hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > هنر و ادبیات > سینما، تلویزیون و تئاتر > بیوگرافی مجتبی پیرزاده و همسرش فرزانه تفرشی از بازیگری تا شهرت

بیوگرافی مجتبی پیرزاده و همسرش فرزانه تفرشی از بازیگری تا شهرت

بیوگرافی مجتبی پیرزاده بازیگر را با اطلاعاتی از همسر و فرزندش،قد و وزن، تحصیلات، اینستاگرام،جوایز و افتخارات، معرفی فیلم ها و سریال های وی را با عکس آورده ایم.

مجتبی پیرزاده (Mojtaba Pirzadeh) بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون متولد سال 1364 است که این روزها ایفاگر نقش کوهیار در سریال مرداب به کارگردانی برزو نیک نژاد در شبکه نمایش خانگی است.

مجتبی فعالیت در بازیگری را با تئاتر در سال 1392 شروع کرد و با بازی در سریال سایه بان در نقش سهراب به کارگردانی جمشید محمودی و نوید محمودی به شهرت رسید و برای ایفای این نقش در سال 1397 نامزد بهترین بازیگر مرد درام تلویزیونی در جشن حافظ و نامزد بهترین بازیگر مرد در جشنواره جام جم شد اما بازی او در نقش منصور باجلان در سریال پوست شیر به شدت دیده شد.

مجتبی پیرزاده در طول فعالیت هنری خود در فیلم‌ها و سریال‌هایی همچون «فروشنده »، «مجبوریم»، «غلامرضا تختی»، «شکستن همزمان بیست استخوان»، «آمستردام»،«مترجم»،«قهوه ترک» و...  حضور داشته است. در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا بیوگرافی مجتبی پیرزاده بازیگر را به همراه اطلاعاتی از همسر، فرزند،لیست سریال و فیلمهای مجتبی پیرزاده در اختیار شما قرار دهیم.

مجتبی پیرزاده
عکس جدید مجتبی پیرزاده 

 مجتبی پیرزاده کیست؟

مشخصات فردی

نام کامل

مجتبی پیرزاده

تاریخ تولد

۱۱ دی ۱۳۶۴

محل تولد

تهران

شغل

بازیگر

نماد ماه تولد

جدی-بز

مشخصات فیزیکی

قد

174 سانتیمتر

وزن

 حدود 80 کیلو

رنگ چشم

مشکی

رنگ مو

مشکی و فر

چپ دست یا راست دست

راست دست

مشخصات خانوادگی

نام همسر

فرزانه تفرشی

نام فرزندان (سال تولد)

یک دختر به نام رونا-10 شهریور-1396

شغل همسر

بازیگر

مشخصات تحصیلی

مدرسه

مدرسه البرز

دانشگاه

دانشگاه سوره

رشته تحصیلی

بازیگری

مدرک

کارشناس

بهترین آثار

نام اثر

نقش (نام نقش)

سال

سایه بان

 سهراب

1397

تومان

عزیز

1398

پوست شیر

منصور

1402

مجتبی پیرزاده
عکس مجتبی پیرزاده

بیوگرافی کامل مجتبی پیرزاده

کودکی و اوایل زندگی

مجتبی پیرزاده در روز چهارشنبه 11 دی 1364(سال گاو) مصادف با 1 ژانویه سال 1986 میلادی و 19 ربیع الثانی سال 1406 هجری قمری در تهران به دنیا آمد و هم اکنون 37 سال سن دارد. نماد ماه مجتبی بز است و ویژگی متولدین ماه دی ساده پوش و بی آلایش، محتاط، آرام، صبور، مرد عمل، جدی و جاه طلب است.

قد مجتبی پیرزاده 174 سانتی متر است و حدود 80 کیلو وزن دارد.هرچند اطلاعات دقیقی از مشخصات ظاهری وی در شبکه های اجتماعی نیست ولی از روی ظاهر می توان حدس زد که چشم و موی مشکی دارد و راست دست می باشد.

خانواده

خانواده مجتبی پیرزاده،شاید کم جمعیت است زیرا اگر به اینستاگرام این بازیگر سری بزنید تاکنون عکسی از خانواده اش منتشر نکرده است.به همین دلیل نمی توان اطلاعاتی از شغل پدر و مادرش، تعداد خواهر و برادر و یا این که فرزند چندم خانواده است، در اختیار شما قرار دهیم.

مجتبی پیرزاده
عکس های مجتبی پیرزاده  در اینستاگرام

 تحصیلات

تحصیلات مجتبی پیرزاده در رشته بازیگری در مقطع کارشناسی از دانشگاه سوره است. او همچنین در دبیرستان در مدرسه البرز تهران تحصیل کرده است.

شروع فعالیت مجتبی

شروع فعالیت مجتبی پیرزاده در بازیگری با نمایش باغ آرزوها در سال 1392 آغاز شد که به عنوان کارگردان نیز در آن حضور داشت. اوبا فیلم سینمایی پل خواب به کارگردانی اکتای براهنی نخستین تجربه بازی در مقابل دوربین را به دست آورد اما با بازی در سریال سابه بان در نقش سهراب در سال 1396 شهرت را به دست آورد و برای این نقش نامزد بهترین بازیگر مرد درام تلویزیونی در جشن حافظ و نامزد بهترین بازیگر مرد در جشنواره جام جم شد.

علایق و تفریحات

علایق و تفریحات مجتبی پیرزاده را با توجه به عکس های که در اینستاگرامش به اشتراک می گذارد مشخص است که به بازیگری،سفر و طبیعت گردی علاقه دارد.

مجتبی پیرزاده
عکس های از مجتبی پیرزاده 

 مجتبی پیرزاده و همسرش

مجتبی پیرزاده و همسرش،عکس مجتبی پیرزاده و همسرش یا اسم همسر مجتبی پیرزاده از مواردی است که در اینترنت بسیار جست و جو شده است.مجتبی پیرزاده با فرزانه تفرشی که بازیگر تئاتر می باشد ازدواج کرده است.این زوج هنری هر دو دانشجوی دانشگاه سوره بودند و از این طریق با یکدیگر آشنا می شوند و این آشنایی تا ۵ سال ادامه پیدا کرد تا این که نهایتا ازدواج کردند و اکنون صاحب یک فرزند دختر به نام رونا می باشند که در 10 شهریور 1396 به دنیا آمد.از نکات جالب درباره این زوج هنری این است که همسر مجتبی پیرزاده، فرزانه تفرشی متولد 1 بهمن 1364 است و اختلاف سنی آن ها 20 روز می باشد.

مجتبی پیرزاده
عکس مجتبی پیرزاده و همسرش
مجتبی پیرزاده
عکس مجتبی پیرزاده و دخترش رونا

مجتبی پیرزاده در شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

mojtabapirzadeh

وبسایت

ویکی پدیا مجتبی پیرزاده

اینستاگرام مجتبی پیرزاده

اینستاگرام مجتبی پیرزاده که با عبارت مجتبی پیرزاده اینستاگرام نیز جست و جو شده است به آدرس mojtabapirzadeh است که 135 هزار فالور دارد و900صفحه را دنبال می کند.مجتبی صفحه اینستاگرامش را در تاریخ ژولای 2014 ایجاد کرد و اولین پستش را با انتشار ویدیوی از اصغر فرهادی به تاریخ روز جمعه 12 شهریور 1395 آغاز کرد و تاکنون 226 پست بارگذاری کرده است.همچنین صفحه اینستاگرام وی در تاریخ آپریل 2023 تیک آبی دریافت کرد. بازیگرانی چون هوتن شکیبا، بهرام افشاری، نوید محمدزاده، حسین مهری و مهدی پاکدل صفحه اینستاگرام این بازیگر را فالو کرده اند.


اینستاگرام مجتبی پیرزاده
صفحه اینستاگرام مجتبی پیرزاده 

 فیلم های مجتبی پیرزاده

باغ آرزوها

 باغ آرزوها تئاتری به نویسندگی پرویز بشردوست،کارگردانی و بازیگری مجتبی پیرزاده در سال 1392 است.مجتبی بازیگری را با نمایش باغ آرزوها در سن 28 سالگی شروع کرد و آن را به همراه سجاد تاجیک در کافه تراس موزه زمان روی صحنه اجرا کردند.

مجتبی پیرزاده در نمایش باغ آرزوها
مجتبی پیرزاده در نمایش باغ آرزوها

بوم زندگی با تأمل آقای جیم

بوم زندگی با تأمل آقای جیم نمایشی به نویسندگی و کارگردانی مجید جور در سال 1393 است که آن را در تماشاخانه استاد جمشید مشایخی با بازی هنرمندانی چون مجتبی ‌پیرزاده، الناز ‌اسمعیل ‌زادگان و مسعود توحید لو روی صحنه برد.

مجتبی پیرزاده در بوم زندگی با تأمل آقای جیم
مجتبی پیرزاده در بوم زندگی با تأمل آقای جیم

مرگ فروشنده 

مرگ فروشنده تئاتری به کارگردانی نادر ‌برهانی ‌مرند و بازی هنرمندانی چون حمیدرضا ‌آذرنگ، نسیم ‌ادبی، رحیم ‌نوروزی، مجتبی ‌پیرزاده، بهرام ‌افشاری و ...در سال 1393 است که در تئاترشهر ‌- ‌سالن ‌اصلی اجرا شد.

مجتبی پیرزاده
مجتبی پیرزاده در مراسم رونمایی از نمایش مرگ فروشنده

پل خواب

پل خواب فیلم سینمایی به کارگردانی و نویسندگی اکتای براهنی در ژانر اجتماعی(درام) در سال 1393 است. مجتبی پیرزاده در فیلم سینمایی پل خواب در نقش راننده آژانس اولین تجربه بازی در جلوی دوربین را به همراه ستارگانی چون ساعد ‌سهیلی، هومن ‌سیدی، اکبر ‌زنجانپور، آناهیتا ‌افشار، شهین تسلیمی و..به دست آورد.
هستی مهدوی و مجتبی پیرزاده در مراسم اکران خصوصی فیلم پل خواب
هستی مهدوی و مجتبی پیرزاده در مراسم اکران خصوصی فیلم پل خواب

شب به خیر جناب کنت

شب به خیر جناب کنت عنوان نمایشی به نویسندگی اکبر ‌رادی و کارگردانی امیرحسین ‌گلشنی است که با بازی هنرپیشگانی چون لیلا ‌برخورداری،وحید ‌آقاپور ومجتبی ‌پیرزاده در فرهنگسرای ‌نیاوران ‌به تاریخ ۰۱ شهریور تا ۰۳ مهر ۱۳۹۴ روی صحنه اجرا شد.

مجتبی پیرزاده در شب به خیر جناب کنت
مجتبی پیرزاده در شب به خیر جناب کنت

یک روز بخصوص

یک روز بخصوص دومین فیلم مجتبی پیرزاده در سینما و بازیگر نقش بهروز به کارگردانی همایون اسعدیان در سال 1394 است و با ستارگانی چون مصطفی ‌زمانی، فرهاد ‌اصلانی، پریناز ایزدیار، محسن ‌کیایی و...هم بازی بود.


مجتبی پیرزاده در فیلم سینمایی یک روز بخصوص
مجتبی پیرزاده در فیلم سینمایی یک روز بخصوص

فروشنده 

فروشنده فیلم سینمایی به نویسندگی و کارگردانی اصغر فرهادی در سال 1394 است که با سومین تجربه‌ی سینمایی پیرزاده مصادف شد.مجتبی پیرزاده در فیلم سینمایی فروشنده نقش مجید(داماد خانواده) یک مرد ساده را دارد که اگرچه مخاطب می‌خواهد تقصیرها را گردن او بیاندازد اما داستان چیز دیگری است.او در فروشنده با ستارگانی چون شهاب ‌حسینی، ترانه ‌علیدوستی، فرید ‌سجادی ‌حسینی، مینا ‌ساداتی، مارال ‌بنی ‌آدم، مهدی ‌کوشکی، صحرا ‌اسدالهی، سام ولی‌پور و..هم بازی شد.

مجتبی پیرزاده در فیلم سینمایی فروشنده
عکس مجتبی پیرزاده در فیلم سینمایی فروشنده
مجتبی پیرزاده در فیلم سینمایی فروشنده
مجتبی پیرزاده در فیلم سینمایی فروشنده

خوشبختی های کوچک سوسک شدن

 خوشبختی های کوچک سوسک شدن عنوان نمایشی به کارگردان آزاده ‌انصاری در سال 1395 است که با بازی هنرمندانی چون فرزین محدث، فرزانه عاقلی، علی ‌باروتی، بهرام ‌بهبهانی، مجتبی ‌پیرزاده، مونا عباسی، مینووش ‌رحیمیان در تئاترشهر ‌- ‌سالن ‌سایه اجرا شد.

مجتبی پیرزاده در خوشبختی های کوچک سوسک شدن
مجتبی پیرزاده در خوشبختی های کوچک سوسک شدن

به گزارش باروت

به گزارش باروت تئاتری به نویسندگی و کارگردانگلچهر ‌دامغانی در سال 1395 است در اَرغنون با بازی مجتبی پیرزاده اجرا شد.

مجتبی پیرزاده در نمایش به گزارش باروت
 مجتبی پیرزاده در نمایش به گزارش باروت

دریاچه ماهی

دریاچه ماهی چهارمین تجربه بازی مجتبی پیرزاده در سینما در نقش رحمان به کارگردانی مریم دوستی در سال 1395 است و هنرمندانی چون نادر ‌فلاح، ستاره ‌اسکندری، لاله ‌اسکندری، حسن نجاریان، رهام تدریسی، حدیثه تهرانی، مجتبی ‌پیرزاده، صحرا اسداللهی و...در آن به ایفای نقش پرداختند.
مجتبی پیرزاده در فیلم سینمایی دریاچه ماهی
مجتبی پیرزاده در فیلم سینمایی دریاچه ماهی

ادیپ افغانی

ادیپ افغانی نمایشی به کارگردان مجتبی ‌جدی و نویسندگی احمد ‌مهرانفر است که با بازی مجتبی ‌پیرزاده و پریسا ‌هاشم ‌پور در سالن اصلی تالار ‌مولوی اجرا شد.

مجتبی پیرزاده در نمایش ادیپ افغانی
عکس مجتبی پیرزاده در نمایش ادیپ افغانی


صبحانه در غروب

 صبحانه در غروب نمایشی به نویسنده و کارگردان گلچهر ‌دامغانی در سال 1396 است و مجتبی ‌پیرزاده، علیرضا ‌ثانی ‌فر، شمسی ‌صادقی، حسین ‌فرضی ‌زاد، سلما کریم عمری این تئاتر را در تئاترشهر ‌- ‌سالن ‌قشقایی اجرا کردند.

مجتبی پیرزاده در نمایش صبحانه در غروب
مجتبی پیرزاده در نمایش صبحانه در غروب

سایه بان 

سایه بان نخستین تجربه بازی مجتبی پیرزاده در قاب تلویزیون به کارگردانی جمشید محمودی و نوید محمودی در سال 1396 است.مجتبی پیرزاده در سریال سایه بان بازیگر نقش سهراب(پسر رعنا، همسر نگین، برادر سارا و بابک) را به عهده داشت و برای این نقش در سن 32 سالگی نامزد بهترین بازیگر مرد درام تلویزیونی در جشن حافظ و نامزد بهترین بازیگر مرد در جشنواره جام جم شد.او در کنار هنرمندانی چون هستی مهدوی، محمدرضا غفاری، محمد ولی زادگان، امين تارخ، پریوش نظریه، بهزاد فراهانی، رویا تیموریان و...در این سریال بازی کرد.


مجتبی پیرزاده درفیلم سایه بان
عکس مجتبی پیرزاده در فیلم سایه بان

شکستن همزمان بیست استخوان

 شکستن همزمان بیست استخوان فیلم سینمایی به نویسندگی و کارگردانی جمشید محمودی در سال 1396 است.مجتبی پیرزاده در فیلم شکستن همزمان بیست استخوان نقش فاروق را به عهده دارد و با ستارگانی مانند محسن تنابنده،فرشته حسینی،سعید چنگیزیان، علیرضا استادی هم بازی بود.

مجتبی پیرزاده در فیلم شکستن همزمان بیست استخوان
مجتبی پیرزاده در فیلم شکستن همزمان بیست استخوان

غلامرضا تختی

غلامرضا تحتی فیلم سینمایی درسبک زندگی‌نامه‌ای و ورزشی به کارگردانی بهرام توکلی در سال ۱۳۹۷ است.مجتبی پیرزاده در فیلم غلامرضا تختی نقش دوست تختی را به عهده دارد و ستارگانی چون حمیدرضا آذرنگ،ماهور الوند،فرهاد آئیش،بهنوش طباطبایی،آتیلا پسیانی،ستاره پسیانی و...در آن به ایفای نقش پرداختند.

مجتبی پیرزاده در فیلم غلامرضا تختی
مجتبی پیرزاده در فیلم غلامرضا تختی

پروانه الجزایری

پروانه الجزایری تئاتری به کارگردان سعید ‌حسنلو و بازی هنرمندانی چون امیراحمد ‌قزوینی، گلنوش ‌قهرمانی، مهسا ایرجپور، محمد علیمحمدی، فرانک ‌کلانتر، افشین ‌زمانی، مجتبی ‌پیرزاده در تئاتر ‌هامون در سال 1398 است.

مجتبی پیرزاده در پروانه الجزایری

مجتبی پیرزاده در پروانه الجزایری

مجبوریم

 مجبوریم فیلم سینمایی در ژانر درام به نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی رضا درمیشیان و بازی ستارگانی چون فاطمه معتمدآریا، نگار جواهریان، پارسا پیروزفر، پردیس احمدیه، و بهمن فرمان‌آرا در سال ۱۳۹٨ است.مجتبی پیرزاده در فیلم سینمایی مجبوریم،نقش مجتبی را به عهده داشت که توانست به خوبی ایفا کند.

مجتبی پیرزاده در فیلم  مجبوریم
عکس مجتبی پیرزاده در فیلم سینمایی مجبوریم
مجتبی پیرزاده در فیلم  مجبوریم
پردیس احمدیه و مجتبی پیرزاده در فلیم مجبوریم

تومان

تومان فیلم سینمایی به کارگردانی و نویسندگی مرتضی فرشباف و بازی میرسعید ‌مولویان،ایمان ‌صیاد ‌برهانی، سجاد بابایی،حامد ‌نجابت،پردیس ‌احمدیه در سال 1397 است. مجتبی پیرزاده در فیلم سینمایی تومان برای نقش عزیز(برادر یونس) نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در جشنواره فیلم فجر شد.

مجتبی پیرزاده در فیلم  تومان
مجتبی پیرزاده در فیلم سینمایی تومان

سوختن

سوختن نمایشی به کارگردانی علیرضا ‌آرا و علیرضا ‌اولیایی در سال 1398 است که این نمایش در سالن ‌استاد ‌ناظرزاده ‌کرمانی با بازی مجتبی ‌پیرزاده، سوگل ‌خلیق، میثاق ‌زارع و مصطفی ‌پروین اجرا شد.

مجتبی پیرزاده در نمایش سوختن
مجتبی پیرزاده در نمایش سوختن

آنها

آنها نخستین سریال مجتبی پیرزاده در شبکه نمایش خانگی در نقش مازیار به  کارگردانی مهدی آقاجانی و میلاد جرموز است.آنها سریال ایرانی در ژانر وحشت است که هنرمندانی چون محمد بحرانی، پردیس احمدیه،دیبا زاهدی،لیندا کیانی،نیما رئیسی،حسام محمودی و...در آن بازی کردند.

آنها
پوستر سریال آنها

مجتبی پیرزاده در مترجم

مجتبی پیرزاده در مترجم بازیگر نقش داوود را به کارگردانی بهرام توکلی در سال 1401 به عهده دارد و با ستارگانی چون صابر ابر، پانته آ پناهی ها، مهتاب ثروتی، مهرانه مهین ترابی، مارال بنی آدم، شیدا خلیق، پادینا کیانی و ...هم بازی شد.

آمستردام

آمستردام سریال ایرانی به کارگردانی مسعود قراگزلو در شبکه نمایش خانگی است. مجتبی پیرزاده در سریال آمستردام بازیگر نقش شجاع است و با روشنک گرامی، رویا جاویدنیا،شهرام حقیقت دوست، مهدی پاکدل،مهدی سلطانی، مینا ساداتی،نسیم ادبی،هنگامه قاضیانی، هدیه آزیدهاک، ارمیا قاسمی و...هم بازی شده است.

مجتبی پیرزاده بازیگر نقش شجاع در سریال آمستردام
مجتبی پیرزاده بازیگر نقش شجاع در سریال آمستردام

 

مجتبی پیرزاده در سریال آمستردام
مجتبی پیرزاده در سریال آمستردام

مجتبی پیرزاده در پوست شیر

مجتبی پیرزاده در پوست شیر بازیگر نقش منصور( قاتل ساحل مولایی) است. پوست شیر سریال نمایش خانگی در ژانر درام جنایی به کارگردانی جمشید محمودی در سال ۱۴۰۱ است و ستارگانی چون شهاب حسینی، هادی حجازی‌فر، پانته‌آ بهرام، مهرداد صدیقیان، علیرضا کمالی،پردیس احمدیه، ژیلا شاهی و..در آن به ایفای نقش پرداختند.

مجتبی پیرزاده در پوست شیر
مجتبی پیرزاده در پوست شیر

قهوه ترک

قهوه ترک عنوان سریالی در شبکه نمایش خانگی به کارگردانی علیرضا امینی و تهیه کنندگی محمد شایسته در ژانر پلیسی،خانوادگی و درام است. مجتبی پیرزاده در سریال قهوه ترک عهده دار نقش «پرهام» است و با بازیگرانی چون حامد بهداد، سارا رسول‌زاده، امیر جعفری، محمد ولیزادگان، امیر نوروزی، بهاره کیان‌افشار هم بازی شده است.

مجتبی پیرزاده در قهوه ترک
مجتبی پیرزاده در قهوه ترک
مجتبی پیرزاده و حامد بهداد در سریال قهوه ترک
مجتبی پیرزاده و حامد بهداد در سریال قهوه ترک

 مرداب

مرداب، سریال ایرانی در ژانر درام معمایی به کارگردانی برزو نیک نژاد در شبکه نمایش خانگی است و ستارگانی چون امیر جعفری، مهدی هاشمی، شهرام حقیقت‌دوست، پانته‌آ پناهی‌ها، حامد کمیلی،الهام اخوان، ستاره پسیانی، یسنا میرطهماسب، الیکا ناصری، محمود نظرعلیان، آرش ظلی‌پور، صفر محمدی و مجید پتکی در آن به ایفای نقش پرداختند.مجتبی پیرزاده در مرداب، نقش کوهیار را ایفا می کند.

مجتبی پیرزاده در سریال مرداب
مجتبی پیرزاده در سریال مرداب

 آثار مجتبی پیرزاده 

نام

سال

توضیحات

باغ آرزوها

1392

کافه تراس موزه زمان

کارگردان: مجتبی ‌پیرزاده
بازیگران: سجاد تاجیک،مجتبی ‌پیرزاده

بوم زندگی با

تأمل آقای جیم

1393

تماشاخانه استاد جمشید مشایخی
کارگردان: مجید جور
بازیگران: الناز ‌اسمعیل ‌زادگان، مسعود توحید لو 

مرگ فروشنده

1393

تئاترشهر ‌- ‌سالن ‌اصلی

کارگردان: نادر ‌برهانی ‌مرند
بازیگران: حمیدرضا ‌آذرنگ، نسیم ‌ادبی

مونولوگ پینتر

1393

-

آنچه می‌شنوی

ساز کج کوک

سکوت است

1393

کارگردان : فرزانه تفرشی

بازیگر : مجتبی پیرزاده

پل خواب

1393

در نقش راننده آژانس

کارگردان: اکتای براهنی

بازیگران: ساعد ‌سهیلی، هومن ‌سیدی

شب به خیر

جناب کنت

1394

فرهنگسرای ‌نیاوران ‌
کارگردان: امیرحسین ‌گلشنی
بازیگران: لیلا ‌برخورداری، وحید ‌آقاپور

سفر به نهایت دور

1394

در نقش حسام

کارگردان: محمد ‌میرعلی ‌اکبری

بازیگران: آرش ‌فلاحت ‌پیشه، آرزو ‌نبوت

B5-6

1394

خانه ‌هنرمندان ‌- ‌سالن ‌استاد ‌انتظامی
کارگردان: فرزام رنجبر نظری
بازیگران: امیر ‌نوروزی، وحید ‌منتظری 

یک روز بخصوص

1394

در نقش بهروز

کارگردانی: همایون اسعدیان

بازیگران: مصطفی ‌زمانی، فرهاد ‌اصلانی

فروشنده

1394

در نقش مجید

کارگردان: اصغر ‌فرهادی

بازیگران: شهاب ‌حسینی، ترانه ‌علیدوستی 

خوشبختی های

کوچک

سوسک شدن

1395

تئاترشهر ‌- ‌سالن ‌سایه
کارگردان: آزاده ‌انصاری
بازیگران: فرزین محدث، فرزانه عاقلی 

به گزارش باروت

1395

کارگردان: گلچهر ‌دامغانی
بازیگران: گلچهر ‌دامغانی، مجتبی پیرزاده 

سقراط

1395

تالار ‌وحدت
نویسنده و کارگردن: حمیدرضا ‌نعیمی
بازیگران: فرهاد آییش، لادن ‌مستوفی.

دریاچه ماهی

1395

در نقش رحمان
کارگردانی: مریم دوستی

بازیگران: نادر ‌فلاح، ستاره ‌اسکندری

ادیپ افغانی

1396

تالار ‌مولوی ‌- ‌سالن ‌اصلی

کارگردان: مجتبی ‌جدی
بازیگران: مجتبی ‌پیرزاده، پریسا ‌هاشم ‌پور 

صبحانه

در غروب

1396

تئاترشهر ‌- ‌سالن ‌قشقایی

نویسنده و کارگردان: گلچهر ‌دامغانی
بازیگران: مجتبی ‌پیرزاده، علیرضا ‌ثانی ‌فر و ...
سایه‌بان

1396

در نقش سهراب 

کارگردان: جمشید محمودی و نوید محمودی

بازیگران: هستی مهدوی، محمدرضا غفاری 

شکستن

همزمان

بیست استخوان

1396

در نقش فاروق
کارگردان: جمشید محمودی

بازیگران: محسن تنابنده، فرشته حسینی

گلدن تایم

1396

کارگردان : پوریا ‌کاکاوند
بازیگران: علی ‌باقری، هوشنگ ‌گلمکانی
غلامرضا تختی

1397

در نقش دوست تختی

کارگردان: بهرام توکلی

بازیگران: حمیدرضا آذرنگ، ماهور الوند

پروانه الجزایری

1395

تئاتر ‌هامون

کارگردان: سعید ‌حسنلو

بازیگران: امیراحمد ‌قزوینی، گلنوش ‌قهرمانی 

مجبوریم

1398

در نقش مجتبی

کارگردان: رضا ‌درمیشیان
بازیگران: فاطمه ‌معتمدآریا، نگار ‌جواهریان 

تومان

1398

در نقش عزیز، برادر یونس

کارگردان و فیلمنامه: مرتضی ‌فرشباف

بازیگران: میرسعید ‌مولویان، ایمان ‌صیاد ‌برهانی

سوختن

1398

ایرانشهر ‌- ‌سالن ‌استاد ‌ناظرزاده ‌کرمانی

کارگردان: علیرضا ‌آرا،علیرضا ‌اولیایی
بازیگران: سوگل ‌خلیق، میثاق ‌زارع 

آنها

1400

در نقش مازیار

کارگردان: مهدی آقاجانی و میلاد جرموز

بازیگران: محمد بحرانی، پردیس احمدیه 

سوم ماه می

1401

-

فیلم کوتاه

عوارض خروج

1401

کارگردان : سعید ‌حسنلو
بازیگران: فرانک ‌کلانتر، مهدی ‌حسینی ‌نیا
سینما متروپل

1401

کارگردانی: محمدعلی باشه‌آهنگر

بازیگران: نوشین مسعودیان، هومن برق‌نورد

کلاغ ها

1401

کارگردان: شیوا سرمست

بازیگران: طاهره جوربانیان، مهری تهرانی

مترجم

1401

در نقش داوود 

کارگردان: بهرام توکلی

بازیگران: صابر ابر، پانته آ پناهی ها

آمستردام

1401

در نقش شجاع

کارگردان: مسعود قراگزلو

بازیگران: روشنک گرامی، رویا جاویدنیا

پوست شیر

1401

در نقش منصور باجلان
کارگردان: جمشید محمودی

بازیگران: هادی حجازی‌فر، پانته‌آ بهرام

قهوه ترک

1402

در نقش پرهام پاشایی
کارگردان: علیرضا امینی
بازیگران: حامد بهداد، سارا رسول زاده

مرداب

1402

در نقش کوهیار
کارگردان:  برزو نیک‌نژاد
بازیگران: شهرام حقیقت دوست، پانته آ پناهی

جوایز و افتخارات مجتبی پیرزاده

عنوان

سال

توضیحات

نامزد بهترین بازیگر مرد درام تلویزیونی

1397

برای سریال سایه بان در جشن حافظ

نامزد بهترین بازیگر مرد

1397

برای سریال سایه بان در جشنواره جام جم

نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل مرد

1398

برای فیلم تومان در جشنواره فیلم فجر


مجتبی پیرزاده
عکس مجتبی پیرزاده در سریال پوست شیر

21 حقیقت جالب درباه مجتبی پیرزاده

  1. مجتبی پیرزاده متولد دهه 60 در تهران، بازیگر است.
  2. او فارغ التحصیل لیسانس بازیگری از دانشگاه سوره است
  3. مجتبی فعالیت در بازیگری را با تئاتر باغ آرزو ها شروع کرده است.
  4. او در نمایش باغ آرزوها به عنوان بازیگر و کارگردان حضور داشت.
  5. مجتبی با فرزانه تفرشی ازدواج کرده است و اختلاف سنی این زوج 20 روز است.
  6. این زوج هنری هر دو دانشجوی دانشگاه سوره بودند و از این طریق با یکدیگر آشنا شدند.
  7. رونا پیرزاده تنها فرزند این زوج هنری است که در 10 شهریور سال 1396 به دنیا آمد.
  8. او در تئاتر آنچه می‌شنوی ساز کج کوک سکوت است به کارگردانی همسرش بازی کرد.
  9. این بازیگر توانا با نقش سهراب در سریال سایه بان دیده شد.
  10. مجتبی پیرزاده برای نقش سهراب در سریال سایه بان نامزد بهترین بازیگر مرد درام تلویزیونی در جشن حافظ شد.

  11. او نامزد بهترین بازیگر مرد برای سریال سایه بان در جشنواره جام جم شد.

  12. پیرزاده برای نقش عزیز در فیلم سینمایی تومان نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در جشنواره فیلم فجر شد.

  13. سال 1401 با 7 سریال و تئاتر پرکارترین فعالیت این بازیگر بود.
  14. جمشید محمودی به عنوان کارگردان با 3 مرتبه همکاری بیشترین اعتماد را به این بازیگر داشته است.
  15. مجتبی پیرزاده بازیگر نقش منصور باجلان در سریال پوست شیر است.
  16. مجتبی پیرزاده و پردیس احمدیه در سریال های پوست شیر و آنها و فیلم سینمایی تومان همبازی شدند.
  17. مجتبی پیرزاده در مترجم نقش داودد را بازی می کند.
  18. مصاحبه با مجتبی پیرزاده در پوست شیر هنوز منتشر نشده است.
  19. صفحه اینستاگرام این بازیگر تیک آبی دارد.
  20. آرمیتا و سابه بان سریال های مجتبی پیرزاده در تلویزیون هستند.
  21. مجتبی پیرزاده در اکران پوست شیر حضور نداشت.

عکس مجتبی پیرزاده

مجتبی پیرزاده
مجتبی پیرزاده بازیگر نقش منصور در سریال پوست شیر
مجتبی پیرزاده
عکس مجتبی پیرزاده در نقش منصور
مجتبی پیرزاده
مجتبی پیرزاده در فیلم رو به شب
مجتبی پیرزاده
عکس شخصی مجتبی پیرزاده
مجتبی پیرزاده
عکس جدید مجتبی پیرزاده
مجتبی پیرزاده
عکس های اینستاگرامی مجتبی پیرزاده
مجتبی پیرزاده
مجتبی پیرزاده بازیگر
مجتبی پیرزاده
مجتبی پیرزاده و دخترش رونا
مجتبی پیرزاده
عکس های مجتبی پیرزاده
مجتبی پیرزاده
تصاویری از مجتبی پیرزاده
مجتبی پیرزاده
مجتبی پیرزاده
مجتبی پیرزاده
عکس همسر مجتبی پیرزاده
مجتبی پیرزاده
مجتبی پیرزاده و همسرش
مجتبی پیرزاده
مجتبی پیرزاده و همسرش در کنار اصغر فرهادی

 پرسش های متداول

 مجتبی پیرزاده متولد چه سالی است؟
 مجتبی پیرزاده متولد ۱۱ دی ۱۳۶۴ است و هم اکنون 37 سال سن دارد.
نقش مجتبی پیرزاده در پوست شیر چیست؟
مجتبی پیرزاده بازیگر نقش منصور باجلان در سریال پوست شیر است.
بازیگر نقش داوود در سریال مترجم کیست؟
بازیگر نقش داوود در سریال مترجم مجتبی پیرزاده است.
مجتبی پیرزاده متاهل است؟
مجتبی پیرزاده با فرزانه تفرشی ازدواج کرده است و متاهل است.
آدرس اینستاگرام مجتبی پیرزاده چیست؟
اینستاگرام مجتبی پیرزاده به آدرس mojtabapirzadeh است.
نقش مجتبی پیرزاده در فیلم فروشنده چی بود؟
نقش مجتبی پیرزاده در فیلم فروشنده، مجید بود.
نقش مجتبی پیرزاده در سریال سایه بان چیست؟
نقش مجتبی پیرزاده در سریال سایه بان سهراب است.
نقش مجتبی پیرزاده در فیلم سینمایی تومان چیست؟
نقش مجتبی پیرزاده در فیلم سینمایی تومان، عزیز است.
نقش مجتبی پیرزاده در سریال آمستردام چیست؟
نقش مجتبی پیرزاده در سریال آمستردام،شجاع است.
اسم مجتبی پیرزاده در قهوه ترک چیست؟
پرهام، اسم مجتبی پیرزاده در قهوه ترک است.


سخن آخر

در این مطلب بیوگرافی مجتبی پیرزاده که با نقش منصور در سریال پوست شیر به شدت دیده شد را بررسی کرده ایم.در صورت تمایل می توانید بیوگرافی الهام اخوان و همسرش از بازیگری تا شهرت با حواشی و عکس را نیز مطالعه کنید. اگر شما هم اطلاعات بیشتر و دقیق تری از زندگی شخصی، فیلم‌ها و حواشی این بازیگر با استعداد دارید آن را با ما و دیگر مخاطبان سایت رویداد ایران در قسمت کامنت ها به اشتراک بگذارید.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نویسنده
هاجر خانی
هاجر خانی
علاقه مند به خبرنگاری و تولید محتوا

نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد