hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > هنر و ادبیات > سینما، تلویزیون و تئاتر > بیوگرافی الهام اخوان و همسرش از بازیگری تا شهرت با حواشی و عکس

بیوگرافی الهام اخوان و همسرش از بازیگری تا شهرت با حواشی و عکس

بیوگرافی الهام اخوان بازیگر را به همراه اطلاعاتی از همسرش،پدر و مادر،اینستاگرام،نسبت با آشا محرابی،معرفی آثار و فیلم های وی را به همراه مصاحبه و عکس بخوانید.

 الهام اخوان (Elham Akhavan) بازیگر، منشی صحنه و کارگردان است که در جدیدترین اثرش در سریال مرداب به کارگردانی برزو نیک نژاد در شبکه نمایش خانگی خوش می درخشد. او بازیگری را در سال 1395 با تئاتر شروع کرد و با نقش مریم در فیلم سینمایی دوزیست نخستین تجربه بازی مقابل دوربین را به دست آورد اما با بازی در نقش مژگان در سریال آفتاب پرست به کارگردانی برزو نیک نژاد در شبکه نمایش خانگی به شهرت رسید. 

اخوان تجربه منشی گری در فیلم و سریال هایی چون «لونه زنبور»، «یادم تو را فراموش»، «پنچری»، «ساخت ایران 2» و «کشیک قلب» را دارد و سابقه بازی در سریال « باخانمان»، «دودکش 2» و تئاتر های چون «ما فقط 5 دقیقه وقت داشتیم»، «تمرد از حکم تیر مسجد گوهرشاد» و « نون زنش را بیشتر از مصدق دوست دارد» را در کارنامه هنری خود دارد.

در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا بیوگرافی الهام اخوان و همسرش را به همراه اطلاعاتی از خانواده، اصالت، قد و وزن، آدرس اینستاگرام، حواشی و شایعات وی را با لیست فیلم و سریال های این بازیگر را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.

 الهام اخوان
 الهام اخوان

الهام اخوان کیست؟

مشخصات فردی 

نام کامل

الهام اخوان

تاریخ تولد

9 شهریور 1367

محل تولد

تهران

شغل

منشی صحنه، کارگردان و بازیگر

نماد ماه تولد

سنبله

مشخصات فیزیکی

قد

163 سانتی متر قد

وزن

حدود 70 کیلو

رنگ چشم

سبز

رنگ مو

مشکی

چپ دست یا راست دست

راست دست

مشخصات خانوادگی

نام مادر

پوران میرزایی-فوت شده سال 1402

نام برادران

امیر

نام خواهران

عطیه

شغل پدر

کارمند بانک

شغل مادر

کارمند مخابرات

مشخصات تحصیلی

مدرسه

مدرسه بهشت آیین اصفهان-رشته ریاضی فیزیک

دانشگاه

دانشگاه هنر

رشته تحصیلی

رشته تئاتر- رشته کارگردانی

مدرک

کارشناسی-کارشناسی ارشد

بهترین آثار

نام اثر

نقش 

سال

سریال آفتاب پرست

مژگان

1401

 الهام اخوان
عکس های الهام اخوان

بیوگرافی کامل الهام اخوان

کودکی و اوایل زندگی

الهام اخوان در روز چهارشنبه 9 شهریور 1367(سال نهنگ) مصادف با 31 اگوست سال 1988 میلادی و 18 محرم سال 1409 هجری قمری در تهران به دنیا آمد اما خانواده او به اصفهان مهاجرت کردند.الهام هم اکنون 35 سال سن دارد.

نماد ماه الهام سنبله است و متولدین شهریور افرادی حساس، با هوش، سر حال، وظیفه شناس، خوش هیکل و خوش تیپ، سالم و تندرست، اهل سازش، خجول، بد پیله،کمال گرا و پر انرژی هستند.

قد الهام اخوان 163 سانتی متر است و حدود 70 کیلو وزن دارد. از دیگر مشخصات ظاهری این بازیگر چشم رنگی می توان به موی مشکی و راست دست بودن وی اشاره کرد.همچنین این بازیگر با بیلی ایلیش خواننده و ترانه‌نویس آمریکایی شباهت ظاهری دارد.

 الهام اخوان
جشن تولد الهام اخوان

خانواده

خانواده الهام اخوان 5 نفره است، یک برادر بزرگتر از خود به نام امیر و یک خواهر کوچکتر از خود به نام عطیه دارد. پدر الهام اخوان کارمند بانک و مادرش کارمند مخابرات است. در پساخ به سوال مادر الهام اخوان کیست؟ باید بگوییم پوران میرزایی مادر الهام اخوان است که در تیر سال 1402 بر اثر ایست قلبی درگذشت.

عکس مادر الهام اخوان
عکس مادر الهام اخوان
پدر و مادر الهام اخوان
پدر و مادر الهام اخوان

تحصیلات

 تحصیلات الهام اخوان در مقطع کارشناسی در رشته تئاتر و در مقطع کارشناسی ارشد در رشته کارگردانی از دانشگاه هنر است.این بازیگر دوران تحصیلی خود را در شهر اصفهان سپری کرد و در مقطع دبیرستان رشته ریاضی فیزیک را مدرسه بهشت آیین اصفهان گذراند.

شروع فعالیت

شروع فعالیت الهام اخوان در زمینه بازیگری با تئاتر ما فقط 5 دقیقه وقت داشتیم به کارگردان:مسعود موسوی در سال 1392 شروع شد و با فیلم سینمایی دوزیست نخستین تجربه بازی مقابل دوربین را به دست آورد اما با بازی در نقش مژگان در سریال آفتاب پرست به کارگردانی برزو نیک نژاد به شهرت رسید.

اخوان مسیر حرفه ای خود را با منشی گری صحنه آغاز کرد و در فیلم و سریال هایی چون لونه زنبور، یادم تو را فراموش، پنچری، ساخت ایران 2 و کشیک قلب به عنوان منشی صحنه حضور داشت.

این بازیگر به دلیل تحصیل در رشته کارگردانی و علاقه خود به این رشته تاکنون موفق به ساخت 3 فیلم کوتاه شده و در سومین فیلم کوتاه خود به نام پاراوان با بازیگرانی همچون شبنم مقدمی و مهتاب ثروتی همکاری کرد.

 الهام اخوان
عکس الهام اخوان

کلاس های بازیگری

کلاس های بازیگری الهام اخوان در سن 19 سالگی با شرکت در کلاسهای آزاد بازیگری استاد سمندریان سپری شد.

علایق و تفریحات

علایق و تفریحات الهام اخوان علاوه بر بازیگری و کارگردانی به نقاشی نیز علاقه دارد و در اوقاغت فراغت به این رشته هنری نیز می پردازد. همچنین از عکس های که در صفحه شخصی خود در اینستاگرام به اشتراک می گذارد مشخص است به سفر، طبیعت گردی، رانندگی و مدلینگ علاقه دارد.

الهام اخوان و همسرش

الهام اخوان و همسرش، الهام اخوان و همسرش و فرزندش، عروسی الهام اخوان یا عکس الهام اخوان و همسرش از مواردی است که مخاطبان به دنبال اطلاعاتی در این زمینه هستند اما با توجه به این که این بازیگر تاکنون عکسی از خود و همسرش در اینستاگرام منتشر نکرده است شاید بتوان نتیجه گرفت که وی مجرد است.

الهام اخوان در شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

elham.akhavan1

وبسایت

الهام اخوان ویکی پدیا

اینستاگرام الهام اخوان

اینستاگرام الهام اخوان به آدرس elham.akhavan1 است که 116 هزار فالور دارد، 638 صفحه را دنبال می کند و تاکنون 435 پست بارگذاری کرده است. الهام فعالیت در اینستاگرام را به تاریخ آگوست 2014 آغاز کرد و در تاریخ سپتامبر سال 2023 تیک آبی دریافت کرد. هوتن شکیبا، حامد کیملی و حسین مهری از بازیگرانی هستند که صفحه اینستاگرام خانم بازیگر را دنبال می کنند.

اینستاگرام الهام اخوان
اینستاگرام الهام اخوان

حواشی و شایعات الهام اخوان

شباهت الهام اخوان و بیلی ایلیش خواننده آمریکایی مورد توجه کاربران در فضای مجازی است و این بازیگر درباره شباهتش این چنین گفته است: شباهت زیادی به بیلی آیلیش دارم و پیچ های خارجی مرا لایک کردند.شباهت الهام اخوان و الناز حبیبی یا شباهت الهام اخوان و آشا محرابی نیز از مواردی است که جست و جو شده است.

عکس الهام اخوان و بیلی ایلیش
عکس الهام اخوان و بیلی ایلیش

 ازدواج الهام اخوان و پژمان جمشیدی نیز از مواردی است که در اینترنت جست و جو شده است اما این خبر شایعه ای فضای مجازی است و در واقع به بازی آن ها در سریال آفتاب پرست اشاره دارد.

فیلم و سریال های الهام اخوان

ما فقط 5 دقیقه وقت داشتیم

ما فقط 5 دقیقه وقت داشتیم، نخستین تجربه الهام اخوان در زمینه بازیگری به کارگردانی مسعود موسوی است که این نمایش در سالن ‌استاد ‌انتظامی به تاریخ آذر سال 1392 با بازیگرانی چون عباس امروزی، امین بشارتی، داریوش دادگر، یوسف حاجیلویی، صادق علیپور، پویا موسوی، نیلوفر مهاریان و مسعود موسوی روی صحنه اجرا شد.

الهام اخوان در نمایش ما فقط 5 دقیقه وقت داشتیم
الهام اخوان در نمایش ما فقط 5 دقیقه وقت داشتیم

تمرد از حکم تیر مسجد گوهرشاد

تمرد از حکم تیر مسجد گوهرشاد، عنوان نمایشی به کارگردانی علی ‌مست ‌علی است که الهام اخوان در دومین تجربه بازی در تئاتر با شهاب ‌مهربان، صبا ‌کاظمی، هومن ‌خدادوست، مهران شجاع، بی‌تا ‌عزیز، سپه گودرزی، کامران حاجی علی اکبر، محمدحسن فراهانی و نازنین ‌بابایی هم بازی شد.

الهام اخوان در نمایش تمرد از حکم تیر مسجد گوهرشاد
الهام اخوان در نمایش تمرد از حکم تیر مسجد گوهرشاد

نون زنش را بیشتر از مصدق دوست دارد

نون زنش را بیشتر از مصدق دوست دارد، سومین تجربه بازی الهام اخوان در تئاتر به نویسندگی و کارگردانی علی ‌مست ‌علی است و بازیگرانی چون کیانوش جواد اسلامی، نجمه کاظم زاده، حامد کشمیری، کیارش ‌لبانی، محمد علی نجیمی این نمایش را در سالن ‌استاد ‌انتظامی در سال 1395 اجرا کردند.

الهام اخوان در نمایش نون زنش را بیشتر از مصدق دوست دارد
الهام اخوان در نمایش نون زنش را بیشتر از مصدق دوست دارد

الهام اخوان در دوزیست

الهام اخوان در دوزیست، نخستین تجربه بازی مقابل دوریبن و سینما را به دست آورد.دوزیست فیلم سینمایی به کارگردانی و نویسندگی برزو نیک‌نژاد و تهیه‌کنندگی سعید خانی، محصول سال ۱۳۹۸ می‌باشد که الهام اخوان در نقش مریم(دختر خاله آزاده) در کنار بازیگرانی چون جواد عزتی، ستاره پسیانی، هادی حجازی فر، پژمان جمشیدی، مانی حقیقی، سعید پورصمیمی و مجید نوروزی در فیلم دوزیست خوش درخشید. 

الهام اخوان در فیلم دوزیست
الهام اخوان در فیلم دوزیست

 

الهام اخوان در نشست خبری فیلم دوزیست
الهام اخوان در نشست خبری فیلم دوزیست

باخنمان

باخنمان، اولین تجربه بازی الهام اخوان در سریال تلویزیونی به کارگردانی برزو نیک نژاد است که نقش گوهر آراسته را در کنار بازیگرانی چون حسن پورشیرازی، حسام محمودی
شهره لرستانی، افسانه بایگان، آتیلا پسیانی، مارال فرجاد، امیر کاظمی، سعید امیرسلیمانی، شهرام شکیبا و سپند امیرسلیمانی ایفا کرد.

الهام اخوان در سریال باخانمان
عکس الهام اخوان در سریال باخانمان


الهام اخوان در سریال باخانمان
شهره لرستانی و الهام اخوان در سریال باخانمان

 الهام اخوان در سریال دودکش ۲

 الهام اخوان در سریال دودکش ۲، دومین تجربه بازی در سریال تلویزیونی و سومین تجربه همکاری در بازیگری را با  برزو نیک‌نژاد به عنوان کارگردان به دست آورد. گندم گماسایی که شغلش عروسک سازی است، نقش الهام اخوان در دودکش ۲ می باشد و بازیگرانی چون هومن برق نورد، سیما تیرانداز، بهنام تشکر، امیرحسین رستمی، نگار عابدی، محمدرضا شیرخانلو و مریم سعادت نیز در این سریال به ایفای نقش پرداختند.

الهام اخوان در دودکش ۲
عکس الهام اخوان در دودکش ۲
الهام اخوان در دودکش ۲
عکس الهام اخوان در دودکش

 الهام اخوان در آفتاب پرست

الهام اخوان در آفتاب پرست نقش مژگان خواهر منوچ( حمیدرضا آذرنگ) را به عهده داشت و در نخستین تجربه بازی در شبکه نمایش خانگی با پژمان جمشیدی در نقش جمال پورشه هم بازی شد. آفتاب پرست عنوان سریال کمدی به کارگردانی برزو نیک نژاد است که ستارگانی چون باران کوثری، گوهر خیراندیش، آتیلا پسیانی، امیرحسین رستمی،حسن پورشیرازی،شبنم قربانی، غلامرضا نیکخواه، روشنک گرامی، سولماز غنی و گلاره عباسی نیز در آن حضور داشتند.

الهام اخوان در آفتاب پرست
الهام اخوان در آفتاب پرست
الهام اخوان در آفتاب پرست
عکس الهام اخوان و پژمان جمشیدی

 الهام اخوان در سریال مرداب

الهام اخوان در سریال مرداب، دومین تجربه بازی در شبکه نمایش خانگی و پنجمین تجربه همکاری با برزو نیک نژاد به عنوان کارگردان را به دست آورد.سریال مرداب در ژانر درام معمایی است و ستارگانی چون امیر جعفری، مهدی هاشمی، شهرام حقیقت‌دوست، پانته‌آ پناهی‌ها، حامد کمیلی، مجتبی پیرزاده، الهام اخوان، ستاره پسیانی، یسنا میرطهماسب، الیکا ناصری، محمود نظرعلیان، آرش ظلی‌پور، صفر محمدی و مجید پتکی در آن به ایفای نقش پرداختند. 

الهام اخوان در سریال مرداب
الهام اخوان در سریال مرداب

 لیست آثار الهام اخوان

نام

سال

توضیحات

ما فقط 5 دقیقه وقت داشتیم

1392

خانه ‌هنرمندان ‌ایران- ‌سالن ‌استاد ‌انتظامی

کارگردان: مسعود موسوی
بازیگران: عباس امروزی، امین بشارتی

تمرد از حکم تیر مسجد گوهرشاد

1392

 کارگاه نمایش باران

کارگردان: علی ‌مست ‌علی
بازیگران: شهاب ‌مهربان، صبا ‌کاظمی

فیلم یادم تو را فراموش

1394

منشی صحنه

کارگردان: علی عطشانی
بازیگران: حسین ‌یاری، میترا ‌حجار

سریال پنچری

1395

منشی صحنه

کارگردان: برزو نیک نژاد
بازیگران: یوسف تیموری، مهران غفوریان

سریال کشیک قلب

1395

منشی صحنه

کارگردان: حسین مهکام
بازیگران: محسن کیایی، رحیم نوروزی

فیلم لونه زنبور

1395

منشی صحنه

کارگردان: برزو نیک نژاد
بازیگران: بهاره کیان‌افشار، رعنا آزادی‌ور    

سریال ساخت ایران 2

1396

منشی صحنه

کارگردان: برزو نیک نژاد
بازیگران: محمدرضا گلزار، امین حیایی

 نون زنش را بیشتر از مصدق دوست دارد

1397

سالن ‌استاد ‌انتظامی

کارگردان: علی مست‌علی
بازیگران: کیانوش جواد اسلامی، نجمه کاظم زاده،

فیلم دوزیست

1398

در نقش مریم دختر خاله آزاده

کارگردان: برزو نیک نژاد
بازیگران: جواد عزتی، هادی حجازی‌فر

سریال باخانمان

1399

در نقش گوهر آراسته

کارگردان: برزو نیک نژاد
بازیگران: حسن پورشیرازی، حسام محمودی

سریال دودکش 2

1400

در نقش گندم گماسایی

کارگردان: برزو نیک نژاد
بازیگران: هومن برق نورد، سیما تیرانداز

سریال آفتاب‌پرست 

1401

در نقش مژگان

کارگردان: برزو نیک نژاد
بازیگران: باران کوثری، گوهر خیراندیش

سریال مرداب

1402

کارگردان: برزو نیک نژاد
بازیگران: امیر جعفری، مهدی هاشمی

21 حقیقت جالب درباره الهام اخوان

  1. صفحه الهام اخوان در ویکی پدیا ایجاد نشده است.
  2. صفحه اینستاگرام این بازیگر تیک آبی دارد.
  3. الهام اخوان در دودکش ۱ بازی نکرده است.
  4. الهام اخوان با پژمان جمشیدی در سریال آفتاب پرست هم بازی شد.
  5. الهام اخوان درباره شباهتش به بیلی ایلیش گفته است: پیچ های خارجی بیلی ایلیش مرا لایک کردند. شباهت زیادی به این خواننده دارم و آهنگ هایش را خیلی دوست دارم.
  6. اخوان در یازده سالگی با مشاهده یک فیلم هالیوودی به نام «همشهری کین» به کارگردانی اورسن ولز به رشته بازیگری علاقه مند شد و در 16 سالگی به رشته مورد علاقه خود در صحنه تئاتر پرداخت و وارد دنیای بازیگری شد.
  7. او در 3 سریال و 2 فیلم سینمایی به عنوان منشی صحنه فعالیت داشته است.
  8. برزو نیک نژاد با 5 مرتبه همکاری بیشترین اعتماد را به این بازیگر داشته است.
  9. الهام اخوان و برزو نیک نژاد در 8 سریال و فیلم با هم همکاری داشتند.
  10. اطلاعاتی از شماره الهام اخوان در دسترس نیست.
  11. الهام اخوان و آشا محرابی هیچ نسبت فامیلی با هم ندارند.
  12. با نقش مریم در فیلم سینمایی دوزیست نخستن تجربه بازی مقابل دوربین را به دست آورد.
  13. در اولین تجربه بازی در شبکه نمایش خانگی با نقش مژگان در سریال آفتاب پرست به شهرت رسید.
  14. الهام اخوان در پایتخت بازی نکرده است.
  15. الهام اخوان در احضار بازی نکرده است و این شایعه به خاطر شباهتی که با غزاله نظر دارد ایجاد شده است.
  16. الهام اخوان شبیه بیلی ایلیش خواننده آمریکایی است.
  17. او درباره دانشگاه سوره می گوید: دانشگاه سوره اصفهان کنار مدرسه ما بود و من بصورت ناخودآگاه از یک سن پایین وارد کار با بچه های دانشگاه سوره اصفهان شدم.
  18. حسن فتحی جز کارگردانی است که دوست دارد با او کار کند.
  19. در میان بازیگران دوست دارد با شهاب حسینی، جواد عزتی، سحر دولتشاهی، هاینه توسلی و مریلا زارعی بازی کند.
  20. از نظر او شهرت قشنگ است و در ابن باره می گوید: دروغ است اگر بگویم که شهرت را دوست ندارم، چون واقعا جذاب است و الان که دارم آن را مزه مزه می کنم به خودم می گویم چه قشنگ است.
  21. در سینما دوست صمیمی ندارد و بیشتر دوستانش اهل هنرهای تسجمی هستند.


 الهام اخوان
الهام اخوان در اکران فیلم تارا

 مصاحبه الهام اخوان

مصاحبه الهام اخوان به صورت متنی و گفت و گوی تصویری وجود دارد که در ادامه مصاحبه وی را  با خبرگزاری فارس به بهانه سریال باخانمان در دی سال 1399 می خوانید:

الهام اخوان بازیگر نقش گوهر در سریال «باخانمان» درباره تجربه حضور در تلویزیون، گفت: قطعا این حضور برایم جذابیت‌های فراوانی داشته و دارد و اولین موضوعی که در کار‌های تصویری و هنری برای یک بازیگر مهم است مردم هستند.

وی ادامه داد: در سریال باخانمان این اجازه به من داده شد که در سی قسمت ریسک کنم و از مردم بازخورد بگیرم. روز‌های ابتدایی کار بیشتر نگران بودم و می‌ترسیدم، اما الان که می‌بینم مردم از دورترین نقطه ایران سریال ما را تماشا می‌کنند، واقعا خوشحالم. از نگاه مردم و انرژی‌های مثبتی که می‌فرستند ممنونم.

این بازیگر درباره تفاوت میان مدیوم سینما و تلویزیون نیز ادامه داد: سینما مخاطب‌های خاص تری به نسبت تلویزیون دارد. انتخاب مدیوم تلویزیون شاید روز‌های اول برایم خیلی سخت بود، چونکه نمی‌دانستم از عهده بازی در نقش کمدی برمی آیم یا نه، اما کم کم که جلوتر رفتیم دیدم این شانسی بود که من داشتم و با بازی در این سریال به تجربیاتم افزوده شد و بهتر دوربین را شناختم.

اخوان درباره تفاوت بین نقش مریم در فیلم سنیمایی دو زیست و نقش گوهر در سریال باخانمان گفت: اگر از هر بازیگری بپرسید چرا بازیگری را دوست دارید؟ همه می‌گویند به خاطر اینکه می‌توانید در همه قالب‌ها و نقش‌های مختلف قرار بگیرید و آن‌ها را زندگی کنید.

وی ادامه داد: این خیلی جذاب است که من بتوانم نقش مریم یک دختر رنج کشیده را در دو زیست بازی کنم و یک سال بعد نقش گوهر دختری شلوغ و شاد و مخترع را بازی کنم و این چالشی است که نه تنها برای من بلکه برای هر بازیگری جذاب است.

اخوان با بیان اینکه از نظر شخصیتی شبیه به گوهر هستم، بیان داشت: شاید برایتان جالب باشد بدانید من اصلا شبیه به مریم نبودم و بیشتر شبیه به گوهر هستم. عاشق فیزیک و نجوم هستم و همیشه دوست دارم مشکلات اطرافیان را حل کنم. حتی آقای برادران نویسنده سریال روز‌های ابتدایی کار به من می‌گفت گوهر در ذهنم شبیه به شما نبود، اما چند روز پیش گفت خیلی شبیه به گوهر قصه من هستی!

وی درباره همکاری با برزو نیک نژاد نیز گفت: آقای نیک نژاد همیشه بازیگر را سورپرایز می‌کند و در زمینه کمدی هم مرا سورپرایز کردند. نکته‌های درست لحظه‌های درستی را به من می‌گفتند. وقتی می‌خواستم در این سریال بازی کنم از این نگران بودم که تا به حال تجربه بازی در کار کمدی نداشتم، اما بعد از اینکه مشغول به کار شدیم یک زمانی دیدم می‌توانم ایده کمدی بدهم و پا به‌ای آقای پورشیرازی با هم کمدی بازی می‌کردیم و همه این‌ها را مدیون زحمت‌ها و اعتمادی هستم که آقای نیک نژاد به من داشت.

بازیگر فیلم سینمایی «دوزیست» درباره آینده کاری خود نیز گفت: واقعیت این است که تلویزیون برای هر بازیگری می‌توانند سکوی پرتاب باشد، اما من هیچ وقت به این فکر نکردم که بین سینما و تلویزیون بخواهم یکی را انتخاب کنم و بیشتر دوست دارم اغلب نقش‌ها را تجربه کنم. دوست ندارم فقط در نقش کمدی بمانم و آرزو دارم که بهترین نقش‌ها را بازی کنم.

مصاحبه الهام اخوان با مجله فیلم

مصاحبه الهام اخوان با تی وی پلاس


عکس الهام اخوان

 الهام اخوان
عکس های اینستاگرام الهام اخوان
 الهام اخوان
ستاره پسیانی و الهام اخوان در اکران فیلم دوزیست
 الهام اخوان
عکس های الهام اخوان
 الهام اخوان
 الهام اخوان قبل از عمل
 الهام اخوان
عکس قدیمی الهام اخوان
 الهام اخوان
عکس های جدید الهام اخوان
 الهام اخوان
تصاویر الهام اخوان

 

پرسش های متداول

سن الهام اخوان چقدر است؟
سن الهام اخوان 35 سال است.
الهام اخوان در دودکش ۲ چه نقشی دارد؟
الهام اخوان در دودکش ۲ نقش دختری به نام گندم گماسایی را دارد.
 اسم الهام اخوان در دودکش ۲ چی بود؟
گندم، اسم الهام اخوان در دودکش ۲ است.
فیلم مشترک الهام اخوان و پژمان جمشیدی چیست؟
آفتاب پرست، فیلم مشترک الهام اخوان و پژمان جمشیدی است.
الهام اخوان چه نسبتی با آشا محرابی دارد؟
الهام اخوان با آشا محرابی نسبت فامیلی ندارد.


سخن آخر

بیوگرافی و عکسهای الهام اخوان که با نقش مژگان در سریال آفتاب پرست به کارگردانی برزو نیک نژاد در شبکه نمایش خانگی به شهرت رسید را بررسی کردیم. در صورت تمایل می توانید بیوگرافی مجتبی پیرزاده بازیگر سریال مرداب و بیوگرافی شهرام حقیقت دوست و همسرش با عکس های خانوادگی او را نیز مطالعه کنید. اگر شما هم طرفدار این بازیگر خوش چهره هستید و اطلاعات بیشتری از زندگی شخصی، هنری و حواشی آن دارید با ما و سایر مخاطبان سایت رویداد ایران در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نویسنده
هاجر خانی
هاجر خانی
علاقه مند به خبرنگاری و تولید محتوا

نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد