hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > نماینده‌ تام‌الاختیار رییس‌جمهور در بهشهر و گلوگاه به شهدا ادای احترام کرد

نماینده‌ تام‌الاختیار رییس‌جمهور در بهشهر و گلوگاه به شهدا ادای احترام کرد

معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در قالب هفدهمین سفر استانی هیات دولت صبح امروز جمعه با حضور در گلزار شهدای بهشهر و ادای احترام به مقام شامخ شهدای این شهرستان برنامه‌ بازدید از پروژه‌های بهشهر و گلوگاه به عنوان نماینده تام‌الاختیار رییس‌جمهور را آغاز کرد.

به گزارش ایرنا، علی سلاجقه صبح امروز جمعه ۲۰ بهمن در جریان سفر یک‌روزه رییس‌جمهور به مازندران به عنوان نماینده تام‌الاختیار مهمان مردم بهشهر و گلوگاه است تا ظرفیت‌ها و مسائل و مشکلات این دو شهرستان را بررسی کند.

سلاجقه در این سفر قرار است پس از دیدار با خانواده شهید ییلاقی، از پروژه نیمه‌تمام بیمارستان یکصد تخت‌خوابی امام خمینی(ره) بهشهر بازدید کند و سپس در میز خدمت بهشهر حضور می‌یابد.

برنامه‌های بعدازظهر سفر سلاجقه در گلوگاه دنبال می‌شود که شامل حضور در گلزار شهدای گلوگاه، دیدار با خانواده شهدا، بازدید از جاده در حال احداث شمال به جنوب گلوگاه، بازدید از طرح توسعه بیمارستان ثامن گلوگاه و حضور در میز خدمت این شهرستان است.

در سفر یک روزه هیئت دولت به مازندران، علاوه بر معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست، وزرای کشور، آموزش و پرورش، امور اقتصادی و دارایی، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، ورزش و جوانان و همچنین رئیس سازمان برنامه و بودجه، معاون رئیس جمهور در امور مجلس، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، رئیس دفتر رئیس جمهور و معاون اجرایی و سرپرست نهاد ریاست جمهوری، آیت الله رئیسی را همراهی می‌کنند.

بازدید از تعدادی طرح‌ اقتصادی و عمرانی و بازدیدهای سرزده، دیدار با اقشار مردم، دیدار با مجموعه کارشناسان ارشد محیط زیست و همچنین شرکت در شورای اداری استان در سفر یک‌روزه رئیس جمهور به مازندران برنامه‌ریزی شده است.

همچنین در نشست شورای اداری مازندران، اعضای هیئت دولت که به شهرستان‌ها اعزام شدند، گزارش‌های کاری خود را از نقاط مختلف مازندران به رئیس جمهور ارائه خواهند داد.

آیت الله رئیسی پیش از این به ۱۶ استان کشور شامل هرمزگان، قم، یزد، لرستان، زنجان، سمنان، اردبیل، فارس، خوزستان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، ایلام، کهگیلویه وبویراحمد، بوشهر، گیلان و گلستان سفر کرده است.

شانزدهمین مقصد سفر رییس جمهور و هیات دولت استان گلستان بود که جمعه هفته گذشته انجام شد و مازندران هم هفدهمین مقصد سفر استانی آیت الله رئیسی انتخاب شده است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد