hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > طرح نظارت و برخورد با متخلفین کارت هوشمند سوخت در زاهدان آغاز شد

طرح نظارت و برخورد با متخلفین کارت هوشمند سوخت در زاهدان آغاز شد

طرح کنترل کارت هوشمند سوخت و نظارت بر عرضه سوخت و برخورد با متخلفین کارت هوشمند از امروز در جایگاه های زاهدان آغاز شد.


به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان، مدیر منطقه گفت: طرح نظارت و کنترل کارت های سوخت به منظور جلوگیری از عرضه خارج شبکه فرآورده های نفتی، از امروز در جایگاه های سوخت زاهدان آغاز شد.

ابراهیم پوریزدانی افزود: تیمهای نظارتی منطقه، از صبح امروز در جایگاه های سطح شهر زاهدان مستقر شده اند و در حال رصد کارت های سوخت و مطابقت کارت هوشمند سوخت با پلاک خودروها هستند.

مدیر منطقه زاهدان، ازدحام و ایجاد صف در برخی از جایگاه های شهر زاهدان را دلیل این کنترل ها عنوان کرد و خاطر نشان کرد، در صورت مشاهده سوختگیری خودروها با کارت های غیر از کارت سوخت اختصاصی خودرو، خرید و فروش سهمیه کارت سوخت یا سوختگیری در ظرف، برابر مقررات، کارت سوخت خودرو مسدود و مالک خودرو به مراجع قضایی معرفی می گردد.

وی گفت: طبق دستورالعمل های موجود و نکاتی که در پشت کارت های هوشمند سوخت درج شده است، هر کارت سوخت هوشمند اختصاص به یک خودروی مشخص دارد و واگذاری کارت به سایر افراد و سوختگیری در خودروهای دیگر خلاف مقررات بوده و تخلف محسوب می گردد.

پوریزدانی خاطر نشان کرد: سهمیه موجود در کارتهای سوخت صرفا جهت مصرف خودرو در نظر گرفته شده است و واگذاری سهمیه سوخت به افراد دیگر و یا فروش آن به سایر افراد، از مصادیق مجرمانه کارت سوخت و تخلفات فرآورده های نفتی محسوب گردیده و پیگرد قانونی دارد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد