر و ادبیات > سینما، تلویزیون و تئاتر > بیوگرافی سجاد بابایی و همسرش از تئاترتا شهرت با مصاحبه و عکس

بیوگرافی سجاد بابایی و همسرش از تئاترتا شهرت با مصاحبه و عکس

سجاد بابایی بازیگر است. بیوگرافی سجاد بابایی با مروری بر فیلم های او همراه مصاحبه و عکس هایش را در ادامه برایتان آورده ایم.

سجاد بابایی(Sajad Babaee) بازیگر، طراح صحنه و کارگردان تئاتر متولد سال 1372 است که این روزها با بازی در سریال شریک جرم به کارگردانی مازیار میری در شبکه نمایش خانگی می درخشد.

سجاد بازیگری را با تئاتر کنسرت رزمایش عاشقانه در سن 19 سالگی شروع کرد و از میان کارهای او در این عرصه می‌توان به نمایش‌های «مرد نیست»، «هیچ چیز جدی نیست»، «شاه لیر»، «تجربه‌های اخیر» و «ٰآقای سین الف گاف زنش را کشت» اشاره کرد.

این هنرمند جوان در سال 1396 با فیلم «ٰسوزن آب» نخستین تجربه بازی در سینما به دست آورد و با سریال «ٰخانواده آقای شهریاری» اولین بازی را در قاب تلویزیون در کنار رضا بنفشه‌خواه در نقش پدر و پسر تجربه کرد اما با بازی در نقش "دانیال" در سریال «زندگی زیباست» بیش از پیش در میان مخاطبان مطرح شد. 

سجاد بابایی بازیگر نقش امیر در سریال خسوف در نخستین تجربه بازی در شبکه نمایش خانگی در سن 28 سالگی شهرت را به دست آورد.در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا اطلاعات بیشتری از زندگی شخصی و هنری سجاد بابایی بازیگر را در اختیار شما قرار دهیم.

سجاد بابایی
سجاد بابایی

مشخصات سجاد بابایی

مشخصات فردی

نام کامل

سجاد بابایی

تاریخ تولد

19 اردیبهشت 1372

محل تولد

تهران

شغل

بازیگر

نماد ماه تولد

ثور

مشخصات فیزیکی

قد

حدود 180

وزن

حدود 85 کیلو

رنگ چشم

قهوه ای

رنگ مو

مشکی

چپ دست یا راست دست

راست دست

مشخصات تحصیلی

رشته تحصیلی

رشته کارگردانی

مدرک

کارشناسی

بهترین آثار

نام اثر

نقش (نام نقش)

سال

خسوف

امیر

1400

سقوط

ژاکان

1401

سجاد بابایی
عکس جدید سجاد بابایی

 بیوگرافی کامل سجاد بابایی

کودکی و اوایل زندگی

سجاد بابایی در روز یکشنبه 19 اردیبهشت 1372 (سال خروس) مصادف با 9 می سال 1993 میلادی و 17 ذی القعده سال 1413 میلادی در تهران به دنیا آمد اما اصالت کرد می باشد و هم اکنون 29 سال سن دارد. نماد ماه سجاد ثور است و متولدین اردیبهشت افرادی آرام، اهل عمل، حساس، محتاط، دست و دلباز، اما حسابگر است.

قد سجاد حدود 180 سانتی متر است و او 85 کیلو وزن دارد. از دیگر مشخصات ظاهری اش می توان به موی مشکی، چشم قهوه ای و راست دست بودن اشاره کرد.

سجاد بابایی
کودکی سجاد بابایی

خانواده

خانواده سجاد بابایی به ظاهر کم جمعیت است زیرا اگر به اینستاگرام او سری بزنید عکسی از خواهر و برادر و حتی پدر و مادرش منتشر نکرده است و اطلاعاتی از شغل پدر، شغل مادر و حتی این که فرزند چندم خانواده است در سایت ها و شبکه های اجتماعی نیست.

تحصیلات

تحصیلات سجاد بابایی در مقطع کارشناسی در رشته کارگردانی است.

سجاد بابایی و همسرش

سجاد بابایی و همسرش، عکس سجاد بابایی و همسرش، سجاد بابایی بازیگر و همسرش از مواردی است که در اینترنت جستجو شده است. اما ظاهرا سجاد بابایی مجرد است.

عبارت های جستجو شده در فضای مجازی مثل سجاد بابایی و سارا مقربی یا سجاد بابایی و مینو شریفی در واقع تنها به هم بازی شدن این بازیگران در سریال مرتبط می شود.

سجاد بابایی
سجاد بابایی

شروع فعالیت

شروع فعالیت سجاد بابایی با تئاتر در سن 21 سالگی با کنسرت رزمایش عاشقانه به کارگردانی مسعود ‌ترابی است. بابایی با فیلم سوزن آب در سال 1396 به کارگردانی بهمن شهروان سینما را نیز تجربه کرد.

سجاد با سریال خانواده آقای شهریاری در سال 1398 بازی در قاب تلویزیون را تجربه کرد و با نقش دانیال در سریال زندگی زیباست به کارگردانی قاسم جعفری در سال 1400 به عنوان بازیگر شناخته شد.

بازیگر نقش امیر در خسوف در سن 28 سالگی با اولین تجربه سریال در شبکه نمایش خانگی به کارگردانی مازیار میری و تهیه کنندگی همایون اسعدیان به شهرت رسید.

علایق و تفریحات

علایق و تفریحات سجاد بابایی با توجه به فعالیت های که در بازیگری و کارگردانی انجام می دهد مشخص است. از عکس های که در صفحه شخصی خود به اشتراک می گذارد می توان فهمید که به سفر،طبیعت گردی،کافه گردی و معاشرت با دوستان اهمیت می دهد.

سجاد بابایی
کافه گردی سجاد بابایی

شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

sajjadbabaee

وبسایت

ویکی پدیا سجاد بابایی

 اینستاگرام سجاد بابایی

اینستاگرام سجاد بابایی که با عبارت سجاد بابایی اینستا نیز سرچ شده است به آدرس sajjadbabaee است که 46.3 هزار فالور دارد و 600 صفحه را دنبال می کند.

اینستاگرام سجاد بابایی
اینستاگرام سجاد بابایی 

 سجاد فعالیت در اینستاگرام را با انتشار عکسی از تئاتر در 23 دسامبر 2015 مصادف با روز چهارشنبه 2 دی 1394 آغاز کرد که تاکنون 405 لایک دارد و 19 کامنت ثبت شده است و پس از آن 328 پست بارگذاری کرده است. سجاد بابایی ویکی پدیا نیز ار موارد جست و جوی کاربران است که باید بدانید سجاد بابایی در ویکی پیدا صفحه ای ندارد.

سجاد بابایی
اولین عکس سجاد بابایی در اینستاگرام

فیلم های سجاد بابایی

کنسرت رزمایش عاشقانه،نخستین تجربه بازیگری سجاد بابایی در تئاتر است. سجاد تئاتر کنسرت رزمایش عاشقانه را در سن 21 سالگی به کارگردانی مسعود ‌ترابی به همراه سایر بازیگران مانند مونا ‌رضایی، سارنگ ‌بهمنی، نازنین صبری در  تماشاخانه هنر و اندیشه اجرا کردند.

سجاد بابایی در کنسرت رزمایش عاشقانه
عکس سجاد بابایی در کنسرت رزمایش عاشقانه

مرد نیست

مرد نیست،دومین تئاتر سجاد بابایی است که به عنوان بازیگر و کارگردان در آن فعالیت داشت و در سال 1394 در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه رفت.

سجاد بی در تئاتر مرد نیست
عکس سجاد بابایی در تئاتر مرد نیست

خرده جنایات

خرده جنایت نخستین فیلم کوتاه سجاد بابایی به کارگردانی امیرحسین ثقفی در سال 1395 است که بازیگرانی چون روزبه حصاری، موناکرمی نیز در آن حضور داشتند.
سجاد بابایی در فیلم کوتاه خرده جنایت
سجاد بابایی در فیلم کوتاه خرده جنایت

تجربه‌های اخیر

تجربه‌های اخیر، تئاتری به کارگردانی سجاد ‌داغستانی در سال 1396 است که در تئاتر ‌باران به همراه بازیگرانی (اجراخوانان) چون صحرا ‌اسدالهی، پاوان ‌افسر، آیدا آب پرور، تبسم ‌ارجمند، علیرضا ‌حسن ‌پور و سجاد بابایی اجرا شد.

سجاد بابایی در تجربه‌های اخیر
سجاد بابایی در تجربه‌های اخیر

تومان

تومان دومین فیلم سینمایی سجاد بابایی در سن 25 سالگی است.سجاد بابایی در فیلم سینمایی تومان بازیگر نقش محمد به کارگردانی مرتضی فرشباف در سال 1397 است و سایر بازیگران عبارتند از :میرسعید مولویان، مجتبی پیرزاده، پردیس احمدیه.

سجاد بابایی در فیلم تومان
سجاد بابایی در فیلم تومان

نمایش شاه لیر

نمایش شاه لیر تئاتری به کارگردانی مسعود ‌دلخواه در سال 1397 است که بازیگرانی مانند مهدی ‌سلطانی، الهام ‌پاوه ‌نژاد، بهاره ‌رهنما، خسرو ‌شهراز، رحیم ‌نوروزی، حمیدرضا ‌هدایتی، سجاد بابایی در تئاترشهر ‌سالن ‌اصلی اجرا کردند.

نمایش شاه لیر
بهاره رهنما و سجاد بابایی در نمایش شاه لیر

 خانواده آقای شهریاری

خانواده آقای شهریاری نخستین سریال سجاد بابایی در قاب تلویزیون به کارگردانی سجاد منصوری در سال 1398 است و بازیگرانی چون رضا بنفشه خواه،هدایت سلطانی در آن بازی کردند.

 سجاد بابایی در سریال خانواده آقای شهریاری
عکس سجاد بابایی در سریال خانواده آقای شهریاری

هیچ چیز جدی نیست

هیچ چیز جدی نیست، تئاتری به کارگردانی مسعود ‌دلخواه در سال 1398 است که با هنرمندانی چون حمیدرضا ‌هدایتی، گیلدا ‌حمیدی، ناصر ‌عاشوری، پریسا ‌رضایی، سارا الهیاری، بیژن زرین، سجاد بابایی، صادق حیدری در ایرانشهر ‌- ‌سالن ‌استاد ‌سمندریان روی صحنه رفت.

سجاد بابایی در تئاتر هیچ چیز جدی نیست
سجاد بابایی در تئاتر هیچ چیز جدی نیست

برادر

برادر،چهارمین فیلم کوتاه سجاد بابایی به کارگردانی مهدیه محمدی در سال 1399 است که مجتبی ‌واشیان و اکبر مددی مهر در آن بازی کردند.

پوستر فیلم کوتاه برادر
پوستر فیلم کوتاه برادر

سجاد بابایی در سریال زندگی زیباست

سجاد بابایی در سریال زندگی زیباست بازیگر نقش دانیال به کارگردانی قاسم جعفری است که هنرمندانی چون ثریا قاسمی، بیژن بنفشه‌خواه، نیما رئیسی، امید روحانی در آن به ایفای نقش پرداختند.سجاد بابایی در زندگی زیباست توانست خود را به عنوان بازیگر مطرح کند. این سریال در سال 1398 تولید شد که با وقفه دو ساله در تیر 1400 از شبکه دو پخش شد. 

سجاد بابایی در سریال زندگی زیباست
عکس سجاد بابایی در سریال زندگی زیباست

خسوف

خسوف نخستین سریال سجاد بابایی در شبکه نمایش خانگی است.سجاد بابایی در خسوف بازیگر نقش امیر به کارگردانی مازیار میری در سال 1400 است که هنرمندانی چون امین تارخ،علی عمرانی،پوریا رحیمی‌سام، المیرا دهقانی در آن بازی کردند.سجاد بابایی و مینو شریفی در سریال خسوف نقش زوج را بازی کردند.

سجاد بابایی و مینو شریفی در سریال خسوف
سجاد بابایی و مینو شریفی در سریال خسوف

مرد بازنده 

مرد بازنده فیلم سینمایی به کارگردانی محمدحسین مهدویان در سال 1400 است.سجاد بابایی در فیلم سینمایی مرد بازنده بازیگر نقش سینا است و ستارگانی چون جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، آناهیتا درگاهی،بابک کریمی، امیر دژاکام، مهدی زمین پرداز در آن به هنرمندی پردختند.

سجاد بابایی در مرد بازنده 
جواد عزتی و سجاد بابایی در مرد بازنده 

سقوط

 سقوط سریالی در شبکه نمایش خانگی به کارگردانی سجاد پهلوان زاده است که یک روایت متفاوت از داستانی جاسوسی در دل داعش را به تصویر کشیده است. سجاد بابایی بازیگر نقش ژاکان در سریال سقوط با الناز ملک در نقش آیسان خوش درخشیدند و با هنرمندانی چون حمید فرخ نژاد، عباس جمشیدی فر و وحید آقاپور هم بازی شدند.

سجاد بابایی بازیگر نقش ژاکان در سریال سقوط
سجاد بابایی بازیگر نقش ژاکان در سریال سقوط

 شریک جرم

 شریک جرم دومین سریال مازیار میری در شبکه نمایش خانگی در ژانر دارم و جنایی است که ستارگانی چون سارا بهرامی، محمد امین شعرباف، علیرضا ثانی‌فر، مهتاب ثروتی و المیرا دهقانی در این سریال به ایفای نقش پرداختند.سجاد بابایی در سریال شریک جرم نقش محسن را به عهده دارد و با المیرا دهقانی به صورت افتخاری در این سریال حضور پیدا کرده‌اند. سجاد بابایی نقش مردی زندانی را دارد که مرخصی می‌گیرد تا ماجرای درخواست طلاق همسرش را پیگیری کند و المیرا دهقانی در نقش همسرش ندا ظاهر شده که دیگر تمایلی به زندگی با او ندارد.

سجاد بابایی در سریال شریک جرم
سجاد بابایی بازیگر نقش محسن در سریال شریک جرم

 

سجاد بابایی در سریال شریک جرم
سجاد بابایی در شریک جرم

 لیست آثار سجاد بابایی

نام

سال

توضیحات

کنسرت رزمایش عاشقانه

1393

کارگردان: مسعود ‌ترابی

بازیگران: مسعود ‌ترابی، مونا ‌رضایی 

مرد نیست

1394

کارگردان: سجاد بابایی، ایمان سلیح
بازیگران: فرزاد ابوعلی

فیلم کوتاه خرده جنایات

1395

کارگردان: امیرحسین ثقفی

بازیگران: سجاد بابایی، روزبه حصاری

پرسه‌های موازی

1395

کارگردان: شهره عادل
بازیگران: پدرام عزیزی، شهره عادل

تئاتر

تجربه‌های اخیر

1396

کارگردان: سجاد ‌داغستانی

بازیگران: صحرا ‌اسدالهی، پاوان ‌افسر 

فیلم کوتاه

سکوت سیاه

1396

کارگردان: علی جلالی

بازیگران: هلیا علوی، مرجان فقیهی

آقای سین الف گاف زنش را کشت

1396

کارگردان: ابراهیم مکی

سوزن آب

1396

کارگردان: بهمن شهروان

بازیگران: نسیم ادبی، محمدرضا داوود نژاد

تومان

1397

کارگردان: مرتضی فرشباف

بازیگران: میرسعید مولویان، مجتبی پیرزاده 

فیلم کوتاه

این و آن

1397

کارگردان: مهدیه محمدی

بازیگران: سجاد بابایی، مجتبی واشیان  

نمایش شاه لیر

1397

تئاترشهر ‌- ‌سالن ‌اصلی

کارگردان:  مسعود ‌دلخواه

بازیگران: الهام ‌پاوه ‌نژاد، حمیدرضا ‌هدایتی 

یرما

1397

کارگردان:  مهتا محدث

بازیگران: هومن ‌برق ‌نورد، نفیسه ‌روشن 

من، زهره

1398

کارگردان: سیامک ابراهیمی

بازیگران: سجاد بابایی، ملیسا ذاکری

خانواده آقای شهریاری

1398

کارگردان: سجاد منصوری

بازیگران: رضا بنفشه خواه، هدایت سلطانی 

هیچ چیز جدی نیست

1398

 کارگردان: مسعود ‌دلخواه

بازیگران: حمیدرضا ‌هدایتی، گیلدا ‌حمیدی

جیغ بنفش

1398

کارگردان: وحید ملکی

بازیگران: مهسا بنائیان، حدیثه حیدری 

فیلم کوتاه

برادر

1399

کارگردان: مهدیه محمدی

بازیگران: مجتبی ‌واشیان، اکبر مددی مهر

سریال

زندگی زیباست

1400

کارگردان: قاسم جعفری

بازیگران: ثریا قاسمی، بیژن بنفشه‌خواه

سریال

خسوف

1400

در نقش امیر
کارگردان: مازیار میری

بازیگران: امین تارخ، مینو شریفی

مرد بازنده

1400

در نقش سینا

کارگردان: محمدحسین مهدویان

بازیگران: جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور 

سریال

سقوط

1401

در نقش ژاکان
کارگردان: سجاد پهلوان زاده

بازیگران: حمید فرخ نژاد، الناز ملک

 سریال شریک جرم

1402

در نقش محسن
کارگردان: مازیار میری

بازیگران: سارا بهرامی، المیرا دهقانی


سجاد بابایی
عکس سجاد بابایی بازیگر

12 حقیقت جالب درباره سجاد بابایی

  1. قد سجاد بابایی حدود 180 سانتی متر است.
  2. سجاد بازیگری را با تئاتر در سن 19 سالگی شروع کرد.
  3. سجاد بابایی در خسوف بازیگر نقش امیر است که شهرت را به دست آورد.
  4. سجاد بابایی در ویکی پدیا صفحه ای ندارد.
  5. اینستاگرام سجاد بابایی تیک آبی دارد.
  6. صفحه مسعود ‌دلخواه با دومرتبه همکاری به  عنوان کارگردان بیشترین اعتماد را به وی داشت است.
  7. اطلاعاتی از اصالت سجاد بابایی در دسترس نیست.
  8. سجاد بابایی در میدان سرخ بازی نکرده است
  9. همچنین سجاد بابایی در برف بی صدا می بارد بازی نکرده است.
  10. سجاد بابایی و مینو شریفی زوج هنری سریال خسوف بودند.
  11. سجاد بابایی در جیران حضور نداشته است..
  12. سجاد بابایی کرد است.
سجاد بابایی
عکس های سجاد بابایی

مصاحبه سجاد بابایی

مصاحبه سجاد بابایی کم است و تنها گفت و گوی تصویری ای او با برنامه «رو بِ ‌رو» در 7 فروردین 1401 است.سجاد بابایی در خندوانه حضور نداشته است. شما در ادامه می توانید مصاحبه این بازیگر با روزنامه اعتماد بخوانید.

سجاد بابایی لیسانس کارگردانی دارد و کارش را با تئاتر شروع کرده و این اواخر هم در یک سریال تلویزیونی بازی داشت. همچنین بابایی علاقه‌مند به مدیوم فیلم کوتاه هم هست و تجربیاتی هم در فیلم کوتاه دارد. فیلم‌های تومان، سوزن آب، زهره، سه فیلم سینمایی هستند که در آن‌ها حضور داشته.گفت‌وگوی ما با این بازیگران جوان پیش روی شماست.

به عنوان اولین سوال بفرمایید متولد چه سالی هستید؟

۷۲

و اینکه چطور شد برای بازی در سریال خسوف انتخاب شدید؟

از طریق یکی از دوستانم متوجه شدم که سریال خسوف در پیش‌تولید است. تماس گرفتم و به دفتر رفتم. آشنایی و گفتگو‌های خوبی در چند جلسه شکل گرفت که منجر به اعتماد من و انتخابم شد.

اساس و بنیاد سریال خسوف بر استفاده از بازیگران جدید، اما با استعداد شکل گرفته است. نظرتان درباره انتخاب بازیگران جدید و بااستعداد در سینما و تلویزیون چیست؟ به هر حال کاری که مازیار میری و همایون اسعدیان انجام دادند ریسک و جسارت بزرگی بود.

بابایی: قطعا این کار ریسک بزرگی است. به هر حال سینما یک صنعت است و انجام چنین ریسکی نیازمند جسارت و تجربه است، امید دارم بیش از پیش شاهد این اتفاق باشیم و توجه بیشتری در این زمینه به بازیگران صحنه تئاتر شود. ورود چهره‌های نو به سینما اگر دارای پتانسیل و عملکرد خوبی باشند فکر می‌کنم از سوی مردم با استقبال روبه‌رو خواهد شد. خود من به شخصه سعی کردم تلاشم را برای درست ظاهر شدن به کار گیرم. امیدوارم توانسته باشم بازی قابل قبولی به مردم ارایه دهم.

داستان سریال خسوف موضوع اجتماعی دارد و اتفاقاتی که در این مجموعه برای شخصیت‌ها روی می‌دهد مختص جوان‌هایی است که بخشی از این اجتماع را تشکیل می‌دهد. خوشبختانه فضایی که در این داستان با آن روبه‌رو هستیم باورپذیر خلق شده. باتوجه به اینکه پیش‌تر از این حضور حرفه‌ای جدی به عنوان نقش اصلی نداشتید وقتی داستان را خواندید چقدر با کاراکترهای‌تان احساس نزدیکی کردید و اساسا حس همذات‌پنداری با اتفاقات قصه داشتید؟

بابایی: به نظرم هر فرآیند هنری (سینما، تئاتر، موسیقی، تجسمی و...) یکی از الزاماتش این است که از جامعه تغذیه کند البته نه بازتاب جامعه شکل روزمره بلکه الهاماتی از آن بگیرد و براساس آن جهان خود را بسازد و بخش مهمی از جامعه هم جوان‌ها هستند که کاراکتر من هم در فیلم نماینده این بخش جامعه است. کسی که در شروع زندگی آرامی دارد، اما آشنایی‌اش با دختری باعث می‌شود تازه از درون دچار تلاطم شود، چون برخی چیز‌ها در زندگی‌اش اگر اکنون می‌خواست در موردش تصمیم بگیرد انتخاب الانش نبوده، کسی که تمایل دارد زندگی و رویاهایش را نه آن سر دنیا بلکه در همین جغرافیا بسازد.

سجاد بابایی
تصاویر سجاد بابایی

 جناب بابایی شخصیت امیر یکی از کاراکتر‌هایی است که بسیار ملموس از کار درآمده. برای ارتباط با امیر از چه روشی استفاده کردید؟

بابایی: در درجه اول مهم‌ترین نکته شناخت خصوصیات درست نقش امیر بود و در مرحله بعد تداوم بعضی از آن خصوصیات و تغییر برخی دیگر در گذر زمان بود، چون به هر حال با یک سریال سر کار داشتم و گذر زمان مهم بود و سپس باورپذیری این خصوصیات که قطعا بدون تمرین میسر نمی‌شد. از کار و گفتگو روی فیلمنامه شروع کردیم و بعد به سراغ شناخت خصوصیات شغلی امیر رفتم که می‌توانست روی حال و هوا و رفتار تاثیرگذار باشد. با هدایت آقای میری و راهنمایی‌های آقای اسعدیان در این زمینه تلاشم را انجام دادم، امیدوارم که درست عمل کرده باشم.

اتفاقا می‌خواستم به این نکته اشاره کنم که بازی‌های یکدست و روان یکی از نکات برجسته سریال خسوف است. چطور در اولین کار به این هماهنگی و انسجام رسیدید؟ کار کردن کنار بازیگران بزرگ و شناخته‌شده چطور بود؟

بابایی: واقعا ممنونم از این تعریف ولی جدا از هر چیزی دو عامل به نظرم قبل از هرچیز خیلی مهم است در رسیدن به یکدستی؛ اول شناخت چه بازیگر از بازیگر و چه کارگردان از بازیگر و برعکس و دوم: احساس راحتی در یک کار بعد از آن است که بقیه موارد شکل می‌گیرد که خوشبختانه وجود داشت ضمن اینکه آقای میری می‌دانستند که چه چیزی از ما در سکانس می‌خواهند و بر این اساس راهنمایی‌های خوبی هم انجام می‌دادند. بعد از مدتی این راهنمایی‌ها براساس شناختی که از هم پیدا کردیم حتی تبدیل شد به یک اشاره کوچک و رسیدن به برخی جزییات و یکدستی.

عکس های سجاد بابایی

سجاد بابایی
عکس های سجاد بابایی در اینستاگرام
سجاد بابایی
تصاویری از سجاد بابایی


سجاد بابایی
عکس شخصی از سجاد بابایی
سجاد بابایی
سجاد بابایی بازیگر سریال خسوف
سجاد بابایی
سجاد بابایی
سجاد بابایی
سجاد بابایی بازیگر سریال سقوط
سجاد بابایی
عکس اینستاگرام سجاد بابایی
سجاد بابایی
سجاد بابایی در فیلم سینمایی مرد بازنده
سجاد بابایی
طبیعت گردی سجاد بابایی
سجاد بابایی
عکس جدید سجاد بابایی
سجاد بابایی
عکس از سجاد بابایی بازیگر
سجاد بابایی
سجاد بابایی در اکران فیلم مرد بازنده
سجاد بابایی
سجاد بابایی در جشنواره فجر
سجاد بابایی
سجاد بابایی
سجاد بابایی
تصاویر سجاد بابایی
سجاد بابایی
سجاد بابایی در سریال زندگی زیباست
سجاد بابایی
سجاد بابایی
سجاد بابایی
عکس های سجاد بابایی
سجاد بابایی
سجاد بابایی در تئاتر
سجاد بابایی
عکس سجاد بابایی در اینستاگرام

 

پرسش های متداول

سجاد بابایی اهل کجاست؟
سجاد بابایی اهل کردستان است.
سن سجاد بابایی چقدر است؟

سن سجاد بابایی 30 سال است.

قد سجاد بابایی چقدر است؟
سجاد حدود 180 سانتی متر قد دارد.
سجاد بابایی و مینو شریفی نسبتی با هم دارند؟
سجاد بابایی و مینو شریفی در نقش امیر و آتیه زوج هنری سریال خسوف هستند و نسبت دیگری ندارند.
سجاد بابایی در میدان سرخ چه نقشی دارد؟
سجاد بابایی در میدان سرخ اصلا بازی نکرده است.
سجاد بابایی در برف بی صدا می بارد نقشی دارد؟
سجاد بابایی در برف بی صدا می بارد هم بازی نکرده است
سجاد بابایی در ویکی پدیا صفحه دارد؟
سجاد بابایی هنوز در ویکی پدیا صفحه ای ندارد.
آدرس صفحه سجاد بابایی در اینستاگرام چیست؟

sajjadbabaee صفحه اینستا سجاد بابایی است.

سجاد بابایی و نوید محمدزاده نسبتی دارند؟

سجاد بابایی با چهره و اکتی که یادآور نوید محمدزاده در فیلم «عصبانی نیستم» است، بازی گرمی را از خود در سریال خسوف نشان می‌دهد اما این دو بازیگر نسبتی با هم ندارند. 

سجاد بابایی در زندگی زیباست چه نقشی دارد؟
سجاد بابایی در زندگی زیباست نقش دانیال را به عهده دارد.


سخن آخر

در این مطلب بیوگرافی سجاد بابایی که با نقش امیر در سریال خسوف مشهور شده است را بررسی کردیم. در مطلب دیگری به معرفی بیوگرافی المیرا دهقانی از تئاتر تا شهرت و ازدواج با عکس جدید پرداختیم که در صورت تمایل می توانید آن را هم مطالعه کنید. اگر شما از علاقه‌مندان به بازی این بازیگر هستید و اطلاعات دقیق‌تری از زندگی شخصی و هنری او دارید در قسمت نظرات با ما و سایر مخاطبان سایت رویداد ایران به اشتراک بگذارید.

امتیاز: 5 (از 1 رأی )
نویسنده
هاجر خانی
هاجر خانی
علاقه مند به خبرنگاری و تولید محتوا

نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد