hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > هنر و ادبیات > سینما، تلویزیون و تئاتر > بیوگرافی بهار قاسمی بازیگر پدر خوانده باحواشی و عکس های جدید

بیوگرافی بهار قاسمی بازیگر پدر خوانده باحواشی و عکس های جدید

بیوگرافی بهار قاسمی و همسرش را با اطلاعاتی از خانواده،آدرس اینستاگرام، نسبت او با ارسلان، ندا و گیتی قاسمی، حواشی تقلب در پدرخوانده را با عکس جدید او می خوانید:

بهار قاسمی (Bahar Ghasemi) بازیگر دهه هفتادی سینمای ایران است که این روزها در رئالیتی شوی پدر خوانده به کارگردانی سعید ابوطالب در شبکه نمایش خانگی خوش می درخشد.


بهار قاسمی فعالیت در بازیگری را با تئاترهای به کارگردانی امیر ‌دژاکام در سال 1396 شروع کرد اما با بازی در نقش ناهید در فیلم سینمایی طلاخون به کارگردانی ابراهیم شیبانی در کنار شهاب حسینی به شهرت رسید.همچنین بازی او در نقش مهرنوش همسر دکتر کسری کیا (امیر آقایی)در سریال خون سرد دیده شد.

از نمونه آثار قاسمی می توان به فیلم و سریال های آلرژی، مخفیگاه، اکازیون، ملکاوان اشاره کرد. در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا اطلاعات بیشتری از زندگی شخصی و هنری بهار قاسمی بازیگر را در اختیار شما قرار دهیم.

بهار قاسمی
بهار قاسمی

مشخصات بهار قاسمی

مشخصات فردی

نام کامل

بهار قاسمی

تاریخ تولد

فروردین 1370

شغل

بازیگر-نویسنده

نماد ماه تولد

قوچ

مشخصات فیزیکی

قد

حدود 170سانتی متر

وزن

حدود 70 کیلو

رنگ چشم

قهوه ای

رنگ مو

مشکی

چپ دست یا راست دست

چپ دست

بهترین آثار

نام اثر

نقش (نام نقش)

سال

طلاخون

ناهید

1399

خون سرد

مهرنوش

1401

بهار قاسمی
عکس بهار قاسمی بازیگر

بیوگرافی کامل بهار قاسمی

کودکی و اوایل زندگی

بهار قاسمی در فروردین سال 1370 در تهران به دنیا آمد.سن بهار قاسمی 32 سال است اما اطلاعات دقیقی از روز تولد این بازیگر در سایت ها نیست و حتی در اینستاگرام این بازیگر به این موضوع اشاره ای نشده است.نماد ماه بهار،قوچ است و از مشخصات متولدین فروردین می توان به پرانرژی بودن، فعال، هوشیار و زرنگ بودن اشاره کرد.

هرچند اطلاعات دقیقی از مشخصات ظاهری این بازیگر در دسترس نیست ولی از روی ظاهر می توان حدس زد که حدود 170 سانتی متر قد و 70 کیلو وزن دارد.از دیگر مشخصات ظاهری او می توان به رنگ چشم قهوه ای،موی مشکی و چپ دست بودن وی اشاره کرد.

خانواده

خانواده بهار قاسمی، به ظاهر کم جمعیت است زیرا در اینستاگرام این بازیگر تاکنون عکسی از آن ها منتشر نکرده است و اطلاعاتی از اسم یا شغل پدر و مادرش، تعداد خواهر و برادر و یا این که فرزند چندم خانواده است، در سایت ها موجود نیست.

بهار قاسمی
عکس های بهار قاسمی در اینستاگرام

 تحصیلات

تحصیلات بهار قاسمی مشخص نیست و اطلاعاتی از رشته و مقطع تحصیلی و حتی این که در کدام دانشگاه درس خوانده است موجود نیست.

شروع فعالیت

شروع فعالیت بهار قاسمی در بازیگری با تئاتر به کارگردانی امیر ‌دژاکام در سال 1396 رقم خورد و با فیلم سینمایی آلرژی به کارگردانی محمدداود عسگری نخستین تجربه بازی در مقابل دوربین را به دست آورد اما با بازی در نقش ناهید در طلاخون در کنار سوپراستاری چون شهاب حسینی به شهرت رسید.بهار علاوه بر بازیگری،نویسنده نیز می باشد.

کلاس های بازیگری

کلاس های بازیگری بهار قاسمی با حضور در دوره های بازیگری امیر دژاکام سپری شد.

علایق و تفریحات

علایق و تفریحات بهار قاسمی،مشخص نیست اما با توجه به عکس های که در اینستاگرامش به اشتراک می گذارد می توان پی برد که به بازیگری،سفر، طبیعت گردی، رانندگی و ورزش علاقه دارد.او در مصاحبه ای گفته است: من از بچگی  تقریبا از ۹ تا ۱۴ سالگی کاراته کیوکوشین کار می کردم و یک خورده که بزرگ شدم، بوکس کار کردم و چند سال پیش هم MMA کار کردم که ترکیب چند رشته است.البته MMA مبارزه آزاد نرفتم همین مسابقات درون باشگاهی و محلی شرکت داشتم.

بهار قاسمی و همسرش

بهار قاسمی و همسرش،عکس همسر بهار قاسمی از عبارت های پر جستجو در میان مخاطبان اینترنت است. اما بهار قاسمی با توجه به این که در صفحه شخصی اش تاکنون عکسی از این که نشان دهد متاهل می باشد، منتشر نکرده و در مصاحبه ها اشاره ای به این موضع نکرده، پس مجرد می باشد.

بهار قاسمی
بهار قاسمی در اکران فیلم

بهار قاسمی در شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

baharghasemi.official

وبسایت

ویکی پدیا بهار قاسمی

اینستاگرام بهار قاسمی

اینستاگرام بهار قاسمی که با عبارت بهار قاسمی اینستاگرام و بهار قاسمی بازیگر اینستاگرام جست و جو می شود به آدرس baharghasemi.official است که 41.5 هزار فالور دارد، 216 صفحه را دنبال می کند و تاکنون 199 پست بارگذاری کرده است.مجید واشقانی صفحه اینستاگرام این بازیگر را دنبال می کند.

اینستاگرام بهار قاسمی
اینستاگرام بهار قاسمی

 بهار فعالیت در اینستاگرام روز سه شنبه به تاریخ 19 بهمن 1395 با انتشار عکسی از کلاس های بازیگری شروع کرد که تاکنوان 243 لایک و 9 نظر ثبت شده است.

بهار قاسمی
اولین عکس بهار قاسمی در اینستاگرام

حواشی و شایعات بهار قاسمی

پس از پخش رئالیتی شوی ارتش سری مخاطبان به دنبال نسبت بهار قاسمی با ارسلان قاسمی هستند اما بهتر است بدانید تشابه فامیلی بازیگران چیز تازه ای نیست و این دلیل بر نسبت فامیلی آنها نمی شود مگر اینکه خود بازیگران این مسئله را تایید کنند.

بهار قاسمی با بازیگرانی چون ارسلان قاسمی، گیتی قاسمی بازیگر سریال زیرخاکی،و ندا قاسمی بازیگر نقش شیرین در سریال نون خ تشابه فامیلی دارند و این بازیگران هیچ نسبتی با هم ندارند.

ندا قاسمی، گیتی قاسمی، بهار قاسمی و ارسلان قاسمی

ندا قاسمی، گیتی قاسمی، بهار قاسمی و ارسلان قاسمی

تقلب بهار قاسمی در پدرخوانده

تقلب بهار قاسمی در پدرخوانده یکی از مواردی است که مخاطبان در اینترنت آن را جست و جو کرده اند.ماجرا از این قرار است بهار قاسمی در قسمت هفتم پدرخوانده می خواست تا متن کوتاهی را که روی کاغذ نوشته شده بود بخواند. در این متن گفته شد: «ادب مرد به ز دولت اوست ،ادب زن به ز بردن اوست.» 

بهار قاسمی با انتشار متنی علام کرد که اصلاً منظورش بهاره افشاری نیست. در متن بهار قاسمی آمده است: “واقعا خدا را شکر به خاطر صبوری خانم افشاری، هزار بار می خواستم به قضاوت ها و برداشت های شما از اشتباهات پاسخ دهم، نوشتم و حذف کردم، شما هم با من همین کار را می کنید. در بازی «ارتش سری» کلی نقد داشتم که اگر هم بازیش خوبه ولی پررو و بی‌ادبه.  و ازاین چیزا. چرا گفتم میخوام بازی رو بهت یاد بدم اومدم اینجا که آروم بشم و “پدرخوانده” را به جای اینکه روی سرم بگذارم، مودبانه بازی کن، من هنوز با خانم افشاری بازی نکردم و او را ندیدم، فقط از دوستان مشترکمان شنیدم که دختر بسیار خفن، قوی و باهوش است ومنم حسم به ایشون همین‌قدر که شنیدم مثبت و خوبه. اصلا هم در مورد چیزی که نمی‌دونم جایی که نبودم هرگز اظهار نظر نمی‌کنم.»

بهار قاسمی در پدرخوانده
 بهار قاسمی در پدرخوانده

 فیلم های بهار قاسمی

نیلوفر و نفت

نیلوفر و نفت،تئاتری به کارگردان یامیر ‌دژاکام در مرداد ماه سال 1396 است و در ایرانشهر ‌سالن ‌استاد ‌ناظرزاده ‌کرمانی به همراه بازیگرانی چون عباس ‌جمشیدی، سپید علی پور، مهرنوش ‌دارا، فریبا ‌امینیان، سمیه ‌صباغی، پریا ‌وزیری، علی ‌برجی، ابوالفضل ‌جمشیدی، ملیحه کیا، سروش ‌طاهری،حامد ‌پورمحمد، نسیم علیپور، بهار قاسمی روی صحنه اجرا شد.

بهار قاسمی در نمایش نیلوفر و نفت
بهار قاسمی در نمایش نیلوفر و نفت

صعود مقاومت پذیر آرتور و اویی،نمایشی به کارگردانی امیر ‌دژاکام و بازیگری افرادی چون امیر ‌کربلایی ‌زاده،نرگس ‌محمدی،حمید فلاحی،حامد ‌پورمحمد، عارف ‌عباسی، احسان ابوالقاسم، سمیه ‌صباغی، بهار قاسمی، دانیال ابراهیمی و ..است که در تالار حافظ از 18 فروردین تا 11 خرداد 1396 روی صحنه اجرا شد.

ندا قاسمی در نمایش آرتور و اویی
ندا قاسمی در نمایش آرتور و اویی

آلرژی

آلرژی نخستین تجربه بازیگری بهار قاسمی در سینما و جلوی دوربین به کارگردانی محمدداود عسگری در سال 1397 است که با بازیگرانی چون حسین سلیمانی، سهند جاهدی، روناک پوریادگار، سید علی صالحی و ... هم بازی شد.

بهار قاسمی در فیلم آلرژی
بهار قاسمی در فیلم آلرژی

بهار قاسمی در طلا خون

بهار قاسمی در طلاخون با نقش ناهید به کارگردانی ابراهیم شیبانی در سال 1399 به شهرت رسید و با هنرمندانی چون شهاب حسینی،حسام منظور،ترنم کرمانیان،زری خوشکام،محمد زارعی،شهاب شادابی،مهدی محرابی هم بازی شد.

بهار قاسمی در طلا خون
بهار قاسمی و شهاب حسینی در طلاخون
بهار قاسمی در طلا خون
عکس بهار قاسمی در طلا خون
بهار قاسمی در طلا خون
عکس بهار قاسمی در فیلم سینمایی طلا خون

بهار قاسمی در سریال خون سرد

بهار قاسمی در سریال خون سرد،بازیگر نقش مهرنوش همسر دکتر کیا است و نخستین تجربه بازیگری اش را در شبکه نمایش خانگی به کارگردانی امیرحسین ترابی به دست آورد.بهار قاسمی بازیگر نقش مهرنوش در سریال خون سرد با ستارگانی چون امیر آقایی، شهرام حقیقت دوست، نیما شعبان‌نژاد،سارا بهرامی،سارا رسول‌زاده،جلال فاطمی،لیندا کیانی، امیررضا دلاوری و ..هم بازی شد.سریال خون سرد مجموعه تلویزیونی ایرانی در ژانر جنایی محصول شبکه اینترنتی فیلم‌نت است که پخش خود را در ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ آغاز کرد و در ۲۵ آذر همان سال به پایان رسید.

بهار قاسمی در سریال خون‌سرد
عکس بهار قاسمی در سریال خون‌سرد
بهار قاسمی در سریال خون‌سرد
بهار قاسمی در سریال خون‌سرد

بهار قاسمی در ارتش سری

بهار قاسمی در ارتش سری در کنار بازیگرانی چون بهنام تشکر، شقایق دهقان، غلامرضا نیکخواه، الیکا عبدالرزاقی و ...حضور دارد. ارتش سری،رئالیتی شو به کارگردانی سعید ابوطالب و گرداننده امیرعلی نبویان در شبکه نمایش خانگی در سال 1401 است.

بهار قاسمی در ارتش سری
بهار قاسمی در ارتش سری

بهار قاسمی در پدرخوانده

بهار قاسمی در پدرخوانده حضور موفقی داشت و توانست در کنار بازیگرانی چون امیرعلی نبویان و مجید واشقانی خود را مطرح کند.پدر خوانده ،رئالیتی شو به کارگردانی سعید ابوطالب و گرداننده کامبیز دیرباز در شبکه نمایش خانگی در سال 1402 است.

بهار قاسمی
عکس بهار قاسمی در پدرخوانده

 لیست آثار قاسمی

نام

سال

توضیحات

نیلوفر و نفت

1396

کارگردان: امیر ‌دژاکام

بازیگران: مانلی حسین پور، مرتضی آقا حسینی

صعود مقاومت پذیر آرتور و اویی

1396

کارگردان: امیر ‌دژاکام

بازیگران: امیر ‌کربلایی ‌زاده، بهرام ‌ابراهیمی 

هامان کشان

1397

کارگردان: علیرضا مهران

بازیگران: علیرضا ‌مهران، آیلار شجری 

آلرژی

1397

کارگردان: محمدداود عسگری

بازیگران: حسین سلیمانی، سهند جاهدی

برای دخترم ترمه

1397

کارگردان: پدرام زمانی

بازیگران:رضا شادمان، زهره حمیدی 

مطرب

1397

کارگردان: مصطفی کیایی

بازیگران: علی عابدی، مهدی میری 

ملکاوان

1398

کارگردان: احمد معظمی

بازیگران: نازنین فراهانی، امین زندگانی 

نیمه بلند دختر

1399

کارگردان: علیرضا مهران

بازیگران: مهدی زمین پرداز، علیرضا مهران 

مخفیگاه

1399

کارگردان: بنیامین نادعلی

بازیگران: نهال دشتی، میلاد معیری

طلاخون

1399

کارگردان: ابراهیم شیبانی

بازیگران: شهاب حسینی، حسام منظور 

اکازیون

1400

کارگردان: حماسه پارسا

بازیگران: حماسه پارسا، امیر دژاکام

خون سرد

1401

در نقش مهرنوش

کارگردان: امیرحسین ترابی

بازیگران: امیر آقایی، شهرام حقیقت دوست 

ارتش سری

1401

شرکت کننده
کارگردان: سعید ابوطالب

پدرخوانده

1402

شرکت کننده
کارگردان: سعید ابوطالب

جوایز و افتخارت بهار قاسمی

عنوان

سال

توضیحات

بهترین بازیگر

1402

جشنواره روسیه_فیلم طلاخون

بهار قاسمی
عکس از بهار قاسمی

8 حقیقت جالب درباره بهار قاسمی

  1. بهار قاسمی بازیگر دهه هفتادی است که با بازی در نقش ناهید در طلاخون به شهرت رسید.
  2. بهار قاسمی در ویکی پدیا صفحه ای ندارد.
  3. اینستاگرام این بازیگر تیک آبی ندارد.
  4. امیر ‌دژاکام و علیرضا مهران به عنوان کارگردان با دو مرتبه همکاری بیش ترین اعتماد را به وی داشتند.
  5. بهار در کلاس های بازیگری امیر ‌دژاکام شرکت کرده است.
  6. بازیگر نقش مهرنوش در سریال خون سرد،نویسنده نیز می باشد.
  7. بهار قاسمی در مطرب حضور نداشته است.
  8. بهار قاسمی و ارسلان قاسمی هیچ نسبت فامیلی با هم ندارند.

مصاحبه بهار قاسمی

مصاحبه بهار قاسمی زیاد نیست و در ادامه مصاحبه او را با ایسنا به تاریخ 11 تیر 1401 را می خوانید.

بهار قاسمی درباره تجربه هم‌بازی شدن با شهاب حسینی گفته است: «به هرحال هرکس دوست دارد در بازیگری با افراد حرفه‌ای هم‌بازی شود. جدا از من مصاحبه‌های زیادی هم خواندم که بازیگران پرشماری گفته بودند که دوست دارند با شهاب حسینی همبازی شوند. همانطور که گفتم هم‌بازی شدن با خیلی از بازیگران را دوست داشتم ولی حضور شهاب حسینی بیشتر شبیه به یک معجزه بود. او افتخار هنر ایران است و از لحاظ هنری، اخلاقی و شخصیتی همتا ندارد. معتقدم که شهاب حسینی به خاطر دلسوزی و محبت بیش از اندازه‌اش مورد بی‌مهری قرار گرفته است. شاید اگر مثل خیلی‌ها سکوت می‌کرد تا این اندازه مورد قضاوت قرار نمی‌گرفت. جدا از این بازی کردن مقابل ایشان خیلی سخت و پر از استرس بود. چرا که ما بیشتر سکانس‌هایمان دونفره بود. این را با وجود ۵۰ شاهد می‌گویم که از زمان حضور آقای حسینی سر فیلم‌برداری تمامی سکانس‌ها از ابتدا تا آخر کار نهایتا با دو برداشت انجام میشد. ایشان خیلی برایم وقت گذاشتند و کلی انرژی و انگیزه به من ‌دادند.»

«طلاخون» اولین کار بلند وحرفه‌ای شما با ابراهیم شیبانی است. چه شد که در این کار بازی کردید؟

تقریبا هفت هشت سالی می‌شود که وارد این فضا شده‌ام. آشنایی من با آقای شیبانی از جایی آغاز شد که من به آموزشگاهی برای تست سریال «آبان» رفتم. البته این کار هرگز ساخته نشد اما موجب آشنایی من با ایشان شد. آقای شیبانی در ابتدا برای «طلاخون» بازیگران مطرح و شناخته شده‌ای را در نظر داشتند اما یک روز به من گفتند نظرت چیست که این نقش را تو بازی کنی. ایشان گفت می‌خواهم کسی را برای این نقش بیاورم که چهره‌اش شناخته شده نباشد. وقتی این را شنیدم بسیار خوشحال شدم. از همان روز تمام وجودم را برای شناخت این شخصیت گذاشتم. منتها کمی ترسناک بود چرا که شخصیت پیچیده‌ای را باید بازی می‌کردم. اما سعی کردم حالات درونی این شخص را متوجه شوم و هم کنش‌های بیرونی آن را انجام دهم. نزدیک به یکسال و نیم طول کشید چرا که چندین بار فیلمنامه بازنویسی شد. در ابتدا فیلم از نگاه زن بود اما حالا با نگاه بچه فیلم را دنبال می‌کنیم.

ناهید نمایانگر زنی سخت‌کوش است که روی مرز باریکی از شخصیت مثبت و منفی حرکت می‌کند و در نهایت باطن واقعی خودش را به بیننده نشان می‌دهد. بازی کردن چنین شخصیتِ دووجهی کار بسیار دشواری است اما آنطور که مشخص است شما از عهده‌ی آن برآمدید. کمی درباره‌ی این نقش بگویید، آیا از روانشناس برای رسیدن به این نقش کمک گرفتید؟

دقیقا همینطور بود. دکتر صفاری‌نیا مشاور ما در «طلاخون» بودند. ایشان برای من توضیح دادند که این شخصیت مهین قدیری اختلال مرزی دارد. نشانه‌های این بیماری به دوران کودکی برمی‌گردد. وقتی که کودک احساس طرد شدگی و سرخوردگی از سمت والدین می‌کند این حس‌ها در او شکل می‌گیرد وعواقب این‌ها در بزرگسالی باعث صدمه به خودش و جامعه می‌شود. دقیقا برای شخصیت فیلم ناهید هم همین اتفاقات افتاده است. انتخاب اسم‌ مستعار، بی‌ثباتی، خودکشی، رفتارهای هیجانی خطرناک و تنش‌زا و... تمام این‌ها را در سکانس‌های مختلفی از فیلم می‌بینیم. همه‌ی این‌ها نشانه‌هایی است که در «طلاخون» دانه دانه کاشته شده است.

در کار صحنه‌هایی بوده که با آن راحت نباشید و شما را خیلی اذیت کند؟

یکسری کاراکترها چه بخواهی چه نخواهی تو را درگیر خودشان می‌کنند. مخصوصا نقش ناهید که براساس یک شخصیت واقعی بود. هنوز هم بعد از گذشت دو سال و نیم گاهی یاد این شخصیت می‌افتم و این مرا آزار می‌دهد. در فیلم یک دختر کوچک دوست داشتنی به نام همتا داشتیم که دچار معلولیت بود. بخش ناراحت کننده‌ی قضیه این بود که هم این کودک و هم فرزند مهین قدیری هردو سالم به دنیا آمده بودند اما در اثر یک اشتباه دارویی این اتفاق برایشان پیش آمده بود.‌ این موضوع هم خیلی من را اذیت می‌کرد.

بهار قاسمی
عکس اینستاگرام بهار قاسمی

آیا بخش‌هایی از فیلم «طلاخون» سانسور یا دچار ممیزی شده است؟

آقای شیبانی در ساختار کار از عنصر غافلگیری استفاده کرده‌اند. بخش‌هایی از فیلم که نشان می‌داد این شخص قاتل است حذف شده اما نمی‌دانم به این دلیل بوده که داستان از ابتدا رو نشود یا این‌که مشکل دیگری بوده است.

در روند رسیدن به نقش مهین قدیری چه کردید؟ آیا دیدن فیلم‌های به جا مانده از او به شما و ایفای این نقش کمکی کرد؟

معتقدم بازیگر باید تکنیک داشته باشد اما شناخت موقعیت آن کاراکتر هم خیلی مهم است. به یاد دارم که چندین بار ناصرخسرو رفتم تا ببینم این فرد با چه اشخاصی سر و کله می‌زده، یا طلاهایم را چندین بار بدونه فاکتور برای فروش بردم به این دلیل که اندکی از حس آن زن را درک کنم. در روند رسیدن به نقش، مستندی از مهین قدیری را دیدم‌ که برایم بسیارعجیب بود. وقتی کسی کاری را چندین بار انجام می‌دهد انگار قبحش می‌ریزد. در هنگام بازجویی‌ها او خیلی راحت صحبت می‌کند. من خودم این بازی را در سکانس بازسازی صحنه‌ی قتل در فیلم آورده‌ام. برای عده‌ای جالب بود که چرا انقدر خونسرد بازی می‌کنم. در جواب گفتم که باید مستند مهین قدیری را ببینند. شبیه‌ترین جایی که خودم را به مهین قدیری دیدم همان سکانس بود. جالب است جایی در بازجویی از او پرسیدند که شب راحت خوابیدی؟ و او در جواب می‌گوید: راحت. و جاهایی با بازجوها شوخی می‌کند. عده‌ای فکر می‌کنند باید بازجویی‌های اگزجره یا عجیب و غریبی در فیلم باشد اما من چون ما به ازای بیرونی آن را داشتم سعی کردم از همان الگوبرداری کنم.

در سینمای ایران اکثر فیلمنامه‌ها و شخصیت‌هایی که نوشته می‌شوند زن‌های منفعل و قربانی را نشان می‌دهند. در «طلاخون» به رغم اینکه ناهید قربانی است اما کنش‌هایی هرچند بد را از او می‌بینیم.

دقیقا همینطور است. در سینمای ایران بیشتر به زن‌های تحقیر شده و منفعل می‌پردازیم‌. ناهید زن منفعلی نیست‌. درست است که شخصیتی منفی دارد اما در مقابل شرایط بد واکنش نشان می‌دهد و خودش ظالم است‌. متاسفانه فیلمنامه‌های زن محور در ایران بسیار کم هستند. به همین خاطر از آقای شیبانی ممنونم که اعتماد کردند و این نقش متفاوت را به من سپردند.

به ناهید فیلم «طلاخون» هم تجاوز شده است. برای ایفای نقش بهتر حتما بارها به این موضوع فکر کرده‌اید تا آن حس را در خودتان بیدار کنید. به همین خاطر بد نیست که کمی هم در خصوص جنبش می‌تو صحبت کنیم. نگاه شما به این قضیه و جنبش چیست؟

از آنجایی که فرد شناخته شده‌ای نیستم جزو امضاکننده‌های این بیانیه نبودم اما قلبا با این‌ جنبش همراهم. می‌دانم که ممکن است نگاه مردم به سینما بد شود اما اهمیتی ندارد چرا که ما منتظر نتیجه‌ی نهایی آن هستیم. به هرحال این موضوع را نمی‌توان نادیده گرفت. این واکنش‌ها ممکن است موجب جلوگیری از خیلی آسیب‌ها شود.

در حال حاضر مشغول چه کارها و فعالیت‌هایی هستید؟

درحال حاضر سر سریال ۲۴ قسمتی «خونسرد» کار آقای امیرحسین ترابی هستم و نقش یک دختر وکیل را دارم که همسر آقای امیر آقایی است. به غیر از آن روی فیلمنامه‌ای به اتفاق خانم‌ تاجیک و فراهانی هم کار می‌کنیم. یک فیلم سینمایی هم نوشته‌ام که در حال بازنویسی آن هستم.

با این اوصاف دغدغه‌ی اصلی شما نوشتن است یا بازیگری؟

دغدغه‌ی اصلی‌ من بازیگری است. اگر می‌نویسم هم در جهت این است که خودم بتوانم بازی کنم.

در آخر دوست دارم این را بگویم که فیلم زمانی کار خودش را انجام می‌دهد که بتواند حتی شده روی یک نفر تاثیر بگذارد. در فیلم دیالوگی است که می‌گوید یا فرزندی را به دنیا نیاورید یا اگر به دنیا آوردید به او محبت کنید. همه‌ی خانم‌های جوانی که قرار است در آینده مادر شوند باید حواسشان باشد که تربیت یک نسل به عهده آن‌هاست. این وظیفه کوچکی نیست. لطفا فرزندانمان را با عشق و اعتماد به نفس بزرگ کنیم تا در بزرگسالی درگیر مسائل مختلف نشوند.

مصاحبه بهار قاسمی با تی وی پلاس

عکس جدید بهار قاسمی

بهار قاسمی
عکس های جدید بهار قاسمی
بهار قاسمی
امیرعلی نبویان، بهار قاسمی و مجید واشقانی
بهار قاسمی
 بهار قاسمی در ارتش سری
بهار قاسمی
عکس های بهار قاسمی
 
بهار قاسمی
عکس های از بهار قاسمی
بهار قاسمی
عکس جدید از بهار قاسمی
بهار قاسمی
بهار قاسمی در اکران فیلم طلاخون
بهار قاسمی
بهار قاسمی در جشنواره خارجی
بهار قاسمی
بهار قاسمی و حسام منظور
بهار قاسمی
عکس تولد بهار قاسمی
بهار قاسمی
عکس های اینستاگرام بهار قاسمی
بهار قاسمی
عکس های اینستاگرام بهار قاسمی
بهار قاسمی
علیرضا مهران و بهار قاسمی

پرسش های متداول

بهار قاسمی متولد سال 1370 است.
اینستاگرام بهار قاسمی به چه آدرسی است؟
اینستاگرام بهار قاسمی به آدرس baharghasemi.official است.
بهار قاسمی مجرد است یا متاهل؟
بهار قاسمی مجرد است.
بهار قاسمی اهل کجاست؟
بهار قاسمی بازیگر اهل ایران است.
بهار قاسمی در چه فیلم هایی بازی کرده؟
بهار قاسمی در فلیم های طلاخون، خون سرد، اکازیون و...بازی کرده است.


سخن آخر

در این مطلب بیوگرافی بهار قاسمی بازیگر رئالیتی شوی پدرخوانده که با بازی در نقش ناهید در طلاخون و مهرنوش در سریال خون سرد به شهرت رسید را بررسی کرده ایم.در صورت تمایل می توانید بیوگرافی امیرعلی نبویان و همسرش بهار نوروز پور با عکس جدید را بخوانید. اگر شما هم طرفدار این بازیگر خوش چهره هستید و اطلاعات بیشتری از زندگی شخصی و هنری اش دارید با ما و سایر مخاطبان سایت رویداد ایران در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

امتیاز: 4.7 (از 3 رأی )
نویسنده
گروه تحریریه
گروه تحریریه
گروه تحریریه پایگاه خبری رویداد ایران

نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد