hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > هنر و ادبیات > سینما، تلویزیون و تئاتر > بیوگرافی مجید نوروزی و همسرش با معرفی خانواده و عکس های جدید

بیوگرافی مجید نوروزی و همسرش با معرفی خانواده و عکس های جدید

مجید نوروزی بازیگر است. بیوگرافی او و همسرش، اطلاعاتی از برادر، خواهر، پدر و مادر مجید نوروزی، اینستاگرام، مصاحبه، معرفی آثار و عکس هایشان را برایتان آورده ایم:

مجید نوروزی (Majid Norouzi) بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون متولد دهه 70 است که این روزها در سریال سیاه چاله شبکه نمایش خانگی به کارگردانی حسین نمازی حضور موفقی داشته است.

مجید نوروزی فعالیت بازیگری را در سن نوجوانی با تئاتر شروع کرد اما به صورت حرفه ای در سریال ماه و پلنگ با نقش سیامک در سال 1395 نخستین تجربه بازی در سریال تلویزیونی را بدست آورد و با بازی در نقش اشکان پسر خلیل در سریال زیر پای مادر به عنوان بازیگری شناخته شده به شهرت دست یافت.

شهرت این بازیگر جوان با بازی در سریال گاندو  و در نقش رسول که یکی از اعضای تیم امنیتی بود رقم خورد.

این بازیگر توانمد و جوان بازی و ایفای نقش در تئاترهای «سقراط»، «وقت ناهار»، « آمادیوس»، و همنچنین فیلم های سینمایی «دوزیست»، «زنبور کارگر»، «مرد بازنده » و سریال های «زمین گرم »، «خاتون » و ... را در کارنامه هنری خود دارد. در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا اطلاعاتی از بیوگرافی مجید نوروزی را در اختیار شما قرار دهیم:




مجید نوروزی
مجید نوروزی

مجید نوروزی کیست؟

مشخصات فردی

نام کامل

تهران

تاریخ تولد

20 فروردین 1370

محل تولد

تهران

شغل

بازیگر

نماد ماه تولد

حمل

مشخصات فیزیکی

قد

حدود 170 سانتی متر

وزن

حدود 80 کیلو

رنگ چشم

قهوه ای

رنگ مو

مشکی

چپ دست یا راست دست

راست دست

مشخصات خانوادگی

نام پدر

محمد علی

نام برادران

یک برادر به نام توحید

مشخصات تحصیلی

مدرسه

رشته نمایش هنرستان کمال الملک

دانشگاه

دانشگاه آزاد

رشته تحصیلی

رشته بازیگری-رشته کارگردانی

مدرک

کارشناسی-کارشناسی ارشد


بهترین آثار

نام اثر

نقش (نام نقش)

سال

گاندو

رسول

1398


مجید نوروزی
عکس مجید نوروزی

بیوگرافی کامل مجید نوروزی

کودکی و اوایل زندگی

مجید نوروزی در روز سه شنبه 20 فروردین 1370 (سال بز) در تهران به دنیا آمد و هم اکنون 32 سال سن دارد. نماد ماه مجید حمل است و متولدین فروردین ماهی ها افراد پر انرژی، خودخواه، گاهی خشک و یک دنده ، مخالف دوز و کلک  عجول ، رک و بی پروا هستند.

هرچند اطلاعات دقیقی از قد مجید نوروزی در دسترس نیست اما از روی ظاهر می توان حدس زد که حدود 170 سانتی متر قد و 80 کیلو وزن دارد. رنگ چشم این بازیگر قهوه های است و از دیگر مشخصات وی می توان به موی مشکی و راست دست بون اشاره کرد.

مجید نوروزی
کودکی مجید نوروزی

خانواده مجید نوروزی

خانواده مجید نوروزی به ظاهر 4 نفره است زیرا در اینستاگرام تنها عکسی از بردارش به نام توحید منتشر کرده است و گویا خواهری ندارد. پدرش محمد علی نام دارد اما اطلاعاتی از شغل پدر، شغل مادر و حتی این که فرزند چندم خانواده است توضیحی نداده است. عکس پدر و مادر مجید نوروزی یا عکس خواهر مجید نوروزی هنوز منتشر نشده است.

مجید نوروزی
عکس برادر مجید نوروزی

تحصیلات

تحصیلات مجید نوروزی در مقطع لیسانس رشته بازیگری از دانشگاه آزاد و فوق لیسانس رشته کارگردانی می باشد.او همچنین تحصیلکرده رشته نمایش هنرستان کمال الملک است.

مجید نوروزی و همسرش

مجید نوروزی و همسرش، عکس همسر مجید نوروزی از مواردی است که کاربران فضای مجازی در اینترنت بسیار جست و جو کرده اند اما این بازیگر مجرد است و تاکنون عکسی از همسرش در اینستاگرام منتشر نکرده است.

شروع فعالیت مجید نوروزی

شورع فعالیت مجید نوروزی در دنیای هنر در سن نوجوانی با تئاتر است و در سال 1383 در سن 13 سالگی در سریال آقای جواد مزدآبادی با کاراکتر حسن ریزه برای نخسیتن بار جلوی دوربین بازی کرد اما به صورت حرفه ای در سال 1395 وقتی 25 سال سن داشت با نقش سیامک در سریال ماه و پلنگ بازی کرد.شهرت مجید نوروزی با نقش رسول عضو تیم امنیتی سریال گاندو در سال 1398 شروع شد که  که در فصل دوم این مجموعه هم حضور داشت.

کلاس های بازیگری

کلاس های بازیگری مجید نوروزی با سپری شدن در کانون حر و سید جواد هاشمی سپری شد.

علایق و تفریحات

علایق و تفریحات مجید نوروزی را با توجه به عکس های که در صفحه شخصی اش منتشر می کند،فهمید که به بازیگری،سفر و طبیعت گردی علاقه دارد.وی فوتبالی است ولی طرفدار تیم خاصی نیست.

مجید نوروزی
صفحه اینستاگرام مجید نوروزی

مجید نوروزی در شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

majid_norouzi

وبسایت

ویکی پدیا مجید نوروزی


اینستاگرام مجید نوروزی

اینستاگرام مجید نوروزی به آدرس majid_norouzi است که 128 هزار فالور دارد و 1072 صفحه را دنبال می کند.مجید فعالیت در اینستاگرام را روز شنبه 6 دسامبر 2016 مصادف با 15 آذر 1393 آغاز کرد و تاکنون 141 پست بارگزاری کرده است.همچینن مجید نوروزی در ویکی پدیا صفحه ای ندارد.

آثار مجید نوروزی؛ فیلم ها و تئاتر

نمایشنامه خوانی عنکبوت

نمایشنامه خوانی عنکبوت نخستین تجربه حرفه ای مجید نوروزی در سال 1384 در سن 14 سالگی به کارگردانی رضا جابری انصاری است که در آن هنرپیشگانی چون مهرانه مهين ترابی، نقي سيف جمالی، ‌جواد زيتونی، ميثم يوسفی،‌عباس اميری، مهشيد پاكزاد و محمد يگان در آن به هنرمندی پرداختند.

دیوان تیاترال

 دیوان تیاترال عنوان نمایشی به کارگردانی حمیدرضا ‌نعیمی در فرهنگسرای اندیشه در سال 1392 است که در آن بازیگرانی چون سیاوش ‌چراغی ‌پور، فروغ ‌قجابگلی، یعقوب ‌صباحی، بهناز ‌نازی، کتانه ‌افشاری ‌نژاد، بهناز ‌بستان ‌دوست، بهار ‌نوحیان، علیرضا شیردل، مجید تفرشی و مجید ‌نوروزی حضور داشتند.

مجید نوروزی در دیوان تیاترال
مجید نوروزی در دیوان تیاترال

جن بچه در حجله عریان 

 جن بچه در حجله عریان نمایش رادیویی به کارگردانی رضا بهاروند در سال 1392 است که مجید نوروزی در سی و دومین جشنواره تئاتر فجر برای بازی در این نمایش مورد تقدیر قرار گرفت.

سقراط

سقراط تئاتری به کارگردانی حمیدرضا ‌نعیمی در تالار وحدت در سال 1394 است که هنرمندانی چون  فرهاد آییش، لادن ‌مستوفی، کتانه ‌افشاری ‌نژاد،سیاوش ‌چراغی ‌پور، بمجید ‌نوروزی و..در آن بازی کردند.

مجید نوروزی در نمایش سقراط
مجید نوروزی در نمایش سقراط

رابینسون کروزویه

رابینسون کروزویه تئاتری با بازی بهرام ‌افشاری، مجید ‌نوروزی، علی ‌حسین ‌زاده، احمد محمد‌جواهری، مهرداد ‌خانی و به کارگردانی میلاد ‌نیک ‌آبادی در سال 1394 است که در سالن ‌قشقایی اجرا شد.

مجید نوروزی در نمایش رابینسون کروزویه
مجید نوروزی در نمایش رابینسون کروزویه

فاوست

فاوست تئاتری به کارگردانی حمیدرضا ‌نعیمی و بازی هنرپیشگانی چون رضا ‌بهبودی، فروغ ‌قجابگلی، کتانه ‌افشاری ‌نژاد، بهنام ‌شرفی، مجید ‌نوروزٰی و... است که در ۰۶ تیر تا ۰۴ مرداد ۱۳۹۳در تالار وحدت روی صحنه رفت.

مجید نوروزی در فاوست
مجید نوروزی در نمایش فاوست

وقت ناهار

وقت ناهار نمایشی اجرا شده در سالن ‌استاد ‌سمندریان به تاریخ ۱۷ شهریور تا ۲۱ مهر ۱۳۹۴ به کارگردانی رضا ‌بهاروند و بازی تینو ‌صالحی، مجید ‌نوروزی، نیایش ‌بهمنیه، غزل ‌شجاعی است.

مجید نوروزی در  نمایش وقت ناهار
مجید نوروزی در نمایش وقت ناهار

مجید نوروزی در ماه و پلنگ

مجید نوروزی در ماه و پلنگ بازیگر نقش سیامک(دوست سهیل) را به عهده داشت و در نخستین تجربه تصویری مقابل دوربین احمد امینی به همراه هنرمندانی چون ویدا جوان، شاهرخ استخری،بیتا سحرخیز،داریوش ارجمند،پوراندخت مهیمن،آتنه فقیه نصیری،فرهاد جم،شهروز ابراهیمی،فرشید نوابی،امیرمحمد زند بازی کرد.

زیر پای مادر

زیر پای مادر سریال تلویزیونی به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه کنندگی زینب تقوایی می‌باشد که در ماه رمضان (خرداد ماه) ۱۳۹۶ از شبکه یک سیما پخش شد.مجید نوروزی در زیر پای مادر بازیگر نقش اشکان پسر خلیل(کامبیز دیرباز)  است که در سن 26 سالگی توانست بازی قابل قبولی از خود به نمایش بگذارد.سایر بازیگران این سریال عبارتند از: بهناز جعفری، پریوش نظریه،مجید نوروزی،بهزاد فراهانی، اشکان دلاوری


مجید نوروزی در زیر پای مادر
مجید نوروزی در زیر پای مادر

یک زندگی بهتر

یک زندگی بهتر عنوان نمایشی به کارگردانی شهاب ‌الدین ‌حسین ‌پور در سال 1396 است که  در سالن تماشاخانه ‌پالیز با بازی خسرو ‌شهراز، شمسی ‌صادقی، سامان ‌دارابی، سارا ‌رسول ‌زاده، مجید ‌نوروزی روی صحنه اجرا شد.

مجید نوروزی در نمایش یک زندگی بهتر
مجید نوروزی در نمایش یک زندگی بهتر

نجوا

نجوا سریال تلویزیونی به  نویسندگی و تهیه کنندگی سعید شاهسواری و کارگردانی ابراهیم شیبانی در سال 1397 است.مجید نوروزی در سریال نجوا، نقش مهرداد فهیم را به همراه سایر بازیگران مانند سجاد افشاریان،مسعود کرامتی،نغمه ارجمند،محمدعلی نجفی،الهام نامی،سوگل خلیق،پوریا رحیمی سام،احمد حامد بازی می کرد.

مجید نوروزی در نجوا
مجید نوروزی در نجوا

گاندو

گاندو یک سریال تلویزیونی به کارگردانی جواد افشار و نویسندگی آرش قادری در سال 1398 در  سبک اجتماعی، اکشن و امنیتی  است که فصل دوم این سریال با نام گاندو 2 در سال 1399 پخش شد اما به دلیل ژانر سیاسی که داشت، با اعتراض برخی از مسئولان دولت متوقف شد و ادامه آن بعد از انتخابات ۱۴۰۰ پخش شد.مجید نوروزی در گاندودر نقش رسول عضو تیم امنیتی با بازیگرانی چون داریوش فرهنگ،وحید رهبانی،پیام دهکردی،محمدرضا شریفی‌نیا،پندار اکبری،لیلا اوتادی،فرهاد قائمیان، علیرام نورایی، سارا خوئینی‌ها و... هم بازی شد.

عکس مجید نوروزی در سریال گاندو
عکس مجید نوروزی در سریال گاندو

 

عکس مجید نوروزی در سریال گاندو
عکس های مجید نوروزی در سریال گاندو

دوزیست

دوزیست فیلم سینمایی به کارگردانی و نویسندگی برزو نیک‌نژاد و تهیه‌کنندگی سعید خانی محصول سال ۱۳۹۸ است. مجید نوروزی در فیلم دوزیست،نقش همسرسابق مریم(الهام اخوان) را به عهده داشت.

مجید نوروزی در اکران فیلم دوزیست
مجید نوروزی در اکران فیلم دوزیست

زنبور کارگر

زنبور کارگر فیلم سینمایی به کارگردانی و تهیه‌کنندگی افشین صادقی و نویسندگی سعید نعمت اله محصول سال ١٣٩٨ است که بازیگران این فیلم عبارتند از: حمید فرخ‌نژاد،شبنم مقدمی،سعید آقاخانی،پگاه آهنگرانی،حسین مهری،علیرضا آرا،مجید نوروزی،مارال فرجاد.

مجید نوروزی در فیلم زنبور کارگر
عکس مجید نوروزی در فیلم زنبور کارگر

تارا

تارا فیلمی سینمایی به کارگردانی و نویسندگی کاوه قهرمان و تهیه‌کنندگی سید غلامرضا موسوی محصول سال ۱۳۹۸ است و بازیگران آن عبارتند از:  رعنا آزادی‌ور، مهدی پاکدل،سروش صحت،نازنین فراهانی،مجید نوروزی.

مجید نوروزی در اکران فیلم تارا
مجید نوروزی در اکران فیلم تارا

سرایدار

سرایدار نام نمایشی به کارگردانی مهدیس زارع نژاد در تماشاخانه ‌ملک است که  در تاریخ ۰۸ بهمن تا ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ با بازی بازیگرانی چون علی ‌باقری، مهدی ‌کوشکی، مجید ‌نوروزی اجرا شد.

مجید نوروزی در نمایش سرایدار
مجید نوروزی در نمایش سرایدار

مصلحت

مصلحت فیلمی سینمایی به کارگردانی و نویسندگی حسین دارابی و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفاه محصول سال ۱۳۹۹ است و  فرهاد قائمیان،وحید رهبانی،مهدی حسینی‌نیا،مجید نوروزی،امیر نوروزی،نازنین فراهانی در آن بازی کردند.

مجید نوروزی درمصلحت
عکس مجید نوروزی در فیلم مصلحت

مرد بازنده

مرد بازنده فیلم سینمایی به کارگردانی محمدحسین مهدویان محصول سال ۱۴۰۰ است.مجید نوروزی در فیلم مرد بازنده نقش اردلان را به عهده داشت و با جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، بابک کریمی، آناهیتا درگاهی، مهدی زمین‌پرداز، سجاد بابایی و..هم بازی شد.

مجید نوروزی در فیلم مردبازنده
مجید نوروزی در فیلم مردبازنده

خاتون

خاتون سریال شبکه نمایش خانگی در  ژانر عاشقانه تاریخی به کارگردانی تینا پاکروان محصول سال 1400 است.مجید نوروزی در سریال خاتون نقش مرتضی را به عهده داشت و با ستارگانی چون نگار ‌جواهریان، اشکان ‌خطیبی، شبنم ‌مقدمی، مهران ‌مدیری، ستاره ‌پسیانی، فرخ ‌نعمتی، بهناز ‌جعفری، رضا ‌بهبودی، بابک ‌حمیدیان ...هم بازی بود.

مجید نوروزی در سریال خاتون
عکس مجید نوروزی در سریال خاتون
مجید نوروزی در سریال خاتون
عکس مجید نوروزی در خاتون

لیست آثار مجید نوروزی

نام

سال

توضیحات

نمایشنامه خوانی

عنکبوت 

1384

کارگردان: رضا جابری انصاری

بازیگران: مهرانه مهين ترابی، نقي سيف جمالی و ...

تئاتر

دیوان تیاترال

1392

فرهنگسرای اندیشه

کارگردان: حمیدرضا ‌نعیمی

بازیگران: سیاوش ‌چراغی ‌پور، فروغ ‌قجابگلی و ...

تئاتر

جن بچه

در حجله عریان

1392

خانه نمایش

کارگردان: رضا بهاروند 
بازیگران: نیایش بهمنیه، مهناز کرباس چیان و ...

تئاتر

سقراط

1394

تالار ‌وحدت

کارگردان: حمیدرضا ‌نعیمی
بازیگران: فرهاد آییش، لادن ‌مستوفی و ...

تئاتر

رابینسون کروزویه

1394

سالن ‌قشقایی

کارگردان: میلاد ‌نیک ‌آبادی
بازیگران: بهرام ‌افشاری، علی ‌حسین ‌زاده و ...

تئاتر

فاوست

1394

تالار وحدت

کارگردان: حمیدرضا ‌نعیمی
بازیگران: رضا ‌بهبودی، مسعود ‌دلخواه و ...

تئاتر

وقت ناهار

1394

سالن ‌استاد ‌سمندریان

کارگردان: رضا ‌بهاروند
بازیگران: تینو ‌صالحی، نیایش ‌بهمنیه و ...

سریال

تلویزیونی

ماه و پلنگ

1395

در نقش سیامک

کارگردان: احمد امینی

بازیگران: یدا جوان، شاهرخ استخری و ...

سریال 

تلویزیونی

زیر پای مادر

1396

در نقش اشکان پسر خلیل

کارگردان: بهرنگ توفیقی

بازیگران:کامبیز دیرباز، بهناز جعفری و ...

تئاتر

وقتی کبوترها

ناپدید شدند

1396

تئاتر ‌مستقل ‌تهران

کارگردان: هستی ‌حسینی
بازیگران: بهناز ‌جعفری، مهدی ‌کوشکی و ...

تئاتر

یک زندگی بهتر

1396

تماشاخانه ‌پالیز

کارگردان: شهاب ‌الدین ‌حسین ‌پور
بازیگران: خسرو ‌شهراز، شمسی ‌صادقی و ...

فیلم کوتاه

وال ها

1396

کارگردان: بهنام ‌عابدی
بازیگران: خسرو شهراز، مجید آقاکریمی و ...

تئاتر

ولپن

1396

تماشاخانه ‌پالیز، ‌سالن ‌۲

کارگردان: مهدی ‌کوشکی
بازیگران: سجاد ‌‌باقری، حسین ‌برفی ‌نژاد و ...

تئاتر

آمادیوس

1397

تالار ‌حافظ

کارگردان: جواد ‌مولانیا
بازیگران: فربد ‌فرهنگ، نسرین ‌درخشان ‌زاده و ...

سریال تلویزیونی

نجوا 

1397

در نقش مهرداد فهیم

کارگردان: ابراهیم شیبانی

بازیگران: سجاد افشاریان، مسعود کرامتی و ...

فیلم سینمایی

ضربه فنی

1397

کارگردان : غلامرضا رمضانی
بازیگران: افشین هاشمی، نسیم ادبی و ...

سریال تلویزیونی

گاندو 

1398

در نقش رسول عضو تیم امنیتی

کارگردان: جواد افشار
بازیگران: داریوش فرهنگ، وحید رهبانی و ...

فیلم سینمایی

دوزیست

1398

در نقش همسرسابق مریم

کارگردان: برزو نیک‌نژاد

بازیگران: جواد عزتی، هادی حجازی‌فر و ...

فیلم سینمایی

زنبور کارگر

1398

کارگردان: افشین صادقی

بازیگران:  حمید فرخ‌نژاد، شبنم مقدمی و ...

تئاتر

رویای یک

شب نیمه تابستان

1398

تئاتر ‌مستقل ‌تهران

کارگردان: مصطفا ‌کوشکی
بازیگران: آزاده ‌صمدی، آذین ‌نظری و ...

فیلم سینمایی

تارا

1398

کارگردان: کاوه قهرمان

بازیگران: رعنا آزادی‌ور، مهدی پاکدل و ...

تئاتر

پاتوق

1398

پردیس ‌تئاتر ‌شهرزاد ‌- ‌سالن ‌۳
کارگردان: مهدی ‌پاشایی
بازیگران: الهه ‌افشاری، یعقوب ‌صباحی و ...

تئاتر

سرایدار

1399

تماشاخانه ‌ملک

کارگردان: مهدیس زارع نژاد
بازیگران: علی ‌باقری، مهدی ‌کوشکی و ...

فیلم سینمایی

مصلحت نظام

1399

کارگردان: حسین دارابی
بازیگران: فرهاد قائمیان، وحید رهبانی و ...

سریال

شبکه خانگی

زمین گرم

1399

در نقش آقای میلادی
کارگردانی: سعید نعمت‌الله
بازیگران: علیرضا خمسه، مرجان شیرمحمدی و ...

فیلم کوتاه

اتاق عقد

1400

کارگردان: حسن حبیب زاده
بازیگران: هستی فرهی، مهری ‌آل ‌آقا و ...

نمایش

رادیویی

دالون

1400

کارگردان: زهره ‌یحیایی

تنها بازیگر: مجید ‌نوروزی

ضبط و صدا: حسن مهدوی

فیلم سینمایی

مرد بازنده

1400

در نقش اردلان

کارگردان: محمدحسین مهدویان

بازیگران: جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور و ...

سریال 

شبکه خانگی

خاتون

1400

در نقش مرتضی

کارگردان: تینا ‌پاکروان
بازیگران: نگار ‌جواهریان، اشکان ‌خطیبی و ...

سریال

شبکه خانگی

سیاه چاله

1401

کارگردان: حسین نمازی

بازیگران: حسن پورشیرازی، الناز حبیبی و ...


جوایز و افتخارات

عنوان

سال

توضیحات

نمایش رادیویی

1392

جشنواره 32 ام تئاتر فجر برای نمایش جن بچه در حجله عریان

مجید نوروزی
عکس مجید نوروزی در سریال گاندو

 

7 حقیقت جالب درباره مجید نوروزی

  1. مجید نوروزی در ویکی پدیا صفحه ای ندارد.
  2. اینستاگرام مجید نوروزی تیک آبی ندارد.
  3. شهرت را اصلا دوست ندارد و همیشه از آن فراری است.
  4. الگویی در بازیگری ندارد.

  5. بازیگری برای او نهایتی ندارد.

  6. فوتبال را خیلی دوست دارد و تفریحی فوتبال بازی می کند اما طرفدار رنگ خاصی نیست.

  7. بازیگر خارجی مورد علاقه ای او جانی دپ و در ایرانی ها شهاب حسینی است.


مصاحبه مجید نوروزی

مصاحبه مجید نوروزی به صورت متنی بسیار کم است و گفت و گوی تازه ای با رسانه ای انجام نداده است اما شما می توانید گفت و گوی تصویری این بازیگر را به بهانه فیلم دوزیست مشاهده کنید.

 

عکس مجید نوروزی

مجید نوروزی
گریم مجید نوروزی در سریال خاتون
مجید نوروزی
مجید نوروزی در برنامه کافه آپارت
مجید نوروزی
مجید نوروزی در سریال زیر پای مادر
مجید نوروزی
مجید نوروزی
مجید نوروزی
عکس اینستاگرام مجید نوروزی
مجید نوروزی
تصاویری از مجید نوروزی
مجید نوروزی
مجید نوروزی بازیگر
مجید نوروزی
مجید نوروزی و جواد عزتی در اکران فیلم مرد بازنده

 

پرسش های متداول

 مجید نوروزی چند سالشه؟
 مجید نوروزی متولد 20 فروردین 1370 است و 32 سال سن دارد.
آدرس اینستاگرام مجید نوروزی چیست؟
آدرس اینستاگرام مجید نوروزی majid_norouzi است.
مجید نوروزی در ماه و پلنگ چه نقشی داشت؟
مجید نوروزی در ماه و پلنگ نقش سیامک را به عهده داشت.
مجید نوروزی بازیگر سریال خبرنامه است؟
مجید نوروزی بازیگر سریال خبرنامه با  مجید نوروزی بازیگرسریال گاندو متفاوت است.
مجید نوروزی در سریال خاتون چه نقشی داشت؟
مجید نوروزی در سریال خاتون نقش مرتضی را به عهده داشت.


سخن آخر

در این مطلب بیوگرافی مجید نوروزی بازیگر متولد سال 1370 که با نقش رسول در سریال گاندو به شهرت رسید را بررسی کردیم. ما در مطلبی به معرفی سریال سیاه چاله؛ بیوگرافی بازیگران، زمان پخش و خلاصه داستان پرداختیم که می توانید کلیک کنید و بخوانید.اگر شما مخاطب عزیز،طرفدار این بازیگر جوان هستید و اطلاعات دقیق‌تری از زندگی شخصی، هنری و حواشی او دارید، با ما و سایر کاربران در قسمت نظرات سایت به اشتراک بگذارید.

امتیاز: 4.3 (از 10 رأی )
نویسنده
هاجر خانی
هاجر خانی
علاقه مند به خبرنگاری و تولید محتوا

نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
  1. No body
    25 شهریور 1402 15:38
    قد ایشون ۱۸۴عه نه ۱۷۰🗿