hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > هنر و ادبیات > سینما، تلویزیون و تئاتر > بیوگرافی سارا رسول‌ زاده و همسرش از اجرا تا بازیگری و شهرت

بیوگرافی سارا رسول‌ زاده و همسرش از اجرا تا بازیگری و شهرت

سارا رسول زاده بازیگر و مجری است. بیوگرافی او و همسرش و فرزندش، حواشی ازدواجش با مهدی یراحی، اینستاگرام سارا، مصاحبه، آثار و عکس های جدید او را مشاهده می کنید:

سارا رسول زاده (Sara Rasolzadeh) مجری و بازیگر تلویزیون و تئاتر متولد دهه شصت است که با جدیدترین اثرش در شبکه نمایش خانگی در سریال قهوه ترک به کارگردانی علیرضا ‌امینی حضور موفقی داشته است. سارا رسول زاده فعالیت در دنیای هنر را با بازی در تئاترهای دانشجویی شروع کرد و اولین تجربه تصویری اش به عنوان مجری با اجرای برنامه «ترمه طلا» به کارگردانی محمدرضا حیدری در سن 20 سالگی برای شبکه دو سیما رقم خورد اما در نخستین تجربه بازی در شبکه نمایش خانگی با نقش هدیه در سریال عاشقانه به کارگردانی منوچهر هادی در سال 1395 به شهرت رسید.

بازیگر نقش هدیه در سریال عاشقانه نامزد بهترین بازیگر زن درام تلویزیونی در هفدهمین دوره جشن حافظ شد. این هنرمند خوش چهره سابقه اجرای برنامه های «آفتابگردان»،«دوستان»،«سپید پررنگ»، «مثبت من»، تئاترهای مانند «یرما»، «چشم در برابر چشم»، «دختر یانکی»، «عروسی خون»،سریال های «پرده نشین» «نجلا» « بامداد خمار» «خون سرد » و ... را در کارنامه هنری خود دارد.

بیوگرافی و عکس سارا رسول زاده را به همراه اطلاعاتی از زندگی شخصی و هنری او را برای شما عزیزان آورده ایم. با ما همراه باشید:


سارا رسول زاده

سارا رسول زاده

سارا رسول زاده کیست؟

مشخصات فردی

نام کامل

سارا رسول‌زاده

تاریخ تولد

17 شهریور 1368

محل تولد

تهران

شغل

بازیگر و مجری

نماد ماه تولد

سنبله

مشخصات فیزیکی

قد

167سانتی متر

وزن

حدود 65 کیلو

رنگ چشم

سبز

رنگ مو

مشکی

چپ دست یا راست دست

راست دست

مشخصات خانوادگی

نام پدر

فوت شده

نام برادران

یک برادر

نام خواهران

دو خواهر

مشخصات تحصیلی

دانشگاه تهران

رشته تحصیلی

مدیریت صنعتی- کارگردانی

مدرک

کارشناسی-کارشناسی ارشد

بهترین آثار

نام اثر

نقش (نام نقش)

سال

عاشقانه

هدیه

1395

نجلا

نجلا

1399

سارا رسول زاده
عکس های جدید سارا رسول زاده در اینستاگرام

بیوگرافی کامل سارا رسول‌زاده

کودکی و اوایل زندگی

سارا رسول زاده در روز جمعه 17 شهریور 1368(سال مار) در تهران به دنیا آمد اما این مجری و بازیگر اصالت تبریزی دارد. نماد ماه سارا سنبله است و از مشخصات متولدین شهریور می توان به تواضع، فروتنی، قابل‌ اعتماد،اهل عمل، باهوش‌ و زیرک‌ بودن اشاره کرد.

قد سارا رسول زاده 167 سانتی متر و حدود 65 کیلو وزن دارد.چشمان سارا رسول زاده جذاب و خدادی است و جز بازیگران چشم رنگی می باشد که حتی به خاطر داشتن مدل چشم گربه ای در ایران معروف شد.یکی دیگر از مشخصات ظاهری این بازیگر موهای پریشان و مشکی او است.
سارا رسول زاده
چهره واقعی سارا رسول زاده
سارا رسول زاده قبل از عمل بینی
عکس سارا رسول زاده قبل از عمل
خانواده
خانواده سارا رسول زاده 6 نفره است که وی فرزند آخر می باشد و دو خواهر و یک برادر بزرگتر از خود دارد.یکی از خواهرانش فارغ‌التحصیل مقطع دکترا و دیگری حقوق و برادرش مکانیک خوانده است.پدر این بازیگر سال ها قبل فوت کرده است و اطلاعاتی از اسم پدر و مادر و شغلشان در دسترس نیست.حتی اسم یا عکسی از برادر و  خواهر سارا رسول زاده در سایت ها و شبکه های اجتماعی نیست.

تحصیلات

تحصیلات سارا رسول زاده در مقطع کارشناسی در رشته مدیریت صنعتی از دانشگاه تهران است و به دلیل علاقه به رشته هنر، تحصیلات خود را در رشته کارگردانی تا مقطع فوق لیسانس ادامه داد.

سارا رسول زاده و همسرش 

سارا رسول زاده و همسرش و فرزندش، همسر سارا رسول زاده از مواردی است که مخاطبان این بازیگر خوش چهره در اینترنت جست و جو کرده اند اما این بازیگر مجرد است و تا کنون ازدواج نکرده است.چند سال پیش عکسی از وی در کنار خواننده مشهور پاپ منتشر شد و اعلام شد که سارا رسول زاده و مهدی یراحی با هم ازدواج کرده اند اما شایعه ای بیش نبود.

عروسی سارا رسول زاده
عروسی سارا رسول زاده

سارا رسول زاده در دورهمی عاشق شدی  دلیل ازدواج نکردنش را این چنین گفت:

زوده، یه چیزی بهتون بگم واقعا از ته دلم میگم، من همش احساس می کنم خیلی کوچولوام. خیلی برام مهمه که شنونده خوبی باشه، به نظرم آدم ها تا ابد باید برای هم دیگه دوست بمونن، یعنی دو تا آدمی که ازدواج می کنن به نظرم زمانی باید با هم ازدواج کنن که قابلیت این رو داشته باشن که تا ابد دوست صمیمی هم باقی بمونن.

یعنی وقتی این اتفاق بیافته، چه وقتی با هم دعوا می کنن، چه وقتی با هم مشاجره می کنن، چه وقتی که با هم همفکر نیستن، اون رابطه باقی می مونه و اتفاقا به نظر من وقتی که اون عشق از بین میره و جذابیت تو رابطه از بین میره، تازه رابطه معنا پیدا می کنه.

به خاطر اینکه قطعا تا یه زمانی هر آدمی با هر خصوصیاتی توی زندگی هر کسی که وارد شه تا یه تایم کوتاهی جذابیت های خودش رو خواهد داشت و به نظرم هنر زندگی کردن از زمانی شروع میشه که جذابیت ها از بین میره، یعنی شما خیلی از خصوصیت های هم دیگه رو می دونید ولی بازهم دوست دارید در کنار هم زندگی کنید و یه چیزهایی می مونه برای کشف و شهود، من اگه همچین اتفاقی بیافته ازدواج می کنم.

شروع فعالیت

شروع فعالیت سارا رسول زاده از کودکی به تئاتر و نمایش های دانش آموزی شروع شد. او در کانون پرورشی فکری کودکان تا ده سال کار تئاتر عروسکی انجام داد و برنده جایزه ی عروسک گردان برتر شد. این هنرمند در دوران دانشجویی نیز دست از بازیگری نکشیده و جایزه بهترین بازیگر تئاتر دانشجویی را دریافت کرد.

این بازیگر در نخستن تجربه تصویری اش در سن 20 سالگی، اجرای برنامه «ترمه طلا» به کارگردانی محمدرضا حیدری را به عهده داشت و با بازی در سریال پرده نشین به کارگردانی بهروز شعیبی خود را به عنوان بازیگر مطرح کرد اما با بازی در نقش هدیه در سریال عاشقانه به کارگردانی منوچهر هادی در سال 1395 به شهرت رسید.

علایق و تفریحات

علایق و تفریحات سارا رسول زاده با توجه به فعالیت های که در زمینه بازیگری انجام می دهد مشخص است. وی از کودکی هندبال بازی می کرد و چند سال عضو تیم هندبال نفت بود.وی عاشق سفر و طبیعت گردی است.

سارا رسول زاده در شبکه های اجتماعی

وبسایت

ویکی پدیا سارا رسول زاده


اینستاگرام سارا رسول زاده

اینستاگرام سارا رسول زاده که با عبارت سارا رسول زاده اینستا نیز جست و جو شده است به آدرس sara_rasolzadeh بود که در دسترس نیست و تمام صفحات موجود در این شبکه اجتماعی فن پیج می باشد. همچینین بهتر است بدانید این بازیگر در ویکی پدیا صفحه ای ندارد.

سارا رسول زاده

 عکس های اینستاگرام سارا رسول زاده

فیلم ها و آثار سارا رسول‌زاده

مجری گری سارا رسول زاده

سارا رسول زاده مجری گری را در سن 20 سالگی با برنامه «ترمه طلا» به کارگردانی محمدرضا حیدری در سال 1388 برای گروه کودک شبکه دو سیما آغاز کرد که در این برنامه به عنوان بازیگر هم فعالیت داشت و سپس یک سال بعد اجرای برنامه زنده «آفتاب گردان» به کارگردانی علی‌اکبر ذاکری برای گروه نوجوان شبکه دو را بر عهده گرفت.

در سال 1390 اجرای برنامه پرطرفدار "دوستان" را کیوان ساکت اف، نوید محمدزاده و سارا رسول‌زاده برعهده داشتند که از شبکه جام جم به تهیه‌کنندگی مسعود ساکت اف پخش می‌شد.در ادامه فیلم مجری گری سارا رسول زاده را مشاهده می کنید.


برنامه « سپيد پر رنگ » با اجرای سارا رسول زاده و امير كاظمی در سال 1390 از شبكه دو سيما روی آنتن رفت.آخرین مجری سارا رسول زاده با برنامه « مثبت من» به کارگردانی محمدرضا حیدری در شبکه تهران رقم خورد.در ادامه عکس های قدیمی سارا رسول‌زاده در مجری گری را مشاهده می کنید.

سارا رسول‌زاده
سارا رسول‌زاده، نوید محمد زاده و کیوان ساکت آف در برنامه دوستان
سارا رسول‌زاده
سارا رسول‌زاده مجری
سارا رسول‌زاده
مجری گری سارا رسول زاده

یرما

یرما،تئاتری به کارگردانی علی ‌رفیعی در سال 1390 است که در سالن ‌استاد ‌سمندریان با بازیگرانی چون مجتبی آقامیرزایی، مهدی اعتماد، سارا اکبری، نسرین ‌درخشان ‌زاده، سارا ‌رسول ‌زاده، ساناز ‌روشنی، مسعود جهان‌بخش و ... روی صحنه اجرا شد.

پرده نشین

پرده نشین یک سریال تلویزیونی به کارگردانی بهروز شعیبی در سال 1393 محصول شبکه یک سیما است که در آن بازیگرانی همچون ویشکا آسایش، حامد کمیلی، سارا بهرامی، آتیلا پسیانی، فرهاد آئیش، هومن برق نورد، بابک حمیدیان، مائده طهماسبی و ... حضور داشتند.سارا رسول زاده در سریال پرده نشین نقش هاجر همسر یک پسر طلبه به اسم براتعلی را با بازی محسن کیایی ایفا کرد.اولین کار تصویری حرفه ای این بازیگر در صورتی رقم خورد که علی سرابی بازیگر و کارگردان که برای تماشای تئاتر یرما رفتد او را بهشعیبی برای بازی در سریال پرده نشین معرفی کرد.

سارا رسول زاده بازیگر نقش هاجر در سریال پرده نشین
سارا رسول زاده بازیگر نقش هاجر در سریال پرده نشین
سارا رسول زاده بازیگر نقش هاجر در سریال پرده نشین
سارا رسول زاده و محسن کیایی در سریال پرده نشین
سارا رسول زاده بازیگر نقش هاجر در سریال پرده نشین
سارا رسول زاده و سارا بهرامی در سریال پرده نشین

چشم در برابر چشم

چشم در برابر چشم عنوان نمایشی به کارگردانی نازنین سهامی زاده است که با هنرمندانی چون نرگس ‌نیک ‌سیرت، شیما بختیاری و سارا رسول زاده در تاریخ ۰۴ تیر تا ۰۶ مرداد ۱۳۹۴ در سالن ‌گوشه فرهنگسرای ‌نیاوران ‌اجرا شد.

سارا رسول زاده در نمایش چشم در برابر چشم
سارا رسول زاده در نمایش چشم در برابر چشم

دختر یانکی

دختر یانکی عنوان نمایشی به کارگردانی بهرام ‌تشکر است که با بازی سارا رسول زاده، بهنام و بهرام ‌تشکر در تاریخ ۰۴ شهریور تا ۰۸ مهر ۱۳۹۵ در مجموعه ‌تئاتر ‌دیوار ‌چهارم روی صحنه رفت.

سارا رسول زاده در نمایش دختر یانکی
سارا رسول زاده و بهنام تشکر در نمایش دختر یانکی
سارا رسول زاده در نمایش دختر یانکی
سارا رسول زاده در نمایش دختر یانکی

خواب زمستانی

خواب زمستانی عنوان نمایشی به نویسندگی و کارگردانی لیلی ‌عاج در سال 1395 است که سارا ‌رسول ‌زاده در این تئاتر با بازیگرانی چون یلدا ‌عباسی، کیمیا ‌موسوی، نسرین ‌درخشان ‌زاده، بهارک شهبازی، روشنک ‌شهبازی، الهام ‌شعبانی هم بازی شد.

سارا رسول زاده در نمایش خواب زمستانی
سارا رسول زاده در نمایش خواب زمستانی

عاشقانه

عاشقانه یک سریال در شبکه نمایش خانگی به کارگردانی منوچهر هادی در سال 1395 است که ستارگانی چون محمدرضا گلزار، ساره بیات، مهناز افشار،حسین یاری
هومن سیدی، پانته‌آ بهرام، بهاره کیان افشار در آن به ایفای نقش پرداختند.سارا رسول زاده در سریال عاشقانه، توانست در اولین حضورش در شبکه نمایش خانگی با ایفای نقش هدیه (فریبا) به شهرت برسد و برای این نقش نامزد بهترین بازیگر زن درام تلویزیونی در هفدهمین دوره جشن حافظ شد.

سارا رسول زاده در سریال عاشقانه
سارا رسول زاده بازیگر سریال عاشقانه
سارا رسول زاده در سریال عاشقانه
عکس سارا رسول زاده در سریال عاشقانه
سارا رسول زاده در سریال عاشقانه
سارا رسول زاده و هومن سیدی در سریال عاشقانه

عروسی خون

عروسی خون عنوان نمایشی به کارگردانی محمد ‌ولیزادگان در سال 1396 است که در سالن ‌۲ تماشاخانه ‌پالیز با بازی افرادی چون مرضیه ‌بدرقه، سارا ‌رسول ‌زاده، بانیپال ‌شومون، احسان کریمی، عامر مسافر آستانه، دنیا ‌نصر و مریم ‌نورمحمدی اجرا شد.

سارا رسول زاده در عروسی خون
سارا رسول زاده در تئاتر عروسی خون

یک زندگی بهتر

یک زندگی بهتر عنوان نمایشی به کارگردانی شهاب ‌الدین ‌حسین ‌پور در سال 1396 است که در سالن ‌۲ تماشاخانه ‌پالیز با هنرمندانی چون خسرو ‌شهراز، شمسی ‌صادقی، سامان ‌دارابی، سارا ‌رسول ‌زاده، مجید ‌نوروزی اجرا شد.

سارا رسول زاده در تئاتر یک زندگی بهتر
سارا رسول زاده در تئاتر یک زندگی بهتر

مارلون براندو

مارلون براندو، تئاتری به کارگردانی مهران ‌رنج‌بر در سالن ‌شماره ‌یک پردیس ‌سپند ‌در سال 1398 است که مهران ‌امام ‌بخش، سارا ‌رسول ‌زاده، یلدا ‌عباسی، امین ‌میری، علی ‌پویا ‌قاسمی به عنوان بازیگر فعالیت داشتند.

سارا رسول زاده در نمایش مارلون براندو
سارا رسول زاده در نمایش مارلون براندو

نجلا

نجلا یک سریال تلویزیونی به کارگردانی خیرالله تقیانی پور و تهیه‌کنندگی سعید سعدی در سال 1399 است که در آن بازیگرانی چون حسام منظور، آزیتا حاجیان، ملیکا شریفی نیا
هدایت هاشمی،سوگل طهماسبی به ایفای نقش پرداختند.سارا رسول زاده در نجلا بازیگر نقش نجلا در فصل اول این سریال است.سارا رسول زاده چرا در نجلا 2 نیست؟ در پاسخ به این سوال عنوان شد که این بازیگر به علت قرار دارد با سریال «بامداد خمار» به کارگردانی ابراهیم ایرج زاد و تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی، نمی تواند در سریال حضور داشته باشد.

سارا رسول زاده در نجلا ۱
سارا رسول زاده در نجلا ۱


سارا رسول زاده در نجلا ۱
سارا رسول زاده و حسام منظور در نجلا

هفت

هفت،نخستین حضور سارا رسول‌زاده در سینما به کارگردانی فرشاد گل‌سفیدی در سال 1399 است که علی نصیریان و بابک کریمی به عنوان بازیگر در فیلم به ایفای نقش می پردازند.

سارا رسول‌زاده در فیلم سینمایی هفت
سارا رسول‌زاده در فیلم سینمایی هفت

خون سرد

خون‌سرد یک سریال در شبکه نمایش خانگی در ژانر جنایی به کارگردانی امیرحسین ترابی در سال 1401 است. بازیگران این مجموعه عبارتند از: امیر آقایی، شهرام حقیقت‌دوست،سارا بهرامی، نیما شعبان نژاد،بهار قاسمی.سارا رسول زاده در خون سرد بازیگر نقش سارا (خواهر کسری) را به عهده داشت.

سارا رسول زاده در خونسرد
سارا رسول زاده در خونسرد


سارا رسول زاده در خونسرد
سارا رسول زاده در سریال خونسرد

قهوه ترک

قهوه ترک جدیدترین سریال در شبکه نمایش خانگی به کارگردانی علیرضا امینی است. سارا رسول زاده در قهوه ترک با ستارگانی چون حامد ‌بهداد، امیر ‌جعفری، مجتبی ‌پیرزاده، محمد ولیزادگان، امیر ‌نوروزی، بهاره کیان‌افشار، شاهرخ ‌فروتنیان، عرفان ‌ناصری هم بازی شد.

سارا رسول زاده در قهوه ترک
سارا رسول زاده در قهوه ترک

لیست آثار

نام

سال

توضیحات

برنامه

ترمه و طلا

1388

شبکه 2

مجری
کارگردان: محمدرضا حیدری

برنامه

آفتابگردان

1389

شبکه 2

مجری

کارگردان: علی‌اکبر ذاکری

برنامه

دوستان

۱۳۹۰

شبکه جام جم

مجری: کیوان ساکت اف، نوید محمدزاده و سارا رسول‌زادهتهیه‌کننده: مسعود ساکت اف
تهیه‌کننده: مسعود ساکت اف

برنامه

سپید پررنگ

1391

شبکه دو

مجری: سارا رسول زاده و امير كاظمي
تهیه کننده: الهه بهبودی

برنامه

مثبت من

1392

شبکه تهران

مجری

کارگردان: محمدرضا حیدری

یرما 1392

ایرانشهر ‌- ‌سالن ‌استاد ‌سمندریان

کارگردان: علی ‌رفیعی

بازیگران: مجتبی آقامیرزایی، مهدی اعتماد

سریال

پرده نشین

1393

در نقش هاجر

کارگردان: بهروز شعیبی

بازیگران: ویشکا آسایش، حامد کمیلی

چشم در

برابر چشم

1394

فرهنگسرای ‌نیاوران ‌- ‌سالن ‌گوشه
کارگردان: نازنین سهامی زاده
بازیگران: نرگس ‌نیک ‌سیرت، شیما بختیاری

خاطرات و

کابوس های یک

جامه دار

1394

تالار ‌وحدت

کارگردان: علی ‌رفیعی
بازیگران: سیامک ‌صفری، مهدی ‌سلطانی

به مناسب

ورود اشکان

1395

تئاتر ‌باران

کارگردان: شادی ‌شاه ‌علی
بازیگران: ناهید ‌مسلمی، کاوه ‌خداشناس

دختر یانکی

1395

مجموعه ‌تئاتر ‌دیوار ‌چهارم

کارگردان: بهرام ‌تشکر
بازیگران: بهنام ‌تشکر، بهرام ‌تشکر

خواب

زمستانی

1395

تالار ‌مولوی ‌- ‌سالن ‌کوچک

کارگردان: لیلی ‌عاج
بازیگران: یلدا ‌عباسی، کیمیا ‌موسوی

فیلم کوتاه

اینجا نه

1395

کارگردان: نادر خالدیان
بازیگران: توماج ‌دانش ‌بهزادی، سارا ‌رسول ‌زاده

عاشقانه

1395

در نقش هدیه (فریبا)

نامزد بهترین بازیگر زن درام تلویزیونی در هفدهمین دوره جشن حافظ

کارگردان: منوچهر هادی

بازیگران: محمدرضا گلزار، ساره بیات

عروسی

خون

1396

تماشاخانه ‌پالیز، ‌سالن ‌۲

کارگردان: محمد ‌ولیزادگان
بازیگران: مرضیه ‌بدرقه، بانیپال ‌شومون

یک

زندگی بهتر

1396

تماشاخانه ‌پالیز، ‌سالن ‌۲

کارگردان: شهاب ‌الدین ‌حسین ‌پور
بازیگران: خسرو ‌شهراز، مجید ‌نوروزی

شطّ

رنج

1397

تالار ‌حافظ

کارگردان: علی ساسانی نژاد، حامد ‌شفیع ‌خواه
بازیگران: سارا ‌رسول ‌زاده، حامد ‌شفیع ‌خواه

خانه

برناردا آلبا

1397

تالار ‌وحدت

کارگردان: علی ‌رفیعی

بازیگران: رویا ‌تیموریان، مریم ‌سعادت

مارلون

براندو

1398

پردیس ‌سپند ‌- ‌سالن ‌شماره ‌

کارگردان: مهران ‌رنج‌بر
بازیگران: مهران ‌امام ‌بخش، یلدا ‌عباسی

کنسرت

تئاتر مادر هزارساله


کارگردان: لیلى عاج

سریال

نجلا

1399

بازیگر نقش نجلا

کارگردان: خیرالله تقیانی پور

بازیگران:حسام منظور، آزیتا حاجیان

فیلم

هفت

1399

کارگردان: فرشاد گل‌سفیدی

بازیگران:علی نصیریان، بابک کریمی

سریال

بامداد خمار

1400

کارگردان: ابراهیم ایرج زاد

بازیگران:ساعد سهیلی، مهرداد صدیقیان

شهرت یا

مرد

فراموش شده

1401

تماشاخانه ‌اهورا

کارگردان: رضا ‌بابک و عباس رزیجی

بازیگران:شهره ‌سلطانی، میثم ‌جمالی

خون‌سرد

1401

درنقش سارا(خواهر کسری)

کارگردان: امیرحسین ترابی

بازیگران:امیر ‌آقایی، شهرام ‌حقیقت ‌دوست

قهوه ترک

1401

کارگردان: علیرضا ‌امینی

بازیگران:حامد ‌بهداد، مجتبی ‌پیرزاده


سارا رسول زاده
تصاویر سارا رسول زاده

جوایز و افتخارات سارا رسول زاده

عنوان

سال

توضیحات

نامزد بهترین بازیگر زن بخش درام تلویزیونی

1396

در هفدهمین دوره جشن حافظ برای بازی در نقش هدیه در سریال عاشقانه

کاندید استعداد جوان در جشن شب بازیگر و تئاتر شهر

-


برگزیده کشوری تئاتر عروسکی کانون ها

-


بهترین بازیگر تئائر دانشجویی

-


12 حقیقت جالب درباره سارا رسول زاده

  1.  سارا رسول زاده در اینستاگرام صفحه ای ندارد.
  2. این هنرمند در ویکی پدیا صفحه ای ندارد.
  3. شباهت سارا رسول زاده و هدی زین العابدین مورد توجه هنر دوستان قرار گرفت.
  4. سارا رسول زاده و نوید محمدزاده به عنوان مجری در برنامه دوستان با هم همکار بودند.
  5. او با تشویق پدر وارد رشته هندبال شد و مدتی در تیم زنان نفت بازی می کرد.
  6. علی رفیعی به عنوان کارگردان با 3 مرتبه همکاری بیشترین اعتماد را به وی داشته است.
  7. سارا اصالتا اهل تبریز است.
  8. در اولین سریال تلویزیونی،ایفاگر نقش هاجر در سریال پرده نشین بود.
  9. هدیه سریال عاشقانه، نامزد بهترین بازیگر زن درام تلویزیونی در هفدهمین دوره جشن حافظ شد.
  10. این بازیگر درفیلم خون سرد نقشی هم نام خودش(سارا) را به عهده داشت.
  11. عاشق جوراب است.
  12. ازدواج او با مهدی یراحی شایعه ای رسانه ای بود.

مصاحبه سارا رسول زاده

سارا رسول زاده مصاحبه کمی انجام داده است و زیاد اهل گفت و گو نیست.در ادامه یک از مصاحبه های قدیمی وی را می خوانید:

متولد چه سالی هستید و در چه رشته ایی درس خوانده اید؟
من متولد سال ۱۳۶۸ هستم. بچه ی ته تغاری خانه با دو خواهر و یک برادر که رشته هیچ کدام هنر نبوده، یک خواهرم مشغول تحصیل در مقطع دکتری است خواهر دیگرم حقوق می خواند و برادرم مکانیک طبعا با رشد کردن در چنین خانواده ایی من سراغ تحصیل در رشته ی هنر نرفتم و در حال حاضر دانشجوی مدیریت صنعتی هستم، باید بگم که رشته تحصیلی ام را دوست دارم با احترام به تمام کسانی که هنر خوانده اند باور من این است که تحصیل هنر در ایران فایده چندانی ندارد البته نباید از این بگذریم که بچه های گروه هنر فیلم زیاد دیده اند و دایره مطالعاتی شان وسیع است که من سعی می کنم این خلا را با مطالعه شخصی جبران کنم. اقبال یک هنرمند گاهی براساس سلیقه ی مخاطب رقم می خورد. بازیگر در ایران همیشه باید منتظر باشد و تا یک زمان خاصی روی بورس است، من برای اینکه نمی خواستم به چیزی وابسته باشم رفتم سراغ رشته ایی که از طریق آن بتوان آینده مالی مطمئنی داشت.

برای اجرا دستمزد خوبی دریافت نمی کردید؟
مجری ها بیشتر پول خود را از استیج در جشن ها یا ایام خاص در می آورند که آن هم توانایی خاص خود را می طلبد، گاهی ممکن است یک مجری تا سه میلیون هم برای یک اجرای استیج بگیرد اما با این وجود من مجری استیج نیستم و علاقه ایی به این کار ندارم.

سارا رسول زاده
عکس سارا رسول زاده

چطور شد که وارد حیطه ی مجری گری شدید؟
من ابتدا فقط بازیگری تئاتر را دوست داشتم و اصلا به مجری گری فکر نمی کردم. شروع فعالیت تئاترم تو حوزه ی دانش آموزی با کانون پرورش فکری کودکان بود. ده سال آنجا کار تئاتر عروسکی کردم و جایزه ی عروسک گردان برتر را گرفتم. همان سال ها نیز در تئاتر دانشجویی جایزه بهترین بازیگری گرفتم.

ورودم به عرصه ی اجرا اتفاقی بود یک روز کسی که هرگز نفهمیدم چطور و از کجا من را می شناخت با من تماس گرفت که برای اجرا تست مجری گری بدهم، من تست دادم و قبول شدم. اولین کارم در تلویزون سال ۱۳۸۸ با برنامه «ترمه طلا» برای گروه کودک به کارگردانی محمدرضا حیدری بود که در آن کار مجری بازیگر بودیم، هنوز هم برخی من را با نام طلا در آن مجموعه می شناسند. بعد از آن برنامه زنده «آفتاب گردان» برای گروه نوجوان در شبکه دو را اجرا کردم.

اولین روز اجرای زنده ی من بدترین روز زندگی ام بود آن روز باید یک متن دانستی علمی را از حفظ اجرا می کردم من با اعتماد به نفسی که از بازی در تئاتر داشتم متن را یک دور خواندم و گفتم آماده ام به محض روشن شدن دوربین تپق ها بود که پشت سر هم می آمد. بعد از آن اجرا از استودیوی جام جم تا ونک اشک ریختم و فکر کردم این پایان کارم در اجرا است. آن شب خانم آیدا کریمی مربی تئاترم در دبیرستان به من گفت که قرار نیست همه از اول خوب باشند. تو پرانتز بگم که من هیچ وقت دوره ی مجری گری یا بازی ندیدم تنها معلم من تا قبل از آشنایی با دکتر علی رفیعی همین خانم آیدا کریمی در دبیرستان بود. رشته من در دبیرستان تجربی بود و تمام زنگ هایی که درس جدی نداشتیم می رفتم تمرین تئاتر این آخری ها سر کلاس های ریاضی و شیمی هم به هوای تئاتر حاضر نمی شدم.

اجرای زنده خیلی به تئاتر شبیه است. مجری باید بتواند برنامه را جمع کند، چالش به وجود بیاورد تا برنامه جذاب شود. بعد از این کار دو سال کارنکردم تا اینکه اومدم به برنامه «دوستان» به تهیه کنندگی مسعود ساکت اُف در شبکه جام جم، قبل از من در این برنامه زهرا عاملی یکی از مجری های توانمندمان بودند بعد فائزه یادگاری آمدند و بعد من که غدمتم در آن برنامه از بقیه بیشتر شد. بعد از تمام شدن برنامه «دوستان» بلافاصله برنامه ی «سپید پررنگ» به تهیه کنندگی الهه بهبودی آغاز شد که این برنامه نیز تا آخر شهریور۹۲ ادامه دارد.

من الهه بهبودی را از سر برنامه ی «جمع ما» با اجرای آزاده نامداری می شناختم و از همکاری با او بسیار لذت می برم. کم پیش می آید که یک تهیه کننده خانم با یک مجری خانم کنار بیاید ولی خانم بهبودی با وجود این که سن زیادی ندارند کارشان را به خوبی بلدند و حرفه ی خود را به خوبی می شناسند. «سپید پررنگ» برنامه ایی است پیرامون مشکلات جوانان.در این برنامه مشکلات جوانان را مطرح می کنیم و با مهمان هایمان نیز فارغ از چهره و حرفه ایی که دارند راجب موضوع برنامه گفتگو می کنیم. از مهمانانی که در برنامه حضور داشتند می توان به الهام حمیدی، افسانه پاکرو، بهاره رهنما، مژده لواسانی، شقایق دهقان به همراه دخترش می توان اشاره کرد.

به نظر شما چهره مجری و طرز لباس پوشیدنش در کیفیت اجرا چقدر مهم است؟
به نظر من چهره آنقدر مهم نیست مهم توانمندی یک مجری است. اپرا گِیل وینفری از مشهورترین مجری های جهان از دید برخی شاید به لحاظ زیبایی یک زن معمولی باشد اما این مجری با خلاقیت خود به ملکه میزگردها بدل شد، بنابراین توانمندی یک مجری فقط بسته به ظاهر او نیست.

شما به عنوان یکی از معدود مجری های خانم که کار حرفه ایی تئاتر می کنید به نظرتان تجربه ی کدام یک از این دو سخت تر است؟
مجری گری برنامه های زنده و بازیگری تئاتر به یکدیگر کمک می کنند ولی کار مجری به دلیل گسترده بودن دایره ی مخاطبانش حساس تر است. از یک بازیگر می توانند بپذیرند که در یک نقش خوب یا بد باشد اما اشتباهات مجری به راحتی بخشیده نمی شود.

آیا الگویی برای بازیگری دارید؟
الگو ندارم زیرا معتقدم در هنر نباید کسی را الگو قرار داد، هنر برای زنده ماندن نیاز به زایش و کار نو دارد. اما بازیگر مورد علاقه زیاد دارم؛ فاطمه معتمد آریا، رویا تیموریان، گلشیفته فراهانی، ریما رامین فر، مریم سعادت و تمام بازیگرهایی که به واسطه ی چهره مطرح نشده اند را دوست دارم. در ایران همه دنبال چهره هستند و به طرز عجیبی صورت ها شبیه به هم شده. از بازیگران مرد نیز سیامک صفری، فرهاد اصلانی، حمید فرخ نژاد، پرویز پرستویی، علی سرابی، احمد مهران فر را دوست دارم.

به عنوان سوال پایانی نقطه ضعف و قدرت خودتان را در مجری گری و بازی چه می دانید؟
بزرگترین نقطه ضعف من این است که روحیاتم خیلی روی کارم اثر می گذارد. گاهی که اتفاق بدی برام می افتد این را نمی توانم پنهان کنم.

نقطه قوتم این است که پشتکار بسیار زیادی دارم. آدم مغروری نیستم. اگر کسی به من بگوید که اینجا را بد بودی یا اگر اینطور بودی بهتر بود من به این نقدها گوش می دهم و این می رود در ذهنم که باید اصلاحش کنم. البته گاهی شاید این به ضرر بازی ام تمام شود چون از خلاقیتم کم می کند. ولی من معمولا ایراداتی که بهم می گویند را با تمرین زیاد و پشت کار حل می کنم.

شما در ادامه می توانید مصاحبه سارا رسول زاده در دورهمی را در دی ماه سال 1399 مشاهده کنید.


عکس سارا رسول زاده

سارا رسول زاده
سارا رسول زاده و بهرام افشاری


سارا رسول زاده
عکس جدید سارا رسول زاده
سارا رسول زاده
عکس قدیمی از سارا رسول زاده
سارا رسول زاده
عکس سارا رسول زاده
سارا رسول زاده
سارا رسول زاده بازیگر

 

پرسش های متداول

سارا رسول زاده چند سال دارد؟
سارا رسول زاده 33 سال سن دارد و متولد 17 شهریور 1368 است.
شماره تلفن سارا رسول زاده چیست؟
اطلاعاتی از شماره تلفن سارا رسول زاده در دسترس نیست.
بازیگر نقش هدیه در سریال عاشقانه کی است؟
بازیگر نقش هدیه در سریال عاشقانه،سارا رسول زاده است.
 چرا سارا رسول زاده در نجلا ۲ بازی نکرد؟
سارا رسول زاده به خاطر حضور در سریال بامداد خمار در شبکه نمایش خانگی از بازی در فصل دوم «نجلا» انصراف داد.
سارا رسول زاده در سریال نجلا چه نقشی داشت؟
سارا رسول زاده در سریال نجلا،بازیگر نقش نجلا است.
سارا رسول زاده در پایتخت بازی کرده است؟
خیر


سخن آخر

بیوگرافی و تصاویر سارا رسول زاده بازیگر که با نقش هدیه در سریال عاشقانه به شهرت رسید و هم اکنون در جدیدترین اثرش در سریال قهوه ترک با حامد بهداد، مجتبی پیرزاده، عرفان ناصری و ..هم بازی شده است را در این مطلب بررسی کردیم. در صورت تمایل می توانید بیوگرافی مجتبی پیرزاده و همسرش با عکس و بیوگرافی و عکس های عرفان ناصری بازیگر سریال قهوه ترک  را مطالعه کنید. اگر شما هم اطلاعات بیشتر و دقیق تری از زندگی شخصی، فیلم‌ها و حواشی این بازیگر و مجری با استعداد دارید آن را با ما و دیگر مخاطبان سایت رویداد ایران در قسمت کامنت ها به اشتراک بگذارید.

امتیاز: 5 (از 1 رأی )
نویسنده
هاجر خانی
هاجر خانی
علاقه مند به خبرنگاری و تولید محتوا

نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد