hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > هنر و ادبیات > سینما، تلویزیون و تئاتر > بیوگرافی الیکا ناصری بازیگر نقش صبا در سریال مرداب با عکس

بیوگرافی الیکا ناصری بازیگر نقش صبا در سریال مرداب با عکس

بیوگرافی الیکا ناصری بازیگر را به همراه اطلاعاتی از پدر و مادر،همسر، قد و وزن، آدرس اینستاگرام،معرفی فیلم های وی را به همراه مصاحبه و عکس بخوانید.

الیکا ناصری (Elika Naseri) بازیگر متولد سال 1381 است که این روزها در جدیدترین اثرش در شبکه نمایش خانگی با نقش صبا در سریال مرداب به کارگردانی برزو نیک نژاد خوش می درخشد.

الیکا بازیگری را در سال 1388 با فیلم سینمایی میان ماندن و رفتن به ‌کارگردانی بهروز شعیبی شروع کرد و سابقه بازی در تئاتر را نیز دارد اما با ایفای نقش ابرا در سریال یاغی به کارگردانی محمدکارت و هم بازی شدن او با ستارگانی چون علی شادمان و مه لقا باقری به شهرت وی کمک کرد.

بیوگرافی الیکا ناصری بازیگر را به همراه اطلاعاتی از خانواده، سن، قد و وزن، آدرس اینستاگرام، لیست فیلم و سریال های این بازیگر را در ادامه در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم:

الیکا ناصری
الیکا ناصری بازیگر

مشخصات الیکا ناصری

مشخصات فردی

نام کامل

الیکا ناصری

تاریخ تولد

1381

محل تولد

تهران

شغل

بازیگر

مشخصات فیزیکی

قد

حدود 165 سانتی متر

وزن

حدود 60 کیلو

رنگ چشم

سبز

رنگ مو

مشکی

چپ دست یا راست دست

راست دست

مشخصات خانوادگی

نام خواهران

المیرا

مشخصات تحصیلی

بهترین آثار

نام اثر

نقش (نام نقش)

سال

سریال یاغی

ابرا


الیکا ناصری
عکس الیکا ناصری در سریال یاغی

بیوگرافی کامل الیکا ناصری

کودکی و اوایل زندگی

الیکا ناصری متولد سال 1381 در تهران است و 21 سال سن دارد. اطلاعاتی دقیقی از تاریخ تولد وی در دسترس نیست و حتی در اینستاگرام وی پستی مربوط به تولدش منتشر نکرده است که در این زمینه اطلاعاتی کسب کنیم.پس بنابراین برای سوال الیکا ناصری متولد چه ماهی است؟ پاسخی نداریم.

قد الیکا ناصری یکی از مواردی است که مخاطبان به دنبال اطلاعاتی در این زمینه هستند اما اطلاعات دقیقی نداریم و از روی ظاهر می توان حدس زد که وی حدود 165 سانتی متر قد و 60 کیلو وزن دارد.از دیگر مشخصات ظاهری این بازیگر می توان به موی مشکی، چشم سبز و راست دست بودن اشاره کرد.

خانواده

خانواده الیکا ناصری به ظاهر کم جمعیت است و این بازیگر در صفحه اینستاگرامش شخصی به نام المیرا ناصری را فالو کرده است که گویا خواهر بزرگتر وی می باشد. اما اطلاعاتی از پدر مادر الیکا ناصری شامل اسم و شغلشان در سایت ها و شبکه های اجتماعی نیست.

تحصیلات

تحصیلات الیکا ناصری مشخص نیست و اطلاعاتی از دوران و رشته تحصیلی در مدرسه یا رشته دانشگاهی وی در دسترس نیست.

شروع فعالیت

شروع فعالیت الیکا ناصری در زمینه بازیگری از سن 7 سالگی از سال 1388 با فیلم سینمایی ماندن و رفتن به کارگردانی بهروز شعیبی آغاز شد و در نخستین تجربه بازی در شبکه نمایش خانگی با ایفای نقش ابرا در سریال یاغی در کنار ستارگانی چون علی شادمان به شهرت رسید.

علایق و تفریحات

علایق و تفریحات الیکا ناصری را می توان از عکس های که در صفحه اینستاگرامش به اشتراک می گذارد فهمید که به بازیگری، سفر، طبیعت گردی، کوه نوردی، دریا، کتابخوانی و تیم استقلال علاقه دارد.

الیکا ناصری
عکس های الیکا ناصری

الیکا ناصری و همسرش

الیکا ناصری و همسرش، همسر الیکا ناصری، عکس الیکا ناصری و همسرش از مورادی است که مخاطبان در اینترنت جست و جو کرده اند و به دنبال اطلاعاتی در این زمینه هستن اما با توجه به این که این بازیگر در صفحه شخصی اش تاکنون عکسی از این که نشان دهد متاهل می باشد، منتشر نکرده و در مصاحبه ها اشاره ای به این موضع نکرده، پس مجرد می باشد.

الیکا ناصری در شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

elika.naseri

وبسایت

الیکا ناصری ویکی پدیا

اینستاگرام الیکا ناصری

اینستاگرام الیکا ناصری به آدرس elika.naseri است که 150 هزار فالور دارد و 439 صفحه را دنبال می کند.ایلکا صفحه اینستاگرامش را فوریه سال 2015 ایجاد کرد و تاکنون 20 پست بارگذاری کرده است.

اینستاگرام الیکا ناصری
اینستاگرام الیکا ناصری

فیلم های الیکا ناصری

میان ماندن و رفتن

میان ماندن و رفتن نخستین تجربه بازیگری الیکا ناصری در زمینه بازیگری و مقابل دوربین است که در سن کودکی با ستارگانی چون محمود جعفری، گلاره عباسی، ساعد سهیلی، جواد عزتی، رضا رادمنش و ...هم بازی شد.میان ماندن و رفتن فیلم سینمایی به ‌کارگردانی بهروز شعیبی و تهیه کنندگی حمید مولوی در سال 1388 است.

الیکا ناصری، گلاره عباسی و محمود جعفری در فیلم میان ماندن و رفتن
الیکا ناصری در فیلم میان ماندن و رفتن

الیکا ناصری در سریال یاغی

 الیکا ناصری در سریال یاغی نقش دختری به نام ابرا را به عهده داشت که خانواده اش قصد مهاجرت به آلمان را دارند اما او عاشق جوانی به نام جاوید با بازی علی شادمان است که اصرار مادر ابرا (مه لقا باقری) برای بردن او به آلمان باعث خودکشی ابرا می شود.یاغی، نخستین تجربه بازی الیکا در شبکه نمایش خانگی است که بازیگر نقش ابرا با ستارگانی چون امیر جعفری، پارسا پیروزفر، طناز طباطبایی، فرهاد اصلانی، آبان عسکری، نیکی کریمی، عباس جمشیدی و...هم بازی شد.

الیکا ناصری در سریال یاغی
الیکا ناصری بازیگر سریال ابرا در سریال یاغی
الیکا ناصری در سریال یاغی
الیکا ناصری و علی شادمان بازیگران سریال یاغی

الیکا ناصری در مرداب

 الیکا ناصری در مرداب نقش دختری به نام صبا را به عهده دارد که به جرم قتل پدر در زندان است و با تحمل 6 سال حبس به دلیل عدم شاکی خصوصی از زندان آزاد می شود و در راه با یسنا میرطهماسب بازیگر نقش کیوان آشنا می شود.سریال مرداب، دومین تجربه بازی الیکا ناصری در شبکه نمایش خانگی است که این سریال در سال 1402 به کارگردانی برزو نیک‌نژاد و به تهیه‌کنندگی محمد شایسته در ژانر دارم و معمایی تولید شده است. شهرام حقیقت‌دوست، پانته‌آ پناهی‌ها، حامد کمیلی، امیر جعفری، مجتبی پیرزاده، الهام اخوان و ستاره پسیانی از بازیگران این مجموعه هستند.

الیکا ناصری و یسنا میرطاهماسب در مرداب
 الیکا ناصری در سریال مرداب

لیست آثار الیکا ناصری

نام

سال

توضیحات

میان ماندن و رفتن

1388

کارگردان:  بهروز شعیبی
بازیگران: جواد عزتی، گلاره عباسی

یاغی

1400

در نقش ابرا

کارگردان: محمد کارت
بازیگران:  پارسا پیروزفر، طناز طباطبایی

مرداب

1402

در نقش صبا

کارگردان: برزو نیک‌نژاد
بازیگران: شهرام حقیقت‌دوست، پانته‌آ پناهی‌ها

8 حقیقت جالب درباره الیکا ناصری

  1. اینستاگرام الیکا تیک آبی ندارد.
  2. صفحه ویکی پدیا الیکا ناصری هنوز ایجاد نشده است.
  3. طناز طبابایی از جمله بازیگرانی است که صفحه  اینستا الیکا ناصری را دنبال می کند.
  4. الیکا ناصری از طرفداران استقلال و رنگ آبی است و علاقه خاصی به کتاب خواندن دارد.
  5. بازیگری را از کودکی و با بازی در یک فیلم تبلیغاتی برای انتخابات سال ۸۴ آغاز کرد. 
  6. الیکا ناصری در سرگیجه بازی نکرده است.
  7. الیکا ناصری و علی شادمان در سریال ابرا هم بازی بودند.
  8. آنقدر دغدغه بازیگری داشت که با خانواده‌اش برای رفتن به رشته بازیگری جنگید و توانست آن‌ها را راضی کند تا این مسیر را برود.
الیکا ناصری
الیکا ناصری بازیگر نقش ابرا

مصاحبه الیکا ناصری

مصاحبه الیکا ناصری به صورت متنی وجود دارد و تا الان گفت و گوی تصویری انجام نداده است. در ادامه مصاحبه وی را با خبرگزاری ایرنا به بهانه ایفای نقش در سریال یاغی به تاریخ  ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ می خوانید: 

بازیگر نقش «ابرا» در سریال یاغی درباره توضیح انتخابش گفت: علی شادمان یک استوری فراخوان تست بازیگری گذاشته بود و من آن را دیدم و برای تست رفتم. اما نمی‌دانستم به دفتر چه کسی و برای چه پروژه‌ای می‌روم. رفتم و مثل همه کسانی که آمده بودند، تست دادم و اتود زدم و در نتیجه، ابرا سهم من شد. هم من و هم تیم یاغی معتقدیم این مسیر را خدا برای من چید.

وقتی برای نقش ابرا انتخاب شدید چه حسی داشتید؟

چند روز بعد از تست اولیه زمانیکه فهمیدم برای این نقش انتخاب شدم برای لحظاتی واقعا نمی‌توانستم تکان بخورم. تمام بدنم بی حس شده بود و یک نوع هیجان عجیبی را تجربه کردم و خیلی خوشحال بودم که می‌خواهم با این تیم کار کنم. به خودم گفتم که به هدفت یک قدم نزدیک شدی و ابرا شروع بسیار خوبی است برای مسیرم بود.

از تجربه کار با محمد کارت بگویید؟

محمد کارت مثل یک برادر بزرگتر و معلم در این کار در کنار من بودند. پلان به پلان با من همراه بودند و با انرژی خوبی که از ایشان می‌گرفتم، در حین کار جایی نبود که بترسم یا نگران باشم از اینکه شاید خوب بازی نکنم. ایشان با اعتماد به نفسی که به بازیگرش می‌دهد او را نسبت به کاری که انجام میدهد مطمئن می‌کند.

نقش ابرا چه چالش‌هایی داشت؟

ابرای من یک دختر معصوم و آرام و در عین حال جسور است. برایم جذاب بود که این دختر چطور می‌تواند از آن همه سادگی به درجه‌ای از جسارت برسد که پای تصمیمش بماند. ایمان جاوید و ابرا به یکدیگر در روزگار کنونی واقعا درس آموز است. در واقع قسمت چالش برانگیز نقش ابرا برای من، تغییر شخصیتش بود. از زمانیکه در خانه و با مادرش بود تا ابرایی که با جاوید در شمال دیدیم و در انتها که این باور دو طرفه باعث تغییر جایگاه جاوید شد تا به همه ثابت کنند که اگر انسان پای انتخاب درستش بایستد و پا فشاری و تلاش داشته باشد، ایمان و تلاش همیشه موثر خواهد بود.

الیکا ناصری
الیکا ناصری و علی شادمان در سریال یاغی

به عنوان اولین تجربه، بازی در سریالی که پر از چهره است چه حسی دارد؟

اولش از اینکه جلو دوربین قرار بگیرم می‌ترسیدم اما به همت و درایت کارگردان و تهیه‌کننده در تیم یاغی آنقدر فضا و محیط کار ما دوستانه و سلامت بود که لحظه‌ای احساس نکردم چون تازه کار هستم، ممکن است کارم خوب نباشد. یاغی ماحصل یک کار تیمی با افراد حرفه‌ای و با اخلاق است که لحظه به لحظه حس خوب و انرژی مثبت بینشان رد و بدل می‌شد. بازیگران سرشناس و بزرگی در این پروژه حضور داشتند که به طور مثال از خانم‌ها طباطبایی و باقری و آقایان پیروزفر و جعفری همگی انرژی خوبشان را از من دریغ نمیکردند.

شجاعت و جسارتی در ابرا بود که بعد از آن محدودیت‌ها بیدار شد. نتیجه محدود شدن، یک جور مواجه شدن با خود است. وقتی نسبت به چیزی محدود شوی می‌خواهی به هر روشی آن را انجام دهی و تجربه‌اش کنی. بنابراین در خودت چیزهایی را پیدا می‌کنی که جدید و نو است. تنها مهم است که هدف ارزشمندی داشته باشی و آن را باور کنی.

کدام سکانس از بازی‌تان را بیشتر از همه دوست دارید؟

سکانس‌های کنار دریاچه در لوکیشن شمال را بیشتر از همه دوست دارم. آن سکانس دویدن جاوید و ابرا در گِل، چندین بار تکرار شد و چون بسیار خسته شده بودیم، حسش را بیشتر دوست دارم. من با همه جان و توانم آن لحظه را بازی کردم. به نظرم از دید مخاطب هم آن سکانس،‌ جزء ماندگارترین لحظات سریال است.

از تجربه بازی مقابل علی شادمان بگویید؟

علی شادمان بسیار حرفه‌ای است. ما یک سکانس داشتیم که باید تلفنی صحبت می‌کردیم. به علت سردی هوا و تکرار شدن پلان، من کمی خسته شده بودم. علی آنجا حضور داشت و یک ربع با من صحبت کرد و روی حسمان کار کردیم تا به حسی که می‌خواهیم برسیم. ایشان بسیار دوست و همکار خوبی است چون پا به پای تو قدم برمیدارد و جلو می‌آید و چه چیزی بهتر از اینکه اولین تجربه من، بازی مقابل او بود که قطعا از بهترینهای نسل ماست.

ابرا اسم دست ساز آقای کارت است و فکر می کنم قبلا یا وجود نداشته یا به شدت نادر است. که به نظرم انتخاب هوشمندانه‌ است و در ذهن می‌ماند. هر اسمی یک بار دارد و  ابرا از اسمش هم معصومیت می‌بارد و لطیف و ابرگون است و به نظرم اسم زیبایی است که پدر و مادرها می‌توانند از این پس برای فرزندانشان انتخاب کنند.

چه برنامه‌ای برای آینده بازیگری‌تان دارید؟

من در حوزه بازیگری یک دانش آموزم و هر کاری که انجام بدهم عین آموزش است. فعلا برنامه‌ام یادگرفتن و تجربه کردن است اما میدانم این مسیری که برایم شروع شده را با تمام وجودم دوست دارم و نمیخواهم جرقه باشم بلکه می خواهم تلاش کنم در خانواده بزرگ سینما بمانم و روز به روز سعی کنم از خودم عبور کنم. امیدوارم لایق ماندگاری در این مسیر هیجان انگیز و پرفرازونشیب باشم.

الیکا ناصری
الیکا ناصری بازیگر سریال یاغی

چه بازخوردهایی از مردم برای بازی در یاغی گرفته‌اید؟

خدا را شکر همه بازخوردها خوب بوده است. مردم ابرا را دوست داشتند و با او ارتباط برقرار کردند. جالب‌ترین بازخوردی که گرفتم این بود که کسانیکه مخاطب یاغی بودند و بعد خودم را دیدند، متوجه کاهش وزن شدید من شدند. ناگفته نماند که بعد از چندین تست بازیگری خواست کارگردان بر این بود که در زمان کم باید وزن کم کنم و من این کار را با تمام وجودم انجام دادم و سعی کردم در طول فیلمبرداری که حدود ۹ ماه بود این وزن را حفظ کنم.

بزرگترین یاغی گری الیکا ناصری در زندگیش چه بوده؟

من خودم هم مثل ابرا شخصیت آرامی دارم. شاید بتوانم بگویم که یاغی گری من مربوط به دوران دبیرستانم است و انتخاب رشته بازیگری است که با اطرافیانم برای این تصمیم جنگیدم.


عکس الیکا ناصری

الیکا ناصری
عکس های الیکا ناصری
الیکا ناصری
تصاویری از الیکا ناصری
الیکا ناصری
عکس جدید از الیکا ناصری
الیکا ناصری
عکس های الیکا ناصری
الیکا ناصری
الیکا ناصری

 

پرسش های متداول

الیکا ناصری چند سال دارد؟
الیکا ناصری متولد سال 1381 است و 21 سال سن دارد.


سخن آخر

بیوگرافی و عکس الیکا ناصری که با نقش ابرا  در سریال یاغی به کارگردانی محمد کارت در شبکه نمایش خانگی به شهرت رسید را بررسی کردیم. در صورت تمایل می توانید بیوگرافی مجتبی پیرزاده بازیگر سریال مرداب و بیوگرافی شهرام حقیقت دوست و همسرش با عکس های خانوادگی او را نیز مطالعه کنید. اگر شما هم طرفدار این بازیگر تازه کار هستید و اطلاعات بیشتری از زندگی شخصی و هنری او دارید با ما و سایر مخاطبان سایت رویداد ایران در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

امتیاز: 5 (از 1 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد