hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > رئیس جمهور مازندران را به مقصد تهران ترک کرد

رئیس جمهور مازندران را به مقصد تهران ترک کرد

آیت الله سید ابراهیم رئیسی رییس جمهور پس از پایان هفدهمین سفر استانی هیات دولت؛ دقایقی پیش مازندران را به مقصد تهران ترک کرد.

به گزارش ایرنا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی رییس جمهور و جمعی از اعضای هیات دولت لحظاتی پیش از طریق فرودگاه بین المللی دشت ناز یاری  مازندران را به مقصد تهران  ترک کردند .

وی در هفدهمین سفر استانی دولت سیزدهم، صبح امروز جمعه ۲۰ اسفند به همراه ۱۴ نفر از اعضای هیات دولت وارد استان مازندران شده بود.

آیت الله رئیسی را در این سفر وزرای کشور، آموزش و پرورش، امور اقتصادی و دارایی، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، ورزش و جوانان و همچنین معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه، رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست، معاون رئیس جمهور در امور مجلس، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، رئیس دفتر رئیس جمهور و معاون اجرایی و سرپرست نهاد ریاست جمهوری، آیت الله رئیسی را همراهی کردند.

بازدید از تعدادی طرح‌ اقتصادی و عمرانی و بازدیدهای سرزده، دیدار با اقشار مردم، دیدار با مجموعه کارشناسان ارشد محیط زیست و همچنین شرکت در شورای اداری استان در سفر یک‌روزه رئیس جمهور به مازندران برنامه‌ریزی شده بود. 

همچنین در نشست شورای اداری مازندران، اعضای هیات دولت که به شهرستان‌ها اعزام شدند،و سپس گزارش‌های کاری خود را از نقاط مختلف مازندران در جلسه شورای اداری به رئیس جمهور ارائه دادند.

نشست با خبرنگاران نیز طبق برنامه همیشگی رییس جمهوری نیز برگزار شد و مصوبات هیات دولت برای مازندران اطلاع رسانی شد.

آیت الله رئیسی پیش از این به ۱۶ استان کشور شامل هرمزگان، قم، یزد، لرستان، زنجان، سمنان، اردبیل، فارس، خوزستان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، ایلام، کهگیلویه وبویراحمد، بوشهر، گیلان و گلستان سفر کرده است.

شانزدهمین مقصد سفر رییس جمهور و هیات دولت استان گلستان بود که جمعه هفته گذشته انجام شد و مازندران هم هفدهمین مقصد سفر استانی آیت الله رئیسی انتخاب شده بود.

منبع: irna-84680052

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد