hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری از ورزشگاه ماهفروجک ساری بازدید کرد

رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری از ورزشگاه ماهفروجک ساری بازدید کرد

رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری ظهر امروز جمعه به عنوان نماینده تام‌الاختیار رییس جمهور در سفر استانی به مازندران از ورزشگاه ۶ هزار نفری ماهفروجک ساری بازدید کرد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام احمد صالحی در این بازدید از نزدیک در جریان مسایل و مشکلات این ورزشگاه قرار گرفت و برای  تسریع در روند تکمیل این ورزشگاه دستوراتی صادر کرد.  

رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری قرار است از بیمارستان ۳۲۰ تختخوابی آیت الله طبرسی ساری نیز بازدید کند.

طبق برنامه اولیه سفر استانی هیات دولت به مازندران قرار بود سیدمسعود میرکاظمی معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه از چند طرح عمرانی ساری بازدید کند که این سفر به علت کسالت وی لغو شد و وی نتوانست رییس جمهور و اعضای عصای هیات دولت را در سفر به مازندران همراهی کند.

استادیوم سرپوشیده ۶ هزار نفری ماهفروجک ساری پس از ۱۶ سال از زمان آغاز ساخت  ۲۴ تیر ماه امسال به بهره‌برداری رسید.

 برای ساخت سالن ورزشی ۶ هزار نفری ماهفروجک ساری که به نام سردار شهید قاسم سلیمانی نامگذاری شده است یکهزار و ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار صرف شد. 

ساخت سالن ورزشی ماهفروجک ساری از سال ۱۳۸۴ آغاز شده بود و به دلیل مشکلات اعتباری بهره‌برداری از آن بارها به تعویق افتاد ، اما در نهایت پس از ۱۶ سال با تأمین اعتبار  دولت وقت این پروژه بزرگ ورزشی تکمیل شد.

این سالن ورزشی چند منظوره ۱۱ هزار و ۵۰۰ متر مربع زیربنا دارد و در زمینی به مساحت ۷۵ هزار متر مربع ساخته شده است. 

به گفته مجریان پروژه، زمین بازی این سالن ورزشی با استانداردهای بین‌المللی به مساحت یکهزار و ۱۰۰ متر مجهز به کفپوش باکیفیت و استاندارد است و امکان برگزاری مسابقات رشته‌های مختلف سالنی مانند فوتسال، بسکتبال، والیبال و هندبال با سطح و تراز بین‌المللی را در این سالن فراهم می‌کند.

چهار باب رختکن، ۷۵ فضای اداری برای عوامل اجرایی و کارکنان، جایگاه ویژه و سیستم تهویه استاندارد با ۶ دستگاه هواساز و دو چیلر از دیگر امکانات این مجموعه است.

بازدید از مسکن مهر میرکلای جویبار، بیمارستان ۳۲۰ تختخوابی آیت الله نورالله طبرسی و پارک  موزه دفاع مقدس از دیگر برنامه های سفر کاری و یکروزه رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهور به مازندران است. 

رییس جمهور و اعضای هیات دولت سیزدهم  روز جمعه و در قالب هفدهمین سفر استانی، امروز جمعه به مازندران سفر کرده اند.

طبق اعلام رسمی معاونت اجرایی و سرپرست نهاد معاونت هماهنگی و پیگیری رئیس جمهور، در این سفر ۱۴ وزیر و معاون رئیس جمهور؛ آیت الله سید ابراهیم رییسی  را همراهی می کنند.  

آیت الله رئیسی پیش از این به ۱۶ استان کشور شامل هرمزگان، قم، یزد، لرستان، زنجان، سمنان، اردبیل، فارس، خوزستان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، ایلام، کهگیلویه وبویراحمد، بوشهر، گیلان و گلستان سفر کرده است.

شانزدهمین مقصد سفر رییس جمهور و هیات دولت استان گلستان بود که جمعه هفته گذشته انجام شد و مازندران هم هفدهمین مقصد سفر استانی آیت الله رئیسی انتخاب شده است. 

منبع: irna-84678790

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد