hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > جلسات داوری کمیته‌های تخصصی جشنواره علوم پزشکی رازی برگزار شد

جلسات داوری کمیته‌های تخصصی جشنواره علوم پزشکی رازی برگزار شد

جلسات داوری کمیته های تخصصی بیست و هشتمین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی با رعایت اصل رقابت عادلانه میان شرکت‌کنندگان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، دکتر مجید رمضانی، دبیر بیست و هشتمین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی گفت: ۱۲ داور کمیته علوم پایه پزشکی، ۱۰ داور کمیته بالینی و سلامت، ۱۱ داور کمیته فناوری سلامت و ۱۲ داور کمیته دانشجویی در جلسات جداگانه بالغ بر ۱۸۴۵ نفر ساعت به کارشناسی و ارزیابی مقالات ارسالی با توجه به شاخص‌های اعلام شده پرداختند.

دبیر بیست و هشتمین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی با اشاره به برخی شاخص‌های عمومی ثبت نام جشنواره رازی اضافه کرد: از مهم‌ترین شاخص‌ها برای شرکت کنندگان کمیته های علوم پایه پزشکی، علوم بالینی و سلامت به استثنای داوطلبین پژوهش برتر این است که انتخاب بر مبنای کارنامه پژوهشی ۶ ساله اخیر آنها انجام می‌شود.

وی گفت: این کارنامه باید حاوی مقالات چاپ شده در مجلات نمایه شده در بانک‌های اطلاعاتی ISI, PubMed, Scopus, Emerging source و همینطور کتب تالیفی باشد.

رمضانی یادآور شد: به منظور ایجاد فرصت برای دیگر پژوهشگران و فناوران برگزیدگان شش دوره اخیر یعنی از دوره بیست و دوم و به بعد و برگزیدگان سه دوره اخیر گروه پژوهش برتر جشنواره رازی یعنی دوره ۲۵ و به بعد نیز امکان شرکت در این رقابت را نخواهند داشت.

وی با بیان اینکه برقراری شرایط رقابت عادلانه دبیرخانه این دوره از جشنواره را بر آن داشت تا کمیته جداگانه‌ای برای دانشجویان در نظر گرفته شود، اظهار داشت: عدالت در پژوهش یکی از ویژگی‌هایی است که در بیست و هشتمین جشنواره رازی به آن توجه ویژه‌ای شده است.

دبیر بیست و هشتمین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی خاطرنشان کرد: در همین راستا برای ایجاد شرایط برابر آثار ارسالی از سوی دانشجویان با مشارکت کمیته کشوری تحقیقات و فناوری دانشجویی معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت در کمیته جداگانه‌ای ارزیابی شدند.

وی یادآور شد: تمام مراحل ثبت‌نام و ارسال آثار به صورت الکترونیکی و غیرحضوری از طریق سامانه جشنواره انجام شده است. بیست و هشتمین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

منبع: mehrnews-5659370

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد