hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > فعال سازی ۲ مرکز واکسیناسیون خودرویی در لرستان

فعال سازی ۲ مرکز واکسیناسیون خودرویی در لرستان

رییس گروه بیماری‌های واگیر دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: ۲ مرکز واکسیناسیون خودرویی در دو شهرستان فعال شده است.
حمید مخبری رییس گروه بیماری‌های واگیر دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: ۲ مرکز واکسیناسیون خودرویی در شهرستان‌های خرم‌آباد و بروجرد فعال شده است.
 حمید مخبری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اگر حجم ورودی واکسن به استان به همین روال ادامه داشته باشد و حداقل روزانه بین ۴۰ تا ۵۰ هزار واکسن داشته باشیم، می‌توانیم ۲ مرکز شبانه روزی در شهر‌های خرم آباد و بروجرد برای خدمت رسانی به مردم راه اندازی کنیم.
او  تصریح کرد: حدود ۴۸ هزار نفر عشایر عبوری در استان داریم که تا کنون بین ۴۵ تا ۵۰ درصد آن‌ها علیه بیماری کرونا واکسینه شده اند.
رییس گروه بیماری‌های واگیر دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به ورود ۳۵ هزار دُز واکسن «سینوفارم» جدید به لرستان افزود: پنل توزیع این تعداد واکسن تهیه شده و براساس جمعیت تحویل شهرستان‌ها خواهد شد.
مخبری  با بیان اینکه تا کنون ۴۳.۶ درصد جمعیت استان را علیه بیماری کرونا واکسینه شده اند، بیان کرد: در کل مناطق شهر، روستا و حاشیه شهر‌های استان ۱۰۹ مرکز واکسیناسیون وجود دارد که ۲۵ مرکز تجمیعی نیز علاوه بر این‌ها کار واکسیناسیون را انجام می‌دهند.
شمار مبتلایان به کرونا در این استان تا ظهر ۲۳ شهریور ماه به ۱۷۶ هزار و ۶۶۲ نفر رسیده و ۲ هزار و ۳۸۲ نفر نیز بر اثر ابتلای به این ویروس جان خود را از دست داده اند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد