hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > افزایش ظرفیت تولید نان و اتخاذ تمهیدات لازم در دهه آخر صفر در شهرستان مشهد

افزایش ظرفیت تولید نان و اتخاذ تمهیدات لازم در دهه آخر صفر در شهرستان مشهد

معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مشهدتعداد نانوایی های فعال در محدوده های منتهی به حریم حرم مطهر رضوی را ۱۰۸ واحد عنوان نمود .

  مشهد پایگاه خبری رویداد ایران-مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مشهد نیز با اشاره به فعالیت 108 واحد نانوایی در محدوده های منتهی به حریم حرم مطهر رضوی به شرح اقدامات انجام شده به منظور افزایش ظرفیت تولید نان در این دهه پرداخت   میری دیسفانی افزود: استقرار 150نانوای خیّر با 50 تنور خانگی و ظرفیت پخت حداقل 10 هزار قرص نان لواش روزانه، اختصاص هزارو800کیسه آرد به شورای هیئات مذهبی برای مواکب مستقر در مسیرهای منتهی به شهر مشهد که تا مقدار 2هزارو500کیسه قابلیت افزایش دارد، استقرار 12 دستگاه کانکس سیار نانوایی از طرف شورای هیئات مشهد، محاسبه ریز تراکنش های 350 واحد نانوایی برای افزایش پخت با دستگاه های جدید نانینو و اختصاص 17هزارو500کیسه آرد به متصدیان نانوایی برای پخت فوق العاده (به جز نانوایی های مستقر در رینگ حرم مطهر رضوی)، بازگشایی سه واحد نانوایی غیر فعال در حریم مطهر رضوی و اختصاص سهمیه آرد برای رفاه حال زائران و مجاوران گوشه ای از این اقدامات است.

محمد میری دیسفانی با اشاره به فعالیت همه روزه نانوایی های اطراف رینگ حرم مطهر رضوی گفت: اختصاص 450 کیسه سهمیه آرد به نانوایی مستقر در کمپ غدیر، انتخاب 800 واحد نانوایی منتخب برای افزایش زمان کار تا ساعت 23 ، استفاده از ظرفیت مدارس مسیرهای منتهی به حرم مطهر برای نصب تنورهای سیار نانوایی و تخصیص آرد به هیئات و مواکب، از دیگر اقدامات برنامه ریزی شده در این روزها خواهد بود.

وی اذعان داشت : تخصیص آرد به هیئات و مواکب در حال انجام می‌باشد .

محمد میری دیسفانی اشاره نمود:  در کنار بازرسین جهادکشاورزی از توان بازرسین بسیج اصناف،اتحادیه نانوایان،اتاق اصناف وشورای هیئات مذهبی استفاده می شود.

محمد میری دیسفانی بیان کرد : پیرو مصوبه کارگروه اردونان ،تصمیم گرفته شد قرارگاهی در محل شورای هیئات مذهبی ،بمنظورنظارت مستمر بر فعالیت نانوایان منتخب و.... برای نظارت بر تهیه وتوزیع نان ایجادشود.

در 4لاین ورودی به حرم مطهر120 نفر بازرس در قالب 60 تیم و 80 نفر هم در قالب 40 تیم برای سایر مسیرهای خارج از محدوده حریم حرم بمنظور نظارت بر 500 واحد صنفی عرضه ارزاق عمومی و 800 واحد نانوایی منتخب در نظر گرفته شده است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد