hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > هنر و ادبیات > سینما، تلویزیون و تئاتر > بیوگرافی هوتن شکیبا و همسرش از بازیگری تا صدا پیشگی با عکس

بیوگرافی هوتن شکیبا و همسرش از بازیگری تا صدا پیشگی با عکس

بیوگرافی هوتن شکیبا را با اطلاعاتی از خانواده، اصالت، مذهب، شایعه ازدواج با الناز شاکردوست و پریناز ایزدیار را با معرفی فیلم، افتخارت، مصاحبه و عکس آورده ایم.

هوتن شکیبا (Hoten Shakiba) بازیگر و صدا پیشه ایرانی است که این روزها در جدیدترین اثرش در سینما، فیلم صبحانه با زرافه ها را به کارگردانی سروش صحت بازی کرده است.

شکیبا در سن 32 سالگی با بازی در نقش حبیب نقوی با سریال لیسانسه ها به شهرت رسید و یک سال بعد برای بازی در نقش عبدالحمید ریگی در فیلم سینمایی شبی که ماه کامل شد جایزه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد را دریافت کرد.

از دیگر جوایز و افتخارت این بازیگر می توان به نامزد بهترین بازیگر مرد برای بازی در فیلم ملاقات خصوصی در هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر، نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای فیلم ابلق در چهاردهمین جشن بزرگ منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران، نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر مرد برای بازی در نمایش «بینوایان» در بخش تئاتر نخستین جشن حافظ و...اشاره کرد.

در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا بیوگرافی هوتن شکیبا و همسرش را به همراه اطلاعاتی از خانواده، قد و وزن، آدرس اینستاگرام، معرفی فلم ها و جوایز وی را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم:

هوتن شکیبا
هوتن شکیبا

 مشخصات هوتن شکیبا

مشخصات فردی

نام کامل

هوتن شکیبا

تاریخ تولد

۲۴ خرداد ۱۳۶۳ ‏

محل تولد

سنندح

شغل

بازیگر و صدا پیشه

نماد ماه تولد

جوزا

مشخصات فیزیکی

قد

173 سانتی متر

وزن

حدود 80 کیلو

رنگ چشم

قهوه ای

رنگ مو

مشکی

چپ دست یا راست دست

راست دست

مشخصات خانوادگی

نام برادران

یک برادر به نام هومن

شغل پدر

کارمند اداره کشاورزی

شغل مادر

معلم

مشخصات تحصیلی

دانشگاه

دانشگاه سوره-دانشگاه هنر

رشته تحصیلی

کارگردانی تئاتر-بازیگری

مدرک

کارشناسی-کارشناسی ارشد

بهترین آثار

نام اثر

نقش (نام نقش)

سال

لیسانسه ها

حبیب

1395

شبی که ماه کامل شد

عبدالحمید ریگی

1397

هوتن شکیبا
هوتن شکیبا

 بیوگرافی کامل هوتن شکیبا

کودکی و اوایل زندگی

هوتن شکیبا در روز پنجشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۶۳ ‏(سال موش) مصادف با 14 ژانویه سال 1984 میلادی و 15 ماه رمضان سال 1401 هجری قمری در تهران به دنیا آمد. اما اصالت هوتن شکیبا به شهر سنندج کردستان برمی گردد و در این شهر  بزرگ شد. نماد ماه هوتن، جوزا است و متولدین خرداد افرادی باهوش، عاشق کارهای فکری، کنجکاو ، پرانرژی، دمدمی مزاج ،عاشق مسافرت ، معاشرتی و نکته سنج هستند.

قد هوتن شکیبا 173 سانتی متر است و حدود 80 کیلو وزن دارد.از دیگر مشخصات ظاهری این بازیگر می توان به موی مشکی، چشم قهوه ای و راست دست بودن اشاره کرد.

خانواده

خانواده هوتن شکیبا 4 نفره است. وی فرزند دوم خانواده است و برادرش هومن نقاش است.اطلاعاتی از اسم پدر و مادر این بازیگر در دسترس نیست و تنها در مصاحبه ها اعلام کرده است که پدرش کارمند اداره کشاورزی و مادرش معلم بوده است. هادی و مهدی ضیا الدینی دایی های وی هستند که نقاش می باشند.

هوتن شکیبا
هوتن شکیبا و مادرش
هوتن شکیبا
هوتن شکیبا و مادر بزرگش
هوتن شکیبا
عکس پدر هوتن شکیبا

 تحصیلات

تحصیلات هوتن شکیبا در مقطع کارشناسی در رشته کارگردانی تئاتر از دانشگاه سوره و در مقطع کارشناسی ارشد در رشته بازیگری از دانشگاه هنر می باشد.

شروع فعالیت

شروع فعالیت هوتن شکیبا در زمینه بازیگری از زمان دانشجویی با تئاتر و فیلم های کوتاه آغاز شد تا این که در سال 1392 با فیلم سینمایی شب بیرون نخستین تجربه بازیگری مقابل دوربین را به دست آورد اما برای بازی در نقش حبیب در سریال لیسانسه ها به شهرت رسید.وی همچنین صداپیشگی دو عروسک دیبی و خونه بغلی را برای مجموعه‌ کلاه قرمزی و عروسک «بچه» و «شاباش» را برای مجموعه مهمونی در کارنامه دارد.

علایق و تفریحات

علایق و تفریحات هوتن شکیبا با توجه به فعالیت های که در بازیگری و صدا پیشگی انجام می دهد مشخص است اما با توجه به عکس های که در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر می کند می توان فهمید که به سفر، طبیعت گردی، کتاب خواندن، معاشرت با دوستان اهمیت می دهد.

هوتن شکیبا
هوتن شکیبا در پشت صحنه فیلم رهایم کن

 هوتن شکیبا و همسرش

هوتن شکیبا و همسرش، عکس هوتن شکیبا و همسرش، همسر هوتن شکیبا و...از مواردی است که دوستداران این بازیگر توانا در فضای مجازی آن را جست و جو کرده اند اما وی مجرد است و تاکنون عکسی از خود و همسرش در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر نکرده است.بهتر است بدانید که ازدواج هوتن شکیبا و ستاره پسیانی از شایعات فضای مجازی است و عبارت های مانند هوتن شکیبا و الناز شاکردوست یا هوتن شکیبا و پریناز ایزدیار که جست و جو شده است به همکاری آن ها در فیلم اشاره دارد.

دیالوگ ماندگار هوتن شکیبا

دیالوگ ماندگار هوتن شکیبا در سریال لیسانسه ها است که خطاب به امیرحسین رستمی گفت: کی ضرر کرد من یا اون؟

هوتن شکیبا درشبکه های اجتماعی

اینستاگرام

hootanshakiba

وبسایت

بیوگرافی هوتن شکیبا ویکی پدیا

اینستاگرام هوتن شکیبا

اینستاگرام هوتن شکیبا به آدرس hootanshakiba است که 1.9 میلیون فالور دارد، 862 صفحه را دنبال می کند و 694 پست بارگذاری کرده است. این بازیگر در تاریخ ژانویه 2014 صفحه شخصی خود را در اینستاگرام ایجاد کرد و در ژانیوه سال 2021 تیک آبی دریافت کرد.بازیگرانی چون ساعد سهیلی، سروش صحت، نوید محمدزاده، بهرام افشاری، هادی کاظمی، بهرام رادان، طناز طباطبایی، حسین مهری، حامد کمیلی، سحر دولتشاهی و احمد مهران فر صفحه وی را دنبال می کنند.

اینستاگرام هوتن شکیبا
صفحه اینستاگرام هوتن شکیبا

 فیلم های هوتن شکیبا

طبقه حساس

طبقه حساس فیلم سینمایی در ژانر کمدی به کارگردانی کمال تبریزی است که ستارگانی چون رضا عطاران، محمدرضا فروتن، پانته‌آ بهرام، بهاره رهنما، پیمان قاسم‌خانی، کاظم سیاحی در آن به ایفای نقش پرداختنند.هوتن شکیبا در فیلم طبقه حساس نقش حسن را به عهده داشت.

هوتن شکیبا در فیلم طبقه حساس
هوتن شکیبا در فیلم طبقه حساس

هوتن شکیبا در لیسانسه ها

هوتن شکیبا در لیسانسه ها با نقش حبیب نقوی در سن 32 سالگی به شهرت رسید و نامزد بهترین بازیگر مرد در چهارمین جشنواره تلویزیونی جام جم و جایزه بهترین بازیگر مرد کمدی برای سریال لیسانسه‌ها در هفدهمین جشن حافظ را به دست آورد.لیسانسه‌ها یک سریال تلویزیونی در ژانر کمدی اجتماعی به کارگردانی سروش صحت است که در سه فصل و از سال ۱۳۹۵ تا ۱۳۹۸ از شبکه سه پخش شد و در آن بازیگرانی چون امیرحسین رستمی، امیر کاظمی، کاظم سیاحی، متین ستوده، بیژن بنفشه‌خواه، عزت‌الله مهرآوران و...به نقش آفرینی پرداختند.

هوتن شکیبا در لیسانسه ها
عکس هوتن شکیبا در لیسانسه ها
هوتن شکیبا در فوق لیسانسه‌ها
هوتن شکیبا در فوق لیسانسه‌ها

 شبی که ماه کامل شد   

شبی که ماه کامل شد فیلم سینمایی به کارگردانی نرگس آبیار است که هوتن شکیبا در این فیلم نقش عبدالحمید ریگی را بسیار درخشان ایفا کرد و توانست برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر شود. الناز شاکردوست، فرشته صدرعرفایی، پدرام شریفی، امین میری، بانیپال شومون، شبنم مقدمی، فرید سجادی حسینی و آرمین رحیمیان نیز در این فیلم حضور داشتند.

هوتن شکیبا در فیلم شبی که ماه کامل شد
هوتن شکیبا در فیلم شبی که ماه کامل شد

 

هوتن شکیبا در فیلم شبی که ماه کامل شد
هوتن شکیبا و الناز شاکردوست در فیلم شبی که ماه کامل شد

 عامه پسند    

عامه پسند فیلم سینمایی به کارگردانی و نویسندگی سهیل بیرقی محصول سال ۱۳۹۸ است که هوتن شکیبا بازیگر نقش میلاد با ستارگانی چون فاطمه معتمدآریا و باران کوثری هم بازی شد.

هوتن شکیبا در فیلم عامه پسند
هوتن شکیبا در فیلم عامه پسند

 ابلق

 ابلق دومین تجربه بازی هوتن شکیبا با نرگس آبیار به عنوان کارگردان و الناز شاکردوست به عنوان بازیگر است که توانست در نقش علی نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در چهاردهمین جشن بزرگ منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران را به دست آورد. بهرام رادان، گلاره عباسی، مهران احمدی و گیتی معینی از بازیگران این فیلم می‌باشند.

هوتن شکیبا در فیلم ابلق
هوتن شکیبا در فیلم ابلق

 تی تی

تی تی فیلمی سینمایی به کارگردانی و تهیه‌کنندگی آیدا پناهنده محصول ۱۳۹۹ است که هوتن شکیبا در نقش امیر ساسان با  الناز شاکردوست و پارسا پیروزفر هم بازی شد.

هوتن شکیبا در فیلم تی تی
هوتن شکیبا در فیلم تی تی

 ارفاق

 ارفاق فیلم کوتاه به کارگردانی رضا نجاتی محصول سال 1400 است که هوتن شکیبا در نقش علی(معلم) توانست نامزد بهترین بازیگر در دوازدهمین دوره جوایز آکادمی فیلم کوتاه ایران شود.

هوتن شکیبا در فیلم ارفاق
هوتن شکیبا در فیلم ارفاق

ملاقات خصوصی

ملاقات خصوصی فیلم سینمایی در ژانر عاشقانه به کارگردانی امید شمس محصول سال ۱۴۰۰ است که هوتن شکیبا برای بازی در نقش فرهاد نامزد بهترین بازیگر مرد در هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر و نامزد بهترین بازیگر مرد در بیست و دومین جشن حافظ شد.پریناز ایزدیار،  رؤیا تیموریان، ریما رامین‌فر، نادر فلاح، سیاوش چراغی‌پور، پیام احمدی نیا، شیرین آقارضاکاشی، ایمان شمس، جواد قامتی، امیرحسین بیات و حسین پارسایی گروه بازیگران آن را تشکیل می‌دهند. 

هوتن شکیبا در فیلم ملاقات خصوصی 
هوتن شکیبا در فیلم ملاقات خصوصی 

 رهایم کن

رهایم کن یک سریال در شبکه نمایش خانگی  در ژانر درام عاشقانهٔ  به کارگردانی شهرام شاه‌حسینی است که هوتن شکیبا در نقش هاتف با بازیگران مطرحی چون محسن تنابنده، هدی زین‌العابدین، مهدی حسینی‌نیا، بابک کریمی، مونا احمدی، حسن معجونی هم بازی شد.

هوتن شکیبا در رهایم کن
هوتن شکیبا در سریال رهایم کن

 لیست آثار

نام

سال

توضیحات

شب بیرون

1392

در نقش توماج
کارگردان: کاوه سجادی حسینی
بازیگران: سهیلا گلستانی، باران کوثری

حق سکوت

1392

در نقش سیدحسن    
کارگردان: هادی نائیجی
بازیگران: حسام محمودی، شیرین اسماعیلی

طبقه حساس

1392

در نقش حسن
کارگردان: کمال تبریزی
بازیگران: رضا عطاران، محمدرضا فروتن

کلاه قرمزی

1393

در نقش صداپیشه دیبی
کارگردان: ایرج طهماسب

ابله

1393

در نقش مهرداد
کارگردان: کمال تبریزی
بازیگران: مهران احمدی، هانیه توسلی

کلاه قرمزی

1394

در نقش صداپیشه دیبی و خونه بغلی
کارگردان: ایرج طهماسب

هلن    

1394

در نقش اشکان
کارگردان: علی اکبر ثقفی
بازیگران:  رویا نونهالی، پژمان بازغی

لیسانسه‌ها

1395

در نقش حبیب نقوی 
نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر مرد در چهارمین جشنواره تلویزیونی جام جم 
دریافت جایزه بهترین بازیگر مرد کمدی برای سریال لیسانسه‌ها در هفدهمین جشن حافظ

کارگردان: سروش صحت
بازیگران: امیرحسین رستمی، امیر کاظمی

لیسانسه‌ها 2

1395

در نقش حبیب نقوی    
کارگردان: سروش صحت

شبی که ماه کامل شد    

1397

در نقش عبدالحمید ریگی 
برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر 

کارگردان: نرگس آبیار
بازیگران: الناز شاکردوست، فرشته صدرعرفایی

کلاه قرمزی 

1397

در نقش صداپیشه دیبی و خونه بغلی
کارگردان: ایرج طهماسب

فوق لیسانسه‌ها

1398

در نقش حبیب نقوی    
کارگردان: سروش صحت    
بازیگران: 

عامه پسند       

1398

در نقش میلاد 
کارگردان: سهیل بیرقی
بازیگران: فاطمه معتمدآریا، باران کوثری

ابلق

1399

در نقش علی
نامزد جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در چهاردهمین جشن بزرگ منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران

کارگردان:  نرگس آبیار
بازیگران: بهرام رادان، الناز شاکردوست

تی تی     

1399

در نقش امیر ساسان
کارگردان: آیدا پناهنده
بازیگران: الناز شاکردوست، پارسا پیروزفر

ارفاق (کوتاه)    

1400

در نقش علی 
نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر در دوازدهمین دوره جوایز آکادمی فیلم کوتاه ایران

کارگردان: رضا نجاتی
بازیگران: سیاوش چراغی پور، اصغر پیران

ملاقات خصوصی    

1400

در نقش فرهاد
نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر مرد در هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر
نامزد بهترین بازیگر مرد در بیست و دومین جشن حافظ

کارگردان: امید شمس
بازیگران: پریناز ایزدیار، رؤیا تیموریان

مهمونی     

1400

در نقش صداپیشه بچه و شاباش
کارگردان: ایرج طهماسب
بازیگران: 

رهایم کن     

1401

در نقش هاتف 
کارگردان: شهرام شاه حسینی   
بازیگران:  محسن تنابنده، هدی زین‌العابدین

مگه تموم عمر چندتا بهاره

1402

در نقش حبیب نقوی
کارگردان: سروش صحت
بازیگران: علی مصفا، قدرت‌الله ایزدی

صبحانه با زرافه ها

1402

کارگردان: سروش صحت
بازیگران: بهرام رادان، پژمان جمشیدی

تئاتر های هوتن شکیبا

  • ویولن‌هایتان را کوک کنید (۱۳۸۷)
  • رمولوس کبیر (۱۳۸۸)
  • ماراساد (۱۳۸۸)
  • در این شهر فرشته‌ای وجود ندارد (۱۳۸۸)
  • دختر نارنج و ترنج (۱۳۸۸)
  • جن‌گیر (۱۳۸۸)
  • قصه سیبی که پرواز کرد (۱۳۸۹)
  • به خاطر یک مشت روبل (۱۳۸۹)
  • دایی وانیا (۱۳۹۰)
  • زوج ناجور (۱۳۹۰)
  • اسکلیگ و بچه‌های پرواز (۱۳۹۱)
  • تبارشناسی دروغ و تنهایی (۱۳۹۱)
  • روایت ناتمام یک فصل معلق(۱۳۹۱)
  • آوازه خوان طاس (۱۳۹۱)
  • درخت بلوط (۱۳۹۱)
  • ویران (۱۳۹۱)
  • باغ آلبالو (۱۳۹۲)
  • مترسگ (۱۳۹۲)
  • زمان لرزه (۱۳۹۲)
  • هیپوفیز (۱۳۹۲)
  • ننه دلاور بیرون پشت در (۱۳۹۲)
  • بر پهنه دریا (۱۳۹۳)
  • دن کامیلو (۱۳۹۳)
  • نمایشنامه‌خوانی هاروی (۱۳۹۳)
  • شماره ۱۹۱۹۳ (۱۳۹۳) (صداپیشه)
  • کامنت (۱۳۹۳)
  • ستوان اینیشمور (۱۳۹۴)
  • سوراخ (۱۳۹۵)
  • پروژه هملت/شکسپیر(۱۳۹۵)
  • پردهٔ سوم صحنهٔ چهارم (۱۳۹۵)
  • از زیرزمین تا پشت بام (۱۳۹۵)
  • مرگ هوتن (۱۳۹۵)
  • الیور توئیست (۱۳۹۶)
  • صد در صد (۱۳۹۷)
  • بینوایان (۱۳۹۷)
  • اسلو (۱۳۹۸)
  • قهوه قجری(۱۳۹۸)
  • چه کسی جوجه تیغی را کشت / آلمان (۱۴۰۱)

صداپیشگی و دوبله

  • ویلگکس در انیمیشن سریالی بن ۱۰ 
  • برادران وریدل در انیمیشن سریالی بن ۱۰
  • مانی در انیمیشن سریالی بن ۱۰ 
  • اسکار در فیلم شیرشاه
  • شخصیت دیبی در مجموعه کلاه قرمزی
  • مایکل مورنینگ استار (ستاره تاریکی) در انیمیشن سریالی بن ۱۰ 
  • کارول جنگجو در داستان اسباب بازی‌های ترسناک
  • شخصیت بچه گل فروش (بادوم) در مجموعه مهمونی
  • شخصیت شاباش در مجموعه مهمونی
هوتن شکیبا
عکس هوتن شکیبا و الناز شاکردوست

 جوایز و افتخارات هوتن شکیبا

عنوان

سال

توضیحات

دریافت جایزه اول بازیگری

-

 برای نمایش «ویلون‌هایتان را کوک کنید» در یازدهمین دوره جشنواره تئاتر دانشگاهی

دریافت لوح تقدیر بازیگری

-

 برای نمایش «ماراساد» در دوازدهمین دوره جشنواره تئاتر دانشگاهی

دریافت جایزه برترین بازیگر تئاتر سال 

-

برای نمایش «زمان لرزه» در یازدهمین دوره جشن بازیگر خانه تئاتر

نامزد دریافت جایزه برترین بازیگر تئاتر سال

-

برای نمایش «سوراخ» در سیزدهمین دوره جشن بازیگر خانه تئاتر

دریافت جایزه اول بازیگری

-

برای نمایش «مترسگ» در نوزدهمین دوره جشنواره تئاتر کودک و نوجوان

نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر مرد

1395

برای سریال لیسانسه‌ها در چهارمین جشنواره تلویزیونی جام جم

دریافت جایزه ویژه بازیگری

1396

برای بازی در نمایش «الیور توییست» در پانزدهمین دوره جشن بازیگر خانه تئاتر

نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر مرد


 در بخش بین‌الملل سی و ششمین جشنواره تئاتر فجر برای بازی در نمایش «الیور توییست»

دریافت جایزه بهترین بازیگر مرد کمدی 

1396

برای سریال لیسانسه‌ها در هفدهمین جشن حافظ

نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر مرد

1397

 برای بازی در نمایش «بینوایان» در بخش تئاتر نخستین جشن حافظ

برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد

1397

برای بازی در فیلم «شبی که ماه کامل شد» در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر

دریافت لوح تقدیر بهترین بازیگر مرد

1397  در بخش مسابقه تئاتر ایران سی و ششمین جشنواره تئاتر فجر برای بازی در نمایش «صد در صد»

نامزد جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد

1399 برای فیلم ابلق در چهاردهمین جشن بزرگ منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران

نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر مرد

1400

برای بازی در فیلم ملاقات خصوصی در هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر

نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر

1400

برای بازی در فیلم کوتاه ارفاق در دوازدهمین دوره جوایز آکادمی فیلم کوتاه ایران (ایسفا)

نامزد بهترین بازیگر مرد

1402

برای بازی در فیلم ملاقات خصوصی در بیست و دومین جشن حافظ

هوتن شکیبا
عکس قدیمی هوتن شکیبا

 16 حقیقت جالب درباره هوتن شکیبا

  1. این بازیگر در سنندج بزرگ شده است.
  2. در دبیرستان رشته تجربی خواند و به رشته جانورشناسی علاقه پیدا کرد.
  3. نوید محمدزاده و بهرام افشاری صمیمی ترین دوست های وی هستند.
  4. در سال 1393در سن 30 سالگی به دعوت محمد بحرانی وارد صداپیشگی عروسک دیبی در برنامه کلاه قرمزی شد.
  5. دروه چهارساله لیسانس را 8 سال طول دارد.
  6. چارلی چابین را خیلی دوست دارد.
  7. فیلم ابلق دومین همکاری آبیار با زوج هنری هوتن شکیبا و الناز شاکردوست پس از شبی که ماه کامل شد (۱۳۹۷) است
  8. هوتن شکیبا در خندوانه رامبد جان حضور نداشته است.
  9. هوتن شکیبا در دورهمی مهران مدیری شرکت نکرده است.
  10. مصاحبه هوتن شکیبا در همرفیق شهبا حسینی بسیار در شبکه های اجتماعی وایرال شد و او به همراه بهرام افشاری در این برنامه شرکت کرد.
  11. نخستین کار جدی و حرفه‌ای خود در تئاتر را بازی کرد و توانست جایزهٔ بازیگر اول را کسب کند به گفتهٔ خودش پس از آن امیدوارتر از قبل شروع به تمرین کرده و در نمایش‌های مختلف دانشگاهی شرکت کرده‌است.

  12. اطلاعاتی از مذهب هوتن شکیبا در دسترس نیست.
  13. وی در گروه دوبلاژ نماهنگ به مدیریت احسان مهدی صداپیشگی می‌کند.
  14. هوتن شکیبا درگذشت از شایعات فضای مجازی است.
  15. هوتن شکیبا در سریال سرزمین مادری بازی نکرده است.
  16. بازیگر «لیسانسه ها» درباره علاقه اش به تلویزیون و فعالیت در این حوزه گفت: اصلا ترجیحم تلویزیون نبود بخاطر کیفیت کارهای آن. فکر می‌کنم سومین یا چهارمین باری بود که از سروش صحت پیشنهاد کار داشتم و هر بار به بهانه‌ای نمی‌رفتم. لیسانسه‌ها را هم گفتم نمی‌آیم اما پنج قسمت فیلمنامه به من داد که بخوانم و وقتی خواندم خیلی خوشم آمد و به نظرم ایمان صفایی و سروش صحت بی‌نظیر نوشتند. دیدم دلم نمی‌آید این نقش را شخص دیگری بازی کند چون ویژگی‌های خاص و جالبی داشت و به همین دلیل با ترس و ریسک خیلی زیاد اولین کار تلویزیونی‌ام را انجام دادم.

مصاحبه هوتن شکیبا

مصاحبه هوتن شکیبا به صورت متنی و گفت و گوی تصویری وجود دارد و او با سروش صحت، فریدون جیرانی به گفت و گو نشسته است که در ادامه مشاهده می کنید.

مصاحبه هوتن شکیبا با فریدون جیرانی

مصاحبه هوتن شکیبا با مجله فیلم

کتاب باز هوتن شکیبا



عکس هوتن شکیبا

هوتن شکیبا
عکس هوتن شکیبا
هوتن شکیبا
عکس جدید هوتن شکیبا
هوتن شکیبا
عکس هوتن شکیبا و پریناز ایزدیار
هوتن شکیبا
هوتن شکیبا در فیلم هفتاد سی
هوتن شکیبا
عکس های اینستاگرام هوتن شکیبا
هوتن شکیبا
هوتن شکیبا در اکران فیلم ابلق

 

پرسش های متداول

هوتن شکیبا در یوسف پیامبر چه نقشی دارد؟
هوتن شکیبا در یوسف پیامبر بازی نکرده است.
هوتن شکیبا در مهمونی صدای کدام عروسک است؟
هوتن شکیبا در مهمونی صدای بچه و شاباش است.
پدر هوتن شکیبا در لیسانسه ها کیست؟
عزت الله مهرآوران پدر هوتن شکیبا در لیسانسه ها بود.
اسم هوتن شکیبا در لیسانسه ها چیست؟
حبیب، اسم هوتن شکیبا در لیسانسه ها است.
قد هوتن شکیبا چند است؟
قد هوتن شکیبا 173 سانتی متر است.


سخن آخر

در این مطلب اطلاعاتی از فیلم های هوتن شکیبا با بیوگرافی وی را در اختیار شما قرار دادیم. در صورت تمایل می توانید بیوگرافی نفس بازغی بازیگر نقش تینا در سریال گناه فرشته با عکس را نیزمطالعه کنید. اگر شما هم دوستدار این بازیگر مستعد و توانا هستید و اطلاعات بیشتری از زندگی شخصی، هنری و حواشی آن دارید با ما و سایر مخاطبان سایت رویداد ایران در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نویسنده
هاجر خانی
هاجر خانی
علاقه مند به خبرنگاری و تولید محتوا

نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد