hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > هنر و ادبیات > سینما، تلویزیون و تئاتر > بیوگرافی شادی مختاری از خبرنگاری تا بازیگری و شهرت با حواشی

بیوگرافی شادی مختاری از خبرنگاری تا بازیگری و شهرت با حواشی

شادی مختاری بازیگر است.بیوگرافی او و همسرش،اطلاعاتی از خانواده، قد و زن، آدرس اینستاگرام، حواشی او با امیر مقاره، فیلم های او را با مصاحبه و عکس جدید آورده ایم.

شادی مختاری (Shadi Mokhtari) بازیگر سینما و تلویزیون متولد سال 1373 است که در جدیدترین اثرش در فیلم سینمایی پرونده باز است به کارگردانی کیومرث پوراحمد، نقش خبرنگار را به عهده دارد و این روزها نیز در سریال پدر گواردیولا در شبکه نمایش خانگی خوش می درخشد.

شادی بازیگری را با تئاتر و فیلم کوتاه شروع کرد و اولین تجربه تصویری مقابل دوربین را با بازیدر نقش هدیه در فیلم سینمایی هفت و نیم به کارگردانی نوید محمودی در سال ۱۳۹٧ به دست آورد و یک سال بعد نیز در سریال دلدار با نقش ندا تجربه بازی در تلویزیون را نیز کسب کرد اما در اولین تجربه بازی در شبکه نمایش خانگی با نقش صحرا صراف و هم بازی شدن او با امیر مقاره باعث شهرت وی شد.

در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا بیوگرافی شادی مختاری و اطلاعاتی از خانواده، قد و وزن، آدرس اینستاگرام، فیلم و سریال های او را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و به سوالاتی از قبیل نقش شادی مختاری در سریال جیران چیست؟، و... پاسخ می دهیم:

شادی مختاری
شادی مختاری در اکران مردمی فیلم پرونده باز است

 مشخصات شادی مختاری

مشخصات فردی

نام کامل

شادی مختاری

تاریخ تولد

18 فروردین 1373

محل تولد

تهران

شغل

بازیگر

نماد ماه تولد

حمل

مشخصات فیزیکی

قد

160 سانتی متر

وزن

حدود 62 کیلو

رنگ چشم

قهوه ای

رنگ مو

مشکی

چپ دست یا راست دست

راست دست

مشخصات خانوادگی

نام برادران

یک برادر

مشخصات تحصیلی

دانشگاه

دانشگاه علامه طباطبایی

رشته تحصیلی

 رشته علوم ارتباطات اجتماعی

مدرک

کارشناسی

بهترین آثار

نام اثر

نقش (نام نقش)

سال

جزیزه

صحرا

1400

شادی مختاری
عکس شادی مختاری بازیگر

 بیوگرافی کامل شادی مختاری

کودکی و اوایل زندگی

شادی مختاری روز پنجشنبه 18 فروردین 1373( سال سگ) مصادف با 25 شوال سال 1414 هجری قمری و 7 آوریل سال 1944 در تهران به دنیا آمد و هم اکنون 29 سال سن دارد.نماد ماه شادی، حمل است و متولدین فروردین ماه افرادی بسیار پر جنب‌وجوش، پر اشتیاق، مستقل، جاه‌طلب و البته مهربان و صادق هستند.

قد و وزن شادی مختاری یکی از مورادی است که مخاطبان در اینترنت جست و جو کرده اند. قد شادی مختاری ۱٫۶ متر است و حدود 62 کیلو وزن دارد. از دیگر مشخصات ظاهری این بازیگر خوش چهره می توان به موی مشکی، چشم قهوه ای و راست دست بودن اشاره کرد.

خانواده

خانواده شادی مختاری، 4 نفره است، او فرزند اول خانواده می باشد و یک برادر کوچک تر از خود دارد. اطلاعاتی از اسم و شغل پدر و مادر شادی مختاری در سایت ها و شبکه های اجتماعی نیست و حتی اگر به صفحه اینستاگرام این بازیگر سری بزنید تاکنون عکسی از خانواده اش منتشر نکرده است که در این زمینه اطلاعاتی کسب کنیم. همچنین اطلاعاتی از اسم، شغل یا عکس برادر شادی مختاری در سایت ها نیست.

شادی مختاری
عکس های شادی مختاری در اکران فیلم پرونده باز است

 تحصیلات

تحصیلات شادی مختاری در مقطع کارشناسی رشته علوم ارتباطات اجتماعی از دانشگاه علامه طباطبایی است.

شادی مختاری و همسرش

شادی مختاری و همسرش از مواردی است که در اینترنت بسیار جست و جو شده است اما وی مجرد است و اگر به اینستاگرام این بازیگر سری بزنید متوجه می شود که تاکنون عکسی از او و همسرش منتشر نشده است.این بازیگر درباره این موضوع می گوید: ازدواج برای هنرپیشه ها سخت تر است و برای من هم فکر می کنم سخت ترین کار دنیا باشد. ازدواج نیاز به یک از خودگذشتگی و مسئولیت پذیری خیلی زیادی داشته باشد.

شروع فعالیت

شروع فعالیت شادی مختاری در دنیای بازیگری با تئاتر و سپس فیلم کوتاه آغاز شد و در سال 1397 در سن 24 سالگی ، اولین تجربه خود را در قاب تصویر با فیلم سینمایی «هفت و نیم» به کارگردانی نوید محمودی بدست آورد اما با بازی در نقش صحرا صراف در سریال جزیره در شبکه نمایش خانگی شهرت را تجربه کرد. او به جز بازیگری، نقاشی و عکاسی را هم به صورت حرفه ای دنبال می کند.همچنین قبل از بازیگری، روزنامه نگار بوده است.

کلاس های بازیگری

کلاس های بازیگری شادی مختاری با شرکت در دوره های بازیگری موسسه فرهنگی و هنری کارنامه سپری شد.

علایق و تفریحات

علایق و تفریحات شادی مختاری را می توان با توجه به عکسی های که در اینستاگرام به اشتراک می گذارد فهمید که به سفر، طبیعت گردی و بازیگری علاقه دارد. طرفدار تیم فوتبال پرسپولیس است و در اوقات فراغت ورزش های سوارکاری، شنا و بدنسازی را انجام می دهد. او علاقه زیادی به موسیقی پاپ و مطالعه دارد و در طول روز زمان زیادی را به کتاب خواندن و دیدن فیلم اختصاص می دهد.

شادی مختاری
سوارکاری شادی مختاری

 شادی مختاری در شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

shadimokhtarii

وبسایت

ویکی پدیا شادی مختاری

اینستاگرام شادی مختاری

اینستاگرام شادی مختاری به آدرس shadimokhtarii است که 147 هزار فالور دارد و 128 صفحه را دنبال می کند و تاکنون 127 پست بارگذاری کرده است. شادی صفحه شخصی اش در اینستاگرام را دسامبر 2018 ایجاد کرد و در روز سه شنبه 8 ژانویه 2019 مصادف با 18 دی سال 1397 اولین پست را منتشر کرد که اولین پست وی تاکنون 11934 لایک دارد.اینستاگرام شادی مختاری تیک آبی ندارد و بازیگرانی چون کاظم سیاحی و السا فیروز آذر صفحه او را فالو کرده اند. همچنین صفحه این بازیگر در ویکی پدیا هنوز ایجاد نشده است.


اینستاگرام شادی مختاری
صفحه اینستاگرام شادی مختاری

شایعات و حواشی شادی مختاری

پدر شادی مختاری سرمایه گذار سریال جزیره یکی از شایعات فضای مجازی است که بعد از ایفای نقش این بازیگر در سریال جزیزه و شهرت با نقش صحرا صراف برای او ایجاد شد اما این شایعه توسط این بازیگر تکذیب شد.

دعوای شادی مختاری و امیر مقاره یکی از مواردی است که در اینترنت بسیار جست و جو شده است و علت آن مصاحبه این بازیگر درباره خواننده گروه ماکان بند می باشد.

شادی مختاری بازیگر نقش صحرا در سریال جزیره که  پارتنر و همبازی امیر مقاره بود، در گفتگویی درمورد این خواننده پاپ می گوید قبل از سریال حتی اسم ماکان بند هم به گوشش نخورده و اصلا نمیشناخت که در ادامه این ویدیو را مشاهده می کنید.

پاسخ امیر مقاره به توهین شادی مختاری را در قالب استوری اینستاگرام مشاهده می کنید.
پاسخ امیر مقاره به توهین شادی مختاری
استوری امیر مقاره درباره توهین شادی مختاری
شادی مختاری و سحر قریشی یکی از مواردی است که بعد از شهرت این بازیگر در سریال جزیزه مطرح شد و علت را جراحی بینی این بازیگر می دانند که سعی کرده است که خودش را شبیه به سحر قریشی بکند.
شادی مختاری قبل از عمل بینی
شادی مختاری قبل از عمل بینی
فیلم های شادی مختاری

هفت و نیم

هفت و نیم، اولین تجربه بازی شادی مختاری در قاب تصویر با سینما است که با نقش هدیه در اپیزود شبانه با ندا جبرائیلی و آتیه جاوید هم بازی شد.هفت و نیم فیلم سینمایی به کارگردانی و نویسندگی نوید محمودی و تهیه‌کنندگی جمشید محمودی محصول سال ۱۳۹٧ است که هستی مهدوی، آناهیتا افشار، فرشته حسینی، شیدا خلیق، محمدرضا غفاری، علیرضا کمالی‌نژاد، حسین مهری نیز در آن به ایفای نقش پرداختند.

شادی مختاری بازیگر نقش هدیه در فیلم هفت و نیم
شادی مختاری در فیلم هفت و نیم

شادی مختاری در سریال دلدار

 شادی مختاری در سریال دلدار با نقش ندا، بازی در قاب تلویزیون را تجربه کرد. دل‌دار یک سریال تلویزیونی به کارگردانی جمشید محمودی و نوید محمودی در ژانر اجتماعی و عاشقانه در سال 1398 است.محمدرضا غفاری، الناز حبیبی، حسام محمودی، سوگل خلیق، بهزاد فراهانی، پریوش نظریه، علی اوسیوند، همایون ارشادی، کمند امیرسلیمانی، رویا جاویدنیا، مهران نائل، نیما رئیسی، علیرضا آرا و...در این سریال به ایفای نقش پرداختند.

شادی مختاری بازیگر نقش ندا در سریال دلدار
 عکس شادی مختاری در سریال دلدار

 شادی مختاری در جزیره

شادی مختاری در جزیره، نقش صحرا صراف (خبرنگار) را به عهده داشت و هم بازی شدن او با امیر مقاره در نقش ارشد شاهنگ به شهرت وی کمک کرد. جزیره یک سریال نمایش خانگی در ژانر درام به کارگردانی سیروس مقدم و نویسندگی علی طالب‌آبادی است که محمدرضا فروتن، هنگامه قاضیانی، میترا حجار، غزل شاکری، مینا وحید، کاظم سیاحی، حمیدرضا پگاه، حسام منظور از بازیگران این مجموعه هستند.در ادامه عکس های شادی مختاری در سریال جزیره را مشاهده می کنید.

عکس های شادی مختاری در سریال جزیره
شادی مختاری در سریال جزیره
عکس های شادی مختاری در سریال جزیره
شادی مختاری در جزیره
عکس های شادی مختاری در سریال جزیره
عکس شادی مختاری در سریال جزیره

 پدر گواردیولا

 پدر گواردیولا، دومین تجربه بازی این بازیگر در شبکه نمایش خانگی به نویسندگی و کارگردانی سعید نعمت الله است. شادی مختاری در سریال پدر گواردیولا با ستارگانی چون  مهران مدیری، هنگامه قاضیانی، حمید فرخ نژاد، مهدی سلطانی، علیرضا خمسه، مرجانه گلچین، پریوش نظریه، سارا خویینی ها ...هم بازی شد.

پرونده باز است

پرونده باز است، دومین تجربه بازیگری شادی مختاری در سینما است که برای دومین بار نقش یک روزنامه نگار را در فیلمی ایفا می‌کند. او در کنار ستارگانی چون پژمان بازغی، حسین پاکدل، سام قریبیان، نسیم ادبی، علی باقری، مه‌لقا باقری، محمدرضا غفاری کسب تجربه کرد. پرونده باز است فیلم سینمایی به کارگردانی و نویسندگی کیومرث پوراحمد در سال ۱۴۰۱ است. 

شادی مختاری در فیلم پرونده باز است
شادی مختاری در فیلم پرونده باز است
شادی مختاری در فیلم پرونده باز است
شادی مختاری بازیگر فیلم پرونده باز است

 شادی مختاری بازیگر فیلم پرونده باز است در نشست خبری  در چهل و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر گفت: 

  • کار کردن با آقای پوراحمد برایم افتخار بود و برایم مهم بود با ایشان کار کنم. بازی کردن در فیلم ایشان که پیشکسوت هستند چالش‌های خاص خودش را داشت و با همکاری فیلمسازان جوان متفاوت است.
  • من حدود ۸ سال قبل خبرنگار بودم، ولی قبول این نقش برای بار دوم تعمدی نبود شاید اگر آقای پوراحمد کارگردان نبود، نقش خبرنگار را قبول نمی‌کردم تا در نقشی تکراری که پیش از آن در سریال جزیره تجربه کرده بودم ظاهر شوم؛ ولی سعی کردم متفاوت تا با نقش قبلی ام در کاراکتر خبرنگار شباهت نداشته باشد.
  • ادر ابتدا این را در نظر گرفتم که این دختر غم از دست دادن برادر دارد و باید توجه می‌کردم چقدر این کاراکتر می‌تواند انسانی باشد و نکات اخلاقی را رعایت کند. ایفای این نقش دشوار بود اما آقای پوراحمد به من کمک کرد که چطور با آن ارتباط بگیرم. ایشان بسیار شفاف به من درباره خواسته‌هایشان از این نقش توضیح دادند و من هم تمام تلاشم را کردم.
شادی مختاری در اکران فیلم پرونده باز است در شادی مختاری در چهل و یکمین دوره جشنواره فیلم فجر
شادی مختاری در چهل و یکمین دوره جشنواره فیلم فجر

 لیست آثار

نام

سال

توضیحات

هفت و نیم

۱۳۹٧ 

در نقش هدیه

کارگردان: نوید محمودی

بازیگران: هستی مهدوی، آناهیتا افشار

اجرا خوانی بی عرضه

1397

کارگردان: کیهان پرچمی
بازیگران: محمد حبیبی، سلمان صالحی

دلدار

1398

در نقش ندا

کارگردان: جمشید محمودی و نوید محمودی

بازیگران: محمدرضا غفاری، الناز حبیبی

جزیره

1400

در نقش صحرا صراف 

کارگردان: سیروس مقدم

بازیگران: امیر مقاره، هنگامه قاضیانی

پدر گواردیولا

1400

کارگردان: سعید نعمت اله

بازیگران: مهران مدیری، حمید فرخ نژاد

پرونده باز است

1401

در نقش خبرنگار

کارگردان: کیومرث پوراحمد

بازیگران: پژمان بازغی، نسیم ادبی

شادی مختاری
عکس های اینستاگرام شادی مختاری

 16 حقیقت جالب درباره شادی مختاری

  1. اینستاگرام این بازیگر تیک آبی ندارد.
  2. شادی مختاری در کنسرت ماکان بند حضور نداشته است.
  3. زمانی شایعه شده بود که پدر شادی مختاری در پروژه سریال جزیره به عنوان سرمایه گذار نقش داشته است.
  4. خیلی «بتهوون» و «باخ» گوش می دهد.
  5. موسیقی بخش جداشدنی از زندگی  اوست و همیشه در حین درس خواندن موسیقی نیز گوش می دهد.
  6. کیشلوفسکی به عنوان کارگردان و موراکامی را به عنوان نویسنده دوست دارد.
  7. شادی مختاری در فیلم پرونده باز است، برای دومین بار نقش یک روزنامه نگار را ایفا کرد.
  8. نوید محمودی با دو مرتبه همکاری به عنوان کارگردان بیشترین اعتماد را به وی داشته است.
  9. در اولین تجربه بازی در شبکه نمایش خانگی با نقش صحرا صراف در سریال جزیره به شهرت رسید.
  10. طرفدار تیم پرسپولیس است.
  11. با نقش هدیه در فیلم سینمایی هفت و نیم، اولین تجربه تصویری مقابل دوریبن را به دست آورد.
  12. با نقش ندا در سریال دلدار،اولین تجربه بازی در تلویزیون را کسب کرد.
  13. این بازیگر خوش چهره با محمد رضا غفاری در 3 اثر به عنوان بازیگر با هم همکاری بودند.
  14. شادی مختاری و پژمان بازغی در فیلم پرونده باز است همکار هستند.
  15. شادی مختاری و مینا مختاری در سریال جزیره همکار بودند و شادی در نقش معشوقه ارشد و مینا همسر سابق ارشد را به عهده داشت.
  16. شادی مختاری در جیران بازی نکرده است.

مصاحبه شادی مختاری

مصاحبه شادی مختاری هم به صورت متنی و هم گفت و گوی تصویری وجود دارد که در ادامه آخرین مصاحبه وی با سایت فیلیمو درباره بازی‌اش در سریال جزیره سیروس مقدم را به تاریخ ۲۷ دی ۱۴۰۰ را می خوانید.

تجربه شیرین روزنامه‌نگاری

دوست داشتم به هنرستان بروم، اما آن زمان این تصور بد وجود داشت که اگر کسی درسش خوب است، نباید به هنرستان برود. من هم از این قاعده مستثنی نبودم. تصمیم گرفتم رشته انسانی را انتخاب کنم و علوم ارتباطات خواندم. روزنامه‌نگاری تجربه خیلی خوبی برایم بود. استادی داشتیم که می‌گفت در روزنامه‌نگاری تجربه زیسته‌ای به دست می‌آوری که یک فرد عادی شاید اگر صد سال هم عمر کند؛ آن را به دست نمی‌آورد. جاهایی می‌روی و آدم‌هایی می‌بینی که در زندگی عادی امکانش خیلی کم است.

رویای کودکی

علاقه به بازیگری از کودکی در من شکل گرفت. پدرم در یکی از سفرهایش، یک دوربین هندی‌کم برایم آورد که هم‌بازی بچگی‌های من شد. این دوربین همیشه در خانه ما روشن بود و تاثیر بزرگی در زندگی من داشت. در بزرگسالی دوستان تئاتری خیلی داشتم. در پلاتوها سر تمرین‌های آنها بودم و سرگرمی ما صحبت کردن درباره تئاتر و سینمای روز دنیا بود. این ارتباط مرا یاد رویای بچگی انداخت. در همین جمع‌ها باخبر شدم که نوید محمودی برای یک فیلم سینمایی تست می‌گیرد. در این تست نوید محمودی به من گفت وقتی این پتانسیل و توانایی را دارم، حیف است که سراغ یادگیری و آموزش نروم و استعدادم را هدف‌مند پیش نبرم. من به موسسه کارنامه رفتم و بعد از چند سال اولین نقشم را در فیلم نوید محمودی، یعنی فیلم هفت‌و نیم، بازی کردم.

شادی مختاری
شادی مختاری بازیگر نقش صحرا در سریال جزیزه

 انتخاب برای جزیره

بعد از مدتی کار نکردن، باخبر شدم که سیروس مقدم سریالی می‌سازد و در حال تست گرفتن است. برای تست رفتم و او خیلی دلسوزانه و پدرانه با من صحبت کرد. مدت‌ها تست می‌دادم و بعد به من گفتند قصه، قصه صحرا و نقش اول یک سریال نمایش خانگی است. احساس عجیبی داشتم، حس می‌کردم بعد از مدت‌ها خسته نشدن و ادامه دادن، بالاخره نتیجه گرفتم. سیروس مقدم خیلی سخت‌گیرانه به من گفت این نقش مهم است، باید خیلی تلاش کنی و فکر نکن اگر قرارداد بستی تمام است. اگر خوب نباشی وسط فیلمبرداری هم بازیگر را عوض می‌کنم. نقش صحرا صراف همان‌قدر که به من نزدیک بود، همان‌قدر هم از من دور بود و برایم چالش داشت.

همبازی با حرفه‌ای‌ها

جزیره مجموعه پربازیگری بود و شانس بزرگی آوردم که توانستم با طیف زیادی از بازیگران، با سبک‌ها و دوره‌های مختلف بازی کنم. این تجربه لذت‌بخشی برایم بود. وقتی متوجه شدم نقش شاهنگ بزرگ را اکبر زنجانپور بازی می‌کند ذوق کردم، برای هر بازیگری باعث افتخار است که در پروژه‌ای با ایشان همراه باشد. در یک گروه بودن و کنار هم پروژه‌ای را انجام دادن، برای من تجربه لذتبخشی بود.

محترم بودن بهترین کار است

وقتی کاری خیلی دیده می‌شود، همان‌قدر نگاه‌ها به سمت تو می‌آید و می‌تواند باعث ایجاد حاشیه شود. من تلاش کردم تا جایی که در توانم هست از این مسائل دوری کنم. قبل از پخش اولین قسمت سریال، وقتی به عنوان بازیگر نقش صحرا معرفی شدم، از طرف عده‌ای هجمه‌هایی وارد شد که برایم عجیب بود. فکر می‌کنم این موضوعات اهمیت ندارد و محترم بودن، بهترین کاری است که آدمها می‌توانند انجام دهند. بعد از پخش سریال، واکنش‌ها مختلف بود، از مردم واقعا ممنونم و یک هزارم این حجم از محبت را هم انتظار نداشتم.

حاشیه‌ها باورنکردنی بود

حواشی درباره من وجود دارد که باورکردنی نیست. چرا؟ چون بازیگر جوانی بعد از سال‌ها کار کردن با قدم‌های کوچک به اینجا رسیده، باید شروع کنیم به زدن انواع اتهام‌ها؟ باورتان نمی‌شود اما برای من شایعه درست کردند که پدر من سرمایه‌گذار فیلم است. جز یک مغز مریض کسی نمی‌تواند این صحبت‌ها را بکند و جز یک انسان بیمار، کسی نمی‌تواند این حرف‌ها را باور کند.

عجله ندارم

این قدم اول بود و من خودم را در ابتدای راه می‌دانم. برای بازی کردن عجله ندارم.بعد از جزیره خیلی از معیارهایم در انتخاب نقش عوض شده است. متن برایم اهمیت زیادی پیدا کرده است. به دنبال نقشی هستم که در آن چالش داشته باشم و تکرار نقشی شبیه صحرا نباشد. می‌خواهم از فرصتی که دارم حساب‌شده استفاده کنم.

مصاحبه شادی مختاری با تی وی پلاس


عکس های شادی مختاری 

شادی مختاری
عکس جدید شادی مختاری

 

شادی مختاری در اکران جیران
شادی مختاری در اکران جیران

 

شادی مختاری
عکس های شادی مختاری
شادی مختاری
عکس های شادی مختاری بازیگر
شادی مختاری
عکس اینستاگرام شادی مختاری
شادی مختاری
تصاویری از شادی مختاری
شادی مختاری
شادی مختاری
شادی مختاری
عکس های شادی مختاری 
شادی مختاری
شادی مختاری بازیگر

 

پرسش های متداول

نقش شادی مختاری در سریال جزیره چیست؟
 شادی مختاری در سریال جزیره نقش یک خبرنگار به نام صحرا صراف را به عهده داشت.
نقش شادی مختاری در سریال جیران چیست؟
شادی مختاری در سریال جیران بازی نکرده است.


سخن آخر

بیوگرافی شادی مختاری که با نقش صحرا صراف در سریال جزیره به کارگردانی سیروس مقدم به شهرت رسید و این روزها فیلم پرونده باز است کیومرث پور احمد را روی پرده سینما دارد را در این مطلب بررسی کرده ایم.در مطلبی دیگر به معرفی بیوگرافی پژمان بازغی؛از بازیگری و شهرت تا ازدواج و طلاقپرداختیم که در صورت تمایل می توانید  مطالعه کنید. اگر شما هم طرفدار این بازیگر خوش چهره هستید و اطلاعات بیشتری از زندگی شخصی از جمله پدر، مادر و برادرش دارید با ما و سایر مخاطبان سایت رویداد ایران در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

امتیاز: 5 (از 1 رأی )
نویسنده
هاجر خانی
هاجر خانی
علاقه مند به خبرنگاری و تولید محتوا

نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد