hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > هنر و ادبیات > سینما، تلویزیون و تئاتر > بیوگرافی بهاره افشاری از بازیگری و شهرت تا حواشی با عکس

بیوگرافی بهاره افشاری از بازیگری و شهرت تا حواشی با عکس

بهاره افشاری بازیگر است.اطلاعاتی از بیوگرافی او و همسرش،حواشی ازدواج با بنیامین بهادری و سردار آزمون،نسبت با بهرام افشاری و حواشی تقلب در پدرخوانده را بخوانید.

بهاره افشاری(Bahareh Afshari) بازیگر،کارگردان و طراح لباس متولد سال 1363 است که در جدیدترین اثرش در نقش هاجر در سریال حیثیت گمشده در شبکه نمایش خانگی خوش می درخشد.

بهاره بازیگری را در سن 18 سالگی با فیلم سینمایی ناف آغاز کرد و با سریال روزگار غریب در نقش زری مامان به کارگردانی کیانوش عیاری در سال 1383 اولین تجربه حرفه ای را در تلویزیون به دست آورد اما با بازی در نقش شیطان در سریال او یک فرشته بود به کارگردانی علیرضا افخمی در سن 21 سالگی شهرت را به دست آورد.

این بازیگر خوش چهره سابقه بازی در آثار هنری همچون «تسویه حساب»، « گشت ارشاد »، «فاصله ها»، «معراجی‌ها»، «ممنوعه»، «شب های مافیا»،« پدرخوانده »، « نیوکمپ» و...را در کارنامه هنری خود دارد.

در این مطلب همراه ما باشید تا اطلاعاتی از بیوگرافی بهاره افشاری و همسرش، خانواده، قد و وزن، آدرس اینستاگرام، فیلم و سریال های او را با عکس های های جدید بهاره را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و به سوالاتی از قبیل بهاره افشاری و بهرام افشاری چه نسبتی باهم دارند؟،اسم بهاره افشاری در سریال فاصله ها چی بود؟، و...پاسخ می دهیم.

بهاره افشاری
بهاره افشاری بازیگر

مشخصات بهاره افشاری

مشخصات فردی

نام کامل

بهاره افشاری

تاریخ تولد

14 تیر 1363

محل تولد

شاهرود

شغل

بازیگر

نماد ماه تولد

سرطان

مشخصات فیزیکی

قد

حدود 175 سانتی متر

وزن

حدود 65 کیلو

رنگ چشم

قهوه ای

رنگ مو

مشکی

چپ دست یا راست دست

راست دست

مشخصات خانوادگی

نام برادران

بابک افشاری

نام خواهران

ندارد

شغل پدر

تولیدی لباس

مشخصات تحصیلی

مدرسه

سوره- رشته تئاتر

رشته تحصیلی

رشته نقاشی

مدرک

لیسانس

بهترین آثار

نام اثر

نقش (نام نقش)

سال

او یک فرشته بود

فرشته

1384

ممنوعه

ترانه مشایخ

1397

بهاره افشاری
عکس بهاره افشاری بعد از عمل

 بیوگرافی کامل بهاره افشاری

کودکی و اوایل زندگی

بهاره افشاری در روز پنجشنبه 14 تیر 1363(سال موش) مصادف با 5 سپتامبر سال 1984 میلادی و 9 ذی الحجه سال 1404 هجری قمری در شاهرود به دنیا آمد و هم اکنون 38 سال سن دارد.نماد ماه بهاره سرطان است و متولد ماه تیر دارای هوش، ذکاوت و قدرت تحمل بالاست و پر انرژی و درونگرا به شمار می‌رود.

قد بهاره افشاری حدود 175 سانتی متر و 65 کیلو وزن دارد.از دیگر مشخصات ظاهری این بازیگر می توان به موی مشکی،چشم قهوه ای و راست دست بودن اشاره کرد.

بهاره افشاری
عکس کودکی بهاره افشاری و برادرش
بهاره افشاری
عکس کودکی بهاره افشاری

خانواده

خانواده بهاره افشاری کم جمعیت است،خواهری ندارد و فرزند دوم خانواده است. بهاره افشاری و برادرش بابک یک شرکت طراحی از لباس تا معماری و طراحی صنعتی دارد.اسم پدر و مادر بهاره افشاری در سایت ها و شبکه های اجتماعی نیست و تنها می دانیم که پدر بهاره افشاری تولیدی لباس داشته است.

بهاره افشاری
عکس بهاره افشاری و برادرش بابک
بهاره افشاری
عکس بهاره افشاری و مادرش
بهاره افشاری
عکس بهاره افشاری و پدرش

 تحصیلات

تحصیلات بهاره افشاری در مقطع لیسانس در رشته نقاشی است و دیپملش در رشته تئاتر از مدرسه سوره می باشد.

بهاره افشاری و همسرش

بهاره افشاری و همسرش،عکس های بهاره افشاری و همسرش،بچه بهاره افشاری و...از مواردی است که در اینترنت جست و جو شده است.اما پاسخ این سوال که بهاره افشاری مجرد است یا متاهل باید بگوییم خیر این بازیگر مجرد است و در هیچ مصاحبه‌ای اعلام نکرده که ازدواج‌کرده است. حتی اگر به پیچ اینستاگرام این بازیگر سر بزنید اطلاعات و عکسی از همسر و فرزندش نیست.

 بهاره افشاری

 بهاره افشاری و همسرش بنیامین بهادری یا بهاره افشاری و همسرش در خندوانه از شایعات فضای مجازی در مهر سال 1394 بود که خبرگزاری تسنیم در مطلبی نوشت بنیامین بهادری و بهاره افشاری زوجی که به تازگی با هم ازدواج کرده اند آخرین مهمانان برنامه «خنداونه» رامبد جوان در پایان سری دوم این برنامه هستند که با واکنش شدید هر دو نفر مواجه شد و خبرگزاری تسنیم ضمن اصلاح خبر و درج توضیحات، به سبب این اشتباه عذرخواهی کرد.

بهاره افشاری
عکس بهاره افشاری و بنیامین بهادری

 پس از انتشار اخباری درباره ازدواج بهاره افشاری با بنیامین بهادری، این بازیگر عکس صفحه دوم شناسنامه‌اش را منتشر کرد و در اینستاگرام نوشت : «خسته ام بيشتر از اينكه عصبانى باشم.براى اولين و آخرين بار حرف ميزنم تمام اتفاقات اين يك ماه عجيب و تمامى اين ده سال را تكذيب ميكنم تا شايد خودم آرام شوم از ازدواج هاى شش ماه يك بارم تا ممنوع الكارى در شرايطى كه فقط روزى ٦ ساعت بيدارم و مابقى درگير فيلمبرداريم تا ورودم به سينما از طرف x و حواشى ديگرم»

ازدواج بهاره افشاری و سردار آزمون از شایعات فضای مجازی در فروردین سال 1399 بود.بهاره افشاری مستند سریک که درباره ی اسب سردار آزمون بود را کارگردانی کرد و انتشار عکسی های دونفره سردار و بهاره به این شایعات دامن زد.

بهاره افشاری
عکس بهاره افشاری و سردار آزمون

 شروع فعالیت

شروع فعالیت بهاره افشاری در بازیگری با فیلم سینمایی ناف به کارگردانی محمد شیروانی در سن 18 سالگی بود اما با سریال روزگار غریب در سال 1383 اولین تجربه حرفه ای را بدست آورد تا اینکه در سن 21 سالگی با سریال او یک فرشته بود در نقش شیطان، چهره اش به شهرت رسید. بهاره همچنین در سال 1397 در مقام کارگردان فیلم «سریک» را که موضوع آن اسب مسابقه ای سردار آزمون است که در فیلم درگیر ماجرای دوپینگ می شود ساخت.

بهاره افشاری علاوه بر بازیگری در طراحی لباس نیز فعالیت دارد. او بعدا از گرفتن دیپلم خیلی زود با افتتاح مزون لباس وارد حرفه طراحی لباس شد و در سال 1383 وقتی 20 ساله بود توسط مجله «چلچراغ» لقب جوان ترین طراح لباس ایران را گرفت.

عکس بهاره افشاری

 ورود به بازیگری

بهاره افشاری با رفت و آمد چهره های هنری به مزون، پایش به عرصه بازیگری باز شد.

علایق و تفریحات

علایق و تفریحات بهاره افشاری را می توان از عکسی های که در اینستاگرام به اشترک می گذارد فهمید، او به سفر، طبیعت گردی،موتور سواری و طراحی لباس علاقه دارد. با انتشار عکس های از سگ می توان فهمید که وی حامی حیوانات است.

بهاره افشاری
 بهاره افشاری
بهاره افشاری
عکس جدید از بهاره افشاری

نقل قول ها و دیالوگ های ماندگار

دیالوگ بهاره افشاری در ممنوعه بسیار دیده شد که همان سکانس جنجالی تجاوز به بهاره افشاری در سریال ممنوعه است که سانسور و حذف شد.

 بهاره افشاری در شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

baharehafshariofficial

وبسایت

ویکی پدیا بهاره افشاری

اینستاگرام بهاره افشاری

اینستاگرام بهاره افشاری به آدرسbaharehafshariofficial است که با عبارتی چون بهاره افشاری اینستا نیز جست و جو شده است. اینستاگرام وی 1.9 میلیون فالور دارد،  705 صفحه را دنبال می کند و تاکنون 231 پست بارگذاری کرده است.

بهاره صفحه اینستاگرامش را نوامبر سال 2013 ایجاد کرد و اولین پست را با انتشار عکسی از خودش به تاریخ 31 دسامبر 2016 مصادف با روز شنبه 11 دی 1395 آغاز کرد که 40196 لایک دارد و کامنت این پست بسته شده است.

صفحه اینستاگرام بهاره افشاری در اکتبر 2019 تیک آبی دریافت کرد و بازیگرانی چون جواد عزتی، محید واشقانی، ساعد سهیلی، متین ستوده، سروش صحت، علی لهراسبی و ... او را فالو کرده اند.







اینستاگرام بهاره افشاری
صفحه اینستاگرام بهاره افشاری

 

حواشی بهاره افشاری

 ممنوع التصویری بهاره افشاری به دلیل بازی در فیلم سیاسی «پایان نامه» در سال 1389 بود. این بازیگر به علت عدم تمایل به بازی تقاضای کناره گیری از فیلم «پایان نامه» را کرد اما تهیه کننده از او خسارت 80 میلیونی خواست.در نهایت با اجبار در این فیلم بازی کرد اما بعد پایان فیلم از طریق روح الله شمقدری تهیه کننده فیلم و برادرش جواد شمقدری به مدت 3 سال در سینما ممنوع الکار شد.

 بهاره افشاری درباره علت ممنوع التصویری در برنامه دید در شب رضا رشید پور در این مورد گفت: «چطور من می توانم روبروی مردمی بایستم که مرا بهاره افشاری کرده اند.

از سال 91 تا 93 ممنوع الکار شدم و ماجرا این بود که یک فیلمی به من پیشنهاد شد با دوستام و همکاران در میان گذاشتم همه گفتم خوبه اکشن پلیسیه خیلی باحاله بازی کند. وقتی در پروژه یک سری سکانس های اضافه میکنند من و حامد کمیلی میخوایم از پروژه بیایم بیرون میگویند باید 80 میلیون بدهید و برید بیرون و من ندارم بدهم نه اینکه به لحاظه مالی ندارم چرا باید بیام یه پروژه ای پولیم بدم و بعد بیام بیرون. من اون زمان نمی تونستم با اقای شمقدری در بیفتم،حالا در افتادم نتیجش این میشه من و سه سال میشینون گوشه خونه یکی سری آدم ها شخص برادر ایشون و خیلی های دیگه.

بهاره افشاری
عکس بهاره افشاری در برنامه پیشگو

 بهاره افشاری در مراسم افطاری دوره محمود احمدی نژاد چند بار دعوت شد اما در آن شرکت نکرد.

بهاره افشاری در برنامه پیشگو پژمان جمشیدی ماجرای تشنج در زمان کودکی در جنگ ایران و عراق را تعریف کرد که در شبکه های اجتماعی بسیار وایرال شد.بهاره بعد از اصابت موشکی به خانه ای در نزدیکیشان از صدای آن دچار تشنج شده و به مدت 3 ماه در بیمارستان بستری می شود.پزشکان در آخرین روزهای بستری به خانوادش اطلاع می دهند نهایتا 24 ساعت بیشتر دوام نخواهد آورد که شما می توانید ادامه ان را در ویدیوی زیر مشاهده کنید.

گریم افغانی بهاره افشاری
گریم افغانی بهاره افشاری

 تهدید بهاره افشاری به قتل به این ماجرا اشاره دارد که بهاره افشاری توسط خواستگارش به قتل و اسیدپاشی تهدید شد و او در گفت و گوی درباره این مارجا می گوید:

مدت ها بود که در یکی از شبکه‌ های اجتماعی فعالیت داشتم تا این که چندی پیش فردی که صفحه‌ مرا دنبال میکرد و مدعی بود که از علاقه‌ مندان من است، برایم پیام فرستاد و پیشنهاد ازدواج داد.ابتدا پیام او را جدی نگرفتم اما از همان زمان مزاحمت‌ هایش شروع شد و مدام پیام میفرستاد و درخواستش را تکرار میکرد.سرانجام به او جواب منفی دادم اما پس از این ماجرا تهدیدهای او شروع شد.

 او در شبکه‌ های اجتماعی به من توهین میکرد و حتی تهدید میکرد که مرا به قتل میرساند یا اینکه رویم اسید میپاشد.مزاحمت‌ های او باعث شده بود که آرامش و آسایش نه از من که از خانواده‌ام نیز سلب شود و درنهایت تصمیم گرفتیم از این فرد شکایت کنیم.مأموران با بررسیهای تخصصی موفق شدند محل زندگی این مرد را در یکی از مناطق غربی شهر کرج شناسایی و او را دستگیر کنند.

بهاره افشاری
عکس موتورسواری بهاره افشاری

 موتورسواری بهاره افشاری در ممنوعه با سانسور همراه بود. بهاره در اینستاگرام واکنش نشان داد و نوشت: «یادمه سال ٨٩ در سریال فاصله ها که اوایل سختگیری و حذف مثلث های عشقی در تلویزیون بود من برای اولین بار به عنوان یک زن در تلویزیون موتورسواری کردم و پخش شد هیچ اتفاقی هم در کشور رخ نداد.با گذشت نزدیک به یک دهه در سال ٩٧ در شبکه نمایش خانگی که به مراتب از تلویزیون فضای بازتری دارد صحنه موتور سواری من و قدیری رو حذف میکنند و البته صحنه خنده های از سر مصرف مواد من و قدیری که باعث میشه تصمیم غلط و بزرگی بگیریم که به تاثیر مخرب مصرف مواد تاکید میکنه در سریال ممنوعه حذف میشود...عجبا که یادم میاد از سال ٦٨ به مراتب در سینما صحنه های متعدد موتورسواری خانم و آقا داشتیم اما برای ممنوعه همه چیز ممنوعه ...حرف حسابشونم اینه که ما به روند قصه که آسیب نمیزنیم؟ به روان بازیگر چی! ...ببینم این سریالایی که بعد ما میان هم شامل این قوانین میشن!

مطمئنم که با این پست از پشت صحنه که برای چنین روزی گرفتم کارگردان و تهییه کننده محترممون رو دچار دردسر کردم اما منو ببخشید که بلد نیستم برای نقشی که زحمت کشیدم تلاش نکنم بلد نیستم پشت فیلمم رو خالی کنم به جاش میجنگم شاید به خودشون بیان واین صحنه ها رو برگردونن در قسمت های آتی که میشه بازم باشه.»

موتورسواری بهاره افشاری در ممنوعه
موتورسواری بهاره افشاری در ممنوعه 

 بهاره افشاری و بهرام افشاری هیچ نسبتی فامیلی با هم ندارند و هردو بازیگر هستند. بهاره افشاری خواهر بهرام افشاری نیست.

بهاره افشاری و بهرام افشاری
عکس بهاره افشاری و بهرام افشاری

 بهاره افشاری و شاهرخ استخری که در اینترنت سرچ شده است در در واقع به هم بازی شدن این دوبازیگر در سریال فاصله ها اشاره دارد که شاهرخ استخری در نقش   از بهاره افشاری در نقش بیتا خواستگاری می کند.

بهاره افشاری و شاهرخ استخری
عکس بهاره افشاری و شاهرخ استخری

 بهاره افشاری و سحر قریشی به هم بازی شدن آن ها در مسابقه 13 شمالی به کارگردانی علیرضا امینی در سال 1397 اشاره دارد.

بهاره افشاری و ترلان پروانه،بهاره افشاری و امیرحسین ارمان،بهاره افشاری و مجید واشقانی، بهاره افشاری و مجید یاسر به هم بازی شدن این بازیگر ها در شب های مافیا،پدر خوانده و سریال ممنوعه اشاره دارد که بسیار مورد استقبال کاربران قرار گرفته است. 

بهاره افشاری قبل از عمل زیبایی،عکس بهاره افشاری قبل از عمل از مواردی است که در اینترنت جست و جو شده است به ماجرای جراحی این بازیگر بعد از تصادف اشاره دارد.

تقلب بهاره افشاری در پدرخوانده که با سوالی چون آیا بهاره افشاری در پدرخوانده تقلب کرده؟ نیز جست و جو شده است ادعای بود که علی صبوری در اسفند سال 1401 برای نخستین بار با انتشار استوری های در اینستاگرام مطرح کرد و از نحوه تقلب به وسیله ای ایرپاد گفت اما این بازیگر در واکنش به ادعای های صبوری پاسخی نداد.

واکنش علی صبوری نسبت به تقلب بهاره افشاری در بازی فینال پدرخوانده
واکنش علی صبوری نسبت به تقلب بهاره افشاری در بازی فینال پدرخوانده

 شما در ادامه می توانید فیلم تقلب بهاره افشاری که کاربران در فضای مجازی متقلب بودن وی را تجزیه و تحیل کرده اند  مشاهده کنید.

فیلم های بهاره افشاری

ناف

ناف اولین تجربه بازیگری بهاره افشاری در سینما و جلوی دوربین در سال 1381 در سن 18 سالگی به کارگردانی محمد شیروانی است.

او یک فرشته بود

او یک فرشته بود برای بهاره افشاری در نقش فرشته در سال 1384 به کارگردانی علیرضا افخمی در سن 21 سالگی رقم خورد. بازی خوب بهاره افشاری در او یک فرشته بود در نقش شیطان باعث شهرت او شد و این سریال در ماه رمضان از شبکه دو سیما با بازی بازیگرانی چون حسن جوهرچی،مریم کاویانی، ثریا قاسمی پخش شد.

بهاره افشاری در او یک فرشته بود
عکس بهاره افشاری در فیلم او یک فرشته بود

  تسویه حساب

تسویه حساب نام فیلم سینمایی به کارگردانی تهمینه میلانی در سال 1386 است. بهاره افشاری در تسویه حساب بازیگر نقش لیلا است که با ستارگانی چون مهناز افشار،لادن مستوفی،السا فیروزآذر،سیاوش طهمورث،اکبر عبدی،محمدرضا شریفی نیا،حامد بهداد،رضا عطاران هم بازی شد.

بهاره افشاری در تسویه حساب
عکس بهاره افشاری در فیلم تسویه حساب

 بهاره افشاری در سریال فاصله ها

 بهاره افشاری در سریال فاصله ها با نقش بیتا در سال 1389 به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده بازی کرد.نقش بهاره افشاری در سریال فاصله ها در سن 26 سالگی در نقش بیتا دوست سعید(شاهرخ استخری) بسیار دیده شد و در این سریال بازیگرانی چون دانیال حکیمی،نیما شاهرخ شاهی،فاطمه گودرزی،پندار اکبری،سوگل طهماسبی حضور داشتند.

عکس بهاره افشاری در فاصله ها
عکس بهاره افشاری در فاصله ها

 معراجی ها

 معراجی ها فیلم سینمایی به کارگردانی و نویسندگی مسعود ده‌نمکی و تهیه‌کنندگی سید محمود رضوی، محصول سال 1392 است.بهاره افشاری در معراجی ها در نقش راضیه زمانی دختر عموی محمد(پندار اکبری) بازی کرد.

بهاره افشاری در معراجی ها
عکس بهاره افشاری در معراجی ها

 گشت ارشاد 2

گشت ارشاد 2 فیلمی ایرانی به کارگردانی و تهیه‌کنندگی سعید سهیلی است که در سال 1395 منتشر شد.بهاره افشاری در گشت ارشاد 2 با بازیگرانی چون حمید فرخ‌نژاد،ساعد سهیلی،پولاد کیمیایی،ترلان پروانه هم بازی شد.

بهاره افشاری در گشت ارشاد 2
بهاره افشاری در گشت ارشاد 2

سر دلبران

سر دلبران، سریال تلویزیونی ایرانی کارگردانی محمدحسین لطیفی است که در ماه رمضان سال 1397 از شبکه یک سیما پخش شد و بهاره افشاری در این سریال در نقش مریم با هنرمندانی چون برزو ارجمند،محمد کاسبی،فرهاد قائمیان،اسماعیل محرابی،متین ستوده هم بازی شد.


بهاره افشاری سر دلبران
عکس بهاره افشاری در فیلم سر دلبران

بهاره افشاری در ممنوعه

 بهاره افشاری در ممنوعه بازیگر نقش ترانه مشایخ به کارگردانی امیر پورکیان در سال 1397 است و بازی او در این سریال آغاز فعالیت های او در شبکه نمایش خانگی است. گریم بهاره افشاری در ممنوعه بسیار متفاوت از فیلم های قبلی او بود.در این فیلم ستارگانی چون میلاد کی‌مرام،نیکی کریمی،هادی حجازی‌فر،امیرحسین آرمان،لیلا زارع،الهه حصاری،خاطره اسدی،آناهیتا درگاهی، امیر جعفری حضور داشتند.

عکس بهاره افشاری در ممنوعه
عکس بهاره افشاری در ممنوعه
گریم بهاره افشاری در ممنوعه
گریم بهاره افشاری در ممنوعه

 زندانی‌ها

زندانی‌ها فیلمی به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی مسعود ده‌نمکی محصول سال 1397 است که بهاره افشاری در نقش ستاره با هدایت هاشمی،بهنام تشکر،هومن برق‌نورد،برزو ارجمند هم بازی شد.

بهاره افشاری در زندانی‌ها
عکس بهاره افشاری در فیلم زندانی‌ها

 بهاره افشاری در شب‌های مافیا

 بهاره افشاری در شب‌های مافیا به کارگردانی سعید ابوطالب در شبکه نمایش خانگی در سال 1400 حضور یافت.بازی بهاره افشاری در مافیا در سری سوم فصل دوم بسیار مورد تحسین کاربران قرار گرفت. لحظه ای عصبانیت بهاره افشاری در مافیا و تیکه بهاره افشاری در مافیا در شبکه های اجتماعی بسیار وایرل شد.

بهاره افشاری در شب‌های مافیا
عکس بهاره افشاری در شب‌های مافیا

بهاره افشاری در پدرخوانده

بهاره افشاری در پدرخوانده به کارگردانی سعید ابوطالب در سال 1401 در شبکه نمایش خانگی حضور یافت.بازی بهاره افشاری و مجید واشقانیدر قسمت اول و دوم  پدرخوانده بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفت.

بهاره افشاری در پدرخوانده
عکس بهاره افشاری در پدرخوانده

بهاره افشاری در سریال نیوکمپ

 بهاره افشاری در سریال نیوکمپ،نقش مریم سرچشمه را به کارگردانی منوچهر هادی در شبکه نمایش خانگی به عهده داشت و بازیگرانی چون حامد آهنگی، فرزاد فرزین، حسن معجونی،گیتی قاسمی، لادن ژافه‌ وند، لیلا اوتادی، ملیکا شریفی نیا و ایمان صفا در آن به ایفای نقش پرداختند.

بهاره افشاری در سریال نیوکمپ
عکس بهاره افشاری در سریال نیوکمپ

 بهاره افشاری در سریال حیثیت

 بهاره افشاری در سریال حیثیت، نقش هاجر همسر امیر با بازی مهدی حسینی نیا  را به کارگردانی سجاد پهلوان زاده در شبکه نمایش خانگی به عهده دارد و الناز حبیبی،  ستاره پسیانی، نادر فلاح، امیر نوروزی، بهزاد خلج، مهدی زمین پرداز، آرش فلاحت پیشه و آرشیدا درستکار نیز در این سریال به ایفای نقش پرداختند.

بهاره افشاری در سریال حیثیت
عکس بهاره افشاری در سریال حیثیت
بهاره افشاری در سریال حیثیت
بهاره افشاری بازیگر نقش هاجر در سریال حیثیت

 لیست آثار

نام

سال

توضیحات

ناف

1381

کارگردان: محمد شیروانی

بازیگران: مانا ربیعی،خسرو حسن زاده، رضا حسن زاد

مسافر پردردسر

1383

کارگردان: شاهرخ حمیدی‌مقدم
بازیگران: مهوش وقاری،بابک نوری

او یک فرشته بود

1384

در نقش فرشته

کارگردان: علیرضا افخمی

بازیگران: حسن جوهرچی، ثریا قاسمی

روزگار قریب

1386

نقش زری مامان

کارگردان: کیانوش عیاری 

بازیگران: مهدی هاشمی، مهران رجبی

تسویه حساب

1386

در نقش لیلا

کارگردان: تهمینه میلانی

بازیگران: مهناز افشار،لادن مستوفی

روابط

1386

کارگردان: ایرج کریمی

صد سال به این سال‌ها

1386

کارگردان: سامان مقدم 

بازیگران: پرویز پرستویی،رضا کیانیان

شیرین

1387

کارگردان: عباس کیارستمی

بازیگران: آتنه فقیه‌نصیری،آزیتا حاجیان

کلبه

1387

 کارگردان: جواد افشار
 بازیگران: کامبیز دیرباز،احمد مهران‌فر

زندگی شیرین

1387

در نقش آذر، همسر جلیل و دخترخاله بهروز

کارگردان: قدرت‌الله صلح‌میرزایی

بازیگران: سیدجواد رضویان،افسانه پاکرو

خیابان بیست و چهارم

1387

در نقش آرزو حکمی

کارگردان: سعید اسدی

بازیگران: نیکی کریمی،شیلا خداداد

ازدواج در وقت اضافه

1388

کارگردان: سعید سهیلی

بازیگران: ماهایا پطروسیان،جمشید هاشم‌پور

فاصله‌ها

1389

در نقش بیتا

کارگردان: حسین سهیلی‌زاده 

بازیگران: دانیال حکیمی،شاهرخ استخری

پایان‌نامه

1389

در نقش آذر

کارگردان:حامد کلاهداری 

بازیگران: حامد کمیلی،داریوش ارجمند

دردسر بزرگ

1389

کارگردان: مهدی گلستانه 

بازیگران: حامد کمیلی، سحر قریشی،

سه درجه تب

1389

کارگردان: حمیدرضا صلاحمند

بازیگران: رضا عطاران،الهام حمیدی

دست بالای دست

1390

در نقش نوشین زندی

کارگردان: محسن یوسفی

بازیگران: یوسف تیموری، جواد عزتی

برهوت

1390

کارگردان: شهرام شاه حسینی

شمال شهر جنوب شهر

1391

کارگردان: سعید عباسی

مرد نقره‌ای

1391

در نقش نورا

کارگردان: کاظم معصومی

بازیگران:  سعید نیک‌پور،نیما شاهرخ‌شاهی

معراجی‌ها

1392

در نقش راضیه زمانی دختر عموی محمد

کارگردان: مسعود ده‌نمکی

بازیگران: اکبر عبدی،سیدجواد هاشمی،

تئاتر شهر تنهایی من

1392

کارگردان: علی هاشمی

آخرین بازی

1393

در نقش نسترن بوستانی

کارگردان: حسین سهیلی‌زاده

بازیگران:امیر حسین رستمی،روناک یونسی

تتل و راز صندوقچه

1393

کارگردان: وحید گلستان

نیاز

1394

کارگردان: حسین سهیلی‌زاده

بازیگران: حدیث میرامینی،شهرزاد کمال‌زاده

عطر شیرین عطر تلخ

1394

کارگردان: ناصر محمدی

بازیگران:همایون ارشادی،شراره دولت آبادی 

تئاتر من آنجا نیستم

1394

کارگردان:افشین اخلاقی

عشق و جنون

1394

کارگردان: حسن نجفی

بازیگران: سعید راد، پوریا پورسرخ

صداهای خاموش

1394

کارگردان: سهی بانو ذوالقدر

گروه آلما

1394

کارگردان: عباس مرادیان

گشت ارشاد ۲

1395

کارگردان: سعید سهیلی

بازیگران: حمید فرخ‌نژاد،ساعد سهیلی

عشقولانس

1395

در نقش مریم

کارگردان: محسن ماهینی

بازیگران: سحر قریشی، لعیا زنگنه

سر دلبران

1396

در نقش سمیرا

کارگردان: محمدحسین لطیفی

بازیگران: برزو ارجمند،محمد کاسبی

ممنوعه

1397

در نقش ترانه مشایخ

کارگردان: امیر پورکیان

بازیگران: میلاد کی‌مرام،نیکی کریمی

۱۳ شمالی

1397

کارگردان:  علیرضا امینی

 سریک

1397

کارگردان: بهاره افشاری

بازیگارن: سردار آزمون، سیامک انصاری

زندانی‌ها

1397

در نقش ستاره

کارگردان: مسعود ده‌نمکی

بازیگران: هدایت هاشمی،بهنام تشکر

آینده

1397

کارگردان: امیر پورکیان

بازیگران: پانته‌آ بهرام،کامبیز دیرباز

تئاتر زیبایی گاهی زن است

1398

کارگردان: سهراب حسینی

موافقت اصولی

1398

کارگردان: امیر پورکیان

بازیگران:آرمان درویش،بیتا فرهی،بنیامین بهادری

پری‌سا

1399

کارگردان: محمدرضا رحمانی

بازیگران: عباس غزالی،حمید گودرزی

روز ششم

1399

در نقش نگین

کارگردان: حجت قاسم‌زاده اصل

بازیگران:  مصطفی زمانی،جمشید هاشم‌پور

شب‌های مافیا

1400

کارگردان: سعید ابوطالب

تئاتر احتمالات

1400

کارگردان: علی شمس

پدرخوانده

1401

کارگردان: سعید ابوطالب

سریال نیوکمپ

1401

در نقش مریم سرچشمه

کارگردان: منوچهر هادی

بازیگران: حامد آهنگی، فرزاد فرزین

حیثیت گمشده

1402

در نقش هاجر
کارگردان: سجاد پهلوان زاده
بازیگران: مهدی حسینی نیا، الناز حبیبی

بهاره افشاری
عکس جدید از بهاره افشاری

 22 حقیقت جالب درباره بهاره افشاری

  1. بهاره افشاری در شاهرود سمنان به دنیا آمده است.
  2.  پدر بهاره افشاری تولیدی لباس داشت برای همین از کودکی به مدل لباس و ترکیب رنگ ها علاقمند بود.
  3. این هنرمند دیپلم بازیگری دارد که از کار مونتاژ شروع کرد و در عرصه بازیگری درخشید و حالا در کارگردانی هم صاحب تجربه است.
  4. بهاره در حال حاضر با تنها برادرش بابک یک شرکت طراحی از لباس تا معماری و طراحی صنعتی دارد.
  5. بهاره افشاری خواهرشوهر صبا سهیلی بازیگر(دختر سعید سهیلی) است.
  6.  به گفته وی من در عروسی برادرم یک ساعت نشستم، چون نمیخواستم دیگران را معذب کنم.
  7. او بازی های رضا عطاران را در هر فیلمی را دوست دارد.
  8.  بعدا از گرفتن دیپلم، معلم اختصاصی گرفت و پیگیر صنعت مد و لباس بود.
  9.  در سال 1383 وقتی 20 ساله بود توسط مجله «چلچراغ» لقب جوان ترین طراح لباس ایران را گرفت
  10. این هنرمند با سریال «او یک فرشته بود» در نقش شیطان به شهرت رسید.
  11. در سریال دلنوازان قرار بود نقش «یلدا» را بازی کند اما انصراف داد.
  12. بهاره افشاری رفیق باز است و از دوستای هنری معروف اش می توان به الناز حبیبی و نرگس محمدی اشاره کرد.
  13. عاشق رنگ های شاد است و رنگ های مورد علاقه  اش سبز و سفید یا زرد و قرمز است.
  14. بسیار رک هست و می گوید که تاکنون پشت سر کسی صحبت نکردم، تا جایی که بتوانم دروغ نمی گویم برای مردم خوش اخلاقم اما در خانواده معتقدند که من بداخلاق هستم
  15. مادرم می ‌گوید کسی که با تو ازدواج کند به او چک سفید امضا می‌ دهم.
  16. در زندگی شخصی و کاری کیانوش عیاری (کارگردان) و برادرم بسیار من را تحت تاثیر قرار می دهند.
  17. سال 1397 بهاره افشاری در مقام کارگردان فیلم «سریک» را ساخت که  موضوع آن اسب مسابقه ای سردار آزمون است که در فیلم درگیر ماجرای دوپینگ می شود.
  18. مدتی شایعه ازدواج بهاره افشاری با بنیامین بهادری به گوش می رسید که با انتشار عكس صفحه دوم شناسنامه خود، اين شايعات را تكذيب كرد.
  19. بهاره افشاری بعد از اکران فیلم پایان نامه به مدت سه سال در سینما ممنوع الکار شده بود.
  20. بهاره افشاری توسط خواستگارش تهدید به قتل شد.
  21. بهاره افشاری و فرزاد فرزین در نیوکمپ نقش عاشق و معشوق را ایفا کرده اند.
  22. ازدواج مجید واشقانی و بهاره افشاری صحت ندارد.

مصاحبه بهاره افشاری

 مصاحبه بهاره افشاری در خنداونه،بهاره افشاری در کتاب باز،بهاره افشاری در برنامه پیشگو و ... از موارد گفت و گوی تصویری این بازیگر است که بسیار دیده شد. در ادامه شما می توانید مصاحبه بهاره افشاری در دورهمی برنامه مهران مدیری را مشاهده کنید.

عکس بهاره افشاری

بهاره افشاری
عکس های بهاره افشاری
بهاره افشاری
عکس از تولد بهاره افشاری
بهاره افشاری
تصاویر بهاره افشاری
بهاره افشاری
بهاره افشاری در برنامه کتاب باز
بهاره افشاری
عکس بهاره افشاری بعد از عمل
بهاره افشاری
عکس جدید بهاره افشاری
بهاره افشاری
عکس بهاره افشاری بازیگر
بهاره افشاری
عکس های بهاره افشاری
بهاره افشاری
بهاره افشاری و کامبیز دیرباز
بهاره افشاری
بهاره افشاری و نیما شعبان نژاد
بهاره افشاری
بهاره افشاری و الناز شاکردوست
بهاره افشاری
بهاره افشاری بعد از عمل
بهاره افشاری
عکس اینستاگرام بهاره افشاری
بهاره افشاری
بهاره افشاری
بهاره افشاری
عکس بهاره افشاری در یزد
بهاره افشاری
بهاره افشاری
بهاره افشاری
عکس بهاره افشاری در فیلم گشت ارشاد
بهاره افشاری
تصاویر جدید از بهاره افشاری
بهاره افشاری
بهاره افشاری و جمشید هاشم پور
بهاره افشاری
بهاره افشاری در اکران فیلم
بهاره افشاری
عکس جدید بهاره افشاری
بهاره افشاری
بهاره افشاری در تئاتر
بهاره افشاری
بهاره افشاری در فیلم خیابان بیست و چهارم
بهاره افشاری
بهاره افشاری در فیلم دردسر بزرگ
بهاره افشاری
عکس بهاره افشاری
بهاره افشاری
بهاره افشاری بازیگر
بهاره افشاری در سریال حیثیت
عکس های بهاره افشاری در سریال حیثیت
بهاره افشاری در سریال حیثیت
عکس از بهاره افشاری بازیگر نقش هاجر در سریال حیثیت

 پرسش های متداول

سن بهاره افشاری چقدر است؟
بهاره افشاری متولد سال 1363 است و هم اکنون 38 سال سن دارد.
بهاره افشاری و بهرام افشاری چه نسبتی باهم دارند؟
بهاره افشاری خواهر بهارم افشاری نیست.
 اسم بهاره افشاری در سریال فاصله ها چی بود؟
اسم بهاره افشاری در سریال فاصله ها بیتا بود.
قد بهاره افشاری چقدر است؟
بهاره افشاری حدود  175 سانتی متر است.
آدرس اینستاگرام بهاره افشاری چیست؟
اینستاگرام بهاره افشاری به آدرسbaharehafshariofficial است.
بهاره افشاری در سریال ممنوعه چه نقشی داشت؟
بهاره افشاری در سریال ممنوعه نقش ترانه مشایخ ظاهر شد.
ازدواج بهاره افشاری و سردار آزمون صحت دارد؟
ازدواج بهاره افشاری و سردار آزمون از شایعات فضای مجازی بود.
فیلم بهاره افشاری و سردار آزمون چیست؟
سریک
بهاره افشاری افغانی است؟
خیر

سخن آخر

در این مطلب بیوگرافی بهاره افشاری بازیگر سینما،تئاتر و تلویزیون که از بازیگران دهه 60 و مجرد می باشد که با بازی در نقش شیطان در او یک فرشته بود به شهرت رسید و این روزها بازیگر نقش هاجر در سریال حیثیت گمشده در شبکه نمایش خانگی است را بررسی کردیم.ما در مطلبی بیوگرافی الناز حبیبی و همسرش از بازیگری تا شهرت و طلاق با عکس و بیوگرافی مهدی زمین پرداز بازیگر نقش رسول در سریال حیثیت گمشده  پرداختیم که در صورت تمایل می توانید آنها را هم مطالعه کنید. اگر شما هم طرفدار این بازیگر هستید و اطلاعات بیشتری از زندگی شخصی و هنری اش دارید با ما و سایر مخاطبان سایت رویداد ایران در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

امتیاز: 1 (از 1 رأی )
نویسنده
هاجر خانی
هاجر خانی
علاقه مند به خبرنگاری و تولید محتوا

نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد