hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > معرفی ۴۶ برگزیده در جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی

معرفی ۴۶ برگزیده در جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی

معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت گفت: در بیست و هشتمین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی ۴۶ برگزیده برتر معرفی خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، دکتر یونس پناهی با بیان این خبر افزود: در بیست و هشتمین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی برگزیدگان در بخش های محققان، مخترعان، فناوران، محقق جوان، محقق دانشجو، پژوهش کاربردی برتر، دانشگاه های علوم پزشکی، مرکز رشد فناوری، مرکز تحقیقات، کمیته تحقیقات دانشجویی، مجله علمی_ پژوهشی علوم پزشکی، شرکت های صاحب محصول برتر، شرکت دانش بنیان و سازمان غیردولتی حامی پژوهش معرفی خواهند شد.

معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت اظهار داشت: در این دوره از جشنواره تمام تلاش ها معطوف به رساندن تحقیقات کاربردی به تولید فناوری شده است تا نیازی از نیازهای سلامت مردم و جامعه برطرف شود.

وی با اشاره به اهمیت تشویق و ترغیب دانشجویان به پژوهش و فناوری عنوان کرد: الفبای تحقیق و پژوهش در دوران دانشجویی آموزش داده می شود و در صورت ایجاد محیطی با طراوت و پرنشاط علاقه و جذابیتی ایجاد می شود و زمینه بر شکوفایی توانمندی و ظرفیت پنهان افراد مهیا خواهد این مسئولیتی است که تمامی دانشگاه های علوم پزشکی و وزارت بهداشت بر عهده دارند و تبلور آن را می توان در برگزاری رویدادی مانند جشنواره رازی مشاهده کرد.

پناهی در ادامه خطاب به برگزیدگان ادوار مختلف جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی گفت: نزدیک به سه دهه از برگزاری این رویداد سالانه می گذرد و تاکنون از تعداد زیادی از محققان ارزشمند جامعه پزشکی به دلیل فعالیت های علمی شان تقدیر و قدردانی به عمل آمده است و با انتظام به فرآیندی قانونمدار و مبتنی بر عدالت پژوهشی به داوری آثار ارسالی میپردازد و همین امر رقابتی سالم و پرتکاپو را میان دانشمندان نظام سلامت برقرار ساخته است.

وی افزود: اعضای هیئت علمی نیز در صورت کسب مقام در این جشنواره به طور معمول دو پایه ارتقا می‌گیرند.

بیست و هشتمین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی سوم بهمن ماه سال جاری در سالن اجلاس سران برگزار خواهد شد.

منبع: mehrnews-5689076

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد