hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > حکمرانی در منطق اسلام از بن و بنیاد با حکمرانی های رایج جهان متفاوت است

حکمرانی در منطق اسلام از بن و بنیاد با حکمرانی های رایج جهان متفاوت است

رهبر معظم انقلاب در دیدار اعضای مجلس خبرگان گفت:حکمرانی در منطق اسلام از بُن و بنیاد با حکمرانی های رایج جهان متفاوت است. شبیه سلطنت و ریاست جمهوری های امروزی دنیا نیست بلکه متکی به مبانی معنوی است.

به گزارش گروه سیاسی  ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری  در دیدار با  اعضای مجلس خبرگان رهبری فرمودند: در جنگ‌های سخت با سلاح‌های قدیمی دیگر نمی شود جنگید. امروز با شمشیر و با نیزه و این چیزها نمی‌شود به جنگ توپ و موشک و اینها رفت. درجهاد تبیین هم همین جور است.

ایشان تاکید کرد:به نظر من امروز آن چیزی که می‌تواند به بهترین وجهی به صورت یک سلاح مؤثری عمل کند، تبیین مفاهیم عالی اسلامی در زمینه‌های مختلف است.

رهبر انقلاب خاطر نشان کرد:حکمرانی در منطق اسلام از بُن و بنیاد با حکمرانی های رایج جهان متفاوت است. نه شبیه سلطنت است، نه شبیه ریاست جمهوری های امروز دنیاست، نه شبیه فرماندهی‌هاست، نه شبیه رؤسای کودتاگر است، شبیه هیچ کدام از اینها نیست. یک چیز خاصی است متکی به مبانی معنوی.

معظم له فرمودند: بایستی در جهاد تبیین راه پیشرفت و تعالی مادی ملت از بیراهه‌ها و کج‌راهه‌ها جدا بشود. بدانیم که اگرجهاد تبیین به درستی صورت نگیرد، دنیامداران حتی دین را هم وسیله‌ی هوسرانی و شهوترانی خودشان قرار خواهند داد.

ادامه دارد...

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد