hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > جهاد تبیین برای افراد صاحب تربیون یک فریضه فوری و قطعی است

جهاد تبیین برای افراد صاحب تربیون یک فریضه فوری و قطعی است

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در زمینه ضرورت جهاد تبیین گفت: در خط مقدم این جهاد علما و بزرگانی هستند که تریبون در اختیار دارند و جهاد تبیین برای آنها یک فریضه فوری و قطعی است.

به گزارش حوزه احزاب خبرگزاری ایرنا، آیت‌الله سیداحمد خاتمی، نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در زمینه ضرورت جهاد تبیین گفت: در خط مقدم این جهاد علما و بزرگانی هستند که تریبون در اختیار دارند و جهاد تبیین برای آنها یک فریضه فوری و قطعی است.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به آیات و روایات به تشریح مبانی قرآنی و روایی جهاد تبیین پرداخت و در ادامه مواردی مانند بزک کردن رژیم طاغوتی پهلوی و القای جدا بودن دین از سیاست را تشریح کرد. 

وی با اشاره به القای دروغ و تکنیک رسانه های ضد انقلاب در این زمینه گفت: ناامیدکردن مردم، القای دروغین بریدن مردم از اصل انقلاب و کمرنگ نشان دادن جمهوریت نظام بعد از ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و همچنین القای دوری انقلاب از آرمان‌های حضرت امام راحل، القای وابسته شدن جمهوری اسلامی به شرق از مصادیقی است که لازم است در جهاد تبیین به آنها توجه شود و با روشنگری صاحبان نفوذ کلام، نقشه دشمنان در این حوزه‌ها خنثی شود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد