hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > هنر و ادبیات > سینما، تلویزیون و تئاتر > بیوگرافی بهاره کیان افشار و همسرش از بازیگری تا شهرت با عکس

بیوگرافی بهاره کیان افشار و همسرش از بازیگری تا شهرت با عکس

بهاره کیان افشار بازیگر است. بیوگرافی او و همسرش، حواشی ازدواجش با نواب ابراهیمی، مرور آثار او با آدرس اینستاگرام و عکس های زیبایش را در ادامه برایتان آورده ایم:

بهاره کیان افشار (BahareKianafshar) ترانه‌سرا و بازیگر سینما و تلویزیون متولد دهه شصت است. قهوه ترک جدیدترین فیلم بهاره کیان افشار در شبکه نمایش خانگی به کارگردانی علیرضا امینی است.

بهاره بازیگری را به‌ طور حرفه‌ای از سال ۱۳۸۵با بازی در سریال کلاه پهلوی و در نقش «شادی مستشارنیا» آغاز کرد و با اولین حضورش در بازیگری به شهرت رسید و نامزد بهترین بازیگر زن درام تلویزیونی در چهاردهمین جشن دنیای تصویر شد. از دیگر افتخارات کیان افشار می توان به نامزدی بهترین بازیگر زن درام تلویزیونی در هفدهمین جشن حافظ برای سریال عاشقانه به کارگردانی منوچهر هادی و نامزدی اشاره کرد. این هنرمند توانا سابقه بازی در فیلم های سینمایی «بارکد»، «زرد»، «لونه زنبور»، «پالتو شتری»، «سگ بند»،«نمور»، «آهنگ دونفره» و سریال های «می‌خواهم زنده بمانم» «حرفه ای»، «سودا »، « هشتگ خاله سوسکه» و... را در کارنامه هنری خود دارد. بیوگرافی و عکسهای بهاره کیان افشار را به همراهاطلاعاتی از همسرش، خانواده اش،قد و وزن و... را برای شما عزیزان آورده ایم. با ما همراه باشید:

بهاره کیان افشار با عینک آفتابی و شال بنفش رو به دوربین در ساحل شمال ایران چهارزانو نشسته است
بهاره کیان افشار


بهاره کیان افشار کیست؟

مشخصات فردی

نام کامل

بهاره کیان افشار

تاریخ تولد

۱۰ اردیبهشت ۱۳۶۲

محل تولد

تهران

شغل

ترانه‌سرا و بازیگر

نماد ماه تولد

ثور

مشخصات فیزیکی

قد

۱۶۳ سانتی متر

وزن

حدود 70 کیلو

رنگ چشم

عسلی

رنگ مو

خرمایی

چپ دست یا راست دست

راست دست

مشخصات خانوادگی

نام خواهران یک خواهر

نام همسر

متاهل

تاریخ ازدواج

1400

مشخصات تحصیلی

مدرسه

دیپلم ریاضی فیزیک

رشته تحصیلی

مهندسی نرم‌افزار کامپیوتر

مدرک

کارشناسی

بهترین آثار

نام اثر

نقش (نام نقش)

سال

کلاه پهلوی

شادی مستشارنیا

1383

عاشقانه

درسا

1398

گلشیفته

سعیده

1396

بهاره کیان افشار تمام رخ رو به دوربین ایستاده است
عکسهای جدید بهاره کیان افشار

بیوگرافی کامل بهاره کیان افشار

کودکی و اوایل زندگی

بهاره کیان افشار در روز شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۶۲( سال خوک) در تهران به دنیا آمد و هم اکنون 40 سال سن دارد.اصالت بهاره کیان افشار مشخص نیست که به کدام شهر تعلق دارد.نماد ماه بهاره ثور است و از مشخصات متولدین این ماه می می توان به دست و دلبازی، اهل عمل،حساس، محتاط و خوشرو بودن اشاره کرد.

قد بهاره کیان افشار ۱۶۳ سانتی متر است و حدود 70 کیلو وزن دارد.از دیگر مشخصات ظاهری این بازیگر می توان به چشم عسلی،رنگ موی خرمایی و راست دست بودن اشاره کرد.
عکس کودکی بهاره کیان افشار در قاب روی میز
بهاره کیان افشار قدیمی
عکس کودکی بهاره کیان افشار
عکس کودکی بهاره کیان افشار

خانواده 

اطلاعات دقیقی از خانواده بهاره کیان افشار، در فضای مجازی موجود نیست و مشخص نیست که آنها چند نفر هستند اما گویا بهاره یک خواهر دارد. اطلاعاتی از بهاره کیان افشار و مادرش، پدر و شغل آن ها و حتی تعداد خواهر و برادرها در دسترس نیست و اگر به اینستاگرام این بازیگر سری بزنید نیز اطلاعاتی به دست نمی‌آورید.

بهاره کیان افشار و مادرش روبه دوربین ایستاده اند
عکس بهاره کیان افشار و مادرش
خواهر بهاره کیان افشار
خواهر بهاره کیان افشار

تحصیلات

تحصیلات بهاره کیان افشار در مقطع کارشناسی در رشته مهندسی نرم‌افزار کامپیوتر است و در دبیرستان دیپلم ریاضی فیزیک گرفت اما بسیار دوست داشت به مدرسه تئاتر و رشته هنر برود که با مخالفت شدید پدر و مادر رو به رو شد.تیا پاکروان همکلاسی دوران دبیرستان او بود.

بهاره کیان افشار و همسرش

بهاره کیان افشار و همسرش یا همسر بهاره کیان افشار از مواردی است که در اینترنت بسیار جست و جو شده است اما این بازیگر خوش چهره متاهل است و روز دوشنبه 26 بهمن 1400 مصادف با روز ولنتاین با انتشار عکس زیر، رسما ازدواج خود را رسانه ای کرد.

بهاره کیان افشار
عکس عروسی بهاره کیان افشار

بهتر است بدانید همسر بهاره کیان افشار نواب ابراهیمی نیست و تاکنون عکس جدید بهاره کیان افشار و همسرش منتشر نشده است.

شروع فعالیت

شروع فعالیت بهاره کیان افشار در دنیای هنر با بازی در نقش شادی مستشارنیا در سریال کلاه پهلوی در سال 1385 آغاز شد که در نخستین فعالیت هنری اش به شهرت رسید و با فیلم شیرین به کارگردانی عباس کیارستمی اولین بازی در سینما را تجربه کرد. او در کنار بازیگری، کار دکوراسیون و تبلیغات را به عنوان منبع درآمد انجام می دهد.همچنین این بازیگر خوش چهره از سال 1394 سفیر سلامت موسسه خیریه بهنام دهش پور است.

ترانه‌سرایی

ترانه سرایی بهاره کیان افشار از سنین پایین به دلیل علاقه شخصى پدرش به شعر و ادبیات شروع شد و بهرام رادان از ترانه های وی در آلبومش استفاده کرده است.بهاره کیان‌افشار ترانه‌سرایی پنج قطعه از آلبوم «روی دیگر» و قطعه «تو هستی»را با صدای بهرام رادان انجام داده‌است

علایق و تفریحات

علایق و تفریحات بهاره کیان افشار با توجه به عکس های که در اینستاگرام به اشتراک می گذارد مشخص است به بازیگری،سفر، طبیعت گردی علاقه دارد و حامی حیوانات است. او در این باره می گوید: ما خانوادگی بصورت بیمارگونه عشق سفر رفتن داریم و دو لذت بزرگ زندگی من تئاتر و سفر هستند، سفر به کسب تجربه ، ایده و دیدگاه های جدید کمک می کند. سفر در عین ماجراجویی، آرامش بخش است و حال انسان را بهتره کرده و انرژی دوباره می دهد ، بخاطر لطف پدر و مادرم ایران را حسابی گشته ام.

عکس بهاره کیان افشار
عکس اینستاگرام بهاره کیان افشار

بهاره کیان افشار در شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

baharekianafshar

وبسایت

ویکی پدیا بهاره کیان افشار


اینستاگرام بهاره کیان افشار

اینستاگرام بهاره کیان افشار که با عبارت بهاره کیان افشار اینستاگرام نیز جست و جو شده است به آدرس baharekianafshar است که 2.2میلیون فالور دارد و 1607 صفحه را دنبال می کند.این بازیگر فعالیت در اینستاگرام را در آگوست 2013 آغاز کرد و تاکنون 1400 پست بارگذاری کرده است.همچنین اینستاگرام این بازیگر تیک آبی دارد.

صفحه  اینستاگرام بهاره کیان افشار
صفحه اینستاگرام بهاره کیان افشار

فیلم های بهاره کیان افشار

کلاه پهلوی

کلاه پهلوی یک سریال تلویزیونی در ژانر تاریخی به کارگردانی سید ضیاءالدین دری است که از شبکه اول سیما پخش شد. بهاره کیان افشار در کلاه پهلوی بازیگر نقش شادی مستشارنیا (همسر دوم فرخ باستانی) را به مدت 7 سال ایفا کرد.کلاه پهلوی اولین تجربه حضور این بازیگر در مقابل دوربین در سن 21 سالگی است.بهاره که در سال 1383 مشغول بازی در تئاتر آزیتاحاجیان بود توسط تینا پاکروان به محمدرضا شریفی نیا معرفی شد و به مجموعه کلاه پهلوی پیوست.در ادامه عکس های بهاره کیان افشار در سریال کلاه پهلوی را مشاهده می کنید.

عکس بهاره کیان افشار در کلاه پهلوی
عکس بهاره کیان افشار در کلاه پهلوی


عکس بهاره کیان افشار در کلاه پهلوی
عکس بهاره کیان افشار در فیلم کلاه پهلوی


عکس بهاره کیان افشار در کلاه پهلوی
عکس های بهاره کیان افشار در کلاه پهلوی

گناهکاران

گناهکاران دومین فیلم بهاره کیان افشار در سینما است که نقش مرجان (آسمان) فرازمند را در سال 1390 به کارگردانی فرامرز قریبیان بازی کرد و هنرمندانی چون رامبد جوان، کوروش تهامی، هومن برق نورد، شقایق فراهانی، نسرین مقانلو و....در آن حضور داشتند.

بهاره کیان افشار در فیلم سینمایی گناهکاران
بهاره کیان افشار در فیلم سینمایی گناهکاران

هیچ‌کجا هیچ‌کس

هیچ‌کجا هیچ‌کس فیلم سینمایی به کارگردانی ابراهیم شیبانی در سال ۱۳۹۱ است که بهاره کیان افشار در نقش یلدا با ستارگانی چون رضا کیانیان،محمدرضا فروتن، آتیلا پسیانی، مهناز افشار، صابر ابر هم بازی بود.

بهاره کیان افشار در فیلم سینمایی هیچ‌کجا هیچ‌کس
عکس بهاره کیان افشار در فیلم سینمایی هیچ‌کجا هیچ‌کس

بوی قهوه و بلال و کباب عنوان نمایشی به کارگردانی احسان کرمی در سال 1392 است که سالن ‌گوشه فرهنگسرای ‌نیاوران ‌با هنرمندانی چون بهاره ‌کیان ‌افشار، میثم ‌عبدی، نازنین ‌کریمی و سام ‌قریبیان اجرا شد.

بهاره کیان افشار در نمایش بوی قهوه
بهاره کیان افشار در نمایش بوی قهوه و بلال و کباب

نمایش و.و wow به کارگردانی تینو صالحی در تاریخ بهمن ماه سال ۱۳۹۳ در تالار ‌حافظ با هنرپیشگانی چون بهرام ‌افشاری، آزاده ‌صمدی، نازنین ‌بابایی، بهاره ‌کیان ‌افشار، علیرضا ‌مهران روی صحنه رفت.

بهاره کیان افشار در نمایش وو
بهاره کیان افشار در نمایش وو

عین شین قاف

عین شین قاف فیلم سینمایی به کارگردانی قاسم جعفری در سال 1393 است که بهاره کیان افشار در این فیلم با نوید لایقی مقدم، نیما رئیسی،سیما تیرانداز هم بازی بود.

بهاره کیان افشار در فیلم سینمایی عین شین قاف
بهاره کیان افشار در فیلم سینمایی عین شین قاف

گاهی به پشت سر نگاه کن، دومین سریال بهاره کیان افشار در تلویزیون به کارگردانی مازیار میری است که بازیگر نقش شبنم با ستارگانی چون امین تارخ، هدایت هاشمی، الیکا عبدالرزاقی، سعید چنگیزیان و... هم بازی شد.

بهاره کیان افشار در فیلم سینمایی گاهی به پشت سر نگاه کن
امین تارخ و بهاره کیان افشار در فیلم گاهی به پشت سر نگاه کن

دست نیافتنی ها عنوان نمایشی به کارگردانی علیرضا ‌کوشک ‌جلالی در سال 1394 است که بهاره کیان افشار با بازیگرانی مانند نادر ‌فلاح، سینا ‌رازانی، سینا ‌کرمی، مایا رضوی در ‌سالن ‌استاد ‌ناظرزاده ‌کرمانی ایرانشهر ‌اجرا کردند.

بهاره کیان افشار در نمایش دست نیافتنی ها
بهاره کیان افشار در نمایش دست نیافتنی ها

بارکد

بارکد فیلم سینمایی به کارگردانی، تهیه‌کنندگی و نویسندگی مصطفی کیایی در سال ۱۳۹۴ است.بهاره کیان افشار در فیلم بارکد در نقش ستاره دوست میلاد ظاهر شد و با ستارگانی چون بهرام رادان، محسن کیایی،سحر دولتشاهی و...هم بازی شد.

بهاره کیان افشار دربارکد
بهاره کیان افشار در فیلم بارکد

زرد

زرد فیلمی سینمایی به کارگردانی و نویسندگی مصطفی تقی‌زاده در سال ۱۳۹۵ است.بهاره کیان افشار در فیلم سینمایی زرد نقش نیکی را به عهده داشت و با هنرمندانی مانند بهرام رادان، ساره بیات، مهرداد صدیقیان، شهرام حقیقت‌دوست و آناهیتا درگاهی هم بازی شد.

بهاره کیان افشار در فیلم سینمایی زرد
بهاره کیان افشار در فیلم سینمایی زرد

کمدی انسانی

کمدی انسانی فیلم سینمایی به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی محمدهادی کریمی در سال 1395 است که بهاره کیان افشار با آرمان درویش، هومن سیدی،نیکی کریمی هم بازی شد.

بهاره کیان افشار در فیلم سینمایی کمدی انسانی
بهاره کیان افشار در فیلم کمدی انسانی

ماهورا

ماهورا فیلم سینمایی به کارگردانی و نویسندگی حمید زرگرنژاد در سال 1395 است که بهاره کیان افشار در نقش ماهور نامزد امین(ساعد سهیلی) با میترا حجار،کامران تفتی،داریوش ارجمند هم بازی شد.

بهاره کیان افشار در فیلم ماهورا
بهاره کیان افشار در فیلم ماهورا

عاشقانه

عاشقانه یک سریال در شبکه نمایش خانگی به کارگردانی منوچهر هادی در سال ۱۳۹۵ است.بهاره کیان افشار در سریال عاشقانه، نقش درسا را به عهده داشت و در اولین تجربه بازی در شبکه نمایش خانگی توانست نامزد بهترین بازیگر زن درام تلویزیونی در هفدهمین جشن حافظ شود. او با ستاره های چون محمدرضا گلزار، ساره بیات، مهناز افشار،حسین یاری، هومن سیدی، پانته‌آ بهرام در این سریال همکاری داشت.



بهاره کیان افشار و هومن سیدی در عاشقانه
بهاره کیان افشار و هومن سیدی در عاشقانه
عکس بهاره کیان افشار در عاشقانه

نوار زرد

نوار زرد نام سریال تلویزیونی به کارگردانی پوریا آذربایجانی در سال ۱۳۹۶ است که بهاره کیان افشار در این سریال نقش رعنا را بازی می کند.بازیگرانی سریال نوار زرد عباتند از :امیر آقایی، کمند امیرسلیمانی،سیروس گرجستانی، قاسم زارع، محسن بهرامی، امید روحانی، نادر مشایخی، شهین تسلیمی، سیروس میمنت.

بهاره کیان افشار در سریال نوار زرد
بهاره کیان افشار در سریال نوار زرد


بهاره کیان افشار در لونه زنبور
بهاره کیان افشار در لونه زنبور

دشمن زن

دشمن زن فیلم سینمایی به کارگردانی کریم امینی در سال ۱۳۹۶ است که بهاره کیان افشار در فیلم دشمن زن در نقش سهیلا با بازیگرانی مانندسام درخشانی، الناز حبیبی،بهرنگ علوی هم بازی شد.

بهاره کیان افشار در دشمن زن
بهاره کیان افشار در دشمن زن

عطر داغ

عطر داغ فیلمی سینمایی به کارگردانی علی ابراهیمی و تهیه کنندگی امیر شهاب رضویان محصول سال ۱۳۹۷ است.بهاره کیان افشار در فیلم سینمایی عطر داغ، بازیگر نقش سارا است و سایر بازیگران آن عباتند از: خاطره اسدی، مهرداد صدیقیان،شهرام حقیقت دوست، سیما تیرانداز.

بهاره کیان افشار درعطر داغ
بهاره کیان افشار درعطر داغ

گلشیفته

گلشیفته یک سریال شبکه نمایش خانگی در ژانر کمدی و اجتماعی به کارگردانی بهروز شعیبی، محصول سال ۱۳۹۶ است. بهاره کیان افشار در سریال گلشیفته برای اولین بار در یک سریال ایرانی نقش یک ترنس زن به نام سعیده راست‌کردار را بازی کرد و برای این نقش کاندید بهترین بازیگر زن کمدی تلویزیونی در نوزدهمین جشن حافظ شد.حاملگی بهاره کیان افشار که در اینترنت جست و جو شده است به سکانس بازی او در سریال گلشیفته اشاره دارد که می گوید: من ترنسم نمی تونم حامله بشم.

بهاره کیان افشار در گلیشفته
عکس بهاره کیان افشار در سریال گلشیفته

هشتگ خاله سوسکه

هشتگ خاله سوسکه یک سریال فانتزی و موزیکال به کارگردانی محمد مسلمی در شبکه نمایش خانگی است. بهاره کیان افشار در هشتگ خاله سوسکه نقش اصلی را به عهده دارد و با امیرحسین رستمی، ارژنگ امیرفضلی،لیلا بلوکات، الناز حبیبی، هدیه بازوند هم بازی بود.

بهاره کیان افشار در هشتگ خاله سوسکه
بهاره کیان افشار در هشتگ خاله سوسکه

پالتو شتری

پالتو شتری فیلم سینمایی به کارگردانی و نویسندگی مهدی علی‌میرزایی در سال 1397 است.بهاره کیان افشار در پالتو شتری در نقش کیانا با سام درخشانی هم بازی شد.

عکس بهاره کیان افشار در پالتو شتری
عکس بهاره کیان افشار در پالتو شتری

بی وزنی

بی وزنی فیلم سینمایی به نویسندگی و کارگردانی مهدی فرد قادری در سال 1397 است.بهاره کیان افشار در بی وزنی در نقش هلیا برای بار دوم با امیرعلی دانایی پس از سریال کلاه پهلوی همکاری داشت.

بهاره کیان افشار در  بی وزنی
عکس بهاره کیان افشار با لباس عروس

مرد نقره ای

مرد نقره‌ای فیلمی به کارگردانی محمدحسین لطیفی در شبکه نمایش خانگی در سال ۱۳۹۸ است.بهاره کیان افشار در مرد نقره ای بازیگر نقش مادر ایمان را بازی کرد و هنرمندانی چون مهدی سلطانی، ایرج نوذری، بهنوش بختیاری، نادر سلیمانی در این فیلم حضور داشتند.

بهاره کیان افشار در مرد نقره ای
عکس بهاره کیان افشار در مرد نقره ای


بهاره کیان افشار در فیلم رویای سهراب
بهاره کیان افشار در فیلم رویای سهراب

سگ بند

سگ بند، فیلم سینمایی به کارگردان مهران احمدی در سال 1398 است.بهاره کیان افشار در سگ بند در نقش مروارید تنهایی با امیر جعفری، بهرام افشاری هم بازی شد.

بهاره کیان افشار در سگ بند
عکس بهاره کیان افشار در سگ بند


بهاره کیان افشار در می‌خواهم زنده بمانم
بهاره کیان افشار در می‌خواهم زنده بمانم

آهنگ دو نفره

آهنگ دو نفره فیلمی سینمایی به کارگردانی آرزو ارزانش درسال ۱۳۹۹ است.بهاره کیان افشار در آهنگ دونفره بازیگر نقش الیکا را به عهده دارد و سایر بازیگران این فیلم عبارتند از: احمد مهرانفر، فرزاد فرزین،هادی کاظمی،امیرحسین رستمی.

بهاره کیان افشار در آهنگ دونفره
بهاره کیان افشار در آهنگ دونفره


بهاره کیان افشار در کوزوو
بهاره کیان افشار در کوزوو


بهاره کیان افشار در نمور
بهاره کیان افشار در نمور

حرفه ای

حرفه ای یک سریال در شبکه نمایش خانگی به کارگردانی مصطفی تقی‌زاده در سال ۱۴۰۰ است.بهاره کیان افشار در حرفه‌ای بازیگر نقش رویا است و ستارگانی چون سارا بهرامی، سیروان خسروی، ماهور الوند، زانیار خسروی، علی مصفا در آن حضور داشتند.

بهاره کیان افشار در حرفه‌ای
عکس بهاره کیان افشار در حرفه‌ای

لیست آثار

نام

سال

توضیحات

کلاه پهلوی

1383-1389

در نقش شادی مستشارنیا 

نامزد بهترین بازیگر زن درام تلویزیونی 
کارگردان: سید ضیاءالدین دری

بازیگران: امین حیایی،مریلا زارعی

فیلم کوتاه

راز ماهی

کوچک قرمز

1383

کارگردان: پوریا جهانشاد

شیرین

1387

کارگردان: عباس کیارستمی

بازیگران: آزیتا حاجیان،آتنه فقیه نصیری

گناهکاران

1391

در نقش مرجان

کارگردان: فرامرز قریبیان

بازیگران: رامبد جوان، کوروش تهامی

هیچ‌کجا

هیچ‌کس

1391

در نقش یلدا

کارگردان: ابراهیم شیبانی

بازیگران: رضا کیانیان،محمدرضا فروتن

تئاتر

کلاغ‌ها و دروغ‌ها

1391

کارگردان: عباس غفاری

تئاتر

بازرس هاند واقعی

1391

کارگردان: بورژین عبدالرزاقی

بوی قهوه و

بلال و کباب

1392

فرهنگسرای ‌نیاوران ‌- ‌سالن ‌گوشه

کارگردان: احسان کرمی

بازیگران:نازنین ‌کریمی، سام ‌قریبیان

طول موج

1393

کارگردان: فرامرز شهبازیان

WOW

1393

تالار ‌حافظ

کارگردان: تینو صالحی

بازیگران: بهرام ‌افشاری، آزاده ‌صمدی

فیلم کوتاه

بنشین عزیزم

1393

کارگردان: علی نظری

بازیگران: سعید ‌چنگیزیان، بهاره ‌کیان ‌افشار

عین شین قاف

1393

کارگردان: قاسم جعفری

بازیگران: نوید لایقی مقدم، نیما رئیسی

گاهی به

پشت سر

نگاه کن

1393

در نقش شبنم

کارگردان: مازیار میری

بازیگران: امین تارخ، هدایت هاشمی

کفشهایم

کو؟

1394

در نقش بهاره

کارگردان: کیومرث پوراحمد

بازیگران: رضا کیانیان، رویا نونهالی

تئاتر

دست نیافتنی‌ ها

1394

ایرانشهر ‌

کارگردان: علیرضا ‌کوشک ‌جلالی

بازیگران: نادر ‌فلاح، سینا ‌رازانی

تئاتر

هتلی‌ ها

1394

کارگردان: حمیدرضا آذرنگ

بارکد

1394

در نقش ستاره دوست میلاد

کارگردان: مصطفی کیایی

بازیگران: بهرام رادان، محسن کیایی

زرد

1395

در نقش نیکی

کارگردان: مصطفی تقی‌زاده

بازیگران: بهرام رادان،ساره بیات

نمایش

خوانی

مو

۱۳۹۵

تئاترشهر ‌- ‌سالن ‌اصلی

کارگردان: احسان ‌کرمی

بازیگران: سحر ‌دولتشاهی، آتیلا ‌پسیانی

نمایش

خوانی

یک دقیقه سکوت

۱۳۹۵

پردیس ‌سینمایی ‌چارسو ‌- ‌سالن ‌۲

کارگردان: عباس ‌غفاری

بازیگران: شیوا ‌ابراهیمی، وحید ‌آقاپور

کمدی انسانی

1395

کارگردان: محمدهادی کریمی

بازیگران: آرمان درویش، هومن سیدی

ماهورا

1395

در نقش ماهور نامزد امین

کارگردان: حمید زرگرنژاد

بازیگران:ساعد سهیلی، میترا حجار

عاشقانه

1395

در نقش درسا

بهترین بازیگر زن درام تلویزیونی

کارگردان: منوچهر هادی

بازیگران: محمدرضا گلزار، ساره بیات

نوار زرد

1396

در نقش رعنا

کارگردان: پوریا آذربایجانی

بازیگران: امیر آقایی، کمند امیرسلیمانی

تئاتر

آیس لند

1396

کارگردان: آیدا کیخایی

نمایش

خوانی

صحنه‌هایی

از زندگی پدرم

1396

تماشاخانه ‌پالیز

کارگردان: افشین ‌اخلاقی

بازیگران: همایون ‌ارشادی، مریم ‌بوبانی

لونه زنبور

1396

کارگردان: برزو نیک‌نژاد

بازیگران: پژمان جمشیدی، محسن کیایی

دشمن زن

1396

در نقش سهیلا

کارگردان: کریم امینی

بازیگران:سام درخشانی، الناز حبیبی

عطر داغ

1396

در نقش سارا

کارگردان: علی ابراهیمی

بازیگران: خاطره اسدی، مهرداد صدیقیان

حضور مخفی

یک بیگانه

1396

کارگردان: الهام اطیابی

گلشیفته

1396

در نقش سعیده راست‌ کردار زن ترنس

بهترین بازیگر زن کمدی تلویزیونی 

کارگردان: بهروز شعیبی

بازیگران: مهدی هاشمی، مهناز افشار

هشتگ

خاله سوسکه

1397

در نقش خاله سوسکه

کارگردان: محمد مسلمی

بازیگران: امیرحسین رستمی، ارژنگ امیرفضلی

پالتو شتری

1397

در نقش کیانا

کارگردان: مهدی علی میرزایی

بازیگران: سام درخشانی، بانیپال شومون

بی وزنی

1397

در نقش هلیا

کارگردان: مهدی فرد قادری

بازیگران: امیرعلی دانایی، نسیم ادبی

رویای سهراب

1398

کارگردان: علی قوی تن

بازیگران:بهاره کیان افشار،ترلان پروانه

پسرکشی

1398

کارگردان: محمدهادی کریمی

بازیگران: ژاله صامتی، آرمان درویش

مرد نقره‌ای

1398

در نقش مادر ایمان

کارگردان: محمدحسین لطیفی

بازیگران: مهدی سلطانی، ایرج نوذری

گربه سیاه

1398

کارگردان: کریم امینی

بازیگران: بهرام رادان، ترلان پروانه

سگ‌بند

1398

در نقش مروارید تنهایی

کارگردان: مهران احمدی

بازیگران: امیر جعفری، بهرام افشاری

می‌خواهم

زنده بمانم

1399

در نقش زن خیابانی

کارگردان: شهرام شاه حسینی

بازیگران: حامد بهداد، سحر دولتشاهی

آهنگ دونفره

1399

در نقش الیکا

کارگردان: آرزو ارزانش

بازیگران: احمد مهرانفر، فرزاد فرزین

کوزوو

1400

کارگردان: میثم هاشمی طبا

بازیگران: کورش تهامی، فرهاد آییش

خانه

شیشه‌ای

1400

کارگردان: امیر پورکیان

نمور

1400

کارگردان: داوود بیدل

بازیگران: محمدرضا علیمردانی، سمیرا حسن‌پور

حرفه‌ای

1400

در نقش رویا

کارگردان: مصطفی تقی‌زاده

بازیگران:سارا بهرامی، سیروان خسروی

سودا

1400

کارگردان: ایمان یزدی

بازیگران: محمدرضا علیمردانی، سمیرا حسن پور

قهوه ترک

1401

کارگردان: علیرضا امینی
بازیگران: حامد بهداد،سارا رسول زاده

جوایز و افتخارات

عنوان

سال

توضیحات

نامزد بهترین بازیگر زن درام تلویزیونی

1393

در چهاردهمین جشن دنیای تصویر برای سریال کلاه پهلوی

نامزد بهترین بازیگر زن درام تلویزیونی

1396

در هفدهمین جشن حافظ برای سریال عاشقانه

نامزد بهترین بازیگر زن کمدی تلویزیونی

1398

در نوزدهمین جشن حافظ برای سریال گلشیفته


عکس بهاره کیان افشار
عکسهای بهاره کیان افشار در اینستاگرام

21 حقیقت جالب درباره بهاره کیان افشار

  1. بهاره کیان افشار و نواب ابراهیمی با هم ازدواج نکرده اند.
  2. اینستاگرام بهاره تیک آبی دارد.
  3. در میان بازیگران زن ایرانی به بازی پانته آ بهرام، نگار جواهریان، فاطمه معتمدآریا، آزیتا حاجیان، رویا تیموریان و گوهر خیراندیش علاقمند است.
  4. در بازیگران خارجی عاشق بازی مریل استریپ هست.
  5. شهرت را دوست ندارد.
  6. از سنین کودکی بواسطه علاقه شخصى پدرش، به شعر و ادبیات پارسی علاقه داشت و از چینش كلمات كنار هم لذت می ‌برد.
  7. بهرام رادان از چند ترانه این بازیگر در آلبومش استفاده كرد.
  8. عاشق تئاتر هست.
  9. کار دکوراسیون و تبلیغات را به عنوان کسب درآمد انجام می دهد.
  10. در سال 1383 در سن 19 سالگی با گروه تئاتر آزیتا حاجیان آشنا شد و تمرینات بدن و لحن و بیان را از وی آموخت.
  11. با معرفی تینا پاکروان همکلاسی دبیرستانش به محمدرضا شریفی نیا توانست در سریال «کلاه پهلوی» نقش شادی مستشارنیا را بازی کند.
  12. درباره چهره اش می گوید: چهره ام گاهی برایم راهگشا و گاهی مانع بازی در برخی نقش ها بود به هر حال داشتن چهره مناسب و فیزیک سالم و خوب برای بازیگری غیرقابل انکار است.
  13. به دلیل عدم آشنایی کامل بهاره کیان افشار به زبان انگلیسی برای بازی در فیلم سینمایی لاله انتخاب نشد.
  14. بهاره سفیر سلامت مؤسسه خیریه بهنام دهش‌پور است.
  15. او در سریال گلشیفته برای اولین بار در یک سریال ایرانی نقش یک ترنس زن را بازی کرد.
  16. نامزد بهترین بازیگر زن درام تلویزیونی در هفدهمین جشن حافظ، برای بازی در نقش درسا در سریال عاشقانه شد.
  17. نامزد بهترین بازیگر زن کمدی تلویزیونی در نوزدهمین جشن حافظ برای سریال گلشیفته شد.
  18. نامزد بهترین بازیگر زن درام تلویزیونی برای سریال کلاه پهلوی شد.
  19. رقص بهاره کیان افشار در کنسرت امید حاجیلی یکی از حواشی این بازیگر است.
  20. سریال سودا فیلم جدید بهاره کیان افشار و محمدرضا علیمردانی است.
  21. بهاره کیان افشار در سال ۱۳۸۷ با بازی در فیلم سینمایی شیرین ساخته عباس کیارستمی اولین تجربه سینمایی اش را به دست آورد 

مصاحبه بهاره کیان افشار

مصاحبه بهاره کیان افشار هم به صورت متنی و هم به صورت گفت و گوی تصویری وجود دارد که در ادامه مصاحبه او را با سید جواد یحیوی در برنامه آرت تاکس رسانه تصویری فرهنگ و هنر ایران مشاهده می کنید. بهاره کیان افشار در دورهمی یا بهاره کیان افشار در خندوانه توسط کاربران جست و جو شده است اما این هنرمند دراین برنامه ها حضور نداشته است.

عکس های زیبای بهاره کیان افشار


عکس بهاره کیان افشار
عکس بهاره کیان افشار
عکس بهاره کیان افشار
عکس جدید بهاره کیان افشار در اینستاگرام
عکس بهاره کیان افشار
عکس بهاره کیان افشار بدون ارایش
عکس بهاره کیان افشار
عکس بهاره کیان افشار بدون گریم
عکس بهاره کیان افشار
عکسهای جدید بهاره کیان افشار در اینستاگرام
عکس بهاره کیان افشار
عکسهای اینستاگرامی بهاره کیان افشار
عکس بهاره کیان افشار
بهاره کیان افشار بدون گریم
عکس بهاره کیان افشار
عکسهای قدیمی بهاره کیان افشار
عکس بهاره کیان افشار
بهاره کیان افشار عکس قدیمی
عکس بهاره کیان افشار
عکس جدید بهاره کیان افشار
عکس بهاره کیان افشار
عکس زیبای بهاره کیان افشار
عکس بهاره کیان افشار
بهاره کیان افشار در فیلم گربه سیاه
عکس بهاره کیان افشار
بهاره کیان افشار در نشست خبری فیلم پسرکشی

پرسش های متداول

سن بهاره کیان افشار چقدر است؟
سن بهاره کیان افشار هم اکنون 40 ساله است و متولد ۱۰ اردیبهشت ۱۳۶۲ است.
نقش بهاره کیان افشار در کلاه پهلوی چیست؟
نقش بهاره کیان افشار در کلاه پهلوی،شادی مستشار نیا است.
همسر بهاره کیان افشار نواب ابراهیمی است؟
خیر
قد بهاره کیان افشار چقدر است؟
قد بهاره کیان افشار ۱۶۳ سانتی متر است.
آدرس اینستاگرام بهاره کیان افشار چیست؟
آدرس اینستاگرام بهاره کیان افشار baharekianafshar است.
اسم بهاره کیان افشار در سریال عاشقانه چیست؟
درسا،اسم بهاره کیان افشار در سریال عاشقانه بود.
نقش بهاره کیان افشار در بارکد چیست؟
نقش بهاره کیان افشار در بارکد،ستاره است.
نقش بهاره کیان افشار در فیلم زرد چیست؟
نقش بهاره کیان افشار در فیلم زرد،نیکی است.
اسم بهاره کیان افشار در سریال گلشیفته چیست؟
سیعده، اسم بهاره کیان افشار در سریال گلشیفته بود.



سخن آخر

در این مطلب بیوگرافی و عکس بهار کیان افشار را که با نقش شادی مستشارنیا در سریال کلاه پهلوی به شهرت رسید و در فیلم جدیدش در سریال قهوه ترک با حامد بهداد، سارا رسول زاده، مجتبی پیرزاده، عرفان ناصری و ..هم بازی شده است را بررسی کردیم. در صورت تمایل می توانید بیوگرافی سارا رسول‌ زاده و همسرش از اجرا تا بازیگری و شهرت و بیوگرافی مجتبی پیرزاده و همسرش با عکس را مطالعه کنید. اگر شما هم اطلاعات بیشتری از زندگی شخصی و هنری وی، فیلم‌ها و حواشی این بازیگر توانا دارید آن را با ما و دیگر مخاطبان سایت رویداد ایران در قسمت کامنت ها به اشتراک بگذارید.

امتیاز: 2 (از 1 رأی )
نویسنده
هاجر خانی
هاجر خانی
علاقه مند به خبرنگاری و تولید محتوا

نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد