hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > امام جمعه همدان: حذف برتری و ایجاد عدالت مهم‌ترین آرمان انقلاب اسلامی است

امام جمعه همدان: حذف برتری و ایجاد عدالت مهم‌ترین آرمان انقلاب اسلامی است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با تاکید بر حفظ و ماندگاری ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی، گفت: حذف برتری و ایجاد عدالت مهم‌ترین آرمان انقلاب اسلامی است که باید برای پاسداری از آن تلاش کنیم.

به گزارش ایرنا، آیت الله «حبیب الله شعبانی موثقی» روز پنج‌شنبه در آیین تجلیل از پیشکسوتان و یاران انقلاب که در حسینیه امام خمینی(ره) همدان برگزار شد، اظهار داشت: امام راحل تحول بزرگی را رقم زد که در جهان بی نظیر است و توانست با نابودی رژیم ستمشاهی و استقرار نظامی اسلانی و الهی، انسان‌های بزرگی را تربیت کند.

وی تاکید کرد: در این مسیر مردم نیز تبعید، زندان و کشته شدن فرزندان خود را تحمل کردند و به معنای واقعی یار و یاور انقلاب بودند. 

امام جمعه همدان افزود: انقلاب ملت ایران برای جابجایی قدرت نبود بلکه برای ایجاد عدالت و حاکم شدن ضوابط الهی و اسلام در جامعه حاکم شد تا کسی بر دیگری برتری نداشته باشد. 

آیت الله شعبانی موثقی، انقلاب اسلامی را امانتی بزرگ دانست و خاطرنشان کرد: ما موظف به حمایت از امانت شهدا، ایثارگران و امام راحل در مقابل دشمنانی هستیم که بیش از ۴۰ سال است از اسلام سیلی می خورند.

به گفته او، دفاع از انقلاب حد و مرز و پیشکسوت و جوان نمی شناسد اما باید شرایط را برای حضور پررنگ جوانان فراهم کنیم.

وی با قدردانی از چهره های فعال در جریان مبارزات سیاسی، افزود: استان همدان مهد بزرگان و مبارزان بسیاری است که در محفل امروز برخی از آنها را مورد تجلیل و تکریم قرار دادیم.

به گزارش ایرنا، در این آیین بیش از ۵۰ نفر از پیشکسوتان و مبارزان سیاسی استان همدان که در جریان پیروزی انقلاب نقش داشتند و همچنین تعدادی از ایثارگران، جانبازان و خانواده شهدای استان تجلیل شدند. 

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد