hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > هنر و ادبیات > سینما، تلویزیون و تئاتر > بیوگرافی هدی زین‌ العابدین؛ بازیگر نقش مارال در سریال رهایم کن

بیوگرافی هدی زین‌ العابدین؛ بازیگر نقش مارال در سریال رهایم کن

هدی زین‌العابدین بازیگر است. بیوگرافی هدی زین العابدین و همسرش به همراه اطلاعات شخصی و اینستاگرام او با معرفی فیلم ها و جوایز با عکس های جدید او را مشاهده کنید.

هدی زین‌العابدین (Hoda Zeinolabedin) بازیگر متولد سال 1368 است که این روزها در نقش مارال در سریال رهایم کن به کارگردانی شهرام شاه‌حسینی در شبکه نمایش خانگی خوش می درخشد.

هدی فعالیت در بازیگری را با تیزرهای تبلیغاتی شروع کرد اما در سال 1384 در فیلم خانه روشن به کارگردانی وحید موسائیان بازی در سینما را تجربه کرد و با بازی در نقش فاطمه در سریال سقوط یک فرشته در سن 22 سالگی به شهرت رسید.

او در جشنواره فیلم فجر در سال 1396 کاندیدای بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای فیلم «عرق سرد» بود که در نهایت این جایزه به سحر دولتشاهی رسید.همچنین هدی برای فیلم سینمایی عطرآلود نامزد بهترین نقش اول زن در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر در سال 1401 شد.

این بازیگر توانا طی 11 سال فعالیت هنری حداقل در 4 سریال تلویزیونی (همه خانواده من، سقوط یک فرشته، آشپز باشی،یکی از ما)، 5 سریال نمایش خانگی(قلب یخی 3،شوخی کردم،رقص روی شیشه،کرگدن،رهایم کن) و 14 فیلم سینمایی حضور داشته است در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا اطلاعات بیشتری از زندگی شخصی، هنری و حواشی هدی زین‌العابدین بازیگر را در اختیار شما قرار دهیم.

هدی زین‌العابدین
عکس های اینستاگرام هدی زین‌العابدین

مشخصات

مشخصات فردی

نام کامل

هدی زین‌العابدین

تاریخ تولد

۲۳ خرداد ۱۳۶۸

محل تولد

کرج

شغل

بازیگر

نماد ماه تولد

جوزا

مشخصات فیزیکی

قد

167 سانتی متر

وزن

حدود 65 کیلو

رنگ چشم

قهوه ای روشن

رنگ مو

مشکی

چپ دست یا راست دست

راست دست

مشخصات خانوادگی

نام مادر

فوت شده

نام برادران

یک برادر به نام هادی

نام خواهران

یک خواهر به نام هدا

شغل پدر

آزاد

شغل مادر

خانه دار دار

مشخصات تحصیلی

دانشگاه


رشته تحصیلی

 رشته گرافیک

مدرک

لیسانس

بهترین آثار

نام اثر

نقش (نام نقش)

سال

سقوط یک فرشته

در نقش فاطمه

1390

عرق سرد

در نقش مصی عطایی

1396

عطر الود

-

1401

هدی زین‌العابدین
عکس جدید از هدی زین‌العابدین

بیوگرافی کامل هدی زین‌العابدین

کودکی و اوایل زندگی

 هدی زین‌العابدین در روز سه شنبه 23 خرداد 1368(سال مار) درکرج به دنیا آمد و هم اکنون 33 سال سن دارد. نماد ماه هدی جوزا است و متولد ماه خرداد، کنجکاو ،پرانرژی، زرنگ و  معاشرتی می باشد.

قد هدی زین‌العابدین 167 سانتی متر است و حدودا 65 کیلو وزن دارد. هرچند اطلاعات دقیقی از مشخصات ظاهری این بازیگر خوش چهره در دسترس نیست ولی از روی ظاهر می شود حدس زد که وی مو مشکی، چشم قهوه ای روشن و راست دست می باشد.

خانواده

خانواده هدی زین‌العابدین 5 نفره می باشد،وی فرزند دوم خانواده است و یک خواهر بزرگتر از خود به نام هدا و یک برادر کوچکتر به نام هادی دارد.مادر هدی خانه دار بوده که سالهاست فوت کرده و پدرش مغازه دار و شغل آزاد داشته است.

هدی زین‌العابدین
عکس هدی زین‌العابدین و پدرش
هدی زین‌العابدین
عکس هدی زین‌العابدین و مادرش
هدی زین‌العابدین
هدی زین‌العابدین و خواهرزاده
هدی زین‌العابدین
هدی زین‌العابدین و خواهرش

 تحصیلات

تحصیلات هدی زین‌العابدین در مقطع کارشناسی در رشته گرافیک است و در رشته عکاسی نیز فعال است. 

هدی زین‌العابدین و همسرش

هدی زین‌العابدین و همسرش یا محمد قدیری همسر هدی زین العابدین از مواردی است که کاربران فضای مجازی در اینترنت بسیار جست و جو کرده اند و برخی از سایت ها به متاهل بودن وی و داشتن یک فرزند به نام سعید اشاره کرده اند اما پاسخ این سوال که هدی زین‌العابدین مجرد است یا متاهل با توجه با مصاحبه ها و عکس های که در اینستاگرام به اشتراک می‌گذارد مشخص است که وی مجرد است و متاهل بودن وی شایعه است.

هدی زین العابدین و امیر جدیدی که در اینترنت سرچ شده است به ماجرای شباهت تیپ و استایل این بازیگر در اکران فیلم آتابای به استایل امیر جدیدی در اکران فیلم قهرمان اشاره دارد و شک و شبهه هایی هم برای رابطه این دو هنرمند ایجاد شد.

هدی زین‌العابدین
هدی زین‌العابدین و امیرجدیدی

شروع فعالیت

شروع فعالیت این بازیگر با استعداد از سن نوجوانی با مدلینگ آغاز شد. هدی زین العابدین در تبلیغات برنج آوازه حضور داشت و از مسیر تبلیغات و آگهی های بازرگانی توانست وارد دنیای بازیگری شود اما در سال 1384 در حالی که 16 سال سن داشت در فیلم سینمایی «خانه روشن» به کارگردانی وحید موسائیان جلوی دوربین رفت و با نقش فاطمه در سریال سقوط یک فرشته به کارگردانی بهرام بهرامیان به شهرت رسید.

علایق و تفریحات

علایق و تفریحات هدی زین‌العابدین با توجه به فعالیت های که در زمینه بازیگری،مدلینگ و عکاسی انجام می دهد مشخص است و بهتر است بدانید که وی عاشق سفر و طبیعت گردی می باشد.

هدی زین‌العابدین
هدی زین‌العابدین

دیالوگ جذاب هدی زین‌العابدین 

دیالوگ جذاب هدی زین‌العابدین در سریال رقص شیشه بود که گفت: مواد کشیدیم عاشق هم دیگه شدیم.

شبکه های اجتماعی هدی زین العابدین 

اینستاگرام

hoda_zeinolabedin

وبسایت

ویکی پدیا هدی زین‌العابدین

اینستاگرام هدی زین‌العابدین 

اینستاگرام هدی زین‌العابدین به آدرس hoda_zeinolabedin است که 243 هزار فالور دارد و 324 صفحه را دنیال می کند.هدی فعالیت در اینستاگرام را با انتشار عکسی از خودش در اکران فیلم ناهید به روز یکشنبه 13 دی سال 1394 آغاز کرد که 3410 لایک و 107 کامنت ثبت شده است و تاکنون 449 پست بارگزاری کرده است.

هدی زین‌العابدین
اینستاگرام هدی زین‌العابدین
هدی زین‌العابدین
اولین عکس هدی زین‌العابدین در اینستاگرام

فیلم های هدی زین‌العابدین

خانه روشن

خانه روشن فیلم سینمایی به کارگردانی وحید موسائیان و نویسندگی مهران کاشانی ساخته سال 1384 است. هدی زین العابدین اولین تجربه بازیگری را در سینما در سن 16 سالگی با فیلم خانه روشن به دست آورد و بازیگرانی چون، لیلا زارع، بیوک میرزایی در آن به ایفای نقش پرداختند.


هدی زین العابدین در خانه روشن
هدی زین العابدین در خانه روشن

هدی زین العابدین در آشپزباشی، بازیگر نقش دختر تابلوساز بود و نخستین تجربه بازیگری را در قاب تلویزیون به کارگردانی محمدرضا هنرمند در سال 1388 به دست آورد. در این سریال ستارگانی چون پرویز پرستویی،فاطمه معتمدآریا،فرهاد اصلانی،مهراوه شریفی‌نیا،سید مهرداد ضیایی،هوشنگ حریرچیان،افسانه چهره‌آزاد،کاظم بلوچی،ملیکا شریفی‌نیا،محمدرضا غفاری،سید علی طباطبایی و... در آن حضور داشتند.

هدی زین العابدین در سقوط یک فرشته

هدی زین العابدین در سقوط یک فرشته بازیگر نقش فاطمه به کارگردانی بهرام بهرامیان در سال 1390 است که این سریال در ماه رمضان از شبکه 1 سیما پخش شد. هدی با سریال سقوط یک فرشته بود در سن 22 سالگی به شهرت رسید و هنرمندانی چون مسعود رایگان، فریبا کوثری، مهرداد صدیقیان، خاطره اسدی، علی سلیمانی،، شبنم مقدمی و...در این سریال به ایفای نقش پرداختند.

هدی زین العابدین درسقوط یک فرشته
هدی زین العابدین درسقوط یک فرشته

قلب یخی 3

قلب یخی سریال شبکه نمایش خانگی در ژانر اجتماعی درسال 1391 است. هدی زین العابدین در قلب یخی نقش ترانه را به عهده داشت و نخستین تجربه بازیگری را در شبکه نمایش خانگی به کارگردانی سامان مقدم در سن 23 سالگی به دست آورد.در این سریال ستارگانی چون مهران مدیری،رضا عطاران،هانیه توسلی،هدیه تهرانی،پژمان بازغی،طناز طباطبایی،علی قربان‌زاده،سید علی طباطبایی،امیر آقایی،سحر دولتشاهی،امیرحسین رستمی،الهه حصاری و...حضور داشتند.

هدی زین العابدین در قلب یخی
هدی زین العابدین در قلب یخی
هدی زین العابدین در قلب یخی
سید علی طباطبایی و هدی زین العابدین در قلب یخی

اسرافیل

اسرافیل فیلم سینمایی به کارگردانی آیدا پناهنده و تهیه‌کنندگی مستانه مهاجر محصول سال ۱۳۹۵ است. هدی زین العابدین در اسرافیل بازیگر نقش سارا می باشد و ستارگانی چون هدیه تهرانی، پژمان بازغی،مریلا زارعی،علی عمرانی،سهیلا رضوی،پوریا رحیمی سام و..در آن به ایفای نقش پرداختند.

هدی زین العابدین در اسرافیل
هدی زین العابدین در اسرافیل

جاده قدیم

جاده قدیم فیلم سینمایی به کارگردانی و تهیه‌کنندگی منیژه حکمت محصول سال ۱۳۹۶ است.هدی زین العابدین در جاده قدیم نقش پریسا را به همراه هنرمندانی مانند مهتاب کرامتی، آتیلا پسیانی،ترلان پروانه، محمدرضا غفاری، شیرین یزدان‌بخش پرویز پورحسینی و... بازی می کند.

هدی زین العابدین و محمدرضا غفاری در فیلم جاده قدیم
هدی زین العابدین در فیلم جاده قدیم

 

هدی زین العابدین در اکران فیلم جاده قدیم
هدی زین العابدین در اکران فیلم جاده قدیم

هدی زین العابدین در عرق سرد

هدی زین العابدین در عرق سرد نقش یک دختر ورزشکار به نام مصی عطایی را به عهده دارد که بازی خوب او باعث شد کاندید بهترین بازیگر نقش مکمل زن در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر در سال 1396 شود و یک سال بعد نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل زن در دوازدهمین دوره جشن منتقدان و نویسندگان سینمایی شد.

عرق سرد فیلمی به کارگردانی و نویسندگی سهیل بیرقی و تهیه‌کنندگی مهدی داوری است که ستارگانی چون باران کوثری،امیر جدیدی،لیلی رشیدی،سحر دولتشاهی در این فیلم بازی کردند.

هدی زین العابدین در عرق سرد
هدی زین العابدین در عرق سرد

 

هدی زین العابدین در عرق سرد
باران کوثری و هدی زین العابدین در اکران فیلم عرق سرد

هدی زین العابدین در رقص روی شیشه

هدی زین العابدین در رقص روی شیشه بازیگر نقش دریا رخشان همسر سیاوش(حامد کمیلی) به کارگردانی مهدی گلستانه در سال 1397 است و بازیگرانی چون بهرام رادان،مهتاب کرامتی،امیر آقایی،میترا حجار،حامد کمیلی،مهرداد صدیقیان،اکبر زنجانپور،بیتا فرهی،ستاره اسکندری،سحر قریشی و ...در آن حضور داشتند.

عکس هدی زین العابدین در رقص روی شیشه
عکس هدی زین العابدین در رقص روی شیشه

سمفونی نهم

سمفونی نهم فیلمی به کارگردانی محمدرضا هنرمند و به تهیه‌کنندگی زینب تقوایی محصول سال ۱۳۹۷ می‌باشد. هدی زین العابدین در سمفونی نهم در نقش رابعه بلخی تجربه بازی در کنار حمید فرخ‌نژاد،ساره بیات،محمدرضا فروتن،پژمان بازغی،مهرداد صدیقیان،علیرضا کمالی،منوچهر آذر،الهام نامی را کسب کرد.

هدی زین العابدین در سمفونی نهم
عکس هدی زین العابدین در سمفونی نهم

هدی زین العابدین در فیلم طلا

هدی زین العابدین در فیلم طلا بازیگر نقش الهام (همسر هومن سیدی) را به عهده دارد. فیلم سینمایی طلا به کارگردانی پرویز شهبازی و تهیه‌کنندگی رامبد جوان و محمد شایستهمحصول سال 1397 است و نگار جواهریان،طناز طباطبایی،مهرداد صدیقیان نیز در آن بازی کردند.

هدی زین العابدین در فیلم طلا
هدی زین العابدین در اکران فیلم طلا

هدی زین العابدین در کرگدن

هدی زین العابدین در کرگدن در نقش گیسو که در رشته آفرود فعالیت می‌کند ظاهر شد و مصطفی زمانی،سارا بهرامی،بانیپال شومون،پوریا رحیمی‌سام،پانته‌آ پناهی‌ها،مهدی کوشکی،ستاره پسیانی،الهام کردا،کاظم سیاحی در این سریال بازی کردند.سریال کرگدن به کارگردانی کیارش اسدی‌زاده در سال 1398 از شبکه نمایش خانگی از طریق پلتفرم فیلیمو پخش شد.

هدی زین العابدین در کرگدن
عکس هدی زین العابدین در کرگدن

 

دست انداز

دست انداز فیلمی به کارگردانی کمال تبریزی،نویسندگی فرزاد فخری زاده و تهیه‌کنندگی محمد آفریده محصول سال ۱۳۹۹ است.هدی زین العابدین در دست انداز در نقش رها با همایون ارشادی،رویا نونهالی،رضا کیانیان،حبیب رضایی،محمدرضا حسین زاده،امیدنعمتی هم بازی شد.

هدی زین العابدین در دست انداز
حبیب رضایی و هدی زین العابدین در دست انداز

زالاوا

زالاوا فیلمی به کارگردانی ارسلان امیری، تهیه‌کنندگی روح‌الله برادری و سمیرا برادری و نویسندگی ارسلان امیری، آیدا پناهنده و تهمینه بهرام محصول سال ۱۳۹۹ است و هدی زین العابدین در این فیلم نقش ملیحه را بازی می کند.

هدی زین العابدین در زالاوا
عکس هدی زین العابدین در فیلم زالاوا

دسته دختران

دسته دختران فیلم سینمایی به کارگردانی منیر قیدی و تهیه کنندگی محمدرضا منصوری در سال 1400 است.هدی زین‌العابدین در فیلم دسته دختران نقش فرشته را به عهده دارد و  بازیگرانی چون نیکی کریمی، پانته‌آ پناهی‌ها، فرشته حسینی،،حسین سلیمانی، صدف عسگری هم در آن بازی کردند.

هدی زین‌العابدین در فیلم دسته دختران
عکس هدی زین‌العابدین در فیلم دسته دختران

عطر آلود 

عطر آلود فیلم سینمایی به کارگردانی هادی مقدم‌دوست، نویسندگی حسین حسنی و تهیه‌کنندگی یوسف منصوری محصول سال ۱۴۰۱ است که در آن هنرمندانی مانند  مصطفی زمانی، هدی زین‌العابدین،کوروش تهامی،همایون ارشادی،حسام محمودی،سودابه بیضایی،شهروز ابراهیمی حضور دارند.هدی زین‌العابدین برای فیلم سینمایی عطر آلود نامزد بهترین نقش اول زن در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر شد.

هدی زین‌العابدین در عطر آلود 
عکس هدی زین‌العابدین در فیلم عطر آلود 

هدی زین‌العابدین در رهایم کن

هدی زین‌العابدین در سریال رهایم کن بازیگر نقش مارال است و محسن تنابنده، هوتن شکیبا، مهدی حسینی‌نیا، بابک کریمی، مونا احمدی، مائده طهماسبی، شهرام قائدی، رابعه مدنی، آزاده صمدی، حسن معجونی، یوسف تیموری و سام نوری از بازیگران این مجموعه هستند.سریال رهایم کن دومین تجربه کارگردانی شهرام شاه‌حسینی است در شبکه نمایش خانگی است که این سریال به نویسندگی مجید مولایی، سینا شفیعی و سجاد ابوالحسنی در سال 1401 از شبکه اینترنتی فیلیمو به نمایش درآمد.

هدی زین‌العابدین در رهایم کن
عکس هدی زین‌العابدین در سریال رهایم کن

 

لیست آثار

نام

سال

توضیحات

خانه روشن

1384

کارگردان: وحید موسائیان

بازیگران: کاوه کاویان، لیلا زارع و ...

آشپزباشی

1388

کارگردان: محمدرضا هنرمند

بازیگران: پرویز پرستویی، فاطمه معتمدآریا و ...

یکی از ما

1389

کارگردان: نگار آذربایجانی

سقوط یک فرشته

1390

در نقش فاطمه

کارگردان: بهرام بهرامیان

بازیگران: مسعود رایگان، فریبا کوثری و ...

سه قدم عاشقی

1390

کارگردان: محمد خراط زاده

همه خانواده من

1391

در نقش شاپرک

کارگردان: داریوش فرهنگ

بازیگران: فرهاد آئیش، پرویز فلاحی‌پور و ... 

قلب یخی ۳

1391

در نقش ترانه

کارگردان: سامان مقدم

بازیگران: مهران مدیری، رضا عطاران

شوخی کردم

1392

کارگردان: مهران مدیری

بازیگران: غلامرضا نیکخواه، مهران مدیری و ...

صفر

1393

کارگردان: مسعود یزدانی فر

آن‌ها

1395

کارگردان: احسان سلطانیان
 بازیگران: شبنم مقدمی، سمیرا حسن پور و ...

اسرافیل

1395

در نقش سارا

کارگردان: آیدا پناهنده

بازیگران: هدیه تهرانی، پژمان بازغی و ...

جاده قدیم

1396

در نقش پریسا

کارگردان: منیژه حکمت

بازیگران: مهتاب کرامتی، آتیلا پسیانی و ...

عرق سرد

1396

در نقش مصی عطایی

کارگردان: سهیل بیرقی

بازیگران: باران کوثری، امیر جدیدی و ...

رقص روی شیش

1397

در نقش دریا رخشان

کارگردان: مهدی گلستانه
بازیگران: بهرام رادان، مهتاب کرامتی و ...

سمفونی نهم

1397

در نقش رابعه بلخی

کارگردان: محمدرضا هنرمند

بازیگران: حمید فرخ‌نژاد، ساره بیات و ...

طلا

1397

در نقش الهام

کارگردان:  پرویز شهبازی

بازیگران: نگار جواهریان، هومن سیدی و ...

کرگدن

1398

در نقش گیسو

کارگردان: کیارش اسدی‌زاده 

بازیگران: مصطفی زمانی، سارا بهرامی و ...

دست انداز

1399

در نقش رها

کارگردان: کمال تبریزی

بازیگران: همایون ارشادی، رویا نونهالی و ...

زالاوا

1399

در نقش ملیحه

کارگردان: ارسلان امیری

بازیگران: نوید پورفرج، پوریا رحیمی و ...

دسته دختران

1400

در نقش فرشته

کارگردان: منیر قیدی 

بازیگران: نیکی کریمی، پانته‌آ پناهی‌ها و ...

عطرآلود

1401

کارگردان:  هادی مقدم‌دوست

بازیگران: مصطفی زمانی، کوروش تهامی و ...

رهایم کن

1401

در نقش مارال

کارگردان:شهرام شاه‌حسینی

بازیگران: محسن تنابنده، هوتن شکیبا و ...


هدی زین‌العابدین
هدی زین‌العابدین در اکران فیلم جاده قدیم

 

جوایز و افتخارات

عنوان

سال

توضیحات

نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل

1396

در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر 

نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل

1397

در دوازدهمین دوره جشن منتقدان و نویسندگان سینمایی

نامزد بهترین نقش اول زن

1401

در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر



هدی زین‌العابدین
عکس هدی زین‌العابدین

 13حقیقت جالب درباره هدی زین‌العابدین

  1. هدی فرزند وسط است و یک خواهر بزرگتر از خود به نام هدا و یک برادر به نام هادی دارد.
  2. مادر هدی چندین سالی است که فوت کرده است.
  3. اینستاگرام این بازیگر تیک آبی ندارد.
  4. کارش را از تیزهای تبلیغاتی در تلویزیون شروع کرد.
  5. قد هدی زین‌العابدین 167 سانتی متر است.
  6. هدی کار مدلینگ هم انجام می دهد.
  7.  محمدرضا هنرمند به عنوان کارگردان با دومرتبه همکاری بیشترین اعتماد را به وی داشته است.
  8. در سن 22 سالگی با نقش فاطمه در سریال سقوط یک فرشته به شهرت رسید.
  9. تاکنون بازی در صحنه تئاتر را تجربه نکرده است.
  10. برای فیلم عرق سرد نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل زن در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر شد.
  11. در سال 1397 نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل زن در دوازدهمین دوره جشن منتقدان و نویسندگان سینمایی شد.
  12. در سال 1401 نامزد بهترین نقش اول زن در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر شد.
  13. هدی زین العابدین در رقص روی شیشه گریم خاص و متفاوتی داشت.


مصاحبه هدی زین العابدین

مصاحبه با هدی زین العابدین بسیار کم است و زیاد اهل گفت و گو نیست.شما در ادامه می توانید گفت و گوی تصویری هدی زین العابدین در برنامه کافه آپارات فریدون جیرانی به تاریخ ۲۸ تیر 1401 مشاهده کنید.

عکس های اینستاگرام هدی زین‌العابدین


هدی زین‌العابدین
هدی زین‌العابدین بازیگر
هدی زین‌العابدین
هدی زین‌العابدین در مراسم ختم جشنواره فیلم فجر
هدی زین‌العابدین
عکس هدی زین‌العابدین بازیگر
هدی زین‌العابدین
عکس های از هدی زین‌العابدین
هدی زین‌العابدین
هدی زین‌العابدین و الهام کردا
هدی زین‌العابدین
عکس شخصی از هدی زین‌العابدین
هدی زین‌العابدین
عکس جدید هدی زین‌العابدین
هدی زین‌العابدین
عکس از هدی زین‌العابدین بازیگر
هدی زین‌العابدین
تصاویری از هدی زین‌العابدین
هدی زین‌العابدین
هدی زین‌العابدین 
هدی زین‌العابدین
هدی زین‌العابدین در فیلم کردگدن
هدی زین‌العابدین
هدی زین‌العابدین در اکران فیلم آتابای
هدی زین‌العابدین
عکس اینستاگرام هدی زین‌العابدین
هدی زین‌العابدین
عکس از هدی زین‌العابدین جدید
هدی زین‌العابدین
هدی زین‌العابدین
هدی زین‌العابدین
هدی زین‌العابدین در اکران مردمی زاوالا
هدی زین‌العابدین
عکس هدی زین‌العابدین در اکران مردمی زاوالا
هدی زین‌العابدین
عکس هدی زین‌العابدین در جشنواره فیلم فجر
هدی زین‌العابدین
هدی زین‌العابدین در جشنواره فیلم فجر

 

پرسش های متداول

هدی زین العابدین چند سال سن دارد؟
هدی زین‌العابدین متولد ۲۳ خرداد ۱۳۶۸ است و اکنون 33 ساله است.
آدرس اینستاگرام هدی زین‌ العابدین چیست؟
آدرس اینستاگرام هدی زین‌ العابدین hoda_zeinolabedin است.
قد هدی زین‌ العابدین چقدر است؟
قد هدی زین‌ العابدین 167 سانتی متر است.
هدی زین العابدین مجرد است یا متاهل؟
هدی زین العابدین مجرد است.


سخن آخر


در این مطلب بیوگرافی  هدی زین‌العابدین بازیگر سینما و تلویزیون که در بهمن 1401 برای فیلم سینمایی عطرآلود نامزد بهترین نقش اول زن در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر شد را بررسی کردیم. ما در مطلبی به معرفی بیوگرافی امیر آقایی؛ از امیر آقایی شنای پروانه تا آقازاده و زندگینامه امیر جدیدی؛ از بازی در فیلم روز صفر تا بازیکنی تنیس پرداختیم که در صورت تمایل می توانید مطالعه کنید. اگر شما هم طرفدار این بازیگر با استعداد هستید و اطلاعات بیشتری از زندگی شخصی و هنری اش دارید با ما و سایر مخاطبان سایت رویداد ایران در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.


امتیاز: 5 (از 2 رأی )
نویسنده
هاجر خانی
هاجر خانی
علاقه مند به خبرنگاری و تولید محتوا

نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد