hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > هنر و ادبیات > سینما، تلویزیون و تئاتر > بیوگرافی آناهیتا افشار از بازیگری تا شهرت و طلاق با عکس

بیوگرافی آناهیتا افشار از بازیگری تا شهرت و طلاق با عکس

آناهیتا افشار بازیگر است. در ادامه بیوگرافی او و همسرش، حواشی ازدواجش با ایمان طاهری، نسبت او با مهناز و رویا افشار، اینستاگرام، مصاحبه و آثار او را با عکس های جدیدش ببنید.

آناهیتا افشار (Anahita Afshar) بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون متولد سال 1365 است که این روزها در جدیدترین اثرش در نقش گلی در سریال مگه تموم عمر چندتا بهاره به کارگردانی سروش صحت بسیار خوش درخشیده است.  

آناهیتا بازیگری را در سن کودکی با تئاتر آغاز کرد و اولین تجربه تصویری مقابل دوربین را با سریال خانه به دوش به کارگردانی رضا عطاران کسب کرد اما در سن 22 سالگی با بازی در نقش مرضیه در سریال سه در چهار به کارگردانی مجید صالحیبه شهرت رسید.

این بازیگر توانا سابقه بازی در سریال های تلویزیونی و فیلم های سینمایی مانند «متهم گریخت»،«ترش و شیرین»،«رستگاران»،«مدینه»،« زیر هشت»،« سابه بان»، « برف روی کاج ها»، «پل خواب»، « هفت و نیم »، «قورباغه»، « پوست شیر » و... را در کارنامه هنری خود دارد. 

اگر شما به دنبال بیوگرافی و عکس آناهیتا افشار هستید تا انتهای این مطلب همراه ما باشید تا اطلاعاتی از خانواده، قد و وزن، حواشی ازدواج و طلاق آن، نسبتش با مهناز و رویا افشار، آدرس اینستاگرام و فیلم های آناهیتا را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم:

آناهیتا افشار درجشنواره فیلم فجر
آناهیتا افشار

آناهیتا افشار کیست؟

مشخصات فردی

نام کامل

آناهیتا افشار

تاریخ تولد

۷ مرداد ۱۳۶۵

محل تولد

هشترود

شغل

بازیگر

نماد ماه تولد

اسد

مشخصات فیزیکی

قد

164 سانتی متر

وزن

حدود 60 کیلو

رنگ چشم

قهوه ای

رنگ مو

مشکی

چپ دست یا راست دست

راست دست

مشخصات خانوادگی

نام همسر (همسران)

ایمان طاهری

تاریخ ازدواج

1397

مشخصات تحصیلی

مدرسه

نقاشی

دانشگاه

دانشگاه هنر تهران

رشته تحصیلی

بازیگری

مدرک

کارشناسی

بهترین آثار

نام اثر

نقش (نام نقش)

سال

سه در چهار

مرضیه عروس سیروس

1386

پوست شیر

شیرین بیگ‌زاده

1401

مگه تموم عمر چندتا بهاره

 گلی

1402

آناهیتا افشار در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر
عکس آناهیتا افشار بازیگر

بیوگرافی کامل آناهیتا افشار

کودکی و اوایل زندگی

آناهیتا افشار در روز سه شنبه ۷ مرداد ۱۳۶۵(سال پلنگ) در هشترود آذربایجان شرقی به دنیا آمد و هم اکنون 36 سال سن دارد.نماد ماه آناهیتا اسد است و متولدین مرداد ماه افرادی پر محبت، عاشق شهرت، بسیار مغرور، خون گرم، سر حال و بشاش هستند.

قد آناهیتا افشار 164 سانتی متر است و حدود 60 کیلو وزن دارد. از دیگر مشخصات ظاهری وی می توان به رنگ چشم قهوه ای، موی مشکی و راست دست بودن اشاره کرد.

خانواده

خانواده آناهیتا افشار به ظاهر کم جمعیت است و اطلاعاتی از اسم و شغل پدر و مادر، تعداد خواهر و برادر و حتی این که فرزند چندم خانواده است در دسترس نیست و حتی اگر به اینستاگرام این بازیگر نیز سری بزنید عکسی از آناهیتا افشار و خواهرش یا دیگر اعضای خانواده منتشر نشده است.

تحصیلات

تحصیلات آناهیتا افشار در مقطع کارشناسی رشته بازیگری از دانشگاه هنر تهران است و تحصیلکرده رشته نقاشی در هنرستان نیز می باشد.

آناهیتا افشار و همسرش

آناهیتا افشار و همسرش، دکتر ایمان طاهری همسر آناهیتا افشار و عبارتی های از این قبیل از مواردی است که کاربران فضای مجازی در اینترنت بسیار جستجو شده است اما این بازیگر در مراسم سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر برای اکران فیلم یک کیلو و بیست و یک گرم به همراه همسرش ایمان طاهری حاضر شد ولی زندگی آن ها داوم چندانی نداشت و این زوج در سال 1398 از یکدیگر جدا شدند. اکنون آناهیتا افشار مجرد است و ازدواج نکرده است.

آناهیتا افشار و همسرش
عکس آناهیتا افشار و همسرش

شروع فعالیت

 شروع فعالیت آناهیتا افشار در بازیگری با تئاتر در سال 1374 آغاز شد تا این که در سن 18 سالگی اولین تجربه تصویری خود را با سریال خانه به دوش به کارگردانی رضا عطاران به دست آورد اما با بازی در سریال سه در چهار به کارگردانی مجید صالحی در سال 1387 در سن 22 سالگی به شهرت رسید. او با فیلم طاووس‌های بی پر به کارگردانی جواد مزدآبادی اولین تجربه بازی در سینما را کسب کرد.

علایق و تفریحات

علایق و تفریحات آناهیتا افشار با توجه به عکس های که در اینستاگرام به اشتراک می گذارد مشخص است به بازیگری، سفر، طبیعت گردی و حیوانات به ویژه سگ علاقه دارد.او  در مورد علاقه اش به کتاب چنین می گوید : کتاب بهترین دوستم و مطالعه کتاب جزء اولویت های زندگی من است و تقریبا از هر فرصتی برای مطالعه استفاده می کنم. 

آناهیتا افشار و سگش
آناهیتا افشار 


حواشی آناهیتا افشار

نسبت آناهیتا افشار و مهناز افشار با نسبت رویا افشار و آناهیتا افشار از مواردی است که در اینترنت بسیار جست و جو شده است اما باید بدانید که آناهیتا هیچ نسبت فامیلی با این بازیگران ندارد و فقط تشابه فامیلی دارند.

آناهیتا افشار و فرشته حسینی که در اینترنت سرچ شده است به رابطه صمیمی آن ها اشاره دارد و آناهیتا افشار و مهرداد صدیقیان یا آناهیتا افشار و محمدرضا غفاری به همکاری این بازیگران در سریال و فیلم های سینمایی اشاره دارد.

آناهیتا افشار و فرشته حسینی
عکس آناهیتا افشار و فرشته حسینی

آناهیتا افشار در شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

anahitafshar

وبسایت

بیوگرافی آناهیتا افشار ویکی پدیا

اینستاگرام آناهیتا افشار

اینستاگرام آناهیتا افشار که با عبارتی مانند آناهیتا افشار اینستا نیز جست و جو شده است به آدرس anahitafshar است که 189 هزار فالور دارد و 911صفحه را دنبال می کند.این بازیگر فعالیت در اینستاگرام را در تاریخ آگوست 2013 آغاز کرد و تاکنون 172 پست بارگذاری کرده است.همچنین اینستاگرام آناهیتا تیک آبی ندارد. آناهیتا افشار با انتشار تصویر «فرهاد میثمی» در پستی اینستاگرامی خود در اعتراضات مردمی و البته تصاویر دیگری همراهی خود با اعتراضات مدنی اعلام داشته است. فرهاد میثمی که خود از زندانیان سیاسی است با اعتصاب غذای خشک در حبس به طرز حیرت آوری لاغر اندام شده است...

صفحه اینستاگرام آناهیتا افشار
صفحه اینستاگرام آناهیتا افشار

فیلم های آناهیتا افشار

خانه به دوش

حانه به دوش یک سریال تلویزیونی به نویسندگی و کارگردانی رضا عطاران است که در ماه رمضان 1383 از شبکه 3 پخش شد.آناهیتا افشار در خانه به دوش نقش منشی شرکت بیات را به عهده داشت و او در سن 18 سالگی توانست با این سریال اولین تجربه تصویری را به دست آورد.

متهم گریخت

متهم گریخت، یک سریال تلویزیونی به کارگردانی رضا عطاران و نویسندگی سعید آقاخانی است که در ماه رمضان سال 1384 از شبکه 3 پخش شد. آناهیتا افشار در متهم گریخت در نقش سحر مشرفی زن رامین با بازیگرانی چون  سیروس گرجستانی، مریم امیرجلالی، علی صادقی، محمود بهرامی، شهربانو موسوی، ملیکا زارعی هم بازی بود.

ترش و شیرین

ترش و شیرین یک سریال تلویزیونی به کارگردانی رضا عطاران در سال 1385 است که حمید لولایی، مریم امیرجلالی، شهره سلطانی، رضا شفیعی‌جم، مجید صالحی، آناهیتا همتی به عنوان بازیگر در آن حضور داشتند.آناهیتا افشار در ترش و شیرین، نقش شیدا دختر جهان را بازی کرد.

سه در چهار

سه در چهار، یک سریال تلویزیونی به کارگردانی مجید صالحی در سال 1387 است.آناهیتا افشار در سه در چهار نقش مرضیه عروس سیروس را در کنار بازیگرانی چون محمد کاسبی، مهران رجبی، علی صادقی، اشکان اشتیاق، شهره لرستانی، شهرام قائدی و...به عهده داشت.

آناهیتا افشار در سریال سه در چهار
آناهیتا افشار در سه در چهار

طاووس‌های بی‌پر

طاووس‌های بی‌پر عنوان فیلم سینمایی به کارگردانی جواد مزدآبادی در سال 1387 است که آناهیتا افشار اولین تجربه بازی در سینما را در سن 22 سالگی درکنار ستارگانی چون فریبرز عرب نیا و هنگامه قاضیانی کسب کرد.

برف روی کاج‌ها

برف روی کاج‌ها، عنوان فیلم سینمایی به کارگردانی و نویسندگی پیمان معادی در سال 1389 است که آناهیتا افشار در نقش نسیم در کنار ستارگانی چون مهناز افشار، صابر ابر،ویشکا آسایش، حسین پاکدل،حسن معجونی، الهام کردا به ایفای نقش پرداخت.

آناهیتا افشار و مهناز افشار در برف روی کاج‌ها
آناهیتا افشار در برف روی کاج‌ها

برف

برف فیلم سینمایی به کارگردانی مهدی رحمانی در سال ۱۳۹۲ است که آناهیتا افشار در نقش سارا در کنار هنرمندانی چون رویا تیموریان، افشین هاشمی، محمدرضا غفاری، شیرین یزدان بخش حضور داشت.

عکس آناهیتا افشار در فیلم سینمایی برف
آناهیتا افشار در فیلم سینمایی برف

مدینه

مدینه نام یک سریال تلویزیونی به کارگردانی سیروس مقدم است که  در  ماه رمضان سال 1396 از شبکه شبکه یک سیما پخش شد.آناهیتا افشار در سریال مدینه نقش هانیه کاشانی همسر بهمن(مهرداد صدیقیان) را به عهده داشت و شبنم مقدمی، پریوش نظریه، مریم کاویانی، مجید صالحی،لیندا کیانی، گلاره عباسی نیز در این سریال حضور داشتند.

مهرداد صدیقیان و آناهیتا افشار در سریال مدینه
مهرداد صدیقیان و آناهیتا افشار در سریال مدینه

پل خواب

پل خواب، عنوان فیلم سینمایی به کارگردانی و نویسندگی اکتای براهنی در سال ۱۳۹۳ است که آناهیتا افشار بازیگر نقش ندا با ساعد سهیلی، هومن سیدی،مجتبی پیرزاده و..به ایفای نقش پرداختند.

آناهیتا افشار و ساعد سهیلی در فیلم سینمایی پل خواب
آناهیتا افشار در فیلم پل خواب

ویلایی‌ها

 ویلایی‌ها فیلم سینمایی به کارگردانی منیر قیدی است و آناهیتا افشار در نقش همسر آقای یگانه با ستارگانی چونپریناز ایزدیار، طناز طباطبایی، علی شادمان، صابر ابر، ثریا قاسمی هم بازی شد.

آناهیتا افشار در فیلم سینمایی ویلایی ها
آناهیتا افشار در ویلایی ها

ایستگاه اتمسفر

ایستگاه اتمسفر فیلم سینمایی به کارگردانی مهدی جعفری در سال ۱۳۹۵ است و محسن کیایی، رؤیا افشار، آناهیتا افشار، ژاله صامتی در آن به عنوان بازیگر حضور داشتند.

آناهیتا افشار در ایستگاه اتمسفر
آناهیتا افشار در ایستگاه اتمسفر

سایه بان

سایه بان، یک سریال تلویزیونی به کارگردانی جمشید محمودی و نوید محمودی در سال 1396 است. آناهیتا افشار در سریال سایه بان با نقش مژده در کنار هنرمندانی چون هستی مهدوی، محمدرضا غفاری، حسام محمودی، المیرا دهقانی، سینا مهراد و..به ایفای نقش پرداخت. 

آناهیتا افشار در سریال سایه بان
آناهیتا افشار در سریال سایه بان

هفت و نیم

 هفت و نیم، فیلم سینمایی به کارگردانی و نویسندگی نوید محمودی در سال ۱۳۹٧ است که آناهیتا افشار نقش ناهید را به عهده دارد و در این فیلم بازیگرانی چون علیرضا کمالی، فرشته حسینی، شیدا خلیق، شادی مختاری، ندا جبرائیلی و...حضور دارند.

آناهیتا افشار و علیرضا کمالی در فیلم سینمایی هفت و نیم
آناهیتا افشار در فیلم سینمایی هفت و نیم

قورباغه

 قورباغه، اولین سریال آناهیتا در شبکه نمایش خانگی به نویسندگی و کارگردانی هومن سیدی در سال 1399 و با بازی نوید محمدزاده، صابر ابر، فرشته حسینی و سحر دولتشاهی است. آناهیتا افشار در قورباغه نقش نگار را به عهده داشت.

آناهیتا افشار در سریال قورباغه
عکس آناهیتا افشار در قورباغه

پوست شیر

پوست شیر، سومین سریال آناهیتا افشار در شبکه نمایش خانگی به کارگردانی جمشید محمودی در سال 1401 است که نقش شیرین بیک زاده زن صیغه ای سابق منصور  را بازی کرد. هادی حجازی‌فر، پانته‌آ بهرام، مهرداد صدیقیان، علیرضا کمالی، پردیس احمدیه، ژیلا شاهی و شهاب حسینی از بازیگران این سریال هستند.

آناهیتا افشار در سریال پوست شیر در نقش زن صیغه ای منصور
آناهیتا افشار در پوست شیر

مگه تمام عمر چند بهاره 

مگه تموم عمر چندتا بهاره؟ عنوان سریالی در شبکه نمایش خانگی به کارگردانی سروش صحت است. علی مصفا، قدرت‌الله ایزدی، کاظم سیاحی، مجید یوسفی، گیلدا ویشکی، بیژن بنفشه‌خواه، حسن نوری، اردشیر کاظمی و آناهیتا افشار در نقش گلی از بازیگران این سریال هستند.

آناهیتا افشار در سریال مگه تمام عمر چند بهاره در نقش گلی
آناهیتا افشار در مگه تمام عمر چند بهاره 

لیست آثار آناهیتا افشار

نام

سال

توضیحات

خانه به دوش

1383

در نقش منشی شرکت بیات

کارگردان: رضا عطاران

بازیگران: حمید لولایی، مریم امیرجلالی

متهم گریخت

1384

در نقش سحر مشرفی زن رامین

کارگردان: رضا عطاران

بازیگران: سیروس گرجستانی، مریم امیرجلالی

ترش و شیرین

1385

در نقش شیدا دختر جهان

کارگردان:  رضا عطاران

بازیگران: حمید لولایی، مریم امیرجلالی

سه در چهار

1386

در نقش مرضیه عروس سیروس

کارگردان: مجید صالحی

بازیگران: محمد کاسبی، مهران رجبی

طاووس‌های بی پر

1387

کارگردان: جواد مزدآبادی

بازیگران: فریبرز عرب‌نیا، هنگامه قاضیانی

زندگی با چشمان بسته

1387

کارگردان:  رسول صدرعاملی

بازیگران: ترانه علیدوستی، حامد بهداد

رستگاران

1388

کارگردان: سیروس مقدم

بازیگران:  روناک یونسی، پوریا پورسرخ

خسته دلان

1388

کارگردان:  سیروس الوند

بازیگران: علی نصیریان، سام درخشانی

زیر هشت

1389

کارگردان: سیروس مقدم

بازیگران:امیر جعفری، پانته‌آ بهرام

پنهان

1389

کارگردان: مهدی رحمانی

بازیگران: فریبرز عرب‌نیا، آناهیتا نعمتی

برف روی کاج‌ها

1390

در نقش نسیم

کارگردان: پیمان معادی

بازیگران: مهناز افشار، صابر ابر

یک، دو، سه،... پنج

1391

کارگردان: محمد معیری

بازیگران: همایون ارشادی، آناهیتا افشار

برف

1392

در نقش سارا

کارگردان: مهدی رحمانی

بازیگران: رویا تیموریان، افشین هاشمی

مدینه

1393

در نقش هانیه کاشانی (برادرزاده مدینه، همسر بهمن)

کارگردان: سیروس مقدم

بازیگران: شبنم مقدمی، مهرداد صدیقیان

پل خواب

1393

در نقش ندا 

کارگردان: اكتای براهنی

بازیگران: ساعد سهیلی، هومن سیدی

ویلایی‌ها

1395

در نقش همسر آقای یگانه

کارگردان: منیر قیدی

بازیگران: پریناز ایزدیار، طناز طباطبایی

یک کیلو و بیست و یک سایه‌بان گرم

1395

کارگردان: رحیم طوفان

بازیگران: سعید آقاخانی، لیلا زارع

ایستگاه اتمسفر

1395

کارگردان:  مهدی جعفری

بازیگران:  محسن کیایی، رؤیا افشار

سایه‌بان

1396

در نقش مژده دختر دایی آرمان ، دختر خسرو

کارگردان: نوید محمودی، جمشید محمودی    

بازیگران: هستی مهدوی، محمدرضا غفاری

کارت پرواز

1396

کارگردان: مهدی رحمانی

بازیگران:  منصور شهبازی، ندا جبرائیلی

هفت و نیم

1397

در نقش ناهید

کارگردان: نوید محمودی

بازیگران: فرشته حسینی، شیدا خلیق

نمایش فرانکشتاین

1398

 تئاتر شهر

کارگردان: ایمان افشاریان

بازیگران:  پژمان ‌جمشیدی، بانیپال ‌شومون

قورباغه

1399

در نقش نگار

کارگردان: هومن سیدی

بازیگران: نوید محمدزاده، صابر ابر

آنها

1400

کارگردان:  مهدی آقاجانی و میلاد جرموز

بازیگران: پردیس احمدیه، دیبا زاهدی

اتاقک گلی

1401

کارگردان:  محمد عسگری

بازیگران: آناهیتا افشار، تینو صالحی

پوست شیر

1401

در نقش شیرین بیگ‌زاده

کارگردان:  جمشید محمودی

بازیگران: هادی حجازی‌فر، پانته‌آ بهرام

مگه تموم عمر چندتا بهاره

1402

در نقش گلی

کارگردان: سروش صحت

بازیگران:  علی مصفا، قدرت‌الله ایزدی

آناهیتا افشار
عکس قدیمی آناهیتا افشار 

12 حقیقت جالب درباره آناهیتا افشار

  1. اینستاگرام این بازیگر تیک آبی ندارد.
  2. جدایی آناهیتا افشار از همسرش ایمان طاهری در سال 1397 اتفاق افتاد.
  3. آناهیتا افشار بازی هدیه تهرانی در چهارشنبه سوری و  لیلا حاتمی در فیلم آب و آتش و بازی های ترانه علیدوستی را دوست دارد.
  4. این بازیگر هیچ نوع عمل زیبایی انجام نداده است و اعتقاد دارد که هر کسی باید به صورت طبیعی زیبا باشد.
  5. رضا عطان، سیروس مقدم، مهدی رحمانی و نوید محمدی به عنوان کارگردان با 3 مرتبه همکاری بیشترین اعتماد را به وی داشته اند.
  6. آناهیتا با رضا عطان به عنوان کارگردان در سریال های خانه به دوش، متهم گریخت و ترش و شیرین همکاری داشت.
  7. این هنرمند در سریال های رستگارن، زیر هشت و مدینه با سیروس مقدم به عنوان کارگردان همکاری داشته است.
  8. این بازیگر خوش چهره با بازی در نقش نگار در سریال قورباغه، نخستین تجربه بازی در شبکه نمایش خانگی را به دست آورد.
  9. با نقش مرضیه عروس سیروس در سریال سه در چهار به شهرت رسید.
  10. طنز یا جدی بودن نقش زیاد برایش فرقی ندارد و مساله مهم این است که نقش را دوست داشته باشد.
  11. این هنرمند از سال 1383 تاکنون در دنیای بازیگری فعالیت دارد.
  12. این بازیگر خوش چهره سابقه بازی در 9 سریال تلویزیونی، 13 فیلم سینمایی و 4 سریال در شبکه نمایش خانگی را دارد.


مصاحبه آناهیتا افشار با فریدون جیرانی

مصاحبه آناهیتا افشار به صورت متنی بسیار کم است اما شما می توانید در ادامه اولین گفت و گوی تصویری وی با برنامه کافه آپارات فریدون جیرانی را مشاهده کنید.



مصاحبه آناهیتا افشار در حاشیه جشنواره فجر

 


عکس آناهیتا افشار

آناهیتا افشار در اکران خصوصی فیلم برف
عکس اینستاگرام آناهیتا افشار 
آناهیتا افشار و سروش صحت در سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره
آناهیتا افشار و سروش صحت
آناهیتا افشار
عکس جدید آناهیتا افشار
آناهیتا افشار و قدرت الله ایزدی
آناهیتا افشار و قدرت الله ایزدی
آناهیتا افشار
تصاویری از آناهیتا افشار
آناهیتا افشار
عکس جدید از آناهیتا افشار
آناهیتا افشار
عکس قدیمی از آناهیتا افشار
آناهیتا افشار در پوستر سریال قورباغه
آناهیتا افشار در قورباغه
آناهیتا افشار
عکس های اینستاگرام آناهیتا افشار
آناهیتا افشار
عکس آناهیتا افشار بازیگر
آناهیتا افشار
آناهیتا افشار
آناهیتا افشار
عکس از آناهیتا افشار

 

پرسش های متداول

آناهیتا افشار مجرد است یا متاهل؟
آناهیتا افشار هم اکنون مجرد است اما در سال 1397 با دکتر ایمان طاهری ازدواج کرد که یک سال بعد جدا شد.
آناهیتا افشار در خانه به دوش چه نقشی داشت؟
آناهیتا افشار در خانه به دوش نقش منشی شرکت بیات را بازی می کرد.
نقش آناهیتا افشار در سریال سه در چهار چی بود؟

مرضیه اسم نقش آناهیتا افشار در سریال سه در چهار است.

آناهیتا افشار در قورباغه چه نقشی دارد؟
آناهیتا افشار در قورباغه نقش نگار را ایفا کرد.
 آناهیتا افشار در پوست شیر چه نقشی دارد؟
 آناهیتا افشار در پوست شیر نقش شیرین بیک زاده زن صیغه ای سابق منصور را بازی کرد.
 آناهیتا افشار چند سالشه؟
آناهیتا افشار متولد  ۷ مرداد ۱۳۶۵ است و 36 سال سن دارد.
آدرس اینستاگرام آناهیتا افشار چیست؟
 اینستاگرام آناهیتا افشار به آدرس anahitafshar است.


سخن آخر

عکس و بیوگرافی آناهیتا افشار بازیگر خوش چهره تلویزیون و سینمای ایران که با نقش مرضیه در سریال سه در چهار به شهرت رسید و بازی او با نقش شیرین در سریال پوست شیر و نقش گلی در سریال جدید سروش صحت مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است را در این مطلب بررسی کردیم. در مطلب بسیار پربازدید دیگری بیوگرافی محمد صادقی از شهرت در مانکن تا شایعه تغییر جنسیت و  بیوگرافی شایسته سجادی بازیگر نقش ملودی در سریال سرگیجه را برای مخاطبان سایت رویداد فراهم کردیم که در صورت تمایل می توانید مطالعه کنید. اگر شما هم به بازی این بازیگر توانا علاقه دارید و اطلاعات بیشتری از زندگی شخصی و هنری او، فیلم‌ها و حواشی اش می دانید با ما و سایر مخاطبان سایت رویداد ایران در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نویسنده
هاجر خانی
هاجر خانی
علاقه مند به خبرنگاری و تولید محتوا

نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد