hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > هنر و ادبیات > بیوگرافی هدیه بازوند از بازیگری تا شهرت و ازدواج

بیوگرافی هدیه بازوند از بازیگری تا شهرت و ازدواج

1401/08/15 , 17:24
هدیه بازوند بازیگر تلویزیون و سینماست. بیوگرافی هدیه بازوند و اطلاعاتی از همسر، پیج اینستا و زندگی اش با مصاحبه او در دورهمی با عکس و فیلم را برایتان آورده ایم.

هدیه بازوند(Hediyeh Bazvand)، بازیگر دهه شصتی سینما و تلویزیون ایران است. این بازیگر با استعداد با بازی در نقش روژان خانزاده در سریال نون خ سعید آقاخانی در سن 32سالگی به شهرت دست یافت و بازی در نقش بیتا در کنار بهرام افشاری در سریال راز بقا به تثبیت جایگاه او در بازیگری کمک کرد.

هدیه که برای اولین بار با سریال هشتک خاله سوسکه در شبکه نمایش خانگی جلوی دوربین رفت و بازیگری را تجربه کرد، این روز ها با جدیدترین اثرش در نقش یلدافرشباف سریال بی گناه به هنرنمایی می پردازد. این جوان هنرمند بازیگری را در دهه سی زندگی اش در سال 1397 تجربه کرد و در این مدت،در یک فیلم سینمایی، یک سریال در تلویزیون و سه سریال در شبکه نمایش خانگی حضور داشت.برای کسب اطلاعات بیشتر از زندگی شخصی و هنری هدیه بازوند با ما تا انتهای مطلب همراه باشید.

عکس هدیه بازوند

عکس هدیه بازوند

مشخصات

مشخصات فردی

نام کامل

هدیه بازوند

تاریخ تولد

27 مرداد 1366

محل تولد

بندرعباس

شغل

بازیگر

نماد ماه تولد

شیر

مشخصات فیزیکی

قد

حدود 168 سانتی متر

وزن

حدود 63 کیلوگرم

رنگ چشم

عسلی

رنگ مو

زیتونی

چپ دست یا راست دست

چپ دست

مشخصات خانوادگی

نام برادران

2 برادر- احمد بازوند

نام خواهران

ندارد

مشخصات تحصیلی

رشته تحصیلی

مهندسی معماری

مدرک

لیسانس

بهترین آثار

نام اثر

نقش

سال

سریال نون خ

روژان خانزاده

1397

سریال راز بقا

بیتا

1401

عکس هدیه بازوند

عکس هدیه بازوند بازیگر

بیوگرافی کامل هدیه بازوند

هدیه بازوند در روز سه شنبه 2 مرداد سال 1366 در بندرعباس به دنیا آمد ولی اصالتش کرد و به استان کرمانشاه برمی گردد. این بازیگر هم اکنون 35 سال سن دارد. طبق طالع بینی نماد ماه تولد هدیه، شیر و به ویژگی های متولدین مرداد ماه می توان به بلندپروازی، کاردان و متکی به خود اشاره کرد.

هرچند اطلاعات دقیق از مشخصات ظاهری این بازیگر در سایت ها و شبکه های اجتماعی نیست اما می توان حدس زد که حدود 168 سانتی متر قد و 63 کیلوگرم وزن دارد. هدیه جز بازیگران چشم رنگی سینما است و رنگ چشم او عسلی است و از دیگر مشخصاتش این است که رنگ مو زیتونی دارد و چپ دست است.

کودکی هدیه بازوند
کودکی هدیه بازوند

 خانواده

خانواده هدیه بازوند، جمعیت 5 نفر را شامل می شود و این بازیگر تنها فرزند دختر خانواده است و خواهری ندارد. هدیه دو برادر دارد که اسم یکی از آن ها احمد است.

هدیه بازوند و برادرش
عکس هدیه بازوند و برادرش
هدیه بازوند و  برادرش احمدبازوند
هدیه بازوند و برادرش احمد بازوند

اطلاعاتی از اسم پدر هدیه بازوند و شغلش یا مادر او در سایت ها و شبکه های اجتماعی نیست.

عکس هدیه بازوند و پدرش
عکس هدیه بازوند و پدرش
عکس مادر هدیه بازوند
عکس مادر هدیه بازوند

 تحصیلات

تحصیلات هدیه بازوند، در مقطع کارشناسی رشته معماری است اما اطلاعات دقیقی از این که در کدام دانشگاه مشغول به تحصیل بوده وچه سالی فارغ التحصیل شده است در دسترس نیست.

هدیه بازوند و همسرش

هدیه بازوند و همسرش یکی از سوالات و علاقمندان کاربران اینترنت بعد از شهرت در نقش روژان سریال ن خ و بیتا سریال راز بقا بوده است. مطالبی با عنوان پاشا جمالی و هدیه بازوند یا هدیه بازوند بهرام افشاری که در اینترنت سرچ شده است در واقع به هم بازی شدن بازیگران در سریال مرتبط می شود و ازدواج شان صحت ندارد.

عکس پاشا جمالی و هدیه بازوند
عکس پاشا جمالی و هدیه بازوند
عکس هدیه بازوند بهرام افشاری در سریال راز بقا

عکس هدیه بازوند بهرام افشاری در سریال راز بقا

هدیه بازوند درباره تأهل و تجرد خود در مصاحبه ای با اهالی رسانه اعلام کرد مجرد است. این بازیگر حتی در مصاحبه با مهران مدیری در برنامه دورهمی تاکید کرد که متاهل نیست و دوست ندارد اطلاعاتی از زندگی خصوصی اش بیان کند و در واقع از پاسخ به این سوال که چرا تاکنون ازدواج نکرده، طفره رفت. اما در پاسخ به سوال که ملاک اصلی برای ازدواج چیست، گفت: در واقع ملاک های ظاهری مثل قد بلند و ماشین برایم مهم نیست اما درک و معیارهای انسانی برایم بسیار مهم هستند.

شروع فعالیت

شروع فعالیت هدیه بازوند در بازیگری در سن 31 سالگی با سریال هشتگ خاله سوسکه در نقش موش آهنگ خوان در سال 1397 اتفاق افتاد و اولین تجربه بازیگری اش را جلوی دوربین به دست آورد.

کلاس های بازیگری

کلاس های بازگیری هدیه بازوند با شرکت در کلاس های آزاد شروع شد اما دوره های بازیگری را در موسسه امین تاریخ و پسرش نیما تاریخ سپری کرد و از طریق موسسه نقش اول فعالیتش را شروع کرد.

هدیه بازوند  و امین تارخ
هدیه بازوند و امین تارخ


هدیه در کلاس های بازیگری سیروس الوند و بهرنگ توفیقی حضور داشت. این بازیگر در دوره های پادمارت کیومرث مرادی (بازیگری به روش کوین اسپیسی) هم شرکت کرد.

هدیه بازوند و سیروس الوند
هدیه بازوند و سیروس الوند 

 علایق و تفریحات

علایق و تفریحات هدیه بازوند را می توان از مصاحبه های که انجام داده است فهمید.یکی از علایق مهم هدیه کتاب خواندن است و در واقع عاشق لوازم التحریر است. این بازیگر جوان زیاد اهل تفریح نیست ولی به گفته خودش، عاشق ماندن در خانه و رسیدگی به گل و گیاه جز جذاب ترین تفریحاتش به شمار می آید.

شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

hediyeh_bazvand

وبسایت

هدیه بازوند ویکی پدیا


اینستا هدیه بازوند

اینستا هدیه بازوند یا همان پیج اینستاگرام هدیه بازوند به آدرس hediyeh_bazvand است که 235 هزار فالور دارد و 130 صفحه را دنبال می کند. هدیه فعالیت در اینستاگرام را در مرداد 1397 آغاز کرد و تا کنون 68 پست بارگزاری کرده است. اولین پست اینستاگرام بازوند عکسی از کودکی وی است که بیش از 12 هزار تا لایک خورده است.

فیلم های هدیه بازوند

هدیه بازوند در هشتگ خاله سوسکه

هدیه بازوند در هشتگ خاله سوسکه برای نخستین بار در حالی که 31 سال سن داشت جلوی دوربین رفت و نقش موش آهنگ خوان را بازی کرد. هدیه در این سریال با لیلا بلوکات، الهام حمیدی، امیرحسین رستمی، شهین تسلیمی، محمد مسلمی، ارژنگ امیرفضلی، بهاره کیان افشار، الناز حبیبی، لاله صبوری، سعید امیرسلیمانی و ... هم بازی شد. سریال هشتگ خاله سوسکه، فانتزی و موزیکال است که در 15 قسمت به کارگردانی محمد مسلمی در بهمن سال 1397 در شبکه نمایش خانگی پخش شد. عکس هدیه بازوند در هشتگ خاله سوسکه در اینترنت نیست.

آنجا همان ساعت

آنجا همان ساعت، نخستین تجربه بازیگری هدیه بازوند در دنیای سینما به کارگردانی سیروس الوند در سال 1397 است. این بازیگر با استعداد در فیلم سینمایی آنجا همان ساعت نقش فرعی داشت و با بازیگرانی چون پرویز پرستویی، شهرام حقیقت دوست، ماهور الوند، امیرحسین فتحی، شاهرخ فروتنیان، سعید پیردوست و ... هم بازی بود.

هدیه بازوند در آنجا همان ساعت
هدیه بازوند در آنجا همان ساعت

هدیه بازوند در نون خ

هدیه بازوند در نون خ بازیگر نقش روژان خانزاده دختر نورالدین با بازی سعید آقاخانی می‌باشد، او در سریال نون خ ایفاگر نقش همسر مهیار با بازی پاشا جمالی است. بازیگر نقش روژان در نون خ با شیدا یوسفی در نقش مرجان خانزاده، ندا قاسمی در نقش شیرین و صبا ایزدپناه در نقش کژال خواهر است.

عکس هدیه بازوند در نون خ
عکس هدیه بازوند در نون خ 

 

بازی هدیه در نون خ، نقطه عطفی برای کارنامه هنری وی محسوب می‌شود زیرا در نخستین سریالش در تلویزیون به شهرت و محبوبیت دست یافت. این بازیگر خوش چهره که در سه فصل سریال نون خ حضور داشت با سعید آقاخانی، پاشا جمالی، سید علی صالحی، سیروس میمنت، شیدا یوسفی، صهبا شرافتی، کاظم نوربخش، ندا قاسمی و ... هم بازی بود. نون خ؛ مخفف نقشاصلی سریال یعنی نورالدین خانزاده است. کارگردان سریال نون خ به عهده سعید آقاخانی بود که این سریال که از سال 1398 تا 1400 از شبکه یک سیما پخش شد به عنوان پربینده ترین سریال نوروزی صدا و سیما دست یافت.

عکس هدیه بازوند در نون خ
عکس بازیگر روژان خانزاده در نون خ 

هدیه بازوند در سریال راز بقا

هدیه بازوند در سریال رازبقا، بازیگر نقش بیتا را به عهده داشت که بازی او مقابل بهرام افشاری(در نقش خواستگار ) به دیده شدن بیشتر او کمک کرد. هدیه با بازی در سریال کمدی راز بقا، دومین همکاری با سعید آقاخانی پس از سریال نون خ در شبکه نمایش خانگی را تجربه کرد.

هدیه بازوند در راز بقا
هدیه بازوند در راز بقا


بازیگر بیتا راز بقا با بهرام افشاری، سعید آقا خانی، فریبا جدیکار، نیما شعبان نژاد،حسن معجونی، جعفر دهقان، علیرضا زمانی نسب، صبا ایزد پناه، کاظم نور بخش، مریم ماهور، احسان روزبهانی، یدالله شادمانی، فرشید زارعی فر،صدرالدین حجازی، سیروس میمنت، ریحانه حسینی و.. همکار بود. کارگردان سریال راز بقا به عهده سعید آقاخانی بود که در نوروز 1401 از شبکه نمایش خانگی پخش شد.

هدیه بازوند و بهرام افشاری
هدیه بازوند و بهرام افشاری در راز بقا

هدیه بازوند در سریال بی گناه

هدیه بازوند در سریال بی گناه، نقش یلدا فرشباف دختر استاد( مسعود رایگان) که از اهالی رسانه می باشد را به عهده دارد. هدیه در سریال بی گناه با بازیگرانی چون  مهرانه مهین ترابی، رویا تیموریان، محسن کیایی، ویشکا آسایش، مهران احمدی، ماهور الوند، آتیلا پسیانی، نسرین نصرتی، حسین پورکریمی، شبنم مقدمی، نوید لایقی مقدم، منوچهر زنده دل، دنیا مدنی، مبینا طبایی، مهران وثوقی، باران احمدی، احسان معجونی و یگانه رادبخش ..هم بازی شد. سریال بی گناه که در ژانر خانگی و درام در سال 1400ساخته شده است، سومین فعالیت این جوان هنرمند در شبکه نمایش خانگی است که کارگردان آن به عهده ای مهران احمدی است.

فیلم سینمایی سمپاشی

فیلم سینمایی سمپاشی با بازی هدیه بازوند در نقش دکتر درواقع دومین فعالیتش در سینما محسوب می شود. این بازیگر توانا در فیلم سمپاشی به کارگردانی علی یاور با امیرآقایی، مهدی ماهانی، لیلا اوتادی، رضا یزدانی، نازلی رجب پور، امیر جعفری و ... در سال 1398 همکار بود.

هدیه بازوند در فیلم سینمایی سمپاشی
هدیه بازوند در فیلم سینمایی سمپاشی

 

لیست فیلم ها

نام

سال

توضیحات

هشتگ خاله سوسکه

1397

نقش موش آهنگ خوان
کارگردان: محمد مسلمی
بازیگران: هدیه بازوند، لیلا بلوکات، الهام حمیدی، امیرحسین رستمی، ارژنگ امیرفضلی

آنجا همان ساعت

1397

نقش فرعی

کارگردان: محمد مسلمی
بازیگران: پرویز پرستویی، شهرام حقیقت دوست، ماهور الوندف شاهرخ فروتنیان، سیعد پیردوست

نون خ 1

نون خ 2

نون خ 3

1398

1399

1400

نقش: شیرین خانزاده
کارگردان: سعید آقاخانی
بازیگران: سعید آقاخانی، سیروس میمنت، شیدا یوسفی، صهبا شرافت، کاظم نوربخش

سینمایی سمپاشی

1398

نقش:دکتر
کارگردان: علی یاور
بازیگران:امیرآقایی، مهدی ماهانی، لیلا اوتادی، رضا یزدانی، امیر جعفری

سریال

راز بقا

1401

نقش: بیتا
کارگردان: سعید آقاخانی
بازیگران: بهرام افشاری، سعید آقاخانی، حسن معجونی، سیروس میمنت

سریال

بی گناه

1401

نقش: یلدا فرشباف
کارگردان: مهران احمدی
بازیگران: ویشکا آسایش، مسعود رایگان، مهرانه مهین‌ترابی، رؤیا تیموریان، مهران احمدی


9حقیقت جالب درباره هدیه بازوند

  1. بازیگر بیتا راز بقا بزرگ شده بندرعباس است ولی اصالت کرد و کرمانشاهی دارد.
  2. شایعه ای مبنی بر این که هدیه بازوند دختر استاندار کرمانشاه است بعد از شهرت در نقش روژان نون خ در فضای مجازی دست به دست می شد. بازیگر نون خ در صفحه ای شخصی اش با انتشار عکسی از پدرش اعلام کرد که دختر استاندار نیست و هیچ نسبت فامیلی بین هوشنگ بازوند و هدیه بازوند نیست و تنها تشابه فامیلی دارند.
  3. این بازیگر خوش چهره، در دوم ابتدایی به دزد کلاس معروف شده بود زیرا پف یکی از همکلایش هایش را بی اجازه برداشته بود.
  4. سعید آقاخانی به عنوان کارگردان بیشترین اعتماد را به هدیه بازوند با4 مرتبه همکاری در نقش روژان سریال نون خ (سه فصل) و بیتا راز بقا به وی داشته است.
  5. بازیگر نقش روژان در نون خ ، علت حضورش در این سریال را این چنین بیان می کند که از طریق موسسه نقش اول با آقای امیر معقولی که مدیر تصویر برداری سریال بودندآشنا و معرفی شده است.
  6. این بازیگر هنرمند از طریق موسسه نقش اول برای بازی در فیلم سینمایی انجا همان ساعت سیروس الوند برای نقش فرعی معرفی شد.
  7. بازیگر سریال نون خ، در مصاحبه ای می گوید که دوست داشته نوازنده ای خیلی خوبی باشد ولی شرایط امکان پذیر نبوده است .
  8. این بازیگر با استعداد، خودش را شبیه شخصیت کارتونی سرندپیتی می داند.
  9. این بازیگر جوان در مصاحبه ای اعلام کرد که زبان فارسی و عربی را بلد است و زبان کردی را متوجه می شود ولی نمی تواند صحبت کند.

مصاحبه هدیه بازوند

هدیه بازوند در دورهمی از معدود مصاحبه های تصویری این بازیگر است که در تاریخ 30 خرداد 1399 از شبکه نسیم پخش شد.

روژان سریال نون خ در دورهمی درباره آغاز بازیگری اش گفت:

حدود سه سال است که به صورت حرفه ای این کار را آغاز کردم و در ابتدا در کلاس های امین تارخ و بعد از در کلاس پسرش نیما تارخ شرکت کردم و در واقع معلم اول من نیما تارخ بودند و بعد از آن در ورکشاپ های مختلف شرکت کردم و تا اینکه از طرف موسسه به سریال نون.خ معرفی شدم و آقای مصطفی تنابنده از من تست گرفتند.

عکسهای هدیه بازوند در دورهمی
عکس هدیه بازوند در دورهمی

 هدیه در برنامه دروهمی در خصصو شکمو بودنش این چنین توضیح می دهد:

من از بچگی این مدلی بودم و همیشه برای گوشت های خورشت برنامه ریزی میکنم و خیلی ناراحت میشم اگر گوشت های خورشت من کم باشد و سر صحنه نون.خ خانم سپاه منصور اول گوشت های خورشت را برای من جدا می کردند.

بازیگر بیتا در سریال راز بقا در گم شدن و حواس پرتی در برنامه دورهمی مهران مدیری گفت:

وقتی من تهران آمدم و با این شهر بزرگ مواجه شدم خیلی برایم سخت بود و وقتی گم میشدم مقابل کلاس تارخ میرفتم و از آنجا شروع میکردم.:

در ادامه مصاحبه هدیه بازوند در دورهمی درباره این که چرا ازدواج نکرده را مشاهده می کنید.

سوتی هدیه بازوند در دورهمی

سوتی هدیه بازوند در دورهمی، یکی از سرچ های مورد علاقه کاربران اینترنت بعد از حضور وی در این برنامه بوده است که در واقع خاطره جالب عوض شدن ماشینش در کارواش را تعریف می کند که در ادامه مشاهده می کنید.

تست بازیگری هدیه بازوند در دورهمی

تست بازیگری هدیه بازوند در دورهمی را ویدیوی زیر ببینید.

عکس  هدیه بازوند

عکس  هدیه بازوند
عکس های بازیگر هدیه بازوند


عکس  هدیه بازوند
عکس بازیگر هدیه بازوند
عکس  هدیه بازوند
عکس هدیه بازوند
عکس  هدیه بازوند
عکس های اینستاگرام هدیه بازوند
عکس  هدیه بازوند
عکس هدیه بازوند
عکس  هدیه بازوند
عکس تولد هدیه بازوند

 

سخن آخر

در این مطلب بیوگرافی هدیه بازوند بازیگر سینما و تلویزیون که با نقش روژان خانزاده و بیتا راز بقا مشهور شد را بررسی کردیم. اگر شما هم علاقمند به بازی این بازیگر با استعداد هستید و اطلاعات دقیق تری از ناگفته های زندگی او، خانواده و افتخاراتش دارید؛ در نظرات با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

امتیاز: 5 (از 2 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد