hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > رئیس جمهور وارد مازندران شد

رئیس جمهور وارد مازندران شد

آیت الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در هفدهمین سفر استانی دولت سیزدهم، صبح امروز جمعه ۲۰ اسفند وارد استان مازندران شد.

به گزارش ایرنا، آیت الله رئیسی صبح امروز در فرودگاه بین المللی دشت ناز از سوی حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی، سید محمود حسینی‌پور، استاندار و جمعی از مسئولان محلی مورد استقبال قرار گرفت.

در این سفر وزرای کشور، آموزش و پرورش، امور اقتصادی و دارایی، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، ورزش و جوانان و همچنین معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه، رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست، معاون رئیس جمهور در امور مجلس، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، رئیس دفتر رئیس جمهور و معاون اجرایی و سرپرست نهاد ریاست جمهوری، آیت الله رئیسی را همراهی می‌کنند.

بازدید از تعدادی طرح‌ اقتصادی و عمرانی و بازدیدهای سرزده، دیدار با اقشار مردم، دیدار با مجموعه کارشناسان ارشد محیط زیست و همچنین شرکت در شورای اداری استان در سفر یک‌روزه رئیس جمهور به مازندران برنامه‌ریزی شده است.

همچنین در نشست شورای اداری مازندران، اعضای هیات دولت که به شهرستان‌ها اعزام شدند، گزارش‌های کاری خود را از نقاط مختلف مازندران به رئیس جمهور ارائه خواهند داد.

آیت الله رئیسی پیش از این به ۱۶ استان کشور شامل هرمزگان، قم، یزد، لرستان، زنجان، سمنان، اردبیل، فارس، خوزستان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، ایلام، کهگیلویه وبویراحمد، بوشهر، گیلان و گلستان سفر کرده است.

شانزدهمین مقصد سفر رییس جمهور و هیات دولت استان گلستان بود که جمعه هفته گذشته انجام شد و مازندران هم هفدهمین مقصد سفر استانی آیت الله رئیسی انتخاب شده است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد