hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > هنر و ادبیات > سینما، تلویزیون و تئاتر > بیوگرافی الناز حبیبی و همسرش از بازیگری تا شهرت و طلاق با عکس

بیوگرافی الناز حبیبی و همسرش از بازیگری تا شهرت و طلاق با عکس

الناز حبیبی بازیگر است. بیوگرافی او و همسرش مهدی صاحب زمانی با علت جدایی، اطلاعاتی از قد، خانواده و خواهر دوقلویش، فیلم و سریال های او را با مصاحبه و عکس بخوانید.

الناز حبیبی( Elnaz Habibi) بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون متولد سال 1367 است که در جدیدترین اثرش در سریال حیثیت گمشده به کارگردانی سجاد پهلوان‌زاده، نقش تهمینه را به عهده دارد و همچنین در فیلم پرفروش فسیل به کارگردانی کریم امینی ایفتی نقش کرده است.

الناز فعالیت در عرصه بازیگری را به صورت حرفه ای در سال 1385 با سریال سال های برف و بنفشه به کارگردانی سعید سلطانی آغاز کرد اما با بازی در نقش عالیه در سریال دودکش و با نقش بهار در سریال دردسرهای عظیم به شهرت رسید و برای بازی در فیلم سینمایی رمانتیسم عماد و طوبا، نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر شد.

این بازیگر جوان سابقه بازی در آثار هنری همچون «روزگار قریب»، «فاصله‌ها»، «تا ثریا»، «زاپاس»، « دشمن زن »، «خجالت نکش »، «دل دار»، «دوپینگ»، «سیاه‌چاله»، .... را در کارنامه هنری خود دارد. 

بیوگرافی الناز حبیبی و همسرش را برایتان آورده ایم و در ادامه مطلب اطلاعاتی از خانواده، قد و وزن، آدرس اینستاگرام، فیلم و سریال های او را با عکس جدید الناز حبیبی را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم و به سوالاتی مانند الناز حبیبی متولد چه سالی است؟اسم الناز حبیبی در فسیل چیست؟ اسم الناز حبیبی در سیاه چاله چیست؟ و... پاسخ می دهیم:

الناز حبیبی
عکس جدید الناز حبیبی

الناز حبیبی کیست؟

مشخصات فردی

نام کامل

الناز حبیبی

تاریخ تولد

۲۱ مرداد ۱۳۶۷

محل تولد

تهران

شغل

بازیگر

نماد ماه تولد

اسد

مشخصات فیزیکی

قد

152

وزن

47

رنگ چشم

قهوه ای

رنگ مو

مشکی

چپ دست یا راست دست

راست دست

مشخصات خانوادگی

نام مادر

فوت شده در 2 فروردین سال 1385 به دلیل سرطان

نام برادران

محمد حبیبی

نام خواهران

آی‌سودا حبیبی، افسانه حبیبی

نام همسر (همسران)

مهدی صاحب‌الزمانی- جدا شده

تاریخ ازدواج

1392

مشخصات تحصیلی

رشته تحصیلی

تدوین-کارگردانی

مدرک

فوق دیپلم-کارشناسی

بهترین آثار

نام اثر

در نقش 

سال

دردسرهای عظیم

بهار حصاری

1394

زاپاس

نعنا

1394

 فیلم سینمایی رمانتیسم عماد و طوبا

طوبا

1398

 دوپینگ

شیوا

1398

الناز حبیبی در اکران فیلم سینمایی پیتوک
عکس های اینستاگرام الناز حبیبی

بیوگرافی الناز حبیبی

کودکی و اوایل زندگی

 الناز حبیبی روز جمعه ۲۱ مرداد ۱۳۶۷(سال نهنگ) برابر با 12 آگوست 1988 و 28 ذی الحجه 1408 در تهران به دنیا آمد و هم اکنون 34 سال سن دارد.اصالت این بازیگر به شهر همدان برمی گردد.نماد ماه الناز اسد است و از مشخصات متولدین مرداد ماه می توان به پر توقع، حساس، فعال، مودب، حسود و خوش سیما اشاره کرد.

الناز حبیبی قد وزن از مواردی است که مخاطبان هنردوست در اینترنت جست و جو کرده اند اما او کوتاه قد ترین بازیگر ایرانی است. قد الناز حبیبی 152 سانتی متر است و 47 کیلو وزن دارد.از دیگر مشخصات ظاهری این بازیگر می توان به چشم قهوه ای روشن، موی مشکی و راست دست بودن اشاره کرد.

کودکی الناز حبیبی
عکس ۸ ماهگی الناز حبیبی

خانواده

خانواده الناز حبیبی پرجمعیت است، وی ته تغاری خانواده است و پنج خواهر( به نام آی سودا و افسانه) و یک برادر بزرگتر از خود به نام محمد دارد که همگی در سوئد زندگی می‌کنند.الناز حبیبی و خواهر دوقلویش از مواردی است که جست و جو شده است اما بهتر است بدانید که وی خواهر دوقلو ندارد اما شباهت بسیار زیادی به خواهرش دارد که به این شایعه دامن زد.

الناز حبیبی و خواهرش
عکس الناز حبیبی و خواهرش
الناز حبیبی و برادرش
الناز حبیبی و برادرش

مادر الناز حبیبی در روز 2 فروردین سال 1385 به دلیل بیماری سرطان فوت کرد و مرگ او، غم انگیزترین حادثه زندگی این بازیگر در سن 17 سالگی است که باعث شد تا او مدت‌ها او کار، درس و بازیگری را کنار بگذارد. پدر الناز در قید حیات است اما اطلاعاتی از اسم او و شغلش در سایت ها در دسترس نیست.

مادر الناز حبیبی
مادر الناز حبیبی
الناز حبیبی
پدر الناز حبیبی

تحصیلات

تحصیلات الناز حبیبی، در مقطع فوق دیپلم در رشته تدوین و در مقطع کارشناسی در رشته کارگردانی است.

الناز حبیبی و همسرش

الناز حبیبی و همسرش، الناز حبیبی و همسرش مهدی صاحب الزمانی، الناز حبیبی و همسرش ودخترش، یا الناز حبیبی و همسر جدیدش و مواردی از این قبیل در اینترنت توسط مخاطبان این بازیگر بسیار جست و جو شده است. الناز در سن 24 سالگی در سال 1392 با مهدی صاحب الزمانی ازدواج کرد و او در مصاحبه‌ای گفته بود است که شباهت اخلاقی و رفتاری زیادی با همسرش، دارد اما زندگی این دو به دلیل شغل و و زندگی کردن همسرش در خارج از کشور و دوری، پایدار نبود و در سال 1394 از هم جدا شدند. او پس از جدایی، در مصاحبه‌ای دیگر گفته است که جمله من تا آخر عمر با تو می‌مانم، بزرگترین دروغ در یک رابطه است.در حال حاضر این بازیگر مجرد است.

الناز حبیبی و همسرش مهدی صاحب الزمانی
الناز حبیبی و همسرش مهدی صاحب الزمانی
الناز حبیبی و همسرش مهدی صاحب الزمانی
الناز حبیبی و همسر اولش

شروع فعالیت

شروع فعالیت الناز حبیبی در بازیگری در سن کودکی در مقطع پنجم ابتدایی در کانون پرورش فکری در فیلم دفترچه خاطرات به کارگردانی سعید سلطانی آغاز شد اما اولین تجربه حرفه ای او در سن 18 سالگی با سریال سال های برف و بنفشه اتفاق افتاد و با سریال تا ثریا ساخته سیروس مقدم در سال ۱۳۹۰ شناخته شد ولی با بازی در سریال های دودکش در سال 1392 و دردسرهای عظیم در سال 1393 به شهرت رسید.

وی درباره آغاز فعالیت هنری خود می گوید:

اواخر کلاس پنجم ابتدایی بودم که در کانون پرورش فکری برای بازی در فیلم «دفترچه خاطرات» به کارگردانی آقای سلطانی انتخاب شدم. برای بازی در آن فیلم دنبال دختری سر و زبان‌دار و بامزه می‌گشتند که مرا انتخاب کردند. با پدرم تماس گرفتند و پس از رضایت ایشان در ۱۱سالگی وارد دنیای بازیگری شدم.

علایق و تفریحات

علایق و تفریحات الناز حبیبی را می توان باتوجه به پست های که در اینستاگرامش به اشتراک می گذارد، فهمید که به سفر، طبیعت گردی، معاشرت با دوستان اهمیت می دهد.از ورزش های مورد علاقه ای او می توان به دوچرخه سواری اشاره کرد و موسیقی مورد علاقه اش پاپ است.

دوچرخه سواری الناز حبیبی
الناز حبیبی

 شبکه های اجتماعی الناز حبیبی

اینستاگرام

elnazhabibi67

وبسایت

بیوگرافی الناز حبیبی ویکی پدیا

اینستاگرام الناز حبیبی

اینستاگرام الناز حبیبی که با عبارتی مانند الناز حبیبی اینستا نیز جست و جو شده است به آدرس elnazhabibi67 است که 3 میلیون فالور دارد، 627 صفحه را دنبال می کند و  308 پست بارگذاری کرده است.الناز فعالیت در اینستاگرام را به تاریخ اکتبر 2013 آغاز کرد و در اکتبر سال 2019 تیک آبی گرفت.در حال حاضر عکس پروفایل الناز حبیبی در اینستاگرام، مشکی است که به درگذشت مهسا امینی و حوادث مهر ماه سال گذشته در ایران اشاره دارد.

اینستاگرام الناز حبیبی
صفحه اینستاگرام الناز حبیبی

 حواشی الناز حبیبی

حواشی الناز حبیبی بسیار کم است و جز بازیگران بدون حاشیه است اما سانسور او در برنامه پیشگو با اجرای پژمان جمشیدی در مهر 1400 با انتقاد تند مخاطبان همراه بوده و بسیاری آن را توهین آمیز دانستند زیرا بینندگان متوجه شدند که تصویر نمای نزدیک از این بازیگر پخش نمی شود. امین تارخ بازیگر سینما در این باره نوشت: «حداقل اسم مهمان را می نوشتید چرا که چهره ایشان را مطلقا ندیدیم و چنانچه مجری نامشان را ذکر نمی‌کرد، نمی‌دانستیم با کدام هنرمند روبرو هستیم! آخر چه لذتی دارد سانسوری که سازندگان برنامه را وادار کند نمای نزدیک از آن مجری و نمای دور از آن‌ میهمان باشد، تنها به دلیل زن بودن؟؟؟ خاصه برای بانویی که بسیار بی حاشیه است. می‌ توان گفت از سیما به صدا رسیدید، فقط!!!"

یکی دیگر از حواشی این بازیگر اظهار نظر عجیب او درباره ازدواج نکردن است که گفت برای نیاز جنسی حتما نباید ازدواج کرد.الناز حبیبی در مصاحبه ای در تیر سال 1397 با زهراداود نژاد در پاسخ به سوالی که از او در مورد شوهر کردن پرسیده شد، گفت که به نظر من دیگر به ازدواج کردن نباید فکر کرد و مسائل جنسی را می توان بیرون از چارچوب خانواده مرتفع کرد، در مدرسه باید به جای چند کتاب درسی چنین مسائلی را به ما آموزش می دادند.در ادامه مصاحبه الناز حبیبی با زهرا داوودنژاد را مشاهده می کنید.

فیلم های الناز حبیبی

سال های برف و بنفشه

سال های برف و بنفشه، نخستین تجربه حرفه ای الناز حبیبی در عرصه بازیگری در سن 18 سالگی است که با بازیگرانی چون سام درخشانی، لاله اسکندری، شبنم قلی خانی، امیر آقایی و...به کارگردانی سعید سلطانی هم بازی شد.

روزگار قریب

روزگار قریب، یک سریال تلویزیونی به کارگردانی و نویسندگی کیانوش عیاری در سال 1386 است که از شبکه سه سیما پخش شد.الناز حبیبی در سریال روزگار قریب در نقش زهرا با ستارگانی چون مهدی هاشمی،آفرین عبیسی، رضا کیانیان، حسین پناهی، ناصر هاشمی و....هم بازی شد.

عکس الناز حبیبی قبل از عمل
عکس از الناز حبیبی در سریال روزگار قریب

فاصله ها

فاصله ها، یک سریال تلویزیونی به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده در سال 1398 است. الناز حبیبی در فاصله‌ها در نقش صبا مشیر با شاهرخ استخری، بهاره افشاری، دانیال حکیمی، روشنک گرامی و... هم بازی شد.

الناز حبیبی در سریال فاصله ها
الناز حبیبی در سریال فاصله ها

پیتزا مخلوط

پیتزا مخلوط، فیلم سینمایی به کارگردانی حسین قاسمی جامی و نویسندگی برزو نیک‌نژاد در سال ۱۳۸۹ است که مجید صالحی، علی صادقی، سعید آقاخانی، لیلا اوتادی، آتیلا پسیانی و... به عنوان بازیگر در آن به ایفای نقش پرداختند. الناز حبیبی در پیتزا مخلوط، نقش الهام را به عهده داشت.

الناز حبیبی در پیتزا مخلوط
عکس از الناز حبیبی در پیتزا مخلوط

تا ثریا

تا ثریا، نخستین همکاری الناز حیببی با سیروس مقدم به عنوان کارگردان است که نقش الناز همسر مسعود(حسین مهری) را به عهده داشت و با آزیتا حاجیان، مهران احمدی، هومن سیدی، لیندا کیانی هم بازی شد.

الناز حبیبی و لیندا کیانی در سریال تا ثریا
الناز حبیبی و لیندا کیانی در سریال تا ثریا

دودکش

دودکش، یک سریال تلویزیونی به کارگردانی محمدحسین لطیفی در سال 1392 است که هومن برق‌نورد، بهنام تشکر، سیما تیرانداز، امیرحسین رستمی، جواد عزتی، نگار عابدی از بازیگران این سریال هستند.الناز حبیبی در دودکش 2 نیز حضور داشت و بازیگر نقش عالیه بود.

الناز حبیبی در سریال دودکش
الناز حبیبی در سریال دودکش

دردسرهای عظیم

دردسرهای عظیم، یک سریال تلویزیونی در ژانر کمدی به کارگردانی برزو نیک‌نژاد در سال 1393 است. الناز حبیبی در سریال دردسرهای عظیم در نقش الناز همسر لطیف به شهرت رسید و با جواد عزتی، مریم سعادت، مهدی هاشمی و... در این سریال هم بازی شد.

جواد عزتی و الناز حبیبی در سریال دردسرهای عظیم
جواد عزتی و الناز حبیبی در سریال دردسرهای عظیم

من آنجا نیستم

من آنجا نیستم، نخستین تحربه حرفه ای الناز حبیبی در تئاتر به کارگردانی افشین ‌اخلاقی است که در ۱۱ مهر تا ۱۵ آبان ۱۳۹۴ با هنرمندانی چون بهاره ‌افشاری، فرزاد ‌حسنی، سینا سهیلی، علیرضا ‌مهران روی صحنه اجرا شد.

الناز حبیبی در من آنجا نیستم
الناز حبیبی در من آنجا نیستم

زاپاس

زاپاس فیلم سینمایی در ژانر کمدی به کارگردانی و نویسندگی برزو نیک‌نژاد و تهیه‌کنندگی در سال ۱۳۹۴ است که امیر جعفری، ریما رامین‌فر، احمد مهران فر، شبنم مقدمی، جواد عزتی در آن به ایفای نقش پرداتند. الناز حبیبی در زاپاس در نقش نعنا توانست برنده جایزه بهترین بازیگر زن در جشنواره رنگین کمان چین در سال 1395 شود.

الناز حبیبی در زاپاس
عکس از الناز حبیبی در فیلم زاپاس

دوباره اون آهنگ رو بزن سم، عنوان نمایشی به کارگردانی داود بنی اردلان در تالار ‌حافظ در تاریخ ۲۲ تیر تا ۱۸ مرداد سال ۱۳۹۵ است که پژمان ‌جمشیدی، بهاره ‌رهنما، الناز حبیبی و امیرمهدی ژوله بازیگران آن هستند.

الناز حبیبی در تئاتر دوباره اون آهنگ رو بزن س
الناز حبیبی در تئاتر دوباره اون آهنگ رو بزن سم

پرستاران

پرستاران، یک سریال تلویزیونی به کارگردانی علیرضا افخمی در سال ۱۳۹۵ است.الناز حبیبی در سریال پرستاران، ایفاگر نقش سمیرا نوروزی در کنار هنرمندانی چون عاطفه رضوی، لیندا کیانی، فاطمه گودرزی،امین زندگانی، مهدی صبایی، سیاوش خیرابی است.

الناز حبیبی در سریال پرستاران
عکس الناز حبیبی در سریال پرستاران

سلول‌های حروم، عنوان نمایشی به کارگردانی نیما یوسفی در مجموعه ‌تئاتر ‌دیوار ‌چهارم است که الناز ‌حبیبی، مهدی ‌ساکی، آرش ‌اشاداد، فهیمه ‌معین این تئاتر را در تاریخ۲۹ آبان تا ۰۳ دی ۱۳۹۶ روی صحنه اجرا کردند.

الناز حبیبی در نمایش سلول‌های حروم
الناز حبیبی در نمایش سلول‌های حروم

دشمن زن

دشمن زن فیلم سینمایی به کارگردانی کریم امینی در سال ۱۳۹۶ ایران است. الناز حبیبی در فیلم دشمن زن در نقش روشنک با ستارگانی چون سام درخشانی، بهاره کیان‌افشار، بهرنگ علوی، امیرحسین آرمان، گوهر خیراندیش هم بازی شد.

گوهر خیراندیش و الناز حبیبی در فیلم دشمن زن
گوهر خیراندیش و الناز حبیبی در فیلم دشمن زن


الناز حبیبی در اکران فیلم دشمن زن
الناز حبیبی در اکران فیلم دشمن زن

خجالت نکش

خجالت نکش فیلم سینمایی به کارگردانی رضا مقصودی در سال ۱۳۹۶ است که احمد مهران‌فر، شبنم مقدمی،لیندا کیانی، مازیار لرستانی و سام درخشانی از بازیگران این فیلم هستند. الناز حبیبی در فیلم خجالت نکش، نقش تینا را به عهده دارد.

الناز حبیبی در فیلم خجالت نکش
الناز حبیبی در فیلم خجالت نکش
الناز حبیبی در اکران فیلم خجالت نکش
الناز حبیبی در اکران فیلم خجالت نکش

خروس لاری، عنوان نمایشی به کارگردانی امید ‌سهرابی در سالن ‌استاد ‌ناظرزاده ‌کرمانی است که با بازیگری عاطفه ‌رضوی، نازنین ‌بیاتی، سوگل ‌خلیق، سوده ‌شرحی، مهسا ‌ایرج ‌پور، یاسمن ‌ادیبی، سیمین ‌کرامتی و امیرحسین ‌رستمی از ۰۹ آذر تا ۰۷ دی سال ۱۳۹۷ اجرا شد.

الناز حبیبی در نمایش خروس لاری
الناز حبیبی در نمایش خروس لاری

زهرماری، نمایشی به کارگردانی علی ‌احمدی در تماشاخانه ‌ملک است که تینو ‌صالحی، الناز ‌حبیبی، علی ‌شادمان، وحید ‌آقاپور و خسرو ‌احمدی به عنوان بازیگر در آن حضور داشتند.

الناز حبیبی در نمایش زهرماری
الناز حبیبی در نمایش زهرماری

دلدار

دلدار، یک سریال تلویزیونی به کارگردانی جمشید محمودی و نوید محمودی در ژانر ملودرامی اجتماعی عاشقانه است. الناز حبیبی در سریال دلدار در نقش شادی جوانمردی با محمدرضا غفاری، سوگل خلیق و حسام محمودی هم بازی شد.

الناز حبیبی در سریال دلدار
عکس از الناز حبیبی در سریال دلدار

ژن خوک

ژن خوک، فیلم سینمایی به کارگردانی و تهیه کنندگی سعید سهیلی در سال 1397 است که از بازیگران آن می توان به هادی حجازی‌فر، سینا مهراد، نازنین بیاتی، بهرنگ علوی، صبا سهیلی اشاره کرد. الناز حبیبی در ژن خوک، نقش مائده را به عهده داشت.

الناز حبیبی در اکران ژن خوک
الناز حبیبی در اکران ژن خوک

الناز حبیبی در نمایش شاه ماهی به کارگردانی رضا ‌بهاروند با بازیگرانی چون امیر ‌جدیدی، علی ‌شادمان،فایزه ‌یوسفی، کیوان ‌محمدی، مهران ‌میری، سارینا ‌ترقی، نصیر ساکی، پرستو معین هم بازی شد و او توانست با ارائه بازی خوب، نامزد جایزه بهترین بازیگر زن از سی و هشتمین دوره جشنواره تئاتر فجر را کسب کند.

الناز حبیبی در نمایش شاه ماهی
الناز حبیبی در نمایش شاه ماهی

دوپینگ

دوپینگ، یک سریال تلویزیونی در ژانر کمدی، به کارگردانی رضا مقصودی در سال 1399 است که شبنم مقدمی، هادی حجازی‌فر، نیما شعبان‌نژاد، محمد بحرانی، علیرضا آرا به عنوان بازیگر در آن به ایفای نقش پرداختند. الناز حبیبی در سریال دوپینگ با نقش شیوا توانست نامزد بهترین بازیگر زن کمدی در بیستمین دوره جشن حافظ شود.

محمد بحرانی و الناز حبیبی در سریال دوپینگ
محمد بحرانی و الناز حبیبی در سریال دوپینگ

 رمانتیسم عماد و طوبا

رمانتیسم عماد و طوبا، فیلم سینمایی به کارگردانی و نویسندگی کاوه صباغ‌زاده محصول سال ۱۳۹۸ است.الناز حبیبی در نقش طوبا توانست نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر را کسب کند.

الناز حبیبی و حسام محمودی در  رمانتیسم عماد و طوبا
الناز حبیبی و حسام محمودی در رمانتیسم عماد و طوبا
الناز حبیبی در اکران فیلم رمانتیسم عماد و طوبا
الناز حبیبی در اکران فیلم رمانتیسم عماد و طوبا

 الناز حبیبی در خندوانه یا تست بازیگری الناز حبیبی در خندوانه از مواردی است که در اینترنت جست و جو شده است و به حضور این بازیگر در برنامه رامبد جوان به تاریخ ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ اشاره دارد.

الناز حبیبی در خندوانه
عکس الناز حبیبی در خندوانه

 فسیل

فسیل، فیلم سینمایی در ژانر کمدی-درام به کارگردانی کریم امینی در سال 1399 است که اسم الناز حبیبی در فسیل، فرنگیس است و سایر بازیگران این فیلم عباتند از بهرام افشاری، هادی کاظمی، ایمان صفا، الهه حصاری، بابک کریمی، سید جواد هاشمی، غلامرضا نیکخواه، سمانه منیری.

الناز حبیبی در فسیل
الناز حبیبی در فسیل

 مردم معمولی

مردم معمولی مجموعه سیت کام ایرانی به کارگردانی رامبد جوان در سال  ۱۴۰۰ است. الناز حبیبی در مردم معمولی در نقش رومینا نادری با شبنم مقدمی، آتیلا پسیانی، امیر نوروزی، خاطره اسدی، لیلی رشیدی هم بازی شد.

الناز حبیبی در سریال مردم معمولی
عکس الناز حبیبی در سریال مردم معمولی

 الناز حبیبی در روزی روزگاری مریخ در نقش مارا با سام درخشانی، ویشکا آسایش، امیر نوروزی، امیر کاظمی، بهادر مالکی، امیرمهدی ژوله، عبدالله روا و مهراب قاسم خانی به کارگردانی پیمان قاسم خانی و محسن چگینی در شبکه نمایش خانگی هم بازی شد.

الناز حبیبی در روزی روزگاری مریخ
عکس از الناز حبیبی در روزی روزگاری مریخ

الناز حبیبی در سریال سیاه چاله، نقش خورشید دختر جمشید(حسن پورشیرازی) و مهری( ژاله صامتی) را در شبکه نمایش خانگی به کارگردانی حسین نمازی ایفا می کند و مهران احمدی، شهره سلطانی، مجید نوروزی، بهرنگ علوی، رضا بهبودی، بیوک میرزایی، غلامرضا نیکخواه سایر بازیگران این سریال هستند.

الناز حبیبی در سیاه چاله
عکس الناز حبیبی در سیاه چاله
الناز حبیبی در سیاه چاله
مجید نوروزی و الناز حبیبی در سیاه چاله

 الناز حبیبی در نمایش آن سوی آینه با ریما ‌رامین ‌فر، مارال ‌بنی ‌آدم، پژمان ‌جمشیدی، علی ‌سرابی هم بازی شد و این تئاتر را در تالار وحدت از تاریخ ۱۷ فروردین تا ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ اجرا کردند.

الناز حبیبی در آن سوی آینه
الناز حبیبی در آن سوی آینه

 

لیست آثار

نام

سال

توضیحات

سال های برف و بنفشه

1385

کارگردان: سعید سلطانی

بازیگران: سام درخشانی، لاله اسکندری

روزگار قریب

1386

در نقش زهرا

کارگردان: کیانوش عیاری

بازیگران: مهدی هاشمی، ناصر هاشمی

رفیق بد

1386

در نقش دختر حبیب و ناهید

کارگردان: عباس احمدی مطلق

بازیگران: ایرج طهماسب، حمید جبلی

فصل باران‌های موسمی

1388

در نقش خواهر علی

کارگردان: مجید برزگر

بازیگران: نوید لایقی مقدم، بهاره کیان افشار

فاصله‌ها

1389

در نقش صبا مشیر

کارگردان: حسین سهیلی‌زاده

بازیگران: شاهرخ استخری، بهاره افشاری

سی امین روز

1389

کارگردان: جواد افشار

بازیگران: هومن سیدی، پژمان بازغی

پیتزا مخلوط

1389

در نقش الهام

کارگردان: حسین قاسمی جامی

بازیگران: مجید صالحی، علی صادقی

پنج کیلومتر تا بهشت

1390

کارگردان: علیرضا افخمی

بازیگران: پریناز ایزدیار، مهدی سلوکی

تا ثریا

1390

در نقش الناز(دختر کوچکتر ثریا، همسر مسعود، خواهر نگین و پویا)

کارگردان: سیروس مقدم

بازیگران: آزیتا حاجیان، مهران احمدی

لبه آتش

1390

کارگردان: جواد افشار

بازیگران: حسن پورشیرازی، فرهاد قائمیان

فراموشی

1390

کارگردان: سعید سلطانی

بازیگران: محمد کاسبی، رضا داوود نژاد

به خاطر مونا

1391

کارگردان: مرتضی کوشایی

بازیگران: فاطمه گودرزی، همایون ارشادی

دودکش ۱

1392

در نقش عالیه

کارگردان: محمدحسین لطیفی

بازیگران: هومن برق‌نورد، بهنام تشکر

ناخواسته

1392

در نقش نبات

کارگردان: برزو نیک‌نژاد

بازیگران: مهرداد صدیقیان، ستاره اسکندری

دردسرهای عظیم ۱

1393

در نقش بهار حصاری

کارگردان: برزو نیک‌نژاد

بازیگران: مهدی هاشمی، جواد عزتی

سر به راه

1393

در نقش ریحانه

کارگردان: سعید سلطانی

بازیگران: سیاوش خیرابی، شقایق دهقان

هدیه

1393

کارگردان: امیراحمد انصاری

بازیگران: علی انصاریان، ماه‌چهره خلیلی

من آنجا نیستم

1394

اَرغنون

کارگردان: افشین ‌اخلاقی

بازیگران: بهاره ‌افشاری، فرزاد ‌حسنی

زاپاس

1394

در نقش نعنا

برنده جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره رنگین کمان چین

کارگردان: برزو نیک‌نژاد

بازیگران: امیر جعفری، ریما رامین‌فر

دوباره اون آهنگ رو بزن سم

1395

تالار ‌حافظ

کارگردان: داود بنی اردلان

بازیگران: پژمان ‌جمشیدی، بهاره ‌رهنما

پرستاران

1395

در نقش سمیرا نوروزی

کارگردان: علیرضا افخمی

بازیگران: عاطفه رضوی، لیندا کیانی

ماه گرفتگی

1395

کارگردان: مسعود اطیابی

بازیگران: کامبیز دیرباز، فریبا کوثری

سلول‌های حروم

1396

کارگردان: نیما یوسفی

بازیگران: مهدی ‌ساکی، آرش ‌اشاداد

دورهمی

1396

مهمان برنامه

کارگردان: مهران مدیری

سارق روح

1396

کارگردان: احمد معظمی

بازیگران: متین ستوده، ایرج نوذری

دشمن زن

1396

در نقش روشنک

کارگردان: کریم امینی

بازیگران: سام درخشانی، بهاره کیان‌افشار

خجالت نکش

1396

در نقش تینا

کارگردان: رضا مقصودی

بازیگران: احمد مهران‌فر، شبنم مقدمی

خروس لاری

1397

ایرانشهر ‌- ‌سالن ‌استاد ‌ناظرزاده ‌کرمانی

کارگردان: امید ‌سهرابی

بازیگران: عاطفه ‌رضوی، نازنین ‌بیاتی

زهرماری

1397

تماشاخانه ‌ملک

کارگردان: علی ‌احمدی

بازیگران: تینو ‌صالحی، علی ‌شادمان

دل دار

1397

در نقش شادی جوانمردی

کارگردان: جمشید و نوید محمودی

بازیگران: محمدرضا غفاری، سوگل خلیق

ژن خوک

1397

در نقش مائده

کارگردان: سعید سهیلی

بازیگران: هادی حجازی‌فر، سینا مهراد

تورنادو

1397

در نقش شیمبا

کارگردان: سید جواد هاشمی

بازیگران: اکبر عبدی، کامران تفتی

هشتگ خاله سوسکه

1397

در نقش شهناز

کارگردان: محمد مسلمی

بازیگران: بهاره کیان‌افشار، امیرحسین رستمی

شاه ماهی

1398

نامزد جایزه بهترین بازیگر زن برای نمایش شاه ماهی از سی و هشتمین دوره جشنواره تئاتر فجر

کارگردان: رضا ‌بهاروند

بازیگران: امیر ‌جدیدی، علی ‌شادمان

دوپینگ

1398

در نقش شیوا

نامزد بهترین بازیگر زن کمدی بیستمین دوره جشن حافظ برای دوپینگ

کارگردان: رضا مقصودی

بازیگران: شبنم مقدمی، هادی حجازی‌فر

پیتوک

1398

در نقش رویا

کارگردان: سید مجید صالحی

بازیگران: مهتاب کرامتی، هادی حجازی فر

رمانتیسم عماد و طوبا

1398

در نقش طوبا 

نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن سی و نهمین جشنواره فیلم فجر

کارگردان: کاوه صباغ‌زاده

بازیگران: حسام محمودی، علی انصاریان

خندوانه

1399

مهمان برنامه

کارگردان: رامبد جوان

فسیل

1399

در نقش فرنگیس

کارگردان: کریم امینی

بازیگران: بهرام افشاری، هادی کاظمی

مردم معمولی

1400

در نقش رومینا نادری

کارگردان: رامبد جوان

بازیگران: شبنم مقدمی، آتیلا پسیانی

پیش‌گو

1400

مهمان برنامه

کارگردان: امین انتظاری،رضا بهاروند

روزی روزگاری مریخ

1400

در نقش مارا

کارگردان: محسن چگینی، پیمان قاسم خانی

بازیگران: سام درخشانی، ویشکا آسایش

سیاه‌چاله

1401

در نقش خورشید دختر جمشید و مهری

کارگردان: حسین نمازی

بازیگران: حسن پورشیرازی، ژاله صامتی

آن سوی آینه

1401

تالار ‌وحدت

کارگردان: علی ‌سرابی

بازیگران: ریما ‌رامین ‌فر، مارال ‌بنی ‌آدم

شام یکشنبه

1401

کارگردان: محمد قنبری

حیثیت

1402

کارگردان: سجاد پهلوان‌زاده

بازیگران: بهاره افشاری، مهدی حسینی نیا


جوایز و افتخارات

عنوان

سال

توضیحات

-

۱۳۸۷

مقام دوم بازیگری ششمین دوره جشنواره تئاتر رضوی

بهترین بازیگر زن

1395

جشنواره رنگین کمان چین برای فیلم زاپاس

بهترین بازیگر زن

1398

نامزد برای نمایش شاه ماهی از سی و هشتمین جشنواره تئاتر فجر

بهترین بازیگر زن کمدی

1399

نامزد برای بیستمین دوره جشن حافظ برای دوپینگ

سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن

1399

نامزد برای سی و نهمین جشنواره فیلم فجر برای فیلم سینمایی رمانتیسم عماد و طوبا

الناز حبیبی
عکس از الناز حبیبی

18 حقیقت جالب درباره الناز حبیبی

  1. اینستاگرام این بازیگر تیک آبی دارد.
  2. مادر الناز حبیبی در روز 2 فروردین سال 1385 فوت کرد.
  3. با سریال دردسرهای عظیم در سال 1393 به محبوبیت دست پیدا کرد.
  4. دوست دارد با مهتاب کرامتی و مهران مدیری هم بازی شد.
  5. خیلی به این موضوع که چه کسی مقابلش بازی کند حساس نیست.
  6. آدم مهربان و معاشرتی است و علاقه زیادی به معاشرت با اقوام دارد.
  7. بهترین تفریح زندگی ایش این است که با خانم های فامیل بنشینید و و حرف بزند.
  8. خیلی اهل فضای مجازی هست و همه کامنت های مردم را میخواند و این کار را دوست دارد.
  9. این بازیگر همیشه در روز تولدش برای خودش کادو میگیرد و بهترین کادویی که برای خودش گرفته بلیط سفر برای دیدار خانواد بود.
  10. الناز حبیبی در دورهمی عاشق شدی تنها به گفتن اینکه عاشق شده است بسنده کرد و از شرح ماجرا خودداری کرد.
  11. اهل اشتباه کردن و ریسک کردن در زندگی نیست و از نوجوانی همیشه کاری را که به ضرر خود و خانواده اش بوده انجام نداده است.
  12. بزرگترین ترس الناز حبیبی در زندگی این است که کسی دوستش نداشته باشد.
  13. خانواده الناز حبیبی در سوئد زندگی می کنند.
  14. پدرش میزان مهریه را تعیین کرده است.

  15. مراسم خواستگاری اش به شیوه مرسوم سنتی برگزار شد و در منزل، میزبان خانواده داماد بودند،
  16. الناز حبیبی، هیچ تصویری و ویدئویی از حضورش در برنامه پیشگو در صفحه اینستاگرامش منتشرنکرد.
  17. او اولین بازی خود را در مقطع پنجم ابتدایی در کانون پرورش فکری در فیلم دفترچه خاطرات اثر سعید سلطانی انجام داده است.
  18. پدر الناز حبیبی به شدت طرفدار هنر بوده و در زمینه بازیگری همیشه او را تشویق و همراهی کرده است.

مصاحبه با الناز حبیبی

مصاحبه با الناز حبیبی، به صورت متنی و گفت و گوی تصویری بسیار است و جدیدترین مصاحبه اش با برنامه پیشگو است که ویدیوی این مصاحبه در دسترس نیست که گفت که در ادامه قسمتی کوتاه از حضور او در این برنامه را مشاهده می کنید.


الناز حبیبی در دورهمی برنامه مهران مدیری به تاریخ 25 بهمن 1396 به عنوان مهمان حضور یافت و درباره فعالیت های هنری و زندگی شخصی اش صبحت کرد او در پاسخ به سوال عاشق شدی؟ تنها به گفتن اینکه عاشق شده است بسنده کرد و از شرح ماجرا خودداری کرد.همچنین الناز حبیبی در دورهمی جدید که با عبارتی های مانند الناز حبیبی در دورهمی 1401، الناز حبیبی در دورهمی مسابقه یا الناز حبیبی در دورهمی ۵ نیز جست و جو شده است، شرکت کرد که شما در ادمه گفت و گوی را با مهران مدیری در شبکه نسیم مشاهده می کنید.


عکس الناز حبیبی جدید


الناز حبیبی
عکس الناز حبیبی در خارج
الناز حبیبی

الناز حبیبی عکس قدیمی

الناز حبیبی

عکس های جدید الناز حبیبی

الناز حبیبی
عکس های جدید الناز حبیبی اینستاگرام
الناز حبیبی و سوگل خلیق
الناز حبیبی و سوگل خلیق
الناز حبیبی
الناز حبیبی
الناز حبیبی
تصاویری از الناز حبیبی
الناز حبیبی و نازنین بیاتی
الناز حبیبی و نازنین بیاتی

 

الناز حبیبی و لیندا کیانی
الناز حبیبی و لیندا کیانی


الناز حبیبی
عکس الناز حبیبی بازیگر
الناز حبیبی
عکس های الناز حبیبی در اینستاگرام

پرسش های متداول

الناز حبیبی متولد چه سالی است؟
الناز حبیبی متولد سال 1367 است.
الناز حبیبی قدش چنده؟
الناز حبیبی قدش 152 سانتی متر است.
اسم الناز حبیبی در فسیل چیست؟
فرنگیس، اسم الناز حبیبی در فسیل است.

 اسم الناز حبیبی در سیاه چاله چیست؟

خورشید،  اسم الناز حبیبی در سیاه چاله است.
الناز حبیبی در فاصله ها چه نقشی داشت؟
الناز حبیبی در فاصله ها، نقش صبا مشیر را داشت.
فیلم الناز حبیبی و مجید نوروزی چیست؟
فیلم الناز حبیبی و مجید نوروزی، سریال سیاه چاله است.
آخرین فیلم الناز حبیبی چیست؟
سریال حیثیت گمشده، آخرین فیلم الناز حبیبی است.
فیلم های الناز حبیبی و جواد عزتی کدامند؟

فیلم های الناز حبیبی و جواد عزتی، سریال دردسرهای عظیم و فیلم سینمایی زاپاس است.

فیلم الناز حبیبی و حسام محمودی کدام است؟
رمانتیسم عماد و طوبا، فیلم الناز حبیبی و حسام محمودی است.


سخن آخر

بیوگرافی الناز حبیبی و همسرش که با نقش عالیه در سریال دودکش و بهار در سریال دردسرهای عظیم به شهرت رسید و این روزها بازیگر نقش تهمینه در سریال حیثیت به کارگردانی سجاد پهلوان‌زاده در شبکه نمایش خانگی است را بررسی کردیم. در صورت تمایل می توانید مطلب بیوگرافی مهدی حسینی‌ نیا بازیگر نقش امیر در سریال حیثیت و بیوگرافی بهاره افشاری از بازیگری و شهرت تا حواشی با عکس  را مطالعه کنید. اگر شما هم طرفدار این بازیگر خوش چهره هستید و اطلاعات دقیقی از زندگی شخصی، هنری و حواشی وی دارید با ما و سایر مخاطبان سایت رویداد ایران در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نویسنده
هاجر خانی
هاجر خانی
علاقه مند به خبرنگاری و تولید محتوا

نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد