hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > هنر و ادبیات > سینما، تلویزیون و تئاتر > بیوگرافی محمد صادقی از شهرت تا بازداشت و تهدید به قتل

بیوگرافی محمد صادقی از شهرت تا بازداشت و تهدید به قتل

محمد صادقی بازیگر است. در ادامه بیوگرافی او و همسرش، حواشی پست با آرایش زنانه، تهدید پلیس به قتل و اخبار خودکشی و بازداشت او را با فیلم و عکس جدید مشاهده کنید.

محمد صادقی (mohamadsadeghi) بازیگر متولد سال 1372 است که با بازی در نقش امیرعلی سریال بی همگان درخشید اما با نقش آبتین کوهسنگی در سریال مانکن به شهرت رسید.

او روز شنبه 24 تیرماه 1402 در واکنش به ویدیویی که در فضای مجازی مربوط به برخورد با بی حجابی منتشر شده بود، در اینستاگرامش ویدیویی منتشر کرد و در آن پلیس را تهدید به قتل کرد. در پی انتشار این ویدیو روز یکشنبه 25 تیرماه توسط مأموران اطلاعات در خانه اش بازداشت شد. او هنگامی که متوجه حضور مأموران شد قصد داشت که خودش را از طبقه سوم به پایین پرت کند و خودش را بکشد که جلوی او گرفته شد. 

در ادامه بیوگرافی محمد صادقی، حواشی مربوط به شایعه تغییر جنسیت او و پوشیدن شلوارک، فیلم تهدید پلیس به قتل و خودکشی ناموفق او را به همراه اطلاعاتی از همسرش، صفحات او در فضای مجازی و عکس های جدید از او را برایتان آورده ایم:

محمد صادقی کیست؟

محمد صادقی بازیگری را با تئاتر شروع کرد ولی برای نخستین بار در سال 1397 در حالی که 25 سال سن داشت بازی در جلوی دوربین را با سریال مانکن در شبکه نمایش خانگی تجربه کرد. محمد با بازی در نقش آبتین در سریال مانکن و پیمان در سریال افرا شهرت را نیز تجربه کرد و با بازی در نقش امیر علی در سریال بی همگان به محبوبیت دست یافت. این هنرمند با استعداد در 6 سال فعالیت هنری حداقل در 3 تئاتر، 1 سریال در شبکه نمایش خانگی و 2 سریال در تلویزیون فعالیت داشته است:

محمد صادقی
عکس محمد صادقی

مشخصات

مشخصات فردی

نام کامل

محمد صادقی

تاریخ تولد

۲۲ فروردین 1372

محل تولد

تهران

شغل

بازیگر

نماد ماه تولد

قوچ

مشخصات فیزیکی

قد

حدود 180

وزن

حدود 70

رنگ چشم

سبز

رنگ مو

مشکی

چپ دست یا راست دست

چپ دست

مشخصات خانوادگی

نام پدر

درگذشت در سال 1372

شغل مادر

پرستار

مشخصات تحصیلی

رشته تحصیلی

رشته مدیریت اجرایی با گرایش صنایع

مدرک

کارشناسی

بهترین آثار

نام اثر

نقش

سال

سریال مانکن

آبتین

1397

سریال افرا

پیمان

14011

سریال بی همگان

امیرعلی

1401

بیوگرافی کامل محمد صادقی

کودکی و اوایل زندگی

محمد صادقی در روز یکشنبه 22 فروردین 1372(سال خروس) در تهران به دنیا آمد. سن محمد صادقی هم اکنون 29 سال سن دارد که با عبارت های مثل محمد صادقی بی همگان سن، سن محمد صادقی در افرا یا محمد صادقی مانکن سن جست و جو شده است. نماد ماه محمد قوچ است و از ویژگی های متولدین این ماه بسیار پرحرارت،گرم،صمیمی و البته خودخواه اند. قد محمد صادقی حدود 180 سانتی متر و وزن او حدود 70 کیلو می باشد. از دیگر مشخصات ظاهری او می توان به موی مشکی و فر،چشم رنگی و چپ دست بودن اشاره کرد.

محمد صادقی
کودکی محمد صادقی

خانواده

خانواده محمد صادقی به ظاهر کم جمعیت است و اطلاعاتی از تعداد خواهر و برادر یا این که فرزند چندم خانواده است در دست نیست. اصالت محمد صادقی، مازندانی است، پدرش بابلی و مادرش متعلق به آمل است. اطلاعاتی از اسم پدر محمد صادقی نیست و تنها در مصاحبه ای اعلام کرده است که پدرش را در سال 1379 در سن 7 سالگی از دست داده است و مادرش سرپرستار بیمارستان بوده که اکنون بازنشسته وزارت بهداشت و دانشگاه شهید بهشتی تهران است.

تحصیلات

تحصیلات محمد صادقی در مقطع کارشناسی رشته مدیریت اجرایی با گرایش صنایع است.

محمد صادقی و همسرش

محمد صادقی و همسرش با عبارت های مانند همسر محمد صادقی کیست؟ محمد صادقی مانکن و همسرش، همسر محمد صادقی بازیگر افرا جست و جو شده است. اما پاسخ این سوال که محمد صادقی مجرد است یا متاهل را با توجه به رفتارش در فضای مجازی باید داد. شاید با توجه به اینکه او در اینستاگرام هیچ عکسی درباره همسرش منتشر نکرده بتوان نتیجه گرفت که او مجرد است.

شروع فعالیت

شروع فعالیت محمد صادقی با نمایش های چون نبرد گالیله، آمادیوس، شاه لیر در تئاتر بود ولی برای نخستین بار در سال 1397 در سن 25 سالگی با سریال پرطرفدار مانکن بازی در جلوی دوربین را تجربه کرد و با بازی در نقش آبتین به کارگردانی حسین سهیلی زاده به شهرت رسید.

کلاس های بازیگری

کلاس های بازیگری محمد صادقی با حضور در کلاس های استاد حمید سمندریان در سال 1391 آغاز شد.

علایق و تفریحات

علایق و تفریحات محمد صادقی در ورزش تکواندو، کوهنوردی و موتور سواری است و با توجه به عکسی های که در اینستاگرام به اشتراک می گذارد مشخص است به رانندگی علاقه خاصی دارد، عاشق سفر و طبیعت گردی است و با انتشار عکسی از گربه می توان فهمید که حامی حیوانات است. نکته ای که در اینستاگرام محمد صادقی جلب توجه می کند انتشار عکسی های از خودش در حال کشیدن سیگار است، البته مشخص نیست که برای ژست از سیگار استفاده می کند یا واقعا سیگاری است. 

محمد صادقی
عکس جدید محمد صادقی

محمد صادقی در شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

mohamadsadeghi_official


اینستاگرام محمد صادقی

اینستاگرام محمد صادقی به آدرس mohamadsadeghi_official است که با عبارت های چون محمد صادقی اینستاگرام، محمد صادقی instagram، محمد صادقی پیج اینستاگرام، محمد صادقی بازیگر بی همگان اینستاگرام یا پیج محمد صادقی در اینستاگرام جستجو شده است.  اینستاگرام بازیگر نقش امیر علی در سریال بی همگان، حدود 131 هزار فالور دارد و  554 صفحه را دنبال می کند. صفحه او تاکنون 254 پست بارگزاری کرده است. او فعالیت در اینستاگرام را با انتشار پستی از خود در تاریخ پنجشنبه 28 مرداد 1395 آغاز کرده که و تاکنون برای آن پست 8378 لایک و 63 نظر ثبت شده است. اینستاگرام این بازیگر در روز یکشنبه 25 تیر سال 1402 پس از ایجاد حواشی و بازداشت از دسترس خارج شد.

حاشیه های محمد صادقی

شایعه تغییر جنسیت محمد صادقی  

پست محمد صادقی بازیگر سریال بی همگان در اینستاگرام با میکاپ زنانه با واکنش منفی کاربران روبه رو شد و شایعه تغییر جنسیت خود را داغ کرد.

محمد صادقی در تاریخ پنجشنبه 3 آذر 1401 عکس زیر را در اینستاگرام منتشر کرد و در آن نوشت "ما سانسور نمی خواهیم ". البته مشخص نیست او به سانسور سریال بی همگان اشاره کرده یا به طور کل سانسور و فیلتر را مورد انتقاد قرار داده است. او پس از واکنش کاربران این پست را حذف کرد و عکس پروفایل اینستاگرامش قرار دارد.

پست اینستاگرامی محمد صادقی 

محمد صادقی و پوشیدن شلوارک 

تصاویر محمد صادقی با شلوارک در پایان خرداد ماه 1402 در فضای مجازی منتشر شد و این انتشار واکنش های گسترده ای را در پی داشت. پیش از این رفتار عده ای از آقایان در تأیید رفتار معترضان به حجاب اجباری سعی بر پوشیدن شلوارک در انظار عموم داشتند. احتمال دارد رفتار آقای بازیگر با چنین فلسفه ای همراه بوده باشد. اگر چه برخی از رسانه ها با سوگیری و قضاوت های هدایت شده پوششن محمد صادقی را غیر عرفی دانسته اند اما از ظاهرا منعی از نظر شرع و قانون جمهوری اسلامی برای پوشیدن شلوارک در آقایان وجود ندارد.  

محمد صادقی با شلوارک رو به دوربین ایستاده است
محمد صادقی با شلوارک

 تهدید پلیس به قتل توسط محمد صادقی 

محمد صادقی بازیگر تئاتر و تلویزیون با انتشار یک فیلم در اینستاگرام به تاریخ روز شنبه 24 تیر سال 1402، ماموران پلیس را تهدید به قتل کرد که با واکنش منفی کاربران روبه شود. این بازیگر با ناخن های لاک زده و گوشواره های زنانه، نیروهای پلیس فراجا را به دلیل انجام وظایف محوله تهدید به قتل می کند که در ادامه این ویدیو را مشاهده می کنید.

تهدید به خودکشی محمد صادقی 

روز یکشنبه 25 تیر سال 1401، محمد صادقی وقتی متوجه حضور ماموران شد، قصد داشت خود را از طبقه سوم به پایین پرت کند اما با حضور امدادگران آتش نشانی و مقام قضایی از تصمیم خود منصرف شد.

 

بازداشت محمد صادقی 

بازداشت محمد صادقی بعد از انتشار ویدیو در اینستاگرام که که ماموران پلیس را تهدید به قتل و کاربران را دعوت به استفاده از سلاح سرد کرده بود، صبج روز یکشنبه 25 تیر توسط مأموران اطلاعات تهران در خانه‌اش که در شرق تهران واقع است، دستگیر شد.

فیلم دستگیری محمد صادقی 

فیلم دستگیری محمد صادقی (بازیگر سابق تلویزیون) که دیروز پلیس را تهدید کرده بود، از زاویه دید نیرو‌های امنیتی منتشر شد.

در ادامه ویدیوی محمد صادقی درباره دعوت مخاطبان به داشتن کلت و قمه را مشاهده می کنید.

تصویر محمد صادقی پس از بازداشت

اولین تصویر محمد صادقی ( بازیگر ) بعد از بازداشت

 فیلم های محمد صادقی

تئاتر نبرد گالیله 

تئاتر نبرد گالیله با بازی محمد صادقی،الهام ‌جدی، زهره زرگر، محمدرضا جوادی،شهاب ‌ملک ‌پور، سالار خمسه،ایمان ‌میرهاشمی و... به کارگردانی مسعود ‌طیبی در تالار مولوی در مرداد 1395 اجرا شد.

محمد صادقی در تئاتر نبرد گالیه
محمد صادقی در تئاتر نبرد گالیله

نمایش مفیستو

نمایش مفیستو با بازی محمد صادقی، مرتضی ‌اسماعیل ‌کاشی، محمدرضا علی‌اکبری،پریسا ‌رضایی، ژیلا آل‌رشاد، امیرحسین سرداریان و ... در تالار مولوی در سال تیر 1396 به کارگردانی مسعود دلخواه به روی صحنه رفت.

محمد صادقی در تئاتر نمایش مفیستو
محمد صادقی در تئاتر مفیستو

 آمادیوس

آمادیوس با بازی محمد صادقی،مجید نوروزی،فربد ‌فرهنگ،نسرین ‌درخشان ‌زاده،عارف ‌عباسی،دریا دریایی، شیدا سفیدگری، مریم صبوری، رعنا مورعی و کارگردانی جواد ‌مولانیا در فروردین سال 1397 در تالار حافظ اجرا شد.

محمد صادقی در نمایش آمادئوس
محمد صادقی در نمایش آمادئوس

نمایش شاه لیر

نمایش شاه لیر به کارگردانی مسعود دلخواه و بازیگرانی جون مهدی ‌سلطانی،الهام ‌پاوه ‌نژاد،بهاره ‌رهنما،خسرو ‌شهراز،رحیم ‌نوروزی،محمدصادق ‌ملک،ناصر ‌عاشوری، محمدرضا علی اکبری،حمیدرضا ‌هدایتی،محمد ‌صدیقی ‌مهر،محبوبه ‌تفضلی، یلدا قشقایی، سجاد بابایی،محمد ‌صادقی در تئاترشهر در آبان سال 1379 به روی صحنه رفت.

لیست آثار 

نام

سال

توضیحات

 تئاتر نبرد گالیه

1395

تالار ‌مولوی ‌

کارگردان: مسعود ‌طیبی
بازیگران: اریاز ذالفقاری،زرگر، محمدرضا جوادی،شهاب ‌ملک ‌پور و ...
مفیستو

1396

تالار مولوی

کارگردان:  مسعود ‌دلخواه
بازیگران:  مرتضی ‌اسماعیل ‌کاشی، محمدرضا علی‌اکبری و ...

نمایش آمادیوس

1397

تالار حافظ

کارگردان:  جواد ‌مولانیا
بازیگران:  مجید نوروزی،فربد ‌فرهنگ،نسرین ‌درخشان ‌زاده و ...

نمایش شاه لیر

1397

تئاترشهر سالن ‌اصلی
کارگردان:  مسعود ‌دلخواه
بازیگران: مهدی ‌سلطانی،الهام ‌پاوه ‌نژاد و ...

مانکن

1397

در نقش آبتین کوهسنگی
کارگردان: حسین سهیلی زاده

محمدرضا فروتن مریلا زارعی و ...

افرا

1400

در نقش پیمان قلی‌پور
کارگردان: بهرنگ توفیقی
بازیگران:مهدی سلطانی سروستانی، روزبه حصاری و ...

بی همگان

1401

در نقش امیرعلی

کارگردان: بهرنگ توفیقی

بازیگران: مهدی سلطانی، زهره فکورصبور و ...


15 حقیقت جالب درباره محمد صادقی

  1. محمد صادقی در سال 1379 در حالی که 7 سال سن داشت پدرش را از دست داد.
  2. اصالت محمد صادقی مازندرانی است.
  3. این هنرمند جوان بازیگری را با تئاتر در سن 18 سالگی شروع کرد.
  4. بازیگر نقش آبتین در سریال مانکن در سن 25 سالگی در سال 1397 برای اولین بار جلوی دوربین به ایفای نقش پرداخت.
  5. بازیگر نقش پیمان در سریال افرا از 10 سالگی رشته تکواندو را بصورت جدی شروع کرد و حتی به اردوی تیم ملی نوجوانی نیز دعوت شد و در باشگاه سایپا نیز مدتی بازی کرد.
  6. این بازیگر با استعداد بیشترین اوقات فراغتش را با کوهنوری پر می کند.
  7. بازیگر نقش امیرعلی در بی همگان بازی جواد عزتی،شهاب حسینی و هوتن شکیبا را دوست دارد.
  8. بسیار کم حرف و ساکت است.
  9. این هنرمند متعقد است که دنیا رنگارنگ است، ولی قطعاً سیاه و سفید و خاکستری هم جزو رنگ ها هستند.
  10. بازی در تئاتر «مفیستو» را دوست داشته است.
  11. بهرنگ توفیقی با دو سریال افرا و بی همگان بیشترین اعتماد به این بازیگر دهه هفتادی داشته است.
  12. این هنرمند با استعداد با مهدی سلطانی حداقل در 3 اثر همکاری داشته است.
  13. بازیگر نقش آبتین در مانکن معتقد است که نقش های این شکلی (بازی روی ویلچر) می توانست من را نابود کند.
  14. در پیج اینستاگرام محمد صادقی عکس های در حال سیگار کشیدن با واکنش منفی کاربران روبه رو شده است.
  15. صفحه اینستاگرام محمد صادقی پس از ایجاد حواشی و بازداشت از دسترس خارج شد.
محمد صادقی
عکس اینستاگرام محمد صادقی

مصاحبه محمد صادقی

مصاحبه محمد صادقی به صورت متنی وجود دارد و تاکنون با هیچ رسانه ای گفت و گوی تصویری نداشته است. آخرین مصاحبه ای محمد صادقی با خبرگزاری ایسنا به تاریخ ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ بوده است که درباره نقش پیمان در سریال افرا چنین توضیح می دهد: 

"برای نقشم در سریال «افرا» بیان همین تک واژه ی «چه حیف شد!» از سوی مخاطب، زیباست. حیف شدن بخشی از زندگی همه ماست. به عنوان اولین تجربه کاری ام در یک سریال تلویزیونی، ترجیحم این بود که جذاب باشم، هرچند غم انگیز و به قول مخاطب حیف شوم؛ ولی در عین حال درست تر و واقعی تر در ذهن مخاطب گنجانده شوم.بیشترین ترجیحم در «افرا» تاثیری گذاری در میان مخاطبان بود."

بازیگر نقش پیمان درباره نحوه آشنایی اش با بهرنگ توفیقی کار کارگردان سریال «افرا» توضیح داد:

"من و آقای توفیقی یک پل مشترک با هم داریم و آن، کامبیز  دارابی، تهیه کننده مجموعه است که درواقع برادرزاده بهرنگ توفیقی است و خیلی پیش تر از این مجموعه، کارهای تئاتر مرا دیده بود و با هم کار کرده بودیم. از طرفی دیگر فکر می کنم سریال «مانکن» نیز دلیل دوم انتخاب من به عنوان نقش پیمان از سوی بهرنگ توفیقی بود که احتمال می دهم نقشم را در آنجا دیده بود و از همان جا در ذهنش بود که مرا برای این کار انتخاب کند. زمانی هم که از سوی ایشان دعوت به کار شدم، وقتی داستان را برایم تعریف کرد خیلی خوشم آمد. بعد از همکاری با او متوجه شدم که در کارهایش همیشه قصه را درست، به اندازه و دقیق تعریف می کند و من واقعا «افرا» را پسندیدم و متوجه شدم اعتماد میان من و توفیقی صد درصدی است.:

بازیگر سریال «افرا» درباره ایفای نقش مقابل مهدی سلطانی یادآور شد:
"آشنایی ام با آقای سلطانی به تئاتر برمی گردد و ما از قبل «افرا» با هم آشنا شده بودیم و در چندین کار تئاتری کار کردیم؛ بنابراین حضور ایشان در کنارم واقعا حس خوشایندی برایم داشت."

عکس محمد صادقی

محمد صادقی

عکس های اینستاگرام محمد صادقی

محمد صادقی
عکس محمد صادقی بازیگر بی همگان


محمد صادقی
عکس اینستاگرام محمد صادقی
محمد صادقی
عکس محمد صادقی
محمد صادقی
محمد صادقی
محمد صادقی
عکس محمد صادقی
محمد صادقی
محمد صادقی
محمد صادقی
عکس از محمد صادقی بازیگر
محمد صادقی
عکس محمد صادقی بازیگر نقش پیمان در سریال افرا
محمد صادقی
عکس جدید محمد صادقی
محمد صادقی
عکس محمد صادقی بازیگر نفش امیرعلی بی همگان
محمد صادقی
عکس شخصی محمد صادقی
محمد صادقی
عکس از اینستاگرام محمد صادقی
محمد صادقی
محمد صادقی

پرسش های متداول

سن محمد صادقی چقدر است؟
محمد صادقی متولد 22 فروردین 1372 می باشد و هو اکنون 29 سال سن دارد.
قد محمد صادقی چقدر است؟
قد محمد صادقی حدود 180 سانتی متر است.
محمد صادقی مجرد است یا متاهل؟
مجرد
پیج اینستاگرام محمد صادقی چیست؟
پیج اینستاگرام محمد صادقی به آدرس  mohamadsadeghi_official است که به دلیل ایجاد حواشی از دسترس خارج شده است.
اصالت محمد صادقی؟
اصالت محمد صادقی مازندانی می باشد.
نقش محمد صادقی در سریال مانکن چی بود؟
محمد صادقی بازیگر نقش آبتین در سریال مانکن است.
نقش محمد صادقی در سریال افرا چیست؟
محمد صادقی بازیگر نقش پیمان در سریال افرا است.
نقش محمد صادقی در سریال بی همگان چیست؟
محمد صادقی بازیگر نقش امیرعلی در سریال بی همگان است.


 سخن آخر

بیوگرافی محمد صادقی بازیگر دهه هفتادی ایرانی که با بازی در نقش آبتین در سریال مانکن شهرت را تجربه کرد را بررسی کردیم و به حواشی او پیرامون پوشیدن شلوارک در منظر عمومی و شایعه تغییر جنسیت او پرداختیم.  اگر شما هم علاقمند به بازی این بازیگر خوش چهره هستید و اطلاعات بیشتری از حواشی، زندگی شخصی و هنری ایشان می دانید با ما و سایر مخاطبان رویداد ایران در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید. 

امتیاز: 4 (از 28 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
  1. 18 اردیبهشت 1402 12:10
    کاری به اعمال نفرت انگیزت ندارم
    تو یه مطربی .برای ما نقش بازی میکنی و ما بعد مدتی فراموشت میکنیم .همونطور که گنده تر از تو ها رو فراموش کردیم
    اما لااقل برای خودت نقش بازی نکن!!!! و فیلمهایی که بهش اعتقاد نداری بازی نکن

    یکی مثل مازیار لرستانی سالها با همه مشکلات و نجیبانه زندگی میکنه تا فرصتی برای تغییر شرایطش و بهبودیش پیدا کنه تا باز نجیبانه و آبرومندانه زندگی کنه و یکی هم مثل تو متعفن جز فساد خودش و بقیه به چیزی فکر نمیکنه

    الحق که شیطان سگان دست آموز خوبی رو انتخاب میکنه...
  2. ایران
    21 تیر 1402 09:29
    خیلی تاسف آوره خدا رحم کنه به ما و بچه هایی که قراره توو این دنیا تربیت بشن
  3. 25 تیر 1402 12:18
    من نمیدونم تا کی میخوایم دیگران رو قضاوت کنیم و سرمون توی زندگی دیگران باشه... هر کسی رو توی قبر خودش میخوابونن
    جالبه اونایی که میان نظر مخالف میدن خیلی پیگیر و فضول زندگی بقیه هستن...
  4. ...
    25 تیر 1402 15:10
    نقل قول: ایران
    خیلی تاسف آوره خدا رحم کنه به ما و بچه هایی که قراره توو این دنیا تربیت بشن

    والا خدا به بچه هایی رحم کنه که قراره زیر دست یکی مث شماها تربیت بشن .... هروقت خودت کامل شدی بعد یکی دیگه رو قضاوت کن مسلمان
  5. امین
    25 تیر 1402 16:20
    این کارارو که بری اونور آب، اقامت یا هرچی!
    ولی بدون اگه رفتی ازین بی قانونیا نکنی که باباتو میسوزونن.
    اونجا قانون حرمت داره داداچ...
  6. نگین
    25 تیر 1402 18:38
    عجب..قیافه داره ولی به ظاهر اخلاق صفر
    خدا رحمتش کنه
  7. حسین
    25 تیر 1402 19:10
    بنظر من همه ما در شناخت تصویر خودمان در ذهن دیگران دچار اشتباه میشیم

    اون هم یکی مثل ما
  8. سایه
    26 تیر 1402 01:21
    نقل قول: حسین
    بنظر من همه ما در شناخت تصویر خودمان در ذهن دیگران دچار اشتباه میشیم

    اون هم یکی مثل ما

    اگه واقعاً خودت رو مثل اون می‌بینی دوستانه بهت توصیه می‌کنم بیشتر مراقب خودت باشی...
  9. 26 تیر 1402 02:35
    تشکر از پلیس بخاطر بازداشت هنرپیشه منحرف.

    تشکر از پلیس بخاطر بازداشت هنرپیشه منحرف.
  10. امیر محمودی
    26 تیر 1402 09:50
    من نمیتونم استعداد هامو نشون بدم هر جا رفتم تست قبول شدم ولی حامی نداشتم بهم شانس بدید خودتونو خیس میکنید از خنده
  11. هیچکس
    26 تیر 1402 13:29
    نقل قول: ایران
    خیلی تاسف آوره خدا رحم کنه به ما و بچه هایی که قراره توو این دنیا تربیت بشن

    واقعا جای تاسف داره که بچه ای مثل من قرار زیر دست شما ها تربیت بشن. من با این سن کم میدونم نباید تو کار دیگران دخالت کنیم بعد تو داری میگی....
  12. ش. فرهادی. خانم ۵۷ ساله از تهران
    30 تیر 1402 06:50
    با سلام ضمن ابراز تاسف از وقایع پیش آمده ، افسوس از این همه جوانی و استعداد که تحت تاثیر اعتیاد به باد رفت ، بدون شک‌ ایشان مواد مصرف میکنن که اینگونه رفتارهایی لز خود بروز دادن ، ممکن هم هست با اجرای این نمایش گیرین کارت امریکاشون آماده شد. به هر حال این روش مبارزه نیست. این یه خودکشی سیاسی بود. فقط میشه گفت : متاسفم ، امیدوارم مورد بخشش قرار گیرد 😞😞😞😞😞
  13. R.R
    3 مرداد 1402 16:40
    معلوم نیست تا کی میخوان اینجوری توی زندگی کسی دخالت کنن والا من به این دنیا و آدماش اصلأ اعتمادی ندارم اصلأ و حتی از این کشور همه از این گرونی دارن به خاک کشیده میشن اونوقت میخوان ملت رو آروم کنن به کار خودشون برسن اصلأ این دولت به فکر مردم نیست مثل روحانی که پول مردم رو زد به جیبش خواست از کشور فرار کنه بله دیگه پس فکر کردین بقیه مسعولین این کار رو نمیکنن مفت مفت پول ملت رو میخورن هیچ کارشون هم نمیشه خدا از شما نگذره انشالله زمانش که برسه همه این آدمای پست به خاک سپرده میشن به امید الهی 🤲🤲🤲
    😡😡😡👎👎👎🤘🤘🤘

    نقل قول: ...
    نقل قول: ایران
    خیلی تاسف آوره خدا رحم کنه به ما و بچه هایی که قراره توو این دنیا تربیت بشن

    والا خدا به بچه هایی رحم کنه که قراره زیر دست یکی مث شماها تربیت بشن .... هروقت خودت کامل شدی بعد یکی دیگه رو قضاوت کن مسلمان

    تو که هنوز معلوم نیست از مسلمونی چی میدونی خودتو گنده حساب میکنی
    بشین یه جا بزار باد بیاد عمو دور برندار خاموش نشی
  14. سرمه متولد متاسفانه ۷۲
    19 مرداد 1402 04:50
    نقل قول: امیر محمودی
    من نمیتونم استعداد هامو نشون بدم هر جا رفتم تست قبول شدم ولی حامی نداشتم بهم شانس بدید خودتونو خیس میکنید از خنده


    من میگم بهتره هرکدوم یه اسپانسر پیداکنیم و بازیگری را به رخ بازیگرهای خودنما بکشیم...دنیا یک فیلم هست و یک کارگردان به نام یزدان پاک اندیش و هزاران بازیگر با نام های مجازی و مستعارداره‌
    ماهمه مون در نقش قاضی فرو رفتیم
    هرفیلمی پایان داره و هرنقشی زمان تسویه اش با کارگردان و تهیه کننده اش خواهد رسید
    اسپانسر نقش های شما قلب و مغز شماست..پس پول تون را صرف نقش برگزیده کنید
  15. 31 مرداد 1402 21:25
    اینکه یه نفر مخنسه و دو جنسیتی، قابل قبوله ، میتونه به جنسی که تمایل داره تغییر جنسیت بده ولی تبلیغ زندگی و مسئله روحی ای که داره برای جامعه مضره،قرار نیست این مقوله رو ترویج کنه و کار رو به جایی برسونه که بخاطر فرار از تنشی که خودش ایجاد کرده ، چون قائل به هیچ پذیرش مسئولیتی نیست و فاقد دین و مذهبه، اقدام به خود کشی و به درد سر افتادن یه عده بکنه.
    این بی فرهنگی و انحطاط ناشی از همون زندگی بی سر و سامانیه که از کودکی تجربه کرده و اگر همچنان به این شیوه همزیستی و بی توجهی به فرهنگ اصیل و با قدمت خودمون در ایران ادامه بدیم ،هر چه از اصول انسانی و شرافت داریم ، همه بر باد میره.

    نقل قول: مهدیار
    من نمیدونم تا کی میخوایم دیگران رو قضاوت کنیم و سرمون توی زندگی دیگران باشه... هر کسی رو توی قبر خودش میخوابونن
    جالبه اونایی که میان نظر مخالف میدن خیلی پیگیر و فضول زندگی بقیه هستن...

    جناب دهنو ببند ،نمیگن لالی،یفهم چیو داری تحلیل میکنی چار پا

    نقل قول: هیچکس
    نقل قول: ایران
    خیلی تاسف آوره خدا رحم کنه به ما و بچه هایی که قراره توو این دنیا تربیت بشن

    واقعا جای تاسف داره که بچه ای مثل من قرار زیر دست شما ها تربیت بشن. من با این سن کم میدونم نباید تو کار دیگران دخالت کنیم بعد تو داری میگی....

    تو هنوز تشخیص ندادی بحث چیه پس از دانش و آگاهی حرف نزن