hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > هنر و ادبیات > بیوگرافی شبنم مقدمی و همسرش علیرضا آرا با عکس جدید

بیوگرافی شبنم مقدمی و همسرش علیرضا آرا با عکس جدید

1401/08/15 , 17:23
شبنم مقدمی بازیگر است. بیوگرافی شبنم و اطلاعاتی از همسرش، قد، اینستاگرام به همراه مصاحبه ها او در دورهمی،همرفیق و مهمونی به همراه عکس و فیلم مشاهده کنید.
شبنم مقدمی (Shabnam Moghadami) بازیگر متولد سال 1351 است و از او به عنوان بازیگر هزار چهره نام برده می شود.
این بازیگر با استعداد که این روزها با نقش فروغ فرشباف در سریال بی گناه می درخشد، بازیگری را در سن 25 سالگی در سریال گل های آفتابگردان تجربه کرد. این هنرمند با بازی در فیلم سینمایی به نام پدر و سریال زیر تیغ شهرت را تجربه کرد اما بازی در فیلم های سینمایی نفس، امروز، بوسیدن روی ماه، ابد و یک روز، زاپاس بهترین بازی خود را ارائه کرد.
شبنم اولین سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن را در سال 1390 برای بازی در فیلم سینمایی امروز در سی و دومین جشنواره فیلم فجر دریافت کرد و دومین سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن را به طور مشترک برای بازی در فیلم سینمایی نفس و زاپاس در سال 1394 تکرار کرد. زن هزار چهره سینمای ایران در سال 1396 و 1395 نامزد بهترین بازیگر نقش اول زن را برای فیلم شبی که ماه کامل شد و فیلم خجالت نکش شد.
در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا اطلاعات بیشتری از زندگی شخصی و هنری این بازیگر مشهور در اختیار شما قرار دهیم.
شبنم مقدمی
شبنم مقدمی

 مشخصات

مشخصات فردی

نام کامل

شبنم مقدمی

تاریخ تولد

3 فروردین 1351

محل تولد

تهران

شغل

بازیگر

نماد ماه تولد

قوچ

مشخصات فیزیکی

قد

170سانتی متر

وزن

حدود 70 کیلو

رنگ چشم

مشکی

رنگ مو

مشکی

چپ دست یا راست دست

راست دست

مشخصات خانوادگی

نام مادر

کوبی جلالی

نام برادران

بهنام مقدمی

نام همسر

علیرضا آرا

تاریخ ازدواج

1384

شغل پدر

مهندس برق

شغل مادر

کارمند دانشگاه کشاورزی

شغل همسر

بازیگر

مشخصات تحصیلی

رشته تحصیلی

ادبیات فارسی_ رشته بازیگری

مدرک

کارشناسی

بهترین آثار

نام اثر

نقش (نام نقش)

سال

نفس

در نقش زن عمو

1394

امروز

در نقش سرپرستار بیمارستان

1392

شبنم مقدمی
شبنم مقدمی

 بیوگرافی کامل شبنم مقدمی

شبنم مقدمی در روز پنجشنبه 3 فروردین سال 1351(سال موش) در بیمارستان «عیوض زاده» در خیابان شیخ هادی تهران به دنیا آمد. وی هم اکنون 50 سال سن دارد.نماد ماه شبنم، قوچ و پر جنب و جوش، فعّال، عجول، رک و بی پروا از ویژگی های متولدین این ماه است. قد شبنم مقدمی 170 سانتی متر و حدود 70 کیلو وزن دارد. از مشخصات ظاهری این بازیگر توانا می توان به رنگ چشم و موی مشکی و راست دست بودن آن اشاره کرد.

خانواده

خانواده شبنم مقدمی، کم جمعیت و چهار نفر می باشد. اطلاعاتی از اسم پدر شبنم مقدمی در سایت ها و اینستاگرام خانم بازیگر نیست و در مصاحبه ای اشاره کرده که شغل پدرش مهندس برق و درگذشت است. نام مادر شبنم مقدمی، کوبی جلالی است که در دانشگاه کشاورزی کار کرده است. بهنام مقدمی تنها برادر شبنم هست و خواهری غیر از او ندارد. اما شینم مقدمی در سال 1384 با علیرضا آرا( بازیگر) ازدواج کرد.

عکس کودکی شبنم مقدمی به همراه پدر و برادرش
عکس کودکی شبنم مقدمی به همراه پدر و برادرش
عکس شبنم مقدمی و مادرش
عکس شبنم مقدمی و مادرش
شبنم مقدمی و برادرش میلاد
شبنم مقدمی و برادرش میلاد

 تحصیلات

تحصیلات شبنم مقدمی در مقطع کارشناسی رشته ادبیات فارسی است اما به دلیل علاقه به بازیگری، این رشته را در دوره های آموزشگاه آزاد سپری کرد.

شبنم مقدمی و همسرش

شبنم مقدمی و همسرش، عکس همسر شبنم مقدمی، بیوگرافی علیرضا آرا همسر شبنم مقدمی یکی از سوالات کاربران فضای مجازی در اینترنت است. اما پاسخ این سوال که شبنم مقدمی مجرد است یا متاهل، با توجه به این که در متن مصاحبه ها به متاهل بودن اشاره کرده و در اینستاگرام عکسی از همسرش علیرضا آرا منتشر کرده است مشخص است. شبنم مقدمی در حالی که 33 سال سن داشت با علیرضا آرا بازیگر 30 ساله در سال 1384 ازدواج کرد. اختلاف سنی این زوج 3 سال می باشد. شبنم مقدمی چند فرزند دارد یا فرزند شبنم مقدمی و علیرضا آرا در فضای مجازی بسیار سوال شده است اما این زوج فرزندی ندارند. علیرضا آرا در 13 دی سال 1354 در تهران به دنیا آمد که به غیر کارگردانی و بازیگری به عنوان طراح صحنه و دستیاری کارگردان نیز در سینما و تئاتر فعالیت دارد و گویندگی نیز انجام داده است.

عکس شبنم مقدمی و همسرش علیرضا آرا
عکس شبنم مقدمی و همسرش علیرضا آرا

 شروع فعالیت

شروع فعالیت شبنم مقدمی با سریال گل های آفتابگردان به عنوان بازیگر مهمان در سال 1377 بود اما در همان سال در رادیو برنامه" خانه ی کاغذی" به کارگردانی شهرام کرمی را اجرا کرد و سابقه مجری گری در برنامه هایی مانند" هفت شنبه"،" خط خطیم،" کبوتری ناگهان" و" هفت ترانه" را دارد. شبنم مقدمی با فیلم از صمیم قلب در سال 1379 به سینما ورود پیدا کرد اما با بازی در فیلم به نام پدر و سریال زیر تیغ به شهرت رسید.

کلاس های بازیگری

کلاس های بازیگری شبنم مقدمی با حضور در دوره های بازیگری امین تارخ در سال 1377 سپری شد.

شبنم مقدمی و امین تارخ
شبنم مقدمی و امین تارخ

 علایق و تفریحات

علایق و تفریحات شبنم مقدمی با توجه به مصاحبه های که انجام داده، مشخص است که به کتاب خواندن و فیلم دیدن علاقه ای زیادی دارد. یکی دیگر از علاقه های این بازیگر توانا، سفر و طبیعت گردی است که حتی در صفحه شخصی عکس های را به اشتراک می گذارد. معاشرت با دوستان و دیدن بناهای تاریخی یکی از تفریحات این هنرمند با استعداد است. شبنم با توجه به این که در اینستاگرام عکسی از گربه به اشتراک می گذارد، حامی حیوانات می باشد.

 دیالوگ ماندگار شبنم مقدمی 

دیالوگ ماندگار شبنم مقدمی در ابد و یک روز در نقش اعظم خطاب به پریناز ایزدیار گفت: تو این خونه هیچی تمومی نداره، از ظرف کثیف بگیر تا نیشای همه به هم. اینجا هشت ساله تصمیم می‌گیرن همه چیو عوض کنن، صبا یادشون میره، اینجا کسی عوض بشو نیست. اینجا همه چی ادامه داره.

شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

shabnammoghaddami

وبسایت

ویکی پدیا شبنم مقدمی


اینستاگرام شبنم مقدمی

اینستاگرام شبنم مقدمی یا به عبارتی اینستا شبنم مقدمی به آدرس shabnammoghaddami است که 1.6 میلیون فالور دارد و تیک آبی را دریافت کرده است. شبنم در اینستا تاکنون 134 پست بارگذاری کرده و 1034 صفحه را که بیشتر همکاران است را دنبال می کند.

آثار

گل های آفتابگردان

گل های آفتابگردان، نخستین فعالیت شبنم مقدمی در تلویزیون در سن 25 سالگی است که به عنوان بازیگر مهمان در آن حضور داشت. کارگردان سریال گل های آفتاب گردان به عهده مسعود شاه محمدی و گروه بازیگران شامل داوود اسدی، مژگان یوسفی، فاطمه هاشمی، جهانگیر فروهر، مرتضی احمدی، نگار فروزنده و .. است که در سال 1376 از شبکه یک پخش شد.

هم شاگردی ها

هم شاگردی برای شبنم مقدمی با بازیگران مطرحی چون همایون ارشادی، رضا فیاضی، اسدالله یکتا، بهرنگ توفیقی، پروانه معصومی، رضا ژیان و علی نصیریان در سال 1377 به کارگردانی احمد نجیب‌زاده و مسعود شاه‌محمدی رقم خورد که از شبکه یک پخش می شد.

چشم به راه

چشم به راه، سومین سریال شبنم مقدمی در تلویزیون است که با بازیگرانی چون ژاله علو، احمد آقالو، رضا بابک، اکبر عبدی، محبوبه بیات، بیوک میرزایی، فریبا متخصص، رضا شفیعی‌ جم،گوهر خیراندیش، محمود پاک‌نیت،حسن پور شیرازی،جمشید اسماعیل‌خانی، سعید آقاخانی به کارگردانی اصغر فرهادی در سال 1377 هم بازی شد.

داستان یک شهر

داستان یک شهر، دومین همکاری شبنم مقدمی با اصغر فرهادی در سال 1378 است.سریال داستان یک شهر، 26 قسمتی و از شبکه پنج سینما پخش شد، آتنه فقیه‌ نصیری،فرامرز صدیقی،رامبد شکر آبی،علی قربان‌ زاده،امیرحسین صدیق،علی سلیمانی،مهتاج نجومی و ملکه رنجبر به عنوان بازیگر ثابت در آن حضور داشتند.

از صمیم قلب

از صمیم قلب، اولین بازی شبنم مقدمی در سینما است که در سن 27 سالگی با بازیگرانی چون فریبرز عرب نیا، ماهایا پطروسیان، عسل بدیعی، صفا آقاجانی،منوچهر علیپور، ثمره کریمی و به کارگردانی بهرام کاظمی در سال 1379 اتفاق افتاد.

چای قند پهلو

چای قندپهلو، مجموعه تلویزیونی در سال 1379 به کارگردانی ناصر هاشمی و بازی شمسی فضل‌ الهی، سروش خلیلی، سعید پیر دوست، مریم امیر جلالی، رضا بنفشه‌ خواه، سیما تیرانداز، شبنم مقدمی می باشد که از شبکه دو پخش شد.

زیستن

زیستن، دومین فیلم سینمایی شبنم مقدمی است که در سال 1380 به کارگردانی رضا سبحانی و هنرمندانی چون اصغر بیچاره،یلدا قشقایی،داوود فتحعلی بیگی و حسین چنگی تولید شد.

باجناق ها

باجناق ها با بازی مریم سعادت، شبنم مقدمی،فرهاد آئیش، رامین ناصر نصیر،مائده طهماسبی،خسرو شکیبایی،محمدعلی کشاورز،سیاوش طهمورث،سیروس گرجستانی،منوچهر نوذری، مهدی سلوکی در سال 1383 به کارگردانی مسعود فروتن تولید شد.

شبنم مقدمی در سریال باجناق ها
شبنم مقدمی در سریال باجناق ها

به نام پدر

به نام پدر با بازی شبنم مقدمی در نقش دکتر و پرویز پرستویی، گلشیفته فراهانی، مهتاب نصیرپور، کامبیز دیرباز،سید مهرداد ضیایی، افشین هاشمی،میرطاهر مظلومی، کاظم هژیر آزاد در سال 1384 به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌ کیا تولید شد.

شبنم مقدمی در به نام پدر
شبنم مقدمی در به نام پدر

پای پیاده

پای پیاده مجموعه تلویزیونی محصول سال 1384 به گروه بازیگری مهین شهابی، محمد کاسبی، بابک نوری، رسول سلیمیان، حامد کمیلی، کامران تفتی، عنایت‌الله بخشی، اکرم محمدی، شهره سلطانی، عمار تفتی، شبنم مقدمی، فربد احمد جو و کارگردانی اصغر توسلی است که از شبکه تهران پخش شد.

شبنم مقدمی در پای پیاده
شبنم مقدمی در پای پیاده

زیر تیغ

زیر تیغ، سریالی در ژانر اجتماعی محصول سال 1385 است که بازیگرانی چون شبنم مقدمی(نقش مرضیه)، پرویز پرستویی، فاطمه معتمدآریا، آتیلا پسیانی، کوروش تهامی، الهام حمیدی و... به کارگردانی محمدرضا هنرمند به ایفای نقش پرداختند.

همیشه پای یک زن در میان است

همیشه پای یک زن در میان است با هنرپیشگی مهران مدیری، گلشیفته فراهانی، حبیب رضایی، رضا کیانیان، آهو خردمند، شبنم مقدمی، پیام دهکردی و کارگردانی کمال تبریزی می باشد که در ژانر کمدی فانتزی در سال 1386 تولید شد.

فرزند خاک

فرزند خاک، شیش امین فیلم سینمایی شبنم مقدمی است که در آن با مهتاب نصیرپور، قاسم زارع و...به کارگردانی محمدعلی باشه آهنگر در سال 1386 هم بازی شد.

شبنم مقدمی در فیلم فرزند خاک
شبنم مقدمی در فیلم فرزند خاک

شیرین

شیرین، فیلم ایرانی ساخته عباس کیارستمی در سال 1387 است که تصویرگر نگاه ۱۱۳ بازیگر زن از جمله شبنم مقدمی، بدون هیچ سخنی به دوربین فیلمبرداری می باشد، در حالی که صداهایی از خواندن منظومه خسرو و شیرین نظامی گنجوی به گوش می‌رسد.

کودک و فرشته

کودک و فرشته، فیلم سینمایی محصول سال 1387 به کارگردانی مسعود نقاش زاده و هنرپیشگی شبنم مقدمی، مونا احمدی، محمدرضا زاد سرور، قاسم زارع، افشین هاشمی، حسین سلیمانی و...است.

شبنم مقدمی در کودک و فرشته
شبنم مقدمی در کودک و فرشته

شبنم مقدمی در سقوط یک فرشته

شبنم مقدمی در سقوط یک فرشته، بازیگر نقش پریچهر می باشد که با هنرمندانی چون مسعود رایگان، فریبا کوثری، مهرداد صدیقیان، خاطره اسدی، هدی زین العابدین، علی سلیمانی در سال 1390 به کارگردانی بهرام بهرامیان و حمید بهرامیان هم بازی شد.

شبنم مقدمی در سقوط یک فرشته

شبنم مقدمی در سقوط یک فرشته

شبنم مقدمی در بوسیدن روی ماه

شبنم مقدمی در بوسیدن روی ماه، نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل زن در سی امین جشنواره فیلم فجر در سال 1390 شد.فیلم سینمایی بوسیدن روی ماه، در ژانر درام و خانوادگی به کارگردانی همایون اسعدیان و بازیگری شیرین یزدان بخش، رابعه مدنی، مسعود رایگان، صابر ابر، سعید پور صمیمی، شیدا خلیق، شاهرخ فروتنیان، شبنم مقدمی و امیرحسین رستمی ساخته شد.

شبنم مقدمی در بوسیدن روی ماه
شبنم مقدمی در بوسیدن روی ماه

ابرهای ارغوانی

ابرهای ارغوانی فیلمی به کارگردانی سیامک شایقی و بازیگری حسین یاری، هانیه توسلی، بهناز جعفری، شبنم مقدمی، شیرین یزدان‌ بخش، امید روحانی و رویا تیموریان محصول سال 1390 است.

شبنم مقدمی و حسین یاری در فیلم ابرهای ارغوانی
شبنم مقدمی و حسین یاری در فیلم ابرهای ارغوانی

امروز

امروز، فیلم سینمایی به کارگردانی رضا میرکریمی محصول سال 1392 است که شبنم مقدمی برای بازی در نقش سرپرستار بیمارستان در فیلم سینمایی امروز سیمرغ بهترین بازیگر نقش مکمل زن در سی و دومین جشنواره فیلم فجر را کسب کرد.

شبنم مقدمی در فیلم سینمایی امروز
شبنم مقدمی در فیلم سینمایی امروز

شبنم مقدمی در سریال مدینه

شبنم مقدمی در سریال مدینه، بازیگر نقش روحی به کارگردانی سیروس مقدم در سال 1393 بود که با پریوش نظریه،مجید صالحی، مهرداد صدیقیان، آتیلا پسیانی، آناهیتا افشار، مهدی سلطانی و ... همکار بود.

ابله

ابله، اولین سریال شبنم مقدمی در شبکه نمایش خانگی است. بازیگر نقش دختر آقا بزرگ در ابله با محسن تنابنده، مهران احمدی، احمد مهرانفر، سیامک انصاری، مجید صالحی، شبنم مقدمی، هانیه توسلی، هوتن شکیبا، یکتا ناصر و ...در سال 1393 به کارگردانی کمال تبریزی هم بازی شد.

شبنم مقدمی و هوتن شکیبا در سریال ابله
شبنم مقدمی و هوتن شکیبا در سریال ابله

شبنم مقدمی در سریال هفت سنگ

شبنم مقدمی در سریال هفت سنگ، در نقش لیلا دختر بابا نصیر ظاهر شد که برای این نقش نامزد بهترین بازیگر زن کمدی تلویزیونی در پانزدهمین جشن حافظ در سال 1394 شد.

عکس شبنم مقدمی در هفت سنگ
عکس شبنم مقدمی در هفت سنگ

نمایش تونل

شبنم مقدمی در نفس

شبنم مقدمی در نفس در نقش اصفهانی ظاهر شد که برای آن سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر را کسب کرد، در ادامه سکانسی از فیلم نفس با بازی تحسین برانگیز این بازیگر توانا را مشاهده می فرمایید.

فیلم سینمایی نفس به کارگردانی نرگس آبیار در سال 1394 و با بازی مهران احمدی، پانته‌ آ پناهی‌ها، سیامک صفری، گلاره عباسی و ... ساخته شد.

شبنم مقدمی در فیلم سینمایی نفس
عکس شبنم مقدمی در نفس

شبنم مقدمی در فیلم زاپاس

شبنم مقدمی در فیلم زاپاس، بازیگر نقش خورشید است که برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن در سی و چهارمین دوره جشنواره فجر به طور مشترک برای فیلم نفس و زاپاس شد. بازیگر نقش خورشید در زاپاس با امیر جعفری، ریما رامین فر، جواد عزتی، الناز حبیبی، احمد مهران فر، شبنم مقدمی، ماهان نصیری در سال 1394 هم بازی بود.

شبنم مقدمی در فیلم زاپاس
شبنم مقدمی در فیلم زاپاس

شبنم مقدمی در ابد و یک روز

شبنم مقدمی در ابد و یک روز، برای بازی در نقش اعظم نامزد بهترین بازیگر زن در شانزدهمین دوره جشن دنیای تصویر و نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل زن در دهمین جشن منتقدان و نویسندگان سینمایی در سال 1395 شد. بازیگر نقش اعظم در ابد و یک روز با ستارگانی چون پیمان معادی، نوید محمد زاده، پریناز ایزد یار، شبنم مقدمی، ریما رامین‌فر و مهدی قربانی در سال 1394 به کارگردانی سعید روستایی هم بازی بود.

شبنم مقدمی در ابد و یک روز
عکس شبنم مقدمی در ابد و یک روز

شبنم مقدمی در اکسیدان

شبنم مقدمی در اکسیدان، در نقش شهره با جواد عزتی، امیر جعفری، شقایق دهقان، لیندا کیانی در سال 1395 به کارگردانی حامد محمدی هم بازی شد.

عکس شبنم مقدمی در اکسیدان
عکس شبنم مقدمی در اکسیدان

آباجان

آباجان برای شبنم مقدمی در نقش شمسی به کارگردانی هاتف علیمردانی در سال 1395 رقم خورد و نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل زن در سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر شد.

عکس شبنم مقدمی در فیلم آباجان
عکس شبنم مقدمی در فیلم آباجان

شبنم مقدمی در خجالت نکش

شبنم مقدمی در خجالت نکش، نامزد بهترین بازیگر نقش اول زن در سی و شمشین دوره جشنواره فیلم فجر برای نقش صنم شد. بازیگر نقش صنم در فیلم خجالت نکش با احمد مهران فر(قنبر)، سام درخشانی, شهره لرستانی و ... در سال 1396 به کارگردانی رضا مقصودی همکاری داشت.

شبنم مقدمی در زهرمار

شبنم مقدمی در زهرمار، ایفاگر نقش لیلا است که با هنرمندانی چون حسین محب اهری، شقایق فراهانی، سیامک ادیب، سیامک انصاری و… در سال 1397 به کارگردانی جواد رضویان همکار شد.

شبنم مقدمی در زهرمار
شبنم مقدمی در فیلم زهرمار

شبنم مقدمی در شبی که ماه کامل شد

شبنم مقدمی در شبی که ماه کامل شد، بازیگر نقش عصمت مادر فائزه(الناز شاکر دوست) و شهاب(پدرام شریفی) است و نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل زن در بیست و یکمین دوره جشن خانه سینما شد.

شبنم مقدمی در شبی که ماه کامل شد
شبنم مقدمی در شبی که ماه کامل شد

شبنم مقدمی در هیولا

شبنم مقدمی در هیولا، برای نقش شهره برنده بهترین بازیگر زن کمدی تلویزیونی در بیستمین دوره جشنواره حافظ در سال 1399 شد.بازیگر نقش شهره در سریال هیولا با فرهاد اصلانی، مهران مدیری، شبنم مقدمی، گوهر خیراندیش، شیلا خداداد، محمد بحرانی، سیما تیرانداز، نیما شعبان‌ نژاد ... همکار شد.

شبنم مقدمی در هیولا
عکس شبنم مقدمی در هیولا

شبنم مقدمی در خاتون

شبنم مقدمی در خاتون، نقش فخر النسا مادر سرهنگ ملک(اشکان خطیبی) بازی می کند. سریال خاتون که در ژانر درام و تاریخی در سال 1400 به کارگردانی تینا پاکروان و گروه بازیگری مطرحی چون نگار جواهریان، مهران مدیری، بابک حمیدیان،ستاره پسیانی، شاهرخ فروتنیان، پانته آ پناهی ها و... از شبکه نمایش خانگی پخش شد.

شبنم مقدمی در خاتون
عکس شبنم مقدمی در خاتون

شبکه مخفی زنان

شبکه مخفی زنان برای شبنم مقدمی در نقش سلطان در سال 1401 رقم خورد و با بازیگران مشهوری چون سیامک انصاری، مهدی هاشمی، لیلا حاتمی، شبنم مقدمی، باران کوثری، شقایق دهقان، امیرحسین رستمی و حمید فرخ‌ نژاد هم بازی شد.

شبنم مقدمی در شبکه مخفی زنان
شبنم مقدمی در شبکه مخفی زنان

 شبنم مقدمی در بی گناه

شبنم مقدمی در بی گناه در نقش فروغ فرشباف با مسعود رایگان، مهرانه مهین ترابی، رویا تیموریان، محسن کیایی، ویشکا آسایش، مهران احمدی، ماهور الوند، آتیلا پسیانی، نسرین نصرتی، حسین پورکریمی، هدیه بازوند، نوید لایقی مقدم، منوچهر زنده دل، دنیا مدنی، مبینا طبایی، مهران وثوقی، باران احمدی، احسان معجونی و یگانه رادبخش  هم کار شد. سریال بی گناه به کارگردانی مهران احمدی در شبکه نمایش خانگی در سال 1401 پخش شد.

عکس شبنم مقدمی در بی گناه
عکس شبنم مقدمی در بی گناه


لیست آثار

نام

سال

توضیحات

گل های آفتابگردان

1376

بازیگر مهمان
کارگردان: مسعود شاه‌محمدی
بازیگران: داوود اسدی، مژگان یوسفی، جهانگیر فروهر، مرتضی احمدی، نگار فروزنده و ...

هم شاگردی ها

1377

بازیگر

کارگردان: احمد نجیب‌زاده و مسعود شاه‌محمدی

هنرپیشه: همایون ارشادی، رضا فیاضی، اسدالله یکتا، رضا ژیان و ...

چشم به راه

1377

بازیگر
کارگردان: اصغر فرهادی

بازیگران:ژاله علو، احمد آقالو، رضا بابک، اکبر عبدی، محبوبه بیات، بیوک میرزایی و ...

داستان یک شهر

1378

بازیگر مهمان
کارگردان: اصغر فرهادی
هنرمندان: آتنه فقیه‌نصیری، فرامرز صدیقی، رامبد شکرآبی، علی قربان‌زاده ...

از صمیم قلب

1379

در نقش همکار مهرداد
کارگردان:بهرام کاظمی
بازیگران:فریبرز عرب نیا،ماهایا پطروسیان،عسل بدیعی، ثمره کریمی...

چای قند پهلو

1379

بازیگر
کارگردان: ناصر هاشمی
بازیگران:شمسی فضل‌الهی، سعید پیردوست، رضا بنفشه‌خواه، سیما تیرانداز ...

زیستن

1380

بازیگر

کارگردان: رضا سبحانی

بازیگران: اصغر بیچاره، یلدا قشقایی، داوود فتحعلی بیگی و حسین چنگی...

تازه چه خبر همسایه

1380

بازیگر

کارگردانی: امیر سماواتی

همکاران: سعید امیرسلیمانی، سپند امیرسلیمانی، مرتضی احمدی ...

آتیه

1381

بازیگر
کارگردانی: ارژنگ امیر فضلی

باجناق ها

1383

بازیگر

کارگردان: مسعود فروتن

هنرپیشه:مریم سعادت، فرهاد آئیش، سید علی طباطبایی، مهرداد ضیایی...

به نام پدر

1384

در نقش دکتر

کارگردان: ابراهیم حاتمی‌کیا

هنرمندان: پرویز پرستویی، گلشیفته فراهانی، مهتاب نصیرپور، کامبیز دیرباز...

پای پیاده

1384

بازیگر

کارگردان: اصغر توسلی

بازیگر: مهین شهابی، محمد کاسبی، عنایت‌الله بخشی، اکرم محمدی ...

راه شب

1384

بازیگر
کارگردان: داریوش فرهنگ
ایفاگر نقش: ناصر ممدوح، شیوا خنیاگر، داریوش فرهنگ...

پاداش سکوت

1385

در نقش خواهر اکبر
کارگردان: مازیار میری
بازیگران: پرویز پرستویی، رضا کیانیان، آتیلا پسیانی، مهتاب کرامتی...

زیر تیغ

1385

در نقش مرضیه

کارگردان : محمدرضا هنرمند

هنرمندان : پرویز پرستویی، فاطمه معتمدآریا، آتیلا پسیانی، عنایت بخشی...

همیشه پای یک زن در میان است

1386

کارگردان:کمال تبریزی

هنرپیشگی: مهران مدیری، گلشیفته فراهانی، حبیب رضایی، رضا کیانیان …

تئاتر مهر هفتم

1386

سالن قشقایی

فرزند خاک

1387

کارگردان: محمدعلی باشه آهنگر
ستارگان: مهتاب نصیرپور، حسین باشه آهنگر، قاسم زارع...

شیرین

1387

هنرمند: شبنم مقدمی
کارگردان: عباس کیارستمی

کودک و فرشته

1387

کارگردان: مسعود نقاش زاده

ایفاگران نقش: مونا احمدی، محمدرضا زادسرور...

زیر آب

1387

کارگردان: سپیده فارسی
هنرمندان: بیژن امکانیان، مسعود رایگان، فریبا کامران، سروش صحت...

آشپز پاشی

1388

در نقش سمیرا خانم، وکیل اکبر و مینو

کارگردان : محمدرضا هنرمند
ستارگان : پرویز پرستویی، فاطمه معتمد آریا ...

یک داستان کوتاه و چند داستان دیگر

1389

کارگردان:حجت قاسم‌زاده اصل

ستاره های سربی

1389

کارگردان:محمدرضا آهنج

نمایش قاتل بی رحم هسه کارلسون

1389

ایرانشهر ‌- ‌سالن ‌استاد ‌سمندریان

سقوط یک فرشته

1390

نقش پریچهر

کارگردانی: بهرام بهرامیان و حمید بهرامیان

هنرپیشگان: مسعود رایگان، فریبا کوثری، داریوش کاردان...

بچه ها نگاه می کنند

1390

کارگردان: حمیدرضا صلاحمند

بوسیدن روی ماه

1390

نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل زن در سی امین جشنواره فیلم فجر

کارگردان: همایون اسعدیان

بازیگران: مسعود رایگان، صابر ابر، سعید پورصمیمی، امیرحسین رستمی...

پیدا و پنهان

1390

کارگردان: آرش معیریان
هنرمندی: فرامرز قریبیان، بیژن امکانیان، ناصر آقایی ...

ابرهای ارغوانی

1390

کارگردان: سیامک شایقی
بازیگران: هانیه توسلی، شیرین یزدان‌بخش و رویا تیموریان

آزمایشگاه

1390

کارگردان : حمید امجد
هنرمندان: رامبد جوان، باران کوثری، رضا کیانیان و …

بال های خیس

1391

کارگردان: عباس رنجبر

گس

1391

کارگردان: کیارش اسدی زاده

بازیگران: پانته آ پناهی، محمدرضا غفاری، سیامک صفری، صابر ابر

آینه شمعدون

1391

کارگردان: بهرام بهرامیان
گروه بازیگری: رضا عطاران، محسن تنابنده، احمد مهرانفر، فرهاد آئیش...

بلوک 9 خروجی 2

1391

در نقش روانشناس
کارگردان: علیرضا امینی
ستارگان: امیرجعفری، پانته آبهرام، پروین ملکی، سیاوش جعفری …

نمایش پایتخت ریودوژانیرو کجاست؟

1392

فرهنگسرای ‌ارسباران

کارگردان: نیما ‌دهقانی
امروز

1392

در نقش سرپرستار بیمارستان
برنده سیمرغ بهترین بازیگر نقش مکمل زن در سی و دومین جشنواره فیلم فجر
کارگردان: رضا میرکریمی
هنرپیشگی: پرویز پرستویی، سهیلا گلستانی، حسام محمودیف امیر کربلایی زاده و ...

مدینه

1393

در نقش روحی (خواهر عزیز، همسر اول جهان، مادر بهمن)
کارگردان: سیروس مقدم
هنرمندان: پریوش نظریه، مجید صالحی، آتیلا پسیانی، مهدی سلطانی و ...

ابله

1393

پرپر (دختر آقابزرگ، همسر منوچهر)
کارگردان: کمال تبریزی
ستارگان: محسن تنابنده، مهران احمدی، احمد مهرانفر، سیامک انصاری و ...

هفت سنگ

1393

در نقش لیلا دختر بابا نصیر
نامزد بهترین بازیگر زن کمدی تلویزیونی در پانزدهمین جشن حافظ
کارگردان: علیرضا بذرافشان
گروه بازیگری: پرویز پورحسینی، بهنام تشکر، الهام پاوه‌نژاد ...

جلال الدین

1393

در نقش بی بی علوی، مادر مولانا
کارگردانی: شهرام اسدی و آرش معیریان
هنرمندان: علی نصیریان، لادن مستوفی، علیرضا خمسه و ...

نمایشنامه خوانی پنج روایت عاشقانه زنانه

1395

فرهنگسرای ابن سینا

کارگردان: نازیار عمرانی
آن ها

1394

کارگردان: احسان سلطانیان
هنرپیشگی: شبنم مقدمی،جلال فاطمی،سعیده رودبارکی و ...

نمایش تونل

1394

تئاتر ‌باران
کارگردان: سیامک ‌احصایی
نفس

1394

شبنم مقدمی در نقش زن عموی اصفهانی
برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن در سی و چهارمین جشنواره فجر
کارگردانی: نرگس آبیار
ستارگان: مهران احمدی، پانته‌آ پناهی‌ها، سیامک صفری، گلاره عباسی...

یک روز طولانی

1394

کارگردانی: بابک بهرام‌بیگی

بازیگران: شبنم مقدمی، رضا بهبودی، علیرضا آرا،مرتضی یونس زاده، باران ابراهیمی

سایه

1394

کارگردانی: مسعود نوابی

هنرمندی: رضا کیانیان، پدرام شریفی، فاطمه گودرزی...

زاپاس

1394

بازیگر نقش خورشید
برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن در سی و چهارمین جشنواره فجر

کارگردان: برزو نیک نژاد

گروه بازیگری: امیر جعفری، ریما رامین فر، جواد عزتی...

ابد و یک روز

1394

در نقش اعظم
نامزد بهترین بازیگر زن در شانزدهمین دوره جشن دنیای تصویر
نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل زن در دهمین جشن منتقدان و نویسندگان سینمایی

کارگردان: سعید روستایی
سوپر استار: پیمان معادی، نوید محمدزاده، پریناز ایزدیار...

چرخ و فلک

1395

کارگردان: عزیزالله حمیدنژاد، بهرام عظیم‌پور و احسان عبدی‌پور

هنرپیشگی: بهناز جعفری، حمیدرضا آذرنگ، اندیشه فولادوند...

شکلاتی

1395

در نقش بهار مرمری
کارگردان: سهیل موفق
بازیگران: شبنم مقدمی، ناصر هاشمی، محمد رضا هدایتی ...

خاله قورباغه

1395

کارگردان: افشین هاشمی

اکسیدان

1395

در نقش شهره

کارگردان : حامد محمدی

با هنرمندی جواد عزتی ، امیر جعفری ، شقایق دهقان …

آباجان

1395

در نقش شمسی
نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل زن در سی و پنجمین دوره جشنواره فجر

کارگردان : هاتف علیمردانی

بازیگران : بازیگران: فاطمه معتمد آریا، سعید آقاخانی...

عقیق

1396

کارگردانی: بهرنگ توفیقی

هنرپیشگی : شبنم مقدمی، نسیم ادبی، بهزاد فراهانی، علیرضا آرا و...

خجالت نکش

1396

در نقش صنم
نامزد بهترین بازیگر نقش اول زن

کارگردان : رضا مقصودی

بازیگران : احمد مهران فر, شبنم مقدمی, سام درخشانی, شهره لرستانی

درساژ

1396

در نقش مادر گلسا
کارگردان: پویا بادکوبه
با هنرمندی شبنم مقدمی، علی مصفا، نگار مقدم و ..

خداحافظ دختر شیرازی

1397

در نقش شبنم پیروزی
کارگردان: افشین هاشمی
باهنرپیشگی شبنم مقدمی، افشین هاشمی، مونا فرجاد و ..

کلمبوس

1397

در نقش هاله همسر سیروس
کارگردان: هاتف علیمردان
گروه بازیگری: فرهاد اصلانی، سعید پور صمیمی ...

زهرمار

1397

در نقش لیلا

کارگردان: جواد رضویان
هنرپیشه: حسین محب اهری، شقایق فراهانی …

شبی که ماه کامل شد

1397

در نقش عصمت مادر فائزه و شهاب
نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل زن بیست و یکمین دوره جشن خانه سینما

کارگردان : نرگس آبیار

بازیگران : الناز شاکردوست, فرشته صدرعرفایی, هوتن شکیبا...

زنبور کارگر

1398

کارگردان:افشین صادقی
با هنرمندی شبنم مقدمی،حمید فرخ نژاد، پگاه اهنگرانی و ..

ستاره بازی

1398

کارگردان: هاتف علیمردانی
گروه بازیگری: فرهاد اصلانی، شبنم مقدمی، علی مصفا و...

هیولا

1398

در نقش شهره
برنده بهترین بازیگر زن کمدی تلویزیونی در بیستمین دوره جشنواره حافظ
کارگردان: مهران مدیری
ستارگان: فرهاد اصلانی، مهران مدیری، گوهر خیراندیش...

دوپینگ

1399

در نقش توران
کارگردان: رضا مقصودی
ایفاگران نقش: شبنم مقدمی، نیما شعبان نژاد، الناز حبیبی و ..

در انتهای روز

1400

کارگردان: بابک بهرام بیگی
خاتون

1400

در نقش فخر النسا
کارگردان: تینا پاکران
بازیگران: شبنم مقدمی، اشکان خطیبی، نگار جواهریان و ...

مردم معمولی

1400

باربارا برازنده
کارگردان: رامبد جوان
هنرمندی: شبنم مقدمی، الناز حبیبی، آتیلا پسیانی و ..

شبکه مخفی زنان

1401

در نقش سلطان
کارگردان: افشین هاشمی
ستارگان: شبنم مقدمی، سیامک انصاری، لیلا حاتمی،مهدی هاشمی، باران کوثری

بی گناه

1401

در نقش فروغ فرشباف
کارگردان: مهران احمدی
گروه بازیگری: محسن کیایی، ویشکا آسایش، احسان معجونی و یگانه رادبخش...

مشهورترین و محبوب ترین اثار

مشهورترین آثار شبنم مقدمی، فیلم های نفس، شبی که ماه کامل شد، هفت سنگ و خاتون می باشد اما محبوب ترین فیلم وی خجالت نکش و هیولا می باشد.

جوایز و افتخارات

عنوان

سال

توضیحات

بهترین بازیگر نقش مکمل زن

1390

نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل زن در سی امین جشنواره فیلم فجر برای فیلم بوسیدن روی ماه

بهترین بازیگر نقش مکمل زن

1392

کسب سیمرغ بهترین بازیگر نقش مکمل زن در سی و دومین جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم سینمایی امروز

بهترین بازیگر زن کمدی تلویزیونی

1393

نامزد بهترین بازیگر زن کمدی تلویزیونی در پانزدهمین جشن حافظ در فیلم هفت سنگ

بهترین بازیگر نقش مکمل زن

1394

برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر به طور مشترک برای فیلم نفس و زاپاس

بهترین بازیگر زن

1394

نامزد بهترین بازیگر زن در شانزدهمین دوره جشن دنیای تصویر

بهترین بازیگر نقش مکمل زن

1395

نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل زن در دهمین جشن منتقدان و نویسندگان سینمایی برای فیلم آباجان

بهترین بازیگر نقش مکمل زن

1395

نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل زن در سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر برای بازی در نقش صنم فیلم خجالت نکش

بهترین بازیگر نقش اول زن

1396

نامزد بهترین بازیگر نقش اول زن در سی و شمشین دوره جشنواره فیلم فجر-شبی که ماه کامل شد

برنده بهترین بازیگر زن کمدی تلویزیون

1399

برنده بهترین بازیگر زن کمدی تلویزیونی در بیستمین دوره جشنواره حافظ برای فیلم هیولا


شبنم مقدمی
شبنم مقدمی 

 

16 حقیقت جالب درباره شبنم مقدمی

  1. شبنم مقدمی برای نخستین بار در سن 25 سالگی به عنوان بازیگر مهمان در سریال گل های آفتابگردان جلوی دوربین رفت.
  2. این بازیگر توانا، عاشق بازی فاطمه معتمد آریا و سوسن تسلیمی است.
  3. هیچ عمل زیبایی روی صورت انجام نداده است.
  4.  این بازیگر با استعداد، با بازی در فیلم صمیم قلب، سینما را در سن 27 سالگی تجربه کرد.
  5. این هنرمند در طی 25 سال فعالیت هنری در سی و هفت فیلم سینمایی، بیست و سه سریال تلویزیونی، شش سریال در شبکه نمایش خانگی و بیش از پنج تئاتر بازیگری کرده است.
  6. این بازیگر خوش آتیه در سن 39 سالگی برای نخستین بار نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای فیلم بوسیدن روی ماه شد.
  7. اولین سیمرغ بازیگری را در سی و دومین جشنواره فیلم فجر در فیلم سینمایی امروز دریافت کرد.
  8. بازیگر نقش لیلا دختر بابا نصیر نامزد بهترین بازیگر زن کمدی تلویزیونی در پانزدهمین جشن حافظ شد.
  9. این بازیگر هزار چهره، برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر به طور مشترک با فیلم زاپاس شد.
  10. برای بازی در نقش اعظم در ابد و یک روز نامزد بهترین بازیگر زن در شانزدهمین دوره جشن دنیای تصویر و نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل زن در دهمین جشن منتقدان و نویسندگان سینمایی شد.
  11. بازیگر نقش آبا جان نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل زن در سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر شد.
  12. برای بازی در نقش صنم خجالت نکش نامزد بهترین بازیگر نقش اول زن شد.
  13. اختلاف سنی شبنم مقدمی و همسرش 3 سال است.
  14. اینستاگرام شبنم مقدمی تیک آبی دارد.
  15. برنامه شبنم مقدمی در همرفیق به دلیل هم خوانی از نماوا حذف شد.
  16. هامون، ناصرالدین شاه، باشو غریبه کوچک از فیلم های مورد علاقه ای اوست.

مصاحبه شبنم مقدمی

مصاحبه شبنم مقدمی، زیاد است و با حضور در برنامه دورهمی، خندوانه، همرفیق و فریدون جیرانی به صورت ویدیو گفت و گو گرده است.

شبنم مقدمی در دورهمی مهران مدیری در سال 98 حضور یافت که در ادامه قسمتی از آن را مشاهده می کنید.



تولد شبنم مقدمی درخندوانه را مشاهده می کنید.

 

شبنم مقدمی در برنامه همرفیق شهاب حسینی به عنوان مهمان قسمت هشتم با مریم شیرازی حضور یافت اما هم خوانی و خوانندگی شبنم مقدمی در همرفیق باعث شد تا برنامه به کلی در نماوا حذف شود که در ادامه مشاهده می کنید.

شبنم مقدمی در مهمانی ایرج طهماسب، به عنوان مهمان قسمت 17 حضور یافت که در ادامه قسمتی از آن را با شخصیت بچه ببنید.

 

عکس شبنم مقدمی

عکس شبنم مقدمی

عکس تولد شبنم مقدمی

عکس شبنم مقدمی
عکس جدید شبنم مقدمی
عکس شبنم مقدمی
عکس اینستا شبنم مقدمی
عکس شبنم مقدمی
عکس از شبنم مقدمی
عکس شبنم مقدمی
عکس شبنم مقدمی
عکس شبنم مقدمی
عکس شبنم مقدمی
عکس شبنم مقدمی
عکس شبنم مقدمی در خندوانه
عکس شبنم مقدمی
عکس پدر عشبنم مقدمی

سخن آخر

در این مطلب بیوگرافی شبنم مقدمی بازیگر مشهور ایرانی که دو بار موفق به کسب سیمرغ از جشنواره فیلم فجر شده است را بررسی کرده ایم. اگر شما هم علاقه به بازی این بازیگر محبوب دارید و اطلاعات بیشتری از حواشی، افتخارات، زندگی شخصی و هنری ایشان می دانید با ما و سایر مخاطبان رویداد ایران در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد