hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > نماینده دامغان: اعتبار لازم برای تولید دانش بنیان در بودجه ۱۴۰۱ در نظر گرفته شده است

نماینده دامغان: اعتبار لازم برای تولید دانش بنیان در بودجه ۱۴۰۱ در نظر گرفته شده است

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: اعتبار خوبی در بودجه سال ۱۴۰۱ برای تولید دانش بنیان در نظر گرفته شد که این امر نشان می‌دهد مجلس در خط مقام معظم رهبری در حرکت است.

علی‌اکبر علیزاده روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا به مناسبت پیام سال رهبر معظم انقلاب مبنی برای «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی» افزود: مجلس سهم خود را در زمینه تولید دانش بنیان و اشتغال‌زایی انجام داده و زمینه‌ها برای عمل به فرمایش مقام معظم رهبری ایجاد شده‌ است و دولت باید در زمینه اجرا به‌ سرعت عمل کند. 

وی ادامه داد: بدون شک ملت ایران برای داشتن رهبری حکیم، عالم، مدیر و مدبر، باید شاکر باشد که در سیر تکاملی سال‌های گذشته، نام‌گذاری عناوین سال را با روند مورد توجه دنبال کردند. 

علیزاده اظهار داشت: در نام‌گذاری سال های اخیر، تولید همواره مساله اصلی کشور بوده‌ است و در مسیر نام‌گذاری ها، اقتصاد مقاومتی، حمایت از کالای ایرانی، رونق تولید و ظهور جهش در تولید، مانع زدایی و پشتیبانی‌ها و امسال تولید دانش بنیان و همراه با اشتغال‌زایی بیان شد که بدون شک مسیر سعادت ملت ایران است.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری اعلام کردند که معیشت مردم و گرانی‌ها، کام بسیاری را تلخ کرده است که راه‌ حل آن تولید بر مبنای دانش بنیان و اشتغالزایی است. 

علیزاده اضافه کرد: مجلس، دولت و قوه قضائیه در کنار هم تولید بر مبنای دانش بنیان و ایجاد اشتغال‌ را مدنظر داشته باشند که بدون شک توجه به شعار سال، درآمد ملی را افزایش، اشتغال‌زایی و اقتدار ملی را به ارمغان می‌آورد. 

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: پس از ۱۳ سال بازنگری در قانون، تسهیل در صدور مجوزهای کسب و کار و توجه به تولید داخلی در بازنگری قانون جدید مورد توجه است که با آغاز به کار دولت مردمی، در کنار یکدیگر جهت رفع مشکلات گام برمی‌داریم. 

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیام نوروز خود سال ۱۴۰۱ را سال «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی» نامیدند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد