hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ۵۰۰ نانوایی در خراسان رضوی به صورت ویژه خدمت‌رسانی می‌کنند

۵۰۰ نانوایی در خراسان رضوی به صورت ویژه خدمت‌رسانی می‌کنند

مشهد ـ مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی گفت: ۵۰۰ واحد نانوایی جهت تأمین نان زائرین و مجاورین حضرت رضا (ع) در روزهای پایانی ماه صفر به صورت فوق العاده در استان فعالیت خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، وحیدرضا فریدونی اظهار کرد: در ایام عزاداری روزهای پایانی ماه صفر با توجه به گسیل انبوهی از مشتاقان ائمه معصومین به مشهدالرضا بیش از ۵۰۰ واحد نانوئی در رینگ اطراف حرم و مسیرهای منتهی به شهر و نیز کمپ‌های استقرار زائرین به صورت فوق العاده به پخت نان و خدمت رسانی به زائرین و مجاورین مشغول خواهند بود.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی افزود: جهت تسهیل در امر خدمت رسانی این واحدهای نانوایی و نیز تأمین نان زائرین و مجاورین آرد مورد نیاز به صورت فوق العاده اختصاص داده شده است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه بخشی از زائرین با پای پیاده به مشهد مقدس مشرف خواهند شد و مواکب در مبادی ورودی شهر و جاده‌ها مشغول به خدمت رسانی خواهند بود، تهمیدات لازم جهت تزریق و تأمین آرد برای تولید نان این مواکب بین راهی منتهی به مشهد نیز اندیشیده شده است که هیأت‌های مذهبی و موکب داران برای تهیه نان در این ایام می‌توانند به شورای هیأت مذهبی مراجعه نمایند.

فریدونی بیان کرد: اختصاص سهمیه ویژه آرد به واحدهای پخت نان صنعتی جهت تأمین و توزیع نان کیوسک‌های فروش نان اطراف حرم مطهر رضوی و فروشگاه‌های مرتبط یکی دیگر از اقدامات اندیشیده شده در روزهای پایانی ماه صفر در شهر مقدس مشهد و خراسان رضوی است.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی تصریح کرد: گندم مورد نیاز کارخانجات آرد نیز جهت تأمین ذخیره آرد مورد نیاز واحدهای نانوایی تأمین و ارسال شده است و با تهمیدات اندیشیده شده کارخانجات آردسازی نسبت به تحویل آرد در تمامی ایام دهه پایانی ماه صفر اقدام خواهند نمود.

منبع: mehrnews-5588266

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد