hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > هنر و ادبیات > سینما، تلویزیون و تئاتر > بیوگرافی سمانه پاکدل از شهرت تا ممنوع الکاری

بیوگرافی سمانه پاکدل از شهرت تا ممنوع الکاری

بیوگرافی سمانه پاکدل و همسرش هادی کاظمی را با اطلاعاتی از خانواده، اصالت، نسبت با مهدی پاکدل، شایعه بارداری، مصاحبه، معرفی فیلم ها وی را با عکس مشاهده می کنید.

سمانه پاکدل(Samane Pakdel) بازیگر سینما و تلویزیون است که این روزها در شبکه نمایش خانگی با ایفای نقش منصوره در سریال اکازیون به کارگردانی مسعود اطیابی خوش می درخشد.

سمانه با ایفای نقش مهتاب در سریال دلنوازن در سن 21 سالگی به شهرت رسید و سابقه بازی در فیلم و سریال های چون «روز حسرت»، «یکی از ما دو نفر»، «پنجره »، « دست بالای دست»، «جابه‌جا»، «معراجی‌ها»، « بچه‌های نسبتاً بد»،«همسایه‌ها» «قبله عالم» و...را دارد.

 در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا بیوگرافی سمانه پاکدل و همسرش را به همراه اطلاعاتی از خانواده، قد و وزن، آدرس اینستاگرام، فیلم و سریال های او را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم:

سمانه پاکدل
سمانه پاکدل

 مشخصات سمانه پاکدل

مشخصات فردی

نام کامل

سمانه پاکدل

تاریخ تولد

۲۶ مهر ۱۳۶۶

محل تولد

اصفهان

شغل

بازیگر

نماد ماه تولد

میزان

مشخصات فیزیکی

قد

167 سانتیمتر

وزن

حدود 65 کیلو

رنگ چشم

قهوه ای

رنگ مو

مشکی

چپ دست یا راست دست

راست دست

مشخصات خانوادگی

نام پدر


نام مادر


نام برادران

علیرضا

نام خواهران

بهاره

نام همسر

هادی کاظمی

تاریخ ازدواج

مرداد 1397

شغل پدر

کارمند

شغل مادر

پرستار

شغل همسر

بازیگر

مشخصات تحصیلی

رشته تحصیلی

روانشناسی

مدرک

کارشناسی

سمانه پاکدل
عکس های اینستاگرام سمانه پاکدل

 بیوگرافی کامل سمانه پاکدل

کودکی و اوایل زندگی

سمانه پاکدل در روز یکشنبه 26 مهر 1366(سال خرگوش) مصادف با 18 اکتبر 1987 میلادی و 24 صفر 1408 هجری قمری در تبریز به دنیا آمد و هم اکنون 36 سال سن دارد.این بازیگر اصالت خود را ترک تبریز معرفی کرده است و می گوید سایت ها به اشتباه وی را متولد اصفهان معرفی کرده اند.نماد ماه این بازیگر میزان است و متولدین مهر افرادی شیرین بیان، صلح جو، حامی و پشتیبان همسر،  علاقه مند به موسیقی، اجتماعی و پر از احساس هستند.

قد سمانه پاکدل 167 سانتیمتر است و حدود 65 کیلو وزن دارد.از دیگر مشخصات ظاهری این بازیگر می توان به موی مشکی، چشم قهوه ای و راست دست بودن اشاره کرد.

خانواده

خانواده سمانه پاکدل 5 نفره است. وی فرزند آخر خانواده است و یک برادر به نام علیرضا و یک خواهر به نام بهاره دارد. پدر و مادرش هر دو کارمند بودند.

سمانه پاکدل
عکس خواهر سمانه پاکدل

 

سمانه پاکدل
عکس مادر سمانه پاکدل

 تحصیلات

تحصیلات سمانه پاکدل در مقطع کارشناسی در رشته روانشناسی است.

شروع فعالیت

شروع فعالیت سمانه پاکدل در دنیای هنر از دستیاری صحنه تئاتر شروع شد و اولین بار با تله فیلم مهدی گلستانه بازی مقابل دوربین را تجربه کرد تا این که در سال ۱۳۸۷ وقتی ۲۱ ساله بود با سریال روز حسرت به کارگردانی سیروس مقدم تجربه بازی در تلویزیون را به دست آورد اما با ایفای نقش مهتاب در سریال دلنوزان به شهرت رسید.

علایق و تفریحات

علایق و تفریحات سمانه پاکدل را می توان از عکس های که در اینستاگرام به اشتراک می گذارد متوجه شد که به سفر، طبیعت گردی، رانندگی، دوچرخه سواری، موسیقی و معاشرت با دوستان و خانواده اهمیت می دهد.

سمانه پاکدل سمانه پاکدل و همسرش

سمانه پاکدل و همسرش، سمانه پاکدل و هادی کاظمی و...از مواردی است که در صفحه گوگل جست و جو شده است. وی در فروردین سال 1396 به عنوان مهمان روی صندلی دورهمی نشست و به گفتگو با مهران مدیری پرداخت و گفت هم خانواده دار است و هم تحصیل کرده اما کسی نمی گیردش…او در ادامه گفت: از همان دوران کودکی و مهدکودک‌ ام با لباس عروس کلاس می‌ رفتم و از همان مهد‌کودک عاشق بودم.

سمانه پاکدل در 24 مرداد سال 1397 خبر ازدواجش را با هادی کاظمی به صورت رسمی اعلام کرد و تصاویری از مراسم ازدواج آنها منتشر شد.این زوج تاکنون فرزندی ندارند و مطالبی چون بارداری سمانه پاکدل یا سمانه پاکدل مادر شد از شایعات فضای مجازی است.

سمانه پاکدل
عکس عروسی سمانه پاکدل

 

سمانه پاکدل
سمانه پاکدل و همسرش هادی کاظمی

 

سمانه پاکدل
عکس سمانه پاکدل و هادی کاظمی

 سمانه پاکدل و سحر قریشی

دوستی سمانه پاکدل و سحر قریشی از سریال دلنوزان شکل گرفت.سحر قریشی در مورد خصوصیات اخلاقی سمانه این‌چنین می‌گوید: «سمانه به‌شدت زن خانه است، بارها پیش‌آمده که من خیلی ناراحت بودم و شده که ساعت ۴ صبح به سمانه زنگ زدم. سمانه زود آمده دنبال من و رفتیم امامزاده صالح (ع) در میدان تجریش و آنجا تا توانستیم با هم درد دل و گریه کردیم و برگشتیم خانه. سمانه تنها همکاری است که توانستم در این مدت فعالیت، به او آن‌قدر اطمینان کنم که رازهای نگفته زندگی‌ام را به او بگویم و مطمئن هستم که این راز را فقط من و سمانه می‌دانیم. رازی که به سمانه می‌گویم مطمئن هستم حتی اگر با هم قطع رابطه هم بکنیم، از زبان دیگری نمی‌شنوم. همیشه سعی کردم آدم‌های خوش‌دل هم دور خودم جمع کنم و سمانه یکی از بهترین خوش‌دل‌هاست. خیلی سمانه را سفید می‌بینم، حتی خاکستر هم نه، فقط سفید.»

سمانه پاکدل و سحر قریشی
عکس سمانه پاکدل و سحر قریشی

 اینستاگرام سمانه پاکدل

اینستاگرام سمانه پاکدل به آدرس samanehpakdel است که 1 میلیون فالور دارد، 131 صفحه را دنبال می کند و تاکنون 199 پست بارگذاری کرده است.سمانه در ژوئن 2013 صفحه شخصی خود در اینستاگرام را ایجاد کرد.

اینستاگرام سمانه پاکدل
صفحه اینستاگرام سمانه پاکدل

 سمانه پاکدل در شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

samanehpakdel

وبسایت

ویکی پدیا سمانه پاکدل

فیلم های سمانه پاکدل

سمانه پاکدل در سریال دلنوازان

سمانه پاکدل در سریال دلنوازان با ایفای نقش مهتاب رادمهر در سن 21 سالگی به شهرت رسید. دلنوازان یک مجموعه تلویزیونی به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده در سال 1388 است و بازیگرانی چون شاهرخ استخری، فریبا کوثری، سیاوش خیرابی، سحر قریشی، حدیث میرامینی و...در آن به ایفای نقش پرداختند.

سمانه پاکدل در فیلم دلنوازان 
عکس سمانه پاکدل در فیلم دلنوازان 
سمانه پاکدل در فیلم دلنوازان 
سمانه پاکدل در فیلم دلنوازان 

 پنجره

پنجره عنوان سریال تلویزیونی به کارگردانی قدرت‌الله صلح‌میرزایی است که سمانه پاکدل بازیگر نقش مهسا یزدانی با بازیگرانی چون عبدالرضا اکبری، فریبا کوثری، کامران تفتی،  فریبا نادری، محسن افشانی، حسین مهری هم بازی شد.

سمانه پاکدل در سریال پنجره
سمانه پاکدل در سریال پنجره

 بچه‌های نسبتاً بد

 بچه‌های نسبتاً بد نام سریالی به کارگردانی سیروس مقدم در سال 1392 است.سمانه پاکدل درسریال بچه‌های نسبتاً بد ایفاگر نقش روشا بود و با بازیگرانی چون حمید گودرزی، میلاد کی مرام، اشکان خطیبی، علی طباطبایی، اکبر عبدی، یوسف تیموری هم بازی شد.

سمانه پاکدل درسریال بچه‌های نسبتاً بد
سمانه پاکدل درسریال بچه‌های نسبتاً بد
سمانه پاکدل درسریال بچه‌های نسبتاً بد
عکس سمانه پاکدل درسریال بچه‌های نسبتاً بد

 اکازیون

 اکازیون نخستین تجربه بازی سمانه پاکدل در شبکه نمایش خانگی به کارگردانی مسعود اطیابی است که نقش منصوره را به عهده داشت و با ایمان صفا، هادی کاظمی و غلامرضا نیکخواه هم بازی شد.

سمانه پاکدل در اکازیون
سمانه پاکدل در اکازیون

 لیست آثار

نام

سال

توضیحات

روز حسرت

1388

کارگردان: سیروس مقدم
بازیگران: پوریا پورسرخ، مهراوه شریفی نیا

دلنوازان

1388

نقش مهتاب

کارگردان: حسین سهیلی زاده
بازیگران:  شاهرخ استخری، سحر قریشی

شاید برای شما هم اتفاق بیفتد

1389

-

یکی از ما دو نفر

1389

کارگردان: تهمینه میلانی
بازیگران: بهرام رادان، السا فیروزآذر

پنجره

1390

نقش مهسا یزدانی

کارگردان: قدرت‌الله صلح‌میرزایی
بازیگران: کامران تفتی، فریبا نادری

دست بالای دست

1390

کارگردان:  محسن یوسفی
بازیگران: یوسف تیموری، جواد عزتی

جابه‌جا

1391

نقش مریم

کارگردان: علی توکل‌نیا
بازیگران: مهران غفوریان، جواد عزتی

معراجی‌ها

1392

کارگردان:  مسعود ده نمکی
بازیگران: بهاره افشاری، پندار اکبری

بچه‌های نسبتاً بد

1392

نقش روشا

کارگردان: سیروس مقدم
بازیگران: حمید گودرزی، میلاد کی مرام

دیگری

1393

کارگردان: مرجان اشرفی‌زاده

همسایه‌ها

1395

نقش گلناز

کارگردان: مهران غفوریان
بازیگران: جواد رضویان، سپند امیر سلیمانی

۱۳ شمالی

1398

کارگردان: علیرضا امینی

شب‌های مافیا 1399

کارگردان: سعید ابوطالب

قبله عالم 1400

کارگردان:  حامد محمدی
بازیگران:  حامد کمیلی، هادی کاظمی

 اکازیون 1402

نقش منصوره

کارگردان: مسعود اطیابی
بازیگران: ایمان صفا، غلامرضا نیکخواه

سمانه پاکدل
سمانه پاکدل

9 حقیقت شنیدنی درباره سمانه پاکدل

  1. صفحه اینستاگرام این بازیگر تیک آبی ندارد.
  2. نسبت سمانه پاکدل و مهدی پاکدل، همکار بودن هست و این دو هیچ نسبت فامیلی با هم ندارند.
  3. این بازیگرگله خود از اهالی سینما و تلویزیون را این‌گونه بیان می‌کند: «من از شرایط امروز اصلاً راضی نیستم. این‌که می‌گویند در سینما و تلویزیون باندبازی و مافیا وجود ندارد را من قبول ندارم. چرا که هستند افرادی که پشت سر هم فیلم بازی می‌کنند و حمایت می‌شوند و حتی در نقش‌هایی ظاهر می‌شوند که حتی به سن و سال آن‌ها نمی‌خورد. ولی در همین بین بازیگرانی که چه به لحاظ سنی چه به لحاظ حرفه‌ای، مناسب آن نقش‌ها هستند، چون حمایتی برای آن‌ها وجود ندارد، بیکار می‌مانند. در کل از ما هیچ حمایتی صورت نگرفت و حتی ما را از بازی در نقش‌های مشابه «دلنوازان» منع می‌کردند و می‌گفتند به تکرار نیفتید! بعد از آن هم که دیگر حمایتی در کار نبود... برای یک عکس در اینستاگرام سریعاً به ما زنگ می‌زنند که عکس را بردارید و ما برای جوابگویی احضار می‌شویم! پس چرا وقتی‌که بیکار هستیم کسی به ما زنگ نمی‌زند؟ حرف من این است که چرا تلویزیونی که مثل خانه ما می‌ماند، ما را بلاتکلیف نگه داشته است؟ اگر ما را نمی‌خواهند یا الآن دیگر ما را قبول ندارند، بگویند تا ما برای زندگی‌مان برنامه‌ریزی داشته باشیم.»
  4. وی از کودکی علاقه‌مند به بازیگری بود و تصمیم داشت تا رشتهٔ هنر را در دبیرستان سوره در پیش گیرد ولی با مخالفت خانواده‌اش روبرو شد. سرانجام در سن ۱۷ سالگی و به دور از چشم والدینش تئاتر را آغاز کرد.
  5. سمانه پاکدل هم در دوران تحصیل جزو دانش آموزان درسخوان بود و تحصیلاتش را در رشته روانشناسی تا مقطع لیسانس ادامه داد.
  6. سمانه پاکدل به مادرش علاقه زیادی دارد و او را در زمینه های مختلف اخلاقی الگوی خودش میداند و به گفته خودش آدم بسیاری با صبر و تحملی است اما اگر پا روی دمش بگذارند پا روی دمشان میگذارد و طبق گفته خودش مرز بین صفر تا صدم یک تار مو است.
  7. عاشق خواب است. وی می گوید: تنها مسئله‌ ای که داشتم خواب ماندن بود. الان برای این که حلش کنم هر موقع برای ضبط سریال یا فیلم آفیش هستم، می‌گویم حتما سرویس دنبالم بفرستند.
  8. علاقه‌ ی زیادی به پیشکسوتان دارد. او می گوید: به نظرم افرادی مثل محمد علی کشاورز، فاطمه معتمدآریا، عزت الله انتظامی، فریماه فرجامی و نصرالله رادش از جمله کسانی هستند که سینما و تئاتر ایران مدیونشان است.
  9. سمانه پاکدل در مصاحبه با تی وی پلاس گفته 5 سال ممنوع الکار بوده است.

مصاحبه سمانه پاکدل

سمانه پاکدل در دورهمی

سمانه پاکدل و هادی کاظمی در خندوانه


مصاحبه سمانه پاکدل با تی وی پلاس


عکس های سمانه پاکدل

سمانه پاکدل

سمانه پاکدل

سمانه پاکدل

سمانه پاکدل

سمانه پاکدل

سمانه پاکدل

سمانه پاکدل

سمانه پاکدل

سمانه پاکدل

سمانه پاکدل

سمانه پاکدل

سمانه پاکدل

سمانه پاکدل

 

سمانه پاکدل در سریال همسایه ها
سمانه پاکدل در سریال همسایه ها
سمانه پاکدل در شب های مافیا
عکس سمانه پاکدل در شب های مافیا
سمانه پاکدل در 13 شمالی
سمانه پاکدل در مسابقه 13 شمالی
سمانه پاکدل و هادی کاظمی در مافیا
سمانه پاکدل و هادی کاظمی در مافیا

 

سمانه پاکدل در سریال همسایه ها
سمانه پاکدل در سریال همسایه ها

 

پرسش های متداول

سمانه پاکدل و مهدی پاکدل خواهر برادر هستند؟
خیر، سمانه پاکدل و مهدی پاکدل خواهر برادر نیستند و هیچ نسبت فامیلی با هم ندارند.


سخن آخر

در این مطلب بیوگرافی و عکس های سمانه پاکدل که با نقش مهتاب در سریال دلنوزان به شهرت رسید را در اختیار شما قرار دادیم.در صورت تمایل می توانید بیوگرافی آزاده صمدی از بازیگری تا شهرت و کشف حجاب با عکس و بیوگرافی هوتن شکیبا و همسرش از بازیگری تا صدا پیشگی با عکس را بخوانید. اگر شما هم طرفدار این بازیگر خوش چهره هستید و اطلاعات بیشتری از زندگی شخصی و هنری وی دارید با ما و سایر مخاطبان سایت رویداد ایران در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد