hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > هنر و ادبیات > سینما، تلویزیون و تئاتر > بیوگرافی یاسر جعفری و همسرش از بازیگری تا شهرت و کما

بیوگرافی یاسر جعفری و همسرش از بازیگری تا شهرت و کما

بیوگرافی یاسر جعفری و اطلاعاتی از همسرش نیلوفر، پیج اینستاگرام، سن، قد و وزن، تصادف و کما رفتن وی را با مصاحبه و عکس برایتان آورده ایم.

سید یاسر جعفری( Yasser Jafari) بازیگر و تهیه کننده ایرانی است که این روزها فیلم سینمایی قلهک به کارگردانی مصطفی شایسته را روی پرده سینما اکران دارد.

یاسر بازیگری را در سال 1388 با فیلم دختران به کارگردانی قاسم جعفری شروع کرد اما با با ایفای نقش امیر حافظ در سریال جراحت بسیار دیده شد. او تجربه بازی در آثاری چون «جاودانگی»، «نمایش کمد دیواری»، «گمشدگان»، «بی وزنی»، «ورود و خروج ممنوع»، «سودا» ، «عینک قرمز»، و..را نیز دارد.در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا بیوگرافی یاسر جعفری و همسرش را با عکس های جدید در اختیار شما قرار دهیم.

یاسر جعفری
 یاسر جعفری بازیگر

 یاسر جعفری کیست؟

مشخصات فردی

نام کامل

سیدیاسر جعفری

تاریخ تولد

۲۳ بهمن ۱۳۶۷

محل تولد

تهران

شغل

بازیگر و تهیه‌کننده

نماد ماه تولد

دلو

مشخصات فیزیکی

قد

180 سانتی متر

وزن

حدودا 90 کیلو

رنگ چشم

سبز

رنگ مو

بلوند

چپ دست یا راست دست

راست دست

مشخصات خانوادگی

نام پدر

بهروز

نام خواهران

یک خواهر

نام همسر 

نیلوفر رضایی

تاریخ ازدواج

27 خرداد 1401

شغل همسر

عکاس

مشخصات تحصیلی

دانشگاه

دانشگاه آزاد کرج

رشته تحصیلی

رشته مهندسی متالوژی

مدرک

کارشناسی

یاسر جعفری
 یاسر جعفری

 بیوگرافی کامل یاسر جعفری

کودکی و اوایل زندگی

یاسر جعفری در روز یکشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۶۷(سال نهنگ) مصادف با 12 فوریه 1989 میلادی و 6 رجب سال 1409 هجری قمری در تهران به دنیا آمد و هم اکنون 35 سال سن دارد. نماد ماه این بازیگر دلو است و از ویژگی های متولدین بهمن می توان به خودکفا، باگذشت، مسئولیت‌پذیری، کنجکاوی، تیزبین بودن، اهل صرفه‌جویی و دارای روحیه شاد هستند. 

اطلاعات دقیقی از قد و وزن یاسر جعفری در دسترس نیست اما از روی ظاهر می توان حدس زد که وی حدودا 180 سانتی متر قد و حدودا 90 کیلو وزن دارد.از دیگر مشخصات ظاهری این بازیگر خوش چهره می توان به چشم سبز، موی بلوند و راست دست بودن اشاره کرد.

یاسر جعفری
عکس کودکی یاسر جعفری

خانواده

خانواده یاسر جعفری کم جمعیت و 4 نفره است.وی فرزند ارشد خانواده است و یک خواهر کوچکتر از خود دارد. بهروز جعفری اسم پدر این بازیگر است و اطلاعاتی از شغل وی و مادرش در دسترس نیست.او در باره خانواده اش می گوید: چون با پدر و مادرم فاصله سنتی کمی داشتم، خیلی با هم دوست هستیم.یک خواهر کوچکتر از خود دارم که از فارغ التحصیلان ممتاز یکی از بهترین دانشگاه های تهران می باشد و در رشته بیولوژی تحصیل کرده است.

یاسر جعفری
عکس یاسر جعفری و پدرش

 تحصیلات

تحصیلات یاسر جعفری در مقطع کارشناسی در رشته مهندسی متالوژی از دانشگاه آزاد کرج است.

شروع فعالیت

شروع فعالیت یاسر جعفری در بازیگری در سال 1388 با فیلم دختران به کارگردانی قاسم جعفری شروع شد ل جلوی دوربین رفت تا این که در سال 1389 با ایفای نقش امیر حافظ در سریال جراحت به کارگردانی محمدمهدی عسگرپور دیده شد.او علاوه بر بازیگری تجربه تهیه کنندگی فیلم سینمایی نمور را نیز دارد.

کلاس های بازیگری

کلاس های بازیگری یاسر جعرفی از سال 1386 با شرکت در آموزشگاه بازیگری امین تارخ سپری شد.

علایق و تفریحات

علایق و تفریحات یاسر جعفری را می توان از عکس های که در اینستاگرام به اشتراک می گذارد متوجه شد که به سفر به ویژه سفر خارجی، طبیعت گردی، اسکی، بیلیارد و اسب سواری علاقه دارد.

سید یاسر جعفری و همسرش

سید یاسر جعفری و همسرش، عکس همسر یاسر جعفری و...از مواردی است که در اینترنت جست و جو شده است اما این بازیگر متاهل می باشد و با نیلوفر رضایی عکاس سینما در تاریخ 27 خرداد 1401 ازدواج کرده است.این زوج فرزندی ندارند.

یاسر جعفری و همسرش
عکس عروسی یاسر جعفری 
یاسر جعفری
یاسر جعفری و همسرش

 اینستاگرام یاسر جعفری

 اینستاگرام یاسر جعفری که با عبارتی چون یاسر جعفری اینستا نیز جست و جو شده است به آدرس yaserjafariofficial است که 7124 فالور دارد، 43 صفحه را دنبال می کند و تاکنون 308 پست به اشتراک گذاشته است.این بازیگر در آگوست سال 2013 صفحه خود را در اینستاگرام ایجاد کرد.


 اینستاگرام یاسر جعفری
صفحه اینستاگرام یاسر جعفری

 یاسر جعفری در شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

yaserjafariofficial

وبسایت

ویکی پدیا یاسر جعفری

فیلم های یاسر جعفری

جراحت 

جراحت نام یک سریال تلویزیونی به کارگردانی محمدمهدی عسگرپور محصول سال 1389 است که یاسر جعفری در اولین تجربه بازی مقابل دوربین با ایفای نقش امیر حافظ در کنار هستی مهدوی فر دیده شد و با بازیگرانی چون ثریا قاسمی، امین تارخ، علی عمرانی، آتنه فقیه‌نصیری و رامین راستاد دیده شد.

یاسر جعفری در فیلم جراحت
یاسر جعفری در سریال جراحت

 بی وزنی

 بی وزنی عنوان فیلم سینمایی به نویسندگی و کارگردانی مهدی فرد قادری  محصول سال ۱۳۹۷ است که یاسر جعفری در نقش محمدرضا با هنرمندانی چون بهاره کیان‌افشار، امیرعلی دانایی، نسیم ادبی و تینا پاکروان هم بازی شد.

یاسر جعفری در فیلم بی وزنی
یاسر جعفری در فیلم بی وزنی

 ورود و خروج ممنوع

 ورود و خروج ممنوع عنوان فیلم سینمایی به کارگردانی امید آقایی است. یاسر جعفری در فیلم ورود و خروج ممنوع نقش روحانی را ایفا می کند و محمدرضا شریفی‌نیا، اکبر عبدی، هادی کاظمی، نیوشا ضیغمی، محمدرضا هدایتی، پوریا پورسرخ، نیما شاهرخ‌شاهی و...نیز در آن حضور داشتند.

یاسر جعفری در فیلم ورود و خروج ممنوع
یاسر جعفری در فیلم ورود و خروج ممنوع

عینک قرمز

 عینک قرمز عنوان فیلم سینمایی در ژانر کمدی به کارگردانی حسین مهکام محصول سال 1402 است و حامد بهداد، الناز حبیبی، هادی کاظمی، سمانه پاکدل، یاسر جعفری در آن به ایفای نقش پرداختند.

یاسر جعفری در فیلم عینک قرمز
یاسر جعفری در فیلم عینک قرمز

 لیست آثار

نام

سال

توضیحات

جراحت

1389

نقش امیر حافظ

کارگردان: محمدمهدی عسگرپور
بازیگران: امین تارخ، علی عمرانی

ناپدیدشدن مریم

1392

کارگردان: محمدرضا لطفی
بازیگران: رضا بهبودی، مجيد شكری

جاودانگی

1393

کارگردان: مهدی فرد قادری
بازیگران: آناهیتا نعمتی، فقیهه سلطانی

پرستاران 

1395

کارگردان: علیرضا افخمی
بازیگران: لیندا کیانی، الناز حبیبی

نمایش کمد دیواری

1395

کارگردان: طاهره قهرمانی
بازیگران: محمدرضا ‌لوانی، تیام ‌منیری

گمشدگان

1396 

کارگردان: رضا کریمی
بازیگران: پژمان بازغی، بهنام تشکر

بی وزنی

1397

نقش محمدرضا

کارگردان: مهدی فرد قادری
بازیگران: بهاره کیان‌افشار، امیرعلی دانایی

ورود و خروج ممنوع

1398

کارگردان: امید آقایی
بازیگران: محمدرضا شریفی‌نیا، اکبر عبدی

سودا

1400

کارگردان: ایمان یزدی
بازیگران: محمدرضا علیمردانی ، بهاره کیان افشار

نمور

1400

تهیه کننده

قلهک

1402

کارگردان: مصطفی شایسته 
بازیگران: هادی کاظمی، گوهر خیراندیش

عینک قرمز

1402

کارگردان: حسین مهکام
بازیگران: حامد بهداد، الناز حبیبی 

یاسر جعفری
عکس های یاسر جعفری در اینستاگرام

 10 حقیقت جالب درباره یاسر جعفری

  1. صفحه اینستاگرام یاسر جعفری تیک آبی ندارد.
  2. صفحه یاسر جعفری در ویکی پدیا هنوز ایجاد نشده است.
  3. جالب است بدانید که در میان بازیگران هادی کاظمی با 3 مرتبه بیشترین همکاری را با یاسر جعفری داشته است.
  4. تا سن ۱۹ سالگی هیچگاه به سینما و بازیگری به دید یک شغل نگاه نمی کرد تا اینکه تصمیم گرفت از سال ۸۶ به آموزشگاه بازیگری برود.
  5. وی بعد از اتمام کلاس بازیگری در سال ۱۳۸۸ به قاسم جعفری معرفی شد و به این ترتیب در اولین تجربه بازی با فیلم دختران جلوی دوربین رفت.
  6. وی در 6 اردیبهشت سال 1389 در سریال جراحت بخاطر تصادف و افتادن از روی موتور و برخورد با تیر چراغ برق دچار خونریزی مغزی شد و دو روز در کما بود.
  7.  بنظر او شهاب حسینی منطقی ترین بازیگر سینمای است و کارهایش را با فکر انجام می دهد.
  8. بازی صابر ابر و ترانه علیدوستی را خیلی دوست ددارد.
  9. نیاز مالی ندارد و بخاطر شهرت بازیگری را انتخاب نکرده است.
  10. نقش روحانی، معتاد یا دیوونه را خیلی دوست دارد بازی کند.
یاسر جعفری
 یاسر جعفری در اکران فیلم نمور

مصاحبه یاسر جعفری

مصاحبه یاسر جعفری به صورت متنی و گفت و گوی تصویری بسیار کم است و در ادامه یکی از مصاحبه های قدیمی را به در شهریور سال 1389 به بهانه بازی نقش امیر حافظ در سریال جراحت را می خوانید: 

چطور با هم‌بازی‌هایتان که اکثرا از سرد و گرم چشیده‌های بازیگری هستند، هماهنگ شدید؟
برای هماهنگی مشکلی نداشتم با آقای تارخ که دوست هستیم. در میان بازیگران نیز جوی صمیمی بینمان ایجاد شده بود که منجر به ارتباط گیری ما با هم شد. در کار هرچقدر نقش‌های روبرو قوی‌تر باشند به بازیگر کمک بیشتری می‌شود و باعث می‌شود بهتر کار کند.در این کار نیز همه اشخاص بازیگران قوی سینما و تلویزیون بودند و باعث شد ما بتوانیم بهتر خودمان را نشان دهیم. اگر نیاز بود هم آقای تارخ به من یا بقیه دوستان کمک می‌کردند و جوی صمیمی بود.
از ابتدا به بازیگری علاقمند بودید؟ فکر می‌کردید روزی در کاری با بازیگران مطرح همبازی شوید؟
کارم را با جدیت شروع کردم و تجربه‌هایی که تا به حال داشته‌ام نشان می‌دهد که با ورود جدی به هرکاری، به علت پشتکاری که دارم سریع به نتیجه می‌رسم. این کار نیز به همین شکل بود. عزمم را جزم کرده بودم و می‌دانستم که می‌توانم به نقطه کنونی‌ام برسم.
با توجه به علاقه بسیار جوانان به بازیگری از سختی‌های این کار بگویید، شما پشت ظاهر فریبنده بازیگری چه چیزی دیدید؟
در ابتدای ثبت نام کلاس بازیگری 200،300 نفر آمده بودند، اما در ماه آخر از این تعداد فقط سی چهل نفر باقی مانده بود که این سختی این کار را نشان می‌دهد. ظاهر بازیگری با به دست آوردن شهرت و دیده شدن زیباست. بازیگری نیز کار شیرینی است اما پشت این ظاهر زیبا زحمت و تلاش‌های بسیار و شب بیداری‌های فراوانی وجود دارد که شاید کارهای دیگر نداشته باشند.فکر می‌کنم بعد ازکار در معدن، سخت‌ترین کار دنیا بازیگری شناخته شده باشد.

برای بازی چقدر تمرین می‌کردید و چه مدت سر صحنه تصویربرداری بودید؟
:دورخوانی متن را چندین بار با آقای نعمت الله داشتیم و سر کار نیز قبل از هر سکانس دورخوانی می‌کردیم. کار نیز اسفند شروع شد و تا مرداد ادامه داشت.من معمولا هر روز بازی داشتم به جز مقطعی که در بیمارستان به سر می‌بردم.

بیمارستان برای چه؟
ششم اردیبهشت تصادف کردم و بیست و پنج روزی را در بیمارستان گذراندم. خوشبختانه همه‌چیز خیلی زود پیش رفت و من به سرعت برگشتم البته 12 کیلو وزن کم کردم که در زمان کوتاهی جبران شد. خدا به من رحم کرد چرا که با توجه به خونریزی مغزی که داشتم با روال طبیعی باید سه چهار ماه به کما می‌رفتم...

کار در سینما و تلویزیون چه تفاوت‌ها و برتری‌هایی نسبت به هم دارند؟
در سینما کار حرفه‌ای‌تر است و درصد تپق زدن و دوباره گرفتن سکانس‌ها پایین‌تر است و مخاطبان خاصی نیز دارد. در تلویزیون هر مشکلی پیش بیاید به راحتی امکان تکرار هست و حسن تلویزیون این است که مخاطبانبیشتری دارد و البته زیر ذره‌بین نیز قرار می‌گیری.

اهل رفتن به تئاتر هستید و دوست دارید تئاتر را هم تجربه کنید؟
تماشای تئاتر را خیلی دوست دارم و آخرین نمایشی که دیدم «گالیله» با بازی آقای تارخ بود. بازی در تئاتر را هم دوست دارم تجربه کنم.

دیدن خودتان توی تلویزیون آن هم در پرمخاطب‌ترین سریال درست بعد از افطار چه حسی دارد؟
کار را دوست دارم و از آن راضی هستم. واکنش‌هایی که در مردم دیده‌ام نیز این را نشان می‌دهد که «جراحت» را دوست دارند و کار را دنبال می‌کنند. این حس خیلی خوبی است.

نسبت به بازی خودتان نقد هم دارید یا مثلا با دیدن سریال آرزو می‌کنید کاش فلان صحنه را بهتر بازی می‌کردم؟
به بازی خودم نقد که دارم اما سکانس‌هایی هم هست که خیلی از آن‌ها راضی هستم. اما در کل مجموعه کار را دوست دارم و فکر می‌کنم به نقش رسیده باشم.
بعد از پخش کار واکنش دیگران چه بود؟ دوستان و آشنایان می‌دانستند که وارد کار بازی شده‌اید؟
خیلی‌ها بودند که هنوز خبر نداشتند و تلفنمان شب اولی که کار روی آنتن رفت دو سه هزار باری زنگ خورد! تا صبح زنگ می‌خورد و حتی دوستانی از بازیگران و کارگردان‌ها بودند که نمی‌دانستند. واکنش های خیلی خوبی بود و تعریف‌ها و تشویق‌های بسیاری شدم. نقد هم بود و من همیشه پذیرای نقدهای منفی و مثبت هستم.

واکنش مردم در کوچه و خیابان چطور است؟ شده صدایتان بزنند امیرحافظ؟
من موهایم را کوتاه کرده‌ام، ریشم را هم زده‌ام ولی با این حال همه مرا می‌شناسند و این نشان دهنده دیده شدن «جراحت» است. من با این همه تغییر خودم هم جلوی آینه ممکن است خودم را نشناسم اما بیرون همه مرا با امیرحافظ می‌شناسند!

کار با آقای عسگرپور چطور بود؟
او از کارگردانانی است که هر بازیگری باید آرزو داشته باشد که حداقل یک بار کار با او را تجربه کند، آنقدر که نازنین و متین هستند. دو کاری که با او داشتم فوق‌العاده بود و امیدوارم این همکاری ادامه پیدا کند.

نظرتان در مورد تلخی این سریال برای مخاطبانی که بعد از یک روزه پانزده ساعته پای آن می‌نشینند چیست؟
داستان، تلخی‌هایی دارد اما خب این‌ها واقعیت‌های اجتماعی است و دور و برمان از این اتفاقات دیده‌ایم و چون واقعیت دارند مخاطب می‌تواند آن‌ها را درک کند.

دغدغه‌ای از امیرحافظ بود که دغدغه شما هم باشد؟
این که می‌خواهد روی پای خودش بایستد چند سال پیش دغدغه من هم بود. من از ابتدای دبیرستان وارد کار اقتصادی شدم و خیلی دوست داشتم روی پای خودم بایستم. برایم مهم بود که خودم باشم و از جیب خودم خرج کنم.
قبل از اینکه وارد سینما شوم در فعالیت اقتصادی‌ام هم موفق بودم تا اینکه با ورود به کلاس‌های بازیگری این فعالیت‌ها به علت تمرین‌های زیاد قطع شد.
این حس در من بود که انسان باید روی پای خودش بایستد. برای همین خیلی زود وارد کار اقتصادی شدم. سخت بود اما زود هم به نتیجه رسیدم و شیرینی‌اش را حس می‌کنم. بازیگری را هم به خاطر پول دنبال نمی‌کنم و علاقه‌ام به بازیگری باعث آمدنم به این سمت و سو شد.

عکس یاسر جعفری

یاسر جعفری

یاسر جعفری

یاسر جعفری

یاسر جعفری

یاسر جعفری

یاسر جعفری

یاسر جعفری

یاسر جعفری

یاسر جعفری

یاسر جعفری

یاسر جعفری

یاسر جعفری

یاسر جعفری

یاسر جعفری

 

پرسش های متداول

یاسر جعفری مجرد است یا متاهل؟
یاسر جعفری متاهل است.


سخن آخر

در این مطلب بیوگرافی یاسر جعفری بازیگر نقش امیر حافظ در سریال جراحت که به شهرت رسید را بررسی کرده ایم.در صورت تمایل می توانید بیوگرافی نیما شعبان نژاد از تئاتر تا شهرت و ازدواج با حواشی و بیوگرافی هدیه بازوند از بازیگری تا شهرت و ازدواج را بخوانید. اگر شما هم طرفدار این بازیگر خوش چهره هستید و اطلاعات بیشتری از زندگی شخصی و هنری اش دارید با ما و سایر مخاطبان سایت رویداد ایران در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نویسنده
هاجر خانی
هاجر خانی
علاقه مند به خبرنگاری و تولید محتوا

نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد