hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > مشاور وزیر کشور: روابط عمومی ها خط شکنان جهاد تبیین هستند

مشاور وزیر کشور: روابط عمومی ها خط شکنان جهاد تبیین هستند

مشاور وزیر و رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور گفت: در این دوره که رهبر معظم انقلاب فریضه جهاد تبیین را مطرح کردند و یکی از دغدغه‌های ایشان در بحث تبیین است، روابط عمومی ها خط شکنان جهاد تبیین هستند.

به گزارش ایرنا، افشار دارابی، روز سه شنبه در آیین اختتامیه جشنواره روابط عمومی، هنر مردمداری در شیراز افزود: امروز کشور در دوره فعالیت دولت سیزدهم به میدان کار تبدیل شده و تمام بخش ها درگیر پیش برد امور در موضوعات مختلف داخلی و خارجی هستند.
وی ادامه داد: در مقطعی بخشی از وظیفه روابط عمومی ها تبیین دستاوردهای مسئولان و دستگاه‌ها و پل ارتباطی بین مردم و مسئولان بودند اما امروز روابط عمومی‌ها در جنگ شناختی و فضای مجازی درگیر هستند.
او اظهار داشت: روابط عمومی ها رسالت و وظیفه بزرگی بر عهده دارند و باید برای مردم پل ارتباطی با مسئولان باشید و دستاوردها و اقدامات نظام و دولت را منعکس کنند.
مشاور وزیر کشور بیان کرد: امروز روابط عمومی ها در مقابل پیچیدگی فضای مجازی که همه رسانه ها علیه کشور شده آن سنگردار هستند.
دارابی افزود: در حقیقت می‌توان یکی از محورهای اصلی جهاد تبیین را روابط عمومی‌ها دانست که باید بخش قابل توجهی از فکر و ایده مسئولان را  به سمت تولید محتوای فاخر در فضای مجازی ببرید.
وی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند که دشمن از نظر فضای مجازی آرایش جنگی گرفته و ملت ایران نیز باید در مقابل آنها آرایش مناسب بگیرد و روابط عمومی‌ها مهندسین این آرایش مناسب هستند.
در این آیین از تعدادی از روابط عمومی های برتر استان تجلیل شد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد