hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > مجوز احداث 16جایگاه عرضه سوخت مایع و CNG در منطقه زاهدان صادر شد

مجوز احداث 16جایگاه عرضه سوخت مایع و CNG در منطقه زاهدان صادر شد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه یکی از دلایل شلوغی جایگاه های عرضه سوخت را کمبود جایگاه های سوخت عنوان نمود و افزود: با پیگیری های انجام شده، مجوز احداث 16باب جایگاه در منطقه زاهدان اخذ شده است.

به گزارش رویدادایران مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گفت: این جایگاه ها شامل چهار جایگاه دو منظوره بنزین و CNG، پنج جایگاه تک سکوی بنزین، پنج جایگاه CNG و دو جایگاه دو منظوره عرضه بنزین و نفت گاز در مجتمع های خدمات رفاهی می باشد که در محدوده جغرافیایی منطقه زاهدان (نواحی زاهدان، زابل، خاش و سراوان) احداث خواهد شد.

ابراهیم پوریزدانی، افزایش قیمت سوخت در آن سوی مرزها که منجر به قاچاق سوخت می گردد، حمله سایبری به سامانه هوشمند سوخت، واگذاری کارت سوخت به افراد سودجو و خرید و فروش سهمیه کارت سوخت را از دیگر دلایل شلوغی جایگاه های سوخت استان عنوان نمود.

وی شناسایی و ابطال 12هزار کارت سوخت متخلف در شهر زاهدان را از جمله اقدامات انجام شده در راستای پیشگیری از قاچاق سوخت و برخورد با متخلفین فرآورده های نفتی عنوان کرد.

مدیر منطقه زاهدان با اشاره به اینکه کارت های سوخت شناسایی شده، جزء کارت هایی است که توسط افراد سودجو به تعداد زیاد به صورت غیر مجاز در یکی از جایگاه های زاهدان سوختگیری و قاچاق شده و موجب نارضایتی مردم و منجر به تعطیلی جایگاه متخلف گردیده است، تصریح کرد، کارت های سوخت مذکور با بررسی های دقیق تراکنش های کارت های سوخت و تصاویر دوربین های مداربسته جایگاه، متخلف شناخته شده و براساس دستور مرجع قضایی ابطال شده است.

پوریزدانی عدم وجود خط لوله انتقال فرآورده های نفتی به استان و تامین و حمل جاده ای و ریلی سوخت از 8 نقطه کشور را از جمله مشکلات تامین و حمل فرآورده های نفتی عنوان کرد.

وی مقدار فرآورده های نفتی حمل شده به منطقه (از طریق نفتکش های جاده ای و مخزن دارهای ریلی) در سال 1400 را 2میلیارد و 500 میلیون لیتر ذکر کرد.

فرماندار زاهدان نیز با اشاره به اینکه نیاز به واگذاری جایگاه در استان وجود داردافزود : این موضوع یکی از نیازهای اصلی دزر حال حاضر برای کاهش صف های طولانی در جایگاهها می باشد  در دست پیگیری است. 

ابوذرمهدی نخعی افزود:روند کنترل کارت های سوخت در جایگاه های استان ادامه خواهد یافت گفت: تخلفات انجام شده از سوی برخی افراد سودجو در جایگاه های سوخت باعث نارضایتی اکثر مردم شده و در این راستا تعدادی کارت سوخت متخلف ابطال و یک باب جایگاه در شهر زاهدان تعطیل شده و فرایند خلع ید مالک جایگاه در حال انجام است.


 

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد