hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > هنر و ادبیات > سینما، تلویزیون و تئاتر > بیوگرافی حسن معجونی از شهرت تا حواشی ازدواج و بیماری با عکس

بیوگرافی حسن معجونی از شهرت تا حواشی ازدواج و بیماری با عکس

بیوگرافی حسن معجونی و همسرش هدیه حسینی نژاد را با اطلاعاتی از اختلاف سنی آن ها، قد،نسبت با احسان معجونی، بیماری، مصاحبه، معرفی فیلم و سریال های وی را می خوانید.

محمد حسن معجونی(Mohammad Hassan Majouni) مشهور به حسن معجونی بازیگر، طراح و کارگردان ایرانی است که این روزها در سریال جدید دفتر یاداشت به کارگردانی کیارش اسدی زاده با نقش حمید می درخشد.

وی بازیگری را با تئاتر شروع کرد و در سال 1386 با فیلم همیشه پای یک زن در میان است به کارگردانی کمال تبریزی تجربه بازی در سینما را به دست آورد اما با بازی در نقش آدم فضایی به اسم بهرام کیهانی در سریال مسافران به کارگردانی رامبد جوان به شدت دیده شد و با نقش عطا در سریال شمعدونی به کارگردانی سروش صحت در سال 1394 به شهرت رسید.این بازیگر با ایفای نقش حسن در فیلم سنیمایی خوک به کارگردانی مانی حقیقی برنده بهترین بازیگر مرد در پنجاه و یکمین دوره جشنواره فیلم‌های فانتزی کاتالونیا سیتخس شد.

این بازیگر توانا سابقه بازی در آثاری چون «کنعان»، «برف روی کاج‌ها»، «ما همه با هم هستیم»، «لتیان»، «گورکن»، «جاده خاکی»، «راز بقا»، «رهایم کن»، «نیوکمپ » و... را در کارنامه هنری خود دارد. 

در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا بیوگرافی حسن معجونی و همسرش را به همراه اطلاعاتی از اختلاف سنی، بیماری، قد و وزن، آدرس اینستاگرام، فیلم و سریال های وی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم:

محمد حسن معجونی
محمد حسن معجونی

 مشخصات حسن معجونی

مشخصات فردی

نام کامل

حسن معجونی

تاریخ تولد

۲۸ دی ۱۳۴۷

محل تولد

زنجان

شغل

کارگردان، طراح و بازیگر، مدرس دانشگاه

نماد ماه تولد

جدی

مشخصات فیزیکی

قد

173 سانتی متر

وزن

حدود 90 کیلو

رنگ چشم

قهوه ای

رنگ مو

جوگندمی

چپ دست یا راست دست

راست دست

مشخصات خانوادگی

نام همسر

هدیه حسینی نژاد

مشخصات تحصیلی

رشته تحصیلی

ادبیات نمایشی

مدرک

کارشناسی

سال فارغ التحصیلی


بهترین آثار

نام اثر

نقش (نام نقش)

سال

مسافران

بهرام کیهانی

1388

شمعدونی

عطا سعادتی

1394

خوک

حسن

1396

رهایم کن

 ناصر

1401

محمد حسن معجونی
عکس های محمد حسن معجونی

 بیوگرافی کامل حسن معجونی

کودکی و اوایل زندگی

محمد حسن معجونی روز شنبه ۲۸ دی ۱۳۴۷(سال میمون) مصادف با 18 ژانویه سال 1969 میلادی و 28 شوال سال 1388 هجری قمری در زنجان به دنیا آمد و هم اکنون 54 سال سن دارد.نماد ماه این بازیگر جدی است و متولدین دی ماه افرادی قدرت طلب، خانواده دوست، خوددار،مهربان و دلسوز است.

قد حسن معجونی 173 سانتی متر است و حدود 90 کیلو وزن دارد.از دیگر مشخصات ظاهری این بازیگر می توان به موی جوگندمی، چشم قهوه ای و راست دست بودن اشاره کرد.

خانواده

خانواده حسن معجونی مشخص نیست چند نفره است و اگر به اینستاگرام این بازیگر سری بزنید متوجه می شوید که وی تاکنون عکسی از خانواده اش منتشر نکرده است که  اطلاعاتی از اسم و شغل پدر و مادر، تعداد خواهر و برادر و حتی این که وی فرزند چندم خانواده است کسب کنیم و در اختیار شما قرار دهیم.

تحصیلات

تحصیلات حسن معجونی در مقطع کارشناسی در رشته ادبیات نمایشی است.

شروع فعالیت

شروع فعالیت حسن معجونی در عرصه بازیگری از تئاتر دانشجویی شروع شد تا اینکه در سال 1374 در سن 27 سالگی با نمایش تلویزیونی پرده عجایب به کارگردانی داریوش مودبیان جلوی دوربین رفت و در سال ۱۳۸۶ با فیلم همیشه پای یک زن در میان است، تجربه بازی در سینما را به دست آورد اما او در سال 1388 با سریال مسافران به کارگردانی رامبد جوان در نقش آدم فضایی به شدت دیده شد و با نقش عطا در سریال شمعدونی به کارگردانی سروش صحت در سال ۹۴ به شهرت رسید.

او علاوه بر بازیگری، کارگردان، طراح و مدرس دانشگاه نیز می باشد. همچنین او در سال ۱۳۷۶ گروه تئاتر لیو را با هدف آموزشی شروع کرد تا اینکه از سال ۱۳۸۰ اجراهای این گروه شروع شد و حالا باسابقه ترین گروه نمایش کشور است.

حسن معجونی و همسر و فرزندانش

حسن معجونی و همسر و فرزندانش، حسن معجونی و فرزندش و....از مواردی است که مخاطبان در اینترنت به دنبال عکس و اطلاعاتی هستند اما این بازیگر چندسالیست که با هدیه حسینی نژاد ازدواج کرده و متاهل می باشد و این زوج فرزندی ندارند. اختلاف سنی حسن معجونی و همسرش به طور دقیق مشخص نیست و.برخی از کاربران مدعی اند که اختلاف سنی آن ها به بیش از 20 سال می رسد. همچنین اطلاعاتی از همسر سابق حسن معجونی در دسترس نیست.

حسن معجونی
 عکس محمد حسن معجونی و همسرش
عکس همسر محمد حسن معجونی 

 بیماری حسن معجونی

بیماری حسن معجونی، تومور مغزی است. همسر حسن معجونی در بهمن سال 1401 اعلام کرد که سر صحنه فیلم سینمایی «استاد» از ابتلای همسرش به تومور مغزی باخبر شدند.

 سید عماد حسینی کارگردان فیلم استاد در مصاحبه با همشهری گفته است: هنگام ساخت و فیلمبرداری متوجه شدیم چشم چپ حسن معجونی بازیگر فیلم بینایی‌اش را ازدست داده. در ابتدا تصور نمی‌کردیم این مساله کار ما را با مشکل مواجه کند. پس از انجام معاینات و آزمایش‌های پزشکی معلوم شده آقای معجونی دچار عارضه تومور مغزی  شده و باید بلافاصله تحت عمل جراحی قرار بگیرد. به همین دلیل ساخت فیلم با ۳ ماه وقفه مواجه شد.

وی اضافه کرد: این دست اتفاقات برای هر فیلمسازی کشنده است. به هرحال توانستیم و سعی کردم تیم را حفظ کنیم تا روند درمان آقای معجونی سپری شود و کار را با تغییر تهیه کننده و حضور بهروز افخمی ادامه دهیم.

دیالوگ حسن معجونی در رهایم کن

دیالوگ حسن معجونی در رهایم کن بسیار در شبکه های اجتماعی چون اینستاگرام وایرال شد. این بازیگر خطاب به پسرش شاهین می گوید: قبل از بردن، باختن رو یاد بگیر. همچنین سکانس حسن معجونی در رهایم کن که خطاب به هاتف با بازی هوتن شکیبا می گوید: دنیا همه رو زمین میزنه نیز بسیار وایرال شد.

حسن معجونی در شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

hassanmadjooni

وبسایت

ویکی پدیا حسن معجونی

اینستاگرام حسن معجونی

اینستاگرام حسن معجونی به آدرس hassanmadjooni است که 226 هزار فالور دارد، 727 صفحه را دنبال می کند و تاکنون 29 پست بارگذاری کرده است.این بازیگر در تاریخ فوریه سال 2014 صفحه اینستاگرام را ایجاد کرد و در مارچ 2020 تیک آبی دریافت کرد.بازیگرانی چون پریناز ایزدیار، هوتن شکیبا، نوید محمدزاده، بهارم افشاریف مهدی پاکدل و...صفحه وی را دنبال می کنند.

اینستاگرام حسن معجونی
صفحه اینستاگرام حسن معجونی

فیلم های حسن معجونی

کنعان

کنعان فیلم سینمایی به کارگردانی مانی حقیقی و نویسندگی اصغر فرهادی محصول سال ۱۳۸۶ است که حسن معجونی در دومین تجربه بازی در سینما با ستارگانی چون محمدرضا فروتن، ترانه علیدوستی، بهرام رادان، افسانه بایگان هم بازی شد.

حسن معجونی در فیلم کنعان
ترانه علیدوستی و حسن معجونی در فیلم کنعان

 از رئیس‌جمهور پاداش نگیرید

از رئیس‌جمهور پاداش نگیرید، دومین تجربه همکاری حسن معجونی در نقش سلیم صفا با کمال تبریزی به عنوان کارگردان است که در این فیلم بازیگرانی چون آتیلا پسیانی، آشا محرابی، بهمن زرین‌پور، صابر ابر، اصغر نقی‌زاده و رضا بهبودی نیز در آن به ایفای نقش می پردازند.

حسن معجونی در فیلم از رئیس‌جمهور پاداش نگیرید
حسن معجونی در فیلم از رئیس‌جمهور پاداش نگیرید

حسن معجونی در مسافران

حسن معجونی در مسافران با نقش بهرام کیهانی در نخستین تجربه بازی در تلویزیون به عنوان بازیگر شناخته شد.مسافران یک مجموعه تلویزیونی ایرانی به کارگردانی رامبد جوان است که سحر دولتشاهی، شقایق دهقان، حمید لولایی، نصرالله رادش از بازیگران اصلی آن هستند.

حسن معجونی در سریال مسافران
حسن معجونی در سریال مسافران

حسن معجونی در شمعدونی

حسن معجونی در شمعدونی با نقش عطا سعادتی و در دومین تجربه بازی در تلویزیون به شهرت رسید.شمعدونی یک مجموعهٔ تلویزیونی  به کارگردانی سروش  آتنه فقیه‌نصیری، محمد نادری، رؤیا میرعلمی، نگار عابدی، امیر کاظمی، ویدا جوان، عرفان برزین و قدرت‌الله ایزدی نیز در آن به ایفای نقش پرداختند.

حسن معجونی در شمعدونی
 حسن معجونی در سریال شمعدونی

 خوک

خوک فیلم سینمایی به کارگردانی مانی حقیقی محصول سال ۱۳۹۶ است که حسن معجونی در نقش حسن توانست برنده بهترین بازیگر مرد در پنجاه و یکمین دوره جشنواره فیلم‌های فانتزی کاتالونیا سیتخس شود و بازیگرانی چون لیلا حاتمی، لیلی رشیدی، پریناز ایزدیار، سیامک انصاری، سهیلا رضوی و علی مصفا نیز در آن به ایفای نقش پرداختند.

حسن معجونی در فیلم خوک
حسن معجونی در فیلم خوک

 لتیان

 لتیان عنوان فیلم سینمایی به کارگردانی علی تیموری است که حسن معجونی در نقش رضا با هنرپیشگانی چون امیر جدیدی، سارا بهرامی، پریناز ایزدیار، ستاره پسیانی و علیرضا ثانی‌فر هم بازی شد.

حسن معجونی در فیلم لتیان    
حسن معجونی در فیلم لتیان  

 گورکن

 گورکن فیلمی سینمایی به نویسندگی و کارگردانی کاظم ملایی است که در حسن معجونی در نقش پیمان جنابی با ویشکا آسایش، مهراوه شریفی نیا، رضا بهبودی، مهدی حسینی نیا، بهنوش بختیاری، سیاوش چراغی‌پور و گوهر خیراندیش هم بازی شد.

حسن معجونی در فیلم گورکن
حسن معجونی در فیلم گورکن

 جاده خاکی

 جاده خاکی فیلمی با بازی حسن معجونی و پانته آ پناهی ها به کارگردانی پناه پناهی است که نقش پدر و مارد را به عهده دارند.

حسن معجونی در فیلم  جاده خاکی
حسن معجونی در فیلم جاده خاکی

آهوی من مارال

آهوی من مارال یک مجموعه ناتمام به کارگردانی مهرداد غفارزاده در سال 1400 است.حسن معجونی در سریال آهوی من مارال ، نقش ناصرالدین‌شاه را به عهده دارد و بازیگرانی چون ترلان پروانه، گوهر خیراندیش، علیرضا کمالی، علیرضا آرا، شبنم مقدمی، لیلا بلوکات و متین ستوده نیز در آن به ایفای نقش می پرداختند.

حسن معجونی در سریال آهوی من مارال
حسن معجونی در سریال آهوی من مارال

راز بقا

راز بقا مجموعهٔ نمایش خانگی ایرانی به کارگردانی سعید آقاخانی است که بهرام افشاری، نیما شعبان‌نژاد،هدیه بازوند از بازیگران اصلی آن هستند.حسن معجونی در سریال راز بقا بازیگر نقش حاتم تیمسار را به عهده داشت.

حسن معجونی در سریال راز بقا
حسن معجونی در سریال راز بقا

حسن معجونی در رهایم کن

حسن معجونی در رهایم کن نقش ناصر دوست نایب خان را به کارگردانی شهرام شاه حسینی در سومین تجربه بازی در شبکه نمایش خانگی به عهده داشت و ستارگانی چون محسن تنابنده، هوتن شکیبا، هدی زین‌العابدین، مهدی حسینی‌نیا، بابک کریمی، مونا احمدی، آزاده صمدی و..نیز در آن به ایفای نقش پرداختند.

حسن معجونی در رهایم کن
حسن معجونی در سریال رهایم کن
حسن معجونی در رهایم کن
حسن معجونی بازیگر نقش ناصر در رهایم کن

 نیوکمپ

 نیوکمپ سریالی در شبکه نمایش خانگی به کارگردانی منوچهر هادی است که حسن معجونی نقش نصرت را به عهده داشت و بازیگرانی چون اکبر عبدی، گیتی قاسمی، حامد اهنگی، ایمان صفا، لیلا اوتادی، ملیکا شریفی‌نیا نیز در آن حضور داشتند.

حسن معجونی در سریال نیوکمپ
حسن معجونی در سریال  نیوکمپ

 دفتر یادداشت

 دفتر یادداشت عنوان سریالی در شبکه نمایش خانگی به کارگردانی کیارش اسدی زاده است که حسن معجونی در نقش حمید با ستارگانی چون رضا عطاران، مینا ساداتی، کاظم سیاحی، سوگل خلیق، زهرا داوودنژاد، بیژن بنفشه‌خواه، اردشیر رستمی، پاشا رستمی و...هم بازی شد.

حسن معجونی در سریال  دفتر یادداشت
حسن معجونی در سریال دفتر یادداشت

 لیست آثار حسن معجونی

نام

سال

توضیحات

همیشه پای یک زن در میان است

1386

کارگردان: کمال تبریزی
بازیگران: گلشیفته فراهانی، حبیب رضایی

کنعان

1386

کارگردان: مانی حقیقی
بازیگران: محمدرضا فروتن، ترانه علیدوستی

ای دوست مرا به خاطر آور

1387

کارگردان: حمید نعمت‌الله
بازیگران: الهام حمیدی،سعید پیردوست

از رئیس‌جمهور پاداش نگیرید    

1387

نقش سلیم صفا
کارگردان: کمال تبریزی
بازیگران: آتیلا پسیانی، آشا محرابی

مسافران

1388

نقش بهرام کیهانی
کارگردان: رامبد جوان
بازیگران: سحر دولتشاهی، شقایق دهقان

خیابان‌های آرام    

1389

کارگردان: کمال تبریزی
بازیگران: نیکی کریمی، لعیا زنگنه

لب دریا

1390

کارگردان: حمید نعمت‌الله
بازیگران: ماه چهره خلیلی، علی سلیمانی

قصه‌ها

1390

کارگردان: رخشان بنی اعتماد
بازیگران: گلاب آدینه، حبیب رضایی

برف روی کاج‌ها

1390

نقش بهروز
کارگردان: پیمان معادی
بازیگران: مهناز افشار، صابر ابر

    
از تهران تا بهشت

1391

کارگردان: ابوالفضل صفاری
بازیگران: علیرضا خمسه، مهران احمدی

تتل و راز صندوقچه

1392

کارگردان: وحید گلستان
بازیگران: مهران احمدی، حدیث فولادوند

اشباح 1392

کارگردان: داریوش مهرجویی
بازیگران:  مهتاب کرامتی، همایون ارشادی

شمعدونی    1394

نقش عطا سعادتی
کارگردان: سروش صحت
بازیگران:  آتنه فقیه‌نصیری، محمد نادری

بی‌نامی 1395

کارگردان: علیرضا صمدی
بازیگران: باران کوثری، پوریا رحیمی‌سام

خوک     1396

نقش حسن
برنده بهترین بازیگر مرد در پنجاه و یکمین دوره جشنواره فیلم‌های فانتزی کاتالونیا سیتخس

کارگردان: مانی حقیقی
بازیگران: لیلا حاتمی، لیلی رشیدی

ما همه با هم هستیم 1397

نقش دکتر
کارگردان: کمال تبریزی
بازیگران: مهران مدیری، پژمان جمشیدی

تپلی و من 1397

نقش رامین
کارگردان: حسین قناعت
بازیگران: میترا حجار، یوسف تیموری

بی‌حسی موضعی 1397

نقش ناصر
کارگردان: حسین مهکام
بازیگران: باران کوثری، پارسا پیروزفر

لتیان     1398

نقش رضا
کارگردان: علی تیموری
بازیگران: امیر جدیدی، سارا بهرامی

آبادان یازده ۶۰     1398

کارگردان: مهرداد خوشبخت
بازیگران: علیرضا کمالی، نادر سلیمانی

گورکن     1398

نقش پیمان جنابی
کارگردان: کاظم ملایی
بازیگران: ویشکا آسایش، مهدی حسینی نیا

جاده خاکی 1399

نقش پدر
کارگردان: پناه پناهی
بازیگران: پانته‌آ پناهی‌ها، رایان سرلک

شب طلایی 1400

کارگردان: یوسف حاتمی‌کیا
بازیگران: یکتا ناصر، مریم سعادت

آهوی من مارال  1400

نقش ناصرالدین‌شاه
کارگردان: مهرداد غفارزاده
بازیگران: ترلان پروانه، گوهر خیراندیش

استاد 1401

کارگردان:  سیدعماد حسینی

راز بقا     1401

نقش حاتم تیمسار
کارگردان: سعید آقاخانی
بازیگران:  بهرام افشاری، نیما شعبان‌نژاد

رهایم کن 1401

نقش ناصر دوست نایب خان
کارگردان: شهرام شاه حسینی
بازیگران: محسن تنابنده، هوتن شکیبا

نیوکمپ     1402

نقش نصرت
کارگردان: منوچهر هادی
بازیگران: اکبر عبدی، گیتی قاسمی

دفتر یادداشت 1402

نقش حمید
کارگردان: کیارش اسدی زاده
بازیگران: رضا عطاران، مینا ساداتی

تئاترهای حسن معجونی

  • یادگار سال‌های شن - کارگردان: علی رفیعی - تالار وحدت، ۱۳۷۵
  • عروسی خون - کارگردان: علی رفیعی - تالار وحدت، ۱۳۷۷
  • مکبت - کارگردان: فرهاد مهندس پور - سالن سایه، تئاترشهر، ۱۳۷۹
  • رومئو و ژولیت - کارگردان: علی رفیعی - تالار وحدت - ۱۳۷۹
  • روز رستاخیز- کارگردان: فرهاد مهندس پور - سالن سایه - تئاترشهر - ۱۳۸۰
  • دیر راهبان - کارگردان: فرهاد مهندس پور - سالن سایه، تئاترشهر، ۱۳۸۰
  • در مصر برف نمی‌بارد- کارگردان: علی رفیعی - سالن اصلی، تئاترشهر، ۱۳۸۲
  • کالیگولا -  کارگردان: آتیلا پسیانی - سالن شماره ۲، تئاترشهر، ۱۳۸۲
  • بحرالغرایب - کارگردان: آتیلا پسیانی - سالن شماره ۲، تئاترشهر، ۱۳۸۲
  • خرس و خواستگاری - کارگردان: محمد حسن معجونی - تالار سایه، ۱۳۸۴
  • در میان ابرها - کارگردان: امیر رضا کوهستانی - سالن قشقائی، تئاترشهر، ۱۳۸۴
  • اسبهای آسمان خاکستر می‌بارد- کارگردان: علی راضی - سالن قشقائی، تئاترشهر، ۱۳۸۴
  • سمفونی درد -کارگردان: حسین پاکدل - سالن سایه، تئاترشهر، ۱۳۸۵
  • مونولوگ کوارتت - کارگردان: امیر رضا کوهستانی - تالار مولوی، ۱۳۸۶
  • مدهٔ سن مدار - کارگردان: رضا بهبودی - ششمین جشنواره بانوان، اداره تئاتر، ۱۳۸۶
  • مونولوگ نگاه خیره خداوند - کارگردان: ساسان پیروز - کارگاه نمایش، تئاتر شهر، دی ۱۳۸۸
  • مونولوگ جهان چرا از اینکه هست دورتر نمی‌رود - کارگردان: نغمه ثمینی - فستیوال مونولیو، مرداد ۱۳۸۹
  • منهای دو - کارگردان: داوود رشیدی - سالن اصلی، تئاتر شهر، ۱۳۸۹
  • مترسگ - کارگردان:حسن معجونی - سالن سینما و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان (وزرا) - تابستان ۱۳۹۲
  • فلیک - کارگردان:حسن معجونی - پردیس شهرزاد - تابستان ۱۳۹۷
  • اختراع والس - کارگردان: سارا افشار - پردیس تئاتر شهرزاد، ۱۳۹۸

سمت‌های مختلف

  • شبهای آوینیون_ طراح لباس - بازیگر
  • در مضار توتون_ کارگردان و بازیگر
  • پای دیوار بزرگ شهر_ کارگردان و بازیگر
    در انتظار گودو_طراح صحنه و لباس - بازیگر
  • مثل خون برای استیکسمت_ کارگردان و بازیگر
  • شهرهای نامرئی_ کارگردان
  • خواب آهسته مرگ_، کارگردان، طراح صحنه
  • مونولوگ آنتیگونه در نیویورک_ طراح صحنه
  • پای دیوار بزرگ شهر_ کارگردان
  • رؤیای شب نیمه تابستان_طراح - کارگردان و دراماتورژ
  • عروسکی پدر عزیزم_- طراح و کارگردان
  • مونولوگ دو راهی سقاخونه_ طراح و کارگردان
  • آسانسور _طراح و کارگردان
  • مونولوگ همه خانه سیاه است_ طراح و کارگردان و بازیگر
  • آسمان روزهای برفی_ طراح و بازیگر
  • به خاطر یک مشت روبل_ طراح و کارگردان و بازیگر
  • مرغ دریایی _ طراح و کارگردان
  • دائی وانیا _ طراح و کارگردان
  • مترسگ_ طراح و کارگردان
  • میکروتئاتر حشره_ طراح و کارگردان
  • میکروتئاتر ابر صورتی _ طراح و کارگردان
  • دکلره_ طراح صحنه
  • نامه‌هایی که به مقصد نرسید و بلعکس_ صدا پیشه
  • اسکلیگ و بچه‌های پرواز_ طراح نور
  • پرفورمنس خانه‌ام ابری است_ طراح و کارگردان
  • مرد بالشی_ طراح صحنه
  • ستوان اینشمور_ کارگردان
  • آشپزخانه _ کارگردان
  • سه خواهر _ طراح و کارگردان
  • شهر ما _ طراح و کارگردان

جوایز و افتخارات حسن معجونی

عنوان

سال

توضیحات

دریافت اسپک تاکل

2006

جشنواره تئاتر زوریخ-تئاتر در میان ابرها

برنده بهترین بازیگر مرد


جایزه ماریا- فیلم خوک

حسن معجونی
حسن معجونی در جشنواره فیلم فجر

16 حقیقت جالب درباره حسن معجونی

  1. حسن معجونی در خندوانه به عنوان داور و مربی در کنار اشکان خطیبی، رامبد جوان و فرهاد آئیش حضور داشت.

  2. حسن معجونی در گفتگو با فریدون جیرانی: بدترین دوره تئاتر زمان احمدی نژاد بود
  3. حسن معجونی عموی احسان معجونی بازیگر نقش سینا در سریال بیگناه است اما هنوز به صورت رسمی خبری مبنی بر نسبت خانوادگی منتشر نشده است.
  4. وی از اواسط دهه 1370 با بازی در نمایش هایی همچون عروسی خون (دکتر علی رفیعی)، شب های آوینیون(کورش نریمانی) و… به عنوان بازیگری مستعد مطرح شد.
  5. وی از موسسین و مدیر گروه تئاتر لیو است که می کوشد تنها نام گروه را یدک نکشد و تعاریف درست و استانداردی را که یک گروه نمایشی می تواند داشته باشد به عرصه ظهور برساند.
  6. حسن معجونی با ایفای نقش در سریال مسافران به کارگردانی رامبد جوان فعالیتش در تلویزیون را آغاز کرد و در بین مردم شناخته تر شد.
  7. حسن معجونی در سریال شمعدونی دومین تجربه بازی در سریالهای تلویزیونی را در سال 1393 به دست آورد.
  8. در كودكی واقعا شیطان بوده است و از آن دست بچه‌ هایی كه شیطنت‌ شان زیر زیركی بود و گاهی تقصیر ها را گردن دیگران می‌ انداخت.
  9. او می گوید که بازیگر بودن من در تئاتر و سینما یک سوء تفاهم است و اصلا آن را دوست ندارم، تازه دارم متوجه می‌ شوم که حتی باید تدریس را هم کنار بگذارم.لذتی که شبانه روز مدام در کارگردانی درگیر می‌ کند، اصلا قابل مقایسه با بازی و تدریس نیست.
  10. این بازیگر به شرا مهاجرت کرده است و در این باره می گوید:  زندگی ام را به رشت منتقل کرده ام اما بازیگری این زندگی را مختل می کند، هر وقت جایی کم بیارم برای اجراهای تئاتر به تهران می آیم و بر می گردم.
  11. دیالوگ حفظ نمی کند.آدمی نیستم که بنشینم و دیالوگ حفظ کنم ، دیالوگ را باید کامل بفهمم و وقتی فهمیدم در ذهنم ثابت می ‌ماند ، یک چیزی را نفهمم هیچ وقت نمی‌ توانم حفظش کنم
  12. عاشق غذاست و از چیزی بدش نمی‌ آید.
  13. هر چیزی که با رنگ خاکستری مخلوط می‌ شود را دوست دارد.
  14. بیشتر کتاب می خرد تا بخوانید. لذت خریدن کتاب هنوز دیوانه وار برایم وجود دارد، ای کاش این برابری می کرد با خواندنم ولی فقط بعضی هایشان را وقت می کنم بخوانم.

  15. با جوان ها رابطه خوبی دارد با آن ها صحبت می کند و انگار بچه هایش هستند.

  16. عاشق این هستم وقتی مرد، آتشش بزنند و خاکسترش برود هوا زیرا اصلا خاک را دوست ندارد.

مصاحبه حسن معجونی

مصاحبه حسن معجونی به صورت متنی و گفت و گوی تصویری وجود دارد که در ادامه مصاحبه وی را با ماهنامه سینمایی فیلم امروز مشاهده می کنید.

عکس حسن معجونی

حسن معجونی
عکس حسن معجونی در ایسنتاگرام
حسن معجونی
تصاویر حسن معجونی


حسن معجونی
حسن معجونی و همسرش در جشنواره فجر

 

پرسش های متداول

 نقش حسن معجونی در شمعدونی چیست؟
عطا نقش حسن معجونی در شمعدونی است.
نقش حسن معجونی در نون خ ۴ چیست؟
نقش حسن معجونی در نون خ ۴ مشخص نشد زیرا برای بازی در این سریال انصراف دارد.
 چرا حسن معجونی در نون خ نیست؟

 حسن معجونی به دلیل ابتلا به بیماری در نون خ نیست


فیلم مشترک حسن معجونی و پانته آ پناهی ها چیست؟
جاده خاکی فیلم مشترک حسن معجونی و پانته آ پناهی ها است.
نقش حسن معجونی در رهایم کن چیست؟
ناصر دوست نایب خان، نقش حسن معجونی در رهایم کن است.
پسر حسن معجونی در رهایم کن کیست؟
پژواک ایمانی پسر حسن معجونی در رهایم کن بازیگر نقش شاهین است.
اسم حسن معجونی در رهایم کن چیست؟
ناصر، اسم حسن معجونی در رهایم کن است.
سریال جدید حسن معجونی چیست؟
دفتر یادداشت، سریال جدید حسن معجونی است.

سریال های حسن معجونی کدام اند؟

 مسافران، شمعدونی، راز بقا، رهایم کن، نیوکمپ و دفتر یادداشت سریال های حسن معجونی هستند.



سخن آخر

در این مطلب بیوگرافی و عکس حسن معجونی بازیگر نقش حمید در سریال دفتر یادداشت را بررسی کردیم. در صورت تمایل می توانید مطلب بیوگرافی نگار نیکدل بازیگر نقش شیدا در زخم کاری با عکس و بیوگرافی آناهیتا درگاهی از بازیگری تا شهرت با حواشی طلاق و عکس ها را نیز بخوانید. آیا در مورد بیوگرافی حسن معجونی چیز دیگری می‌دانید که باید به این مطلب اضافه شود؟ در پایین همین صفحه با ما در ارتباط باشید.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نویسنده
هاجر خانی
هاجر خانی
علاقه مند به خبرنگاری و تولید محتوا

نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد