hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اقتصادی > ستاره طلایی روابط عمومی ایران به فولاد مبارکه رسید

ستاره طلایی روابط عمومی ایران به فولاد مبارکه رسید

در آیین نکوداشت روز ملی روابط عمومی که روز چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه جاری در مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، نشان ستاره طلایی ششمین جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران به روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه اختصاص یافت.

به گزارش رویداد امروز، در این جشنواره که با حضور مدیران روابط عمومی دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی دولتی و خصوصی، کارشناسان روابط عمومی و اساتید دانشگاهی برگزار شد، دبیر جشنواره با اشاره به تلاش برای رشد و تعالی و ارتقای جایگاه روابط عمومی در ایران گفت: روابط عمومی نوعی دانش و مهارت است و استفاده از ظرفیت‌های نامحدود آن به‌منظور تعالی و سرآمدی بیشتر سازمان‌ها و کمک به مدیریت ارشد آن‌ها می‌شود.

هوشمند سفیدی افزود: در حقیقت برگزاری جشنواره‌هایی از این دست، فرصتی است برای هم‌اندیشی و تبادل‌نظر؛ چراکه معتقدیم روابط عمومی گفت‌وگوی مسالمت‌آمیز را ترویج می‌کند. فلسفه روابط عمومی خدمت به مردم است و توان گفت‌وگوی مسالمت‌آمیز با مردم از قدرت روابط عمومی ناشی می‌شود. امروز ارزش‌های اخلاقی، تکنیکی و رویکردی روابط عمومی نیاز به همگانی شدن در سازمان و جامعه دارد.

مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه این نشان را به روان پاک شهید محسن خزایی مدیر اسبق روابط عمومی این شرکت و نخستین خبرنگار شهید مدافع حرم تقدیم کرد

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد