hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > اجرای طرح امنیت اجتماعی در محله تهران نو

اجرای طرح امنیت اجتماعی در محله تهران نو

سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری پایتخت از اجرای طرح امنیت اجتماعی و ارتقای سطح امنیت در محدوده کلانتری ۱۲۸ تهران نو و دستگیری ۲ خرده فروش موادمخدر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ صادق ضرونی گفت: روز گذشته طرح ارتقا امنیت اجتماعی در محدوده محله کلانتری تهران نو در پی شکایت‌های مردمی اجرا شد.

وی به شناسایی نقاط آلوده و جرم خیر در این محله اشاره کرد و افزود: با شناسایی این نقاط با رصدهای اطلاعاتی خرده فروشان اصلی مواد مخدر نیز شناسایی و تردد این افراد تحت مراقبت‌های پلیسی قرار گرفت.

سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: پس از اخذ مجوزهای لازم قضائی طرح روز گذشته ارتقای امنیت اجتماعی عملیاتی و در مأموران این پلیس سه نقطه آلوده در این محله را تحت کنترل قرار دادند.

وی با بیان اینکه خرده فروشان اصلی در اقدامی اطلاعاتی در این طرح شناسایی شدند، افزود: در این اقدام ۸ کیلو و ۱۰۰ گرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی کشف شد.

سرهنگ ضرونی با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده به مقر پلیس انتقال و پس از انجام پی جویی‌های انتظامی به مرجع قضائی معرفی شدند خاطرنشان کرد: این طرح در راستای رضایت مندی شهروندان و پاسخ به در خواست‌های مردمی اجرا شد.

منبع: mehrnews-5789461

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد