hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ۵۵ دلال و خرده فروش مواد مخدر در استان سمنان دستگیر شدند

۵۵ دلال و خرده فروش مواد مخدر در استان سمنان دستگیر شدند

سمنان- رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان، گفت: با اجرای مرحله پنجم از طرح آرامش اجتماعی، در سراسر استان ۵۵ خرده‌فروش و دلال مواد مخدر دستگیر و راهی مراجع قضایی شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی ناجا، سرهنگ سید امیرحسین موسوی از اجرای پنجمین مرحله طرح آرامش و دستگیری ۵۵ نفر از خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر در استان خبر داد و بیان کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر به منظور تأمین امنیت مردم و ارتقای احساس امنیت، برنامه‌های مختلفی را در استان پیش بینی و اجرا می‌کند.

وی بیان کرد: طرح آرامش یکی از اقدامات پلیس برای ارتقای امنیت جامعه است که از ابتدای سال جاری و با تمام توان، با هدف شناسایی و دستگیری خرده فروشان مواد به مرحله اجرا در آمده است.
به گفته موسوی، در پنجمین مرحله این طرح که به مدت ۷۲ ساعت در سراسر استان و با همکاری یگان‌های انتظامی اجرا شد، ۵۵ نفر از خرده فروشان و معتادان متجاهر دستگیر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان از اجرای ۴۳ مورد حکم قضائی در جریان اجرای طرح آرامش پلیس خبر داد و افزود: توقیف شش دستگاه وسیله نقلیه و کشف ۱۴ و نیم کیلوگرم انواع مواد مخدر از دیگر توفیقات این طرح بود.

موسوی با تاکید بر تشدید این اقدامات و فعالیت‌ها به منظور تحقق مطالبات مردم، از عموم شهروندان خواست هرگونه موارد مشکوک و اخبار خود در خصوص خرید و فروش مواد را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

منبع: mehrnews-5568595

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد