hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > امام جمعه همدان: ثمره اقدامات دولت در سال آینده نمایان خواهد شد

امام جمعه همدان: ثمره اقدامات دولت در سال آینده نمایان خواهد شد

نماینده ولی در استان و امام جمعه همدان گفت: دولت مردمی سیزدهم امسال تلاش و کوشش بسیاری در حوزه‌های مختلف انجام داد که ثمره و نتایج این اقدامات در سال آینده نمایان خواهد شد.

به گزارش ایرنا؛ آیت الله "حبیب‌الله شعبانی‌موثقی" روز شنبه در آیین تکریم و معارفه امام جمعه اسلامشهر آق‌گل از توابع شهرستان ملایر، اظهار داشت: همزمان با بهار طبیعت، انسان‌ها نیز نیازمند تحول، نو شدن و تکامل هستند. 

وی ضمن تبریک فرا رسیدن بهار طبیعت و همزمانی آن با اعیاد شعبانیه و بهار قرآن، بر لزوم توجه به امام زمان(عج) و صدقه دادن برای ایشان تاکید کرد و افزود: همه باید زمینه‌ساز ظهور و تشکیل حکومت جهانی مهدی موعود(عج) باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با اشاره به تلاش‌ و کوشش دولت مردمی آیت الله رییسی از بدو تشکیل تاکنون، تصریح کرد: دولت سیزدهم در سال جاری تلاش‌ها و اقدامات خوب و اثرگذاری در حوزه‌های مختلف انجام داد که امیدواریم سال آینده شاهد ثمره و نتایج این اقدامات و کوشش‌ها در بخش ها و حوزه های مختلف باشیم.

آیت الله شعبانی‌موثقی همچنین نماز جمعه را یکی از برکات‌ جمهوری اسلامی دانست و ادامه داد: در حال حاضر نماز جمعه در ۹۰۰ پایگاه سراسر کشور اقامه می‌شود و چتر این فریضه الهی بر سر مردم ایران همچنان پابرجاست.

وی تاکید کرد: نماز جمعه را باید فرصت مغتنمی برای بهره‌گیری از معنویات و استجابت دعا بدانیم و از هر لحظه و فرصتی برای شرکت در نماز جمعه و تقویت صفوف این فریضه عبادی و سیاسی استفاده کنیم.

وی حضور مجموعه مدیران و نمایندگان شهرستان ملایر در این آیین را نشانه یکدلی، وحدت و هماهنگی مسئولان برای خدمت به مردم عنوان کرد و گفت: اصل و اساس وظایف مدیران، خدمت به مردم است.

امام جمعه ملایر نیز در این آیین به اهمیت و جایگاه نماز جمعه و نزول یکی از سوره‌های قرآن به نام جمعه اشاره کرد و گفت: خداوند متعال از روی محبت، مهر و دوستی، نماز جمعه را برای ما ارزانی کرد و مومنان باید در هر شرایطی به سوی نماز بشتابند.

حجت الاسلام "محمدباقر برقراری" نماز جمعه را مظهر قدرت دین و اجتماع قدرتمند مسلمانان دانست و اظهار داشت: نماز جمعه موجب رشد معنویت و دیانت جامعه می‌شود.

به گزارش ایرنا؛ در این آیین با حضور فرماندار ویژه ملایر و جمعی از روحانیون و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان، از خدمات حجت الاسلام "عباس عبدالملکی" تقدیر و حجت الاسلام "امیر حجتی‌فر" به عنوان امام جمعه جدید اسلامشهر آق‌گل معرفی شد.

نماز عبادی و سیاسی جمعه در شهرهای ملایر، ازندریان، جوکار، سامن و اسلامشهر آق‌گل اقامه می‌شود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد