hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > هنر و ادبیات > سینما، تلویزیون و تئاتر > بیوگرافی نازنین بیاتی از بازیگری تا سیمرغ و شهرت با عکس جدید

بیوگرافی نازنین بیاتی از بازیگری تا سیمرغ و شهرت با عکس جدید

نازنین بیاتی بازیگر است. بیوگرافی نازنین بیاتی و اطلاعاتی از همسرش، حواشی ازدواجش با احسان احمدی، امیرحسین آرمان و سینا مهرداد را با آثار و عکس های جدید از او آورده ایم:

نازنین بیاتی (Nazanin Bayati) بازیگر، طراح صحنه، طراح لباس، و صداپیشه متولد دهه شصت است که این روزها با جدیدترین بازی اش در سریال هفت و با ایفای نقش آنیل به کارگردانی کیارش اسدی‌زاده حضور موفقی داشته اشت.

نازنین بیاتی فعالیت هنری در دنیای بازیگری را از سال 1391 با فیلم سینمایی دربند آغاز کرد که نامزد دریافت جایزه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از جشنواره فیلم فجر شد اما با بازی در فیلم های مغزهای کوچک زنگ زده، آینه بغل و سریال گلشیفته به شهرت رسید. از دیگر افتخارات بیاتی می توان به دریافت تندیس بهترین بازیگر زن کمدی از نوزدهمین دوره جشنواره حافظ برای سریال گلشیفته در نقش گلی دلگشا و نامزد بهترین بازیگر زن درام در بیستمین دوره جشن حافظ برای سریال مانکن در نقش همتا اشاره کرد.

این هنرمند توانا سابقه بازی در فیلم های سینمایی «فرشته ها با هم می آیند»، «رخ دیوانه»، «طعم شیرین خیال»،«مادری»، «مغزهای کوچک زنگ زده»، «دینامیت»، «آینه بغل»، «عروسی مردم»، «شادروان» و... را در کارنامه هنری خود دارد. بیوگرافی نازنین بیاتی و همسرش را به همراه عکس و اطلاعاتی از خانواده، قد و وزن، حواشی ازدواجش و آدرس اینستاگرام نازنین را برای شما عزیزان آورده ایم؛ با ما همراه باشید:

نازنین بیاتی تمام رخ رو به دوبین ایستاده با تیتر او کیست؟
نازنین بیاتی

 

نازنین بیاتی کیست؟

مشخصات فردی

نام کامل

نازنین بیاتی

تاریخ تولد

۱۵ دی ۱۳۶۸

محل تولد

تهران

شغل

بازیگر، طراح صحنه، طراح لباس، و صداپیشه

نماد ماه تولد

جدی

مشخصات فیزیکی

قد

169 سانتی متر

وزن

55 کیلو

رنگ چشم

مشکی

رنگ مو

مشکی

چپ دست یا راست دست

راست دست

مشخصات خانوادگی

نام پدر

نصراله بیاتی

نام برادران

ندارد

نام خواهران

دو خواهر به نام های ندا و نغمه 

مشخصات تحصیلی

مدرسه

دیپلم گرافیک

دانشگاه

دانشگاه آزاد اسلامی تنکابن

رشته تحصیلی

رشته تئاتر

مدرک

کارشناسی

بهترین آثار

نام اثر

نقش (نام نقش)

سال

دربند

نازنین

1391

گلشیفته

گلی دلگشا

1397

مانکن

همتا مهرگان

1398

نازنین بیاتی تمام قد و دست بر سینه رو به دوربین ایستاده است با تیتر بیوگرافی
زندگی نازنین بیاتی از بازی تا شهرت و سیمرغ بلورین

بیوگرافی کامل نازنین بیاتی

کودکی و اوایل زندگی

نازنین بیاتی در روز جمعه ۱۵ دی ۱۳۶۸(سال مار) در تهران به دنیا آمد و هم اکنون 33 سال سن دارد.نماد ماه نازنین جدی است و متولدین دی ماه افرادی پرکار و صبور هستند که در برابر سختی‌ها مقاومت کرده و هرگز عقب نشینی نمی کنند.

قد نازنین بیاتی 169 سانتی متر است و 55 کیلو وزن دارد. از دیگر مشخصات ظاهری وی می توان به رنگ چشم و موی مشکی و راست دست بودن اشاره کرد.آدرس خانه نازنین بیاتی منیریه است و اطلاعاتی از شماره این بازیگر در دسترس نیست.

خانواده

خانواده نازنین بیاتی 5 نفره است.خواهران نازنین بیاتی، ندا و نغمه نام دارند که تاکنون عکسی از آن ها منتشر نشده است. پدرش نصراله بیاتی نام دارد که اهل تفرش و مادرش اهل قم است اما اطلاعاتی از شغل پدر و مادر و حتی این که وی فرند چندم خانواده است موجود نیست.

تحصیلات

تحصیلات این بازیگر در مقطع کارشناسی رشته تئاتر با گرایش طراحی صحنه از دانشگاه آزاد تنکابن است.وی همچنین دیپلم گرافیک دارد.

نازنین بیاتی و همسرش

نازنین بیاتی و همسرش، عکس عروسی نازنین بیاتی و همسرش، ازدواج نازنین بیاتی از مواردی است که کاربران فضای مجازی در اینترنت بسیار جستجو شده اما این بازیگر خوش چهره مجرد است و تاکنون عکسی از ازدواجش در صفحه شخصی خود منتشر نکرده است. ازدواج نازنین بیاتی و امیرحسین آرمان یا نازنین بیاتی و سینا مهرداد که سرچ شده است به همکاری این بازیگران در سریال و فیلم اشاره دارد. همچنین بهتر است بدانید احسان احمدی همسر نازنین بیاتی نیست و این بازیگر درباره شایعه فضای مجازی می گوید: جالب ترینش تیتر «عکس های نازنین بیاتی و همسرش» بود. عکس العملی هم نشان ندادم. معمولا این را برای همه می زنند و ما هم می رویم ببینیم همسرمان چه شکلی است.

نازنین بیاتی تمام رخ و یک دست بر سینه و گردن رو به دوربین ایستاده است با تیتر شروع بازیگری
شروع فعالیت نازنین بیاتی
 
شروع فعالیت

شروع فعالیت نازنین در بازیگری با فیلم سینمایی دربند در سن 23 سالگی به کارگردانی پرویز شهبازی آغاز شد که با نقش نازنین،نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از سی و یکمین دوره جشنواره فیلم فجر شد ولی با بازی در فیلم های مغزهای کوچک زنگ زده، آینه بغل و سریال گلشیفته به شهرت رسید.همچنین این هنرمند در مجموعه پویانمایی تلویزیونی شکرستان به عنوان طراح صحنه، طراح لباس و صداپیشه شخصیت‌های رویا و پیشگو حضور داشت.

علایق و تفریحات

علایق و تفریحات این هنرمند جوان باتوجه به فعالیت های که در زمینه بازیگری، طراحی صحنه و طراحی لباس انجام می دهد مشخص است.تماشای فیلم در سینما ازعلاقه مندی های شخصی وی است.عاشق سفر و طبیعت گردی است و از بین حیوانات به اسب علاقمندی خاصی دارد و از مار و خزنده‌ها خوشش نمی‌آید.در اوقات فراغت کتاب می‌ خواند، فیلم می‌ بیند یا نقاشی می‌ کند.

عکس نازنین بیاتی
عکس نازنین بیاتی 

دیالوگ ماندگار نازنین بیاتی

دیالوگ ماندگار نازنین بیاتی در سریال مانکن خطاب به کاوه است که می گوید: «نه می بخشمت، نه فراموشت می کنم! روزگاره دیگه! آدما عوض می شن، همیشه همونجوری که می خوای نمی شه!»

نازنین بیاتی در شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

bayati__nazanin

وبسایت

بیوگرافی نازنین بیاتی ویکی پدیا


اینستاگرام نازنین بیاتی

اینستاگرام نازنین بیاتی که با عبارت نازنین بیاتی اینستا نیز جستجو شده است به آدرس bayati__nazanin است که 1.3 میلیون دنبال کننده دارد و 355 صفحه را فالو می کند. این بازیگر فعالیت در اینستاگرام را در تاریخ می 2016 آغاز کرده است و تاکنون 90 پست بارگذاری کرده است. همچنین اینستاگرام نازنین بیاتی تیک آبی دارد. جمله به نام خداوند رنگین کمان در بیوی صفحه اینستاگرام نازنین بیاتی اشاره مستقیمی به قتل جانسوز «کیان پیرفلک» در اعتراضات مردمی سال 1401 دارد...

اینستاگرام نازنین بیاتی
صفحه اینستاگرام نازنین بیاتی

نازنین بیاتی و حواشی مشابهت او

شباهت نازنین بیاتی و زیبا کرمعلی بعد از بازی در فیلم دینامیت بسیار مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت و عده ای نیز معتقدند  او به ترانه علیدوستی شباهت دارد. او در این باره می گوید: برای من جای خوشحالی است که بگویند شبیه خانم علیدوستی هستم بازیگری که به نظرم یکی از بهترین بازیگران سینمای ماست.

خبر فوت نازنین بیاتی نیز یکی از حواشی ایجاد شده برای این بازیگر است که صفحه رسمی سریال گلشیفته برای اطلاع رسانی از خبر درگذشت سورنا غضنفری بازیگر این سریال از عکس وی استفاده کرد که بسیاری از خبرگزاری ها را به اشتباه انداخت.

این بازیگر سینما در اینستاگرام خود نوشت: «محرم، به جای پرداخت میلیاردها تومان به مداحان برای گریاندن شما آنرا هزینه خنداندن یتیمی کنید»

استوری نازنین بیاتی درباره محرم
استوری نازنین بیاتی درباره محرم

 بعد از این گفته ها گویا کاربران زیادی از این گفته نازنین بیاتی برداشتی اشتباه کرده و ناراحت شده اند که خانم بازیگر مجبور شد در متنی دیگر منظور خود را به صورت واضح تر بیان کند.

استوری نازنین بیاتی درباره محرم

فیلم های نازنین بیاتی

دربند

دربند،نخستین تجربه حضور نازنین بیاتی در بازیگری در سن 23 سالگی به کارگردانی پرویز شهبازی در سال 1391 است که نقش نازنین دانشجوی شهرستانی را به عهده داشت و با بازیگران مطرحی چون پگاه آهنگرانی، احمد مهران‌فر، بهرنگ علوی هم بازی شد.این بازیگر توانا برای بازی در فیلم دربند نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از سی و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر شد و عنوان بهترین بازیگر نقش اول زن از هفتمین جشن انجمن منتقدان و نویسندگان ایران را کسب کرد.

نازنین بیاتی در فیلم دربند
عکس نازنین بیاتی در فیلم سینمایی دربند
نازنین بیاتی در فیلم دربند
نازنین بیاتی و پگاه آهنگرانی در فیلم دربند

مردن به وقت شهریور

مردن به وقت شهریور، دومین تجربه بازی نازنین بیاتی در سینما در در نقش پریسا به کارگردانی و نویسندگی هاتف علیمردانی در سال ۱۳۹۲ است که هنرمندانی چون حمید فرخ‌نژاد، هانیه توسلی، ترلان پروانه و نوید لایقی مقدم در آن حضور داشتند.

نازنین بیاتی در مردن به وقت شهریور
عکس نازنین بیاتی در فیلم مردن به وقت شهریور

ارسال یک آگهی تسلیت برای روزنامه

 ارسال یک آگهی تسلیت برای روزنامه، عنوان فیلم سینمایی در ژانر ملودارم و اجتماعی به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان در سال 1393 است که نازنین بیاتی نقش ریحان نامزد پرستار مرد بیمار (صابر ابر) را به عهده دارد.

نازنین بیاتی و صابر ابر در فیلم ارسال یک آگهی تسلیت برای روزنامه
نازنین بیاتی و صابر ابر در فیلم سینمایی ارسال یک آگهی تسلیت برای روزنامه

فرشته‌ها با هم می‌آیند

فرشته‌ها با هم می‌آیند، عنوان فیلم سینمایی به کارگردانی و نویسندگی حامد محمدی در سال ۱۳۹۲ است.نازنین بیاتی در فیلم فرشته ها باهم می آیند، نقش زنی به نام لیلا، همسر یک روحانی جوان به نام احمد(جواد عزتی) را بازی می کند که که صاحب سه فرزند هم‌زمان می‌شوند.

عکس نازنین بیاتی در فیلم فرشته ها باهم می آیند
عکس نازنین بیاتی در فیلم فرشته ها باهم می آیند
جواد عزتی و نازنین بیاتی در فیلم فرشته ها باهم می آیند
جواد عزتی و نازنین بیاتی در فیلم فرشته ها باهم می آیند

رخ دیوانه 

رخ دیوانه،فیلم سینمایی به کارگردانی ابوالحسن داوودی در ژانر اجتماعی و هیجانی در سال 1393 است.نازنین بیاتی در فیلم رخ دیوانه نقش غزل را به عهده دارد و  ستارگانی چون طناز طباطبایی، صابر ابر، ساعد سهیلی، امیر جدیدی، بیژن امکانیان، گوهر خیراندیش در آن بازی کردند.

عکس نازنین بیاتی در فیلم رخ دیوانه
عکس نازنین بیاتی در فیلم رخ دیوانه

طعم شیرین خیال

طعم شیرین خیال،عنوان فیلم سینمایی به کارگردانی کمال تبریزی در سال 1393 است که نازنین بیاتی در  نقش شیرین با شهاب حسینی هم بازی شد.

شهاب حسینی و نازنین بیاتی در فیلم طعم شیرین خیال
شهاب حسینی و نازنین بیاتی در فیلم طعم شیرین خیال

مادری

مادری، عنوان فیلم سینمایی به کارگردانی رقیه توکلی است که داستان آن درباره زندگی دو خواهر ( نازنین بیاتی و هانیه توسلی) است که به در شهر یزد با یکدیگر زندگی می‌کنند.نام نازنین بیاتی در فیلم مادری، نوا است ک نقش معلم ابتدایی را بازی می کند.

نازنین بیاتی در فیلم مادری
نازنین بیاتی در فیلم مادری

رفتن

رفتن، عنوان فیلم سینمایی به کارگردانی نوید محمودی در ژانر غم انگیز است که نازنین بیاتی در آن نقش مریم را به عهده داشت. سایر بازیگران آن عبارتند از:فرشته حسینی، بهرنگ علوی، رضا احمدی،سینا مهرداد.

نازنین بیاتی در فیلم رفتن
نازنین بیاتی در فیلم رفتن

آینه بغل

آینه بغل،نهمین تجربه بازی این بازیگر در سینما به کارگردانی منوچهر هادی در سال 1396 است. نازنین بیاتی در فیلم آینه بغل در نقش مهناز با محمدرضا گلزار، جواد عزتی،یکتا ناصر، مه‌لقا باقری هم بازی شد.

عکس نازنین بیاتی در آینه بغل
عکس نازنین بیاتی در آینه بغل

 خانه‌ای در انتهای خیابان بهار عنوان نمایشی به کارگردانی ندا ‌هنگامی است که در سالن ‌استاد ‌سمندریان با هنرمندانی چون نازنین بیاتی در نقش لاله، لیندا ‌کیانی، مهسا ‌ایرج ‌پور،شیرین ‌اسماعیلی، معصومه ‌رحمانی روی صحنه اجرا شد.

نازنین بیاتی در نمایش خانه ای در انتهای خیابان بهار
نازنین بیاتی در نمایش خانه ای در انتهای خیابان بهار

مغزهای کوچک زنگ‌زده

مغزهای کوچک زنگ‌زده فیلم سینمایی به کارگردانی و نویسندگی هومن سیدی در سبک درام در سال 1396 است که نازنین بیاتی در نقش مونا با ستارگانی چون نوید محمدزاده، فرهاد اصلانی،نوید پورفرج، فرید سجادی حسینی هم بازی شد.

عکس نازنین بیاتی در مغزهای کوچک زنگ زده
عکس نازنین بیاتی در مغزهای کوچک زنگ زده

 

نازنین بیاتی در اکران مغزهای کوچک زنگ زده
نازنین بیاتی در اکران مغزهای کوچک زنگ زده

خروس لاری عنوان نمایشی به  کارگردانی امید ‌سهرابی در ‌سالن ‌استاد ‌ناظرزاده ‌کرمانی است که نازنین در نقش پاپتی با عاطفه ‌رضوی، الناز ‌حبیبی، سوگل خلیق،امیرحسین ‌رستمی همکاری داشت.

نازنین بیاتی در نمایش خروس لاری
نازنین بیاتی در نمایش خروس لاری

 زعفرانیه ۱۴ تیر عنوان فیلم سینمایی به کارگردانی سیدعلی هاشمی در ژانر دارم اجتماعی است که نازیین با نقش ماهرخ با هنرمندان مطرحی چون مهدی هاشمی،هنگامه قاضیانی، مسعود رایگان، لیندا کیانی هم بازی شد.

نازنین بیاتی در فیلم زعفرانیه ۱۴ تیر
نازنین بیاتی در فیلم زعفرانیه ۱۴ تیر

دینامیت

دینامیت فیلم سینمایی در ژانر کمدی به کارگردانی مسعود اطیابی در سال ۱۳۹۷ است که در این فیلم احمد مهرانفر، پژمان جمشیدی، محسن کیایی، نادر سلیمانی و امید روحانی ایفای نقش می‌کنند.نازنین بیاتی در دینامیت نقش ساناز خواهر زیبا(زیبا کرمعلی) را به عهده دارد.

عکس نازنین بیاتی در دینامیت
عکس نازنین بیاتی در دینامیت

 

نازنین بیاتی و زیبا کرمعلی در دینامیت
نازنین بیاتی و زیبا کرمعلی در دینامیت

ژن خوک

ژن خوک فیلم سینمایی به کارگردانی و تهیه کنندگی سعید سهیلی در سبک اجتماعی - کمدی است که هادی حجازی‌فر، سینا مهراد،صبا سهیلی و نازنین در نقش ماهرخ در آن حضور داشتند.

نازنین بیاتی در ژن خوک
عکس نازنین بیاتی در ژن خوک
نازنین بیاتی در اکران ژن خوک
نازنین بیاتی در اکران ژن خوک

گلشیفته

گلشیفته، نخستین سریال نازنین در شبکه نمایش خانگی به کارگردانی بهروز شعیبی است که نقش گلی دلگشا رتبه اول کنکور را بازی می کند و برنده تندیس جشن حافظ برای بهترین بازیگر سریال کمدی شد.در سریال بازیگرانی چون مهدی هاشمی، مهناز افشار، سیامک انصاری، شیلا خداداد، بهاره کیان‌افشار، هومن سیدی، امیرمهدی ژوله، نسیم ادبی و شیدا خلیق به ایفای نقش پرداختند.

عکس نازنین بیاتی در سریال گلشیفته
عکس نازنین بیاتی در سریال گلشیفته

شما در ویدیوی زیر سکانس خواستگاری هومن سیدی از نازنین بیاتی را مشاهده می کنید.


عروسی مردم

عروسی مردم، فیلم سینمایی به کارگردانی مجید توکلی در  سال ۱۳۹۸ است که  قصه دختری به نام شیما با بازی نازنین بیاتی و پسری با بازی شکیب شجره است که تصميم می‌گیرند برای تفریح به عروسی های مردم بروند و خوش باشند.

نازنین بیاتی در عروسی مردم
نازنین بیاتی و شکیب شجره در عروسی مردم

مانکن

مانکن،یک سریال در شبکه نمایش خانگی به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده است.نازنین بیاتی در مانکن در نقش همتا، نامزد بهترین بازیگر زن درام تلویزیونی در بیستمین دوره جشن حافظ شد. بازیگران سریال مانکن عباتند از: محمدرضا فروتن، مریلا زارعی، امیرحسین آرمان، فرزاد فرزین، لیندا کیانی، حسین پاکدل، الهام پاوه‌نژاد، شبنم قلی‌خانی، محمد صادقی.

عکس نازنین بیاتی در مانکن
عکس نازنین بیاتی در مانکن

 

نازنین بیاتی در اکران مانکن
نازنین بیاتی در اکران مانکن

سگ بند

سگ بند فیلم سینمایی به کارگردانی مهران احمدی است که نازنین در نقش فرزانه با امیر جعفری، بهرام افشاری، سیروس گرجستانی، بهاره کیان‌افشار، میرطاهر مظلومی، ویدا جوان هم بازی شد. 

نازنین بیاتی در فیلم سگ بند
نازنین بیاتی در فیلم سگ بند

شادروان

شادروان فیلم سینمایی به کارگردانی حسین نمازی در سال ١۴٠٠ است که سینا مهراد، گلاره عباسی، بهرنگ علوی، رؤیا تیموریان، رضا رویگری و نازنین بیاتی در نقش پری درر آن به ایفای نقش پرداختند.

نازنین بیاتی در فیلم شادروان
نازنین بیاتی در فیلم شادروان

 

نازنین بیاتی در نشست خبری فیلم شادروان
نازنین بیاتی در نشست خبری فیلم شادروان 

سریال هفت دومین تجربه کارگردانی کیارش اسدی زاده در شبکه نمایش خانگی است که نازنین بیاتی بازیگر نقش آنیل با ستارگانی چون امیر جعفری، مینا سادات، بابک حمیدیان، نیکی کریمی، رضا کیانیان، هانیه توسلی، علی مصفا هم بازی شد.

نازنین بیاتی در برنامه مهمونی به کارگردانی ایرج طهماسب به عنوان مهمان در فروردین 1402 حضور یافت.

عکس نازنین بیاتی در برنامه مهمونی
عکس نازنین بیاتی در برنامه مهمونی

لیست آثار نازنین بیاتی

نام

سال

توضیحات

دربند

1391

در نقش نازنین

کارگردان: پرویز شهبازی

بازیگران: پگاه آهنگرانی، احمد مهران‌فر

مردن به

وقت شهریور

1392

در نقش پریسا

کارگردان:  هاتف علیمردانی

بازیگران: حمید فرخ‌نژاد، هانیه توسلی

ارسال یک آگهی

تسلیت برای روزنامه

1392

در نقش ریحان

کارگردان: ابراهیم ابراهیمیان

بازیگران: صابر ابر، رابعه مدنی

فرشته ها

با هم می آیند

1392

در نقش لیلا

کارگردان: حامد محمدی

بازیگران: جواد عزتی، الهام کردا

نمایشنامه خوانی

قرمز و دیگران

1393

پردیس ‌سینمایی ‌قلهک

کارگردان:  نازیار ‌عمرانی

بازیگران: عباس ‌جمشیدی، بهرنگ ‌علوی

رخ دیوانه

1393

در نقش غزل

کارگردان: ابوالحسن داوودی

بازیگران: طناز طباطبایی، صابر ابر

طعم شیرین

خیال

1393

در نقش شیرین

کارگردان:  کمال تبریزی

بازیگران: شهاب حسینی، نادر فلاح

کشتن گربه بابا فونتن

یا دیگه منو صدا نزن مادر

1394

طراح لباس

مادری

1394

در نقش نوا

کارگردان:  رقیه توکلی

بازیگران: هانیه توسلی، هومن سیدی

رفتن

1395

در نقش مریم

کارگردان: نوید محمودی

بازیگران: فرشته حسینی، بهرنگ علوی

آینه بغل

1396

در نقش مهناز

کارگردان: منوچهر هادی

بازیگران: محمدرضا گلزار، جواد عزتی

خانه ای در

انتهای خیابان بهار

1395

ایرانشهر ‌- ‌سالن ‌استاد ‌سمندریان

در نقش لاله

 کارگردان: ندا ‌هنگامی

بازیگران:  لیندا ‌کیانی، مهسا ‌ایرج ‌پور

دی روز (یک دقیقه سکوت)

1396


مغزهای کوچک

زنگ زده

1396

در نقش مونا

کارگردان:  هومن سیدی

بازیگران: نوید محمدزاده، فرهاد اصلانی

کنسرت نمایش

«خالی از شب خالی از تو»

1397

-

خروس لاری

1397

ایرانشهر ‌- ‌سالن ‌استاد ‌ناظرزاده ‌کرمانی

در نقش پاپتی

 کارگردان:  امید ‌سهرابی

بازیگران: عاطفه ‌رضوی، الناز ‌حبیبی

شکرستان

-

طراح صحنه، طراح لباس،

صداپیشه شخصیت‌های

«رؤیا و پیشگو»

زعفرانیه

۱۴ تیر

1397

در نقش ماهرخ

کارگردان: سیدعلی هاشمی

بازیگران:  مهدی هاشمی، هنگامه قاضیانی

دینامیت

1397

در نقش ساناز

کارگردان: مسعود اطیابی

بازیگران: احمد مهرانفر، پژمان جمشیدی

ژن خوک

1397

در نقش ماهرخ

کارگردان:  سعید سهیلی 

بازیگران: هادی حجازی‌فر، سینا مهراد

گلشیفته

1397

در نقش گلی دلگشا

کارگردان: بهروز شعیبی    

بازیگران: مهدی هاشمی، مهناز افشار

نمایش موزیکال

«عروس مردگان»

1398

سالن ‌رویال ‌هتل ‌اسپیناس ‌پالاس

در نقش امیلی

 کارگردان:  امیدرضا ‌سپهری

بازیگران: میلاد کی مرام، مهران ‌احمدی

عروسی مردم

1398

در نقش شیما

کارگردان: مجید توکلی

بازیگران: شکیب شجره ، احترام برومند

مانکن

1398

در نقش همتا مهرگان

کارگردان: حسین سهیلی‌زاده

بازیگران: محمدرضا فروتن، مریلا زارعی

سگ‌بند

1398

در نقش فرزانه

کارگردان: مهران احمدی

بازیگران:  امیر جعفری، بهرام افشاری

مجوز خروج

1399

کارگردان: کیارش اسدی زاده

بازیگران: رضا کیانیان، پژمان جمشیدی

زمستان بود

1399

در نقش شیرین

کارگردان: وحید پرشاد

جوجه تیغی

1399

کارگردان: مستانه مهاجر

بازیگران:  حامد کمیلی، پژمان بازغی

شادروان

1400

در نقش پری

کارگردان: حسین نمازی

بازیگران:  سینا مهراد،گلاره عباسی

هفت

1400

در نقش آنیل

کارگردان:  کیارش اسدی‌زاده

بازیگران: مینا ساداتی، بابک حمیدیان

مهمونی ۲

1402

کارگردان: ایرج طهماسب


جوایز و افتخارات

عنوان

سال

توضیحات

بهترین بازیگر نقش اول زن

1391

نامزد دریافت جایزه سیمرغ بلورین از جشنواره فیلم فجر برای فیلم دربند

بهترین بازیگر نقش اول زن

1392

برنده تندیس انجمن منتقدان سینما برای بهترین بهترین بازیگر نقش اول زن (فیلم دربند)

بهترین بازیگر زن فیلم درام

1393

نامزد فیلم سینمایی دربند در چهاردهمین دوره جشن حافظ

بهترین بازیگر زن کمدی

1398

برنده تندیس جشن حافظ برای بهترین بازیگر سریال کمدی (سریال گلشیفته)

بهترین بازیگر زن درام

1399

نامزد بهترین بازیگر زن درام با نقش همتا درسریال مانکن در بیستمین دوره جشن حافظ

عکس نازنین بیاتی
برنده تندیس انجمن منتقدان سینما برای بهترین بهترین بازیگر نقش اول زن 

16 حقیقت جالب درباره نازنین بیاتی

  1. این بازیگر دو خواهر به نام نغمه و ندا دارد.
  2. اینستاگرام این بازیگر تیک آبی دارد.
  3. این هنرمند علاقه زیادی به بازی خسرو شکیبایی دارد و زمانی که راهنمایی بوده یکبار استاد شکیبایی را سر صحنه فیلمبرداری دیده است.
  4. وی فردی بسیار پر انرژی و عجول در جمع دوستان است و شخصیت برون گرایی دارد.
  5. او در برنامه خندوانه گفت که آرزو دارد که هیچ آدمی حسرت به دل از دنیا نرود.
  6. علاقه نازنین به بازیگری از ترم چهار دانشگاه با درس مبانی شروع شد و از طریق یکی از دوستانش برای تست فیلم به دفتر آقای شهبازی کارگردان رفت و بدون کلاس بازیگر شد.
  7. بی حوصله است و تقلب را دوست دارد.
  8. در کنار بازیگری طراحی لباس نیز می کند.
  9. نازنین بیاتی در سال 91 با فیلم دربند به کارگردانی پرویز شهبازی وارد بازیگری شد 
  10. این بازیگر فیلم دربند را برای نخستین بار همراه منتقدان در جشنواره دید.
  11.  نامزد دریافت جایزۀ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از جشنواره فیلم فجر برای فلیم دربند شد.
  12. بهترین بازیگر نقش اول زن در هفتمین جشن انجمن منتقدان و نویسندگان ایران برای فیلم دربند شد.
  13. برنده تندیس بهترین بازیگر سریال کمدی در جشن حافظ برایسریال گلشیفته شد.
  14. نامزد بهترین بازیگر زن درام در بیستمین دوره جشن حافظ شد.
  15. او علاوه بر بازیگری به عنوان طراح صحنه، طراح لباس و صداپیشه نیز فعالیت داشته است.
  16. نازنین بیاتی و سینا مهراد در دو فیلم سینمایی ژن خوک و شادروان همکار بودند.
مصاحبه نازنین بیاتی

مصاحبه نازنین بیاتی هم به صورت متنی و هم به صورت گفت و گوی تصویری وجود دارد ولی گپ و گفت جدید نداشته است که در اختیار شما قرار دهیم. شما می توانید در ادامه مصاحبه نازنین بیاتی در خندوانه را مشاهده می کنید و بهتر است بدانید وی در برنامه همرفیق و برنامه دورهمی حضور نداشته است.


عکس نازنین بیاتی

عکس نازنین بیاتی
عکس جدید نازنین بیاتی 
عکس نازنین بیاتی
 عکس نازنین بیاتی بازیگر
عکس نازنین بیاتی
 نازنین بیاتی و لیندا کیانی در سریال مانکن
عکس نازنین بیاتی
نازنین بیاتی برنده بهترین بازیگر زن کمدی برای سریال گلشیفته
عکس نازنین بیاتی
 عکس اینستاگرام نازنین بیاتی 
عکس نازنین بیاتی
عکس نازنین بیاتی بدون آرایش
عکس نازنین بیاتی
عکس های زیبای نازنین بیاتی
عکس نازنین بیاتی
 عکس نازنین بیاتی در اکران فیلم عروسی مردم
عکس نازنین بیاتی
عکس های نازنین بیاتی 
عکس نازنین بیاتی
عکس نازنین بیاتی قبل از عمل
عکس نازنین بیاتی
نازنین بیاتی و الناز حبیبی

 

پرسش های متداول

نازنین بیاتی چند سال سن دارد؟
نازنین بیاتی متولد ۱۵ دی ۱۳۶۸ است و هم اکنون 33 سال سن دارد.
نقش نازنین بیاتی در مغزهای کوچک زنگ زده چیست؟
نقش نازنین بیاتی در مغزهای کوچک زنگ زده،مونا است.
اسم نازنین بیاتی در دینامیت چیست؟
ساناز نام شخصیتی است که نازنین بیاتی در فیلم دینامیت بازی می کند.
 اسم نازنین بیاتی در مانکن چیست؟
همتا
خواهر نازنین بیاتی در دینامیت کیست؟
زیبا کرمعلی
همسر نازنین بیاتی کیست؟
 نازنین بیاتی فعلا مجرد است.


سخن آخر

بیوگرافی و عکس های نازنین بیاتی بازیگر توانای سینمای ایران که با نقش گلی دلگشا در سریال گلشیفته به شهرت رسید و برای فیلم سینمایی دربند نامزد دریافت جایزه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از جشنواره فیلم فجر شد را در این مطلب بررسی کردیم. در مطلب بسیار پربازدید دیگری بیوگرافی بهار قاسمی بازیگر ارتش سری با عکس های جدید را برای مخاطبان سایت رویداد فراهم آوردیم که در صورت تمایل می توانید مطالعه کنید. اگر شما هم به بازی این بازیگر پرطرفدار علاقه دارید و اطلاعات بیشتری از زندگی شخصی و هنری او، فیلم‌ها و حواشی اش می دانید با ما و سایر مخاطبان سایت رویداد ایران در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

امتیاز: 4.5 (از 2 رأی )
نویسنده
هاجر خانی
هاجر خانی
علاقه مند به خبرنگاری و تولید محتوا

نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد