hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > هنر و ادبیات > سینما، تلویزیون و تئاتر > بیوگرافی حامد کمیلی از بازیگری تا شهرت با حواشی ازدواج و عکس

بیوگرافی حامد کمیلی از بازیگری تا شهرت با حواشی ازدواج و عکس

بیوگرافی حامد کمیلی و همسرش را با اطلاعاتی از فرزندان، خانواده، شغل دوم،حواشی ازدواج با تینا آخوند تبار و سارا بهرامی به همراه مصاحبه و فیلم های وی می خوانید.

بیوگرافی حامد کمیلی و همسرش به همراه اطلاعاتی از خانواده، آدرس صفحه رسمی اینستاگرام، حواشی و شایعات درباره اش و لیست فیلم و سریال های این بازیگر را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم:

حامد کمیلی (Hamed Komaily) بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است که این روزها در جدیدترین اثرش در سریال مرداب در شبکه نمایش خانگی با نقش سرگرد فتحی خوش می درخشد. حامد بازیگری را با تئاتر در اصفهان آغاز کرد و اولین تجربه بازی در تلویزیون را با سریال پای پیاده در سال 1384 به دست آورد اما با بازی در نقش الیاس در سریال تلویزیونی اغما (۱۳۸۶) به شهرت رسید. این بازیگر طی بیش از 20 سال فعالیت هنری در فیلم و سریال‌ های بسیاری به ایفای نقش پرداخته است که می‌ توان به «پرواز در حباب»، « پیامک از دیار باقی»، «پسر آدم دختر حوا»، «پایان‌نامه»، «پروانه»، «پرده نشین»، «سیانور»، «ایتالیا ایتالیا»، «نفس گرم»، «رقص روی شیشه »، «جمشیدیه»، «خوب بد جلف ۲:ارتش سری»، «قبله عالم» .....اشاره کرد.


حامد کمیلی
حامد کمیلی

مشخصات حامد کمیلی

مشخصات فردی

نام کامل

سید حامد کمیلی

تاریخ تولد

۱۴ تیر ۱۳۶۱

محل تولد

اصفهان

شغل

بازیگر

نماد ماه تولد

سرطان

مشخصات فیزیکی

قد

185 سانتی متر

وزن

حدود 90 کیلو

رنگ چشم

قهوه ای

رنگ مو

مشکی

چپ دست یا راست دست

چپ دست

مشخصات خانوادگی

نام پدر

منصور کمیلی

نام برادران

دو برادر به نام های ایمان و احسان

مشخصات تحصیلی

دانشگاه


رشته تحصیلی

مدیریت بازرگانی

مدرک

کارشناسی ارشد

بهترین آثار

نام اثر

نقش (نام نقش)

سال

اغما

الیاس

1386

پسر آدم دختر حوا    

فرهود

1387

پروانه

امیر

1390

ایتالیا ایتالیا

نادر

1395

حامد کمیلی
عکس های حامد کمیلی

بیوگرافی کامل حامد کمیلی

کودکی و اوایل زندگی

حامد کمیلی روز دوشنبه ۱۴ تیر ۱۳۶۱( سال سگ) مصادف با 8 ژولای سال 1982 میلادی و 13 ماه رمضان سال 1402 هجری قمری در در محله فردوسی اصفهان به دنیا آمد و هم اکنون 41 سال سن دارد.در پاسخ به سوال حامد کمیلی اهل کجاست یا حامد کمیلی اصالتا اهل کجاست باید بگوییم حامد اصالتا اصفهانی است. نماد ماه حامد، سرطان است و متولدین تیر افرادی شکیبا، صمیمی، محافظه کار، میهن پرست، رئوف و مهربان هستند.

قد حامد کمیلی 185 سانتی متر است و حدود 90 کیلو وزن دارد.از دیگر مشخصات ظاهری این بازیگر می توان به موی مشکی،و چشم قهوه ای و چپ دست بودن وی اشاره کرد.

خانواده

خانواده حامد کمیلی 5 نفره است.وی فرزند اول خانواده است ودو بردار دوقلو به نام های احسان و ایمان دارد که که یکی معماری و دیگر عمران خوانده است.اسم پدر حامد، منصور کمیلی است که در زمینه صنایع دستی مشغول به کار است اما اطلاعاتی از اسم و شغل مادرش در سایت ها و شبکه های اجتماعی نیست.

حامد کمیلی
حامد کمیلی و برادرانش

تحصیلات

تحصیلات حامد کمیلی در مقطع کارشناسی ارشد در رشته مدیریت بازرگانی و در مقطع کاردانی در رشته کامپیوتر است.

شروع فعالیت

شروع فعالیت حامد کمیلی در دنیای بازیگری با تئاتر در اصفهان آغاز شد و با فیلم سنیمایی پای پیاده به کارگردانی اصغر توسلی در سال 1387 بازی مقابل دوربین را تجربه کرد اما با بازی در نقش الیاس(شیطان) در سریال اغما به کارگردانی سیروس مقدم در سال 1386 به شهرت رسید.

اساتید

اساتید حامد کمیلی در رشته تئاتر، فریدون خسروی و گلاب آدینه هستند.

حامد کمیلی
تصاویری از حامد کمیلی

علایق و تفریحات

علایق و تفریحات حامد کمیلی با توجه به عکس های که در صفحه شخصی خود در اینستاگرام می گذارد مشخص است به بازیگری، سفر، طبیعت گردی علاقه دارد. او عاشق موسیقی است و پیانو و تار می‌نوازد.اوقات فراغت اش کتاب های روانشناسی می خواند و بسکتبالیست حرفه ای هم می باشد.

حامد کمیلی و همسرش

حامد کمیلی و همسرش، عکس حامد کمیلی و همسرش،نام همسر حامد کمیلی،فرزندان حامد کمیلی و...از مواردی است که مخاطبان در اینترنت به دنبال اطلاعاتی در این زمینه هستند اما با توجه به این او تاکنون عکسی از خود و همسرش در ایسنتاگرام منتشر نکرده است می توان گفت که وی مجرد می باشد.

حامد کمیلی و همسرش تینا آخوند تبار که با عبارت های چون ازدواج حامد کمیلی و تینا آخوند تبار، عکس های حامد کمیلی و تینا آخوندتبار نیز جست و جو شده است اما ماجرای عکس حامد کمیلی و تینا آخوند تبار به اوج شهرت این دو بازیگر برمی گردد. انتشار یکی عکس دسته جمعی و ژست خیلی صمیمی حامد کمیلی و تینا آخوند تبار شایعه ازدواج آن ها را قوت بخشید و هجمه ها به حدی بود که این دو اعلام کردند محرم شدند و قرار است بزودی ازدواج کنند، اما خبری که با گذشت زمان به باد فراموشی سپرده شد.

حامد کمیلی و تینا آخوند تبار
عکس حامد کمیلی و تینا آخوند تبار

 حامد کمیلی و همسرش سارا بهرامی یکی از شایعات فضای مجازی درباره این دو بازیگر اهل اصفهان است زیرا انتشار عکس های دونفره و هم بازی شدن آن ها در فیلم و سریال های پروانه، پرده نشین و ایتالیا ایتالیا به این شایعه دامن زد.

حواشی ازدواج حامد کمیلی و نیکی مظفری در فضای مجازیی منتشر شد و صحت این حواشی هرگز تایید نشد. نیکی مظفری و حامد کمیلی نیز به این حواشی پاسخی ندادند اما مخاطبان آن ها این حواشی را کذب شناخته و آنان را نپذیرفتند.

حامد کمیلی در شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

hamedkomaily

وبسایت

بیوگرافی حامد کمیلی ویکی پدیا

اینستاگرام حامد کمیلی

اینستاگرام حامد کمیلی به آدرس hamedkomaily است که 653 هزار فالور دارد، 439 صفحه را دنبال می کند و تاکنون 386 عکس پست کرده است.حامد صفحه اینستاگرامش را به تاریخ اکتبر سال 2013 ایجاد کرد و در اکتبر سال 2020 تیک آبی دریافت کرد. بازیگرانی چون بهرام افشاری، بهرام رادان، نوید محمدزاده، هوتن شکیبا، ساعد سهیلی، هادی کاظمی، ترانه علیدوستی، سروش صحت، مهدی پاکدل، احمد مهران فر و جواد عزتی صفحه اینستاگرام وی را دنبال می کنند.

اینستاگرام حامد کمیلی
صفحه اینستاگرام حامد کمیلی

فیلم های حامد کمیلی

پرواز در حباب

پرواز در حباب یک سریال تلویزیونی به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه‌کنندگی مجید مولایی در سال 1385 می‌باشد که از شبکه سه پخش شد.حامد کمیلی در سریال پرواز در حباب با نقش کوروش شناخته شد و با بازیگرانی چون علی نصیریان، مرجان محتشم، افشین سنگ‌چاپ، فلور نظری و امید زندگانی هم بازی شد.

حامد کمیلی در پرواز در حباب
حامد کمیلی در سریاب پرواز در حباب

به دنیا بگویید بایستد

به دنیا بگویید بایستد نام یک سریال تلویزیونی به کارگردانی محمدرضا آهنج و تهیه‌کنندگی رضا مهدوی محصول سال ۱۳۸۵ است که حامد کمیلی نقش علا رحمتی را به عهده دارد و بازیگرانی چون امیرمحمد زند، مریم کاویانی، محمود عزیزی، فریبا متخصص، مهسا کرامتی، فرهاد قائمیان و رضا توکلی نیز در آن به ایفای نقش پرداختند.

حامد کمیلی در سریال به دنیا بگویید بایستد
حامد کمیلی در سریال به دنیا بگویید بایستد

حامد کمیلی در اغما

حامد کمیلی در اغما با نقش الیاس(شیطان) در ماه رمضان سال 1386 به شهرت رسید و امین تارخ، لعیا زنگنه، اسماعیل خلج، ناصر ممدوح، ایرج نوذری، نفیسه روشن، شیرین بینا، شیوا خنیاگر و افشین سنگ چاپ از جمله بازیگران سریال اغماء را تشکیل میدهند. سریال تلویزیونی اغما به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه‌کنندگی رضا جودی است.

حامد کمیلی در اغما

حامد کمیلی در سریال اغما

حامد کمیلی در اغما

حامد کمیلی در فیلم اغما

پیامک از دیار باقی

پیامک از دیار باقی عنوان سریال تلویزیونی به کارگردانی سیروس مقدم و نویسندگی محسن تنابنده در سال 1387 است.حامد کمیلی در پیامک از دیار باقی نقش حامد سیم‌خواه را ایفا کرد و افسانه بایگان، سروش گودرزی، محمدرضا شریفی‌نیا، حمید لولایی، رضا شفیعی‌جم، افشین سنگ‌چاپ، شیلا خداداد، شهره لرستانی، عباس جمشیدی‌فر و..نیز سایر بازیگران این سریال هستند.

حامد کمیلی در پیامک از دیار باقی
حامد کمیلی در سریال پیامک از دیار باقی

پسر آدم، دختر حوا

پسر آدم، دختر حوا فیلم سینمایی به کارگردانی رامبد جوان در سال 1387 است.حامد کمیلی با مهناز افشار در این فیلم کمدی نقش وکیل به نام های فرهود و مینا را به عهده داشتند و شیلا خداداد، رامبد جوان، لیلا اوتادی، فرامرز صدیقی، کیومرث ملک‌مطیعی، حسین محب‌اهری، محمود بنفشه‌خواه، سعید پیردوست، محسن قاضی‌مراد، مهوش وقاری، ملکه رنجبر نیز به ایفای نقش پرداختند.

حامد کمیلی در پسر آدم، دختر حوا
حامد کمیلی و مهناز افشار
حامد کمیلی در پسر آدم، دختر حوا
حامد کمیلی در پسر آدم، دختر حوا 


حامد کمیلی در پسر آدم، دختر حوا
شیلا خداد و حامد کمیلی در فیلم پسر آدم، دختر حوا 

حامد کمیلی در سریال پروانه

حامد کمیلی در سریال پروانه نقش امیر را به عهده دارد و شهرام عبدلی، مهدی سلوکی، نیما رئیسی، فرشید نوابی، سارا بهرامی، متین ستوده، سپیده خداوردی و الهام چرخنده از دیگران بازیگران این مجموعه هستند. پروانه نام یک سریال تلویزیونی به کارگردانی جلیل سامان در سال 1391 است.

حامد کمیلی در سریال پروانه

حامد کمیلی در سریال پروانه

پرده‌نشین

پرده‌نشین، یک سریال تلویزیونی به کارگردانی بهروز شعیبی در سال 1393 است.حامد کمیلی در پرده نشین نقش محمد حسین. همسر مائده را به عهده داشت و ستارگانی چون ویشکا آسایش، آتیلا پسیانی، سارا بهرامی، هومن برق‌نورد، فرهاد آئیش، سارا رسول‌زاده، محسن کیایی و...نیز در آن حضور داشتند.

حامد کمیلی در پرده نشین
ویشکا آسایش و حامد کمیلی در سریال پرده نشین

 ایتالیا ایتالیا

ایتالیا ایتالیا فیلم سینمایی در ژانر درام، کمدی، فانتزی به کارگردانی و نویسندگی کاوه صباغ‌زاده در سال ۱۳۹۵ است. حامد کمیلی در این فیلم نقش نادر و همسر برفا با بازی سارا بهرامی را ایفا می کند.

 حامد کمیلی در فیلم ایتالیا ایتالیا
 حامد کمیلی در فیلم ایتالیا ایتالیا
 حامد کمیلی در فیلم ایتالیا ایتالیا
 حامد کمیلی و سارا بهرامی در فیلم ایتالیا ایتالیا

حامد کمیلی در قبله عالم

حامد کمیلی در قبله عالم، نقش ناصر الدین شاه را به عهده داشت و برخی از بازیگران این سریال از جمله هادی کاظمی، شقایق دهقان، سام درخشانی، سوگل خلیق به سانسور بیش از حد این سریال اعتراض کردند.

حامد کمیلی در قبله عالم
حامد کمیلی در قبله عالم
حامد کمیلی در قبله عالم
هادی کاظمی و حامد کمیلی در سریال قبله عالم

مرداب

مرداب یک سریال در شبکه نمایش خانگی ایرانی در ژانر درام و معمایی به کارگردانی برزو نیک نژاد و به تهیه‌کنندگی محمد شایسته است.حامد کمیلی در سریال مرداب نقش سرگرد فتحی را به عهده دارد و مهدی هاشمی، شهرام حقیقت‌دوست، پانته‌آ پناهی‌ها، مجتبی پیرزاده، الهام اخوان، ستاره پسیانی، یسنا میرطهماسب، الیکا ناصری و امیر جعفری نیز در آن به ایفای نقش پرداختند.

حامد کمیلی در مرداب
حامد کمیلی در مرداب

لیست آثار حامد کمیلی

نام

سال

توضیحات

پای پیاده

1384

کارگردان: اصغر توسلی
بازیگران: محمدرضا فروتن، محمدرضا ناجی

پرواز در حباب

1385

در نقش کوروش

کارگردان: سیروس مقدم
بازیگران: علی نصیریان، مرجان محتشم

به دنیا بگویید بایستد

1385

در نقش علا رحمتی

کارگردان: محمدرضا آهنج
بازیگران: امیرمحمد زند، مریم کاویانی

مجلس آخر،

ذبح اسماعیل

1385

کارگردان: سیروس مقدم
بازیگران: ستاره اسکندری، حسن پورشیرازی

اغما

1386

در نقش الیاس

کارگردان: سیروس مقدم
بازیگران: امین تارخ، لعیا زنگنه

خط شکن

1386

در نقش کورش

کارگردان: مسعود تکاور
بازیگران: یوسف تیموری، رضا رویگری

ملک دل

1386

کارگردان: محمد درمنش

نقش

جهان

1386

کارگردان: فریدون خسروی

پیامک از

دیار باقی

1386

در نقش حامد سیم‌خواه

کارگردان: سیروس مقدم
بازیگران:  افسانه بایگان، سروش گودرزی

گوشه نشینان

1386

کارگردان: سیروس مقدم
بازیگران: لیلا اوتادی، حدیث فولادوند

عبور از شب

1386

کارگردان: مهدی کرم پور

حرف ربط

1386

کارگردان: فریدون خسروی

بگو که

رؤیا نیست

1387

کارگردان: مهدی گلستانه

تردید 1387

کارگردان: واروژ کریم‌مسیحی
بازیگران: بهرام رادان، ترانه علیدوستی

دو خواهر     1387

در نقش جلال

کارگردان: محمد بانکی
بازیگران: الناز شاکردوست، نیکی کریمی

پسر آدم

دختر حوا    

1387

در نقش فرهود زندی

کارگردان: رامبد جوان
بازیگران: مهناز افشار، شیلا خداداد

شکلات داغ 1388

در نقش امیر

کارگردان: حامد کلاهداری
بازیگران: نیکی کریمی، فریبرز عرب نیا

دلقک‌ها   1388

کارگردان: عباس مرادیان
بازیگران: شهرام قائدی، بهنوش بختیاری

پرستوهای عاشق     1389

کارگردان: فریال بهزاد
بازیگران: یوسف تیموری، نیوشا ضیغمی

دردسر

بزرگ  

1389

کارگردان: مهدی گلستانه
بازیگران: لیلا اوتادی، رضا داوودنژاد

هر چی

خدا بخواد   

1389

در نقش ونداد طاهری

کارگردان: نوید میهن‌دوست
بازیگران: پوریا پورسرخ، ترانه علیدوستی

اخلاقتو

خوب کن   

1389

در نقش ابراهیم

کارگردان: مسعود اطیابی
بازیگران: رضا عطاران، جواد رضویان

پایان‌نامه 1389

در نقش روزبه

کارگردان: حامد کلاهداری
بازیگران: بهاره افشاری، داریوش ارجمند

پروانه 1390

در نقش امیر

کارگردان: جلیل سامان
بازیگران: سارا بهرامی، نیما رئیسی

زیباتر از

زندگی    

1390

در نقش سید حسین علم الهدی

کارگردان: انسیه شاه حسینی
بازیگران: محمود پاک نیت، مهوش صبرکن  

خانه‌ای کنار

ابرها

1392

کارگردان: سید جلال دهقانی اشکذری
بازیگران: هدایت هاشمی، آفرین عبیسی

پرده نشین 1393

در نقش محمد حسین. همسر مائده. داماد هدی. پسر حاج آقا شهیدی

کارگردان: بهروز شعیبی
بازیگران: ویشکا آسایش، آتیلا پسیانی

اتاق ۴۹۸ 1394

تالار ‌حافظ

کارگردان: کامیار ‌صالح ‌پور
بازیگران: نسیم ‌ادبی، نیکی ‌مظفری

ریچارد 1394

تالار ‌وحدت

کارگردان: حمیدرضا نعیمی
بازیگران: بهناز ‌نازی، شقایق ‌فراهانی

سیانور 1394

کارگردان: بهروز شعیبی
بازیگران: مهدی هاشمی، هانیه توسلی

نفس گرم 1394

در نقش اسماعیل مختاریان

کارگردان: محمدمهدی عسگرپور
بازیگران: مرجانه گلچین،رؤیا تیموریان

ایتالیا ایتالیا 1395

در نقش نادر

کارگردان: کاوه صباغ‌زاده
بازیگران: سارا بهرامی، فرید سجادی حسینی

راه رفتن

روی سیم

1395

کارگردان: احمدرضا معتمدی
بازیگران: احمد مهرانفر، اندیشه فولادوند

گیلدا
1395

کارگردان: کیوان علیمحمدی، امید بنکدار
بازیگران: مهناز افشار، سیاوش مفیدی

لیلاج 1396

کارگردان: داریوش یاری
بازیگران: مهران احمدی، محیا دهقانی

شوایک، سرباز ساده دل 1396

تالار ‌وحدت

کارگردان: حمیدرضا نعیمی
بازیگران:  فرهاد ‌آییش، کتانه ‌افشاری ‌نژاد

رقص روی شیشه  1397

در نقش سیاوش نامدار

کارگردان: مهدی گلستانه
بازیگران: بهرام رادان، مهتاب کرامتی

جمشیدیه 1397

در نقش امیر

کارگردان: یلدا جبلی
بازیگران: پانته‌آ پناهی‌ها، سعید چنگیزیان

سینما

شهر قصه 

1397

کارگردان: کیوان علی‌محمدی و علی‌اکبر حیدری
بازیگران: آناهیتا درگاهی، بابک کریمی

سازهای

ناکوک

1398

کارگردان: علی حضرتی
بازیگران: هنگامه قاضیانی، غزل شاکری

خوب بد جلف ۲:

ارتش سری

1398

کارگردان: پیمان قاسم خانی
بازیگران: سام درخشانی، پژمان جمشیدی

جوجه تیغی 1399

کارگردان: مستانه مهاجر
بازیگران: پژمان بازغی، پانته‌آ پناهی ها

آهو 1399

کارگردان: هوشنگ گلمکانی
بازیگران: علی مصفا، سهیلا رضوی

قبلهٔ عالم 1400

در نقش ناصرالدین شاه

کارگردان: حامد محمدی
بازیگران: شقایق دهقان، هادی کاظمی

۲۸۸۸ 1400

کارگردان: کیوان علی‌محمدی و علی‌اکبر حیدری
بازیگران: هادی حجازی‌فر، کامبیز دیرباز

روایت ناتمام

سیما

1401

کارگردان: علیرضا صمدی
بازیگران: آزاده صمدی، مهران احمدی

دکتر نون

زنش را بیشتر

از مصدق

دوست دارد

1401

کارگردان: هادی مرزبان
بازیگران: شیوا ‌مکی ‌نیان، عارفه ‌معماریان

مرداب 1402

در نقش سرگرد فتحی

کارگردان: برزو نیک نژاد
بازیگران: مهدی هاشمی، شهرام حقیقت‌دوست

جوایز و افتخارات حامد کمیلی

عنوان

سال

توضیحات

 برنده جایزه بهترین بازیگر

-

 از جشنواره تئاتر فجر


حامد کمیلی
حامد کمیلی در سریال قبله علم

24 حقیقت جالب درباره حامد کمیلی

  1. اولین بار در سال ۱۳۸۵ وقتی ۲۴ ساله بود با سریال پرواز در حباب وارد تلویزیون شد.
  2. کمیلی از سال 1387 با فیلم تردید وارد عرصه سینمایی شد.
  3. در کلاس های مرحوم حمید سمندریان و قطب الدین صادقی بصورت آزاد بازیگری را فراگرفت.
  4.  فصل مورد علاقه اش پاییز است چون به گفته ی خودش در پاییز غمی وجود دارد که در عین شادی نهفته هم دارد .
  5. اطرافیانش از او به عنوان انسانی پاک ساده و صمیمی یاد می کنند.
  6.  از خوانندگان کلاسیک ایرانی به شهرام ناظری و به موسیقی الکترونیک Loveech علاقه مند است.
  7. از بازیگران خارجی آل پاچینو، شون پن و از بازیگران ایرانی علی نصیریان، پرویز پرستویی و رضا کیانیان را دوست دارد.
  8. در سال ۱۳۷۵ وقتی ۱۴ ساله بود با نوشتن فیلمنامه ای به یک دفتر سینمایی در اصفهان رفت که آنجا فریدون خسروی برای بازی در فیلم خط از او دعوت به بازی کرد.
  9. دحامد کمیلی در سال 1397 با نمایشی بنام ریچارد در تالا وحدت بروی صحنه رفت که در نقش اصلی مورد تحسین منتقدان و مخاطبان تئاتر قرار گرفت
  10. خیلی ها معتقدند که از نظر فیزیک چهره شبیه شاهرخ خان بازیگر بالیوود است و بعضی ها هم معتقدند شبیه فردین خان است
  11. .از بین خوانندگان پاپ عاشق صدای خوانندگانی چون محمد اصفهانی ٬ علیرضا عصار و مرحوم عبداللهی است. 
  12. با اینکه خیلی ها معتقد هستند که صدایش خوب است و استعداد خوانندگی دارد اما به هیچ عنوان قصد وارد شدن به این عرصه را ندارد.
  13. نقش فرهوند زند در فیلم سینمایی پسر آدم، دختر حوا را قرار بود شهاب حسینی بازی کند و مهران مدیری نقش ناصر اما مهران مدیری بعد از خواندن متن از نقش وکیل خوشش آمده امابه خاطر طولانی شدن پیش تولید حامد کمیلی جایگزین شد.
  14. حامد کمیلی در یک برنامه رادیویی به گویندگی رضا رشیدپور در دی ماه ۱۳۹۰، بابت بازی کردن در فیلم پایان نامه عذرخواهی کرد.
  15. حامد کمیلی در خندوانه به تاریخ 29 تیر سال 1395 حضور یافت.

  16. رقص روی شیشه اولین تجربه بازی او در شبکه نمایش خانگی است.
  17. اسم او در فیلم جمشیدیه، شکلات داغ و سریال پروانه، امیر بوده است.
  18. در سنین نوجوانی یکی از اعضای باشگاه بسکتبال ذوب آهن اصفهان بوده است و چندی نیز کونگ فو فعالیت می نموده است.
  19. سربازی خود را خریداری کرد.
  20. شغل دوم حامد کمیلی در زمینه پوشاک است و او تاسیس کننده نخستین شعبه برند پوشاک «گارنو» در اصفهان می‌باشد.
  21. نخستین جایزه هنرپیشگی خود را در سال ۷۶ برای ایفای نقش در نمایش «تازیانه بر آتش» گرفت.
  22. رای ایفا در سایه های یک زن برنده جایزه هنرپیشگی از جشنواره تئاتر فجر را به ارمغان آورد.
  23. پسر آدم، دختر هوا و گیلدا، فیلم مشترک حامد کمیلی و مهناز افشار است.
  24. هرچی خدا بخواد، فیلم مشترک حامد کمیلی و تینا آخوندتبار است.

مصاحبه حامد کمیلی 

مصاحبه حامد کمیلی به صورت متنی و گقت و گوی تصویری وجود دارد، هرچند در سال های اخیر مصاحبه جدیدی نداشته است اما شما می توانید در ادامه مصاحبه حامد کمیلی با تی وی پلاس را مشاهده می کنید: 

عکس های حامد کمیلی

حامد کمیلی
تصاویری از حامد کمیلی
حامد کمیلی
حامد کمیلی، نازنین بیاتی و هادی کاظمی
حامد کمیلی
حامد کمیلی و فرهاد آییش
حامد کمیلی
حامد کمیلی و مهناز افشار
حامد کمیلی
حامد کمیلی در خندوانه
حامد کمیلی
عکس جدید حامد کمیلی
حامد کمیلی
حامد کمیلی در فلیم شهر قصه
حامد کمیلی
حامد کمیلی در نمایش ریچارد سوم
حامد کمیلی در نمایش دکتر نون زنش را بیشتر از مصدق دوست دارد
حامد کمیلی در نمایش دکتر نون زنش را بیشتر از مصدق دوست دارد
حامد کمیلی در تئاتر اتاق ۴۹۸
حامد کمیلی در تئاتر اتاق ۴۹۸

 

پرسش های متداول

 حامد کمیلی متولد کجاست؟
 حامد کمیلی متولد محله فردوسی اصفهان است.

 نقش حامد کمیلی در سریال اغما چی بود؟

الیاس(شیطان) نقش حامد کمیلی در سریال اغما است.
حامد کمیلی از ایران رفت؟
خیر
حامد کمیلی الان کجاست؟
حامد کمیلی در ایران زندگی می کند.


سخن آخر

بیوگرافی و عکس های حامد کمیلی که برای بازی در نقش الیاس در سریال اغما به کارگردانی سیروس مقدم به شهرت رسید رابررسی کردیم. در صورت تمایل می توانید مطلب بیوگرافی شهرام حقیقت دوست و همسرش با عکس های خانوادگی او و بیوگرافی مجتبی پیرزاده و همسرش فرزانه تفرشی از بازیگری تا شهرت را نیز بخوانید. اگر شما هم طرفدار این بازیگر اصفهانی هستید و اطلاعات بیشتری از زندگی شخصی، هنری و حواشی آن دارید با ما و سایر مخاطبان سایت رویداد ایران در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نویسنده
هاجر خانی
هاجر خانی
علاقه مند به خبرنگاری و تولید محتوا

نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد