hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ریحانه جعفری دبیر کمیته انتخاب نامزد جایزه آسترید لیندگرن شد

ریحانه جعفری دبیر کمیته انتخاب نامزد جایزه آسترید لیندگرن شد

صبا نوشت: اعضای هیات مدیره انجمن نویسندگان کودک و نوجوان ریحانه جعفری را به‌ عنوان دبیر کمیته انتخاب نامزد جایزه جهانی آسترید لیندگرن این انجمن انتخاب کردند.

اعضای بیست‌وپنجمین هیات مدیره‌ انجمن نویسندگان کودک و نوجوان، در جلسات دوره جدید، ریحانه جعفری را به‌ عنوان دبیر جایزه جهانی آسترید لیندگرن این انجمن انتخاب کردند. راه‌اندازی کارگروه‌ها، کمیته‌ها و بخش‌های مختلف به منظور انجام اقدامات مفید و مؤثر در راستای اهداف انجمن از سیاست‌های هیات مدیره جدید این نهاد ادبیات کودک و نوجوان است.

در حکم انتصاب ریحانه جعفری به عنوان دبیر کمیته انتخاب نامزد جایزه جهانی آسترید لیندگرن انجمن نویسندگان کودک و نوجوان به امضای عباس جهانگیریان رییس هیات مدیره این انجمن آمده است: «تجربه‌ی چند سال همکاری صمیمانه سرکار عالی با انجمن نویسندگان کودک و نوجوان نشان‌دهنده‌ی همدلی و ذوق فرهنگی شماست. نظر به تخصص، توانمندی و تجربه‌های ارزشمند شما، بر اساس پیشنهاد دبیر انجمن و تصویب هیئت مدیره، به موجب این حکم به سمت دبیر جایزه جهانی آسترید لیندگرن این انجمن منصوب می‌شوید…»

در این جلسه علاوه بر رییس هیات مدیره، مهدی حجوانی، سولماز خواجه‌وند، افسون امینی، محمدرضا مرزوقی، سیدعلی کاشفی‌خوانساری، شهلا انتظاریان و زهره مسکنی از دیگر اعضای هیئت مدیره انجمن نویسندگان کودک و نوجوان نیز حضور داشتند.

ریحانه جعفری، نویسنده و مترجم ایرانی است که طی سال‌های اخیر و دوره‌های پیشین انجمن نویسندگان کودک و نوجوان نیز مسئولیت امور مربوط به جایزه جهانی آستریدلیندگرن و اغلب ارتباطات بین‌الملل این انجمن را بر عهده داشته است.

۵۵۲۲۶

منبع: khabaronline-1680773

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد