hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > هنر و ادبیات > سینما، تلویزیون و تئاتر > بیوگرافی مهتاب ثروتی از بازیگری تا شهرت و شایعه تغییر جنسیت

بیوگرافی مهتاب ثروتی از بازیگری تا شهرت و شایعه تغییر جنسیت

1402/10/9 , 14:34
مهتاب ثروتی بازیگر است. اطلاعاتی از بیوگرافی او و همسرش، نسبت او با محمد ولی زادگان، شایعه تغییر جنسیت،مصاحبه، معرفی آثار و فیلم های او را با عکس مشاهده کنید.
مهتاب ثروتی (Mahtab Servati) عکاس و بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی متولد سال 1370 است که در جدیدترین اثرش در شبکه نمایش خانگی با نقش نسرین در سریال شریک جرم به کارگردانی مازیار میری می درخشد.

مهتاب فعالیت در دنیای هنر را با عکاسی در پشت صحنه در سال 1390 آغاز کرد و در تئاتر ایران و استرالیا به کارگردانی سجاد افشاریان نخستین تجربه بازی را به دست آورد اما با بازی در نقش ماری در سریال خاتون در کنار ستارگانی چون اشکان خطیبی و نگار جواهریان به شهرت رسید.

این بازیگر خوش چهره سابقه بازی در آثار هنری همچون «سریال کیمیا »، «متولد 65 »، «حریم شخصی»، «بی نامی»، « پرستاران»، «شیطان وجود ندارد »، «جوجه تیغی»، «سرباز»، «مترجم»، .... را در کارنامه هنری خود دارد. 
اگر شما به دنبال بیوگرافی مهتاب ثروتی و همسرش هستید تا انتهای این مطلب همراه ما باشید تا اطلاعاتی از خانواده، قد و وزن، آدرس اینستاگرام و آثار او را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و به سوالاتی مانند مهتاب ثروتی و محمد ولی زادگان چه نسبتی دارند؟، نقش مهتاب ثروتی در سریال کیمیا چی بود؟ و...پاسخ می دهیم:

مشخصات فردی

نام کامل

مهتاب ثروتی

تاریخ تولد

۲ بهمن ۱۳۷۰

محل تولد

تهران

شغل

بازیگر و عکاس

نماد ماه تولد

دلو

مشخصات فیزیکی

قد

۱٫۶۶ متر

وزن

حدود 72 کیلو

رنگ چشم

قهوه ای

رنگ مو

مشکی

چپ دست یا راست دست

چپ دست

مشخصات خانوادگی

نام برادران

امیر

نام خواهران

نگین

مشخصات تحصیلی

رشته تحصیلی

رشته عکاسی

مدرک

کارشناسی

بهترین آثار

نام اثر

نقش (نام نقش)

سال

شیطان وجود ندارد

نعنا


خاتون

ماری

1400

مهتاب ثروتی
عکس های مهتاب ثروتی بازیگر

بیوگرافی مهتاب ثروتی

کودکی و اوایل زندگی

مهتاب ثروتی در روز چهارشنبه 2 بهمن 1370(سال بز) مصادف با 22 ژانویه 1992 و 17 ماه رجب 1412 در تهران به دنیا آمد و هم اکنون 32 سال سن دارد.نماد ماه مهتاب دولو است و متولدین بهمن افرادی بسیار حساس، ثابت قدم، دانا، خونسرد، مستقل و  منطقی هستند.

قد مهتاب ثروتی 166 سانتی متر است و حدودا 72 کیلو وزن دارد. از دیگر مشخصات این هنرمند جوان می توان به چشم قهوه ای، موی مشکی مجعد و چپ دست بودن وی اشاره کرد.

کودکی مهتاب ثروتی
عکس از کودکی مهتاب ثروتی

خانواده

خانواده مهتاب ثروتی 5 نفره است، یک خواهر بنام نگین و یک برادر بنام امیر دارد اما اطلاعاتی از اسم و شغل پدر و مادرش و حتی این که فرزند چندم خانواده است در سایت ها و شبکه های اجتماعی نیست.

مهتاب ثروتی و برادرش امیر
برادار مهتاب ثروتی
پدر و مادر مهتاب ثروتی
عکس پدر و مادر مهتاب ثروتی

تحصیلات

تحصیلات مهتاب ثروتی در مقطع کارشناسی در رشته عکاسی است. او در سال 1388 وارد دانشگاه شد و دو سال بعد بصورت حرفه ای فعالیت خود را بعنوان عکاس، از پشت صحنه تئاتر آغاز کرد.

مهتاب ثروتی و همسرش

مهتاب ثروتی و همسرش،شوهر مهتاب ثروتی یا عکس های مهتاب ثروتی و همسرش از مواردی است که در اینترنت بسیار جست و جو شده است اما اگر بیوگرافی این بازیگر را در صفحه ای ویکی پدیا بخوانید تنها به طلاق وی اشاره شده و اطلاعاتی از اسم و شغل همسر، تاریخ ازدواج یا تاریخ طلاق در اختیار مخاطب قرار نداده است ولی در سایت های پربازدید ایرانی مثل فتوکده و بیتوته نوشته شده است که وی مجرد می باشد. با توجه به این که صفحه اینستاگرام این بازیگر غیرفعال است، نمی توان اطلاعات دقیقی از وضعیت متاهل یا مجرد بودن او در اختیار شما قرار دهیم.

مهتاب ثروتی و محمد ولی زادگان یکی از مواردی است که مخاطبان در اینترنت جست و جو کرده اند و با توجه به انتشار سکانس های از بازی آن ها در فیلم شیطان وجود ندارد،به شایعه ای زوج بودن این بازیگر قوت بخشید اما این دو بازیگر با هم نسبتی ندارند و تنها در این فیلم نقش همسر یک دیگر را بازی می کردند.

مهتاب ثروتی و محمد ولی زادگان در فوتوکال فیلم شیطان وجود ندارد
مهتاب ثروتی و محمد ولی زادگان در فوتوکال فیلم شیطان وجود ندارد

شروع فعالیت

 شروع فعالیت مهتاب ثروتی در دنیای هنر در سن 21 سالگی با عکاسی در پشت صحنه آغاز شد اما در سال 1392 بعنوان آخرین تجربه در فیلم زمزمه آخر عکاسی کرد و دیگر به صورت حرفه ای ادامه نداد. او سپس در سال 1393 در سن 23 سالگی بصورت حرفه ای در تئاتری بنام ایران و استرالیا به کارگردانی سجاد افشاریان بروی صحنه رفت و اولین تجربه تصویری مقابل دوربین را با سریال کیمیا در نقش سلما به کارگردانی جواد افشاری به دست آورد اما با نقش ماری در سریال خاتون در شبکه نمایش خانگی به کارگردانی تینا پاکروان به شهرت رسید.

کلاس های بازیگری

کلاس های بازیگری مهتاب ثروتی در سال 1391 با شرکت در ورکشاپ های سجاد افشاریان سپری شد.

علایق و تفریحات

علایق و تفریحات مهتاب ثروتی با توجه به فعالیت های که در زمینه بازیگری و عکاسی انجام می دهد مشخص است ولی وی عاشق سفر، طبیعت گردی و موسیقی است و در اوقات فراغتش کتاب می خواند.

تغییر جنسیت مهتاب ثروتی

تغییر جنسیت مهتاب ثروتی، یکی از خبرهای فضای مجازی است که در روز سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ توسط بعضی از سایت ها منتشر شد و دلیل آن تصاویری بود که از استایل مردانه این بازیگر در اکران مردمی فیلم شهرک منتشر شد و شایعه تغییر جنسیت او قوت گرفت اما وی پاسخی به این شایعات نداده است.

مهتاب ثروتی در اکران فیلم شهرک
استایل جدید مهتاب ثروتی در اکران مردمی فیلم شهرک

شبکه های اجتماعی مهتاب ثروتی

اینستاگرام

mahtabservati

وبسایت

بیوگرافی مهتاب ثروتی ویکی پدیا


اینستاگرام مهتاب ثروتی

اینستاگرام مهتاب ثروتی که با عبارتی مانند مهتاب ثروتی اینستا نیز جست و جو شده است به آدرس mahtabservati است که در حال حاضر به دلایل نامعلومی اکانت صفحه ای شخصی اش را به طور موقت غیرفعال(دی اکتیو) کرده است.

فیلم های مهتاب ثروتی

ایران استرالیا

ایران استرالیا، نخستین تجربه بازی مهتاب ثروتی در دنیای بازیگری در سن 23 سالگی به کارگردانی سجاد ‌افشاریان بود. تئاتر ایران استرالیا در فرهنگسرای ‌ارسباران در سال 1393 با بازی هنرپیشگانی چون آبان آل حجت، سجاد ‌افشاریان، علی ‌باقری، نکیسا بهشتی، مهرنوش پور موسوی، سجاد ‌تابش، زهره تجاری، جواد خورشاه، محمد ‌خوشبختیان، مرتضی درویش زاده، حسین رحمتی، امید ‌سلیمی و...اجرا شد.

مهتاب ثروتی در نمایش ایران استرالیا
مهتاب ثروتی در نمایش ایران استرالیا

کیمیا

کیمیا، نخستین تجربه بازی این هنرمند در تلویزیون و جلوی دوربین در سن 24 سالگی است. مهتاب ثروتی در سریال کیمیا بازیگر نقش سلما(دوست کیمیا، همسر عادل، مادر آزاده) را به کارگردانی جواد افشار به عهده داشت. سریال کیمیا در ژانر درام و عاشقانه در سال 1394 تولید شد و ستارگانی چون آزیتا حاجیان، حسن پورشیرازی، پوریا پورسرخ، مهدی پاکدل، رضا کیانیان، امیرحسین آرمان، حامد بهداد،نیکی کریمی و... در آن به ایفای نقش پرداختند. در ادامه عکس های مهتاب ثروتی در سریال کیمیا را مشاهده می کنید.

مهتاب ثروتی در سریال کیمیا
عکس مهتاب ثروتی در سریال کیمیا

چه میکنه این عادل فردوسی پور

 چه میکنه این عادل فردوسی پور، عنوان تئاتری به کارگردانی حسین ‌حیدری ‌پور در سال ۱۳۹۴  است که هنرمندانی چون عزت الله مهر اوران، مهتاب ‌ثروتی، یونس مولایی و همراهی مجید صالحی در ان به ایفای نقش پرداختند. این نمایش  ‌از ۰۶ اردیبهشت تا ۰۱ خرداد در سالن ‌گوشه فرهنگسرای ‌نیاوران اجرا شد.

مهتاب ثروتی در نمایش چه میکنه این عادل فردوسی پور
عکس از مهتاب ثروتی در نمایش چه میکنه این عادل فردوسی پور
مهتاب ثروتی در نمایش چه میکنه این عادل فردوسی پور
عزت الله مهر آوران و مهتاب ثروتی در نمایش چه میکنه این عادل فردوسی پور

چند تکه‌ی لغزان بر لبه‌ی سران یک وضعیت پیچان

چند تکه‌ی لغزان بر لبه‌ی سران یک وضعیت پیچان، عنوان نمایشی به کارگردانی علیرضا ‌اجلی در سال 1395 است که در تئاتر ‌باران با بازی هنرپیشگانی چون بهاران ‌بنی ‌احمدی، امیر سفیری، مهتاب ‌ثروتی، ماهان ‌خورشیدی اجرا شد.

مهتاب ثروتی در تئاتر چند تکه‌ی لغزان بر لبه‌ی سران یک وضعیت پیچان
عکس مهتاب ثروتی در تئاتر چند تکه‌ی لغزان بر لبه‌ی سران یک وضعیت پیچان

حریم شخصی

حریم شخصی، دومین فیلم مهتاب ثروتی در سینما به کارگردانی احمد معظمی در سال 1395 است که او با ستارگانی چون امیر آقایی، میلاد کی‌مرام، رعنا آزادی‌ور، اندیشه فولادوند، بهنوش بختیاری هم بازی شد. 

مهتاب ثروتی در فیلم حریم شخصی
مهتاب ثروتی در فیلم حریم شخصی

ماجرای مترانپاژ

ماجرای مترانپاژ، عنوان نمایشی بود که در تاریخ ۱۲ تا ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ در سالن شماره یک پردیس ‌تئاتر ‌شهرزاد ‌با بازیگرانی چون رضا ‌بهبودی، هومن ‌کیایی، مهتاب ‌ثروتی، حسین ‌حسینیان، مژده ‌دایی، امیر ‌قاسمی و برنا ‌انصاری به کارگردانی محمدحسن ‌معجونی اجرا شد.

مهتاب ثروتی در تئاتر  ماجرای مترانپاژ
مهتاب ثروتی در تئاتر ماجرای مترانپاژ

در جستجوی آرامش 

در جستجوی آرامش، یک سریال تلویزیونی به کارگردانی سعید سلطانی در سال 1396 است و مهتاب ثروتی بازیگر نقش سارا با مهدی هاشمی، داریوش فرهنگ، حدیث میرامینی، کمند امیرسلیمانی، پژمان بازغی هم بازی شد.

مهتاب ثروتی در جستجوی آرامش
مهتاب ثروتی در جستجوی آرامش

پاستاریونی

پاستاریونی، فیلم سینمایی به کارگردانی سهیل موفق در سال ۱۳۹۷ است و سام درخشانی، بهاره رهنما، محمد نادری، گوهر خیراندیش، مهدی باقربیگی، کمند امیرسلیمانی به عنوان بازیگر در این فیلم حضور داشتند.مهتاب ثروتی در پاستاریونی بازیگر نقش فرشته ترابی(آشپز جدید رستوران ترنج، همسر دوم رامین و نامادری هوشان) را به عهده داشت.

مهتاب ثروتی در فیلم پاستاریونی
مهتاب ثروتی در فیلم پاستاریونی

شیطان وجود ندارد

 شیطان وجود ندارد، فیلم سینمایی در ژانر درام به کارگردانی محمد رسول‌اف در سال 1398 است.مهتاب ثروتی در فیلم شیطان وجود ندارد، بازیگر نقش نعنا است که با بازیگرانی چون محمد ولی‌زادگان، ژیلا شاهی، احسان میرحسینی، شقایق شوریان و...هم بازی شد.

مهتاب ثروتی و محمد ولی زادگان در فوتوکال فیلم شیطان وجود ندارد
مهتاب ثروتی و محمد ولی زادگان در فیلم شیطان وجود ندارد

پروا

پروا فیلم سینمایی به کارگردانی و نویسندگی مهران ‌مهدویان در سال 1398 است و حسام ‌محمودی، مهتاب ‌ثروتی، سیامک ‌ادیب، آسیه ‌سلطانی، اکبر آیین، علیرضا ‌مؤیدی،  دانیال حاجی‌زاده، مهدی ‌میری، محمد شامی از بازیگران این سریال هستند.

مهتاب ثروتی در فیلم پروا
مهتاب ثروتی در فیلم پروا

کولبرف

  کولبرف فیلم سینمایی به کارگردانی میلاد منصوری در سال ۱۳۹۹ است که بازیگرانی چون علی انصاریان، حسین سلیمانی،حسین مهری، دنیز متوسلی، مهتاب ثروتی، چیا بابامیری، علی فراستی، آرتین امجدی در آن به ایفای نقش پرداختند.

مهتاب ثروتی در فیلم کولبرف
مهتاب ثروتی در فیلم کولبرف

جوجه تیغی

جوجه تیغی فیلم سینمایی به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مستانه مهاجر در سال ١٣٩٩ است و بازیگرانی چون حامد کمیلی، پژمان بازغی، پانته‌آ پناهی ها، نازنین بیاتی، آناهیتا درگاهی، هادی کاظمی، هومن برق نورد، نگار فروزنده، مهتاب ثروتی و ...در آن حضور داشتند.

مهتاب ثروتی، هومن برق نورد و پانته آ پناهی ها در فیلم جوجه تیغی .
مهتاب ثروتی، هومن برق نورد و پانته آ پناهی ها در فیلم جوجه تیغی

سایه ارغوان

سایه ارغوان، فیلم کوتاه به کارگردانی سوگل خالقی در سال 1398 است که در این فیلم مهتاب ثروتی، رضا پایرود، سیدحامد عربانیان، جواد صفائی، محسن آوید و عارفه شکری به هنرمندی پرداخته‌اند.

مهتاب ثروتی در فیلم کوتاه سایه ارغوان
مهتاب ثروتی در فیلم کوتاه سایه ارغوان

سرباز

سرباز یک سریال تلویزیونی به کارگردانی هادی مقدم‌دوست محصول (۹۹–۱۳۹۶) است که مهتاب ثروتی در آن نقش مینا همسر یحیی(آرش مجیدی) را به عهده داشت و با بازیگرانی چون الیکا عبدالرزاقی، رؤیا تیموریان، نیما شعبان‌نژاد، سیاوش خیرابی، پدرام شریفی، گلوریا هاردی در آن نیز حضور داشتند.

مهتاب ثروتی بازیگر نقش مینا در سریال سرباز
مهتاب ثروتی در سریال سرباز

خاتون

خاتون، یک سریال نمایش خانگی ایرانی به کارگردانی تینا پاکروان در ژانر عاشقانه تاریخی است و در آن نگار جواهریان، مهران مدیری، بابک حمیدیان، شبنم مقدمی،بهناز جعفری، پانته‌آ پناهی‌ها، پیام دهکردی، مهدی قربانی، بانیپال شومون و....ایفای نقش کرده‌اند.مهتاب ثروتی در خاتون، نقش ماری را به عهده داشت و توانست با ارائه یک بازی خوب در کنار ستارگانی چون اشکان خطیبی به شهرت دست پیدا کرد.

 مهتاب ثروتی در سریال خاتون
 عکس مهتاب ثروتی در سریال خاتون

شهرک

شهرک، فیلم سینمایی به کارگردانی و نویسندگی علی حضرتی در سال ۱۴۰۰ است و در آن ساعد سهیلی، کاظم سیاحی، مهتاب ثروتی، همایون ارشادی، ساقی حاجی‌پور و...به عنوان بازیگر حضور داشتند.

ساعد سهیلی و مهتاب ثروتی در فیلم سینمایی شهرک
ساعد سهیلی و مهتاب ثروتی در فیلم سینمایی شهرک

مترجم

مترجم یک سریال نمایش خانگی در  ژانر درام-رازآلود به نویسندگی و کارگردانی بهرام توکلی در سال ۱۴۰۰-۱۴۰۱ است. مهتاب ثروتی در مترجم، نقش غزاله را بازی می کرد و صابر ابر، پانته‌آ پناهی ها، محمدرضا مالکی، مجتبی پیرزاده، مارال بنی‌آدم، سولماز غنی و مهرانه مهین‌ترابی از بازیگران این سریال هستند.

مهتاب ثروتی در سریال مترجم
مهتاب ثروتی در سریال مترجم

شریک جرم

شریک جرم سومین تجربه بازی این بازیگر در شبکه نمایش خانگی است.مهتاب ثروتی در شریک جرم نقش نسرین را به عهده دارد و با بازیگرانی چون سارا بهرامی، محمد امین شعرباف، علیرضا ثانی‌فر، المیرا دهقانی، سجاد بابایی و...هم بازی شده است.

مهتاب ثروتی در شریک جرم
مهتاب ثروتی در شریک جرم

 لیست آثار

نام

سال

توضیحات

نمایش

ایران استرالیا

1393

نویسنده و بازیگر

فرهنگسرای ‌ارسباران
کارگردان: سجاد ‌افشاریان
بازیگران: علی ‌باقری، نکیسا بهشتی

هدیه

1393

عکاس

کیمیا

1394

در نقش سلما(دوست کیمیا، همسر عادل، مادر آزاده(

کارگردان:  جواد افشار
بازیگران: مهرواه شریفی نیا، پوریا پورسرخ

چه میکنه این

عادل فردوسی پور

1394

فرهنگسرای ‌نیاوران ‌- ‌سالن ‌گوشه

کارگردان: حسین ‌حیدری ‌پور
بازیگران: عزت الله مهر اوران، یونس مولایی

خدابس

1395

عکاس

متولد 65

1395

در نقش دختر جوان

کارگردان:  مجید توکلی
بازیگران: پدرام شریفی، هنگامه حمیدزاده

چند تکه‌ لغزان

بر لبه‌ی سران

یک وضعیت پیچان

1395

 تئاتر ‌باران

کارگردان: علیرضا ‌اجلی
بازیگران: بهاران ‌بنی ‌احمدی، امیر سفیری

حریم شخصی

1395

در نقش درسا

کارگردان: احمد معظمی
بازیگران:امیر آقایی، میلاد کی‌مرام، رعنا آزادی‌ور

بی نامی

1395

کارگردان:  علیرضا صمدی
بازیگران:  باران کوثری، حسن معجونی

پرستاران

1395

کارگردان:  علیرضا افخمی

بازیگران: لیندا کیانی، الناز حبیبی

ماجرای

مترانپاژ

1396

پردیس ‌تئاتر ‌شهرزاد ‌- ‌سالن ‌۱

کارگردان: محمدحسن ‌معجونی
بازیگران: رضا ‌بهبودی، هومن ‌کیایی

در جستجوی

آرامش

1396

در نقش سارا

کارگردان:  سعید سلطانی

بازیگران:  مهدی هاشمی، داریوش فرهنگ

پاستاریونی

1397

در نقش فرشته ترابی(آشپز جدید رستوران ترنج، همسر دوم رامین و نامادری هوشان)

کارگردان:  سهیل موفق
بازیگران: سام درخشانی، بهاره رهنما

دختران زمستان

1397

کارگردان: بهزاد خداویسی
بازیگران: سارا عابدی، نسیم افشارپور

شیر خشک

1398

ایرانشهر ‌- ‌سالن ‌استاد ‌ناظرزاده ‌کرمانی

کارگردان: نوید ‌معمار
بازیگران: علی ‌باقری، پریسا ‌صبورنژاد

شیطان

وجود ندارد

1398

 در نقش نعنا

کارگردان: محمد رسول‌اف
بازیگران: احسان میرحسینی، شقایق شوریان

فیلم پروا

1398

کارگردان: مهران ‌مهدویان
بازیگران: حسام ‌محمودی، سیامک ‌ادیب

کولبرف

1399

کارگردان: میلاد منصوری
بازیگران: علی انصاریان، حسین سلیمانی

جوجه تیغی

1399

کارگردان:  مستانه مهاجر
بازیگران: حامد کمیلی، پژمان بازغی

سایه ارغوان

1399

کارگردان:  سوگل خالقی
بازیگران: رضا پایرود، سیدحامد عربانیان

سریال

روح الله

1399

عکاس

سریال

سرباز

1399

درنقش مینا - خواهر یلدا

کارگردان: هادی مقدم‌دوست
بازیگران: آرش مجیدی، الیکا عبدالرزاقی

خاتون

1400

در نقش ماری

کارگردان:  تینا پاکروان
بازیگران: اشکان خطیبی، نگار جواهریان

فیلم کوتاه

حیاط

1400

کارگردان: مصطفا سلیمانی
بازیگران:  اسماعیل محرابی، مهتاب ‌ثروتی

شهرک

1400

کارگردان:  علی حضرتی
بازیگران: ساعد سهیلی، کاظم سیاحی

در انتهای

روز

1400

کارگردان: بابک بهرام‌بیگی
بازیگران: هانیه توسلی، رضا بهبودی

فیلم های

روز سوم

1401

کارگردان: سیاوش فرهادی
بازیگران: شبنم ‌مقدمی، کوروش ‌تهامی

طعم شیرین

تاریکی

1401

کارگردان: میترا رئیس محمدی
بازیگران: مهسا ‌باقری، رهام ‌حیدرعلی

مترجم

1401

در نقش غزاله (مترجم)

کارگردان: بهرام توکلی

بازیگران: صابر ابر، پانته‌آ پناهی ها

شریک چرم

1402

در نقش نسرین
کارگردان: مازیار میری
بازیگران: سارا بهرامی،محمد امین شعرباف

مهتاب ثروتی و الناز حبیبی
مهتاب ثروتی و الناز حبیبی در اکران سریال پوست شیر

12 حقیقت جالب درباره مهتاب ثروتی 

  1. اینستاگرام مهتاب ثروتی در حال حاضر غیرفعال است.
  2. مهتاب ثروتی و محمد ولی زادگان با هم هیچ نسبتی با هم ندارند و صرفا هر دو بازیگر هستند.
  3. مهتاب ثروتی در پرستاران به کارگردانی علیرضا افخمی، محمودرضا تخشید و شهرام شاه حسینی در سال 1395 بازی کرده است.
  4. این بازیگر در سال 1391 وقتی 21 ساله سن داشت در یکی از تئاترهای «سجاد افشاریان» بعنوان عکاس حاضر شد و با دیدن بازی «آزاده شکوری» تصمیم گرفت وارد این حرفه شود.
  5. مهتاب در سال 1392 بعنوان آخرین تجربه در فیلم «زمزمه آخر» عکاسی کرد و دیگر به آن صورت حرفه ای ادامه نداد.
  6. مادرش را بهترین دوستش می داند و در این باره گفت: میتونم بگم مامانم بهترین دوست من است و تنها کسی که میدونم اگر یک ماجرایی داشته باشم می توانم اولین نفر به او زنگ بزنم و بگویم. اگر بخواهم اسم یک نفر را بگویم که تو این مسیر بهم کمک کرده، مامانم بود.
  7. مهمترین دغدغه اش تاثیر گذاشتن در فضای کنونی جامعه است.
  8. مهتاب در سال 1398 در فیلم درام «شیطان وجود ندارد» به کارگردانی محمد رسول اف بازی کرد و خودش می گوید همیشه دلم میخواست با آقای رسول اف بخاطر نگاهی که دارد همکاری کنم، وقتی به من زنگ زدند و دعوت به کار کردند با آغوش باز پذیرفتم.
  9. عبدالرضا کاهانی و داریوش مهرجویی از کارگردانان مورد علاقه وی است.
  10. در بین بازیگران بازی خسرو شکیبایی را دوست داشت و احساس می کند که یکی از بهترین پارتنرهای جهان بودند.
  11. سفر هتلی را دوست ندارد و کمپی سفر می کند.
  12. با تکنولوژی غریبه است و حوصله یاد گرفتنش را هم ندارد.

مصاحبه مهتاب ثروتی

مصاحبه مهتاب ثروتی به صورت متنی بسیار کم است اما شما می توانید در ادامه مصاحبه وی با برنامه دید آرات را به تاریخ  ۱۲ آبان ۱۳۹۹مشاهده کنید.

عکس های مهتاب ثروتی 

مهتاب ثروتی در سریال خاتون
اشکان خطیبی و مهتاب ثروتی در سریال خاتون
مهتاب ثروتی
عکس های اینستاگرام مهتاب ثروتی
مهتاب ثروتی
عکس مهتاب ثروتی
مهتاب ثروتی
عکس های اینستاگرام مهتاب ثروتی

 

پرسش های متداول

مهتاب ثروتی و محمد ولی زادگان چه نسبتی دارند؟
مهتاب ثروتی و محمد ولی زادگان با هم نسبتی ندارند و صرفا هر دو بازیگر هستند.
نقش مهتاب ثروتی در سریال کیمیا چی بود؟
نقش مهتاب ثروتی در سریال کیمیا، دختری جنوبی به نام سلما بود.
بازیگر نقش نعنا در فیلم شیطان وجود ندارد کیست؟
بازیگر نقش نعنا در فیلم شیطان وجود ندارد، مهتاب ثروتی است.
مهتاب ثروتی مجرد است یا متاهل؟
اطلاعات دقیقی از مجرد یا متاهل بودن وی در دسترس نیست.


سخن آخر


در این مطلب بیوگرافی و عکس مهتاب ثروتی که با نقش ماری در سریال خاتون به شهرت رسید و این روزها در سریال شریک جرم به ایفای نقش می پردازد را بررسی کردیم. در صورت تمایل می توانید مطلب بیوگرافی سوگل خلیق از تئاتر تا شهرت با عکس های خانوادگی را مطالعه کنید. اگر شما هم طرفدار این بازیگر خوش چهره و جوان هستید و اطلاعات دقیقی از زندگی شخصی و همسرش دارید با ما و سایر مخاطبان سایت رویداد ایران در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نویسنده
هاجر خانی
هاجر خانی
علاقه مند به خبرنگاری و تولید محتوا

نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد