hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > رییس جدید انجمن موسیقی استان سمنان انتخاب شد

رییس جدید انجمن موسیقی استان سمنان انتخاب شد

در نشست اعضای جدید هیات مدیره انجمن موسیقی استان سمنان با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس جدید این انجمن با رای اعضا انتخاب شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، در این نشست که چهارشنبه شب در سالن جلسات اداره کل و با حضور ابوالفضل دلآرام معاون امور هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان برگزار شد "رحیم رنجبر محترم" با رای اعضای هیات مدیره به مدت دو سال به عنوان رییس انجمن موسیقی این استان انتخاب شد.
اعضای جدید هیات مدیره انجمن موسیقی استان سمنان که با تایید انجمن موسیقی کشور انتخاب و معرفی شده اند شامل فریدون فدایی، رامین صبری، سیدحسن میرشفیعی و رحیم رنجنر محترم است و حسن ادیب و امیر رحمانیان نیز به عنوان اعضای علی البدل این انجمن هستند.
این اعضا از بین هشت نفر از افراد معرفی شده به انجمن موسیقی کشور برگزیده و به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان معرفی شده اند.
تا پیش از این رامین صبری عهده دار ریاست انجمن موسیقی استان سمنان بوده است که در این نشست گزارشی از فعالیت های اجرایی و نیز مسایل و مشکلات فعالیت در حوزه موسیقی را بیان کرد و خواستار مشارکت و همکاری همه اعضای هیات مدیره انجمن در دوره جدید برای رشد و توسعه هنر موسیقی در این استان شد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد