hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > هنر و ادبیات > سینما، تلویزیون و تئاتر > بیوگرافی کامبیز دیرباز از بازیگری تا کسب سیمرغ با حواشی و عکس

بیوگرافی کامبیز دیرباز از بازیگری تا کسب سیمرغ با حواشی و عکس

بیوگرافی کامبیز دیرباز و همسرش با فرزندشان را به همراه اطلاعاتی از خانواده، اصالت، صفحه اینستاگرام، معرفی آثار و فیلم های او را با عکس های جدید و قدیمی اش آورده ایم.

ببوگرافی شخصی کامبیز دیرباز (Kambiz Dirbaz) را به همراه اطلاعاتی همسر و دخترش، قد و وزن، آدرس اینستاگرام، حواشی و شایعات وی را با لیست فیلم و سریال های این بازیگر را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.

کامبیز دیرباز بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است که در جدیدترین اثرش در شبکه نمایش خانگی با نقش مسعود طوعی در فصل دوم سریال زخم کاری به کارگردانی حسین مهدویان خوش می درخشد و همچنین گرداننده رئالیتی شو پدرخوانده به کارگردانی سعید ابوطالب را به عهده دارد.

کامبیز بازیگری را در سال 1376 با تئاتر سیاوش خوانی آغاز کرد و اولین تجربه بازی در سینما را با فیلم «دختران انتظار» و در تلویزیون با سریال «آژانس دوستی» در سال 1378 به دست آورد اما با بازی در نقش پیمان در سریال تب سرد به شهرت رسید و در سال ۱۳۸۵ با بازی در نقش مجید سوزوکی در فیلم «اخراجی ها» به کارگردانی مسعود ده نمکی به اوج شهرت رسید.

وی در سال 1382 برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از بیست و دومین دوره جشنواره فیلم فجر برای فیلم دوئل و نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از بیست و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر برای فیلم به نام پدر شد.

این بازیگر توانا سابقه بازی در فیلم و سریال های چون «عیار 14»، «در چشم باد»، «نابرده رنج»، «میکائیل»، «زیر پای مادر»، «گاندو»، «خروج»، «تک تیرانداز»، «آقازاده»و... را در کارنامه هنری خود دارد.

کامبیز دیرباز
کامبیز دیرباز در اکران سریال زخم کاری

کامبیز دیرباز کیست؟

مشخصات فردی

نام کامل

کامبیز دیرباز

تاریخ تولد

۱۲ شهریور ۱۳۵۴

محل تولد

تنکابن

شغل

بازیگر

نماد ماه تولد

سنبله

مشخصات فیزیکی

قد

حدود 183سانتی متر

وزن

حدود 90 کیلو

رنگ چشم

قهوه ای

رنگ مو

مشکی

چپ دست یا راست دست

چپ دست

مشخصات خانوادگی

نام پدر

محمد مهدی دیرباز

نام برادران

یک برادر به نام کسرا

تاریخ ازدواج

۱۳۸۷

نام فرزندان (سال تولد)

نیاز دیرباز- ۲۹ اردیبهشت سال 1393

شغل همسر

معلم

مشخصات تحصیلی

دانشگاه

دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی

رشته تحصیلی

بازیگری

مدرک

کارشناسی

بهترین آثار

نام اثر

نقش (نام نقش)

سال

دوئل

یحیی

1382

تب سرد

پیمان

1383

اخراجی ها

مجید سوزوکی

1385

عیار 14

منصور

1387

میکائیل

میکائیل

1394

زیر پای مادر

خلیل

1395

کامبیز دیرباز
کامبیز دیرباز بازیگر

بیوگرافی کامل کامبیز دیرباز

کودکی و اوایل زندگی

کامبیز دیرباز در روز چهارشنبه 12 شهریور 1354(سال خرگوش) مصادف با 3 سپتامبر سال 1975 میلادی و 26 ماه شعبان سال 1395 هجری قمری در تنکابن مازندارن به دنیا آمد و هم اکنون 48 سال سن دارد.اصالت کامبیز دیرباز به تنکابن تعلق دارد.نماد ماه کامبیز سنبله است و متولدین شهریور ماه افرادی با هوش، شاد و سر حال، وظیفه شناس، خوش هیکل و خوش تیپ، اهل سازش، کمال گرا، صبور و آرام هستند.

قد کامبیز دیرباز 183 سانتی متر است و حدود 90 کیلو وزن دارد. او چپ دست است و از دیگر مشخصات ظاهری او می توان به موی مشکی و رنگ چشم های قهوه ای اشاره کرد.

کامبیز دیرباز
کودکی کامبیز دیرباز

خانواده

خانواده کامبیز دیرباز، چهار نفره است و تنها یک برادر به نام کسرا دارد. محمد مهدی دیرباز اسم پدر کامبیز دیرباز است اما اطلاعاتی از اسم مادر و شغل والدین و حتی این که وی فرزند چندم خانواده است در دسترس نیست.

تحصیلات

تحصیلات کامبیز دیرباز در مقطع کارشناسی در رشته بازیگری از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی است اما وی پیش از علاقه مند شدن به بازیگری به الکترونیک علاقه داشت و دیپلمش را در این رشته گرفت

شروع فعالیت

شروع فعالیت کامبیز دیرباز در بازیگری در سال 1376 زمانی که 22 سال سن داشت با تئاتر سیاوش خوانی آغاز شد و در سال 1378 با بازی در فیلم دختران انتظار اولین تجربه بازی در سینما را به دست آورد و همان سال با سریال «آژانس دوستی» وارد قاب تلویزیون شد اما شهرت اش با بازی در نقش پیمان در سریال تب سرد و هم بازی شدن او با شهاب حسینی در سال ۱۳۸۳ شروع شد و در سال ۱۳۸۵ با بازی در نقش مجید سوزوکی در فیلم «اخراجی ها» به اوج شهرت رسید.

علایق و تفریحات

علایق و تفریحات کامبیز دیرباز به جز بازیگری و مجری گری می توان به سفر، طبیعت گردی، موتور سواری، دوچرخه سواری و...اشاره کرد. او به ورزش های چون فوتبال، کشتی و والیبال علاقه مند است و یکی از طرفداران دو آتیشه تیم فوتبال پرسپولیس است و با سام درخشانی همکار استقلالی اش به شدت کل کل و کری خوانی دارد.

کامبیز دیرباز
امین حیایی و کامبیز دیرباز در پشت صحنه سریال آقازاده
کامبیز دیرباز
دوچرخه سواری کامبیز دیرباز

کامبیز دیرباز و همسرش

کامبیز دیرباز و همسرش، مشخصات همسر کامبیز دیرباز، عکس جدید کامبیز دیرباز و همسرش، کامبیز دیرباز و همسرش و فرزندان و...از مواردی است که مخاطبان به دنبال اطلاعاتی در این زمینه هستند اما وی در سال 1387 با یکی از هم دانشکده ای های خود ازدواج کرد و متاهل می باشد.  همسر او ادبیات نمایشی خوانده و در حال حاضر معلم است.اولین بار خبر ازدواج کامبیز دیرباز را پژمان جمشیدی در فضای مجازی منتشر کرد و با واکنش زیاد هوادارانش روبرو شد.

کامبیز دیرباز از نحوه آشنایی با همسرش می گوید: همسرم را در رشته ادبیات نمایشی در همان دانشکده ای که درس می خواندم دیدم ، چندسالی است که همسرم ترجیح داده است به عنوان معلم فعالیت کند. همسر من یکی از مهم ترین منتقدان بنده است و همیشه در انتخاب نقش به من مشورت می دهد ؛ با اینکه معلمی رشته سختی است اما همسرم به علت عشقی که از کودکی به معلمی داشته در حال فعالیت در این زمینه است.

کامبیز دیرباز و همسرش و فرزندش
کامبیز دیرباز و همسرش و فرزندش

نیاز دیرباز

نیاز دیرباز، تنها فرزند کامبیز دیرباز است که در روز دوشنبه 29 اردیبهشت سال 1393 در تهران به دنیا آمد و هم اکنون 9 سال سن دارد.کامبیز دیرباز درباره علاقه عجیبش به داشتن فرزند دختر در برنامه خندوانه گفت: سخت ترین چیز در زندگی من این بود که میترسیدم بچه ام دختر نباشد و اگر میدانستم که بچه ام دختر است 10 سال زودتر بچه دار میشدم ، من واقعا دوست نداشتم که فرزند پسر داشته باشم و به نظرم دخترها وفادارتر هستند و علاقه ای به بازیگر شدن دخترش نیاز ندارد.

کامبیز دیرباز و فرزندش
کامبیز دیرباز و فرزندش نیاز
کامبیز دیرباز و فرزندش
عکس کامبیز دیرباز و فرزندش

دیالوگ ماندگار کامبیز دیرباز

 دیالوگ ماندگار کامبیز دیرباز در فیلم این است که می گوید:  دلم یه ضرر بزرگ میخواد بزرگ‌تر از رفتنت

کامبیز دیرباز در شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

dirbaz_kambiz

وبسایت

بیوگرافی کامبیز دیرباز ویکی پدیا

اینستاگرام کامبیز دیرباز

اینستاگرام کامبیز دیرباز به آدرس dirbaz_kambiz است که 4.3 میلیون فالور دارد؛ هیچ شخصی یا صحفه ای را دنبال نمی کند و تاکنون 242 پست بارگذاری کرده است.


اینستاگرام کامبیز دیرباز
صفحه اینستاگرام کامبیز دیرباز

کامبیز صفحه اینستاگرامش را در جولای 2013 ایجاد کرد و در روز چهارشنبه 10 می سال 2017 مصادف با 20 اردیبهشت سال 1396 اولین عکس را به اشتراک گداشت که تاکنون اولین پست او 95163 لایک دارد.همچنین صفحه اینستاگرام کامبیز دیرباز در می سال 2019 تیک آبی دریافت کرد.

اینستاگرام کامبیز دیرباز
اولین پست کامبیز دیرباز در اینستاگرام

حواشی و شایعات کامبیز دیرباز

طلاق کامبیز دیرباز و همسرش

طلاق کامبیز دیرباز و همسرش یا جدایی کامبیز دیرباز از همسرش از مواردی است که مخاطبان در اینترنت جست و جو کرده اند اما این بازیگر در محافل هنری حلقه به دست دارد که نشان می دهد این خبر جز شایعات فضای مجازی است.

کامبیز دیرباز و مهسا امینی

کامبیز دیرباز و مهسا امینی که با عبارت های چون کامبیز دیرباز مهسا امینی و واکنش کامبیز دیرباز به مهسا امینی نیز جست و جو شده است با انتقاد تند این بازیگر به ماجرای حوادث مهرماه سال 1401 اشاره داد.

 کامبیز دیرباز به تذکر حجاب به دخترش در اینستاگرام به تاریخ اسفند سال 1401 واکنش نشان داد که در ادامه مشاهده می کنید:

کامبیز دیرباز قبل از اعزام تیم ملی فوتبال به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در یک استوری اینستاگرامی خطاب به بازیکنان تیم ملی نوشت:

داداش گلم در تیم ملی ایران، این یک فرصت تاریخیه، همه با هم یک دل بشید، پرچم سردار (آزمون) رو بالا نگه دارید ! چی میشه تهش ؟ خط میخورید دسته جمعی!عوضش تو دل میلیون ها هموطن ثبت میشید.بذراید جای شما، تیم منتخب نیروهای مسلح !! رو بفرستن اون وقت ببینیم چندتا از آمریکا و انگلیس میخورند و برمیگردند.

کامبیز دیرباز و ریحانه پارسا

کامبیز دیرباز و ریحانه پارسا نیز یکی از حواشی این بازیگر است که در یکی از مصاحبه‌های خود که درباره سریال آقازاده بود، در پاسخ به مجری که سوالی درباره خانم پردیس پورعابدینی پرسید، اظهار داشت که خانم پورعابدینی بازیگری نیست که خودش را گم کند. همین سخن او در فضای مجازی سر و صدا کرد که منظور او ریحانه پارسا (بازیگر سریال پدر) است. این بازیگر سپس طی یک استوری اعلام کرد که این حرف‌ها به بازیگر مذکور ربطی نداشته و از اظهار نظر ناخواسته خود عذرخواهی کرد.

فیلم های کامبیز دیرباز

دیرباز فعالیت هنری را از سال ۱۳۷۶ در تئاتر سیاوش خوانی شروع کرد. فعالیت سینمایی او از سال ۱۳۷۸ با حضور در فیلم دختران انتظار آغاز شد

دختران انتظار

دختران انتظار، اولین تجربه بازی کامبیز دیرباز در سینما در سن 24 سالگی است که با بازیگرانی چون پارسا پیروزفر، نیکی کریمی، شراره رخام، امید متقی، ایمان خردمند و فخرالدین صدیق‌شریف هم بازی شد.دختران انتظار فیلم سینمایی به کارگردانی رحمان رضایی، نویسندگی محمدهادی کریمی و تهیه‌کنندگی داریوش بابائیان در سال ۱۳۷۸ است.

پارسا پیروز فر و کامبیز دیرباز در فیلم دختران انتظار
کامبیز دیرباز در فیلم دختران انتظار

دوئل 

دوئل سومین تجربه بازیگری کامبیز دیرباز بر پرده سینما است که با ایفای نقش یحیی توانست برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از بیست و دومین دوره جشنواره فیلم فجر را به دست آورد.دوئل فیلم سینمایی به کارگردانی و نویسندگی احمدرضا درویش و تهیه‌کنندگی تقی علیقلی‌زاده در سال ۱۳۸۲ است و ستارگانی چون سعید راد، پژمان بازغی، پریوش نظریه، انوشیروان ارجمند، پرویز پرستویی و هدیه تهرانی در آن به ایفای نقش پرداختند.
دیرباز درباره فیلم «دوئل» می گوید: دوئل حکایت غریبی برای من است. اگرچه که پیش از بازی در این فیلم در فیلم‌هایی چون «نغمه» و «دختران انتظار» به ایفای نقش پرداخته بودم اما «دوئل» اولین فیلمی بود که در آن حضور بلندتری داشته‌ام. ضمن آنکه باید گفت شروع یادگیری‌های من در سینما از فیلم دوئل بوده است.

کامبیز دیرباز در دوئل
کامبیز دیرباز در دوئل

کامبیز دیرباز در تب سرد

کامبیز دیرباز در تب سرد با نقش پیمان به شهرت رسید. تب سرد نام یک سریال تلویزیونی به کارگردانی علیرضا افخمی در سال 1382 است و بازیگرانی چون شهاب حسینی، حمید گودرزی، ایلیا شهیدی‌فر، شهرزاد عبدالمجید، مهدی سلوکی و سروش صحت در آن به ایفای نقش پرداختند.

کامبیز دیرباز، شهاب حسینی و حمید گودرزی در فیلم  تب سرد
کامبیز دیرباز در فیلم تب سرد

کامبیز دیرباز در اخراجی ها

کامبیز دیرباز در اخراجی ها، نقش مجید سوزوکی(اراذل جنوب تهران) را به عهده دارد که عاشق دختر میزا می شود و میرزا شرط ازدواجش را سر به راه شدن او می‌داند که او تصمیم می‌گیرد برای اثبات سر به راه شدن خود به جبهه برود که بقیه دوستانش نیز همراه او می‌شوند. اخراجی‌ها فیلم سینمایی به کارگردانی و نویسندگی مسعود ده‌نمکی در سال ۱۳۸۵ است و ستارگانی چون اکبر عبدی، امین حیایی، محمدرضا شریفی‌نیا، علی اوسیوند، ارژنگ امیرفضلی، نگار فروزنده، مینا جعفرزاده، نیوشا ضیغمی، شهره لرستانی و جواد هاشمی نیز در آن به ایفای نقش پرداختند.

کامبیز دیرباز در فیلم  اخراجی ها
کامبیز دیرباز در فیلم اخراجی ها

کامبیز دیرباز در پریدخت

 کامبیز دیرباز در پریدخت در نقش نصرت با ستارگانی چون لیلا حاتمی، علی مصفا، داریوش ارجمند و حسن پورشیرازی هم بازی شد.پریدخت نام یک سریال تلویزیونی به کارگردانی سامان مقدم بود که در محرم سال ۱۳۸۶ از شبکه دو سیما پخش شد.

 کامبیز دیرباز در پریدخت
عکس کامبیز دیرباز در پریدخت

در چشم باد

در چشم باد، یک سریال تلویزیونی به کارگردانی و نویسندگی مسعود جعفری جوزانی در ژانر تاریخی حماسی است که کامبیز دیرباز در نقش نادر ایرانی با بازیگرانی چون پارسا پیروزفر، سعید نیک‌پور، نیوشا ضیغمی، اکبر عبدیماه‌چهره خلیلی، لاله اسکندری، سحر جعفری جوزانی، هومن سیدی، فریبا متخصص، گلاره عباسی، طناز طباطبایی، سیما تیرانداز، مصطفی زمانی و سام درخشانی همکاری داشت.

کامبیز دیرباز در در چشم باد
کامبیز دیرباز در در چشم باد

نابرده رنج

نابرده رنج نام یک سریال تلویزیونی به کارگردانی علیرضا بذرافشان در سال 1390 است.کامبیز دیرباز در نابرده رنج نقش اسد پنبه را به عهده داشت و سام درخشانی،سیاوش طهمورث، سحر دولتشاهی، میلاد کی مرام، حدیث میرامینی، حسین مهری و افشین سنگ‌چاپ نیز در آن به ایفای نقش پرداختتند.

کامبیز دیرباز در نابرده رنج
کامبیز دیرباز در نابرده رنج

آقا و خانم سنگی

آقا و خانم سنگی، یک سریال تلویزیونی در ژانر طنز به کارگردانی شاهد احمدلو است که از شبکه سه پخش شد.کامبیز دیرباز در این سریال نقش سعید سنگی را به عهده داشت و بازیگرانی چون حسین سلیمانی، شراره دولت‌آبادی، حدیثه تهرانی، هومن حاجی عبداللهی و علی‌رضا جعفری نیز در آن حضور داشتند.

کامبیز دیرباز در آقا و خانم سنگی
کامبیز دیرباز در سریال آقا و خانم سنگی

کامبیز دیرباز در میکائیل

کامبیز دیرباز در سریال میکائیل، نقش سرگرد میکائیل موحد را به کارگردانی سیروس مقدم به عهده داشت. بهنوش طباطبایی، کامران تفتی، متین ستوده، پرویز پورحسینی، علی دهکردی، علیرضا خمسه، مهدی صبایی و مجید واشقانی نیز در این سریال همکاری داشتند.

عکس کامبیز دیرباز در سریال میکائیل
عکس کامبیز دیرباز در سریال میکائیل
عکس کامبیز دیرباز در سریال میکائیل
عکس کامبیز دیرباز در میکائیل

کامبیز دیرباز در زیر پای مادر

کامبیز دیرباز در سریال زیر پای مادر، نقش خلیل دشتی را به کارگردانی بهرنگ توفیقی به عهده داشت و بازیگرانی چون بهناز جعفری، پریوش نظریه، مجید واشقانی، درسا بختیاری، بهزاد فراهانی و مجید نوروزی نیز در این سریال حضور داشتند.

کامبیز دیرباز در زیر پای مادر
کامبیز دیرباز در زیر پای مادر

کامبیز دیرباز در گاندو

کامبیز دیرباز در گاندو نقش محسن را به کارگردانی جواد افشار به عهده داشت و بازیگرانی مانند وحید رهبانی، پیام دهکردی، داریوش فرهنگ، محمدرضا شریفی‌نیا، پندار اکبری، لیلا اوتادی، فرهاد قائمیان، علیرام نورایی، سارا خوئینی‌ها و آزیتا ترکاشوند نیز در آن به هنرمندی پرداختند.

کامبیز دیرباز در گاندو
کامبیز دیرباز در سریال گاندو

کامبیز دیرباز در فیلم تک تیرانداز

کامبیز دیرباز در فیلم تک تیرانداز، نقش عبدالرسول زرین یک تک تیرانداز ایرانی در جنگ ایران و عراق را به عهده دارد. تک‌تیرانداز فیلم سینمایی به کارگردانی علی غفاری و تهیه‌کنندگی ابراهیم اصغری در سال ۱۳۹۹ است.

کامبیز دیرباز در  تک تیرانداز
عکس کامبیز دیرباز در تک تیرانداز

آقازاده

آقازاده یک سریال در شبکه نمایش خانگی در ژانر اجتماعی و سیاسی به کارگردانی بهرنگ توفیقی است و امیر آقایی، نیکی کریمی، امین تارخ، سینا مهراد، مهدی سلطانی، امین حیایی، پردیس پورعابدینی، جمشید هاشم‌پور، لعیا زنگنه نیز بازیگران این مجموعه هستند. کامبیز دیرباز در آقازاده نقش شهنام را به عهده داشت و در گفت‌وگو با برنامه «استودیو هشت» که روی آنتن رادیو نمایش می‌رود، از ماجرای قهر خود با سریال «آقازاده» گفت.

او درباره نقش شهنام در سریال «آقازاده» توضیح داد: «نقش شهنام آن چیزی نبود که از روز اول مرا مجاب کردند بازی کنم. اتفاقاتی افتاد که پشت دستم را داغ کردم که اگر فیلمنامه به طور فرض ۲۶ قسمت است، باید عین ۲۶ قسمت آماده باشد و بخوانم و بعد بازی کنم.ما در «آقازاده» با هشت قسمت کار را شروع کردیم من هشت قسمت خواندم و طبیعی بود گفتم فلان نقش را دوست دارم و گفتند آن نقش قرار است سنش پایین باشد، یعنی دو آقازاده مثبت و منفی سریال، قرار است سن شان پایین باشد و بعد از نقش شهنام گفتند.انتظار داشتم اعتماد دو طرفه باشد و درگیر کرونا شدیم. بعداً که قرار شد امیر آقایی نقش را بازی کند که از من هم بزرگ‌تر است، کمی دلخور شدم که اگر تصمیم عوض شده است، چرا این اتفاق این‌گونه رخ داد.»

کامبیز دیرباز در آقازاده
عکس کامبیز دیرباز در سریال آقازاده

کامبیز دیرباز در زخم کاری

 کامبیز دیرباز در زخم کاری، بازیگر نقش مسعود طلوعی در فصل دوم این سریال است.زخم کاری یک سیریال شبکه نمایش خانگی در ژانر درام جنایی به نویسندگی و کارگردانی محمدحسین مهدویان است و ستارگانی چون جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، مهران غفوریان، الناز ملک، مرتضی امینی‌تبار، سعید چنگیزیان، الهه حصاری نیز در آن به ایفای نقش پرداختند.

کامبیز دیرباز در زخم کاری
کامبیز دیرباز در زخم کاری
کامبیز دیرباز در زخم کاری
کامبیز دیرباز در سریال زخم کاری

لیست آثار کامبیز دیرباز

نام

سال

توضیحات

سیاوش خوانی

1378

کارگردان: امیر دژاکام
بازیگران: سیاوش تهمورث، فخری خوروش

آژانس دوستی    

1378

نقش مهمان
بازیگران: فردوس کاویانی، حسین پناهی

دختران انتظار

1378

نقش حسامی

کارگردان: رحمان رضایی
بازیگران: پارسا پیروزفر، نیکی کریمی

همسفر

1379

کارگردان: قاسم جعفری
بازیگران: امین زندگانی، پرویز پورحسینی

رستوران خانوادگی

1380

نقش مهمان

کارگردان: حسین سهیلی زاده
بازیگران: جمشید اسماعیل‌خانی، مریم سعادت 

تغمه

1380

کارگردان: ابوالقاسم طالبی
بازیگران: حسین یاری، حمیرا ریاضی

دوئل

1382

نقش یحیی

برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از بیست و دومین دوره جشنواره فیلم فجر
کارگردان: احمدرضا درویش
بازیگران: سعید راد، پژمان بازغی

گرداب

1382

کارگردان: حسن هدایت
بازیگران: شهاب حسینی، لاله اسکندری

تب سرد

1383

نقش پیمان
کارگردان: علیرضا افخمی
بازیگران: شهاب حسینی، حمید گودرزی

به نام پدر

1384

نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از بیست و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر
کارگردان: ابراهیم حاتمی‌کیا
بازیگران: پرویز پرستویی، گلشیفته فراهانی

مقلد شیطان

1385

کارگردان: افشین صادقی
بازیگران: اصغر همت، شقایق فراهانی

سرگیجه

1385

کارگردان: محمد زرین دست
بازیگران: الهام حمیدی، کوروش تهامی

اخراجی ها

1385

نقش مجید سوزوکی
کارگردان: مسعود ده‌نمکی
بازیگران: اکبر عبدی، امین حیایی

پریدخت

1386

نقش نصرت
کارگردان: سامان مقدم
بازیگران: لیلا حاتمی، علی مصفا

تئاتر ک زن یک مرد

1386

-

یک گزارش واقعی

1387

نقش جلال

کارگردان: داریوش فرهنگ
بازیگران: جمشید مشایخی، داریوش فرهنگ

کلبه

1387

کارگردان: جواد افشار
بازیگران: احمد مهران‌فر، بهاره افشاری

عیار 14

1387

نقش منصور

نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از جشنواره فیلم فجر
کارگردان: پرویز شهبازی
بازیگران: محمدرضا فروتن، پوریا پورسرخ

انعکاس

1387

کارگردان: رضا کریمی
بازیگران: مهناز افشار، حمید گودرزی

در چشم باد

1388

نقش نادر ایرانی
کارگردان: مسعود جعفری جوزانی
بازیگران: پارسا پیروزفر، سعید نیک‌پور

کیلومتر ۱۴

1388

کارگردان: جواد افشار

شرط اول

1388

کارگردان: مسعود اطیابی
بازیگران: نگار فروزنده، الناز شاکردوست

بی کسی

1388

کارگردان: آرش قادری

سر سپرده

1388

کارگردان: بهمن گودرزی

قفس طلایی

1389

کارگردان: محمد زرین دست
بازیگران: امین حیایی، نیلوفر خوش‌خلق

نابرده رنج

1391

نقش اسد پنبه
کارگردان:  علیرضا بذرافشان
بازیگران: سام درخشانی،سیاوش طهمورث

شاباش

1391

کارگردان: حامد کلاهداری
بازیگران: اکبر عبدی، سارا خوئینی‌ها

قصه خاطره

1391

کارگردان: محمد باقرآبادی

خاکستر و برف

1391

کارگردان: روح‌الله سهرابی
بازیگران: میترا حجار، قربان نجفی

بوی باران

1392

نقش هاتف ملکان
کارگردان: محمود معظمی
بازیگران: رضا کیانیان،رؤیا نونهالی

شام ایرانی

1392

کارگردان:  محمد شایسته

کیفر

1393

نقش جهان
کارگردان: حسین تبریزی
بازیگران: امیر دژاکام، فریبا کوثری

ساکن طبقه وسط

1393

کارگردان: شهاب حسینی
بازیگران: فرهاد اصلانی،ساره بیات

یک خواب راحت

1393

کارگردان: آرش قادری

آقا و خانم سنگی    

1394

نقش سعید سنگی
کارگردان:  شاهد احمدلو
بازیگران: حسین سلیمانی، شراره دولت‌آبادی

میکائیل

1394

نقش میکائیل موحد
کارگردان: سیروس مقدم
بازیگران: بهنوش طباطبایی، کامران تفتی

پشت بام تهران

1394

نقش غیاث صفا
کارگردان: بهرنگ توفیقی
بازیگران: سام درخشانی، آزاده صمدی

ماه گرفتگی

1395

کارگردان: مسعود اطیابی
بازیگران: سارا خوئینی ها، الناز حبیبی

زیر پای مادر

1395

نقش خلیل دشتی
کارگردان: بهرنگ توفیقی
بازیگران: بهناز جعفری، پریوش نظریه

سوءتفاهم

1396

کارگردان: احمدرضا معتمدی
بازیگران: مریلا زارعی، هانیه توسلی

جنون

1396

کارگردان: کامران قدکچیان
بازیگران: میترا حجار، آشا محرابی

تئاتر شهید محمد جهان آرا

1396

-

تخته گاز

1397

نقش ستار چلنگر
کارگردان: محمد آهنگرانی
بازیگران: سام درخشانی، الهام حمیدی

آینده

1397

کارگردان: امیر پورکیان

۱۳ شمالی

1397

کارگردان: علیرضا امینی

رالی ایرانی ۲

1397

کارگردان: آرش معیریان

شرایط خاص

1398

نقش آصف مهرمنش / محمدحسین علیانی
کارگردان: وحید امیرخانی
بازیگران: بهرام افشاری، سیروس گرجستانی

دست فرمون

1398

مجری

گاندو

1398

نقش محسن
کارگردان: جواد افشار
بازیگران: وحید رهبانی، پیام دهکردی

خروج

1398

نقش معاون رئیس جمهور
کارگردان: ابراهیم حاتمی کیا
بازیگران: فرامرز قریبیان، پانته‌آ پناهی‌ها

تئاتر مار بازی

1398

 سالن ‌استاد ‌سمندریان

کارگردان: سعید ‌دشتی
بازیگران: کامبیز دیر باز، بهاره ‌رهنما

تک تیرانداز

1399

نقش عبدالرسول زرین

کارگردان: علی غفاری
بازیگران: امیررضا دلاوری، علیرضا کمالی

آقازاده

1399

نقش شهنام
کارگردان: بهرنگ توفیقی
بازیگران: امیر آقایی، نیکی کریمی

۲۸۸۸

1400

کارگردان: کیوان علی محمدی و علی اکبر حیدری
بازیگران: هادی حجازی‌فر، حامد کمیلی

شب‌های مافیا

1400

گرداننده
کارگردان: سعید ابوطالب

پدر خوانده

1401

گرداننده
کارگردان: سعید ابوطالب

زخم کاری ۲: بازگشت

1402

نقش طلوعی
کارگردان: محمدحسین مهدویان
بازیگران: جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور

پدر خوانده 2

1402

گرداننده
کارگردان: سعید ابوطالب

جوایز و افتخارات کامبیز دیرباز

عنوان

سال

توضیحات

برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد

1382

از بیست و دومین دوره جشنواره فیلم فجر برای فیلم دوئل

نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد 

1384

از بیست و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر برای فیلم به نام پدر

نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد

1387

 از جشنواره فیلم فجر برای فیلم عیار 14

کامبیز دیرباز
عکس جدید کامبیز دیرباز

20 حقیقت جالب درباره کامبیز دیرباز

  1. اینستاگرام این بازیگر تیک آبی دارد.
  2. برای بازی در نقش میکائیل 25 کیلو لاغر شد.
  3. در رشت آموزش کلاس بازیگری راه انداخته بود و بعد آن را به تهران منتقل کرد.در این باره می گوید: طی چند سال اخیر تصمیم گرفتم آموزشگاه بازیگری را در شهر رشت دایر کنم و در طول این مدت بیشتر وقتم را به تدریس می پرداختم. تجربه تدریس برای من بسیار شیرین و دلنشین بود.
  4. کامبیز دیرباز، سام درخشانی و پژمان بازغی دوستان صمیمی یکدیگر بودند و خود را سه تفنگدار می‌نامیدند.
  5. وی دباره بازی در فیلم خروج می گوید: فیلم «خروج» برایم فرصتی بود که با سر به سمتش دویدم و اصلا به این فکر نکردم که نقش کوتاه و کوچکی است.
  6. کامبیز دیرباز طرفدار تیم پرسپولیس است.
  7. کامبیز دیرباز و میلاد کی مرام در فیلم نابرده رنج هم بازی بودند.
  8. کامران تفتی توسط کامبیز دیرباز از مرگ نجات پیدا کرد.
  9. کامبیز دیرباز در مرداد سال 1397 کافه رستوران باس را در منطقه جردن تهران، خیابان گلفام افتتاح کرد.
  10. او می گوید: دلیل بازی در این کارهای بد، شاید به این خاطر است که بسیاری از ما بازیگرها، تنها راه معاش مان بازیگری است و مجبوریم از این راه کسب درآمد کنیم.
  11. دوست دارد به جای مجید سوزوکی، میکائیل صدایش بزنند.
  12. سعی می کند خونسرد باشد.
  13. الگوی خاصی ندارد و در این باره می گوید: بازیگری برای من یک کار خاص و دوست داشتنی است که سعی کردم از تمام بازیگران یاد بگیریم، اما الگوی خاصی نداشتم و هر فیلمنامه ای که انتخاب کردم خودش برایم الگو می شوم.
  14. کامبیز دیرباز در همرفیق برنامه شهاب حسینی با دوست صمیمی خود پژمان بازغی شرکت کرد.
  15. او بازیگری را از سال 1376 با تئاتر سیاوش خوانی شروع کرد.
  16.  از ایفای نقش در فیلم سرگیجه پشیمان است.
  17. کامبیز دیربار به خانه و خانواده اهمیت زیادی می‌دهد. به طوری که برای دور نبودن از همسر و فرزندش، چندین پروژه را رد کرد.
  18. مدتی یک عکس از ویلای کامبیز دیرباز در اینترنت دست به دست می‌شد که بسیار شیک و مجلل بود.
  19. کامبیز دیرباز درباره خود گفت که بسیار خجالتی است.
  20. او برای ایفای نقش میکائیل در سریال میکائل بیش از 25 کیلوگرم وزن کم کرد.
کامبیز دیرباز
کامبیز دیرباز و رعنا آزادی ور در اکارن فیلم زخم کاری 2

مصاحبه کامبیز دیرباز

مصاحبه کامبیز دیرباز به صررت متنی و گفت و گوی تصویری وجود دارد که در ادامه آخرین مصاحبه وی را با خبرگزاری ایسنا به بهانه اجرا در برنامه شب های مافیا به تاریخ 9 آبان سال 1400 می خوانید.

کامبیز دیرباز در عین حال که بازی «شب های مافیا» را کاملا جدی و دور از شوخی می داند، معتقد است: شرکت کنندگان در این مسابقه همه با هم دوست و رفیق اند و باید از بازی با هم لذت ببرند نه اینکه دلخور شوند.

این بازیگر سینما و تلویزیون در گفت وگویی با ایسنا از حضور در مسابقه «شب‌های مافیا» به عنوان شرکت کننده و سپس گرداننده گفت و درباره حاشیه‌های این شوی تلویزیونی، میزان جدی بودن اختلاف نظرهایی که میان شرکت‌کنندگان ایجاد می‌شود و هر آنچه که در این مدت در پشت صحنه این مسابقه گذشته است، توضیحاتی را ارائه داد.

تمام صدا بالا بردن ها در مافیا واقعی است

دیرباز ابتدا در پاسخ به این پرسش که چه میزان، تذکراتی که به بازیگران برای رعایت قوانین مسابقه می دهد و رفتار صریحش در گردانندگی، جدی است و آیا این شیوه تاکنون به دلخوری میان خودش و بازیگران منجر نشده است؟ تصریح کرد:‌ به عنوان کسی که ۹ دست بازیکن شوی مافیا بودم و ۱۵ دست هم گردانندگی آن را بر عهده داشتم، قاطعانه می‌گویم تمام اتفاقاتی که می‌بینید کاملا واقعی است؛ یعنی تمام عصبانیت‌ها، خندیدن‌ها، چالش‌ها،‌ صدا بالا بردن‌ها، ناراحت‌ شدن‌ها و همه چیز در این بازی کاملا واقعی است و هیچ چیز از قبل چیده نشده است. به هر حال خود بینندگان هم باهوش هستند و اگر چیزی مصنوعی باشد متوجه می‌شوند. اساسا ذات رئالیتی شو بر مبنای واقعیت است، به دلیل آنکه اسمش روی آن است، تمام اتفاقات باید یک نمایش واقعی باشد؛ ضمن اینکه آقای سعید ابوطالب هم به عنوان کارگردان با مجموعه‌هایی مثل «رالی ایرانی» و کارهای دیگرش نشان داده که تخصصش در همین زمینه است.

او به صحبتهایش اینگونه ادامه داد: همه اتفاقات در «شب‌های مافیا» واقعی است. دقت کرده باشید، اگر شرکت کننده ای از دست دیگری ناراحت شود، اگر ما حدود ۱۰ دقیقه اول از هر قسمت را به همین موضوع اختصاص می‌دهیم؛ یعنی صحبت کردن درباره اتفاقاتی که در قسمت قبلی رخ داده است. بنابراین درباره دلخوری‌ها، گله‌ها، عذرخواهی‌ها،‌ تشکرها و هرچه که هست در همان ۱۰ دقیقه اول از قسمت جدید صحبت می شود. ضمن اینکه مدام یادآوری می‌شود این یک بازی است و در تایمی که با هم بازی می‌کنیم، لذت می‌بریم، ولی در عین حال کاملا جدی بازی می‌کنیم. من هم به عنوان گرداننده در تمام این مدت سعی کردم بازی را کنترل کنم و کاملا جدی برخورد کنم تا بتوانم همه ماجراها را مدیریت کنم.

کامبیز دیرباز در ادامه این گفت وگو درباره تخلفات احتمالی صحبت کرد که در بازی «شب‌های مافیا» از سوی شرکت کنندگان رخ می‌دهد و تذکراتی که به آن‌ها داده می‌شود؛ مثل تذکری که در قسمت جدید به سمانه پاکدل مبنی بر اینکه چشم هایش را زود باز کرد داده شد و او نسبت به این اتفاق و حذف از بازی معترض بود.

گرداننده «شبهای مافیا» گفت: به هر حال گرداننده، داور بازی است و داور هم ممکن است نظرش با داور دیگر متفاوت باشد. ضمن اینکه یکسری از قوانینِ بازیِ مافیا، قوانین از پیش نوشته شده و مشخصی است؛ مثل اینکه حرفه‌ای باید هر شب شلیک کند و اگر به همشهری‌اش تیر بزند، بیرون می‌رود اما اگر به مافیا تیر بزند بیرون نمی‌رود و مافیا بیرون می‌رود که این اتفاق دیگر سلیقه‌ای نیست، بلکه مثل دو دوتا چهارتای ریاضی است، اما یکسری اتفاقات سلیقه‌ای است؛ مثل اطلاق نقش که تشخیص آن مستقیما با گرداننده است یا مثل تخلفاتی از جنس همین تخلفی که شما به آن اشاره کردید.

شوخی نداریم

این بازیگر سینما و تلویزیون در ادامه با بیان اینکه در بازی مافیا با کسی شوخی نداریم و تابع قانون هستیم، اظهار کرد: اگر ما می‌گوییم اعضای تیم مافیا بخوابند، یعنی باید بخوابند، شوخی که نداریم و این را ۱۰ بار هم نباید بگوییم. حالا من خودم اوایل کار سه بار این جمله را تکرار می‌کردم ولی خیلی از بینندگان نسبت به این موضوع نقد داشتند که چرا این همه تکرار می‌کنم؛ بنابراین آرام آرام کم کردیم. به عنوان مثال در همین صحنه خاص که به آن اشاره کردید باز هم سه بار گفتیم که اعضای مافیا بخوابند اما در تدوین به دلیل اینکه حوصله تماشاگر سر نرود کوتاهش می‌کنیم. در هر صورت وقتی اعلام می‌کنیم مافیا بخوابند هر کسی که نمی‌خوابد قانون بازی اینگونه می‌گوید که باید از بازی اخراج شود و طبیعی است، کسی که اخراج می‌شود نمی‌خواهد بپذیرد. مثل بازی فوتبال که وقتی یک نفر کارت قرمز بگیرد تا بخواهد از زمین بیرون برود عموما یک تایمی طول می‌کشد و همه اعتراض دارند؛ بنابراین امری کاملا طبیعی است که بازیکن هم نسبت به اخراجش اعتراض دارد ولی ما به عنوان گرداننده و داور در بازی مجبوریم عدالت را رعایت کنیم و قوانین را مو به مو اجرا کنیم، به دلیل اینکه بیننده حق دارد و شوخی ندارد. مافیا یک بازی خیلی جدی است.

کامبیز دیرباز
عکس کامبیز دیرباز در شب های مافیا

مافیا برایم مثل هندوانه دربسته بود

کامبیز دیرباز که پیش از گردانندگی «مسابقه مافیا»، خودش نیز از شرکت کنندگان در بازی بود، سپس با این پرسش مواجه شد که چقدر فکر می کند حضور در چنین برنامه ای، در آینده بازیگری‌اش تأثیرگذار باشد و اساسا این موضوع را می‌پسندد که در حوزه اجرا بماند؟ که پاسخ داد:‌ راستش من خودم را در «شبهای مافیا» در پوزیشن مجری نمی بینم، چون اصلا این کار اجرا نیست و گرداننده مافیا یک توضیحات مختص به خودش و شرح وظایفی دارد که زمین تا آسمان با مجری فرق دارد؛ کما اینکه از روز اول هم آقای سعید ابوطالب به من گفت به هیچ عنوان حتی در یک فریم هم به لنز نگاه نکنم تا اینگونه نباشد که مثل مجریان برنامه ها بخواهیم مستقیم با مخاطب صحبت کنیم. اگر دقت کرده باشید مخاطب من در بازی مافیا فقط همان ۱۲ ـ ۱۳ نفری هستند که در کافه حضور دارند و ما اصلا مستقیم با بیننده صحبت نمی‌کنیم چون اجرا نمی‌کنیم و گردانندگی می‌کنیم؛ بنابراین دو مقوله کاملا متفاوت از هم هستند.

او ادامه داد: درباره اینکه گردانندگی بازی مافیا بخواهد لطمه ای به بازیگری من بزند، لازم است بگویم من در فصل اول مافیا چندین بار از طریق خود آقای ابوطالب که از قبل در «رالی ایرانی» با ایشان کار کرده بودم و او را می‌شناختم، دعوت شدم و چندین بار هم از طریق آقای سعید اسماعیلی که مجری طرح این بازی بود و از دوستانم هم هست، به من محبت کردند اما من هر بار به عناوین مختلف عذرخواهی کردم و به نوعی از زیر این پیشنهاد در رفتم، به دلیل اینکه برایم مثل یک هندوانه دربسته بود.

این بازیگر در تکمیل همین بحث تاکید کرد:‌ اوایل کار هیچ تصوری از بازی مافیا نداشتم و شاید از یکسری مسائل نگران بودم، مثل همین موضوعی که شما به آن اشاره کردید و اینکه حضور در این بازی با جایگاه بازیگری ام منافات داشته باشد. به هر حال مردم به همان اندازه که به عنوان یک بازیگر به من لطف دارند، از من انتظار هم دارند، ولی وقتی فصل اول را دیدم، نه تنها مافیا دیگر برایم هندوانه دربسته نبود، بلکه برایم به شدت جذاب شده بود. کما اینکه برای خیلی از بینندگان هم بازی جذاب شده بود و تازه از فصل دوم که در جزیره کیش حضور داشتیم، مخاطبانش بالا رفته بود و استقبال زیادی از برنامه شده بود. تمام این صحبت ها، اعداد و ارقام داشت و من از خودم نمی‌گویم. ما هر قسمت در فصل سوم رکورد واچ تایم یا همان رکورد دیده شدن آنلاین را می‌شکستیم، بنابراین وقتی شویی به این گرمی و جذابی داریم من خودم به عنوان یک بیننده خیلی دوستش دارم. با خودم گفتم چراکه نه، حتما خودم هم در آن شرکت می کنم تا بتوانم در کنار کاری که با رفقایم می‌کنم، لذت هم ببرم؛ بنابراین به نظرم حضور در این برنامه اصلا و ابدا دخلی به بازیگری ندارد و لطمه‌ای هم به آن نمی‌زند، حتی چه بسا می‌تواند تکمیل‌کننده همدیگر هم باشد.

اگر گرداننده بودم حداقل خودم را سه بار اخراج می کردم  

گرداننده «شب های مافیا» همچنین در پاسخ به پرسشی دیگر مبنی بر اینکه حضور در مقام شرکت کننده، چقدر به گردانندگی بهتر این بازی کمک کرد؟ به ایسنا گفت:‌ قطعا حضور من به عنوان شرکت‌کننده، بر گردانندگی ام تأثیر گذاشته است. وقتی من ۹ دست بازیکن بودم، روی همان صندلی‌ها نشستم و بازی را دیدم، بالا و پایین‌ها و لحظات مختلف بازی را مشاهده کردم، پس مسلما مسلط تر بودم و فکر می‌کنم اینکه خود گرداننده به بازی مسلط باشد، یک حُسن است. اینکه گرداننده خودش بازی را بلد نباشد و بخواهند در گوشش از بیرون دیکته کنند، یک بحث دیگر است. ولی من زمانی که در قامت گرداننده بازی ایستادم، خودم بازی را بلد بودم و تا فینال فینالیست‌ها هم پیش رفته بودم به همین خاطر تمام زیر و زبر بازی را بلد بودم. به عنوان مثال وقتی بعدها یکسری مسائل را در بازی های مربوط به خودم می‌دیدم و از زاویه گرداننده به آن نگاه می‌کردم، جا دارد بگویم شاید خودم و افرادی مثل سام درخشانی و خداداد را نه یک بار بلکه سه ـ چهار بار اخراج می‌کردم؛ چون ما خیلی بی قانونی می‌کردیم و در جاهایی پانتومیم بازی می‌کردیم و کسی هم به ما تذکر نمی‌داد و ما کار خودمان را می‌کردیم.

دیرباز سپس به رفتار صریحش در بازی مافیا به عنوان گرداننده اشاره کرد و گفت: در زمان دفاعیه، ما کلی اَکت اضافه داشتیم؛ در صورتی که قانون بازی این طور است که این اتفاق نباید بیفتد. خودم از روز اولی که به عنوان گرداننده وارد مافیا شدم از آقای ابوطالب خواهش کردم که به من اجازه بدهد مقابل بی‌نظمی ها را بگیرم که ایشان هم به من گفت مختاری و من از جمع‌آوری موبایل و ساعت‌های هوشمند شروع کردم تا همان طور که دیدید حق رأی گرفتن در دفاعیه. به هر حال سعی کردم قوانین بازی را رعایت کنم، البته در مورد بی‌انضباطیِ بچه‌ها در حرف زدن، جاهایی بالاخره عمد خود آقای ابوطالب به عنوان کارگردان این بود که کمی شُل بگیریم. مخصوصا در مورد بازیکن‌های خوش نمک و بامزه‌ای مثل مهران غفوریان و دیگر کمدین‌ها که می‌گفت کمی کوتاه بیایید که نمک برنامه هم حفظ شود، چون به هر حال این بازی یک شو است. ما نمی‌خواهیم خیلی هم به خشکی بازی‌های مافیای کافه‌ای باشیم. به همین خاطر این موضوع لحاظ شده بود و ما سعی کردیم قانون را رعایت کنیم و در عین حال جذابیت خوش نمکی شو را هم حفظ کنیم.

کامبیز دیرباز
سام درخشانی و کامبیز دیرباز در شب های مافیا

صاحبان اصلی مافیا مردم هستند

او در ادامه در توضیحاتی تکمیلی درباره کلیت حضورش در «شب‌های مافیا» ‌و تجربه ای که به عنوان گرداننده در این بازی کسب کرده است، گفت:‌ به هر حال برای کسی که تجربه اولش است که می‌خواهد کاری را انجام دهد، آزمون و خطا وجود دارد و به فیدبک نیاز است. وقتی من اجرا می‌کنم، باید ابتدا خودم و سپس مخاطب هر دو فیدبک داشته باشیم تا بتوانم کم کم خودم را اصلاح کنم، اما من با توجه به اینکه هیچ گونه تجربه‌ای در زمینه گردانندگی مافیا نداشتم، به هر حال این ریسک را کردم و پیشنهاد را پذیرفتم ولی متأسفانه از روی بدشانسی، فرصت فیدبک گرفتن نداشتم. یعنی ما ۱۵ دست مافیای فصل سوم را که بینندگان عزیز در طول تقریبا چهار ماه تماشا کردند،  در پنج روز ضبط کردیم و هنوز آن زمان ارشا اقدسی عزیز زنده بود که بازی را شروع کردیم و هفته به هفته پخش می شد؛ بنابراین در فصل ۴ تازه فیدبک گرفتم و نظر مخاطب را می‌دیدم. 

کامبیز دیرباز اظهار کرد: معتقدم مردم عزیز صاحبان اصلی این برنامه هستند و باید از نظراتشان استفاده کنم و بخواهم خودم را اصلاح کنم تا پخته‌تر شوم؛ بنابراین تمام این ۱۵ قسمتی که بینندگان تماشا کردند بدون هیچ گونه فیدبکی بود و پشت سر هم ضبط شده بود و من این فرصت را نداشتم که بخواهم خودم را از بیرون ببینم و اصلاح کنم. امیدوارم اگر عمری باقی باشد و بخواهم در فصل جدید در خدمت دوستان باشم، بتوانم همه چیزهایی که عزیزان بیننده چه به صورت خصوصی و چه کامنت و چه به شکل عمومی به گوش ما و کارگردان برنامه رساندند را لحاظ کنم که خیلی از آن‌ها هم واقعا به حق بودند و بینندگان حق دارند. ما باید به عنوان خدمت‌گزار مردم آن‌ها را رعایت کنیم و ان شاءالله هم می‌کنیم.

کامبیز دیرباز در پایان گفت‌وگوی خود درباره اینکه آیا قرار است در قسمت جدید به عنوان گرداننده در مسابقه «شب های مافیا» حضور داشته باشد؟ خاطرنشان کرد:‌ روال کار این طور است که با اسپانسر یا حامی مالی برنامه ابتدا به توافق می‌رسند،‌ قرارداد می‌بندند و سپس با عوامل صحبت می‌شود که گرداننده هم یکی از همان عوامل است؛ بنابراین الان پاسخی برای این پرسش نه تنها من بلکه هیچ یک از دوستان و همکاران «شب‌های مافیا» نمی‌توانند داشته باشند تا زمانی که با اسپانسر برنامه به توافق برسند.


کامبیز دیرباز در خندوانه

کامبیز دیرباز در برنامه دورهمی

عکس های کامبیز دیرباز

کامبیز دیرباز
کامبیز دیرباز، شمسی فضل الهی و پژمان بازغی
کامبیز دیرباز
عکس های اینستاگرام کامبیز دیرباز
کامبیز دیرباز
کامبیز دیرباز در فیلم خروج
کامبیز دیرباز
کامبیز دیرباز در مسابقه دست فرمون
کامبیز دیرباز
مریلا زارعی و کامبیز دیرباز در فیلم سوتفاهم


کامبیز دیرباز
کامبیز دیرباز در نقش مجید سوزوکی اخراجیها

 

کامبیز دیرباز در شب های مافیا
کامبیز دیرباز در شب های مافیا

 

کامبیز دیرباز در پدرخوانده
کامبیز دیرباز در پدرخوانده

 

کامبیز دیرباز در پدرخوانده 2
کامبیز دیرباز در پدر خوانده 2

 

پرسش های متداول

همسر کامبیز دیرباز اهل کجاست؟
متاسفانه اطلاعاتی در این زمینه یافت نشد.

کامبیز دیرباز طرفدار کدام تیم است؟

پرسپولیس
کامبیز دیرباز در گاندو چه نقشی دارد؟
کامبیز دیرباز در گاندو نقش محسن مامور امنیتی ضد مفاسد اقتصادی را بازی کرد.
نام کامبیز دیرباز در میکائیل چیست؟
 میکائیل موحد


سخن آخر

بیوگرافی و عکسهای کامبیز دیرباز که با نقش مجید سوزوکی در فیلم اخراجی ها به کارگردانی مسعود ده‌نمکی به شهرت رسید را بررسی کردیم.در صورت تمایل می توانید بیوگرافی الناز ملک بازیگر نقش سیما در زخم کاری 2 با عکس جدید و بیوگرافی مهران غفوریان و همسرش از بیماری تا سکته قلبی را نیزمطالعه کنید. اگر شما هم طرفدار این بازیگر با سابقه و توانا هستید و اطلاعات بیشتری از زندگی شخصی، هنری و حواشی آن دارید با ما و سایر مخاطبان سایت رویداد ایران در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نویسنده
هاجر خانی
هاجر خانی
علاقه مند به خبرنگاری و تولید محتوا

نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد