hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > هنر و ادبیات > سینما، تلویزیون و تئاتر > بیوگرافی بهرام رادان و همسرش از بازیگری تا شهرت و ازدواج با عکس

بیوگرافی بهرام رادان و همسرش از بازیگری تا شهرت و ازدواج با عکس

بیوگرافی بهرام رادان و همسرش را با اطلاعاتی از خانواده، اصالت، مذهب، قد و وزن، معرفی فیلم، جوایز و افتخارت و مصاحبه های وی را با عکس قدیم و جدید آورده ایم.

بهرام رادان(Bahram Radan) بازیگر، خواننده و تهیه‌کننده ایرانی است که با فیلم صبحانه با زرافه ها به کارگردانی سروش صحت در چهل‌و دومین جشنواره فیلم فجر حضور دارد.

بهرام فعالیت حرفه‌ای خود را با بازی در فیلم سینمایی شور عشق در سال 1379 آغاز کرد و برای نقش‌آفرینی در فیلم‌های شمعی در باد و سنتوری موفق به کسب دو سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد در جشنواره فیلم فجر شد.در کارنامه بازیگری رادان همکاری با کارگردانان نامدار و موفقی همچون داریوش مهرجویی، مسعود کیمیایی، واروژ کریم مسیحی، پوران درخشنده و رخشان بنی اعتماد دیده میشود.

در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا اطلاعاتی از بیوگرافی بهرام رادان و مینا مختاری از جمله سن، قد و وزن، اصالت، مذهب، معرفی فیلم های وی را با عکس را در اختیار شما قرار دهیم.

بهرام رادان
بهرام رادان

 مشخصات بهرام رادان

مشخصات فردی

نام کامل

بهرام رادان

تاریخ تولد

۸ اردیبهشت ۱۳۵۸

محل تولد

تهران

شغل

بازیگر و تهیه کننده

نماد ماه تولد

ثور

مشخصات فیزیکی

قد

1.79 متر

وزن

حدود 90 کیلو

رنگ چشم

آبی

رنگ مو

بلوند

چپ دست یا راست دست

راست دست

مشخصات خانوادگی

نام پدر

رضا رادان

نام مادر

مهین دخت سهامی

نام برادران

شهرام

نام خواهران

الهام و ژیلا رادان

نام همسر

مینا مختاری

تاریخ ازدواج

۱۹ تیر ۱۴۰۲

شغل پدر

سرهنگ بازنشسته

شغل مادر

خانه دار

شغل همسر

طراح مد

مشخصات تحصیلی

دانشگاه

دانشگاه آزاد اسلامی

رشته تحصیلی

مدیریت بازرگانی

مدرک

کارشناس

بهترین فیلمهای بهرام رادان

نام اثر

نقش (نام نقش)

سال

آواز قو

پیمان فدایی

1379

گاوخونی

راوی

1381

شمعی در باد

فرزین زربان

1382

سنتوری

علی

1385

جیران

 ناصرالدین‌شاه

1400

بهرام رادان
بهرام رادان در اکران مستند کاپیتان من

 بیوگرافی کامل بهرام رادان

کودکی و اوایل زندگی

بهرام رادان در روز شنبه 8 اردیبهشت 1358(سال بز) مصادف با 28 آپریل 1979 میلادی و 30 جمادی الاول 1399 هجری قمری در تهران به دنیا آمد و هم اکنون 44 سال سن دارد.نماد ماه بهرام ثور است و متولدین اردیبهشت افرادی محتاط، اهل عمل، دست و دلباز،  خوشرو بوده و عموما مورد توجه دیگران هستند.

مذهب بهرام رادان، مسلمان و شیعه می باشد. اصالت بهرام رادان یا بهرام رادان اصالتا اهل کجاست از عبارت های پرجست و جو مخاطابن در اینترنت است اما بهتر است بدانید که اصل و نسب این بازیگر از جانب پدری به اصفهان می رسد.

بهرام رادان
کودکی بهرام رادان

 خانواده

خانواده بهرام رادان پرجمعیت است.وی کوچکترین فرزند یک خانواده شش نفری است و و دارای دو خواهر به نام الهام و ژینا و یک برادر بزرگتر از خودش به نام شهرام است که  به کشور آمریکا مهاجرت کرده و در آنجا ساکن می باشد.رضا رادان پدر بهرام است که سرهنگ بازنشسته دوره پهلوی بود و در 25 بهمن سال 1400 درگذشت.مادرش مهین دخت سهامی خانه دار است.

بهرام رادان
عکس پدر بهرام رادان

 تحصیلات

تحصیلات بهرام رادان در مقطع کارشناسی در رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه آزاد اسلامی می باشد.

شروع فعالیت

شروع فعالیت بهرام رادان در دنیای بازیگری با فیلم سینمایی شور عشق در سال 1379 شروع شد و با ایفای نقش پیمان فدایی در فیلم آواز قو نامزد جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد از پنجمین دوره جشن خانه سینما شد اما با بازی در فیلم سینمایی سنتوری نبوغ بازیگری خود را به رخ همگان کشید و موفق به دریافت دو سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد از جشنواره فیلم فجر گردید.‌رادان در سال ۱۴۰۰برای تهیه کنندگی فیلم سینمایی علفزار به کارگردانی کاظم دانشی، نامزد دریافت جایزه سیمرغ بلورین بهترین فیلم جشنواره فیلم فجر شد.

بهرام رادان
کدکی بهرام رادان و داریوش مهرجویی

 کلاس های بازیگری

کلاس های بازیگری بهرام رادان در سال ۱۳۷۸ و در آموزشگاه هیوا فیلم سپری شد و تحت نظر بازیگران صاحب نامی همچون ثریا قاسمی، میکائیل شهرستانی و فهیمه راستکار به اتمام رساند.

علایق و تفریحات

علایق و تفریحات بهرام رادان با توجه به فعالیت های که در زمینه بازیگری، مدلینگ، موسیقی انجام می دهد مشخص است اما از عکس های که در صفحه شخصی خود به اشتراک می گذارد می توان فهمید که سفر، طبیعت گردی، کافه رفتن، رانندگی، معاشرت با دوستان علاقه دارد. وی طرفدار تیم استقلال می باشد.

بهرام رادان و همسرش

بهرام رادان و همسرش، عکس همسر بهرام رادان و فرزندش، بیوگرافی بهرام رادان و مینا مختاری و...از عبارت های است که مخاطبان در فضای مجازی آن را جست و جو کرده اند.بهرام رادان در تاریخ ۱۳ فروردین سال ۱۴۰۱ با قرار دادن پست جدیدی در صفحه اینستاگرام شروع رابطه اش را با مینا مختاری طراح مد را به صورت رسمی به همگان اعلام کرد.

بهرام رادان و مینا مختاری
عکس بهرام رادان و مینا مختاری

 بهرام رادان و مینا مختاری در ۱۹ تیر ۱۴۰۲ در هتل رادیسون کشور گرجستان ازدواج کردند.اطلاعات دقیقی از سن همسر بهرام رادان تاکنون منتشر نشده است اما او حدود 30 تا 35 سال سن دارد.

بهرام رادان و مینا مختاری
عکس عروسی بهرام رادان و مینا مختاری

 

دیالوگ ماندگار بهرام رادان

دیالوگ ماندگار بهرام رادان در فیلم سینمایی پل چوبی است که می گوید: روزی که فکر کردی یکی رو از ته دل دوست داری ولش نکن... ممکنه دوباره تکرار نشه... آدم وقتی تو سن‌ و سال توئه فکر می‌کنه همیشه براش پیش می‌یاد... باید ده پونزده‌ سال بگذره که بفهمی همون یه بار بوده... که حالِت با چیز دیگه‌ای خوب نمی‌شه.

بهرام رادان در شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

bahramradan

وبسایت

بیوگرافی بهرام رادان ویکی پدیا

اینستاگرام بهرام رادان

اینستاگرام بهرام رادان به آدرس bahramradan است که 7.3 میلیون فالور دارد، 133 صفحه را دنبال می کند و تاکنون 1516 پست به اشتراک گذاشته است.بهرام در آپریل سال 2019 صفحه شخصی خود را در اینستاگرام ایجاد کرد و در ژولای 2023 تیک آبی دریافت کرد.پریناز ایزدیار، حامد کمیلی، نوید محمد زاده، سحر دولتشاهی، ساره بیات، هوتن شکیبا، هادی کاظمی و ترانه علیدوستی از بازیگرانی هستند که صفحه وی را دنبال می کنند.

اینستاگرام بهرام رادان
صفحه اینستاگرام بهرام رادان

 فیلم های بهرام رادان

 شور عشق

 شور عشق، اولین حضور بهرام رادان در مقابل دوربین به کارگردانی نادر مقدس است که در نقش کیان با بازیگرانی چون مهناز افشار، ایرج راد، پوراندخت مهیمن و..هم بازی شد.

بهرام رادان در فیلم شور عشق
عکس بهرام رادان در فیلم شور عشق

 آواز قو

آواز قو دومین تجربه بازی وی در سینما به کارگردانی سعید اسدی است.بهرام رادان در فیلم آواز قوهو در نقش پیمان فدایی توانست نامزد جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد از پنجمین دوره جشن خانه سینما را در سال 1380 به دست آورد.

بهرام رادان در فیلم آواز قو
بهرام رادان در فیلم آواز قو

گاوخونی

گاوخونی فیلمی به کارگردانی و نویسندگی بهروز افخمی محصول سال ۱۳۸۱ می‌باشد. بهرام رادان در فیلم گاوخونی در نقش راوی برنده تندیس حافظ بهترین بازیگر نقش اول مرد در سال 1383 شد.

 بهرام رادان در فیلم گاوخونی
عزت الله انتظامی و بهرام رادان در فیلم گاوخونی

 شمعی در باد

شمعی در بادفیلم سنیمایی به کارگردانی پوران درخشنده محصول ۱۳۸۲ ایران است.بهرام رادان در فیلم شمعی در باد در نقش فرزین زربان، برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد از بیست و دومین دوره جشنواره فیلم فجر و نامزد جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد از هشتمین دوره جشن خانه سینما شد.

بهرام رادان در فیلم شمعی در باد
بهرام رادان در فیلم شمعی در باد

چهارانگشتی

چهارانگشتی نام یک فیلم سینمایی به نویسندگی و کارگردانی سعید سهیلی است که بهرام رادان در دو نقش فؤاد و فرزاد با بازیگرانی چون اندیشه فولادوند، لیلا اوتادی، طناز طباطبایی، مهدی ماهانی، جمشید هاشم‌پور هم بازی شد.

بهرام رادان در فیلم چهارانگشتی
عکس بهرام رادان در فیلم چهارانگشتی

 سنتوری

سنتوری فیلم سینمایی در ژانر دارم به کارگردانی داریوش مهرجویی است.بهرام رادان در فیلم سنتوری با ایفای نقش علی بلورچی توانست سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد از بیست و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر در سال 1385 را به دست آورد و همچنین او نامزد تندیس حافظ بهترین بازیگر نقش اول مرد در سال 1389 شد.

بهرام رادان در فیلم سنتوری
عکس بهرام رادان در فیلم سنتوری

بی پولی

بی پول فیلم سینمایی به کارگردانی حمید نعمت‌الله محصول سال ۱۳۸۶ است. بهرام رادان در فیلم بی پولی در نقش ایرج با ستارگانی چون لیلا حاتمی، حبیب رضایی، امیر جعفری، سیامک انصاری، بابک حمیدیان و..هم بازی شد.

بهرام رادان در فیلم  بی پولی
عکس بهرام رادان در فیلم بی پولی

آدم کش

آدم کش عنوان فیلم سینمایی به کارگردانی رضا کریمی است که بهرام رادان در نقش مازیار مافی برنده جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره بین‌المللی فیلم لاداخ ۲۰۱۲ شد و با بازیگرانی چون حامد بهداد، مهتاب کرامتی،افسانه بایگان، لیلا اوتادی هم بازی شد.

بهرام رادان در فیلم آدم کش
عکس بهرام رادان در فیلم آدم کش

 آتش بس 2

 آتش بس 2 فیلم سینمایی به کارگردانی و نویسندگی تهمینه میلانی محصول سال ۱۳۹۲ایران است.بهرام رادان در فیلم آتش بس 2 در نقش خسرو با بازیگرانی همچون میترا حجار، گوهر خیراندیش، مهرانه مهین ترابی، پژمان جمشیدی، فلور نظری و دانیال عبادی هم بازی شد.

بهرام رادان در فیلم آتش بس 2
بهرام رادان و میترا حجار در فیلم آتش بس 2

بارکد

بارکد فیلم سینمایی به کارگردانی مصطفی کیایی محصول سال ۱۳۹۴ ایران است. بهرام رادان در فیلم بارکد نقش حامد را به عهده داشت و بازیگرانی چون محسن کیایی، سحر دولتشاهی، بهاره کیان‌افشار، پژمان بازغی و رضا کیانیان نیز در آن به ایفای نقش پرداختند.

بهرام رادان در فیلم  بارکد
بهرام رادان در فیلم بارکد

 چهارراه استانبول

چهارراه استانبول فیلم سینمایی به نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی مصطفی کیایی است که بهرام رادان نقش بهمن را ایفا کرد و بازیگرانی چون محسن کیایی، سحر دولتشاهی، رعنا آزادی‌ور، ماهور الوند، مهدی پاکدل، مسعود کرامتی نیز در آن حضور داشتند.

بهرام رادان در فیلم چهارراه استانبول
عکس بهرام رادان در فیلم چهارراه استانبول

 ابلق

ابلق، نخستین همکاری بهرام رادان با نرگس آبیار به عنوان کارگردان است که نقش جلال را به عهده داشت. الناز شاکردوست، هوتن شکیبا، مهران احمدی، گلاره عباسی، گیتی معینی و شادی کرم‌رودی از بازیگران این فیلم هستند.

بهرام رادان در فیلم ابلق
بهرام رادان در فیلم ابلق

 جیران

 جیران دومین تجربه بازی وی در شبکه نمایش خانگی است. بهرام رادان در سریال جیران نقش ناصرالدین‌شاه را به عهده داشت و بازیگرانی چون پریناز ایزدیار، مریلا زارعی، امیر جعفری، رعنا آزادی‌ور، امیرحسین فتحی، مهدی پاکدل، ستاره پسیانی، غزل شاکری، سمیرا حسن‌پور و...در این سریال به کارگردانی حسن فتحی حضور داشتند.

بهرام رادان در سریال جیران
بهرام رادان در سریال جیران

 لیست آثار بهرام رادان

نام

سال

توضیحات

شور عشق

1379

در نقش کیان
کارگردان: نادر مقدس
بازیگران: مهناز افشار، ایرج راد

آواز قو

1379

در نقش پیمان فدایی
نامزد جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد از پنجمین دوره جشن خانه سینما

کارگردان: سعید اسدی
بازیگران:  جمشید هاشم‌پور، ساره آرین

آبی

1379

در نقش ارسطو
کارگردان: حمید لبخنده
بازیگران: هدیه تهرانی، حسن جوهرچی

طلوع تاریک

1380

در نقش پیمان
کارگردان: ابراهیم شیبانی
بازیگران: انوشیروان ارجمند، برزو ارجمند

ساقی

1380

در نقش رضا تهرانی
کارگردان: محمدرضا اعلامی
بازیگران: یکتا ناصر، محمدرضا داوودنژاد

گاوخونی

1381

در نقش راوی
برنده تندیس حافظ بهترین بازیگر نقش اول مرد

کارگردان: بهروز افخمی
بازیگران: عزت‌الله انتظامی، بهاره رهنما

عطش

1381

در نقش اشکان    
کارگردان: محمدحسین فرح‌بخش    
بازیگران: فریبرز عرب‌نیا، شهرام حقیقت‌دوست

رز زرد    

1381

در نقش داوود
کارگردان: داریوش فرهنگ
بازیگران: امین حیایی، حدیث فولادوند

شمعی در باد

1382

در نقش فرزین زربان
برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد از بیست و دومین دوره جشنواره فیلم فجر
نامزد جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد از هشتمین دوره جشن خانه سینما 

کارگردان: پوران درخشنده
بازیگران: آزیتا حاجیان، شهاب حسینی

سربازهای جمعه

1382

در نقش آصف
کارگردان: مسعود کیمیایی
بازیگران: محمدرضا فروتن، پژمان بازغی

گیلانه

1382

در نقش اسماعیل
کارگردان: رخشان بنی‌اعتماد، محسن عبدالوهاب    
بازیگران:  فاطمه معتمدآریا، باران کوثری

رستگاری در هشت و بیست دقیقه

1383

در نقش طاها رحمانی
کارگردان: سیروس الوند    
بازیگران: مهتاب کرامتی، شهاب حسینی

ازدواج صورتی    

1383

در نقش آریا شاداب
کارگردان: منوچهر مصیری    
بازیگران: فاطمه گودرزی، چکامه چمن‌ماه

حکم    

1384

در نقش سهند
کارگردان: مسعود کیمیایی
بازیگران: خسرو شکیبایی، لیلا حاتمی

تقاطع

1384

در نقش پدرام
کارگردان: ابوالحسن داوودی    
بازیگران:  فاطمه معتمدآریا، بیژن امکانیان

خون‌بازی

1385

در نقش آرش
کارگردان: رخشان بنی‌اعتماد، محسن عبدالوهاب
بازیگران:  باران کوثری، بیتا فرهی

چهارانگشتی 1385

در نقش فؤاد / فرزاد
کارگردان: سعید سهیلی
بازیگران: اندیشه فولادوند، لیلا اوتادی

سنتوری 1385

در نقش علی بلورچی
برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد از بیست و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر 
نامزد تندیس حافظ بهترین بازیگر نقش اول مرد 

کارگردان: داریوش مهرجویی
بازیگران: گلشیفته فراهانی، مسعود رایگان

کنعان 1386

در نقش علی رضوان
کارگردان: مانی حقیقی
بازیگران:  محمدرضا فروتن، ترانه علیدوستی

بی‌پولی 1387

در نقش ایرج
کارگردان: حمید نعمت‌الله
بازیگران: لیلا حاتمی، حبیب رضایی

کارناوال مرگ 1387

در نقش حمید جهانبخش
کارگردان: حبیب‌الله کاسه‌ساز    
بازیگران: فرامرز قریبیان، الناز شاکردوست

زادبوم 1387

در نقش امیرعلی
کارگردان: ابوالحسن داوودی
بازیگران:  رویا تیموریان، عزت‌الله انتظامی

راه آبی ابریشم     1387

در نقش شاذان ابن یوسف    
کارگردان: محمد بزرگ‌نیا
بازیگران: پگاه آهنگرانی، داریوش ارجمند

تردید 1387

در نقش سیاوش
کارگردان: واروژ کریم‌مسیحی    
بازیگران: ترانه علیدوستی، حامد کمیلی

تهران ۱۵۰۰ 1388

در نقش جواد
کارگردان: بهرام عظیمی
بازیگران:  مهران مدیری، هدیه تهرانی

    
آدم‌کش
1388

در نقش مازیار مافی 
برنده جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره بین‌المللی فیلم لاداخ ۲۰۱۲

کارگردان: رضا کریمی 
بازیگران: حامد بهداد، مهتاب کرامتی

یکی از ما دو نفر 1389

در نقش بابک    
کارگردان: تهمینه میلانی    
بازیگران: السا فیروزآذر، دانیال عبادی

پل چوبی 1390

در نقش امیر
کارگردان: مهدی کرم پور    
بازیگران: مهناز افشار، هدیه تهرانی

نقشِ نگار     1392

در نقش فرزاد
کارگردان: علی عطشانی
بازیگران: آتیلا پسیانی، گوهر خیراندیش

تراژدی 1392

در نقش حبیب
کارگردان: آزیتا موگویی
بازیگران: مهدی هاشمی، حسین یاری

آتش‌بس ۲ 1393

در نقش خسرو
کارگردان: تهمینه میلانی    
بازیگران: میترا حجار، گوهر خیراندیش

عصر یخبندان 1393

در نقش فرید    
کارگردان: مصطفی کیایی
بازیگران: مهتاب کرامتی، آناهیتا نعمتی

حکایت عاشقی     1394

در نقش علی
کارگردان: احمد رمضان زاده
بازیگران: شیلان رحمانی، بهمن زرین‌پور

پولاریس 1394

در نقش پوریا
کارگردان: سودابه مرادیان    
بازیگران: رویا تیموریان

من ناصر حجازی هستم... 1394


کارگردان: امیر رفیعی
بازیگران: شهاب حسینی، پرویز پرستویی

بارکد 1394

در نقش حامد
کارگردان: مصطفی کیایی
بازیگران: محسن کیایی، سحر دولتشاهی

زرد       1395

در نقش شهاب   
کارگردان: مصطفی تقی‌زاده  
بازیگران: ساره بیات، مهرداد صدیقیان

چهار راه استانبول     1396

در نقش بهمن  
کارگردان: مصطفی کیایی    
بازیگران: رعنا آزادی‌ور، ماهور الوند

کنسرت نمایش سی  1396

 کارگردان: علی‌اصغر دشتی

آشفته‌گی 1397

در نقش باربد    
کارگردان: فریدون جیرانی
بازیگران: مهناز افشار، مهران احمدی

سونامی 1397

در نقش مرتضی نژادی
کارگردان: میلاد صدرعاملی    
بازیگران: محمدرضا غفاری، فرشته حسینی

ایدهٔ اصلی 1397

در نقش سعید پارسا
کارگردان: آزیتا موگویی
بازیگران: مریلا زارعی، هانیه توسلی

رقص روی شیشه 1397

در نقش یغما نامدار
کارگردان: مهدی گلستانه
بازیگران: مهتاب کرامتی، امیر آقایی

گربه سیاه 1398

در نقش بهرام رادان
کارگردان: کریم امینی
بازیگران: ترلان پروانه، حسین پورکریمی

ابلق     1399

در نقش جلال    
کارگردان: نرگس آبیار    
بازیگران: الناز شاکردوست، هوتن شکیبا

علفزار 1400

تهیه کننده

جیران 1400

در نقش ناصرالدین‌شاه
کارگردان: حسن فتحی
بازیگران:  پریناز ایزدیار، مریلا زارعی

کاپیتان من 1401

تهیه کنندخ

 صبحانه با زرافه ها

کارگردان: سروش صحت
بازیگران: هوتن شکیبا، پژمان جمشیدی

جوایز و افتخارات بهرام رادان

عنوان

سال

توضیحات

نامزدبهترین بازیگر نقش مکمل مرد

1380

برای فیلم آواز قو در جشن خانه سینما

سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد

1382

برای فیلم شمعی در باد از بیست و دومین دوره جشنواره فیلم فجر

برنده بهترین بازیگر نقش اول مرد

1383

برای فیلم گاوخونی در جشن حافظ

نامزد بهترین بازیگر نقش اول مرد

1383

برای فیلم شمعی در باد از هشتمین دوره جشن خانه سینما

سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد

1385

برای فیلم سنتوری از از بیست و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر

نامزد بهترین بازیگر نقش اول مرد

1389

برای فیلم سنتوری در جشن حافظ

نامزد بهترین بازیگر مرد

2012

برای فیلم آدمکش در جشنواره بین‌المللی فیلم لاداخ هند

نامزد سیمرغ بهترین فیلم چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر

1400

فیلم علفزار

بهرام رادان
بهرام رادان

 25 حقیقت جالب درباره بهرام رادان

  1. وی در سال ۱۳۸۹ به عنوان اولین سفیر ایرانی برنامه جهانی غذا در مبارزه علیه گرسنگی منصوب شد.
  2. این بازیگر به خاطر چهره جذابش از همان سال‌های نخستین فعالیت خود در سینما، به عرصه مدلینگ وارد شد و تاکنون نیز در آن فعال است.
  3. رادان در زمینه موسیقی نیز فعالیت دارد و نخستین آلبوم خود به نام «روی دیگر» را که شامل ۱۲ قطعه است، در بهمن ماه ۱۳۹۱ راهی بازار کرد.
  4. این بازیگر از طرف شرکت سامسونگ برای حمل مشعل بازی‌های المپیک زمستانی ۲۰۱۸ به سئول کره جنوبی دعوت شد.
  5. او در سن ۱۵ سالگی به تشویق خانواده عازم کشور آمریکا شد ولی تنها به مدت یکسال در آنجا اقامت داشت و پس از آن به کشور بازگشت.
  6. وی در مدارس فرهنگیان، هجرت و برهان به تحصیل پرداخت و در رشته علوم انسانی دیپلم خود را گرفت.
  7. در سال ۱۳۷۷ در کنکور سراسری شرکت کرد ولی به علت عدم پذیرش در رشته مورد مد نظر، به خدمت سربازی رفت.
  8. پس از گذشت پنج ماه از دوره خدمت سربازی، متوجه شد که اسم او در لیست پذیرفته شدگان رشته مدیریت بازرگانی قرار داشته.بنابراین سربازی را ناتمام گذاشت و موفق به دریافت لیسانس مدیریت بازرگانی شد.

  9. در کلاس ثریا قاسمی فیلمنامه فیلم «شور عشق» به دستش رسید و به او گفتند که بر روی نقشه کیان تمرکز و تمرین کند.
  10. در سال 1379 در سن 21 سالگی در فیلم سینمایی «شور عشق» در نقش کیان اولین تجربه بازیگری را جلوی دوربین شروع کرد.
  11. بهرام رادان پس از مرگ پدرش با قرار دادن پستی در پیج اینستاگرامش خبر وفات او را به اطلاع همگان رسانده و در این مورد چنین نوشت:«بامداد بیست و پنجمین روز اولین ماه زمستان سال دوصفر برای من خوش یمن نبود، ساعت از دو بامداد گذشته بود و بدن نیمه جان پدرم احیا نمی شد، تلاش عزیزان اورژانس به جایی نرسید و سری تکان دادند و با واژه “تسلیت میگیم” غم دنیا روی سرم آوار شد… ساعت زندگی پدر در یک شب سرد بارانی در خانه خودش و در همان کوچه بن بست که دوست داشت، برای همیشه از حرکت ایستاد…
  12. در تاریخ ۱۳ فروردین سال ۱۴۰۱ بهرام رادان با قرار دادن عکسی در اینستاگرام شروع رابطه اش را با مینا مختاری اعلام کرد.
  13. منزل بهرام رادان واقع در محله زعفرانیه است که در در دو طبقه بنا شده و معماری ویلایی و بسیار لوکس دارد.
  14. علیرضا بازل از دوستان قدیمی و دانشگاهی بهرام رادان میدر برنامه های وی است.
  15. بهرام رادان از شرکا و سهامداران کافه های زنجیره ای لیونا است.
  16. وی در سال 1391 عازم کشور کانادا شد و دوره آموزشی شش ماهه ای را تحت عنوان اکتینگ پشت سر گذاشت.
  17. اولین فعالیت مدلینگ بهرام رادان با شرکت ال‌جی بود که در زمینه دیجیتال به آن پرداخت.
  18. این بازیگر در روز جمعه ۱۳ آبان ۱۴۰۱هنگامی که در حال سوار شدن به هواپیما جهت خروج از کشور بود، از طرف ماموران امنیتی از انجام این سفر جلوگیری به عمل آمد. چرا که ممنوع الخروج شده بود.
  19. او در سال ۱۴۰۰ اولین فیلم خود را در جایگاه تهیه کننده و بازیگر به نام «گربه سیاه» تولید و اکران نمود.
  20. رادان سپس در فیلم سینمایی «علفزار» و مستندی با عنوان «کاپیتان من» مسئولیت تهیه کنندگی را برعهده داشت.
  21. او از طرفداران سرسخت تیم استقلال بوده که تعصب بسیار زیادی بر تیم محبوبش دارد. به طوری که در هر شرایطی که از فوتبال، تیم های استقلال و پرسپولیس سخن گفته شود، بهرام رادان چشم بسته فقط به طرفداری از تیم استقلال می پردازد.
  22. به گفته خودش؛ علاقه ای به موسیقی سنتی ندارد.
  23. در سال های اخیر در برخی سایت ها شایعاتی در خصوص ازدواج بهرام رادان با ندا کلاهی مطرح شد که هیچ صحت و سقمی نداشته است.
  24. اهل نوستالژی نیست.
  25. هیچ نسبتی بین بهرام رادان با سردار رادان نیست.

مصاحبه هاي بهرام رادان

مصاحبه هاي بهرام رادان به صورت متنی و گفت و گوی تصویری وجود دارد که در ادامه مشاهده می کنید.

مصاحبه بهرام رادان با فیلم امروز

مصاحبه بهرام رادان با فریدون جیرانی

عکس بهرام رادان

بهرام رادان
عکس جدید بهرام رادان
بهرام رادان
عکس های اینستاگرام بهرام رادان
بهرام رادان
بهرام رادان در اکران مستند کاپیتان من
بهرام رادان
عکس منزل بهرام رادان
بهرام رادان
تصاویری از بهرام رادان
بهرام رادان
بهرام رادان بازیگر نقش ناصرالدین شاه
بهرام رادان
هوتن شکیبا، الناز شاکردوست و بهرام رادان
بهرام رادان
بهرام رادان در سریال جیران
بهرام رادان
عکس قدیمی بهرام رادان
بهرام رادان
جواد عزتی، پژمان جمشیدی و بهرام ردان
بهرام رادان
عکس های اینستاگرام بهرام رادان


بهرام رادان
عکس های بهرام رادان

 

بهرام رادان در سریال رقص روی شیشه
بهرام رادان در سریال رقص روی شیشه

 

بهرام رادان در فیلم عصر یخبندان
عکس بهرام رادان در فیلم عصر یخبندان

پرسش های متداول

بهرام رادان قدش چنده؟
فیلم بهرام رادان و پژمان جمشیدی چی نام دارد؟
آتش بس 2، صبحانه با زرافه ها، فیلم بهرام رادان و پژمان جمشیدی است.
بهرام رادان ازدواج کرده یا نه؟
بله بهرام رادان با مینا مختاری ازدواج کرده است.


سخن آخر

در این مطلب اطلاعاتی از بیوگرافی بهرام رادان و خانواده اش را در اختیار شما قرار دادیم. در صورت تمایل می توانید بیوگرافی نفس بازغی بازیگر نقش تینا در سریال گناه فرشته با عکس را نیزمطالعه کنید. اگر شما هم دوستدار این بازیگر خوش چهره هستید و اطلاعات بیشتری از زندگی شخصی، هنری و حواشی آن دارید با ما و سایر مخاطبان سایت رویداد ایران در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نویسنده
هاجر خانی
هاجر خانی
علاقه مند به خبرنگاری و تولید محتوا

نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد