hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > هنر و ادبیات > سینما، تلویزیون و تئاتر > بیوگرافی آزاده صمدی از بازیگری تا شهرت و کشف حجاب با عکس

بیوگرافی آزاده صمدی از بازیگری تا شهرت و کشف حجاب با عکس

بیوگرافی آزاده صمدی را با اطلاعاتی از همسرش، حواشی ازدواج و طلاق،خانواده،قد و وزن، اینستاگرام، معرفی آثار با جوایز و افتخارات وی را با عکس قدیمی آورده ایم.

آزاده صمدی(Azadeh Samadi) بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون است که در جدیدترین اثرش در شبکه نمایش خانگی با سریال افعی تهران به کارگردانی سامان مقدم حضور دارد.

آزاده در سال 1385 با سریال ما چند نفر به کارگردانی فیاض موسوی بازی مقابل قاب دوربین را تجربه کرد اما با ایفای نقش غزل توتونچی در سریال راه بی‌پایان به کارگردانی همایون اسعدیان به شهرت رسید.او در سال 1389 در سن 32 سالگی با فیلم آفریقا به کارگردانی هومن سیدی تجربه بازی در سینما را به دست آورد و برنده دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول زن در بیست و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر شد.

این بازیگر سابقه نقش آفرینی در آثاری چون «سیزده»،«خوب، بد، جلف»،« ۵۰ کیلو آلبالو»،«دیواربه‌دیوار»،«نهنگ آبی»،«می‌خواهم زنده بمانم »، « رهایم کن»، «سوشوون  » و... را دارد.در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا بیوگرافی و عکسهای آزاده صمدی را در اختیار شما قرار دهیم.

آزاده صمدی
آزاده صمدی

مشخصات آزاده صمدی

مشخصات فردی

نام کامل

آزاده صمدی

تاریخ تولد

۱۷ دی ۱۳۵۷

محل تولد

لاهیجان

شغل

بازیگر

نماد ماه تولد

جدی

مشخصات فیزیکی

قد

163 سانتی متر

وزن

حدود 70 کیلو

رنگ چشم

قهوه ای

رنگ مو

مشکی

چپ دست یا راست دست

چپ دست

مشخصات خانوادگی

نام برادران

دو برادر

نام همسر (همسران)

هومن سیدی

تاریخ ازدواج

1385-1392

شغل پدر

شغل آزاد

شغل مادر

مددکار اجتماعی

مشخصات تحصیلی

دانشگاه

دانشگاه سوره

رشته تحصیلی

رشته تئاتر

مدرک

کارشناس

بهترین آثار

نام اثر

نقش (نام نقش)

سال

راه بی‌پایان

غزل

1386

آفریقا

شیرین

1389

می‌خواهم زنده بمانم    

زهره

1399

رهایم کن

نغمه

1401

آزاده صمدی
 آزاده صمدی

بیوگرافی کامل آزاده صمدی

کودکی و اوایل زندگی

آزاده صمدی در روز یکشنبه 17 دی 1357(سال اسب) مصادف با 7 ژانویه 1979 میلادی و 7 صفر 1399 هجری قمری در لاهیجان به دنیا آمد و هم اکنون 45 سال سن دارد.نماد ماه این بازیگر جدی است و متولدین دی افرادی قدرت طلب، خانواده دوست، کم حرف و کم تظاهر، مهربان و دلسوز هستند.

آزاده صمدی در رابطه با دوران کودکی خود این چنین می ‌گوید که رویای زندگی کردن به جای دیگران را داشت. به گفته این بازیگر، او در کودکی بسیار خیال‌ پرداز بود و این ویژگی را دوست داشت. او همیشه در خیالاتش خود را به جای افراد دیگر قرار می ‌داد و نقش آن‌ها را بازی می‌کرد.

قد آزاده صمدی 163 سانتی متر است و حدود 70 کیلو وزن دارد. از دیگر مشخصات ظاهری این بازیگر می توان به موی مشکی، چشم قهوه ای و چپ دست بودن اشاره کرد.

آزاده صمدی
کودکی آزاده صمدی

خانواده

خانواده آزاده صمدی 5 نفره است و وی فرزند نخست خانواده است، دو برادر کوچکتر از خود دارد. پدرش شغل آزاد و مادرش مددکار اجتماعی است.

آزاده صمدی
عکس مادر آزاده صمدی

تحصیلات

تحصیلات آزاده صمدی در مقطع کارشناسی در رشته تئاتر از دانشگاه سوره است.

شروع فعالیت

شروع فعالیت آزاده صمدی از دستیاری تئاتر شروع کرد تا این که در سال 1385 با سریال ما چند نفر بازی مقابل قاب دوربین را تجربه کرد اما با ایفای نقش غزل توتونچی در سریال راه بی‌پایان به کارگردانی همایون اسعدیان به شهرت رسید.او در سال 1389 در سن 32 سالگی با فیلم آفریقا به کارگردانی هومن سیدی تجربه بازی در سینما را به دست آورد و برنده دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول زن در بیست و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر شد.

کلاس های بازیگری

کلاس های بازیگری آزاده صمدی در موسسه کارنامه با مدیریت پرویز پرستویی سپری شد.

علایق و تفریحات

علایق و تفریحات آزاده صمدی از عکس های که در صفحه شخصی خود به اشتراک می گذارد مشخص است به سفر، طبیعت گردی، مدلینگ، نقاشی و عکاسی علاقه دارد. او  گاهی اوقات به گالری ‌ها و نمایشگاه ‌های هنری سر می‌زند. موسیقی را دوست دارد و برای آرامش خود به آن گوش می ‌دهد. آشپزی کردن جزو علایق او محسوب می ‌شود و به گفته خودش، دست پخت خوبی هم دارد.

آزاده صمدی اعلام کرده است که به کارگردانی نیز علاقمند است و این حرفه نیز مانند بازیگری می ‌تواند جالب و جذاب باشد. به گفته او، دوست دارد روزی کارگردانی را تجربه کند و ایده‌ های جالبی در رابطه با مونتاژ، تدوین و … دارد.

آزاده صمدی
عکس های آزاده صمدی

آزاده صمدی و همسرش

آزاده صمدی و همسرش، آزاده صمدی و همسر جدیدش، عکس عروسی آزاده صمدی، آزاده صمدی و همسرش و فرزندش، همسر دوم آزاده صمدی، فرزند آزاده صمدی و... از مواردی است که در صفحه نخست گوگل بسیار جست و جو شده است. آزاده در سال 1385 در سن 28 سالکی با هومن سیدی ازدواج کرد اما این ازدواج بعد از هفت سال زندگی مشترک در سال ۱۳۹۲ به جدایی انجامید. جدایی این دو بازیگر کاملا بدون حاشیه و بدون سروصدا انجام شد و هر دوی آن‌ها ترجیح دادند در مورد علت طلاق صحبت نکنند.

آزاده صمدی و هومن سیدی دارای یک دختر هستند، نیز از شایعات فضای مجازی بود که هر دو این مسئله را تکذیب کردند. پس از طلاق هومن سیدی در اینستاگرام خود توضیح داد که زندگی مشترکش با خانم آزاده صمدی به پایان رسید. آزاده صمدی نیز در رابطه با ازدواج اول خود این چنین گفت که ازدواج آن‌ها کاملا موفق بود و تا زمانی که با هم بودند، برای موفقیت یکدیگر تلاش کردند.

آزاده صمدی
عکس آزاده صمدی و همسرش هومن سیدی

اینستاگرام آزاده صمدی

اینستاگرام آزاده صمدی به آدرس azadehsamadi است که 1.5 میلیون فالور دارد، 144 صفحه را دنبال می کند و تاکنون 261 پست بارگذاری کرده است. این بازیگر فعالیت در اینستاگرام را به تاریخ ژولای 2014 آغاز کرد و در نوامبر 2019 تیک آبی دریافت کرد. بازیگرانی چون جواد عزتی، ترانه علیدوستی، پریناز ایزدیار، سحر دولتشاهی، نویدمحمدزاده و هوتن شکیبا صفحه وی را دنبال می کنند.

اینستاگرام آزاده صمدی
صفحه اینستاگرام آزاده صمدی

 آزاده صمدی در شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

azadehsamadi

وبسایت

بیوگرافی آزاده صمدی ویکی پدیا

فیلم های آزاده صمدی

راه بی پایان

راه بی پایان عنوان سریال تلویزیونی به کارگردانی همایون اسعدیان است که آزاده صمدی با ایقای نقش غزل توتونچی در سال ۱۳۸۶ به شهرت رسید و با بازیگرانی چون آتیلا پسیانی، فرهاد اصلانی، سید مهرداد ضیایی، هومن سیدی، بیتا سحرخیز، مجید یاسر هم بازی شد.

آزاده صمدی در سریال راه بی پایان
عکس آزاده صمدی در سریال راه بی پایان

آفریقا

آفریقا، نخستین تجربه بازی آزاده صمدی در سینما به کارگردانی هومن سیدی است که برای ایقای نقش شیرین برنده بهترین بازیگر نقش اول زن در بیست و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر شد.شهاب حسینی، جواد عزتی، مینا ساداتی و امیر جدیدی از بازیگران آن هستند.

آزاده صمدی در آفریقا
آزاده صمدی در فیلم آفریقا

سیزده

سیزده، دومین تجربه بازی آزاده صمدی در سینما به کارگردانی هومن سیدی است که نقش یک دختر ولگرد به نام سامی/ساقی را به عهده داشت و با امیر جعفری، ویشکا آسایش، ریما رامین فر، یسنا میرطهماسب، مهران احمدی، امیر جدیدی و نوید محمدزاده هم بازی شد.
آزاده صمدی در فیلم سیزده
آزاده صمدی در فیلم سیزده

خوب، بد، جلف

خوب، بد، جلف نخستین همکاری آزاده صمدی در نقش مژده قنبرزاده با پیمان قاسم‌خانی به عنوان کارگردان است و حمید فرخ‌نژاد، پژمان جمشیدی، سام درخشانی، ویشکا آسایش، مانی حقیقی، حسین پاکدل، بهاره رهنما، نیوشا ضیغمی و نسیم ادبی از بازیگران آن هستند.

آزاده صمدی در فیلم خوب، بد، جلف
آزاده صمدی در فیلم خوب، بد، جلف

 دیوار به دیوار

دیوار به دیوار، مجموعه تلویزیونی به کارگردانی سامان مقدم است که آزاده صمدی نقش مهناز مسگرزاده همسر بهرام با بازی پژمان جمشیدی را به عهده داشت.بازیگران این سریال، فرهاد آئیش، ویشکا آسایش، رویا تیموریان، گوهر خیراندیش، حسن زارعی، امیرمهدی ژوله و علی شادمان هستند.

آزاده صمدی در سریال دیوار به دیوار
آزاده صمدی در سریال دیوار به دیوار

عالیجناب

عالیجناب، نخستین تجربه بازی آزاده صمدی در شبکه نمایش خانگی است که ایفاگر نقش خبرنگار بخش سیاسی نشریه اتفاق به نام لیلا مظاهر را به عهده داشت و با امیر آقایی، بابک حمیدیان، سعید آقاخانی، سحر دولتشاهی و لیلا اوتادی هم بازی شد.

آزاده صمدی در سریال عالیجناب
آزاده صمدی در سریال عالیجناب

 نهنگ آبی   

نهنگ آبی، دومین تجربه بازی آزاده صمدی در شبکه نمایش خانگی است که نقش هاله را بازی می کرد و با ستارگانی چون ساعد سهیلی، لیلا حاتمی، حسین یاری، ماهور الوند، ستاره پسیانی، دیبا زاهدی، مصطفی زمانی و...هم بازی شد.

آزاده صمدی در سریال نهنگ آبی   
آزاده صمدی در سریال نهنگ آبی 

 می‌خواهم زنده بمانم 

می‌خواهم زنده بمانم یک سریال در شبکه نمایش خانگی به کارگردانی شهرام شاه‌حسینی است که آزاده صمدی ایفاگر نقش زهره افشار همسر امیر شایگان با بازی حامد بهداد را به عهده داشت. سحر دولتشاهی، پدرام شریفی، علی شادمان، مهران احمدی، آناهیتا درگاهی، بابک کریمی، مهدی حسینی نیا و بهاره کیان افشار از بازیگران این سریال هستند.

آزاده صمدی در سریال می‌خواهم زنده بمانم 
آزاده صمدی در سریال می‌خواهم زنده بمانم 

رهایم کن

رهایم کن، عنوان سریالی در شبکه نمایش خانگی در ژانر درام عاشقانهٔ تاریخی به کارگردانی شهرام شاه‌حسینی است که آزاده صمدی نقش نغمه همسر سابق حاتم را به عهده داشت و با محسن تنابنده، هوتن شکیبا،هدی زین‌العابدین، مهدی حسینی‌نیا، بابک کریمی، مونا احمدی و حسن معجونی هم بازی شد.

آزاده صمدی در سریال رهایم کن
آزاده صمدی در سریال رهایم کن

 لیست آثار

نام

سال

توضیحات

ما چند نفر

1385

نقش رکسانا
کارگردان: فیاض موسوی
بازیگران: مهدی پاکدل، سام درخشانی

راه بی‌پایان

1386

نقش غزل توتونچی
کارگردان: همایون اسعدیان
بازیگران: آتیلا پسیانی، فرهاد اصلانی

گاوصندوق

1388

کارگردان: مازیار میری
بازیگران: رضا بابک، سیروس گرجستانی

آفریقا

1389

نقش شیرین
بهترین بازیگر نقش اول زن در بیست و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر

کارگردان: هومن سیدی
بازیگران: شهاب حسینی، جواد عزتی

سی‌امین روز

1390

کارگردان: جواد افشار
بازیگران: پژمان بازغی، سیما تیرانداز

سیزده

1391

نقش سامی/ساقی
کارگردان: هومن سیدی
بازیگران: امیر جعفری، ویشکا آسایش

حیرانی

1391

کارگردان: امید بنکدار، کیوان علیمحمدی
بازیگران: حمیدرضا پگاه، مریم بوبانی

طبقه حساس

1392

کارگردان: کمال تبریزی
بازیگران: رضا عطاران، محمدرضا فروتن

ارغوان

1393

نقش لی لی
کارگردان: امید بنکدار
بازیگران:  مهتاب کرامتی، شقایق فراهانی

انقلاب زیبا

1393

نقش زیبا
کارگردان: بهرنگ توفیقی
بازیگران: مجید مظفری، علیرضا کمالی

پشت بام تهران

1394

نقش
کارگردان: بهرنگ توفیقی
بازیگران: کامبیز دیرباز، سام درخشانی

خوب، بد، جلف

1394

نقش مژده قنبرزاده
کارگردان: پیمان قاسم‌خانی
بازیگران:  حمید فرخ‌نژاد، پژمان جمشیدی

۵۰ کیلو آلبالو

1394

نقش آروشا اژدری
کارگردان: مانی حقیقی
بازیگران: ساعد سهیلی، هستی مهدوی‌فر

گاهی

1394

نقش ابریشم
کارگردان: محمدرضا رحمانی
بازیگران: فریبرز عرب‌نیا، اندیشه فولادوند

ساعت ۵ عصر

1395

نقش مهناز
کارگردان: مهران مدیری
بازیگران:  سیامک انصاری، امیر جعفری

لابی

1395

کارگردان: محمد پرویزی
بازیگران: شهاب حسینی، مصطفی زمانی

دیواربه‌دیوار

1395-1397

نقش مهناز مسگرزاده
کارگردان: سامان مقدم
بازیگران: پزمان جمشیدی، فرهاد آئیش

عالیجناب    

1396

نقش لیلا مظاهر
کارگردان: سام قریبیان
بازیگران: امیر آقایی، بابک حمیدیان

مارموز 1396

نقش میترا
کارگردان: کمال تبریزی
بازیگران:  حامد بهداد، ویشکا آسایش

سراسر شب 1396

نقش شهره
کارگردان: فرزاد مؤتمن
بازیگران:  الناز شاکردوست، افسانه چهره‌آزاد

نهنگ آبی    1396

نقش هاله
کارگردان: فریدون جیرانی
بازیگران:  ساعد سهیلی، لیلا حاتمی

زیرنظر 1397

نقش گیتی
کارگردان: مجید صالحی
بازیگران: رضا عطاران، امیر جعفری

خط استوا 1398

کارگردان: اصغر نعیمی
بازیگران:  فرهاد اصلانی، سیامک انصاری

می‌خواهم زنده بمانم     1399

نقش زهره افشار
کارگردان: شهرام شاه‌حسینی
بازیگران: حامد بهداد، سحر دولتشاهی

روایت ناتمام سیما 1401

کارگردان: علیرضا صمدی
بازیگران: حامد کمیلی، مهران احمدی

نبودنت 1401

نقش
کارگردان: کاوه سجادی حسینی
بازیگران:  سحر دولتشاهی، امیر آقایی

 رهایم کن     1401

نقش نغمه
کارگردان: شهرام شاه حسینی
بازیگران: محسن تنابنده، هوتن شکیبا

افعی تهران 1402

کارگردان: سامان مقدم
بازیگران: پیمان معادی، سحر دولشاهی

سوشوون   

1403

کارگردان: نرگس آبیار
بازیگران:  بهنوش طباطبایی، میلاد کی‌مرام

فیلم کوتاه

سال نام کارگردان
۱۳۸۳ هیچ‌کس با هیچ‌کس سخن نمی‌گوید امید بنکدار و کیوان علیمحمدی
۱۳۸۶ ۳۵متری سطح آب هومن سیدی
دندان آبی هومن سیدی
۱۳۸۷ تمام وسایل شخصی من جابه‌جا شده هومن سیدی
۱۳۹۹ آتی ساز ۳ آروند دشت‌آرای

تله فیلم

سال نام کارگردان
۱۳۸۶ یکی از میان همه ابراهیم شیبانی
۱۳۸۷ آخرین گره خورشید همایون اسعدیان
۱۳۸۷ دلایل اصلی کاظم معصومی

تئاتر

  • آلنده نازنین، کارگردان: محمد برهمنی، سال ۱۴۰۰
  • آن دیگری، کارگردان: سمانه زندی‌نژاد، سال ۱۳۹۸
  • بداهه، کارگردان: آروند دشت‌آرای، سال ۱۳۹۸
  • رؤیای یک شب نیمه تابستان، کارگردان: مصطفی کوشکی
  • بدون تماشاگر، کارگردان: علی سرابی، سال ۱۳۹۷
  • زبان اصلی، کارگردان: رسول کاهانی، سال ۱۳۹۴
  • نامه‌های عاشقانه از خاورمیانه، کارگردان: کیومرث مرادی، سال ۱۳۹۶
  • آیس لند، کارگردان: آیدا کیخایی، سال ۱۳۹۵
  • پنج ثانیه برف، کارگردان: مرتضی میرمنتظمی، سال ۱۳۹۵
  • و؛ و wow، کارگردان: تینو صالحی، سال ۱۳۹۳
  • بالاخره این زندگی مال کیه؟، کارگردان: اشکان خیل‌نژاد، سال ۱۳۹۳
  • P2، کارگردان:سید مرتضی میرمنتظمی، سال ۱۳۹۳
  • یک کلیک کوچولو، کارگردان: احمد سلیمانی، سال ۱۳۹۳
  • روایت ناتمام یک فصل معلق، کارگردان: هومن سیدی، سال ۱۳۹۲
  • پرفورمنس بی انتخاب، اجرا گردان: امیر کنجانی، سال ۱۳۹۲
  • مشروطه بانو، کارگردان: حسین کیانی، سال ۱۳۹۰
  • بی شیر و شکر، کارگردان: حمید امجد، سال ۱۳۸۲ و ۱۳۸۳
  • تله تئاتر دریا روندگان، کارگردان: محمد عاقبتی، سال ۱۳۸۵

نمایشنامه‌خوانی

  • عروسی خون، کارگردان: روح‌الله جعفری، سال ۱۳۹۴
  • خانه برنارد آلبا، کارگردان: نسیم ادبی، سال ۱۳۹۳
  • شب سال نو، کارگردان: محمد رحمانیان، سال ۱۳۹۲

جوایز و افتخارات آزاده صمدی

عنوان

سال

توضیحات

برنده دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول زن

1389

برای فیلم آفریقا در بیست و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر[

آزاده صمدی
آزاده صمدی

11 حقیقت جالب درباره آزاده صمدی

  1. صفحه اینستاگرام این بازیگر تیک آبی دارد.
  2. او در دوران انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۸۸ از جمله هنرمندان حامی میرحسین موسوی بود.
  3. صمدی اجرای برنامه زابیواکا را که از شبکه اینترنتی آیو ویژه جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه پخش می‌شد، بر عهده داشت.ناظران سازمان ⁧صداوسیما⁩ بعد از اجرای قسمت اول برنامه، در میانهٔ قسمت دوم، جلوی اجرای صمدی در این برنامه را گرفتند و مجید یاسر و علی انصاریان به عنوان جایگزین او اجرای این برنامه را بر عهده گرفتند. آن‌ها دلیل این کار را جلوگیری از «استفاده ابزاری از زن» ها اعلام کردند.
  4. در ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ آزاده صمدی بدون حجاب اجباری در مراسم تشییع رضا حداد شرکت کرد که با استقبال کاربران شبکه‌های اجتماعی روبه‌رو شد.[
  5. بازپرس دادسرای فرهنگ و رسانه در تهران برای آزاده صمدی به دلیل جریحه‌دار کردن اخلاق و عفت عمومی از طریق کشف حجاب،‌ قرار جلب به دادرسی صادر کرد.
  6. آزاده صمدی سپس در دادگاه به اتهام رعایت نکردن حجاب اجباری به شش ماه محرومیت از فعالیت در فضای مجازی چه به صورت مستقیم یا به واسطه سایرین محکوم شد. همچنین موظف شد که با مراجعه به مراکز رسمی روان‌شناسی برای درمان آنچه که در این حکم «بیماری شخصیت ضد‌اجتماعی» خوانده شده، به صورت هر دو هفته یک‌بار اقدام و گواهی سلامت خود را در پایان دوره درمان ارائه کند.‌
  7. وی در اواخر آبان ۱۴۰۲ هنگامیکه در راه ۵۴امین جشنواره گوا در هند بود ممنوع‌الخروج شد.
  8. به گفته خودش فردی خوش خنده و خوش اخلاق است و دوست دارد که دلنوشته‌ های خود را در صفحه ‌ای که در فضای مجازی دارد به اشتراک بگذارد.
  9. تا پایان مقطع پیش دانشگاهی و گرفتن دیپلم در لاهیجان بود تا اینکه بعد از دانشگاه و کلاس های کنکور به شهر تهران نقل مکان کردند.
  10. از آن دست بازیگرانی هست که دوست دارد شیوه های جدید را تجربه کند و به همین دلیل متفاوت بودن نقش برایم ارجح تر از اندازه نقش است.
  11. زمانی ایده آلیست بود و اصلا تصور نمی کرد با سریال های تلویزیونی همکاری کند اما بعد مدتی به این نتیجه رسید کنار تئاتر و سینما، تلویزیون هم ایرادی ندارد.

مصاحبه آزاده صمدی

مصاحبه آزاده صمدی به صورت متنی و گفت و گوی تصویری وجود دارد و او دربرنامه های چون خندوانه به کارگردانی رامبدجوان و پیشگو حضور داشته است. در ادامه فیلم مصاحبه های وی را در برنامه کافه آپارت و ماهنامه سینمایی فیلم امروز مشاهده می کنید.

مصاحبه آزاده صمدی با فریدون جیرانی

مصاحبه آزاده صمدی با ماهنامه سینمایی فیلم امروز

عکس آزاده صمدی

آزاده صمدی

آزاده صمدی

آزاده صمدی

آزاده صمدی

آزاده صمدی

آزاده صمدی

 

عکسهای قدیمی آزاده صمدی

آزاده صمدی در فیلم ۵۰ کیلو آلبالو
آزاده صمدی در فیلم ۵۰ کیلو آلبالو

 

آزاده صمدی در فیلم مارموز
آزاده صمدی در فیلم مارموز

 پرسش های متداول

ایا ازاده صمدی بچه دارد؟
خیر


سخن آخر

در این مطلب بیوگرافی آزاده صمدی بازیگر که با نقش غزل در سریال راه بی پایان به شهرت رسید را بررسی کردیم. در صورت تمایل می توانید بیوگرافی نیلوفر کوخانی از بازیگری تا ازدواج و شهرت با عکسرا نیز بخوانید. اگر شما هم طرفدار این هنرمند دوست داشتنی هستید و اطلاعات دقیق‌تری از زندگی شخصی، هنری و حواشی او دارید، با ما و سایر کاربران در قسمت نظرات سایت به اشتراک بگذارید.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد