hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > هنر و ادبیات > سینما، تلویزیون و تئاتر > بیوگرافی هستی مهدوی‌ فر بازیگر نقش آلما در فیلم آکتور با عکس

بیوگرافی هستی مهدوی‌ فر بازیگر نقش آلما در فیلم آکتور با عکس

هستی مهدوی‌ فر بازیگر است. بیوگرافی مهدوی فر، حواشی ازدواجش با شهاب حسینی و ناگفته های زندگی او را با عکس های جدیدش مشاهده می کنید.

مهدخت مهدوی‌ فر مشهور به هستی مهدوی فر (Hasti Mahdavifar) بازیگر دهه هفتادی سینما و تلویزیون است که این روزها در نقش آلما در سریال آکتور به کارگردانی نیما جاویدی در شبکه نمایش خانگی می درخشد.

هستی مهدوی‌فر بازیگری را در سال 1389 با سریال جراحت به کارگردانی محمدمهدی عسگرپورشروع کرد و با بازی در نقش رها در سن 22 سالگی در سریال مادرانه به کارگردانی جواد افشار به شهرت رسید اما برای بازی در فیلم سینمایی نیم در نقش آذر موفق به دریافت دیپلم افتخار و جایزه نقدی بهترین بازیگر زن در چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم یاس شد.

مهدوی فر بازی در فیلم های سینمایی بیداری، چهارشنبه، ۵۰ کیلو آلبالو، کمدی انسانی، ماجرای نیمروز: رد خون، هفت و نیم و سریال های تلویزیونی گذر از رنج‌ها، حانیه و سایه بان را دارد و بازیگری را از سال ۱۳۸۹ شروع کرد که در طی این مدت در 14 فیلم سینمایی، 5 سریال تلویزیونی،یک سریال در شبکه نمایش خانگی و  حداقل در 3 تئاتر حضور داشته است.در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا بیوگرافی هستی مهدوی‌فر و همسرش را در اختیار شما قرار دهیم.


هستی مهدوی‌فر
عکس هستی مهدوی‌فر بازیگر

مشخصات

مشخصات فردی

نام کامل

مهدخت (هستی) مهدوی فر

تاریخ تولد

۲۱ آذر ۱۳۷۰

محل تولد

تهران

شغل

بازیگر _ عکاس

نماد ماه تولد

قوس

مشخصات فیزیکی

قد

 ۱۵۶ سانتیمتر

وزن

حدود 60 کیلو

رنگ چشم

قهوه ای

رنگ مو

مشکی

چپ دست یا راست دست

راست دست

مشخصات خانوادگی

نام پدر

فوت کرده

نام برادران

مهرپویا

شغل مادر

خانه دار

مشخصات تحصیلی

رشته تحصیلی

رشته گرافیک

مدرک

کارشناسی

بهترین آثار

نام اثر

نقش (نام نقش)

سال

سریال مادرانه

رها

1392

نیم

آذر 

1393

ماجرای نیمروز: رد خون

زهره

1397


هستی مهدوی‌فر
هستی مهدوی‌فر

بیوگرافی هستی مهدوی‌فر

کودکی و اوایل زندگی

مهدخت با نام هنری هستی مهدوی‌ فر در روز پنجشنبه ۲۱ آذر ۱۳۷۰ (سال بز) در تهران به دنیا آمد و هم اکنون 31 سال سن دارد. نماد ماه هستی قوس است و متولدین آذر افرادی باهوش، خوش قلب، اجتماعی و خوش مشرب هستند. اصالت هستی مهدوی فر به شهر ملایر همدان برمی گردد.

قد هستی مهدوی فر 156 سانتی متر است و حدود 60 کیلو وزن دارد. از دیگر مشخصات ظاهری او می توان به چشم قهوه ای، موی مشکی و راست دست بودن اشاره کرد.

هستی مهدوی‌فر
کودکی هستی مهدوی‌فر

خانواده

خانواده هستی مهدوی فر 3 نفره است، پدرش را در اردیبهشت سال 1383 از دست داده است، مادرش خانه دار و یک برادر کوچکتر از خود به نام مهرپویا دارد اما اطلاعاتی از اسم پدر و مادرش در سایت ها و اینستاگرام این بازیگر نیست.

تحصیلات

تحصیلات هستی مهدوی فر در مقطع کارشناسی در رشته گرافیک است.

هستی مهدوی فر و همسرش

هستی مهدوی فر و همسرش یا عکس هستی مهدوی فر و همسرش از مواردی است که در اینترنت جست و جو شده است اما اگر به اینستاگرام این بازیگر سری بزنید عکسی از متاهل بودنش تاکنون منتشر نکرده است و خبر ازدواج هستی مهدوی فر و شهاب حسینی شایعه فضای مجازی است.

هستی مهدوی‌فر
هستی مهدوی فر و شهاب حسینی

شروع فعالیت

شروع فعالیت هستی مهدوی فر در بازیگری در سال 1389 در سن 19 سالگی با نقش اکرم در سریال جراحت به کارگردانی محمدمهدی عسگرپور اتفاق افتاد و با پرستوهای عاشق نخستین تجربه بازی در سینما را به دست آورد اما با بازی در نقش رها در سریال مادرانه به کارگردانی جواد افشار در سال 1392 به شهرت رسید.

کلاس های بازیگری

کلاس های بازیگری هستی مهدوی فر با حضور در کلاس های آموزش بازیگری آقای امین تارخ سپری کرد.

علایق و تفریحات

علایق و تفریحات هستی مهدوی فر با توجه به عکس های که در اینستاگرام به اشتراک می گذارد مشخص است به بازیگری، عکاسی، سفر و طبیعت گردی علاقمند است.وی ورزش های بدنسازی، شنا و سوارکاری انجام می دهد و حامی حیوانات است.

هستی مهدوی فر در شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

hastimahdavi

وبسایت

ویکی پدیا هستی مهدوی فر


اینستاگرام هستی مهدوی فر

اینستاگرام هستی مهدوی فر که با عبارتی چون صفحه رسمی اینستاگرام هستی مهدوی فر نیز سرچ شده است به آدرس hastimahdavi است. صفحه او 766 هزار فالور دارد و 175 صفحه را دنبال می کند و تاکنون 559 پست بارگزاری کرده است. اینستاگرام این بازیگر تیک آبی ندارد.

صفحه رسمی اینستاگرام هستی مهدوی فر
صفحه رسمی اینستاگرام هستی مهدوی فر 

حواشی هستی

هستی مهدوی‌فر در برنامه همرفیق

هستی مهدوی‌فر با اشاره به پخش نشدن برنامه ضبط شده «همرفیق» با حضور او و نهال دشتی، در اینستاگرامش نوشت

«تیغ سانسور این‌بار تیزتر از همیشه!
از اول مرداد سال گذشته از برنامه «همرفیق» با من تماس گرفتند تا مهمان‌شان باشم.
رفاقت حکم می‌کرد تا پس از مدت‌ها مهمان برنامه‌ای باشم که برای عواملش احترام قائل بودم.
مهر ماه با برادرم عزیزم، مهمان «همرفیق» بودیم.
بنا به دلایلی ، قرار شد تا آذرماه دوباره و این‌بار به همراه یک رفیق صمیمی، مهمان «همرفیق» باشم.
از صمیمی‌ترین دوستم، نهال دشتی خواهش کردم که در برنامه کنار من باشد. او هم رفاقت کرد و آمد.
نزدیک به هشت ماه از آن روز و آن برنامه که به گمانم جذاب هم شده بود، می‌گذرد.
اگر شما از آن برنامه چیزی دیده‌اید من هم دیده‌ام!
اگر خبری خوانده‌اید من هم خوانده‌ام!
تهیه‌کننده «همرفیق» هم ظاهرا در چند ماه گذشته آن‌قدر گرفتار انواع و اقسام مصائب شده‌اند که نمی‌توانند پاسخی به من بدهند و اگر هم پاسخی باشد در حد امروز و فردا کردن و وعده آینده دادن است.در نتیجه علت پخش نشدن برنامه، برای شخص من در هاله‌ای از ابهام باقی ماند.
از سویی شرمنده رفیقی هستم که به‌خاطر من به «همرفیق» آمد و از سویی امروز بدهکارِ خودم هستم که چرا رفاقت کردم و به همرفیق رفتم! و حتی خارج از وظایفم کمکی کردم!
می‌خواهم بگویم کسانی که بر «همرفیق» نظارت می‌کنند و مانع پخش آن به واسطه حضور ما و یا به هر دلیلی بودند، مفهوم رفاقت را در ذهن من تغییر داده‌اند.
و این رشته سر دراز دارد…
اگر قرار باشد نظارت‌های کلافه‌‍کننده و بی مورد تلویزیون در پلتفرم‌های اینترنتی هم اعمال شود از امروز باید بر عاقبت این پلتفرم‌ها گریست. آن‌چنان که امروز همه علاقه‌مندان به هنر، به حال وضعیت تلویزیون می‌گریند.
این‌که با اصرار مهمانی را دعوت کنیم (حتی برای دوبار) و بعد چنین رفتاری با او کنیم، یا گفتگویش را پاره پاره کنیم یا صورتش را بی‌رنگ کنیم نه فقط نامش رفاقت نیست بلکه دشمنی آشکار است. پا بر گلوی جوانان گذاشتن است، انکارشان است، فراری دادن‌شان است!
و از همه رنج‌آورتر، عدم پاسخ‌گویی است که مستقیما مفهوم بی‌احترامی دارد.
امیدی ندارم که توضیحی در خور از جانب سانسورکنندگان یا تهیه‌کننده محترم (که احتمالا خودشان زیر فشار سانسورکنندگان هستند) بگیرم اما قطعا این رفتار ناپسند سبب خواهد شد که در آینده فریب مدعیان رفاقت را نخورم و برای رسم رفاقت وقت و دقت بیشتری صرف کنم. گرچه همیشه زیر تیغ بُرنده سانسور بوده‌ام، خواستم لااقل این‌بار دیگر خود سانسوری نکنم.
در پایان از شهاب عزیز، برادر عزیزم‌ هومن و خصوصا دوست مهربانم نهال ممنونم که در کنارم بودند تا «همرفیق»ی تماشایی رقم بزنیم.»


فیلم های هستی مهدوی فر 

جراحت

جراحت، نخستین تجربه بازی هستی مهدوی فر در سن 19 سالگی در دنیای بازیگری و جلوی دوربین است. هستی در سریال جراحت نقش اکرم دختر یاد امین تارخ را بازی می کرد که عاشق پسرعمویش امیرحافظ با نقش آفرینی یاسر جعفری بود.جراحت نام یک مجموعه تلویزیونی به کارگردانی محمدمهدی عسگرپور و نویسندگی سعید نعمت‌الله است که در ۳۰ قسمت ۳۵ دقیقه‌ای تولید و در ماه رمضان ۱۳۸۹ پخش شد. ثریا قاسمی، امین تارخ، علی عمرانی، آتنه فقیه‌نصیری، رامین راستاد، هستی مهدوی‌فر، مهوش صبرکن، محمد عمرانی،کریم اکبری مبارکه از بازیگران این سریال هستند.

هستی مهدوی فر در سریال جراحت
عکس هستی مهدوی فر در سریال جراحت

پرستوهای عاشق

 پرستوهای عاشق اولین تجربه بازی هستی مهدوی فر در سینما به کارگردانی فریال بهزاد در سال 1389  است که بازیگرانی چون حامد کمیلی، یوسف تیموری، نیوشا ضیغمی، آناهیتا نعمتی،مرتضی حسینی،مژگان مظفری به نفش آفرینی پرداختند.

سوت پایان

سوت پایان برای هستی مهدوی فر در نقش ملیحه، دختری که مادرش با حکم قصاص در زندان است  را به عهده دارد و تجربه بازی با ستارگانی چون نیکی کریمی، شهاب حسینی، مصطفی زمانی، اشکان خطیبی،  آتیلا پسیانی، بهنوش بختیاری، الهام کردا، گوهر خیراندیش، لادن طباطبایی را به دست آورد.سوت پایان فیلم سینمایی به کارگردانی و نویسندگی نیکی کریمی و تهیه کنندگی جهانگیر کوثری ساخته سال 1389 است.

هستی مهدوی‌فر در  فیلم سوت پایان
عکس هستی مهدوی‌فر در فیلم سوت پایان

زبان مادری

 زبان مادری،سومین تجربه بازی هستی مهدوی فر در سینما در سال 1389 به کارگردانی قربان محمدپور است که شهره قمر، ناصر فروغ، خشایار راد، هایده حائری، آتش تقی پور و امیرمحمد زند در آن فیلم به عنوان بازیگر حضور داشتند.

عکس هستی مهدوی فر در فیلم سینمایی زبان مادری
عکس هستی مهدوی فر در فیلم سینمایی زبان مادری

جیوه

جیوه فیلم سینمایی به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مسعود بهارلو محصول سال 1391 است که هنرپیشگانی چون شیما نیک‌پور، روشنک گرامی، محمد عمرانی، مالک سراج، مانی باغبانی، مهدی ایل‌بیگی، مهراد مهرکیش، هستی مهدوی فر و سودابه بیضایی در آن حضور داشتند.

هستی مهدوی فر در فیلم سینمایی جیوه
عکس هستی مهدوی فر در فیلم سینمایی جیوه

هستی مهدوی فر در سریال مادرانه

هستی مهدوی فر در سریال مادرانه با نقش رها دختری که دچار اعتیاد است، در سن 22 سالگی به شهرت رسید و با هنرمندانی چون مهدی سلطانی، لعیا زنگنه، آتیلا پسیانی، شقایق فراهانی، عباس غزالی،شهین تسلیمی و نوید پورفرج در این سریال همکار بود.سریال مادرانه به کارگردانی جواد افشار و نویسندگی سعید نعمت الله در 30 قسمت 35 دقیقه‌ای در رمضان 1392 از شبکه سه پخش شد.

هستی مهدوی فر در مادرانه
عکس های هستی مهدوی فر در سریال مادرانه
هستی مهدوی فر در مادرانه
هستی مهدوی فر در نشست خبری سریال مادرانه

گذر از رنج ها

گذر از رنج ها سریال تلویزیونی به کارگردانی فریدون حسن پور در سال 1393 است که هستی مهدوی فر در نقش راضیه با بازیگرانی مثل بابک حمیدیان، پژمان بازغی، ماه چهره خلیلی،جعفر دهقان هم بازی شد.

بابک حمیدیان و هستی مهدوی فر در سریال گذر از رنجها
بابک حمیدیان و هستی مهدوی فر در سریال گذر از رنجها

حانیه 

حانیه،سریال تلویزیونی به کارگردانی جلال دهقانی اشکذری در سال 1393 است که از شبکه 2 سیما پخش شد و هستی مهدوی فر در این سریال در نقش آفاق

با عباس غزالی، جعفر دهقان، محمد کاسبی، سیما خضرآبادی، میرطاهر مظلومی، الهام چرخنده، زهرا سعیدی، رزیتا غفاری همکار بود.

هستی مهدوی فر در حانیه
عکس هستی مهدوی فر در سریال حانیه
هستی مهدوی فر در حانیه
هستی مهدوی فر و عباس غزالی در سریال حانیه

نیم 

نیم فیلم سینمایی به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی بهمن کامیار در سال ۱۳۹۴ است. هستی مهدوی فر در فیلم نیم نقش دختر جوانی بنام "آذر" را به عهده دارد که در جریان قتل مادرش درگیر ماجراهایی میشود و برای این نقش موفق به دریافت دیپلم افتخار و جایزه نقدی بهترین بازیگر زن در چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم یاس شد.در این فیلم بازیگرانی چون حسین سلیمانی، نگار عابدی، افشین سنگ‌چاپ، صدرالدین حجازی، میرطاهر مظلومی،سام مشایخی،فرشته عروجیآشا محرابی، فریماه فرجامی بازی کردند.

هستی مهدوی فر در فیلم نیم
هستی مهدوی فر در فیلم سینمایی نیم در نقش آذر
هستی مهدوی فر در فیلم نیم
عکس هستی مهدوی فر در فیلم سینمایی نیم

چهارشنبه 

چهارشنبه فیلم سنیمایی به کارگردانی سروش محمدزاده در سال 1394 است که هستی مهدوی فر بازیگر نقش اکرم با شهاب حسینی، آرمان درویش، نسیم ادبی،گیتی قاسمی هم بازی شد.

هستی مهدوی فر در فیلم چهارشنبه
هستی مهدوی فر در فیلم چهارشنبه

هستی مهدوی فر در فیلم 50 کیلو آلبالو

هستی مهدوی فر در فیلم 50 کیلو آلبالو بازیگر نقش آیدا صوفی است. ۵۰ کیلو آلبالو فیلمی به کارگردانی مانی حقیقی، نویسندگی فرهاد توحیدی و مانی حقیقی و تهیه‌کنندگی مصطفی شایسته و محمد شایسته محصول سال ۱۳۹۴ است که ستارگانی چون ساعد سهیلی، پژمان جمشیدی، آزاده صمدی، افسانه بایگان، فرهاد آئیش،سروش صحت در آن به ایفای نقش پرداختند.

هستی مهدوی فر در فیلم 50 کیلو آلبالو
ساعد سهیلی و هستی مهدوی فر در فیلم پنجاه کیلو آلبالو
هستی مهدوی فر در فیلم 50 کیلو آلبالو
عکس هستی مهدوی فر در فیلم 50 کیلو آلبالو

لابی

لابی فیلم سینمایی به کارگردانی محمد پرویزی و تهیه‌کنندگی امیر شهاب رضویان در سال 1395 است که ستارگانی چون شهاب حسینی، مصطفی زمانی،ساره بیات،سحر دولتشاهی،بهنوش طباطبایی،پگاه آهنگرانی،شهرام حقیقت دوست، آزاده صمدی،آرمان درویش،علیرضا آقاخانی،مهرداد صدیقیان، سارا منجزی و هستی مهدوی فر در آن حضور دارند.

هستی مهدوی فر در فیلم سینمایی لابی
شهرام حقیقت دوست و هستی مهدوی فر در فیلم سینمایی لابی

کمدی انسانی

کمدی انسانی فیلم سینمایی به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی محمدهادی کریمی محصول سال ۱۳۹۵ است که  آرمان درویش، هومن سیدی، لیلا زارع، علی‌رضا شجاع‌نوری، هستی مهدوی‌فر، بهاره کیان‌افشار، نیکی کریمی، فرخ نعمتی در آن به ایفای نقش پرداختند.

هستی مهدوی فر در فیلم کمدی انسانی
هستی مهدوی فر در فیلم کمدی انسانی

آذر

آذر فیلم سینمایی به کارگردانی محمد حمزه‌ای و تهیه‌کنندگی نیکی کریمی در سال 1395 است که هستی مهدوی فر در نقش شیرین با ستارگانی چون حمیدرضا آذرنگ، هومن سیدی،  لیلا زارع، فرید سجادی حسینی، پژمان جمشيدی هم بازی شد.

هستی مهدوی فر در فیلم سینمایی اذر
هستی مهدوی فر در فیلم سینمایی آذر

سایه بان

سایه بان سریال ایرانی به کارگردانی جمشید محمودی و نوید محمودی در سال 1396 است که در 50 قسمت از شبکه 2 سیما پخش شد. هستی مهدوی فر در سریال سایه بان در نقش نسترن(همسر سعید، خواهر ناصر) با هنرمندانی چون مجتبی پیرزاده، محمدرضا غفاری، امين تارخ، پریوش نظریه، بهزاد فراهانی، رویا تیموریان،حسام محمودی، کامران تفتی،آناهیتا افشار،المیرا دهقانی و سینا مهراد همکار بود.

هستی مهدوی فر در  سریال سایه بان
هستی مهدوی فر و محمد ولی زادگان در سریال سایه بان
هستی مهدوی فر در  سریال سایه بان
عکس هستی مهدوی فر در سریال سایه بان

هستی مهدوی فر در ماجرای نیمروز رد خون

هستی مهدوی فر در ماجرای نیمروز رد خون نقش زهره همسر عباس(حسین مهری) را به عهده دارد و با ستارگانی چون جواد عزتی، بهنوش طباطبایی، هادی حجازی‌فر، محسن کیایی، مهدی زمین‌پرداز هم بازی شد.ماجرای نیمروز رد خون فیلمی سینمایی به کارگردانی محمدحسین مهدویان، تهیه‌کنندگی سید محمود رضوی و نویسندگی حسین تراب نژاد و ابراهیم امینی محصول سال ۱۳۹۷ است. 

هستی مهدوی فر در ماجرای نیمروز: رد خون
هستی مهدوی فر در ماجرای نیمروز: رد خون

 

هستی مهدوی فر در اکران فیلم ماجرای نیمروز رد خون
هستی مهدوی فر در اکران فیلم ماجرای نیمروز رد خون

هفت و نیم 

هفت و نیم فیلمی سینمایی  به کارگردانی و نویسندگی نوید محمودی و تهیه‌کنندگی جمشید محمودی محصول سال ۱۳۹٧ است که هستی مهدوی فر در این فیلم بازیگر نقش نگار است که با محمدرضا غفاری نقش یک روزج را ایفا می کنند.

هستی مهدوی فر در فیلم سینمایی هفت و نیم
هستی مهدوی فر در فیلم سینمایی هفت و نیم

ملاقات با جادوگر

ملاقات با جادوگر فیلم سینمایی در ژانر کمدی به کارگردانی جمشید بهرامیان و نویسندگی امیرمهدی ژوله و تهیه‌کنندگی حمید اعتباریان محصول سال ۱۳۹۸ است که بازیگرانی چون  مانی حقیقی، امیرمهدی ژوله، هستی مهدوی فر ، نسیم ادبی،علیرضا خمسه، بهرام بهرامیان، سپیده مرادپور در آن بازی کردند.

هستی مهدوی فر در ملاقات با جادوگر
هستی مهدوی فر در ملاقات با جادوگر

هستی مهدوی فر در سریال آکتور

هستی مهدوی فر در سریال آکتور نقش آلما را به عهده دارد و در نخستین تجربه بازی در شبکه نمایش خانگی با ستارگانی چون نوید محمدزاده، احمد مهرانفر، هومن برق نورد، سها نیاستی، گلاره عباسی،هانیه توسلی،مهراوه شریفی نیا، فریده سپاه منصور هم بازی شد.سریال آکتور به کارگردانی نیما جاویدی در سال ۱۴۰۱ در ژانر درام و اجتماعی ساخته شده است. 

هستی مهدوی فر در آکتور
عکس هستی مهدوی فر در آکتور

لیست آثار هستی مهدوی فر

نام

سال

توضیحات

جراحت

1389

کارگردان: محمدمهدی عسگرپور 

بازیگران: ثریا قاسمی، امین تارخ و ...

پرستوهای عاشق

1389

کارگردان: فریال بهزاد

بازیگران: حامد کمیلی، یوسف تیموری و ...

سوت پایان

1389

کارگردان: نیکی کریمی

بازیگران: نیکی کریمی، شهاب حسینی و ...

زبان مادری

1389

کارگردان: قربان محمدپور

بازیگران: شهره قمر، ناصر فروغ و ...

تله فیلم دسته بازنده‌ها

 1389

کارگردان: بهرنگ توفیقی

بازیگران: مسعود کرامتی، مهدی صباغی و ...

تله فیلم نقش لیلی

1390

کارگردان: خسرو معصومی

بازیگران: هادی دیباجی، هستی مهدوی‌فر و ...

جیوه

1391

کارگردان: مسعود بهارلو

بازیگران: شیما نیک پور، هستی مهدوی فر و ...

بیداری

1391

کارگردان: بهمن کامیار

بازیگران: جمشید مشایخی، میرطاهر مظلومی و ...

مادرانه

1392

کارگردان: جواد افشار

بازیگران: مهدی سلطانی، لعیا زنگنه و ...

گذر از رنج‌ها

1392

کارگردان: فریدون حسن پور

بازیگران: بابک حمیدیان، پژمان بازغی و ...

حانیه

1393

کارگردان: جلال دهقانی اشکذری

بازیگران: عباس غزالی، جعفر دهقان و ...

نیم

1393

کارگردان: بهمن کامیار

بازیگران: هستی مهدوی، حسین سلیمانی

تله فیلم

ته چین

1393

کارگردان: مهدی حسینی وند

 چهارشنبه

1394

کارگردان: سروش محمدزاده

بازیگران: شهاب حسینی، آرمان درویش و ...

۵۰ کیلو آلبالو

1394

کارگردان: مانی حقیقی

بازیگران: ساعد سهیلی، پژمان جمشیدی و ...

لابی

1395

کارگردان: محمد پرویزی

بازیگران: شهاب حسینی، مصطفی زمانی و ...

 کمدی انسانی

1395

کارگردان: محمدهادی کریمی

بازیگران: آرمان درویش، هومن سیدی

آذر

1395

کارگردان: محمد حمزه ای

بازیگران: نیکی کریمی، حمیدرضا آذرنگ و ...

سریال سایه بان

1396

کارگردان: جمشید محمودی و نوید محمودی

بازیگران: مجتبی پیرزاده، محمدرضا غفاری و ...

 ماجرای نیمروز:

رد خون

1397

کارگردان:  محمدحسین مهدویان

بازیگران: جواد عزتی، بهنوش طباطبایی و ...

 هفت و نیم

1397

کارگردان: نوید محمودی

بازیگران: ندا جبرائیلی، آناهیتا افشار و ...

 ملاقات با جادوگر

1398

کارگردان: حمید بهرامیان

بازیگران:  مانی حقیقی، امیرمهدی ژوله

 آکتور

1401

کارگردان: نیما جاویدی

بازیگران: نوید محمدزاده، احمد مهرانفر و ...

جوایز و افتخارات مهدوی فر

عنوان

سال

توضیحات

دریافت دیپلم افتخار

1393

برای فیلم «نیم» در جشنواره بین‌المللی فیلم یاس


هستی مهدوی‌فر
عکس های جدید از هستی مهدوی فر 

 13حقیقت جالب درباره هستی مهدوی‌فر

  1. نام اصلی هستی مهدوی فر،مهدخت است.
  2. اینستاگرام این بازیگر تیک آبی ندارد.
  3. بازیگر نقش رها در سریال مادرانه می گوید: قبلا می‌ نوشتم ولی الان خیلی کم، اگر روزنامه نگار می شدم، خیلی زود سر از جاهایی که نباید در می‌ آورم! 
  4. هستی پدرش را در سن 13 سالگی در سال 1383 از دست داد.
  5. هستی با نقش رها در سریال مادرانه در سن 22 سالگی به شهرت رسید.
  6. او می گوید: آشپزی به من آرامش خاصی می‌ دهد، یکی از تفریحاتم این است که در اینترنت دنبال دستور پخت غذاهای جدید می‌ گردم و درست کردن آنرا امتحان می کنم.
  7. در میان بازیگران بازی حمید فرخ‌ نژاد، هنگامه قاضیانی و  سحر دولتشاهی را دوست دارد.
  8.  در میان بازیگران خارجی از بازی خاویر باردم و کیت بلانشت خیلی خوشش می‌ آید.
  9. هستی برای فیلم «نیم» موفق به دریافت دیپلم افتخار و جایزه نقدی بهترین بازیگر زن در چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم یاس شد.
  10.   نهال دشتی صمیمی ترین دوست او است.
  11. ازدواج شهاب حسینی و هستی مهدوی فر شایعه بود.
  12. عاشق نجوم است.
  13. طرفدار تیم بارسلونا است.

مصاحبه  مهدوی فر

مصاحبه از هستی مهدوی فر بسیار کم است و اهل گفت و گو نیست. شما می توانید در ویدیوی زیر گفت و گوی تصویری هستی مهدوی فر را به بهانه فیلم ماجرای نیمروز: رد خون در بهمن سال 1397 را مشاهده کنید.


اوقات فراغتت را چه کار می کنی؟

من تقریبا در تمام وقت های خالی ام، فیلم می بینم. متاسفانه کتاب خواندنم کمی کم شده. ورزش هم می کنم.

آیا آدم نترسی هستی. کلا اهل هیجان هستی؟

خیلی؛ کار من، یعنی بازیگری، خودش سرتاسر هیجان و ماجراجویی است زیرا هر بار درگیر حسی با کاراکتری می شوی که خیلی متفاوت است و باید کشفش کنی ولی از هنگامی که درگیر سینما شدم، زندگی ام از حالت عادی خارج شد.

چه ماجراجویی هایی قبلا داشتی؟

من قبلا نجوم کار می کردم و اکثرا خانه نبودم و در بیابان و کویر سفر می رفتم. خیلی نجوم را دوست دارم چون خیلی اتفاقات جالبی در این فضا می افتد اما متاسفانه 4، 3 سال است دیگر فرصت پرداختن به نجوم را نداشته ام.

ورزش خاصی را دنبال می کنی؟

ورزشکار حرفه ای نیستم ولی بدنسازی، شنا و سوارکاری میکنم. ورزش برایم، بیشتر حکم تفریح دارد.

 ملاک شما برای انتخاب نقش هایتان چیست؟

برای من فیلمنامه در اولویت اول قرار دارد حتی درصورتی که نقشم در یک فیلمنامه ی خوب مشابه کار قبلی باشد آنرا می پذیرم بنظر من در سینمای ایران نقش های متفاوت زیادی برای بازیگران مخصوصا خانم‌ها نداریم و این هنر بازیگر است که باید حتی نقش های شبیه هم را آنقدر متفاوت بازی کند که مخاطب خوشش بیاید، من هم همیشه سعی می کنم که حتی اگر نقش هایم شبیه هم باشد آن ها را متفاوت ایفا کنم.

اولویت اولتان در زندگی بازیگری است؟

نه من از همان آغاز ورود به این عرصه عاشق فیلم سازی بودم و برای رسیدن به این هدف تلاش های فردی زیادی می کنم اگر برف ببارد تصمیم دارم که یک فیلم 30 دقیقه ای در حوزه ی هنر و تجربه بسازم چون فیلمنامه ام به گونه ای است که تمام اتفاقات آن در برف می افتد.

 تا به حال خبریدر مورد خودتان شنیدید که متعجبتان کند؟

به نظر من تمام شایعاتی که حول هنرمندان است از بین خودشان خارج می شود من بارها و بارها خبر ازدواجم را شنیدم در صورتی که اصلاً به این موضوع فکر نمی کنم.

من با شایعات پیرامون هنرمندان مشکل اساسی ندارم چون آدم به بعضی از آن ها از ته دل می خندد اما شایعه نباید ویرانگر و زندگی خراب کن باشد.

اگر بخواهید در ایام تعطیلات مثلا نوروز به مسافرت بروید کجا را انتخاب می کنید؟

من در کل مسافرت را دوست دارم و به نظر من همیشه باید سفر کرد چون بسیاری از تجربیات زندگی انسان در سفر به دست می آید همیشه سفر خوب است اما خود من روستاهای اطراف شهرهای کوچک را برای مسافرت انتخاب می کنم اصفهان و شیراز را نیز را بیشتر افراد دیده اند اما مثلا یزد و نزدیک های میبد روستاهایی قدیمی موجود است که تمام مردم آن زرشتی هستند و یا در کاشان ابیانه با قدمت 3000 سال یک مکان عالی برای سفرکردن است.


عکس های هستی مهدوی فر

هستی مهدوی‌فر
هستی مهدوی فر در ماجرای نیم روز رد خون
هستی مهدوی‌فر
عکس های هستی مهدوی فر در اینستاگرام
هستی مهدوی‌فر
 عکسهای اینستاگرام هستی مهدوی فر
هستی مهدوی‌فر
 عکسهای اینستاگرامی هستی مهدوی فر
هستی مهدوی‌فر
 عکس های اینستا هستی مهدوی فر
هستی مهدوی‌فر
عکس از هستی مهدوی فر
هستی مهدوی‌فر
عکس هستی مهدوی فر بازیگر
هستی مهدوی‌فر
هستی مهدوی فر بازیگر
هستی مهدوی‌فر
عکس جدید از هستی مهدوی فر
هستی مهدوی‌فر
هستی مهدوی فر
هستی مهدوی‌فر
عکس جدید هستی مهدوی فر
هستی مهدوی‌فر
هستی مهدوی فر در برنامه همرفیق

پرسش های متداول

هستی مهدوی‌فر چند سالشه؟
هستی مهدوی‌فر متولد ۲۱ آذر ۱۳۷۰ هست و هم اکنون 31 سالشه.
هستی مهدوی‌فر مجرد است یا متاهل؟
هستی مهدوی‌فر مجرد است. 
ازدواج هستی مهدوی‌فر با شهاب حسینی صحت دارد؟
خیر
 نقش هستی مهدوی فر در مادرانه چه بود؟
 نقش هستی مهدوی فر در مادرانه بازیگر نقش رها بود.
نقش هستی مهدوی فر در فیلم سینمایی نیم چیست؟
نقش هستی مهدوی فر در فیلم سینمایی نیم، نقش آذر را به عهده داشت.
نقش هستی مهدوی فر در آکتور چیست؟
نقش هستی مهدوی فر در آکتور دختر معتادی به نام آلما است.


سخن آخر

در این مطلب بیوگرافی هستی مهدوی‌فر بازیگر نقش آلما در سریال آکتور که با نقش رها در سریال مادرانه به شهرت رسید را بررسی کردیم.کردیم. ما در مطلبی به معرفی بیوگرافی هدی زین‌العابدین بازیگر نقش مارال در سریال رهایم کن پرداختیم که در صورت تمایل می توانید مطالعه کنید. اگر شما  طرفدار این بازیگر خوش چهره هستید و اطلاعات بیشتری از زندگی شخصی و هنری اش دارید با ما و سایر مخاطبان سایت رویداد ایران در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

امتیاز: 5 (از 1 رأی )
نویسنده
هاجر خانی
هاجر خانی
علاقه مند به خبرنگاری و تولید محتوا

نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد